Deze plek is te koop.
Outlook doet het :-) je krijgt de afzender in HOOFDLETTERS en het onderwerp in het display te zien, ook heb ik nu het probleem niet meer dat als Mediaplayer iets aan het afspelen was en deze gesloten werd je niet bij de berichtjes in het display kon komen
er staat in de update dat de functie middelste muis knop nu toegevoegd moet zijn maar die kan ik helaas niet vinden
ook de nieuwste versie van Mobile Phone Suite v1.02 er op gezet
maar als nog heb ik het zelfde probleem hier mee als ik eerder had gemeld :
ik heb een Nokia 8910i met Firmware-versie 4.46
en ik krijg het niet voor elkaar om dit goed werkend te krijgen zodat ik kan smsen en het
adressenboek kan binnenhalen en kan zien als er gebeld wordt
hij maakt een bluetooth verbinding bij bijvoorbeeld het adressenboek ophalen
maar 2 seconden later wordt deze al weer verbroken.... en gebeurd er dus niets
ik heb dit net ook naar Logitech gemaild dus hopelijk wordt dit nog opgelost
BarryMel
Verwijderd
Als windows is opgestart , dat je opgeven moment de muis en toetsenbord niet kan gebruiken
Net als of hij weer een nieuwe apparaat heeft gevonden.
Echt irritand , hebben meerdere mensen dit ?
Na de laatste update (die idd wel erg lang duurde) deedt hij dit niet meer bij mij...Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:13:
En wat ik ook irri vind.
Als windows is opgestart , dat je opgeven moment de muis en toetsenbord niet kan gebruiken.
Deze plek is te koop.
ik heb het gevoel dat het na de update sneller gaat, maar alsnog duurt het evenVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:13:
En wat ik ook irri vind.
Als windows is opgestart , dat je opgeven moment de muis en toetsenbord niet kan gebruiken.
BarryMel
Dat zal IMO ook altijd zo blijven, je zit altijd nog met het 'zoeken' naar bluetooth en dus je mediapad..barrymel schreef op 27 februari 2004 @ 12:48:
[...]
ik heb het gevoel dat het na de update sneller gaat, maar alsnog duurt het even
Deze plek is te koop.
Ik heb de sony ericsson T610. Ik kan sms'en vanaf pc, kijken wie er belt, enz.barrymel schreef op 26 februari 2004 @ 17:31:
en ik krijg het niet voor elkaar om dit goed werkend te krijgen zodat ik kan smsen en het
Het werkt allemaal perfect. Ik heb alleen 1 probleem: ik kan geen bestanden vanaf mijn foon naar de pc verzenden. Ik moet altijd vanaf mijn pc in de foon bladeren om een bestand op te halen. Zijn er meer met dit probleem?
barrymel schreef op 26 februari 2004 @ 17:31:
ik heb het al gevonden.......... de 8910i wordt niet ondersteundPcFer schreef op 27 februari 2004 @ 17:48:
[...]
Ik heb de sony ericsson T610. Ik kan sms'en vanaf pc, kijken wie er belt, enz.
Het werkt allemaal perfect. Ik heb alleen 1 probleem: ik kan geen bestanden vanaf mijn foon naar de pc verzenden. Ik moet altijd vanaf mijn pc in de foon bladeren om een bestand op te halen. Zijn er meer met dit probleem?
stond op de Logitech site en ze vertelde het ook in het mailtje van Logitech
BarryMel
1. Heeft dit toetsenbord last van "lags"?
Momenteel heb ik namelijk een Logitech Cordless Desktop Comfort, maar die lagged bij spellen (NFS underground; bv. auto gaat pas 0.5 sec later naar rechts).
2. Hoeveel toetsen kan je tegelijk indrukken voordat je pc begint te piepen?
Het bovengenoemde toetsenbord trekt namelijk niet meer dan 5 à 6 toetsen, wat erg vervelend is tijdens spellen.
3. Heeft iemand al problemen gehad met dit DiNovo-setje?
[ Voor 4% gewijzigd door Pan op 28-02-2004 00:48 ]
GigaByte X48-Ds5, Q6600 @3250mhz, Ati 3870, 4x1024mb DDR2, 2x Samsung F1 1 tb hd
Lag in NFSU, dat ken ik niet...Pan schreef op 28 februari 2004 @ 00:47:
Ook ik ben van plan om dit setje aan te gaan schaffen, echter heb ik nog wel enkele vragen:
1. Heeft dit toetsenbord last van "lags"?
Momenteel heb ik namelijk een Logitech Cordless Desktop Comfort, maar die lagged bij spellen (NFS underground; bv. auto gaat pas 0.5 sec later naar rechts).
Nope, geen last van... dan nog2. Hoeveel toetsen kan je tegelijk indrukken voordat je pc begint te piepen?
Het bovengenoemde toetsenbord trekt namelijk niet meer dan 5 à 6 toetsen, wat erg vervelend is tijdens spellen.
problemen ?? Nee... net mn MP leeg... no more...3. Heeft iemand al problemen gehad met dit DiNovo-setje?
Deze plek is te koop.
En ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb, het typt echt heerlijk!
Maar er is wel een bug in de rekenmachine functie van de MediaPad, namelijk dat het ding niet rekent volgens de befaamde "Meneer van Dale wacht op antwoord" regel. Wel een beetje slecht van Logitech, koop je zo'n ding van 250 euro, is de rekenmachinefunctie vergelijkbaar met een prut rekenmachientje van 2 euro ...
Ach ja, maar wie gebruikt het nou voornamelijk om mee te rekenen ...
GigaByte X48-Ds5, Q6600 @3250mhz, Ati 3870, 4x1024mb DDR2, 2x Samsung F1 1 tb hd
hoe lang heb je er mee gedaan ?KeeZ schreef op 29 februari 2004 @ 15:00:
problemen ?? Nee... net mn MP leeg... no more...
BarryMel
keez: als je mp leeg is kan je wel vast batterijen voor je tobo in huis gaan halen, want die zijn dan binnekort ook leeg... bij mij zat daar ongeveer 2 weken tussen.
eehmmm.. 5 maanden... weinig gebruikt overigens...
Deze plek is te koop.
pan: die reken functie is idd erg mager, wat ik ook een gemis vind is dat je niet de inhoud van het clipboard bij het rekenen kan betrekken, je kan wel iets op het clipboard plaatsen, maar niet iets ervanaf halen.
quote]
Die klembord functie werkt bij mij wel. Ik heb de nieuwste updates.
De uitkomst wordt altijd op het klembord geplaatst.
[testmodus]
125x125 enter = (ctrl+v) 15625.
[/testmodus]
Werkt dus prima
Ik denk dat Dark bedoelt dat je de inhoud van het klembord niet naar de MP kunt kopieren.PcFer schreef op 05 maart 2004 @ 17:35:
Die klembord functie werkt bij mij wel. Ik heb de nieuwste updates.
De uitkomst wordt altijd op het klembord geplaatst.
[testmodus]
125x125 enter = (ctrl+v) 15625.
[/testmodus]
Werkt dus prima
idd, ik bedoel dat het eenrichtings verkeer is.Baumans schreef op 05 maart 2004 @ 18:41:
[...]
Ik denk dat Dark bedoelt dat je de inhoud van het klembord niet naar de MP kunt kopieren.
ik zou willen dat als ik in mijn browser bijv. een prijs selecteer en copy doe, dat ik die prijs dan kan invoegen op het media pad calculator, zodat ik prijzen zou kunnen optellen. dit zou naar mijn idee best te implementeren zijn door b.v. nog een druk op de calc(+/=) knop, die is verder n.l. onbenut in calc-mode.
Verwijderd
Alleen was ik nog nieuwsgierig naar de Functie-toetsen. Ik kan nog net zien dat de F1-F12 in het blauw aan de zijkant van de toetsen staan, maar wat staat er dan op de bovenkant?
Kan iemand mij dit vertellen? Het is nl. net niet te zien op de foto's

grtz Wouter
Staan enkele snelfuncties (zoals new/reply/my computer) op...Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 16:52:
Ik heb zo eens rondgekeken naar dit juweeltje van logitech en ik denk er sterk over om hem te kopen.
Alleen was ik nog nieuwsgierig naar de Functie-toetsen. Ik kan nog net zien dat de F1-F12 in het blauw aan de zijkant van de toetsen staan, maar wat staat er dan op de bovenkant?
Kan iemand mij dit vertellen? Het is nl. net niet te zien op de foto's![]()
![]()
grtz Wouter
Deze plek is te koop.
Koffie en meer...
Klopt, dat werkt simpelweg niet in games. Logitech heeft wel drivers voor de MX510 die ervoor zorgen dat die knoppen in games werken, maar die drivers kun je niet gebruiken voor de MX900.Masselink schreef op 09 maart 2004 @ 23:01:
Bij mij werkt het re-mappen van de toetsen aan de zijkant van de muis niet in Games. Wel in Windows, maar niet in games.
Misschien maken ze nog eens drivers voor de MX900, zodat die knoppen ook in games werken.
ik heb het zelfde probleemPcFer schreef op 10 maart 2004 @ 13:30:
[...]
Klopt, dat werkt simpelweg niet in games. Logitech heeft wel drivers voor de MX510 die ervoor zorgen dat die knoppen in games werken, maar die drivers kun je niet gebruiken voor de MX900.
Misschien maken ze nog eens drivers voor de MX900, zodat die knoppen ook in games werken.
ik gebruik eigenlijk die muis helemaal niet, vind um niet fijn
ik gebruik de Logitech iFeel MouseMan gewoon voor alles, vind ik de fijnste muizen die MousMan's
die heb ik als sinds een jaar of 6, het model van toen had nog niet eens een wieltje
BarryMel
Enkel heb ik geen flauw idee hoe ik die email moet laten verschijnen op mijn media pad.
Heb m ingeschakeld staan in de Setpoint settings, Messenger doet het wel!
Ik heb al geupdate naar de laatste versie's, ik gebruik MS Outlook 2003
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Ik had eerst een wireless Desktop, toen heb ik er een MX700 muis bij gekocht en daarna de volledige Desktop MX. Nu de diNovo. De muis vind ik perfect, het toetsenbord is wennnen omdat de toetsen iets anders zitten. (minder grote enter, grote del etc)
Ik was in een spel bezig toen ik een wapen wisselen via de mediapad. Maar de 'NAV'-mode heeft ook 'Close' en boem weg was ik......is wel lastig.
Koffie en meer...
Gewoon een kwestie van wennen... Ik gebruikte 4 jaar een MS Explorer muis en stapte toen over naar de Logitech MX500. In het begin een kleine ramp, en ik heb 'm zelfs een keer teruggebracht, maar uiteindelijk was ik er na 2 weken aan gewend en nu vind ik het de zaligste muis die ik ken. Als je nooit aan iets nieuws wilt wennen, dan wordt je leven wel erg saai op den duur denk ikbarrymel schreef op 10 maart 2004 @ 13:42:
ik gebruik eigenlijk die muis helemaal niet, vind um niet fijn
ik gebruik de Logitech iFeel MouseMan gewoon voor alles, vind ik de fijnste muizen die MousMan's
die heb ik als sinds een jaar of 6
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Exirion schreef op 17 maart 2004 @ 09:26:
[...]
Gewoon een kwestie van wennen... Ik gebruikte 4 jaar een MS Explorer muis en stapte toen over naar de Logitech MX500. In het begin een kleine ramp, en ik heb 'm zelfs een keer teruggebracht, maar uiteindelijk was ik er na 2 weken aan gewend en nu vind ik het de zaligste muis die ik ken. Als je nooit aan iets nieuws wilt wennen, dan wordt je leven wel erg saai op den duur denk ik
ook heeft die iFeel een Vibo
BarryMel
Verwijderd
Ik heb de SE P900 maar ik heb nog steeds geen verbinding kunnen maken. De Bluetoothlocatie vindt de P900 wel maar geeft aan: onbekend hoofdklasse (0) subklasse (0) met een mooi blauw vraagteken er doorheen. Wat doe ik hier fout?PcFer schreef op 27 februari 2004 @ 17:48:
[...]
Ik heb de sony ericsson T610. Ik kan sms'en vanaf pc, kijken wie er belt, enz.
1: Ik heb op connect gedrukt (op de lader)
2: mijn foon vond hij meteen en heb ik toegevoegd, met die pincodes enzo. (gewoon alle services geselecteerd
3: Dan kon ik via mijn bluetooth locaties in mijn telefoon komen. (file transfer)
Verwijderd
Dat heb ik ook gedaan. De pincode is de pincode van mijn SIM maar heb ik ook een pin van de DiNovo set? Dat lijkt me wellicht wel om zo een verbinding te maken die beide kanten op gaat. Alleen weet ik niet waar ik die pin van die dinovo kan vinden...PcFer schreef op 17 maart 2004 @ 19:30:
Ik weet niet hoe en wat je gedaan hebt, daarom vertel ik ff wat ik precies gedaan heb.
1: Ik heb op connect gedrukt (op de lader)
2: mijn foon vond hij meteen en heb ik toegevoegd, met die pincodes enzo. (gewoon alle services geselecteerd
3: Dan kon ik via mijn bluetooth locaties in mijn telefoon komen. (file transfer)
Die pincode kun jezelf bepalen, en MOET beslist bij beide apparaten gelijk zijn, zowel op de pc als op je foon.Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 19:46:
[...]
Dat heb ik ook gedaan. De pincode is de pincode van mijn SIM maar heb ik ook een pin van de DiNovo set? Dat lijkt me wellicht wel om zo een verbinding te maken die beide kanten op gaat. Alleen weet ik niet waar ik die pin van die dinovo kan vinden...
Dit gaat ter beveiliging van de verbinding zodat ik niet zomaar in jouw toetstel kan kijken.
Verwijderd
Ik heb zelf RSI en niet zo'n beetje. Heb al wacom, trackball etc geprobeerd maar niets hielp me echt.
Ik vind dat dinovo setje echt supermooi en ben benieuwd naar de werking ervan.
Typt dit toetsenbord lichter dan normale toetsenborden? Qua moeite die je moet doen om aanslagen te maken? Is hij platter dan reguliere ms toetsenborden?
Is de muis ergonomisch? Houdt deze fijn vast? Is hij zwaar? Hoe zit het met de batterijen van toetsenbord en muis? zijn deze snel leeg?
Weet niet of er mensen zijn met rsi die dit setje hebben? of het uitmaakt met een regulier toetsten bord en geen draadloze muis?
Thanks!
Eric
Oei... pijnlijk lijkt me dat (heb RSI in mn duim)Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 18:03:
Beste dinovo gebruikers, graag zou ik jullie de volgende vraag stellen.
Ik heb zelf RSI en niet zo'n beetje. Heb al wacom, trackball etc geprobeerd maar niets hielp me echt.
Ik vind dat dinovo setje echt supermooi en ben benieuwd naar de werking ervan.
Ja het toetsenbord is zeer zeker platter dan een standaard toetsenbord, niet hoger dan een centimeter op zn platst denk ik.Typt dit toetsenbord lichter dan normale toetsenborden? Qua moeite die je moet doen om aanslagen te maken? Is hij platter dan reguliere ms toetsenborden?
Nou de muis vind ik niet zwaar, maar daar kunnen de meningen over verschillen. Helaas denk ik niet dat vorm van een muis iets zal uitmaken voor je RSI klachten... misschien wat minder muizen ??Is de muis ergonomisch? Houdt deze fijn vast? Is hij zwaar? Hoe zit het met de batterijen van toetsenbord en muis? zijn deze snel leeg?
Ik moet zeggen, ik typ veel lekkerder op mn dinovo dan ik doe op een standaard toetsenbord...Weet niet of er mensen zijn met rsi die dit setje hebben? of het uitmaakt met een regulier toetsten bord en geen draadloze muis?
Thanks!
Eric
Deze plek is te koop.
Verwijderd
is er nu al iets meer bekent over plugins voor winamp of andere progjes
voor het display op het mediapad
wat dat is het enigste wat ik nog mis
de rest ben ik super tevreden
Nope... mocht iemand wel zoiets gevonden hebben, be my guest en post dat spulVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 19:48:
maaar ehmmmm
is er nu al iets meer bekent over plugins voor winamp of andere progjes
voor het display op het mediapad
wat dat is het enigste wat ik nog mis
de rest ben ik super tevreden
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Heb een t610 en het lukt me niet op data van phone naar pc te verzenden.
Ook krijg ik het niet voor elkaar om de de ericsson software (xtndconnect) te syncroniseren, normaal gebruikte ik float mobile agent, maar dit krijg ik wederom ook niet aan de praat. Iemand suggesties want automatisch syncroniseren werkt voor geen meter, neemt ie allerlei dingen over die ik niet wil.
Tips graag?
Heb de laatste software geinstalleerd.
Ik heb dit probleem ook. Dat synchroniseren heb ik nog niet geprobeerd. Ik moet maar eens met die klantenservice bellen, misschien dat die mensen er een verklaring voor kunnen gevenVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 17:37:
Ik heb er een gekocht en ben er zeer blij mee, had daarvoor van sitecom een bluetooth adapter die perfect werkte,
Heb een t610 en het lukt me niet op data van phone naar pc te verzenden.
Heb de laatste software geinstalleerd.
Verwijderd
Om bijvoorbeeld floats mobile agent aan de praat te krijgen moet je in je bluetooth configuratie in het client scherm een nieuwe serial poort aan maken. bijv poort 4
Voor fma -> ga naar opties en kies verbinden via seriele verbinding en kies poort 4
Gebruik je xtnd ga naar je config scherm en kies mobile phone monitor, zet ook hier de verbinding van com 4 op actief.
Als het goed is moeten deze programma's nu wel verbinding kunnen maken.
Ik krijg alleen nog niet een verbinding opgebouwd vanuit de telefoon met de pc.
Hopelijk heeft iemand er wat aan
Heb meeste info van http://fma.xinium.com/forums/index.php?showtopic=32
mzzl
Verwijderd
De back toets op de muis neem ik aan. Werkt dat forward toets wel dan?Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 20:11:
ik heb ook een diNovo gekocht, ff wennen maar tikt zeer lekker ! krijg alleen de back toets niet werkend in mozilla, in exploder werkt deze wel, iemand suggeties ? (ik gebruik de laatste setpoint drivers).
Anders denk ik dat Mozilla niet ondersteund wordt.
Verwijderd
Edit : Hoe kan ik andere functies dan de Logitech-functies aan de muisknoppen toewijzen?
In Setpoint heeft Logitech de functie Toetsaanslag geïmplementeerd. Wanneer u 'Toetsaanslag' voor een muisknop selecteert, kunt u er een willekeurige opdracht aan toewijzen. U kunt functies zoals de internetopdrachten Vorige en Volgende toewijzen voor niet-ondersteunde browsers door de opdrachten 'Alt+linkerpijltjestoets' en 'Alt+rechterpijltjestoets' te gebruiken.
Het werkt nu
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 21:49 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Op sommige momenten reageerd de MX900 heel schokkerig. Ik ben er al achter dat het zich voordoet als de CPU usage hoog is (meestal als PowerFTD messages aan het decoden is).
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Weet iemand misschien welk proces verantwoordelijk is voor de muis? Dan kan ik dat proces nl. een hogere prioriteit geven.
Verwijderd
Ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd, en nou ziet hij hem gewoon niet meer.
Hij zeg nieuwe hardware gevonden , en kan gebruikt worden.
Daarna stop ik de logtech cd er in , en begint hij met installeren. En dat halve wegen stopt hij gewoon , en zegt hij dat hij de apparaten niet kan vinden.
Wat moet ik nou doen , heb al vele dingen geprobeerd. Maar wil gewoon niet lukken, ben al 2 uur bezig. Steeds moet ik me ouwe Logitech navigator en mx 500 er bij pakken
En dat is nou niet echt wat ik nou juist wil!
Wie weet wat ik moet doen , of heeft dit al een x meegemaakt.
Verwijderd
Zou mijn ontvanger kapot zijn ? Ik baal hier zo van he , nog vrij nieuwe set en nou doet die niks meer. Heb daar nooit last van gehad
Verwijderd
Hij werkt nog steeds niet , normaal gesproken als je de eerste x in windows komt moet het toetsenbord toch gewoon werken. Omdat hij in PS2 zit?
Bij mij doet hij dat echt niet hoor. Weet echt niemand wat het kan zijn , damm zo duur toetsenbord en nou al stuk
Denk dat ik maar anders terug ga met de Dinovo
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Prutser.Scrummie schreef op 09 april 2004 @ 22:47:
Ik ben vanavond met bureaustoel achterover getuimeld
Nog grotere prutser.en nam toen op de 1 of andere manier me dinovo tobo mee..
Ehm...En ook al als dat wel het geval is, dan ben ik er bang voor dat ik mijn factuur niet eens meer op heb..

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
As je niets nuttigs te melden heb houd dan je kop dicht.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ga je bonnetje nou maar zoeken.Scrummie schreef op 09 april 2004 @ 22:54:
As je niets nuttigs te melden heb houd dan je kop dicht.
Verwijderd
Hij deed het echt niet , die usb heb ik zeker nog nagekeken.
Dus daar heeft het niet aangelegen !
Verwijderd
Is opgestuurd na Taiwan
Ik hoop dat ik snel iets hoor , baal er echt zo van.
Tik nu op zo ouwe logitech nou , Logitech Internet Navigator SE i.c.m. mx 500
Verwijderd
Ik gebruik al jaren de trackball cordless van logitech, zou ik die kunnen gebruiken in plaats van de mx die erbij zit en hoe zou ik dat kunnen doen.
Wie o wie kan me een beetje op weg helpen...
Verwijderd
Heb je dan ook nog de muis van de dinovo ernaast staan?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:00 ]
Verwijderd
Ja ik gebruik beide.Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 16:00:
Hmm dat zat ik me ook al te bedenken, alleen vroeg ik me af hoe die wizard van de dinovo dat doet want die loopt volgens mij niet door als je geen muis hebt geinstalleerd of heb ik dat mis......
Heb je dan ook nog de muis van de dinovo ernaast staan?
Verwijderd
Verwijderd
Vinden jullie het normaal dat ik nog steeds niks van logitech heb gehoord?
Damm ben het toetsenbord al meer dan 2 maanden kwijt
Zou ik nou een klachtenbrief naar logitech sturen, vind het niet normaal.
Je koopt iets van bijna 300 euri , en vervolgens kan je er niet eens van genieten
Verwijderd
In dit topic wordt gezegt dat het tb zelfs een verdieping lager werkt...
Toen kreeg ik het volgende idee:
Ik wil al geruime tijd beneden ook een pc, maar om daar nou een complete pc voor te kopen... Nou dacht ik: als ik nou dat tb beneden kan gebruiken, en ik sluit een 2de monitor aan op mijn vga en zet die beneden, moet het mogelijk zijn om beneden ook te pc'en via dezelfde pc. MAAR ik wil niet een hele monitorkabel trekken, zijn die draadloos verkrijgbaar? En met grote rijkwijdte, of kan je een moni ook op een netwerk aansluiten?
Alvast bedankt
ik heb geen flauw idee of die mogelijkheden er zijn, wel zijn er van die verzendbakjes verkrijgbaar die video/audio signalen over kleine afstanden kunnen versturen... mischien dat dat een oplossing is ??Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 13:19:
Ik heb ff een vraagje:
Ik wil al geruime tijd beneden ook een pc, maar om daar nou een complete pc voor te kopen... Nou dacht ik: als ik nou dat tb beneden kan gebruiken, en ik sluit een 2de monitor aan op mijn vga en zet die beneden, moet het mogelijk zijn om beneden ook te pc'en via dezelfde pc. MAAR ik wil niet een hele monitorkabel trekken, zijn die draadloos verkrijgbaar? En met grote rijkwijdte, of kan je een moni ook op een netwerk aansluiten?
Alvast bedankt
Als je me even mailt op het adres wat er in mijn profiel staat van GoT dan heb ik die drivers nog wel even voor je, die waren idd nodig om de boel opnieuw te installeren (Was overigens een half uur verder voor ik de nieuwe setpoint geïnstalleerd hadwace schreef op 07 juni 2004 @ 22:55:
Ik heb de nieuwe Setpoint gedownload, maar het lijkt alsof dat er geen Bluetooth drivers ingesloten zijn. Het staat ook op de site: "This download does not include the Widcomm Bluetooth Software." Hoe moet ik er dan aankomen? De CD heb ik inmiddels niet meer omdat ik gewend ben alles van internet te downloaden...
[ Voor 28% gewijzigd door KeeZ op 09-06-2004 14:28 ]
Deze plek is te koop.
misschien heb je hier wat aanVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 13:19:
Ik heb ff een vraagje:
Alvast bedankt
Tv, Geluid, USB over utp kabel??
de TS daar heeft eigenlijk het omgekeerde probleem als jij, als je via een tv werkt moet het dus lukken
Software die mediabeheerfuncties van zowel toetsenbord als MediaPad ondersteunt:rolandO schreef op 18 april 2004 @ 22:20:
zijn er inmiddels al plugins voor winamp ism het mediapad display?
Windows® Media Player 9
Windows® Media Center 2002, 2004
MusicMatch 8.1 *
RealOne 2 *
RealOne Rhapsody *
WinAmp 3.x - 5.x *
Apple® iTunes *
PowerDVD 4, 5 *
WinDVD 2, 4 *
* LCD-notificatie werkt niet met deze toepassingen. Sommige opdrachten (zoals vorige/volgende) zijn misschien niet beschikbaar in de gegeven toepassingen.

Ja ik ben ook in het bezit van dit fancy toetsenbordje, en ik ben er erg tevreden mee maar ik vind het persoonlijk niet kunnen om programma's van andere makers i.p.v microsoft GEEN LCD notificatie te geven.... Je mag voor de prijs wat je voor dit toetsenbord neerlegt toch wel minimaal volledige compatibiliteit verwachten.
[ Voor 41% gewijzigd door hives op 23-06-2004 16:05 ]
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Aardig van je, maar ik heb het zelf al kunnen oplossen. Ik heb Logitech helpdesk gebeld, en het blijkt idd dat in de laatste setpoint bluetooth niet bijgesloten zit. Als je de nieuwste installatie wilt uitvoeren moet je eerst de oude setpoint installeren (op je CD, of anders bij 'andere downloads' downloaden), en dan daar overheen (dus niet eerst de oude uninstallen) de nieuwe versie. Ik heb het zo ook gedaan, en het werkt perfect nu.KeeZ schreef op 09 juni 2004 @ 14:26:
[...]
Als je me even mailt op het adres wat er in mijn profiel staat van GoT dan heb ik die drivers nog wel even voor je, die waren idd nodig om de boel opnieuw te installeren (Was overigens een half uur verder voor ik de nieuwe setpoint geïnstalleerd had)
Verwijderd
Maar ik heb gewoon een Logitech UltaX keyboard gekocht.
Net zo plat en ongeveer 150 euro goedkoper
Heb je daar misschien een linkje van ?? Misschien iets om bij mn laptop neer te leggen...Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:10:
dat denivo setje ziet er idd erg koel uit.
Maar ik heb gewoon een Logitech UltaX keyboard gekocht.
Net zo plat en ongeveer 150 euro goedkoper
Deze plek is te koop.
Ik heb dit toetsenbord vorig week hier gekocht en bevalt erg goed.....en dat voor dat geld.
(besteld en binnen 3 dagen binnen trouwens
Zijn er bijvoorbeeld al mensen die hem als afstandsbediening gebruiken om TV te kijken (met behulp van een tv kaart) op hun monitor?
Bijna alle vragen die hier gesteld en beantwoord worden kan ik rechtstreeks bij logitech van de site af halen. Maar zijn er ook mensen die echt wat nieuws hebben, progjes hebben geschreven of gevonden voor de dinovo.
Wat is dat voor wouse sjit!
Verder typt het natuurlijk wel als een trein
Deze plek is te koop.
Beste lezer,
Ik zit op een Discussion Forum in Nederland over de DINOVO (Logitech diNovo Media Desktop) en daar worden vragen gesteld over een developer kit. Dit met als doel dat er meer programma's zouden kunnen worden geschreven voor de dinovo zodat de functies van het product verbeterd en vermeerderd zouden kunnen worden. Dit zou dan weer leiden tot een beter verkoop van het product.
Ik vroeg me af of logitech zit te denken over het uitgeven van zo’n developer kit. Vooral omdat de meeste mensen toch voor veel geld een hi-tech apparaat hebben gekocht en daar dan ook alle functies van willen benutten.
Vriendelijke groet,
Bram Toll
keep us posted !!
Deze plek is te koop.
Ik ben al vanaf december afgelopen jaar aan het zeuren over een developer kit, api description, of gewoon een commandotje om tekst naar het mediapadje te sturen, maar de ontwikkelaar van de setpoint software (*) heeft al te kennen gegeven dat logitech er niets in ziet, hoewel hij het zelf wel een aardig idee vindt.
Kennelijk is er gewoon geen api, of zijn ze gewoon niet van plan deze vrij te geven. Kan ook zijn dat het allemaal zo crappy in elkaar zit dat ze er het liefst over zwijgen ...quote uit email 9-12-2003:
Thanks for writing. I've forwarded your request to the powers that be. I think an SDK for the MediaPad would be cool, but I'm not sure it will appear any time soon. I can't release technical details without going through a lot of bureaucratic approval, sorry.
- David
erg jammer, maar bij mij ligt ie alweer in de kast, kan ie nog zo mooi zijn de soft is waardeloos, en het design niet erg goed doordacht...
*=David Ching, Logitech, Inc.
Senior Software Engineering Manager. Currently managing four developers responsible for the Logitech SetPoint mouse and keyboard utilities which ship with the Logitech diNovo Media Desktop, Cordless Desktop MX for Bluetooth, and MX900 Bluetooth Optical Mouse.)
Deze plek is te koop.
Geachte heer Toll,
Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw email begrijp ik dat u op zoek bent naar een SDK voor het
programmeren van de mediapad.
Helaas is er bij ons niets bekend over het uitkomen van deze SDK. Dit ligt
volledig in de handen van de ontwikkelingsafdeling. Zoals ik op uw forum
heb gelezen heeft onze ontwikkelingsafdeling gezegd dat het zeer
onwaarschijnlijk is dat deze SDK gaat uitkomen. Mocht deze SDK toch gaan
uitkomen, zal deze op de onderstaande link geplaatst worden.
http://developer.logitech.com
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende
onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Almar Bulters
Logitech Europe SA
hehe, de communicatie bij logitec loopt via GOTbramtl schreef op 28 juni 2004 @ 12:53:
Deze kreeg ik net binnen.![]()
Geachte heer Toll,
Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw email begrijp ik dat u op zoek bent naar een SDK voor het
programmeren van de mediapad.
Helaas is er bij ons niets bekend over het uitkomen van deze SDK. Dit ligt
volledig in de handen van de ontwikkelingsafdeling. Zoals ik op uw forum
heb gelezen heeft onze ontwikkelingsafdeling gezegd dat het zeer
onwaarschijnlijk is dat deze SDK gaat uitkomen. Mocht deze SDK toch gaan
uitkomen, zal deze op de onderstaande link geplaatst worden.
http://developer.logitech.com
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende
onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Almar Bulters
Logitech Europe SA
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ik krijg het niet voor mekaar om direct ASCII-codes te typen.
Bij mijn vroegere toetsenbord, kon ik door de linker Alt-knop in te houden en op het numpad-deel een cijfercode in te typen diverse ASCII-characters direct typen.
Alt + 283 levert dan bijvoorbeeld ˉ op.
Is er een mogelijkheid om toch direct ASCII-codes te gebruiken? Of zit dat er bij dit toetsenbord gewoon niet in ?
Deze plek is te koop.
Als je bij configscherm/toetsenbord kijst, staat er alleen een logitech ps/2
nog een tip:
mensen die norton antivirus gebruiken, icm bt-verbinding en pc-suite nokia, eerst je norton uitschakelen. Anders maakt ie geen verbinding
[ Voor 5% gewijzigd door imthecool1 op 05-07-2004 13:55 ]
De oplossing is niet altijd de oplossing
Ik las hier in dit topic dat er iemand naar Logitech gemailed had, ik vind op de site van Logitech nergens een emailadres??? Kan iemand me dat misschien even geven?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
Ik vind het eig stom dat je zo'n bordje niet apart kan kopen, zonder de muis. Maar ja als de mx900 het beter doet dan is er niet zo'n echt probleem.
Lukt de mediapad icm winamp al? (het lcd'tje bedoel ik
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 16:04 ]
Verwijderd
Ik heb wel een hele fijne muismat gekocht, een steelpad 4D. Werkt echt zalig met mx 500. Dus zal die ook fijn werken met mx 900
Heb ook Hyperglides bij gekocht , is kijken of dat fijn werkt.
Hier op campzone kon je dat uitproberen, en persoonlijk vond ik het fijn werken!
Verwijderd
In mijn eerste versie gingen er AAA batterijen in, en nu gaan er AA batterijen in.
Ik dacht eerst heb ik het wel goed, maar had de batterijen nog bewaard van de vorige versie, opgestuurd zonder batterijen
Hebben meerdere mensen die versie met AA batterijen ?
Verder moet ik weer wennen aan de fijne toetsen
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe muismat, een Steelpad 4D. Die werkt echt zalig i.c.m. MX900. Echt een aanrader als mensen nog opzoek zijn naar een nieuwe muismat, tevens heb ik er nieuwe voetjes onder de muis gedaan. Wel te verstaan hyperglide
Ik ben echt zo blij , dat ik mijn set weer terug heb
Ja, hieroVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 19:30:
Hebben meerdere mensen die versie met AA batterijen ?

Heb hem op de HCC 2003 gehaald en de eerste AA batterijen zitten er nog in. In het mediapad (ook AA) al 2x vervangen, de tweede keer was een paar weken geleden.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
Verwijderd
Hehe , raar dat er 2 versies op de markt zijn. Denk dat de AAA versie er toch uitgaat, hebben volgens mij ook minder power.AceRimmer schreef op 03 augustus 2004 @ 21:23:
[...]
Ja, hiero [afbeelding]
Heb hem op de HCC 2003 gehaald en de eerste AA batterijen zitten er nog in. In het mediapad (ook AA) al 2x vervangen, de tweede keer was een paar weken geleden.
Ik heb de versie met AA baterijen, ik heb het topic gelezen ik vindt het jammer dat er geen DEV KIT komt want ik wil ook wel kunnen chatten met iemand op msn als ik niet achter de pc zit via het lcd scherm.
Vandaag heb ik me heel even druk gemaakt om niets eigenlijk omdat de ALT + #### niet werkt, maar daar valt wel mee te leven.
Perfect toetsenbordje moet ik zeggen, ik ga nog ffies op google zoeken of iemand in deze wereld al iets heeft uitgevonden om een tekst op het LCD scherm van het MP te laten verschijnen. Als ik iets gevonden heb post ik het zeker hierzo!
Robbert van den Berg
Deze plek is te koop.
Helaas de mijne ook niet, jammer dat logitech er ook niets over vrij geeft van source. Terwijl je er toch 200€ of meer voor neer moet leggen.KeeZ schreef op 12 augustus 2004 @ 20:22:
Hi Robbert, zou leuk wezen dat je wat vind maar mijn google zoektocht heeft nix gebaat...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.