Logitech diNovo Media Desktop Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.997 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ehm ja.. er is wel support voor winamp (play/pause etc) maar geen track titles op je mediapad

[ Voor 3% gewijzigd door JaWa op 31-01-2005 03:47 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 15:23
De ingestelde welkomstboodschap op het mediapad werkt ook al niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Ik ben aan het overwegen om dit setje aan te schaffen, maar ik zou het eigenlijk wel een keertje willen proberen, voor ik de aankoop doe. Weet iemand een adresje in de buurt van Den Bosch/Eindhoven waar dit setje te 'testen' is?

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Bij een beetje grote ketens als de mediamarkt staan ze open opgsteld en kan je gewoon tikken. Ze zijn alleen niet aangesloten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
JaWa schreef op maandag 31 januari 2005 @ 03:46:
ehm ja.. er is wel support voor winamp (play/pause etc) maar geen track titles op je mediapad
De tracktitles worden dus wél ondersteund. Je moet wel zorgen dat je SetPoint 2.22 download van de Logitech site...
lfjn schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:37:
De ingestelde welkomstboodschap op het mediapad werkt ook al niet...
Bij mij werkt ie wel. niet dat ik hem nodig heb, maar hij werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
trancesetter schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:16:
[...]

De tracktitles worden dus wél ondersteund. Je moet wel zorgen dat je SetPoint 2.22 download van de Logitech site...

[...]

Bij mij werkt ie wel. niet dat ik hem nodig heb, maar hij werkt!
OK, ik heb hem ook niet nodig, maar ik wil dat dit extreem dure apparaat doet wat de producent heeft beloofd. Tracktitles en welkomstboodschap doen het gewoon niet. Verder doet ie alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Weet iemand of de diNovo BT zou moeten werken i.c.m. MX1000?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

waarom zou dat niet werken...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 11:53
omdat de MX1000 niet werkt met bluetooth misschien?

Je kunt dus niet het diNovo toetsenbord op de zelfde ontvanger zetten als de muis (en andersom). Als je de Notebook versie koopt van de diNovo set werkt dit wel...

Ik heb hier diNovo toetsenbord + pad + MX700 lopen op de zelfde ontvanger. Het is me niet gelukt om het toetsenbord+pad op de MX700 ontvangen aan de praat te krijgen. Andersom wel dus. Ik heb de MX700 ontvanger er dus nog staan om de muis op te laden :)

Dus je kunt er vanuit gaan dat Notebook diNovo toetsenbord+pad+Mx1000 gewoon samenwerkt.

En je kunt natuurlijk de Bluetooth versie kopen en de beide ontvangers op je bureau zetten. Maar das dan weer zonder voor de MX900 die erbij zit. T is maar net wat je zelf wilt.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pymle
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 19:02
Na 4 maanden (25 oktober besteld en vandaag dan eindelijk binnen) ben ik toch de trotse bezitter geworden van een DiNovo. Na een mailtje naar Logitech heb ik het antwoord gekregen op een van de vragen die hier al eerder gesteld is: het gebruiken van de ALT-**** codes.
Houd ALT ingedrukt, druk op CTRL, toets vervolgens de juiste code in en laat ALT weer los. Bij mij werkt het.

Daarnaast heb ik ontdekt hoe je een webpagina voor Firefox kunt instellen:
- Bookmark de gewenste pagina met Internet Explorer (niet FF)
- Stel in SetPoint bij de juiste knop de taak "Open file" in
- Selecteer het .url bestand in dat je heb aangemaakt door de pagina te bookmarken in IE. Dit bestand kun je vinden onder c:\documents and settings\USER\favorites

Is er al iemand die heeft uitgevonden hoe je de klok op 24-uurs notatie kunt zetten? Mijn desktop-klok draait wel gewoon in 24-uurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
lfjn schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 08:35:
[...]

OK, ik heb hem ook niet nodig, maar ik wil dat dit extreem dure apparaat doet wat de producent heeft beloofd. Tracktitles en welkomstboodschap doen het gewoon niet. Verder doet ie alles prima.
De display van het mediapad werkt nu zoals het hoort. Hoe heb ik het opgelost:
1. Ik heb Setpoint.exe via taakbeheer uitgeschakeld
2. Ik heb de players.ini bewerkt door de regel waarin WMPX wordt genoemd als volgt te wijzigen:
MSMediaX=wac,wmplayer.exe,WMP Skin Host,Windows Media Player,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,xxx,0,1,Windows Media Player
3. Ik heb de user.xml gewijzigd. De regel over de mediaplayer heb ik bij toetsenbord en mediapad gelijk getrokken.
4. Ik heb Microsoft Antispyware Beta 1 uitgechakeld. Dit programma veroorzaakt vaak problemen bij installaties.
5. Na starten van Setpoint.exe /s kon ik bij instellingen van de mediapad ook WMP10 selecteren
6. Zowel welkomstboodschap als tracktitles werken nu. En Microsoft Antispyware ook.

Duidelijk is dat Microsoft Antispyware de oorzaak is geweest. Wat ik vreemd vind is dat het installeren ook zonder dat Microsoft Antispyware draaide is gebeurd. Toch kon ik ook toen WMP10 niet kiezen in de mediapad. Dus moet het bewerken van de ini en xml een rol hebben gespeeld. Al weet ik niet welke.
Hoe dan ook: ik ben blij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heeft iemand al geprobeerd om dit toetsenbord te koppellen aan een PDA?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Eastman schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:34:
Heeft iemand al geprobeerd om dit toetsenbord te koppellen aan een PDA?
Met wat voor functie... als keyboard zelf ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:00

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ja, ik heb hem een keer aan mn Palm Tungsten T gehangen. Er is (ik geloof dat die link van palmclub kwam) ergens een generic bluetooth driver voor Palms te downloaden. Daarna pairen met mn DiNovo en typen maar.

't is meer proof-of-concept want om nou mn DiNovo mee te slepen naar een meeting.... da's wel erg pimpen he!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Boss schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 00:06:
Ja, ik heb hem een keer aan mn Palm Tungsten T gehangen. Er is (ik geloof dat die link van palmclub kwam) ergens een generic bluetooth driver voor Palms te downloaden. Daarna pairen met mn DiNovo en typen maar.

't is meer proof-of-concept want om nou mn DiNovo mee te slepen naar een meeting.... da's wel erg pimpen he!
Ik heb een MDA Compact, sms typen gaat toch niet zo lekker op de pda... als ik thuis ben, is het wel makkelijk als ik ff snel een sms kan tikken met een toetsenbord:-)

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:26
Ik heb dit TB setje ook net gekocht voor een mooie prijs en op voorraad, maar hoe weet ik of ik de 2.0 versie heb? er zat zulk oude software in de doos dat ik nu denk dat ik een 1.2 heb. Waar kan je dat checke? heb al wat gezocht in properties maar vind niks.
Ik bedoel 2.0 usb en 1.2 BT.
Moet het ook op de doos staan?

edit: na verder kijken staat er ergens BT HCI 1.1 , das de oude set toch? BT 1.1

[ Voor 23% gewijzigd door Martinus op 03-02-2005 21:36 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
Martinus schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:52:
Ik heb dit TB setje ook net gekocht voor een mooie prijs en op voorraad, maar hoe weet ik of ik de 2.0 versie heb? er zat zulk oude software in de doos dat ik nu denk dat ik een 1.2 heb. Waar kan je dat checke? heb al wat gezocht in properties maar vind niks.
Ik bedoel 2.0 usb en 1.2 BT.
Moet het ook op de doos staan?

edit: na verder kijken staat er ergens BT HCI 1.1 , das de oude set toch? BT 1.1
Het staat op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
is het aan te raden om voor (+ €28 wat ik betaald heb nu en wat ik moet gaan betalen) versie 2 te gaan kopen, of maakt dat voor het gebruik weinig uit. Ik zie mensen al jaren tevreden zijn in dit topic.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinus op 04-02-2005 15:44 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 23:38

Xe0n

^ Me

ik was laatst in de media markt, en daar stond de logitech dinovo 2.0 media desktop te koop voor 149 euro

dat vond ik wel een lekker prijsje, dus ik liep naar het demo model toe.

blijkt het te gaan om de laptop variant van 113 euro -> pricewatch: Logitech diNovo Cordless Desktop voor Notebooks

beetje naaierij omdat dat nergens vermeld wordt en ze nog een op de site een plaatje van de mx 900 erbij zetten -> http://www.mediamarkt.nl/...gitech_dinovomediadesktop
in tegenstelling tot het reclame foldertje waar weer die laptop variant staat -> http://www.mediamarkt.nl/1/producten_trends/inno5/index.php3

zijn ze nou zo dom of is dit puur naaierij dat ze je de verkeerde verkopen

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
Xe0n schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:09:
ik was laatst in de media markt, en daar stond de logitech dinovo 2.0 media desktop te koop voor 149 euro

dat vond ik wel een lekker prijsje, dus ik liep naar het demo model toe.

blijkt het te gaan om de laptop variant van 113 euro -> pricewatch: Logitech diNovo Cordless Desktop voor Notebooks

beetje naaierij omdat dat nergens vermeld wordt en ze nog een op de site een plaatje van de mx 900 erbij zetten -> http://www.mediamarkt.nl/...gitech_dinovomediadesktop
in tegenstelling tot het reclame foldertje waar weer die laptop variant staat -> http://www.mediamarkt.nl/1/producten_trends/inno5/index.php3

zijn ze nou zo dom of is dit puur naaierij dat ze je de verkeerde verkopen
De tweede link verwijst naar de eerste en dan is het puur naaierij, tenzij ze de media desktop variant ook voor die prijs verkopen. Maar dat zal wel niet.... Is wel te proberen.
Echt goedkoop is de mediamarkt ook al niet met 149 euri.

[ Voor 15% gewijzigd door lfjn op 04-02-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:37
Ik heb de Desktop 2.0 DiNovo wel gekregen voor 149,-- bij Mediamarkt.

Er was wel wat verwarring maar het bleek in de computer toch zo te staan. De oude desktop versie kostte 249,-- de notebook-versie 149,-- en de nieuwe 2.0 Desktop ook 149,--.

Hij was echter helaas niet leverbaar. Maar ik heb nu een aanbetaling gedaan en krijg hem zodra hij er is voor 149,-- euro. Mooi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:46
Mooi prijsje voor een mooi toetsenbord >:) , ga vandeweek even langs hier in den haag en kijken wat hij hier kost.

MvG. Jack©©

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

• TranceSetter
Ik heb momenteel iets nieuws op mijn mediapad ontdekt. Linksonderin knippert een bel. Zo'n ding met een klepel erin. Hij zit precies onder de iconen voor e-mail en msn-berichten, en ik weet niet waar hij voor dient.

Ik heb de help-files doorgebladerd, en op de logitech support site staat ook niets.

In de help files van setpoint, staan wel alle iconen mooi opgesomt van het mediapad, maar de bel staat er niet bij :s

Weet iemand toevallig waar die bel voor dient???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Wat is het verschil tussen de diNovo en de diNovo 2?? tot nu toe heb ik geen verschil kunnen ontdekken... mischien dat er verschil zit in de embedded software oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:08:
Vraagje:

Wat is het verschil tussen de diNovo en de diNovo 2?? tot nu toe heb ik geen verschil kunnen ontdekken... mischien dat er verschil zit in de embedded software oid?
bluetooth is versie 1.2 geworden ipv 1.1 ( is sneller en energie zuiniger) verbeterde ondersteuning voor allerlei programma's maar dat werkt ook als je setpoint update naar de nieuwste.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Ik heb sinds enkele dagen ook de dinovo media desktop gekocht. maar ik zit nog steeds te kloten met het connecten.. het is een uitzondering dat ik na het op starten met me pc alle 3 de apparaten het doen...

ene keer is de media pad niet verbonden, dan is het weer de muis of het toestenbord.... het is me zelfs voorgekomen dat alle 3 de devices niet verbonden werden... het lukte me toen ook niet meer om ze via de connect knop te verbinden. omdat na het indrukken van connect knop er 1 keer naar volgende moet worden geklikt of ge-entered...

Wat moet ik aan de instellingen veranderen.. ik vind dit toch wel erg vervelend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Zo zat ik ook vaak te kloten en omdat ik mijn computer nogal redelijk vaak formateer moest ik elke keer weer kloten met die drivers enzo. Bovendien kon ik nooit in de bios komen of zorgen dat de pc van de cd-rom opstarte. Dus toen heb ik maar besloten om deze set te verkopen. Hij tikte verder prima en zag er mooi uit, maar dat connecten is gewoon een groot fiasco.
De set werkt via bluetooth en dat is het probleem, je zit met allerlei beveiligde verbindingen.
Bij RF heb je daar geen las van, de set die ik hiervoor had was een mx setje. Met die set heb ik nooit problemen gehad, die had gewoon altijd verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb nog nooit problemen gehad met het verbinden. heb de set sinds juli, en er is nog nooit een apparaat niet verbonden geweest. Ik kan ook gewoon de bios in met het toetsenbord. Dus heel gek dat dit bij jou wel zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
wat vreemd dan, heb jij nog andere BT apparaten in gebruik?

Ik namelijk wel, misschien ligt het daar dan aan...

Zonet starte ik me computer op, alleen me MP deed het :S... ik moest de rest handmatig nog connecten, vind ik wel omslachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb idd ook nog een bluetooth printer, gsm en headset. en nergens problemen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
trancesetter schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:09:
Ik heb idd ook nog een bluetooth printer, gsm en headset. en nergens problemen mee!
heb jij iets aan de standaard instellingen gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
helemaal niet. gewoon schone windows install met de setpoint 2.22 drivers NL. voor de rest heb ik niets gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik heb totaal geen problemen gehad op wat voor manier dan ook met deze set...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Wat vreemd dan?

Wat doen jullie als de computer opstart? wachten jullie dan tot alles is opgestart of bewegen jullie wel de muis tijdens het opstarten?

misschien maakt dat wat uit... probeer het een beetje te uit te vissen wat er aan de hand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik raak niets aan, ik ga koffie zetten :+

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ik raak soms niets aan, soms wel. bij mij werkt alles altijd. de bios werkt, en meteen in windows werkt ook alles. duurt ongeveer 3 seconden voordat hij echt verbonden is in windows, en dan heb ik nergens last meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:29
Eastman schreef op zondag 20 februari 2005 @ 10:01:
Ik heb sinds enkele dagen ook de dinovo media desktop gekocht. maar ik zit nog steeds te kloten met het connecten.. het is een uitzondering dat ik na het op starten met me pc alle 3 de apparaten het doen...

ene keer is de media pad niet verbonden, dan is het weer de muis of het toestenbord.... het is me zelfs voorgekomen dat alle 3 de devices niet verbonden werden... het lukte me toen ook niet meer om ze via de connect knop te verbinden. omdat na het indrukken van connect knop er 1 keer naar volgende moet worden geklikt of ge-entered...

Wat moet ik aan de instellingen veranderen.. ik vind dit toch wel erg vervelend....
Heb je wel de nieuwste setpoint geïnstalleerd? Ik heb in het begin hetzelfde probleem gehad en was na het installeren van de nieuwste Setpoint van het gezeur af. M'n oma (geloof het of niet :) ) had ook precies hetzelfde, ook op dezelfde manier opgelost.

[ Voor 27% gewijzigd door Arjenn op 21-02-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
ik heb zoals je hierboven leest de laptop versie. kwaliteit van toetsenbord is zelfde als die van de desktop versie neem ik aan.

hebben jullie ook dat de toetsaanslagen nogal doordreunen/tikken op het bureau. een beetje krakend geluid komt er uit het toetsenbord dan. (rubbertjes mochten ze naar mijn idee wel wat meer gebruiken onderop dit toetsenbord) en dat de spatiebalk een rammel geluid maakt? de spatiebalk lijkt nogal ruim/los te zitten waardoor je dat "standaard toetsenbord" gerammel krijgt.

want de rest van de toetsen zijn zo heerlijk stil, irritant is het dan om een rammelende spatiebalk te hebben.

heb ik een slechte productie, of is dat laatste bij alle dinovo toetsenborden zo?

[ Voor 10% gewijzigd door Saeverix op 22-02-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ik heb geen last van rammelende onderdelen oid. geen gedreun op het bureau... heb de bluetooth versie trouwens, maar dat mag geen verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
trancesetter schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:51:
ik heb geen last van rammelende onderdelen oid. geen gedreun op het bureau... heb de bluetooth versie trouwens, maar dat mag geen verschil maken.
same here, no problem.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
ik werk gewoon dat de spatiebalk wat lossig zit. daardoor de een licht rammelend geluid zoals bij een normaal toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
Saeverix schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:52:
ik werk gewoon dat de spatiebalk wat lossig zit. daardoor de een licht rammelend geluid zoals bij een normaal toetsenbord...
Mijn spatiebalk zit niet los. Geeneen toets trouwens. Wat ik wel soms heb is dat (meestal de toetsen linksbuiten) toetsen niet soepel ingedrukt kunnen worden maar dat ze langs een bepaald punt moeten. Dan kraakt het ook een beetje. Ik heb op dit en andere fora gelezen dat meer mensen daar last van hebben en dat het soms tot weigerende toetsen kan leiden. Het zou komen door de uitlijning van (de rubber contact) delen onder de toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Dus het is wel aan te raden even contact op te nemen met logitech? Voordat het erger wordt...
Je snapt welk geluid ik bedoel hé? Hetzelfde rammelgeluid van de spatiebalk wat je bij een normaal (budget) toetsenbord ook hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Saeverix schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:24:
Hetzelfde rammelgeluid van de spatiebalk wat je bij een normaal (budget) toetsenbord ook hoort...
Nee, echt? Dat had je pas 3 keer gezegd :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Ja ik wil het iedereen goed duidelijk maken. Zodat ik niet voor lul sta bij logitech. Vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik sta ook te popelen om dit setje te gaan kopen, maar ben toch nog wat argwanend. Het is een flink stapeltje 10-tjes dat je er voo rneer mag leggen.

Wie gebruikt dat losse mediapad ook echt om de tracknummetrs te bekijken? Het is volgens mij wel een leuke functionaliteit, maar om daar bijna €100 extra voor neer te leggen. Of zijn er meer verschillen tussen de notebook en desktop versie, afgezien van de muis?
Natuurlijk dat de desktop over bluetooth gaat en de ander over RF.. maar is dat een nadeel?

Zijn er ook mensen die al spijt hebben de desktop versie gekocht te hebben, ipv de notebook?

En heeft er iemand wat fotos van het plankje in actie, dus gewoon thuis op je bureau? Die fotos op de site zijn natuurlijk wel erg mooi, maar bordjes zien er in het kunstlicht thuis toch vaak net even anders uit.

En de muis van de desktop heeft een mooi accu-lader. Maar hoe laad je het toetsenbord op :?

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 28-02-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Op mijn gallery denk ik dat er wel wat foto's staan ...

Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/albums/selder/DSC00009.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/albums/selder/DSC00013.sized.jpg

Als je wil, kan ik er nog een pak trekken, maar doe me er dan aan denken dezeavond :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mjah.. int echt ziet ie er dus ook strak uit :~
Dank je wel.

Ik ga m zoweiso kopen.. twijfel alleen nog tussen notebook en desktop versie...
Is overigens bekend hoe je met het mediapad kunt communiceren, zodat ik er eventueel zelf ook add-ons voor zou kunnen schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mafkezen.com/overig/temp/IMG_1223_th.jpg

Bevalt prima dit setje, mooiste plankje en muis wat ik ooit voor mijn beeldscherm heb gehad..
Het opladen van het toetsenbord is geen optie, tenzij je met oplaadbatterijen werkt. Ik zit gemiddeld zeker 40 uur te tikken op dat ding (per week), maar die batterijen heb ik ooit 1 x moeten vervangen in iets meer dan een jaar tijd.. Schijnt dat versie 2.0 nog zuiniger is, dus dat lijkt me niet echt een extra kostenpost. Met het mediapad is dat anders, als je daar ook trackinfo, nieuwe email-titels en msn informatie geactiveerd hebt gaan die batterijen bij mij een stuk sneller leeg. Ik gebruik hem dan ook alleen als calculator en voor het numerieke gedeelte. Super uitvinding! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Dit is inderdaad nog altijd het beste toetsenbord dat ik onder m'n tengels gehad heb ... ooit!
Alleen gebruik ik die media pad nooit. Ik dacht in het begin ook dat ik die als remote control ging gebruiken, maar eigelijk ligt hij al meer dan 6 maand in de kast. (de foto's zijn van toen ik hem pas had)

Ik vind het véél vetter als alleen het toetsenbord op m'n bureau ligt :)

Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/albums/selder/DSC00971.sized.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb nu een probleem met de drivers van het toetsenbord. Ik gebruik versie 2.22 Dutch, maar toch treed het volgende probleem op:

Bij mij toetsenbord staat er bij de media-toets gewoon WinAmp 5 bij. Dit is bij mijn mediapad niet. daar staat alleen WinDVD. Nu heb ik deze toets ingesteld dat ie WinAmp moet opstarten, maar dat onthoud hij niet. Zodra SetPoint opnieuw geladen wordt, staat er weer dat hij WinDVD moet opstarten...

Hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
shaidar.. waarom staat die sexy MX in haar lader en speel jij met een draadje?

Wat is het voordeel van een bluetooth setje boven een usb-setje, behalve de prijs. Voor de trackinfo op het mediapad hoef ik het niet te doen watn het lijkt me duidelijk dat je daar alleen de 1ste week naar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

frickY schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:43:
shaidar.. waarom staat die sexy MX in haar lader en speel jij met een draadje?
.
Omdat die MX510 > MX900 in bijna alle games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
shaidar schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:53:
[...]

Omdat die MX510 > MX900 in bijna alle games :)
De mx510 is idd in de meeste games net iets preciezer. Ikzelf speel zelf Lineage 2, en voor de rest bijna niets, dus dan maakt het helemaal niets uit. (Lineage 2 is een MassiveMultiplayerOnlineRealPlayingGame) Daar heb je niet supersnelle muizen voor nodig. Trouwens: een MX900 icm een Corepad Magna is toch ook extreem precies hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Saeverix schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:24:
Dus het is wel aan te raden even contact op te nemen met logitech? Voordat het erger wordt...
Je snapt welk geluid ik bedoel hé? Hetzelfde rammelgeluid van de spatiebalk wat je bij een normaal (budget) toetsenbord ook hoort...
toch even logitech mailen? of is het daar te lullig voor? ik zit nog steeds te denken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Saeverix schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:27:
[...]

toch even logitech mailen? of is het daar te lullig voor? ik zit nog steeds te denken namelijk.
Gewoon doen! Wat kan jou het schelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
kheb inmiddels een nieuwe ontvanger van ze gekregen... maar het werkt nog steeds niet naar behoren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit topic is vol, iemand die een leuke start voor een Deel 2 maakt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste