Logitech diNovo Media Desktop Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.995 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mobile phone suite is geweldig.. Ik kom mn kamer binnen, en mijn smsjes worden meteen ingelezen op mn pc.. Ik zie wie er mij smst en wie er mij belt.

Maar als ik gebeld wordt heb ik de knop opnemen.. GEWELDIG. Maar wat het NOG mooier zou maken:

Dat ik gewoon via mijn webcamera's mic kan praten en door de speakers het geluid hoor... Is dat mogelijk ? dat ik die optie niet heb gevonden. Of is daar een leuke app voor ?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan Dark of andere bezitters van deze desktop-set de al eerder gestelde, maar volgens mij niet beantwoorde vraag:

"Typt het keyboard nu net zoals bij een laptop, of meer als een regulier toetsenbord?"

Volgens mij zit het er net tussenin, maar met mijn redelijk grote vingers is het fijn wat meer 'houvast' te hebben, en dat lukt mij persoonlijk beter op een regulier toetsenbord. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ID dat dit toetsenbord de toetsen wat dieper gaan dan mijn 2 laptops...

Hij toetst vind ik persoonlijk veel fijner dan een laptop...

Ook omdat ie wat groter is. en dat je nog wat ondersteuning hebt voor je polsen.

* ik heb ook nog een vraag.

Na de 1e of 2e dag dat ik hem had.

Geeft hij de track info niet meer aan op mn display. Kan niks vinden in de instellingen..

Iemand anders dat probleem ook of gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:13

Dark

who tweaked the light?

liefbeertje: ik heb geen laptop, en de laatste die ik gebruikte had een beetje een rubberige aanslag, dat heb je bij deze iig helemaal niet. De toetsen zijn wel wat platter dan een normaal keyboard maar zeker niet kleiner.

sava: heb je misschien de nieuwe players.ini in gebruik? het zou kunnen dat dit het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles wat er te updaten viel ge-update.

En van de officiele logitech site gedownload....

Kan ik er nog iets aan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 07:48

N00bDaan

De N00b.

Als je met WinAmp bent gaan afspelen klopt het inderdaad dat hij het niet meer goed want dat ondersteund logitech nog niet. Met Windows Media player zou het dus in je players.ini kunnen liggen (Als je een backup ervan hebt gemaakt zou het erg fijn zijn ;))

Ik heb trouwens het gevoel dat bij dit toetsenbord de toetsen juist platter zijn dan bij me laptop... Kan aan mij liggen....

Weet iemand trouwens hoe je shortcut "My Bluetooth Places" van me desktop kan krijgen?

Groeten

[ Voor 11% gewijzigd door N00bDaan op 14-12-2003 11:04 ]

I cna tpye 300 worsd pre minute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Met de players.ini van de v1.02 cd werken er een hoop players niet, maar als je de nieuwe file van logitech download werkt logitech mediadesktop weer niet. Ik heb die 2 files even goed samengevoegd en een fix voor winamp3.0 erin gezet.

- zipje met die players.ini hier.
- unzippen en players.ini in de map C:\Program Files\Logitech\SetPoint\ plaatsen.
- setpoint(logitech icoontje in de tray) afsluiten, en opnieuw starten door C:\Program Files\Logitech\SetPoint\KEM.exe te klikken.
- player starten, en de ronde media knop zou moeten werken. display werkt geloof ik alleen met mediaplayer9. bij winamp5 viel me op dat als de mousepointer over het progje staat dat het dan niet werkt, maar zodra je het pijltje van winamp af haalt, of winamp minimaliseert, het wel werkt

BlueTooth icoon weghalen van de desktop kan met tweakui van MS. download

Afbeeldingslocatie: http://darkforce.dyndns.org/pics/tweakui.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

is er al meer info over de play-pad en WinAmp 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

weet iemand dit toevallig ? (die van mij is besteld, maar duurt nog even voor ik hem heb)
Laat me even weten of ze het probleem met die dubbele functietoetsen opgelost hebben. (Dat die standaard op de nutteloze stand staan)

Wil 'm ook wel als ze die onzin maar er uit gehaald hebben. Telkens als ik de andere logitech modellen op mijn usb kvm schakel van de ene pc naar de andere zet hij de functietoetsen weer op de standaard-stand...
inmiddels zelf diNovo binnen en blijkt gefixt te zijn
nu gewoon altijd f? toetsen beschikbaar

[ Voor 13% gewijzigd door DDX op 18-12-2003 16:19 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

N00bDaan schreef op 16 december 2003 @ 17:43:
is er al meer info over de play-pad en WinAmp 5?
De play/stop/next/prev knopjes werken al vanaf dag 1 bij mij, dus daar zit geen probleem...

Deze plek is te koop.

• DDX

DDX

ook vandaag binnen gehad
beetje mee gespeelt op m'n werk

jammer dat je erg weinig kan instellen wat er op schermpje komt

msn komen alle meldingen op het schermpje
had graag gehad dat het alleen de berichten aan mij waren
het boeit mij niet als er iemand 10 keer achter elkaar signin gaat doen...

telefoontjes/sms die ik ontvang met bluetooth telefoon komen keurig op m'n scherm te staan als melding
maar niks op mediapad display :(

en bluetooth zit optie bij dat je pc kan gebruiken als headset (speaker en microfoon dus) met je telefoon
maar dat wilt niet echt werken met mijn ericsson t68i (en t68i van mijn collega)
connect heel even, en dan meteen disconnected door telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Ik heb hem ook en het bevalt me nog steeds heel erg goed.

Wel één opmerking/vraag.

Op je muis heb je een forward * backward knoppie.
Nu had ik op mijn vorige muis het blijkbaar zo staan dat als ik op backdrukte in de verkenner etc. Dat hij dan terug ging naar de bovenliggende map, en dus niet naar de vorige map waar je bent geweest.
Weet iemand hoe ik dit zo in kan stellen (Is de back, van Backspace een snelkoppeling ofzo?) Ik heb al eens gezocht maar kon niks vinden =/

Hoop dat jullie er wat van snappen,
Groeten,
N00bDaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

setpoint 1.04 is uitgekomen vandaag trouwens
* Added "Generic button" function for middle, back and forward buttons.
* Added support for additional media players: Windows Media Center, MusicMatch 8.1, RealOne Rhapsody, WinAMP, Apple iTunes, PowerDVD, WinDVD.
* Media button on the MediaPad can now be assigned independently from the Media button on the keyboard.
* Improved Logitech Connection wizard.
* Fixed uninstall issue after installing SetPoint 1.03 Update
* Fixed Back/Forward buttons issues on systems with multiple browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Is die muis ook een beetje goed, vooral is games bedoel ik, ik speel veel FPS en dan moet je muis wel een beetje lekker gamen he, ervaringen please

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Ik speel CS, UT2003, RTS en nog wat andere shooters.
Muis reageerd goed, volgens mij zit dus het feit dat de draadloze muis slomer is dan andere tussen de oren mede doordat het Bluetooth is.
Mijn ervaringen zijn dus positief!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is de ronde zilvere knop rechtonder voor?
Kan je hier je muispointer mee bedienen of is het alleen een draaikknop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 10:49:
Waar is de ronde zilvere knop rechtonder voor?
Kan je hier je muispointer mee bedienen of is het alleen een draaikknop?
geen van beide, het is een mediaknop, dus er zit stop, play, pause, back,- en forward op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

ik heb um vandaag gehaald bij Informatique

vond um toch wel grappig :)

werkt stuk beter dan normaal draadloos toetsenbord

zelfs vanaf een verdieping lager werkt hij :)

ik heb met die sms functie lopen vogelen, ik heb de Nokia 8910i
ik heb al de smsjes van mijn inbox nu in beeld maar krijg nu elke
keer de melding dat hij geen verbinding meer kan maken, smsje
verzenden doet hij wel maar het telefoonboek en de inbox uitlezen
krijg ik niet meer voor elkaar, iemand anders ervaring er mee ?

hier onder nog plaatje van het schermpje :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~barrymel/pics/diNovo.jpg

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Sja, 30 ft, dat is rond de 6 meter heb ik mij laten vertellen dus dat kan wel kloppen ^^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

N00bDaan schreef op 02 januari 2004 @ 13:08:
Sja, 30 ft, dat is rond de 6 meter heb ik mij laten vertellen dus dat kan wel kloppen ^^ :)
30 ft is 9 meter en 14,4 cm :)

ik had altijd begrepen dat BlueTooth 10 meter was maar zal wel niet precies zijn

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

weet iemand misschien hoe ik een berichtje in het display kan uitlezen ? als ik een mp3tje af speel dan zie ik het nummer wat afspeeld, als er een msn berichtje binnen komt dan krijg ik zo'n knipperend poppentje maar ik heb geen idee hoe ik dat kan bekijken

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me toetsenbord is net verrot, dus moet een nieuwe hebben..
kheb nu wel een keuze gemaakt :) (wel dure keuze 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymel schreef op 02 januari 2004 @ 17:08:
weet iemand misschien hoe ik een berichtje in het display kan uitlezen ? als ik een mp3tje af speel dan zie ik het nummer wat afspeeld, als er een msn berichtje binnen komt dan krijg ik zo'n knipperend poppentje maar ik heb geen idee hoe ik dat kan bekijken
Kun je instellen bij toetsenbord en muis opties en dan bij mediapad kijken daar staat wel vakje waar je kan kiezen hoe je wil weten dat er iemand een berichtje schrijft of dat er iemand aanmeld

Zelf ben ik erg te spreken over dit zetje echt super, het typt lekker ligt en het ziet er natuurlijk ook nog eens heel erg gelikt uit _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg em morgen 8)
kheb em besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 16:53:
[...]

Kun je instellen bij toetsenbord en muis opties en dan bij mediapad kijken daar staat wel vakje waar je kan kiezen hoe je wil weten dat er iemand een berichtje schrijft of dat er iemand aanmeld

Zelf ben ik erg te spreken over dit zetje echt super, het typt lekker ligt en het ziet er natuurlijk ook nog eens heel erg gelikt uit _/-\o_ :P
ja daar heb ik opgegeven dat hij als er media wordt afgespeeld alleen een knipperend dingentje komt en niet over de naam van het nummer heen
maar dat dingentje blijft maar knipperen en ik kan het niet openen of zo

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je effe de nieuwste setpoint downloaden daar is dat appart instelbaar

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:28:
Dan moet je effe de nieuwste setpoint downloaden daar is dat appart instelbaar

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

:)
die had ik er al op staan :)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet het als het goed is gewoon instelbaar zijn en geen probleem zijn anders gewoon effe alles opnieuw installeren.

Heb net zelf probleem gehad dat de mediapad niets meer weergaf als je een liedje afspeelde in mediaplayer. Probleem bleek te liggen bij winamp 5 dat zit er een beetje door heen te klooten dus installeer dat niet. winamp 2,91 doet het ook prima en die geeft teminste geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:57:
dan moet het als het goed is gewoon instelbaar zijn en geen probleem zijn anders gewoon effe alles opnieuw installeren.

Heb net zelf probleem gehad dat de mediapad niets meer weergaf als je een liedje afspeelde in mediaplayer. Probleem bleek te liggen bij winamp 5 dat zit er een beetje door heen te klooten dus installeer dat niet. winamp 2,91 doet het ook prima en die geeft teminste geen problemen :)
ik heb eigenlijk geen probleem, ik wil alleen weten hoe ik de berichtjes kan uitlezen als dat poppentje knippert.......

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:57:

ik heb dat probleem nu met mediaplayer

ik heb geen instelling veranderd en krijg nu niets meer aan info van de mediaplayer door...............?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik overweeg dit verhaal aan te schaffen, werkt dit sosiewo om al je programma's aan te sturen of heb je weer allerlei drivers nodig om het met uberhaupt aan de gang te krijgen? Ik lees wat zaken mbt de RF oplossingen en da's alleen maar drama mbt drivers en aansturing van programma's. Nou weet ik niet of dat met RF/Bluetooth te maken heeft... Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om te kunnen zien wat er voor muziek er speelt in mediaplayer moet je bij plug-ins bij category background WMPHelperObject Plugin aanzetten

en dit toetstenbord is bluetooth en daar heb ik totaal geen problemen mee gehad zelfs niet toen ik windows opnieuw erop zette dus dat moet geen probleem zijn :)

En niet elk mediaprogramma is op dit moment aan te sturen met de dinovo maar de lijst wordt steeds groter en de meest bekende programma's worden al ondersteunt.

vergeet neit dat dat dit mediacentre alleen maar werkt onder win2000 en xp

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 10:45:
om te kunnen zien wat er voor muziek er speelt in mediaplayer moet je bij plug-ins bij category background WMPHelperObject Plugin aanzetten
ja nu werkt het weer :) toch raar dat dit dus uitgevinkt was zonder dat ik daar ooit gekeken had ????

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Hmmz, weet je waar ik achter kwam:

Als je dus met je keyboard en mediapad codes wil typen:
ALT + 0160 bijvoorbeeld...
Doet hij het niet, als hij het wel bij jou doet, wil je dan ff zeggen wat voor instellingen hebt? Want ik heb alle talen al geprobeert etc. echt raar maar oke :)
Mzl

Edit:

Owja, wat ik trouwens mij ook noig afvroeg, kan je mediapad nou al je nrs in winamp 5 op het display laten verschijnene? Dat je dus titel etc krijgt...

[ Voor 23% gewijzigd door N00bDaan op 13-01-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:54
@SaVa: Welke mobiele telefoon gebruik jij?

Ik heb sinds gisteren ook deze geweldige set, en heb een Nokia 6310i.
De software in de telefoon heb ik vandaag laten updaten naar een 5.51 versie. (Ik had eerst 5.22)
Volgens Logitech heb je minimaal versie 5.5 nodig.

Maar ik krijg het niet goed aan het lopen.
Zodra ik verbinding gemaakt heb, wordt deze gelijk weer verbroken...

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Baumans schreef op 16 januari 2004 @ 15:00:
@SaVa: Welke mobiele telefoon gebruik jij?

Ik heb sinds gisteren ook deze geweldige set, en heb een Nokia 6310i.
De software in de telefoon heb ik vandaag laten updaten naar een 5.51 versie. (Ik had eerst 5.22)
Volgens Logitech heb je minimaal versie 5.5 nodig.

Maar ik krijg het niet goed aan het lopen.
Zodra ik verbinding gemaakt heb, wordt deze gelijk weer verbroken...

Wat doe ik verkeerd?
dat zelfde probleem heb ik met de Nokia 8910i

het is even gelukt, berichten uit mijn GSM kreeg ik in de Inbox maar daarna connect, disconnect en blijf zo maar door gaan, lukt niet echt :(

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten een mini review van deze set te schrijven, omdat ik er even tijdelijk een tot mijn beschikking heb. Ik type deze review dan ook op de set.

Afbeeldingslocatie: http://reviews.zdnet.co.uk/i/z/rv/2003/11/logitech-dinovo-i1.jpg

De doos:

Wat vind je in de doos: Een Toetsenbord, zonder numpad, een los numpad met wat extra toetsen genaamd de "media pad", een Logitech MX900 muis en een bluetooth ontvanger/cradle voor je muis. Verder vind je voor de muis 2 rechargeable batterijen en genoeg batterijen (6) om de overige apparaten van stroom te voorzien (4 voor het tobo, 2 voor de mediapad). Je vind een adapter, die word aangesloten op de cradle om zo de muis op te laden (hier kom ik nog op terug trouwens) en een installatie CD'tje met de setpoint en overige software (ook hier kom ik nog op terug).

Aansluiten:

Het aansluiten is makkelijk en voor de wat minder technische mensch is er ook een erg duidelijke step by step install guide (in 16 talen) beschikbaar. Het aansluiten komt voor een desktop PC neer op het aansluiten van een USB en een PS2 stekkertje dat van de cradle/ontvanger naar de PC loopt. De adapter word erg slim onderaan de kabel waar ook de USB poort aan zit in ingelugd, scheelt toch weer een draad over de rand van je bureau ;)

Installatie:

De installatie is erg gemakkelijk. Ook als je nog geen bluetooth s/w hebt geinstalleerd werkt de set direct al. CD'tje erin, autorun, paar keer next en natuurlijk de nodige opties (wat neer komt op dir kiezen, kiezen of je al dan niet de bluetooth phone suite/musicmatch wil installen). Hierna verdiend de computer een reboot en worden de Bluetooth apparaten een voor een geconfigged. De muis eerst, dit gebeurt door het indrukken van de connect knop op de onderkant van de muis (wat tegenwoordig gelukkig zonder paperclip kan) en daarna die op de reciever. Voor zowel het toetsenbord als de mediapad moet je een 4 cijferige code intoetsen en die met enter bevestigen, security :)

Het gebruik.

De Logitech MX900 muis prima en ik kon geen reactieverschillen ontdekken met mijn eigen muis (de MX500) die met een draadje werkt. Het toetsenbord typed goddelijk, maar dit is mega persoonlijk aangezien het ding laptop toetsen heeft en ik daar zwaar op kwijl :) Er zitten een aantal sneltoetsen op het toetsenbord en deze zitten alles behalve in de weg en zijn soms zelfs echt handig in het gebruik. Je kan ze natuurlijk ook apart configureren zodat ze doen wat je wilt :)

The mediapad:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/2998.jpg

De mediapad is dus het losse numpadje dat je bij het toetsenbord krijgt, voorzien van een LCD display. Het kan eigenlijk ongeveer 4 dingen.

1: Numpad functie, lijkt me duidelijk
2: Media display. Als je nummers afspeelt in de logitech s/w of in WMP9 dan krijg je naam en artiest te zien, op de mediapad zitten knoppen voor volume, back, forward, play/pause en stop. Hiermee kun je dus prima je PC bedienen voor home audio (mede dankzij de prima rijkweidte van het bluetooth signaal).
3: Infocenter: Als je een nieuwe SMS (op je tel met bluetooth) of MSN message krijgt zal deze worden gedisplayed in de LCD van het scherm, dmv de vier en zes kun je erdoorheen scrollen. Het werkt voor MSN alleen als er nog geen chatscherm openstaat en dan alleen voor de eerste message.
4: Calculator: Rekenmachine mode, met plus, min, delen en vermenigvuldigen toch een leuke extra.

Conclusie:

Ik vind het persoonlijk een heerlijke set... Mediapad op zak en ik zie altijd in het huis of ik een MSN message heb en kan als ik in mijn kamer kom direct van nummer switchen als ik dat wil. Als de pad trouwens geen MP3 info of MSN message displayed of zich in numpad functie verkeerd vind je de datum en tijd erop terug. Over de batterijduur kan ik niets zeggen, daarvoor heb ik de set te kort. De batterijen van de muis waren overigens leeg (ik heb hem dan ook niet nieuw, slechts te leen) maar na een kwartiertje laden zijn ze (anderhalf uur verder) nog niet leeg. Het geheel voelt ook stevig aan, is strak afgewerkt en geeft je bureau een mooie finishing touch.

9/10 totaalscore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Ik heb de desktop eindelijk aan de praat gekregen in combinatie met de 6310i.

Ik gebruik nu nokia pc suite 4.88 en daarmee werkt hij nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Baumans schreef op 17 januari 2004 @ 09:45:
Ik heb de desktop eindelijk aan de praat gekregen in combinatie met de 6310i.

Ik gebruik nu nokia pc suite 4.88 en daarmee werkt hij nu wel.
moet de Nokia suite geinstalleerd zijn om hem te gebruiken ? hoe is het mij dan de eerste keer zonder suite gelukt en werkt het nu niet meer ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
barrymel schreef op 17 januari 2004 @ 11:57:
[...]

moet de Nokia suite geinstalleerd zijn om hem te gebruiken ? hoe is het mij dan de eerste keer zonder suite gelukt en werkt het nu niet meer ?
Ik bedoelde dat ik het nu en met de mobile phone suite van Logitech en met de Nokia suite aan het werken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Is er al een oplossing voor het "niet meer weergeven van de afspeeltitel van Windows media player 9?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark

Dark

who tweaked the light?

N00bDaan schreef op 17 januari 2004 @ 16:06:
Is er al een oplossing voor het "niet meer weergeven van de afspeeltitel van Windows media player 9?"
Ja is even eerder genoemd door Schurky:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Uhhh, moet ik die plugin dan downloaden of...?
Ik kan namelijk bij Setpoint niks vinden... =/

Groeten

\edit: Nevermind

[ Voor 10% gewijzigd door N00bDaan op 18-01-2004 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N00bDaan schreef op 18 januari 2004 @ 09:30:
Uhhh, moet ik die plugin dan downloaden of...?
Ik kan namelijk bij Setpoint niks vinden... =/

Groeten

\edit: Nevermind
De pluging staat in WMP 9, niet in setpoint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit wel nadeeltje aan deze mediapad want je bent verplicht microsoftproducten te gebruiken om gegevens in je schermpje te krijgen. Nu is messenger niet zo'n probleem want dat gebruiken toch al mijn vrienden en vriendinnen, maar ik heb het niet zo op mediaplayer om mijn mp3tjes af te spelen. Toch gebruik ik dat nu omdat je dan tekst in je schermpje krijgt :P . Nu ben ik benieuwt of er iemand al iets heeft kunnen vinden zodat je ook winamp tekst naar je schermpje kan toezenden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 19:25:
Er zit wel nadeeltje aan deze mediapad want je bent verplicht microsoftproducten te gebruiken om gegevens in je schermpje te krijgen. Nu is messenger niet zo'n probleem want dat gebruiken toch al mijn vrienden en vriendinnen, maar ik heb het niet zo op mediaplayer om mijn mp3tjes af te spelen. Toch gebruik ik dat nu omdat je dan tekst in je schermpje krijgt :P . Nu ben ik benieuwt of er iemand al iets heeft kunnen vinden zodat je ook winamp tekst naar je schermpje kan toezenden. :)
Dit is al eens eerder in dit topic naar voren gekomen, er is iemand geweest die op het logitech forum heeft gevraagd of het nieet mogelijk is dat er een SDK voor ons beschikbaar komt, hier is helaas geen reactie op gekomen... Ik hoop nog wel dat er 'iets' komt waardoor we zelf teksten naar de mediapad kunnen zenden of ondersteuning voor meer players, een BSplayer o.i.d. zou ik ook erg kunnen waarderen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Ze zijn bezig met nieuwe updates, en daarmee worden meer en meer programma's toegevoegd... Even wachten dus.

Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Siemens S55..

Als je op de website kijkt van logitech.. zie je ook dat de S55 als enigste alles 100% ondersteund.. Alle functies werken zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Wat me wel steeds meer begint op te vallen is hoe goedkoper computers worden, hoe duurder de randapparatuur. :(

€ 312,- (FL 686,-) voor een kast
€ 220,- (FL 484,-) voor een toetsenbord

En dat terwijl je al van die complete prijsstuntsetjes ziet staan voor € 399,- (XP1700/256MB/40GB/etc).

Ik vind dat die verhoudingen nou toch wel behoorlijk scheef beginnen te lopen, esthetiek is één, maar het kan te gek ook!

Toch zit ik nog steeds erg te twijfelen of ik nou deze set ga kopen, of me € 70,- bespaar en voor de MX bluetooth zal gaan, enerzijds heb ik zoiets: Je kan beter meteen het beste kopen, anderzijds kost daardoor mijn nieuw aan te kopen PC wel al bijna weer 2x zo veel ondertussen :(

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

og even over de mensen die vinden dat het allemaal ontiegelijk duur is, ik ben het met jullie eens MAAR reken even mee:

De Microsoft Wireless Intelli muis (bluetooth) pricewatch: Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer Bluetooth (USB) (72 euri in de pricewatch)

En daar zit nog geen bluetooth ontvaner (a 39 euro ongeveer voor een redelijke) bij. Zit je al op 110 euro ongeveer. Dan het toetsenbord, daarvan kan ik me voorstellen dat het ongeveer 60-90 euro moet kosten (als je ziet dat de wired internet explorer SE van logitech ook 45 kost ongegveer), dan zit je al op 170-200 Euro. Dan de mediapad, met het display en dus ook weer een losse bluetooth zender tussen de 40 en 80, dan zit je ongeveer op de prijzen van de winkels (tussen de 240 en 299). Het is inderdaad ontzettend veel geld, maar je kan het wel verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Het is ook meer stijl en klasse wat het toetsenbord heeft, ik heb m bij mn hercules TFTje staan, nou ik zal je vertellen dat het wel indruk maakt op een LAN hetzij mensen die bij je op bezoek komen... en dat mediapad, tsja het is lekker makkelijk als je achter de TV zit en je even een ander muziekje wil of filmpje wil checken met je GF ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool dat iedereen zo positief is over dit toetsenbord :D.
Ik wil deze nou ook gaan halen :P, laad de muis goed op.
Wij hebben thuis namelijk een mx draadloos setje staan. En die mx 700 wil niet meer opladen in de oplader! Ik hoop dat deze geen rare kuren heeft?
Wil namelijk ook geen lege muis hebben , moet namelijk veel voor school doen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 16:07:
Cool dat iedereen zo positief is over dit toetsenbord :D.
Ik wil deze nou ook gaan halen :P, laad de muis goed op.
Wij hebben thuis namelijk een mx draadloos setje staan. En die mx 700 wil niet meer opladen in de oplader! Ik hoop dat deze geen rare kuren heeft?
Wil namelijk ook geen lege muis hebben , moet namelijk veel voor school doen :(.
Na een dagje of 3 intensief muizen istie pas leeg, maar ik laad m tegenwoordig maar elke nacht op, als gewoonte zeg maar.. alstie vol is stoptie namelijk ook met laden...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das goed om te horen :D
Ga is ff kijken waar hij het goedkoopst is , wil namelijk ook een Steelpad 4S erbij bestellen :P. Dat is wel een mooie combi dacht ik :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Ook nog Li batterij dus die kan je opladen wanneer je het uitkomt. Zet hem elke keer als ik weg loop van mijn PC in de lader, gewoon als gewoonte, het mooie ervan is dat je de batterij er niet meer fuxxored en je hebt altijd een volle muis :)
Heerlijke set gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

KeeZ schreef op 23 januari 2004 @ 16:37:
[...]

Na een dagje of 3 intensief muizen istie pas leeg, maar ik laad m tegenwoordig maar elke nacht op, als gewoonte zeg maar.. alstie vol is stoptie namelijk ook met laden...
bij mij gaat hij 6 dagen mee

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

barrymel schreef op 24 januari 2004 @ 12:24:
[...]

bij mij gaat hij 6 dagen mee
Hangt er denk ik wel vanaf hoe ver je de ontvanger etc. van je set hebt staan. En hoe intensief je muis gebruikt.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Mja, hier dus nu een nieuwe vraag:

Hoe maak je het lieve ding schoon?
Ik heb op www.logitech.com gekeken maar daar kon ik niet echt iets vinden en er zit ook geen echte handleiding bij de set dus heeft iemand em al moeten schoonmaken?
Dek hem wel af als ik hem niet gebruik, maar het wordt toch stoffig en vies =/

Volgens mij kan je niet de keys eruit halen of wel?

Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark

Dark

who tweaked the light?

N00bDaan schreef op 24 januari 2004 @ 12:50:
Mja, hier dus nu een nieuwe vraag:

Hoe maak je het lieve ding schoon?
Ik heb op www.logitech.com gekeken maar daar kon ik niet echt iets vinden en er zit ook geen echte handleiding bij de set dus heeft iemand em al moeten schoonmaken?
Dek hem wel af als ik hem niet gebruik, maar het wordt toch stoffig en vies =/

Volgens mij kan je niet de keys eruit halen of wel?

Mzl
Met de stofzuiger van moeders, en dan met zo een harig mondstuk... voor het oppervlak gebruik ik een doek bevochtigd met glassex anti-vet. De keys eruit halen lijkt me idd niet te kunnen, maar ik moet ook zeggen dat ik er verder niet aan getrokken heb ofzow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Ik heb wel even gekeken, maar ik denk niet dat dit hetzelfde systeem is als een normaal keyboard (duh). Als je je normale keyboard wel eens hebt schoongemaakt weet je wel wat ik bedoel. Er is geen ruimte onder de keys.
Wat trouwens wel nice is, is dat er een soort doek gespannen zit onder de keys, zo komt er ook geen vuil onder de keys zal maar zeggen ^^

anyway, laten we maar weer eens de stofzuiger van moesje tevoorschijn halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

en dit toetstenbord is bluetooth en daar heb ik totaal geen problemen mee gehad zelfs niet toen ik windows opnieuw erop zette dus dat moet geen probleem zijn :)

En niet elk mediaprogramma is op dit moment aan te sturen met de dinovo maar de lijst wordt steeds groter en de meest bekende programma's worden al ondersteunt.

vergeet neit dat dat dit mediacentre alleen maar werkt onder win2000 en xp
Wat betreft dat instaleren van Windows met het keyboard...:
Hoe de neuk?
Ik kan wel rustig in Bios kloten, maar als ik me C: wil gaan formatteren en ik start dus op met de PM8 Bootdisks dan vraagt hij om diskette twee, en daarna moet ik op een toets drukken maar ja, gaat dus lastig als het keyboard niet respond...
Wat doe ik fout?! Hellup! :P

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

MST_Morpheus schreef op 24 januari 2004 @ 12:34:
[...]

Hangt er denk ik wel vanaf hoe ver je de ontvanger etc. van je set hebt staan. En hoe intensief je muis gebruikt.
staat er 15 cm vandaan :)

en gebruik um best veel

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark

Dark

who tweaked the light?

N00bDaan schreef op 25 januari 2004 @ 11:35:
[...]

Wat betreft dat instaleren van Windows met het keyboard...:
Hoe de neuk?
Ik kan wel rustig in Bios kloten, maar als ik me C: wil gaan formatteren en ik start dus op met de PM8 Bootdisks dan vraagt hij om diskette twee, en daarna moet ik op een toets drukken maar ja, gaat dus lastig als het keyboard niet respond...
Wat doe ik fout?! Hellup! :P

Groeten!
Ja met memtest86 heb ik ook dergelijke problemen, de eerste keer kan ik nog wel een test selectie doen, maar daarna kan ik niet het keyboard gebruiken om memtest af te sluiten. Het lijkt wel of ie dan weer ingeslapen is, en niet meer wakker wordt...

een gewone windows xp install lukte wel bij mij, dus booten van de xp-cd...

[ Voor 6% gewijzigd door Dark op 26-01-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Dat zou het dan wel eens kunnen zijn, ben nog nooit met de XP CD aan de haal gegaan.... Omdat ik niet kon formateren met PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark schreef op 26 januari 2004 @ 15:10:
[...]

Ja met memtest86 heb ik ook dergelijke problemen, de eerste keer kan ik nog wel een test selectie doen, maar daarna kan ik niet het keyboard gebruiken om memtest af te sluiten. Het lijkt wel of ie dan weer ingeslapen is, en niet meer wakker wordt...

een gewone windows xp install lukte wel bij mij, dus booten van de xp-cd...
Ik kwam er eigenlijk per toeval achter dat je in DOS je USB stekker er uit moet trekken om je toetsenbord aan de praat te krijgen. Het is dus even een trucje toepassen, maar het kan wel gelukkig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Ook aangedacht (Jaja zullen veel mensen denken) maar te lui om het uit te proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of voor het schoonmaken: doe als ik, en mik er een volle kop thee overheen....

Ik kon het toetsengedeelte echt wel een kwartier laten lekken. was verschrikkelijk!!
en geen reactie meer daarna.

Maar na een nacht op de verwarming doet ie het weer prima!@!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N00bDaan schreef op 23 januari 2004 @ 21:54:
Ook nog Li batterij dus die kan je opladen wanneer je het uitkomt. Zet hem elke keer als ik weg loop van mijn PC in de lader, gewoon als gewoonte, het mooie ervan is dat je de batterij er niet meer fuxxored en je hebt altijd een volle muis :)
Heerlijke set gewoon!
Volgens de logitechsite zitten er oplaadbare NiMH batterijen bij. NiMH kan niet bijladen en heeft ook een beetje last van geheugen! Maw de sloopt je batterijen ermee door ze iedere dag in de oplader te gooien. Maar een vervangend setje is niet al te duur.

Ik heb nog een vraagje:
Het toetsenbord, kan die via USB worden aangesloten? (Dus komt er vanaf het ontvangststation een USB stekkertje met PS/2 verloop of alleen een USB stekkertje voor het toetsenbord? Iig een USB stekkertje voor de muis)
Ik heb namelijk een (PS/2) Natural keybord voor het dagelijkse typwerk en ik wil dit toetsenbord tegelijkertijd aansluiten voor het mediapad en sporadische typwerk vanaf de bank. Ik wil anders toch een MX900 muis kopen en dan lijkt me de rest wel een leuke aanvulling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Idd NiMH batterijen, hmmz ik had ergens opgevangen dat het Li waren, maar toch niet.....

Wat betreft het USB verhaal:
Uit het bluetooth station komt 1 kabel die verloopt in een USB stekkertje & een PS/2 stekkertje. In de USB stekker zit nog een adapter aansluiting.
Je sluit de EN je USB aan EN de PS/2.

Groeten,
Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:55:
[...]

Ik heb nog een vraagje:
Het toetsenbord, kan die via USB worden aangesloten? (Dus komt er vanaf het ontvangststation een USB stekkertje met PS/2 verloop of alleen een USB stekkertje voor het toetsenbord? Iig een USB stekkertje voor de muis)
Ik heb namelijk een (PS/2) Natural keybord voor het dagelijkse typwerk en ik wil dit toetsenbord tegelijkertijd aansluiten voor het mediapad en sporadische typwerk vanaf de bank.
geen enkel probleem. de PS/2 aansluiting is alleen bedoelt om de keyboard te laten werken tijdens het opstarten en is niet nodig. heb heb zelf tijdelijk op mijn programmeer systeem zowel de Dinovo keyboard+muis als een gewoon PS/2 keyboard en muis aangesloten en alles werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Dit is echt een vet mooie set, ik zit er sterk over te denken om deze set te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 15:38
Direct kopen!

Echt een superset. Geweldig keyboard en dito muis. De bluetooth hub is ook erg oké.

Wel even een vraagje van mijn kant:

Ik kan met de mediapad prima winamp5 aansturen, maar ik krijg alleen geen afspeelinformatie op het display.. Iemand een oplossing?

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

WiseGuy! schreef op 31 januari 2004 @ 12:40:

Ik kan met de mediapad prima winamp5 aansturen, maar ik krijg alleen geen afspeelinformatie op het display.. Iemand een oplossing?
Volgens ons is het ook nog niet mogelijk om op wat voor manier dan ook die info in dat display te krijgen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bDaan

N00bDaan

De N00b.

Waarschijnlijk komen er nog wel updates uit van Logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
N00bDaan schreef op 01 februari 2004 @ 16:43:
Waarschijnlijk komen er nog wel updates uit van Logitech
Laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 20:30
Zijn er ook bugs bekend .. ? Of andere nadelen, waarvan jullie vinden dat dat écht niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vraagje tussendoor: ik heb vandaag een Startech SV211K KVM-switch gekocht, hieraan hangt een Logitech Internet Navigator Keyboard Special Edition (wat een naam). Sinds de KVM eraan hangt werken sommige ITouch toetsen niet meer, ook worden deze niet meer weergegeven bij de configuratie onder ITouch. Hij herkent ze dus simpelweg niet meer. Is hier iets aan te doen? Ik hoop het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

TimMer schreef op 03 februari 2004 @ 02:28:
Vraagje tussendoor: ik heb vandaag een Startech SV211K KVM-switch gekocht, hieraan hangt een Logitech Internet Navigator Keyboard Special Edition (wat een naam). Sinds de KVM eraan hangt werken sommige ITouch toetsen niet meer, ook worden deze niet meer weergegeven bij de configuratie onder ITouch. Hij herkent ze dus simpelweg niet meer. Is hier iets aan te doen? Ik hoop het wel.
Ik weet niet of je hier bij het goede topic bent, maar goed... het lijkt me dat hier niets aan te doen is, voor zover ik weet 'simuleert' een KVM switch de 2 toetsenborden en herkent simpelweg de extra knoppen niet op je toetsenbord...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Ik heb deze set vandaag ook besteld :)
Nu maar afwachten wanneer ik hem krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

PcFer schreef op 06 februari 2004 @ 13:35:
Ik heb deze set vandaag ook besteld :)
Nu maar afwachten wanneer ik hem krijg :D
Veel plezier maar alvast ;) dat zal je er vast wel van hebben :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag binnengekregen. Het tikken gaat echt heel lekker :D.
Kan alleeen geen verbinding maken met mijn ti 630 :'( .
Heeft iemand er al ervaring mee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta er van te kijken dat er nog geen mooie leuke LCD tweaks voor zijn.... Ik d8 dat er snel wel een paar leuke tweaks zouden zijn zoals winamp on screen.. En na een update van de orginele software doet het onscreen playlistje voor mediaplayer het nog niet eens meer..

valt me vies tegen.. Mjah

Tbordje is nog steeds geinig

• PcFer
Ik heb hem binnen :D, dit ding is gewoon 1337
Het werkt tot nu toe allemaal perfect, nu mijn T610 nog ff ermee connecte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imthecool1
  • Laatst online: 02-09 13:08

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

wat is nu het verschil tussen de US, en de BE versie???
want dat vindt ik niet terug

De oplossing is niet altijd de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

US -> VS BE->België ????

Andere toetsenbord indeling? :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imthecool1
  • Laatst online: 02-09 13:08

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

jaa....dat denk ik dus ook..maar waarom dan geen benelux editie 8)7

De oplossing is niet altijd de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imthecool1 schreef op 16 februari 2004 @ 20:59:
jaa....dat denk ik dus ook..maar waarom dan geen benelux editie 8)7
België = AZERtY indeling. En dat wil je niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Ik heb mijn eerste batterijen moeten verversen, ik heb het setje vanaf ong. half november.

Bij dagelijks gebruik van een uur of 14 gaan de 2 batterijen van het mediapad ongeveer 10 weken mee (waren 2 weken terug al leeg) en de 4 batterijen van het toetsenbord ongeveer 12 weken, die waren vandaag leeg...

iemand anders zijn accu's al leeg weten te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

nope, nog niet... dan typ ik ook niet zo heel erg veel op een dag, ik gebruik m veel om te gamen, en dat mediapad gebruik ik eigenlijk maar zelden :X beetje jammer maar goed... nog geen batterijen leeg hier...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Laatst online: 01-08 15:20
Sinds vandaag ook mijn DiNovo binnen, hij werkt prima en alles, maar hij geeft gigantische storing in mijn Wireless video transmitter (marmitek gigavideo 40). Zijn er meer mensen die nog meer draadloze apparatuur in huis hebben, en dan vooral wireless video en dit ook hebben of juist niet!

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Laatst online: 12-09 20:30
PcFer schreef op 12 februari 2004 @ 18:35:
Ik heb hem binnen :D, dit ding is gewoon 1337
Het werkt tot nu toe allemaal perfect, nu mijn T610 nog ff ermee connecte :D
Beul ding of net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
ja, mooie set _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

LOL :D kijken of ik er nog een leuke mobiel bij krijg ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark

Dark

who tweaked the light?

setpoint 1.05 is uitgebracht door logitech, met o.a. de volgende fixes:

- Added Microsoft Outlook support for the MediaPad (applicable to the Logitech diNovo Media Desktop only)
- Updated the Bluetooth stack
- Added "Middle button" button assignment
- Fixed issue with Custom Menu not saving settings
- Fixed device disconnection issues
- Fixed compatibility issues with third party software (Norton AntiSpam, VCOM PowerDesk, LynxOne, Matrox Parhelia)

te downen op het volgende adres:
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1796,contentid=7692,OSID=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

1 ding, windows opstarten is hier ineens ook weer een heel stuk sneller geworden..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Dark schreef op 25 februari 2004 @ 11:04:
setpoint 1.05 is uitgebracht door logitech, met o.a. de volgende fixes:

- Added Microsoft Outlook support for the MediaPad (applicable to the Logitech diNovo Media Desktop only)
- Updated the Bluetooth stack
- Added "Middle button" button assignment
- Fixed issue with Custom Menu not saving settings
- Fixed device disconnection issues
- Fixed compatibility issues with third party software (Norton AntiSpam, VCOM PowerDesk, LynxOne, Matrox Parhelia)

te downen op het volgende adres:
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1796,contentid=7692,OSID=1
eindelijk Outlook ondersteuning :) vanavond is uitproberen

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uber-geil apparaat (ik denk dat ik mn vader overhaal om zo een te kopen @ hcc 2004)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 16:37:
uber-geil apparaat (ik denk dat ik mn vader overhaal om zo een te kopen @ hcc 2004)
dat je nog zo lang wilt/kan wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tsja inderdaad... dat heb ik nooit gekund :P

Deze plek is te koop.

• barrymel

barrymel

BarryMel

nou heb de update helaas niet kunnen test, mijn XS4ALL PowerADSL heeft er van gister ochtend 11.00 tot deze ochtend 09.00 uitgelegen :( dus deze avond dan maar testen :)

BarryMel

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.