Logitech diNovo Media Desktop Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.998 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Ja, maar logitech geeft geen garantie dat het ook helemaal naar behoren werkt. Ze blijven er op wijzen dat je beter de verbinding kan laten maken d.m.v het oplaatstation/bluetooth-hub.

http://www.logitech.com/i...ntCRID=272&contentID=7177

---------------------------------

Weet iemand of je ook oplaadbare NiMH-batterijen in de toetsenborden mag stoppen?
Sommige producten mogen alleen NiMH-batterijen of Alkaline-batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbert_berg schreef op 16 augustus 2004 @ 19:29:
Ja, maar logitech geeft geen garantie dat het ook helemaal naar behoren werkt. Ze blijven er op wijzen dat je beter de verbinding kan laten maken d.m.v het oplaatstation/bluetooth-hub.
OK, dat is dan een gedeeltelijke geruststelling, dankjewel. Maarreh... heeft iemand het ook al volledig werkend gekregen met een andere Bluetooth module?

En nog een vraagje: heeft iemand ervaring met de combinatie met wireless LAN? Storen de 2 niet teveel op elkaar? Gaat bijvoorbeeld je muis schokken als je flink aan het downloaden bent, of andersom, gaat je bandbreedte flink omlaag als je flink aan het muizen bent?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 13:00:
[...]

OK, dat is dan een gedeeltelijke geruststelling, dankjewel. Maarreh... heeft iemand het ook al volledig werkend gekregen met een andere Bluetooth module?

En nog een vraagje: heeft iemand ervaring met de combinatie met wireless LAN? Storen de 2 niet teveel op elkaar? Gaat bijvoorbeeld je muis schokken als je flink aan het downloaden bent, of andersom, gaat je bandbreedte flink omlaag als je flink aan het muizen bent?
Geen wireless LAN hier, maar wel wireless Internet access via SkyAccess (werkt ook op 2,4 GHz). De zendmast staat hier pal achter mijn huis. Mijn Logitech Cordless Desktop MX for Bluetooth werkt zonder haperen :) Ik zie geen reden om aan te nemen dat de DiNovo niet werkt.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 16:53
Ik wil de diNovo ook heel graag kopen, maar kun je dat MediaPad enigszins gebruiken in Linux? En dan bedoel ik ook als mediapad, niet als gewone numpad.

Ik vind nergens info over Linux en dit keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
Kan iemand het productnummer van de US versie van dit keyboard eens posten? Ik sta op het punt het keyboard te bestellen, alleen beweert de verkoper dat het om de NL-versie gaat, en ik wil de US Qwerty hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

967312-0100 dit is de nummer denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Robbert_berg schreef op 16 augustus 2004 @ 19:29:
Weet iemand of je ook oplaadbare NiMH-batterijen in de toetsenborden mag stoppen?
Sommige producten mogen alleen NiMH-batterijen of Alkaline-batterijen.
Het mag altijd, maar vanwege de lagere spanning (1,2V ipv 1,5V) is het niet altijd gegarandeerd dat het goed werkt. Meestal wel, maar NiMH ontladen wel redelijk snel dus ik denk dat het gemakkelijker is om af en toe alkaline in je bord te stoppen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Exirion schreef op 31 augustus 2004 @ 10:51:
[...]

Het mag altijd, maar vanwege de lagere spanning (1,2V ipv 1,5V) is het niet altijd gegarandeerd dat het goed werkt. Meestal wel, maar NiMH ontladen wel redelijk snel dus ik denk dat het gemakkelijker is om af en toe alkaline in je bord te stoppen.
De standaard was geloof ik 1% ontlading per dag (ooit eens gelezen op een site).
Nou, daar merk ik weinig van. Heb hier weliswaar geen DiNovo, maar een ander Logitech wireless, en die batterijen heb ik pas 1 keer hoeven vervangen sinds vorig jaar oktober. Ik gebruik Panasonic 2100mha...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb water in mijn dinovo laten lekken.
erna het keyboard 45mins voor een fohn gezet niets aan de hand een paar toetsen deden nog raar. toen nog 15 min fohn waarschijnlijk iets te dichtbij.
bij de J een aantal toetsen licht gebobbeld. Ik een mail gestuurd naar logitech met de klacht dat mijn toetsen lelijk zijn geworden in de 'zon' zeggen ze dat ik daar geen garantie op heb en die toetsen niet los te krijgen zijn, maar ze boden wel 50% korting op een nieuw logitech produkt aan. Dus ik denk hmm wat zou ik nemen z-680 heb ik - quickcam pro4000 heb ik - toch maar weer dinovo wel via logitech dus adviesprijs 250 euro (187 in webshop) - 50% = 125 euro + 5 euro verzendkosten. Dus voor 130 euro een nieuw dinovo besteld oude heb ik verkocht voor 150 euro want die was nog helemaal goed kwa functies.

Logitech thx :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Naar welk email adres heb je logitech gemailed??

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon op de site de service doorlopen alles invullen en dan krijg je vanzelf al heel snel een antwoordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 10:38:
967312-0100 dit is de nummer denk ik
Ik wil het graag zeker weten. :) Als ik dan toch zoveel geld voor een keyboard en muis uitgeef moet ik natuurlijk wel de juiste versie hebben. ;)

Verwijderd

Logitech zei zelf dat in nl het allemaal us qwerty keyboard zijn.

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Ik heb een Dell Inspiron 8600 Laptop met bluetooth er in, de software ziet er precies het zelfde uit als bij de diNovo en is van de zelfde makers, zou het kwaad kunnen als ik daar de usb hub van de diNovo er in zou prikken om het toetsenbord voor mijn laptop te gebruiken ?

BarryMel

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Kan je niet op die bluetooth dongle de software van de dinovo installeren ??

Deze plek is te koop.

• barrymel

barrymel

BarryMel

KeeZ schreef op 30 september 2004 @ 10:42:
Kan je niet op die bluetooth dongle de software van de dinovo installeren ??
je bedoeld die in mijn laptop zit ? volgens mij is het geen hub zo als die van de diNovo, dus misschien alleen het toetsenbord of alleen de keypad zou kunnen (muis gebruik ik niet, vind ik een rot ding :r ) maar ik wil dus de keypad en het toetsenbord kunnen gebruiken, heb mijn pc een half jaar terug weg gedaan , ik gebruik alleen mijn laptop nog, dus mijn diNovo ligt al een half jaar ergens onder een stof laag :) maar de vraag was dus meer van of iemand het al geprobeerd heeft ? zo niet dan ga ik het zelf maar is proberen en kijken of ik mijn laptop er niet mee verziek :)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ik heb een probleempje met mij Dinovo mediapad.

Alle toetsen werken goed, maar als ik winamp gebruik, dan krijg ik niet de informatie in het display met de titel van het liedje en waar ik daar dan op zit. Dit krijg ik bv. bij windows media player wel.

Weet iemand toevallig of er hier een tool of update voor is, zodat hij voor winamp 5 wel werkt?

ik heb zelf nu setpoint versie 2.11.459

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

trancesetter schreef op 04 oktober 2004 @ 01:28:
Ik heb een probleempje met mij Dinovo mediapad.

Alle toetsen werken goed, maar als ik winamp gebruik, dan krijg ik niet de informatie in het display met de titel van het liedje en waar ik daar dan op zit. Dit krijg ik bv. bij windows media player wel.

Weet iemand toevallig of er hier een tool of update voor is, zodat hij voor winamp 5 wel werkt?

ik heb zelf nu setpoint versie 2.11.459
Winamp wordt niet ondersteund door de mediapad... had je ook op kunnen zoeken in het topic !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Zijn er meer mensen die dit toetsenbord in combinatie met MusicMatch gebruiken?
Als ik "Next"of "Back" track op het toetsenbord gebruik, dan crasht Musicmatch.
Ben eigenlijks benieuwd of dit zich bij anderen ook voordoet.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nee, gebruik winamp, WMP, WinDVD en die werken prima...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodie2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10-2023

Woodie2002

Jeetje...

Ik ben ook de trotse bezitter van een Logitech diNovo. Alleen even het volgende.

Als je je bios in wil tijdens het opstarten gaat dat bij een normaal keyboard door middel van het indrukken van del, F10 of een andere toets. Maar met dit keyboard wil dat niet aangezien je op dat moment nog geen bluetooth verbinding hebt.

Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem al waren tegengekomen en of ze hier een oplossing voor hebben?

Het is namelijk vrij lastig om als je de bios in wil een ander teotsenbord erbij te pakken.

Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceRimmer
  • Laatst online: 18:39

AceRimmer

What a guy...

Het toetsenbord zou gewoon moeten werken om in je bios te komen...
Gebruik je de ps/2 toetsenbord plug of alleen usb ? Met ps/2 plug moet het zeker werken.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodie2002

Woodie2002

Jeetje...

AceRimmer schreef op 05 oktober 2004 @ 22:56:
Het toetsenbord zou gewoon moeten werken om in je bios te komen...
Gebruik je de ps/2 toetsenbord plug of alleen usb ? Met ps/2 plug moet het zeker werken.
Het werkt, moet allen als de comp uitstaat eerst even op de conect knopjes drukken op het teoetsenbord en de hub, vind beetje raar maar zal wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Het werkt, moet allen als de comp uitstaat eerst even op de conect knopjes drukken op het teoetsenbord en de hub, vind beetje raar maar zal wel goed zijn.
Nou het moet wel gewoon werken, echter moet je rekening houden met een vertraging. Zodra je de computer aanzet en de eerste toets indrukt, moet hij nog initializeren. (een paar seconden)
Kortom als jij de F10 toets indrukt op het moment dat dit opstart scherm verschijnt ben je te laat.
Wat ik meestal doe: Als ik de pc aanzet ram ik direct een paar keer op een willekeruige toets.
Op het moment dat dan de Bios Setup optie verschijnt, druk ik op F1 (voor mijn Bios dan), en dan pakt hij het wel.
Hij heeft nou eenmaal wat tijd nodig bij in gebruikname.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodie2002

Woodie2002

Jeetje...

OkselFris schreef op 06 oktober 2004 @ 10:42:
[...]

Nou het moet wel gewoon werken, echter moet je rekening houden met een vertraging. Zodra je de computer aanzet en de eerste toets indrukt, moet hij nog initializeren. (een paar seconden)
Kortom als jij de F10 toets indrukt op het moment dat dit opstart scherm verschijnt ben je te laat.
Wat ik meestal doe: Als ik de pc aanzet ram ik direct een paar keer op een willekeruige toets.
Op het moment dat dan de Bios Setup optie verschijnt, druk ik op F1 (voor mijn Bios dan), en dan pakt hij het wel.
Hij heeft nou eenmaal wat tijd nodig bij in gebruikname.
Oh kijk aan. Dan zal dat het zijn. Ik begin na de piep altijd de bewuste knop in te drukken. En dan ben ik dus te laat. Maar mooi dat het werkt zo. Leek ma al raar dat logitech hier geen rekening mee had gehouden.

Meteen nog een andere vraag. Ik heb hier twee comps staan, allebei met bluetooth, en een keer een diNovo setje. Zou het mogelijk zijn door middel van een toetsencombinatie over te schakelen van de ene pc naar de ander? Of met behulp van een stukje software?

Lijkt me namelijk wel erg makkelijk als dat kan.....

(edit tbv spellingsfoutje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Woodie2002 schreef op 07 oktober 2004 @ 20:31:
[...]

Oh kijk aan. Dan zal dat het zijn. Ik begin na de piep altijd de bewuste knop in te drukken. En dan ben ik dus te laat. Maar mooi dat het werkt zo. Leek ma al raar dat logitech hier geen rekening mee had gehouden.

Meteen nog een andere vraag. Ik heb hier twee comps staan, allebei met bluetooth, en een keer een diNovo setje. Zou het mogelijk zijn door middel van een toetsencombinatie over te schakelen van de ene pc naar de ander? Of met behulp van een stukje software?

Lijkt me namelijk wel erg makkelijk als dat kan.....

(edit tbv spellingsfoutje)
Dit gaat nooit lukken, aangezien je bluetooth apparaten, dus ook je kb en muis worden versleuteld met de doel-pc dmb een passkey die je in moet toetsen. Je zou dan ook 2 ontvangers nodig hebben.

Wat eventueel heel misschien zou kunnen, maar ik denk niet dat het werkt omdat je met die sleutels zit is een kvm switch. maar ik denk dat je dan steeds bij het schakelen naar de andere pc opnieuw moet connecten en een key moet invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

KVM swtich werkt niet met dinovo, zelfs niet met USB KVM switches... helaas pindakaas

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodie2002

Woodie2002

Jeetje...

trancesetter schreef op 08 oktober 2004 @ 00:07:
[...]

.... Je zou dan ook 2 ontvangers nodig hebben...

.
Ik neem aan det ja het hier dan over twee ontvangers in je keyboard/muis/mediapad hebt. Want anls je bedoelt op elke comp een, dan heb ik dat hier staan.

Maar uit jullie reacties opmerkend is dit niets iets wat zomaar gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik zat te kijken naar de prijzen van t bord en die beginnen nu toch wel te dalen. Maar t viel me nu pas op dat er ook een notebook editie is. Ik kon er op de logitech-site niets over vinden maar in de pricewatch is hij een stuk goedkoper 119,- op de plaatjes zag ik dat er een andere muis bijzit maar verder zie ik geen verschillen. (bron: www.perfectsystems.nl) Het enige wat ik me kan bedenken is dat het zonder usb-bluetooth adapter wordt geleverd. Dit lijkt me geen probleem aangezien die dingetjes voor 15 euro te koop zijn. Zou een desktop variant dan ook gewoon werken op een normale PC. Of werkt tie gewoon heel anders, IR ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DopdeDouwer schreef op 18 oktober 2004 @ 16:45:
Ik zat te kijken naar de prijzen van t bord en die beginnen nu toch wel te dalen. Maar t viel me nu pas op dat er ook een notebook editie is. Ik kon er op de logitech-site niets over vinden maar in de pricewatch is hij een stuk goedkoper 119,- op de plaatjes zag ik dat er een andere muis bijzit maar verder zie ik geen verschillen. (bron: www.perfectsystems.nl) Het enige wat ik me kan bedenken is dat het zonder usb-bluetooth adapter wordt geleverd. Dit lijkt me geen probleem aangezien die dingetjes voor 15 euro te koop zijn. Zou een desktop variant dan ook gewoon werken op een normale PC. Of werkt tie gewoon heel anders, IR ofzo??
Het is een andere versie, de Notebook versie. Andere kleur van het bord (alu-zilver) en een ander muisje. En, 100 euro goedkoper..

Afbeeldingslocatie: http://www.thenet.it/images/prodotti/detail/ACLOTA01.jpg

Rot plaatje maarja, er is nog niet veel over te vinden. Er stond trouwens een stukje in de Computer Totaal van deze maand geloof ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://www.perfectsystems.nl/image/producten/52010-big.jpg
Eigenschappen:
De Logitech diNovo Cordless Desktop voor notebooks is de eerste complete desktop oplossing ontworpen voor personen die een notebook als eigenlijke computer gebruiken.

Het opvallende diNovo-toetsenbord biedt eersteklas comfort, terwijl gebruikers met de afzonderlijke MediaPad de digitale media-interface van de moderne pc op afstand kunnen bedienen om zo nog gemakkelijker hun favoriete fotos of muziek te selecteren. De MediaPad geeft ook kennisgevingen voor e-mails of instant messages en de afspeelstatus van geselecteerde media weer, en biedt tevens een slimme rekenmachine.

Specificaties:
• Ultradun draadloos toetsenbord en draadloze oplaadbare optische muis waarmee u volledige controle over uw digitale ervaring krijgt
• Dankzij de afzonderlijke MediaPad kunnen gebruikers de digitale media-interface van de moderne pc op afstand bedienen om zo nog gemakkelijker hun favoriete fotos en muziek te selecteren
• De MediaPad geeft ook kennisgevingen voor e-mails of instant messages en biedt een slimme rekenmachine
• USB verbinding; voor Windows 2000 en Windows XP
• Draadloos via RF
Ik had alleen graag een touchpad/keystick op het Keyboard gezien die als muis gebruikt kon worden....

Maar evengoed wordt dit mijn volgende keyboard.

[ Voor 97% gewijzigd door zion op 18-10-2004 22:17 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmmm ziet er inderdaad toch ook wel gelikt uit en zal niet misstaan bij mijn alu kast en dito monitor...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

zion schreef op 18 oktober 2004 @ 22:12:
[afbeelding]

[...]

Ik had alleen graag een touchpad/keystick op het Keyboard gezien die als muis gebruikt kon worden....

Maar evengoed wordt dit mijn volgende keyboard.
Ja precies slick ding toch? Maar is tie nu ook gewoon te gebruiken op een normale pc? Ik heb geen idee wat RF is, is dat gewoon staandaard draadloos ToBo? K zag namelijk wel iets van een usb,key achtig iets dus moet te doen zijn toch.
T zou mij niet veel uitmaken als t geen bluetooth is maar iets anders, voor zon uiterlijk vind ik zelfs een draadje eraan geen probleem, alstie dan nog goedkoper zou zijn 8).
De kleur vind ik ook niet verkeerd :P al vind ik de bluetooth versie mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
DopdeDouwer schreef op 18 oktober 2004 @ 23:52:
Ja precies slick ding toch? Maar is tie nu ook gewoon te gebruiken op een normale pc? Ik heb geen idee wat RF is, is dat gewoon staandaard draadloos ToBo? K zag namelijk wel iets van een usb,key achtig iets dus moet te doen zijn toch.
T zou mij niet veel uitmaken als t geen bluetooth is maar iets anders, voor zon uiterlijk vind ik zelfs een draadje eraan geen probleem, alstie dan nog goedkoper zou zijn 8).
De kleur vind ik ook niet verkeerd :P al vind ik de bluetooth versie mooier
Ja, moet het gewoon doen op elke PC met een USB slot....

RF==Radio Frequency. Maar das voor de communicatie tussen Keyboard/Muis en de USBstick (dat is InfraRood (IR) of of BlueTooth (BT) of RadioGrafisch (RF), in dit geval dus het laatste. Overigens krijg je zowel de USBstick, als een BaseStation voor op je bureau! (bron thenet.it)

De logitech site heeft hem trouwens ook online staan: DiNovo 4 Notebooks

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/5797.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/5796.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/5798.jpg
Package Contents
• diNovo™ cordless keyboard
• diNovo™ cordless numeric pad
• Cordless Optical Mouse for Notebooks
• USB mini-receiver
• Desktop stand
• Carrying cases for mouse, mini-receiver and numeric pad
• CD with software, comfort guidelines and help center
• 2 AA and 2AAA alkaline batteries
• 5-year limited hardware warranty
System Requirements
IBM® compatible PC
• Windows 2000 or Windows XP
• Available USB port
• CD-ROM drive
Voor dit geld is het een zeer competetief setje, alhoewel ik nog geen specs van de muis gevonden heb, die zeker niet zo goed zal zijn als de MX700, wat wel jammer is. (maar voor mij niet de 100+ euro meerwaarde kan rechtvaardigen)

[ Voor 41% gewijzigd door zion op 19-10-2004 00:57 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

tis idd geen mx700 muis maar voor een laptop is t een zeer fijn muisje hoor :)

je kan ze nl ook los krijgen ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

barrymel schreef op 30 september 2004 @ 10:09:
Ik heb een Dell Inspiron 8600 Laptop met bluetooth er in, de software ziet er precies het zelfde uit als bij de diNovo en is van de zelfde makers, zou het kwaad kunnen als ik daar de usb hub van de diNovo er in zou prikken om het toetsenbord voor mijn laptop te gebruiken ?
nou het is dus wel een hub in mijn laptop, ik heb de mediapad toegevoegd en verbinding met mijn gsm gemaakt en het werkte beiden te gelijk

nu heb ik SetPoint v2.11.459 er op gezet, maar als ik dan op het icoontje onderin click van Logitech dan zie ik alleen het tabblad Extra, maar dus geen mediapad...... iemand een idee die dit al aan de praat heeft gekregen ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodie2002

Woodie2002

Jeetje...

Mensen, ik heb een vaag probleem. Mijn diNovo toetsenbord hielt er ineens deels mee op. Met deels bedoel ik dan dat alle toetsen werken behalve de g en de h en de cijfertoetsen bovenaan. Ik dacht dus het toetsenbord opnieuw te verbinden maar kan dus de code ook niet meer intoetsen welke nodig is om te verbinden. Iemand al ervaring hiermee.....?

Ik heb het keyboard open gehaald en helemaal grondig schoongemaakt. Maar dit heeft geen resultaat opgeleverd.

Tijdens het koppelen wordt het keyboard wel gedetecteerd door de comp, welke vervolgens een code aangeeft dir op het keyboard moet worden ingetoetst. Na het intoetsen en het bevestigen van deze code (door het druken van de enter toets) verschijnt er een melding op het beeldscherm dat er een fout bij de koppeling is opgetreden met als reden dat het koppelingsverzoek door het externe apparaat (keyboard dus) is geweigerd.

Het vreemde is dus dat volgens mij de cijfers welke op het toetsenbord worden ingetikt niet worden geregristreerd maar de druk op de enter knop wel.

Zijn er mensen die misschien de oorzaak hiervan weten, of een oplossing.....

[ Voor 53% gewijzigd door Woodie2002 op 25-10-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodie2002

Woodie2002

Jeetje...

Woodie2002 schreef op 24 oktober 2004 @ 21:17:
Mensen, ik heb een vaag probleem. Mijn diNovo toetsenbord hielt er ineens deels mee op. Met deels bedoel ik dan dat alle toetsen werken behalve de g en de h en de cijfertoetsen bovenaan. Ik dacht dus het toetsenbord opnieuw te verbinden maar kan dus de code ook niet meer intoetsen welke nodig is om te verbinden. Iemand al ervaring hiermee.....?

Ik heb het keyboard open gehaald en helemaal grondig schoongemaakt. Maar dit heeft geen resultaat opgeleverd.

Tijdens het koppelen wordt het keyboard wel gedetecteerd door de comp, welke vervolgens een code aangeeft dir op het keyboard moet worden ingetoetst. Na het intoetsen en het bevestigen van deze code (door het druken van de enter toets) verschijnt er een melding op het beeldscherm dat er een fout bij de koppeling is opgetreden met als reden dat het koppelingsverzoek door het externe apparaat (keyboard dus) is geweigerd.

Het vreemde is dus dat volgens mij de cijfers welke op het toetsenbord worden ingetikt niet worden geregristreerd maar de druk op de enter knop wel.

Zijn er mensen die misschien de oorzaak hiervan weten, of een oplossing.....
Kickmode "Iemand?" kickmode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:56

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik zou de garantie er eens bijhalen. Lijkt me gewoon een hardware probleem en niet iets dat je met een nieuw drivertje oid kan verhelpen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodie2002

Woodie2002

Jeetje...

Boss schreef op 28 oktober 2004 @ 12:33:
Ik zou de garantie er eens bijhalen. Lijkt me gewoon een hardware probleem en niet iets dat je met een nieuw drivertje oid kan verhelpen.
Hier ontstaat dan waarschijnlijk het volgende probleem. Ik heb het toetsenbord, zoals een echte tweaker betaamt, reeds zelf open gehaald om eens even te kijken of ik zelf een mankement kon ontdekken. Zal wel problemen opleveren met betrekking tot de garantie.

Heb ondertussen ook een mailtje gestuurd naar Logitech, wachten we ook wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een kickje.
Weet iemand wanneer de Logitech diNovo Cordless Desktop voor notebooks leverbaar word in nederland?
Veel webshops hebben dit setje al op hun site staan, maar niemand kan het nu nog leveren. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg die Logitech DiNovo voor notebooks aan te gaan schaffen. Maar weet iemand of dat dit setje goed werkt in samenwerking met een Logitech MX1000 muis? Ik had namelijk voorheen de Cordless Desktop MX, maar daarbij wordt de MX1000 niet goed herkend. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 13:19:
Weet iemand wanneer de Logitech diNovo Cordless Desktop voor notebooks leverbaar word in nederland?
Veel webshops hebben dit setje al op hun site staan, maar niemand kan het nu nog leveren. :(
Perfect Systems heeft em op dít moment op voorraad, maar ik denk niet dat ze er veel hebben. Kan dus morgen al weer op geel/rood staan...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonyB schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 02:45:
[...]

Perfect Systems heeft em op dít moment op voorraad, maar ik denk niet dat ze er veel hebben. Kan dus morgen al weer op geel/rood staan...
Ik heb em nu al in bestelling bij Empc, als ze em binnen krijgen sturen ze de set naar me toe.

Bij Perfect systems bestel ik liever niet meer, heb daar een keer wat besteld, ik had alleen spullen gekozen met een groen balkje en daarna heb ik ruim 2 weken kunnen wachten voordat ik het binnen kreeg omdat bleek dat ze toch niet alles op voorraad hadden waar groene balkjes bij stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is in ieder geval bij de MediaMarkt en Dimension (beiden in Rotterdam) gewoon op voorraad. Prijs resp. € 149,- en € 129,-. Ik heb em dus uiteraard bij de laatste gekocht. :*) Werkt trouwens perfect met de MX1000. Je moet er alleen voor zorgen dat je de receiver van de mx1000 niet met de pc verbind, maar alleen gebruikt als oplader. Gewoon de mx1000 direct verbinden met de receiver van de DiNovo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Dit is de situatie. M'n ouders hebben een nieuwe muis nodig en ik een nieuw toestenbord. Nu wil ik dus graag de diNovo Bluetooth kopen.

De gedachte is om een usb Bluetooth adapter te kopen en deze voor het toestenbord te gebruiken bij mij thuis. De muis wil ik dan met de standaard oplader/Bluetooth ontvanger bij m'n ouders plaatsen.

Zal het toestenbord werken en al zijn functionaliteiten hebben met een standaard Bluetooth usb adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Nou heb ik t volgende probleem.

Heb hier de diNivo desktop voor laptop staan, en we draaien hier nog Exact 4 dos. Normaal gesproken is het wel eens wat gehannes met de num-lock toets voordat je met je numpad getallen in kan drukken (op een normaal toetsenbord). Nu start ik exact op, kan dus niets invoeren met mijn numpad. Normaal gesproken zou ik dat met numlock kunnen verhelpen, maar laat de diNovo nou juist geen numlock toets hebben! Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

door NAV te activeren heb je wél een numlock aan staan... met de 123 niet (of het is net andersom)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
KeeZ schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:13:
door NAV te activeren heb je wél een numlock aan staan... met de 123 niet (of het is net andersom)
andersom, als je op het '123' knopje drukt activeer je numlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou het verschil tussen de gewone dinovo en die laptop versie.. media markt heeft ze allebei en uiterlijk verschilt er 1 toets.. de NAV toets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

verschil: de laptop versie is helaas geen bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
De laptop versie heeft ook geen mx900 muis dus ook geen laadstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
en bij die laptopversie krijg ik het numpad dus echt niet aan de praat in Exaxt (dos)
Iemand enig idee waarom dit niet werkt? Heb kapotgezocht maar kan niets vinden...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar is het toetsenbord / mediapad gelijk tussen die 2.. het gaat mij namelijk meer om het toetsenbord dan om de muis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:02:
maar is het toetsenbord / mediapad gelijk tussen die 2.. het gaat mij namelijk meer om het toetsenbord dan om de muis...
Op de kleur en de bleutooth verbinding na, volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik vandaag bij plaatselijke pc-boer om prijsopgave te vragen van een diNovo setje, hoor ik dat ze hem niet meer kunnen bestellen omdat er een nieuwe uitkomt.
namelijk de '2.0 versie' Is er al iets bekend over deze versie? Waarin zal hij verschillen met de 'gewone' versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff gegoogled.. idd komt een 2e versie aan.. in december.. onze duitse buren blijken er meer over te weten..

http://babelfish.altavist....de/news/hardware/104409/

Owners of the predecessor model will be able to extend by an update its Dinovo Media Desktop by the new functions, with exception of the support of Bluetooth 1,2. Logitech will make set POINT available 2,22 free of charge for it under www.logitech.com/bluetooth the software to the Download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk is aan, dus de extra functies kun je gewoon op het oude downloaden, behalve BT 1.2? Dan koop ik de oude nog (als ik hem nog kan vinden) want BT1.2 zal ik toch niet gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 23:04
Hij is al enkele maanden uitverkocht bij elke distri in NL dus denk niet dat je de oude versie nog kunt scoren....

misschien nog bij de dynabyte voor 299 euro ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in de buurt hebben ze er nog 1 voor €189, maar die doos ziet er niet uit, ik ben bang dat deze als toonmodel heeft gelegen ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 23:04
Goede verklaring voor de prijs.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mediamarkt almere heeft ze... de desktop en de laptop versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik heb nog een vraagje over de DiNovo voor Notebooks. Wat nou als ik die koop, en het muisje voor mijn notebook gebruik en een MX700 bij het toetsenbord koop voor op mijn desktop pc. Heb ik dan gewoon precies dezelfde set als de 'officele' diNovo set ? Behalve de kleur dan ?
Dit lijkt me namelijk zeeeer interessant !

Edit: Ownee er is natuurlijk maar 1 ontvanger ofnie ? En ik kan mijn bluetooth dongle ook niet voor die muis gebruiken omdat het RF is natuurlijk !?! :'( :/

[ Voor 22% gewijzigd door Bertuss op 17-11-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Dit is maf: zoals meerdere eigenaren van dit setje kon ik geen ALT+xxx toetscombinaties gebruiken van deze set. Nu heb ik net een schone XP installatie gedaan, en dan werkt het wel. Dus nog zonder de speciale logitech drivers.
Alle overige toetsen werken ook: de media/ volume / browse toetsen.

Waarom zou ik nu nog die lompe driver installeren? 

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

voor dat mooie groene tekstje op je beeld misschien ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

oh ja... en de em-mail notification op de mediapad is wel handig.

En ik merk dat bij iTunes de prev/next knoppen het niet doen. Natuurlijk wordt alleen maar MS Media Player standaard ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Zou je de ontvanger van de MX1000 muis ook kunnen gebruiken voor het diNovo notebook toetsenbord ?

Verwijderd

nee want de mx1000 is geen BT..

voor €250, en €149 voor de laptop..

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik heb vorige week ook ff gebeld met Logitech omdat ik al een aantal weken de diNovo in bestelling heb staan... blijkt dat ze problemen hebben met de productie van de nieuwe versie (die met de nieuwe Buetooth chip), ze verwachten de leveringen eind december/begin januari :(
Toch maar ff wachten... 'k wil die bleutooth wel gaan gebruiken.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Anakin239
  • Laatst online: 17:31
Op de HCC heb ik me door een kerel van Logitech laten vertellen dat naast de bluetooth en de kleur er ook verschil zit in de functionaliteit van de mediapad.

In de bluetooth uitvoering kan de mediapad ook berichten ontvangen van de PC zoals de emails, nummers en MSN dingen. Dat kan de laptop versie niet.

Verwijderd

ik heb dit geweldige desktop setje al een jaar in mijn bezit :z

heb het als een van de eerste van europa destijds aangeschaft 220 euro was toen de prijs

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

een jaar? zo lang heb ik het mijne ook al ...

en ik blijf het zeggen : beste toetsenbord ooit

maar wie weet komt het straks wel 2de hands te koop, als ik die DiNovo2 wil hebben :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Anakin239 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:39:
Op de HCC heb ik me door een kerel van Logitech laten vertellen dat naast de bluetooth en de kleur er ook verschil zit in de functionaliteit van de mediapad.

In de bluetooth uitvoering kan de mediapad ook berichten ontvangen van de PC zoals de emails, nummers en MSN dingen. Dat kan de laptop versie niet.
Jups, dat klop, maar om eerlijk te zijn ervaar ik dat niet als een vreselijk gemis. Ik ben heel blij met een lekker klein en zeer ok in het gebruik tobo. 't is wel even wennen aan de toetsen lokatie, de grote delete en kleine shift links ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
grmbl, dubbelpost ;)

[ Voor 96% gewijzigd door zeef op 20-11-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn logitech dinovo for notebooks binnen.
Hij ziet er heel strak uit voor me zilveren 19'' TFT, maar eigenlijk vind ik em helemaal niet zo lekker typen met die platte toetsen, ik krijg met spelletjes al snel last van me pols terwijl ik normaal helemaal nooit last van me pols heb.
Ook de toetsenindeling vind ik niks, maar dat is mischien ff wennen.

Ik denk dat ik em nog een paar dagen uitprobeer, als ik het toetsenbord nog steeds niet lekker vind typen en bij spelletjes last van me pols blijf houden ga ik em denk maar verkopen of zo. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:45
weet iemand of bij de nieuwe versie ook de scrol-lock wordt ondersteunt. dit is bij de oude niet en voor mij irritant. want ik gebruik scrol-lock om me switch over te schakelen. of weet iemand een toetsencombinatie hiervoor?

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:43:
Ik heb mijn logitech dinovo for notebooks binnen.
Hij ziet er heel strak uit voor me zilveren 19'' TFT, maar eigenlijk vind ik em helemaal niet zo lekker typen met die platte toetsen, ik krijg met spelletjes al snel last van me pols terwijl ik normaal helemaal nooit last van me pols heb.
Ook de toetsenindeling vind ik niks, maar dat is mischien ff wennen.

Ik denk dat ik em nog een paar dagen uitprobeer, als ik het toetsenbord nog steeds niet lekker vind typen en bij spelletjes last van me pols blijf houden ga ik em denk maar verkopen of zo. ;(
laat maar weten, ik heb dan wel interesse...

[edit] oeps, ik zie dat je de notebook versie hebt, ik ben op zoek naar de blue tooth versie, maar die is momenteel nergens te krijgen, aangezien ver 2 eraan komt

[ Voor 13% gewijzigd door Beun_de_Haas op 20-11-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:02:
[...]

Is goed, ik laat het je nog wel weten over een paar dagen.
Ik baal er wel van, die toetsenindeling is wel aan te wennen, maar me pols van me linkerhand is helemaal stijf sinds ik vanmiddag een uurtje UT heb gespeeld.
Schijnbaar heb ik een wat apparte manier van spelen, want ik heb volgens mij nog niemand anders in dit topic gezien met dit probleem.
[edit] oeps, ik zie dat je de notebook versie hebt, ik ben op zoek naar de blue tooth versie, maar die is momenteel nergens te krijgen, aangezien ver 2 eraan komt
Dus je hebt geen interesse meer?

voor de gene die interesse hebben, mail me ff.
Ik wil geen boze modjes hier.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wel

Past het toetsenbord mooi bij het scherm ? ik zie dat je hetzelfde scherm hebt als mij. Ik had het toetsenbord in de winkel gezien en ik had schrik dat het net iets te lichtblauw ging zijn, maar blijkbaar niet...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:53:
ik wel

Past het toetsenbord mooi bij het scherm ? ik zie dat je hetzelfde scherm hebt als mij. Ik had het toetsenbord in de winkel gezien en ik had schrik dat het net iets te lichtblauw ging zijn, maar blijkbaar niet...
De dinovo for notebooks is zilver, niet blauw.
Het is ongeveer dezelfde kleur zilver als me scherm, mischien 1 tintje lichter of donkerder maar dat zie je alleen als je ze naast elkaar houd.

Maar als je interesse hebt mail me dan ff op timwassNOSPAM@t1anime.com (NOSPAM ff weghalen natuurlijk).
Want ik heb besloten om em te verkopen.
het gaat om deze set: DiNovo 4 Notebooks

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Bij mij staat 'ie voor 2x Iiyama 431 silver, en een grijze Mx1000 ernaast. Gamen doe ik er niet mee, dat doe ik op een ander systeem :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb daarstraks de notebook versie gekocht.

Iemand een idee hoe ik kan instellen dat als ik op het scroll wiel druk mn browser een pagina terug gaat?

Dat is namelijk een groot nadeel vind ik, het missen van een back knop. Heb deze nu ingesteld op de F1 toets ,maar dat is ook niet alles. Voor de rest zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Als er hier iemand is met een Dinovo setje die defect is of iets dergelijks, en deze weg wil doen. Dan wil ik hem/haar bij deze vragen of hij/zij met mij contact op wilt nemen aangezien ik nog de receiver/oplader hiervan nodig heb.

Ik wil hier best een aannemelijk bedrag voor betalen.

Ik zit namelijk met het probleem dat ik alle kabels onder mijn bureau helemaal goed weg wil werken. Maar omdat ik ze dus niet steeds los wil halen als ik naar een lanparty of iets dergelijks ga, heb ik dus eigenlijk een tweede receiver nodig voor op lanparty's.

Ik hoop dat iemand me hieraan kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Hans Woltering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:54:
ik heb daarstraks de notebook versie gekocht.

Iemand een idee hoe ik kan instellen dat als ik op het scroll wiel druk mn browser een pagina terug gaat?

Dat is namelijk een groot nadeel vind ik, het missen van een back knop. Heb deze nu ingesteld op de F1 toets ,maar dat is ook niet alles. Voor de rest zeer tevreden.
Ik heb dit als backspace ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar stel je dat dan in? Ik wil dus dat het scroll wiel blijft werken, en dat bij het klikken op het wiel de backspace toets gebruikt wordt

EDIT: Sorry, gevonden. had er blijkbaar over gekeken 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:34
Ik heb vanmiddag een Logitech DiNovo Notebook set gekregen van m'n vriendin O+ , dus helemaal blij. Vooral omdat het een super mooie set is, en gigantisch lekker tikt. Maar ik had hier en daar gehoord dat je de mediapad voor verschillende dingen kan gebruiken, zoals ontvangen emails en mp3 bestanden weergave, etc. etc. Maar nu lees ik dat dat niet mogelijk is met de notebook versie??

Dat zou ik toch wel jammer vinden... is er geen enkele manier om dat aan de praat te krijgen? Die remote control functie maakt me niet zoveel uit, dat heb ik niet echt nodig, maar die andere functies vond ik toch wel verdomd handig!

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

DenMan schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:24:
Ik heb vanmiddag een Logitech DiNovo Notebook set gekregen van m'n vriendin O+ , dus helemaal blij. Vooral omdat het een super mooie set is, en gigantisch lekker tikt. Maar ik had hier en daar gehoord dat je de mediapad voor verschillende dingen kan gebruiken, zoals ontvangen emails en mp3 bestanden weergave, etc. etc. Maar nu lees ik dat dat niet mogelijk is met de notebook versie??

Dat zou ik toch wel jammer vinden... is er geen enkele manier om dat aan de praat te krijgen? Die remote control functie maakt me niet zoveel uit, dat heb ik niet echt nodig, maar die andere functies vond ik toch wel verdomd handig!
welkom bij de club ;) helaas heb ik geen ervaring met de notebook versie... als het nie kan, zal het wel niet kunnen ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
KeeZ schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:25:
[...]

welkom bij de club ;) helaas heb ik geen ervaring met de notebook versie... als het nie kan, zal het wel niet kunnen ?
Ja het klote van mijn situatie is: ik ben 8 december jarig, en eerder mag ik dat ding niet uitpakken dus uitproberen is er voor mij nog niet bij. Best frusterend als je die doos wel de hele dag op je kamer ziet liggen. Eigenlijk slaat het nergens op dus ik moet maar eens met 'r gaan onderhandelen :P

Anyway, ik heb me helemaal kapot gezocht op internet, en kan over de notebook versie nog weinig info vinden. Op de logitech site staat er bij de Desktop versie dat de mediapad te gebruiken is voor o.a. email, msn en media bestanden. Bij de notebook versie staat dat niet. Maar de borden zijn verder toch hetzelfde lijkt me? Of is die te versturen data niet mogelijk ivm RF?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

de notebook versie heeft toch geen bluetooth ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Nee die heeft geen bluetooth. RF = Radio Frequency. Maar ik weet niet in hoeverre dat met BT scheelt qua data versturen. (ok ik weet dat BT tot 10 meter gaat en RF een stuk minder ver)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het antwoord is redelijk simpel : BT units kunnen zenden en ontvangen. RF units kunnen alleen zenden. Het is dus fysiek onmogelijk om je RF mediapad te gebruiken als display, zo heb ik mij door een logitech medewerker laten vertellen.

Niet dat het boeit, sinds dag een ligt de mediapad ergens opzij en heb ik hem niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Okay dat is dan duidelijk :)

Het leken mij wel handige functies, maar aan de andere kant heb je er ook bar weinig aan als je toch achter je PC zit. Ach... ik heb iig nog een thermometer :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tsja het mediapad van mijn originele dinovo ligt ook ergens verder op mijn bureau... scheelt wel meteen een hoop ruimte ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Bertuss schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:00:
Zou je de ontvanger van de MX1000 muis ook kunnen gebruiken voor het diNovo notebook toetsenbord ?
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:51:
nee want de mx1000 is geen BT..

voor €250, en €149 voor de laptop..
Dit is onzin, want de Notebook is RF en de mx1000 ook. :o

mijn vraag: Als ik goed in het media pad kijk, zie ik hetzelfde display zitten als de desktopversie. Dit roept natuurlijk meteen de vraag op of de notebook versie (evt via een mod) ook bleutooth kan worden.... Scheelt wel een berg centen. :p kan iemand dit ff testen met een BT module ofsow??

Verder werkt de notebookversie egt toppie hier!!!!!

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps vekeerd gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
@spk2go : dan zou je je mediapad open moeten schroeven en er een nieuw zend/ontvangst gedeelte in prutsen? Ik vraag me af of dat kan.

BT is qua opzet van het systeem 2 richtingsverkeer. RF in deze opzet niet. Ben het met je eens dat het misschien technisch wel zou moeten kunnen, maar de heren en dames van Logitech zijn natuurlijk niet 8)7. Wie 1337 MSN stuff op een mediapad wil zal dus dieper in den buidel moeten tasten :)

[ Voor 59% gewijzigd door zeef op 30-11-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Okay ik heb 'm werkend op een separate usb blue tooth sticky :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

Beun_de_Haas schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:02:
[...]

Weet jij wat de verbeteringen zijn van ver 2 t.o.v. ver1?
Ik weet i.i.g dat het uiterlijk niets veranderd, zou het alleen bij bugfixes blijven?

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- nieuwere software met meer functies,
- bluetooth 1.2
- ... (ik ben waarschijnlijk nog iets vergeten)
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.