Logitech diNovo Media Desktop Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.010 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ga hier veel commentaar op krijgen denk ik;

Ik heb dus een bluetoothversie, alles draait perfect, nieuwe software update van logitech, maar wat mij echt verschrikkelijk irriteerde was dat als je de pc opstart je ruim 20 seconden moet wachten voodat alles aan elkaar gekoppeld is met die bluetoothsoftware en dat als je de muis een tijdje niet gebruikt dat het ongeveer 15 seconde duurde voodat ie reageerde.

Ik ben erg ongeduldig dus ik was dat gauw zat.

Ik heb gister dus een laptop versie gekocht ( staat overigens mooier bij mijn 19" syncmaster ) en ik ben nu dus wel tevreden. Geen problemen meer met opstarten waarop je lang moet wachten. Ik heb overigens de muis niet in gebruik, ik heb daar nu een draadloze trackbal voor. Het "oude" setje ligt dus boven in de kast.

Toch moet ik zeggen dat ik het jammer vind dat ik geen geluidjes meer kan ontvangen van je mail enzo op je mediapad.
conlusie: Er is altijd wat te wensen en het een weegt op tegen het ander en omgedraaid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Hier heb ik geen last van. Ik heb trouwens wel interesse in je oude setje :)

[edit] hoe zit dat trouwens met msn ondersteuning, ik zie daar niks van...

[ Voor 34% gewijzigd door Beun_de_Haas op 04-12-2004 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:18:
Okay ik heb 'm werkend op een separate usb blue tooth sticky :)
Je tb bedoel je toch hè?
Beun_de_Haas schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:54:
Hier heb ik geen last van. Ik heb trouwens wel interesse in je oude setje :)

[edit] hoe zit dat trouwens met msn ondersteuning, ik zie daar niks van...
Enkel windows messenger als ik me niet vergis...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

yep m'n nieuwe bt :)

messenger werkt hier alleen niet op de mediapad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik nu kan zien reageert het mediapad ook niet op msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 13:49
Ik heb ook de notebookste, om eerlijk te zijn heb ik mijn mediapad niet meer aangeraakt sinds dag een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

voor alle duidelijkheid ik heb het over de desktop versie :Y)

Nu snap ik wat je bedoeld met die 5 sec. Hij connect pas bij je eerste toetsaanslagen en je moet dan idd 5 sec wachten, best irritant... Volgens mij heb je hier hierna geen last mee van.

Ook kan ik niet meer in m'n bios aan de slag zonder de dongle :'(

[ Voor 69% gewijzigd door Beun_de_Haas op 05-12-2004 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem eergisteren gekocht en gisteren terug ingepakt :(
die muis heeft gewoon zo veel lag :s
ik begin met bewegen en 300ms ater reageert da spul, zelfde als ik terug stop :|

Toetsenbord is prachtig maar die muis :s btw is niet de notebook versie :)

189€ microman België ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig, hier heb ik dus de desktopversie voor weggedaan. Met de laptopversie heb ik er een trackball bijgekocht, staat ook erg mooi hierbij.

Als je de software kan je dus kiezen of je tb en muis of tb zonder muis wil installen. Ik denk dat logitech er al rekening mee heeft gehouden dat mensen een andere muis erbij willen.

Ik moet trouwens wel zeggen dat de desktopversie lekkerder tikt als de laptopversie. Er zit net ff verschil in. Misschien haal ik ze wel uitelkaar om het tikgedeelte te vervangen van beide, kijken of dat lukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had jij ook zelfe probeem met die muis? want als ik beetje rondlees op de forums dan hoor ik er niet veel klagen over de muis. (heb atm internet navigator en ms intellimouse optical (oude versie ^^)) en een dinovo setje in de kast ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

muis van de dinovo is ook niet geweldig... heb m nu samen met een mx510... das niet fijn hoor om dan met je dinovo te speulen

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb sinds vandaag eindelijk m'n DiNovo uitgepakt... en hij is echt geweldig! :) Ziet er superstrak uit op m'n bureau, tikt geweldig, en de mogelijkheden zijn top. De muis van mijn notebook versie heb ik wel geinstalleerd maar gebruik ik niet. Ik heb de keus tussen een MX700 en die muis van de notebook versie. Nou dan weet ik het wel :P En die MX700 staat trouwens prima bij het toetsenbord!

Het enige probleem is eigenlijk dat ik ff moet wennen aan de plekken van sommige toetsen, en de grootte ervan. De linker Shift toets is iets kleiner, de Enter toets en de Backspace toets is ook iets kleiner. Ff wennen dus, maar niet onoverkomelijk lijkt me. Ik vraag me alleen af of de gewone toetsen dichter bij elkaar staan dan bij de Desktop versie? Voor m'n gevoel wel, maar misschien lijkt dat alleen maar zo.

Dan nog een vraag: Ik werk met Firefox, en als ik m'n 'home' toets (linksbovenin van het toetsenbord) instel op bijv. GoT dan pakt ie hem niet :? is er _nog_ geen compatibiliteit met Firefox? Want hij opent ook helemaal geen browser als ik die knop indruk... Thunderbird pakt ie wel als Mail programma trouwens :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:48
Ik heb zelf nu ongeveer een half jaar de Dinovo desktop set (bluetooth) en ik kan er niets anders over zeggen dat hij geweldig is.

Ok, aan de toetsen moet je wennen, maargoed dat lukt best wel. Wat er hier over die muis van de Dinovo set geschreven wordt, vind ik erg raar misschien wel een beetje :r. Ik heb hier dan ook absoluut geen last van, en bij mij werkt ie perfect. Geen lag, of wat dan ook. Soms in een game-menu wel, maar dat komt omdat ik dan weer alle instellingen zonodig helemaal hoog moet hebben staan. In de game zelf dan weer geen last van.

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik bijna geen shooters speel (soms bf1942/DC), en ik denk dat dan wel uitmaakt over mijn belefenissen met de muis.

In de BIOS kom ik zeker wel, maargoed, dat heeft iedereen denk ik die met de complete set werkt.

Ik heb van de week pas nieuwe batterijen in het toetsenbord hoeven duwen, en dat terwijl ik toch zeker 5 uur per dag aan het computeren ben.

Hiervoor heb ik een Microsoft Bluetooth Desktop set gehad, maar daar was dus gewoon niet mee te gamen, vandaar dat ik hem heb omgeruild voor een Logitech setje. En ik ben hier nogmaals dik tevreden over.

Ik ben nog wel op zoek naar een losse originele Dinovo Bluetooth dongle/adapter/lader. Als iemand me hier nog aan kan helpen, dan zou ik dat erg mooi vinden. Natuurlijk tegen betaling van een aannemelijk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

trancesetter - werk je nu dan met een losse bluetooth dongle ?? en dat werkt dus ook gewoon ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
KeeZ schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:14:
trancesetter - werk je nu dan met een losse bluetooth dongle ?? en dat werkt dus ook gewoon ??
Nee maar ik heb een tweede originele lader/ontvanger nodig. Dit omdat ik dan de kabels thuis heel netjes kan wegwerken, en als de pc dan meemoet naar een lan-party oid, dat die kabels dan kunnen blijven zitten. En ik gewoon een andere gebruik op LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

KeeZ schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:14:
hier wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:53

Nietzman

Woei!

Die prutsers bij logitech zullen wel weer geen macdrivers hebben he? ;(.

Pity. Mijn MX900 bevalt me best (Op twee knopjes na omdat Logitech geen drivers uit wil brengen. :'() en dat keyboard zou wel leuk bij mijn PBtje kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 19-09 21:02
Ik heb de set net besteld. Ben benieuwd.

w00t

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Is er een nieuwe uit ?

http://shop.informatique....n/iqshop.xgi?M=I&A=460364

daar staat de Logitech diNovo Media Desktop, Bluetooth 2.0
als nieuw product

wat zou hier anders aan zijn dan ?

BarryMel

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

stuur ze een meel zou ik zeggen !

Deze plek is te koop.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-10 19:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Hey, da's fijn!

Nadat ik (lichtelijk) was afgeknapt op de ontbreking van iTunes support (geen trackname in display) schrok ik me gisteren rot.

Heb een nieuwe install gedaan van mn compu, dus ook de hele Logitch meuk opnieuw erop. Blijkbaar is er een update geweest, want de iTunes track info staat nu keurig in het display van mn media pad!

Nu nog de ALT+nnn code's fixen en ik ben helemaal blij.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

de ene keer werkt het feilloos... de andere keer is het weer niets...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Het heeft redelijk lang geduurd, maar nu is het dan toch echt zo ver:

WinAmp en andere mediaspelers worden nu écht ondersteunt door de setpoint versie die van de Logitech site is te downloaden. Nu zie je tenminste op je mediapad welk liedje je afspeelt.

Dankuwel Logitech _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Laatst online: 04-10 21:57

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

trancesetter schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:03:

WinAmp en andere mediaspelers worden nu écht ondersteunt door de setpoint versie die van de Logitech site is te downloaden. Nu zie je tenminste op je mediapad welk liedje je afspeelt.
Ik zag het inderdaad, helaas krijg ik met Musicmatch nog geen nummer info op mijn mediapad.
Mischien de Setpoint software nog maar eens opnieuw installeren.

Crashen van Musicmatch bij gebruik van de forward knop (waar ik eerder over schreef) op dit toetsenbord is inmiddels wel opgelost. Niet door de niewste setpoint drivers, maar met de laatste versie (10) van Musicmatch.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Zijn die gasten van MusicMatch nu direct van 9.0 naar 10 gegaan?

Weird. Bij de overige versies brachten ze altijd tot ongeveer .4 uit voordat er een nieuwe kwam?

nog leuke extra's aan het progje togevoegd of toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Laatst online: 04-10 21:57

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

trancesetter schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 01:47:
Zijn die gasten van MusicMatch nu direct van 9.0 naar 10 gegaan?
Weird. Bij de overige versies brachten ze altijd tot ongeveer .4 uit voordat er een nieuwe kwam?

nog leuke extra's aan het progje togevoegd of toch niet?
De standaard look is wat gewijzigd, ziet er wel strak uit.
Vooral de playlisten, AutoDJ en Library zijn aangepakt.
En de manager voor MP3 spelers enzo is verbeterd, binnenkort maar eens proberen met de iPod.

Maar eh ik ben zeer blij dat hij nu goed samen werkt met de Logitech Setpoint software.
Nu ben ik alleen nog benieuwd of iemand al de trackinfo op het mediapad te zien krijgt.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

55 MB voor een keyboard-driver.. mot ook nie gekker worden ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu ook zo dat het connecten sneller gaat met opstarten? Of is het nog steeds zo dat je 15 sec. moet wachten voordat je muis beweegt en kan tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

nee duurt bij mij nog steeds evenlang...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:03:

Geldt dit ook voor winamp 2.x?
Mocht dat het geval zijn dan koop ik 'm meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

bij 2.14 werkte bij mij al andere players dan musicmatch, blij dat ik dat niet meer hoef te gebruiken, dit is een postje van mij in een andere draad
Voor Logitech diNovo bezitters. In setpoint 2.14 zit nu standaard mce bediening ingebakken voor de mediapad! Ik zie wel dat ze bij logitech 2.22 setpointversie zijn, zal ik later proberen.
Affijn 2.14 werkt dus goed. Als volgt Setpoint Settings -> My Mediapad -> Media Mediapad Settings -> 2a. Select Mediaplayer -> Windows Media Center .
Tracks verschijnen keurig op het schermpje.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

MCE draait toch gewoon onder WMP drivers of niet... lijkt het dat die dat over nemen... overigens gaat mediamonkey flippen als ik daar op volgende druk... iemand ervaring ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:51:
Affijn 2.14 werkt dus goed. Als volgt Setpoint Settings -> My Mediapad -> Media Mediapad Settings -> 2a. Select Mediaplayer -> Windows Media Center .
Tracks verschijnen keurig op het schermpje.
Bedankt voor de info
barrymel schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:57:
Is er een nieuwe uit ?

http://shop.informatique....n/iqshop.xgi?M=I&A=460364

daar staat de Logitech diNovo Media Desktop, Bluetooth 2.0
als nieuw product

wat zou hier anders aan zijn dan ?
Toevallig ben ik dit tijdens het lezen van reviews ook al tegengekomen.
Volgens een press release heeft de nieuwe versie een iets verbeterde MediaPad. Bluetooth 1.2 wat voor 25% langere batterijduur en een 50% reductie in latency zorgt. En frequency hopping om te vermijden dat meerdere sets elkaar gaan beinvloeden.

Ik zal morgen eens kijken of de mediamarkt de nieuwste versie voor een schappelijke prijs heeft, anders bestel ik 'm na de kerst online :)

• TranceSetter
Ik heb nu wel iets geks hier. Na windows opnieuw geinstalleerd te hebben en meteen de 2.22 setpoint drivers te hebben geinstalleerd, ziet hij winamp niet meer. niet bij mijn mediapad en niet bij m'n toetsenbord.

Bij m'n toetsenbord zit ie wel wmp en windvd. bij het mediapad alleen windvd.

Dit had ik niet toen ik upgrade van 2.14 naar 2.22 op m'n vorige installatie van Windows.

Weet iemand hier hoe ik dit probleem kan oplossen zonder eerste de ene, en daarna de andere drivers te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 23:53:
[...]

Ik zal morgen eens kijken of de mediamarkt de nieuwste versie voor een schappelijke prijs heeft, anders bestel ik 'm na de kerst online :)
Mediamarkt had dus alleen de notebook versie, heb 'm maar bij Norrod gekocht omdat ik zeker wilde zijn dat ik versie 2.0 zou hebben. Kan trouwens niets nieuws aan de MediaPad ontdekken, maar ik heb de versies niet naast elkaar kunnen vergelijken.

Opzich bevalt de set me prima. Ben alleen niet zo blij met de kleine spatiebalk, shift en enter. Waarom moet elke fabrikant dit weer anders doen? Maargoed, het zal vast wel wennen.

Alleen heb ik nog een paar kleine issues; de muis back/forward knopjes werken niet in firefox. En de mediaknoppen voor ff en rew en de volumeknopjes werken niet in winamp. Echt een groot probleem is het niet want ik kan ook de pijltjestoetsen gebruiken, maar die werken niet als een ander programma de focus heeft gestolen :/

Voor de rest niks dan lof. Alles werkte meteen zoals het hoorde :)
trancesetter schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:38:
Ik heb nu wel iets geks hier. Na windows opnieuw geinstalleerd te hebben en meteen de 2.22 setpoint drivers te hebben geinstalleerd, ziet hij winamp niet meer. niet bij mijn mediapad en niet bij m'n toetsenbord.
Had ik ook, maar het is toch geen probleem om winamp handmatig even toe te wijzen?

edit: phew, die mediapad heeft z'n eerste val ook alweer overleefd |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon_ree
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-07 14:39
echt relaxed dat de nieuwe drivers de song-titels in het display laten zien tijdens het spelen in winamp (5). Het enige wat bij mij niet werkt is het balkje die aangeeft hoever je in het liedje gevorderd bent, maar dit vind ik niet zo heel erg.

Verder lijkt Alt+xxx ook nog niet te werken door de nieuwe driver, ik gebruik dit zelf niet aangezien ik US-int geinstalleerd heb, maar voor DOS programma's kan het lastig zijn.

Muis problemen zoals hierboven beschreven zijn heb ik nog nooit ondervonden. De lag na het opstarten van windows heb ik uiteraard wel ondervonden, maar ik heb nog niet gezien of dit inmiddels al verbeterd is.

Zelf gebruik ik geen Firefox maar Opera, en daarin werkt de zoekknop gewoon (ik kom dan op google) het lijkt me dat dit in Firefox ook moet kunnen, desnoods stel je in dat die het programma "Firefox www.google.com" moet starten, voor de homepage hetzelfde maar die knop gebruik ik voor iets anders. Ik zag ook dat de vorige en volgende knop bij mij ook niet werken in Firefox, in Opera werkt dit echter wel zoals het hoort. Ik gebruik ze echter alleen nooit, aangezien ik mouse gestures gebruik en als je hier eenmaal aan gewend bent, gebruik je (/ik) niks anders meer, dus misschien een tip om die ook in firefox te installeren (er zijn zeker 3 verschillende extensies voor) en kijk hoe die je bevallen, het went zeer snel om die voor volgende vorige en venster sluiten te gebruiken kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 03:51

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:26:
[...]
Alleen heb ik nog een paar kleine issues; de muis back/forward knopjes werken niet in firefox.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v386/DukeMorpheus/mx1000.jpg

Moet je in Setpoint even een toetsaanslag toewijzen aan de knopjes :)

ALT+RIGHT is pagina vooruit.
ALT+LEFT is pagina terug.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:52:
[...]

[afbeelding]

Moet je in Setpoint even een toetsaanslag toewijzen aan de knopjes :)

ALT+RIGHT is pagina vooruit.
ALT+LEFT is pagina terug.
hardstikke bedankt :)
leon_ree schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:41:
echt relaxed dat de nieuwe drivers de song-titels in het display laten zien tijdens het spelen in winamp (5). Het enige wat bij mij niet werkt is het balkje die aangeeft hoever je in het liedje gevorderd bent, maar dit vind ik niet zo heel erg.
Vreemd, dit werkt hier beide goed met winamp 2.81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:26:
[...]
Had ik ook, maar het is toch geen probleem om winamp handmatig even toe te wijzen?

|:(
hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Hij heeft een plaatje bijgevoegd waar je precies kan zien hoe het moet.

gewoon de actie kiezen in de lijst van je muis, en dan gewoon zeggen dat pagina vooruit alt + rechts is. en achterui alt + links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Thanx, echter ik refereerde naar de functionaliteiten van het mediapad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er nu nieuwe drivers zijn, wil dat zeggen dat ze ook weer in de winkel liggen (de USB2.0 versie dan...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi! Ik ben van plan om de Logitech diNovo Cordless Desktop for notebooks aan te schaffen, maar ik vroeg mij af of dit alles ook werkt in mandrake linux 10. Met name het toetsenbord is voor mij ..thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon_ree
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-07 14:39
Onder Debian heb ik de bluetooth HID gewoon aan de praat gekregen.
Maar ook zonder bluetooth werkt het, aangezien het toetsenbord gewoon via de ps2 verbinding verbonden kan zijn en als "standaard" (draaloos) toetsenbord werkt.

Ik voorzie dus geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:45:
Ik zie dat er nu nieuwe drivers zijn, wil dat zeggen dat ze ook weer in de winkel liggen (de USB2.0 versie dan...)?
Als ik de officiële website mag geloven, denk ik dat dat niet lang meer duurt... *zucht* * MetalRush zit er ook al ANDERHALVE MAAND op te wachten :(

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels de Logitech diNovo Cordless Desktop for notebooks ! Erg prettig, alleen als ik de PC opstart en de reciever zit nog in de PC via de USB, dan start mijn computer niet op...Ik moet dus pas in windows de USB erin pluggen, weet iemand of dit normaal is......??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

lijkt me niet, misschien staat er iets fout in gesteld in je bios. boot from other divices oid.
Zoiets lijkt mij voor de hand liggen, al heb ik zelf geen dinovo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

(jarig!)
Ik heb een probleem met de installatie van de 2.0 desktop set. De set werkt voor installatie (dus zonder alles extra features) maar zodra ik Setpoint installeer kom ik niet door de "Wizard Verbinding" heen. Setpoint geeft aan dat het een ogenblik duurt om alle apparaten opnieuw te starten maar er gebeurt helemaal niks. Vervelender nog is dat zowel muis, keyboard als mediapad niet werken na het automatisch opstarten van de pc waarna de wizard automatisch in beeld komt.

De laatste versie van Setpoint, het deleten van diverse MS bt-drivers (Itip op Logitech-site) maar niks werkt. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Als je de software kan je dus kiezen of je tb en muis of tb zonder muis wil installen. Ik denk dat logitech er al rekening mee heeft gehouden dat mensen een andere muis erbij willen.
Ja, als Logitech nou nog 1 stap verder ging en een versie ZONDER muis zou uitbrengen zou deze set volgens mij een stuk vaker verkocht worden (vooral als de prijs nog lager kan zijn door een draad te gebruiken ipv. RF).

Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

tsja het blijft een beetje een elite produkt natuurlijk... en lang niet iedereen vindt m lekker typen... dus ik denk ook niet dat dit zover zal gaan komen... al moet je nooit nooit zeggen natuurlijk...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
misschien een gekke vraag hoor.

Ik draai een UK XP versie met de UK drivers. ...weet iemand hoe ik (zonder de NL drivers te installeren) de tijd op mijn Mediapad in 24uurs formaat kan krijgen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

regio instellingen wijzigen in windows voldoet niet ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook van plan om zo'n setje aan te schaffen! alleen als ik in de pricewatch kijk zie ik 2 verschillende.

44 Logitech diNovo Media Desktop (USB) € 183,08 15-01 [Toevoegen aan winkelmand]
6 Logitech diNovo Media Desktop 2.0 € 189,- 15-01 [Toevoegen aan winkelmand]

wat is het verschil tussen de gewone en de 2.0 versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
versie 2.0 gebruikt een nieuwe versie van bluetooth. Ik zou zeker de 2.0 versie kiezen als je hem nu gaat kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even in de pricewatch gekeken en ik zie de usb 2.0 versie mondjesmaad aangeboden
heb deze kunnen vinden bij deze site

http://hd.nl/product_info...e=DINOVO+MEDIA+DESKTOP+US

alleen het is een us verison
diNovo Media DT 2.0 Bluetooth/US USB PS2

heeft dit nog enige nadelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:58:
alleen het is een us verison
diNovo Media DT 2.0 Bluetooth/US USB PS2

heeft dit nog enige nadelen ?
Ben blij dat dit de US Version is.
De meeste toetsenborden zijn US version, alleen staat het er niet bij. Dit betekent gewoon dat het de QWERTY-indeling is die wij ook hanteren. Voor de software e.d. maakt het niets uit, want al zouden er engelse drivers (en dat is niet zo) bij geleverd worden, dan nog kun je van de logitech site de nederlandse drivers downloaden.

Ga gewoon voor dit toetsenbord! Het is echt een geweldig ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:58:
even in de pricewatch gekeken en ik zie de usb 2.0 versie mondjesmaad aangeboden
Ik denk dat als je bij de gewone DiNovo desktop kijkt in de pricewatch (niet 2.0), en dan eens wat shops aanklikt je wel ziet dat de meeste vermeldingen daar ook gewoon voor de 2.0 zijn.

De eerste revisie wordt namelijk niet meer uitgeleverd, dus de winkels krijgen/bestellen vanzelf de 2.0, en de meeste shops passen dan gewoon bij hun zelf de bestelcode, naam en prijs aan op hun shop, maar laten de pricewatch vermelding hetzelfde.

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 20:47
Ik vind het wel een mooi toetsenbord, maar weet iemand ook waarom de desktop versie ongeveer 80 euro duurder is dan de notebook versie? Of zit em dat alleen in de muis die erbij zit? De desktop versie heeft een luxere muis.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Dit is al een aantal keren ter sprake gekomen, maar nog 1 keer voor de duidelijkeheid dan. :P
D ene wekt via bluetooth, en is dus duurder deze kan ook afspelende nummers weergeven op het media pad. De goedkope versie (desktop) heeft inderdaad een mindere muis en werkt ook niet op bluetooth maar op IR infrarood, wel draadloos dus. Deze versie kan vanwege IR ook geen nummers weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 11:44

DizzyWeb

Ondertiteld

Heb 'm ruim een maand geleden besteld bij Salland, stonden er 2 op, de gewone en de notebook versie. Heb de gewone besteld, meteen geld overgemaakt en zit nu nogsteeds te wachten, aangezien de nieuwe versie dus pas op 2 maart geleverd word. Heel fijn, levertijd 5 dagen zeggen ze op de site terwijl ie uberhaupt nog nooit geleverd is... Nu is de levertijd bijgesteld van 11 dagen naar 20 dagen (11 dagen!? Sinds wanneer? Het was 5 dagen!) terwijl ik al 34 dagen wacht. Erg handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Er is trouwens ook een DiNovo voor minder geld, alleen dan geen BlueTooth, ik heb hem voor 119 EUR gezien. Voor de rest dezelfde functionaliteit, dacht ik.

(oops, dit is vast al eerder gepost...)

[ Voor 13% gewijzigd door NaN op 17-01-2005 11:58 . Reden: Waarschijnlijk dubbelpost... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Da's de notebook versie, die heeft ook andere muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
DizzyWeb schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:57:
Da's de notebook versie, die heeft ook andere muis.
En kan ook geen info op het mediapa weergeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
trancesetter schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:32:
[...]

En kan ook geen info op het mediapa weergeven!
Ik heb zelf ook de notebook versie, maar ik beschouw het niet kunnen laten zien van nummers en MSN contacten niet als een groot gemis. Dat is typisch een optie die in het begin erg leuk is, maar je na een paar dagen toch links laat liggen. Wat het nog wel leuk zou kunnen maken zijn evt. nieuwe mogelijkheden met dat ding, maar dat is nog maar afwachten...

Ik vind het wel handig dat er een rekenmachine functie op zit, maar verder gebruik ik de keypad niet gek veel. Verder heb ik er een MX700 muis naast... en dat werkt prima!! En de kleurencombinatie is nog goed ook :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah voor calculator gebruik ik m dus ook het meest... de track-info werkt goed maar is niet nuttig IMO... en de e-mail en messenger maak ik al helemaal geen gebruik van...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
KeeZ schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:58:
regio instellingen wijzigen in windows voldoet niet ??
Sorry beetje laat maar nee .. Mijn Windows Tijd geeft wel gewoon de 24Hrs formaat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anyway, iemand enig idee hoe het zit met het uit de handel nemen van de nieuwe versie, die nog niet eens uitgeleverd is?

Salland reageert gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Heeft iemand hier toevallig Mcafee draaien ... ik heb nl. problemen dat mcafee setpoint.exe als gevaarlijk script ziet als ik Outlook open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

@ DizzyWeb: Ik heb van de week Logitech zelf nog maar eens gebeld. Mijn bestelling staat pas 2 maanden open :( Op de website van Logitech zelf staat dat ze direct, uit voorraad, leverbaar zijn.
Dit is dus niet zo. Ze zouden dit nog rechtzetten.
Volgende week wordt de eerst batch (met BT 2.0) uitgeleverd. Ze konden mij niet vertellen hoeveel naar welke groothandels gaat.
Ik heb andere websites al 7/8 Maart als leverdatum zien gebruiken... het is en blijft droevig... Logitech: ga je schamen :(

@ Tranzy: een klein beetje offtopic... vindt je niet :?
(in verkeerde draadje gespammed? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
MetalRush schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:20:

@ Tranzy: een klein beetje offtopic... vindt je niet :?
(in verkeerde draadje gespammed? :P)
Waarom :/ ... Ik heb de DiNovo 2.0 met de logitech setpoint drivers draaien ... ??? Dit is dacht ik toch een diNovo topic ?

[ Voor 9% gewijzigd door Tranzy op 23-01-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm, ik vind die mx900 toch wel een beetje laggy, daarom een mx510 erbij gekocht. Nu kan ik hiervan niet apart de drivers installen? Krijg dan de melding dat er al een nieuwere versie van de drivers zijn geladen (niet dus). Is het iemand anders wel gelukt ? Ik draai de laatste setpoint drivers voor het DiNovo setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 15:23
Net de Dinovo 2.0 geïnstalleerd. Werkt goed; zelfs het synchroniseren met mijn SPV E200.

Maar de mediatoets op het mediapad start het verkeerde programma. Op mijn keyboard start wel gewoon WMP 10.0. Die kan ik echter in Setpoint bij de mediapad niet selecteren, maar alleen Windows Media Center. Hij start dan echter Intel Application Accelerator.
Hoe kan ik dit oplossen?

Leo

[ Voor 6% gewijzigd door lfjn op 24-01-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
lfjn schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:45:
Net de Dinovo 2.0 geïnstalleerd. Werkt goed; zelfs het synchroniseren met mijn SPV E200.

Maar de mediatoets op het mediapad start het verkeerde programma. Op mijn keyboard start wel gewoon WMP 10.0. Die kan ik echter in Setpoint bij de mediapad niet selecteren, maar alleen Windows Media Center. Hij start dan echter Intel Application Accelerator.
Hoe kan ik dit oplossen?

Leo
Je moet dan gewoon bij je mediapad de optie een programma starten kiezen en ff naar windows media player bladeren. Selecteer deze dan, en ook je mediapad zal dan windows media player opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
trancesetter schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 03:42:
[...]

Je moet dan gewoon bij je mediapad de optie een programma starten kiezen en ff naar windows media player bladeren. Selecteer deze dan, en ook je mediapad zal dan windows media player opstarten
Maar dan komt de titel van het nummer niet op de display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Bij mij werkt dit wel. Erg gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
Mijn slaapstand-toets doet helemaal niks. Bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nooit ingedrukt eigenlijk :P iemand die er wel ervaring mee heeft...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:29

Exirion

Gadgetfetisjist

lfjn schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:44:
Mijn slaapstand-toets doet helemaal niks. Bij jullie wel?
Heb je uberhaupt ACPI wel enabled op je systeem?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:28
Welke versie is dit, verkrigjbaar bij de Kijkshop voor €149?
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS104564g.gif

Afzichtelijke muis :|

Maar ik heb het opzich niet zo met draadloze muizen. Dus als dit de dekstop versie (dus mail en IM op je mediapad zien) is met een lelijke muis vind ik het prima, koop ik er een passende muis met draadje bij

[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 26-01-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

lijkt mij dat dit de laptop versie is...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:57
Hoe zit het met de mensen die een DiNovo 2.0 hebben met de levensduur van de batterijen van de muis (mx900).

Ik heb dit setje al vanaf eind november maar over het batterij gebruik ben ik niet echt te spreken. Als de pc 2 dagen aan laat staan en ik gebruik de pc 3 uur in totaal geeft hij aan dat de batterijen leeg zijn. Je kunt dan nog 10 minuten werken dan moet je hem echt opladen.

Op het werk heb ik een MX700 die ik 1 keer per week oplaad en 5 dagen in de week heel intensief gebruik.

Hebben meer van jullie dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb de dinovo set ook, en dus ook een MX900 muis. Bij mij doet ie er ongeveer twee dagen op 8 uur per dag gebruik. op een donkere ondergrond (hij gaat dus niet in de slaapstand).

Dus er is duidelijk wat mis met je muis of de batterijen ervan.

Heb je hem al eens helemaal opgeladen? Of de batterijen met een exteren oplader geladen? Dat kan nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
Ook ik heb een dinovo 2.0 met mx900. De batterijen in die muis gaan maar een uurtje of 9 mee bij vrijwel continue gebruik. Dan moeten ze worden opgeladen. Ik gebruik een zwarte mousepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
Exirion schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:31:
[...]

Heb je uberhaupt ACPI wel enabled op je systeem?
yep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Nou, het is niet te geloven... maar ik heb hem eindelijk binnen hoor :P
Wat een lekker setje. Nog even wennen aan de nieuwe toets-layout, maar dat komt helemaal goed :)

Weet iemand btw hoe ik een Plantronics M3000 headset kan gebruiken als microfoon (voice-recorder en -speaker)?
Ik krijg het wel voor elkaar om de Plantronics te connecten via Bluetooth, maar als ik vervolgens de voice-recorder aanzet en wil configgen (ik zet hem eerst op 'Bluetooth Audio') dan 'hoort' mijn pc mij dus niet praten.
Ik wil dit setje gaan gebruiken in combo met VoIP software (Ventrilo in mijn geval.. zou net zo goed Skype kunnen zijn oid).
Ik heb in de properties van het Plantronics device al aangegeven dat ie geen authorisatie nodig heeft voor 'headset' en 'audio gateway' (staan dus aangevinkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

dat werkt zo ook gewoon bij mij....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Duh... 8)7 moet ik WEL het device 'pairen'
Hij doet het nu wel :P
Gelukkig heb ik een excuus: * MetalRush is blond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
he mensen. ben sinds gister ook in het bezit van de notebook versie. supertevreden ben ik erover! alleen nog wel even een vraag...

waar zijn tegenwoordig die handige toetsenbord beschermkappen die je een paar jaar terug overal kon kopen? want hier op mijn kamer zit dit toetsenbord net als de desktop mx die ik had binnen notime vol met stof.

ik snap niet dat logitech hier niet op inspringt, want ik hoor de vraag vaker. gewoon een simpel plastic kapje voor over je toetsenbord...

denk niet dat als ze er zijn ze voor de dinovo set gemaakt zijn, maar wie weet.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Laatst online: 05-10 23:32
Saeverix schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:52:
waar zijn tegenwoordig die handige toetsenbord beschermkappen die je een paar jaar terug overal kon kopen? want hier op mijn kamer zit dit toetsenbord net als de desktop mx die ik had binnen notime vol met stof.
Bij o.a. de Marskramer hebben ze van die hoes-setjes (voor monitor en toetsenbord in een pakje).
@Overdoos (hieronder): Zijn flexibele hoesjes in vast formaat zonder rits

[ Voor 9% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 29-01-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
ja dat zijn die met een rits of niet? ik bedoelde eigenlijk die van hard doorzichtig plastic. die je er zo weer af kunt pakken.

edit:
ok thanks... maandag ff bij marskramer kijke

[ Voor 20% gewijzigd door Saeverix op 30-01-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
Ook na diverse herinstallaties van Setpoint 2.22 krijg ik de nummers die WMP 10 speelt niet te zien op mijn mediapad. Net zomin als de ingestelde welkomstboodschap. Email notification werkt wel goed. Heeft dat iemand van jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Heb de mediapad van mijn laptop editie even zitten bekijken... Volgens mij kan hierop ook gewoon email + songname enzo afgebeeld worden, maar is het gewoon een driver limitatie van logitech.

Als je het scherm in het licht houdt zie je gewoon het mail/alarm icoontje zitten. En bij de rekenmachine kan hij immers de uitkomst van de som direct naar het geheugen van de computer sturen zodat je het met CTRL+V kunt plakken. Dan kan de pad vast ook data van de computer ontvangen en op het scherm afbeelden.

Wie denkt dat er een soort hacked driver uit zullen komen? Of zijn die al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Saeverix schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:53:
Heb de mediapad van mijn laptop editie even zitten bekijken... Volgens mij kan hierop ook gewoon email + songname enzo afgebeeld worden, maar is het gewoon een driver limitatie van logitech.

Als je het scherm in het licht houdt zie je gewoon het mail/alarm icoontje zitten. En bij de rekenmachine kan hij immers de uitkomst van de som direct naar het geheugen van de computer sturen zodat je het met CTRL+V kunt plakken. Dan kan de pad vast ook data van de computer ontvangen en op het scherm afbeelden.

Wie denkt dat er een soort hacked driver uit zullen komen? Of zijn die al uit?
Helaas helaas, het blijft een fysiek probleem. De display zal het ongetwijfeld kunnen, maar 't blijft hangen op de communicatie. De notebook variant mediapad kan enkel zenden, niet zenden en ontvangen zoals dat bij bluetooth wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Ohja daar had ik niet eens aan gedacht... Dan zal het helaas wel niet gaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ach, wanneer gebruik je die media pad? Ik heb er zelfs al de batterijen uitgeraust voor iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

idd de keyboard hiero was bijna leeg dus daarom de batterijen uit de MPad gesloopt :P hooguit als remote gebruik ik m nog wel eens...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
nouja ik vind als webdesigner die rekenmachine functie superhandig... En voor media center is hij ook handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
Ik lees ergens in dit forum dat voor WMP9 de WMPHelperObject plugin aangevinkt moet zijn wil je afgespeelde nummers op je display krijgen. Geldt dat ook voor WMP10 (en Setpoint 2.22)?

[ Voor 7% gewijzigd door lfjn op 30-01-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ik heb de mijne nu ook al een jaar. Als ze er nou een winamp support voor gaven en IM conversaties opte volgen zijn dan zou ik er wat vaker gebruik van maken.

Na weer eens een setje batterijen gekocht te hebben licht de mediapad alleen naast mn bed alleen om de volume te muten. Met deze BT mediapad hebben ze echt mooie mogelijkheden laten liggen. :(

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

JaWa schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:49:
ik heb de mijne nu ook al een jaar. Als ze er nou een winamp support voor gaven ...*knip*
Software supporting Media Control functions of both keyboard and MediaPad
# Windows® Media Player 9
# Windows® Media Center 2002, 2004
# MusicMatch 8.1 *
# RealOne 2 *
# RealOne Rhapsody *
# WinAmp 3.x - 5.x *
# Apple® iTunes *
# PowerDVD 4, 5 *
# WinDVD 2, 4 *
Snap ik het niet, of lees ik er over heen?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.