Toon posts:

El cheapo, pcextreme Hosting

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.539 views sinds 30-01-2008

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:40:
@damorpheus: vanwaar je kruistocht tegen pcextreme?
Mwah, hij is gewoon kritisch....
(al mag hij af en toe wel liever doen :P )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Ik heb de site goed doorgenomen en nergens stond dat het domein op hun naam werd gereegistreerd, er stond wel dat je je domein mocht verhuizen na het testen ofsow. Maar ff tussen door hoe kan je nou testen als je geen domein naam hebt?
Ok nu weer terug naar mijn onderwerp.
Er stond nergens op de site dat die domeinnaam van hun werd, wat in dat forum word gepost: IS NIET RELEVANT!

Ik kan ook wel in hun frum posten: "Nu gratis unlimited webspace bij pcextreme!" Maar dan is dat toch ook iet waar??? Wat in de voorwaarden staat moet je serieus nemen en niet wat op het forum staat. Zodra ik binnen 2 dagen nog niet mijn domeinnaam gekoppeld aan mijn webhosting account heb stap ik naar mijn bank en laat ik mijn geld terug storten, als ze gaan klagen: kom maar op ze kunnen je dan tpch niets maken :+

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:40:
@damorpheus: vanwaar je kruistocht tegen pcextreme?
Kruistocht? Wat is je probleem? :) Is het verboden kritiek te leveren? Er zijn volgens damorpheus gewoon dingen die niet kloppen. En het is waar wat 'ie zegt. Moet dat verzwegen worden? Men wil met dit topic meer informatie over pcextreme. Dat geven we. Niets mis mee toch? :)

Verwijderd

ow nog iets:

Het is een 2 mans bedrijf ;) daardoor hoeven ze geen personeel te betalen en 40 eurie per maand delen door 2 is 20, 1 eurie delen door 2 is 50 cent, iets van 300 pakketten hebben ze wel dus 300 keer 1/2 = 150 per maand - 20 eurie per maand = 130 euro inkomsten per maand erbij, nou daar kan ik behoorlijk wat mee doen hoor :/

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:42:
Er stond nergens op de site dat die domeinnaam van hun werd, wat in dat forum word gepost: IS NIET RELEVANT!
Tenzij het die Anthony of Lennert (van PcExtreme dus) zelf is ;) :>
Zodra ik binnen 2 dagen nog niet mijn domeinnaam gekoppeld aan mijn webhosting account heb stap ik naar mijn bank en laat ik mijn geld terug storten
offtopic:
Volgens mij kan dat niet, alleen bij automatische incasso's, maar dat weet ik niet zeker, dus als het fout is kan je naar je Euro fluiten :P :+
offtopic:
En, alsjeblieft, schrijf iets normaler, dit is voor niemand te lezen :)

Verwijderd

anandus schreef op 04 december 2003 @ 15:46:
[...]
Tenzij het die Anthony of Lennert (van PcExtreme dus) zelf is ;) :>
[...]
Dan moeten ze dat in de voorwaarden zetten en niet op het topic.

Edit: je kan dat volgensmij wel doen maar als dat niet kan dan stuur ik hun wel een e-mailtje.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 15:52 . Reden: zie edit }:O ]

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:49:
[...]

Dan moeten ze dat in de voorwaarden zetten en niet op het topic.
True :)
Sowieso mogen die voorwaarden wat beter, imho.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:45:
ow nog iets:

Het is een 2 mans bedrijf ;) daardoor hoeven ze geen personeel te betalen en 40 eurie per maand delen door 2 is 20, 1 eurie delen door 2 is 50 cent, iets van 300 pakketten hebben ze wel dus 300 keer 1/2 = 150 per maand - 20 eurie per maand = 130 euro inkomsten per maand erbij, nou daar kan ik behoorlijk wat mee doen hoor :/
Ehh, ik volg jouw berekening niet helemaal. Ze hebben de kosten van de server en andere kosten (die wel meevallen denk ik). Wat ze over houden delen ze door 2. Waarschijnlijk vallen ze nog onder de grens waardoor ze geen loonbelasting hoeven te betalen.

Verwijderd

anandus schreef op 04 december 2003 @ 15:51:
[...]
True :)
Sowieso mogen die voorwaarden wat beter, imho.
Ja volgensmij ben ik zelfs nog duidelijker dan die voorwaarden.

Tip voor PcExtreme:
Zet je voorwaarden in onderwerpen en maar per onderwerp een kopje aan, terug naar de nederlandse les: Hoe schrijf ik een boekverslag :+

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

Brons

Fail!

Jammer dat het hier niet zozeer meer gaat over pcextreme, maar meer om ze zoveel mogelijk zwart te maken.
Of juist weer wit.

Mischien moeten we over een maand weer kijken, en zien wat er allemaal gebeurd is.
Ipv nu al te oordelen.

Verwijderd

Is er trouwens al iemand hier die er een site host en die ook daadwerkelijk veel bezoekers heeft? zo ja: url!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:58:
Is er trouwens al iemand hier die er een site host en die ook daadwerkelijk veel bezoekers heeft? zo ja: url!
Van mij komt er eentje aan, moet even wachten tot ik mijn domein van dot.tk heb, dan kan ik DNS koppelen.
Ik hoop voor het weekend...
Zodra ik iets heb, zal ik het, uiteraard, posten..

Verwijderd

Brons schreef op 04 december 2003 @ 15:57:
Jammer dat het hier niet zozeer meer gaat over pcextreme, maar meer om ze zoveel mogelijk zwart te maken.
Of juist weer wit.

Mischien moeten we over een maand weer kijken, en zien wat er allemaal gebeurd is.
Ipv nu al te oordelen.
Mja we maken ze niet zwart weg geven alleen maar kritiek, en kritiek kan alleen maar goed zijn dus is het een vorm van een soort cadeautje, als hun dit topic eens goed doornemen en ze zouden de dingen die wij goed/minder vinden doorvoeren dan zouden ze nog eens een goede kans maken.

Of op zn hollands: Een gat in de markt :*)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:22

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:52:
[...]

Ehh, ik volg jouw berekening niet helemaal. Ze hebben de kosten van de server en andere kosten (die wel meevallen denk ik). Wat ze over houden delen ze door 2. Waarschijnlijk vallen ze nog onder de grens waardoor ze geen loonbelasting hoeven te betalen.
servers zijn daar vanaf 89 dollar/maand voor 700 GB traffic en een schijfruimte van 40 GB op linux met plesk.
Dus reken maar uit. Dan heb je nog de domeinnaam (of betaal je die los?) en kosten van personeel. Nu is het leuk voor ze, maar ik ben beniewd of ze over 11 maanden het nog leuk vinden om voor 1 euro per uur zich uit te sloven!

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

hmm ok maar het liefst wil ik toch wat drukke sites zien omdat ik er strax een site van 5000 a 6000 views per dag aan 'moet' hangen

Verwijderd

anandus schreef op 04 december 2003 @ 15:59:
[...]
Van mij komt er eentje aan, moet even wachten tot ik mijn domein van dot.tk heb, dan kan ik DNS koppelen.
Ik hoop voor het weekend...
Zodra ik iets heb, zal ik het, uiteraard, posten..
Ik heb er al een en die is al geregged, alleen die is nog niet gekoppeld aan mijn hosting pakket ofsow. mja kzie wel of die er vanavond is, in iedergeval:
www.visualportal.net das de meine en met mijn eigen creativiteit gevonden :*)
:P kzei toch dat ik het kon in het topic dat gesloten was door de admins, alhoewel ze daar een zeer sterke en goede reden voor hadden en nog steeds hebben :/

Ow wel we zien wel hoe het verder gaat met pc extreempje :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:05:
[...]

Ik heb er al een en die is al geregged, alleen die is nog niet gekoppeld aan mijn hosting pakket ofsow. mja kzie wel of die er vanavond is, in iedergeval:
www.visualportal.net das de meine en met mijn eigen creativiteit gevonden :*)
:P kzei toch dat ik het kon in het topic dat gesloten was door de admins, alhoewel ze daar een zeer sterke en goede reden voor hadden en nog steeds hebben :/

Ow wel we zien wel hoe het verder gaat met pc extreempje :)
ik krijg niks te zien hoor. bestaat niet zegt ie :?

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 04 december 2003 @ 16:06:
[...]

ik krijg niks te zien hoor. bestaat niet zegt ie :?
I know das het juist, mja vanaaf denk ik wel of morgen kheb gedult :)

Ow btw, het is uit sloven en niet sloven alleen }:O

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 04 december 2003 @ 16:01:
[...]

servers zijn daar vanaf 89 dollar/maand voor 700 GB traffic en een schijfruimte van 40 GB op linux met plesk.
Dus reken maar uit. Dan heb je nog de domeinnaam (of betaal je die los?) en kosten van personeel. Nu is het leuk voor ze, maar ik ben beniewd of ze over 11 maanden het nog leuk vinden om voor 1 euro per uur zich te sloven!
Oke, ik heb hem al, maar in jou bereking ga je uit van 40 euro/maand voor de servert.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:08:
[...]
Ow btw, het is uit sloven en niet sloven alleen }:O
heb ik toch?
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:16:
[...]

Oke, ik heb hem al, maar in jou bereking ga je uit van 40 euro/maand voor de servert.
nee, hoe kom je daarbij? B)

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 04 december 2003 @ 16:26:
[...]

heb ik toch?
[...]

Ok, whoops sorry ik heb niets gezecht :X denk dat ik er een beetje overheen heb gelezen 8)7

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 04 december 2003 @ 16:26:
[...]

heb ik toch?
[...]

Omdat je 40 euro deelt door 2 en dat vervolgens aftrekt van 50% de omzet

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 10:29
Ach jah, 89 dollar is iets van 75 euro. 20 sites van 2 gig er hosten en je hebt een omzet van 150 euro. Is toch 75 euro winst :) Als je mazzel hebt bestellen al je klanten 1 gig en maak je een omzet van (5x40=) 200 euro.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:30:
[...]

Omdat je 40 euro deelt door 2 en dat vervolgens aftrekt van 50% de omzet
heb helemaal geen berekening gemaakt :?

Verwijderd

mja ok back on topic (faluta is hun probleem :P ), Kheb net met lennert gesproken en hij zou mijn domein op mijn naam zetten, dus nu heb ik ckerheid ervan dat het domein mijn eigendom is. Ik moet nu wachten totdat de dns server geupdate is en dan is mijn domein gekoppeld aan mijn hosting pakket :) ik weet niet hoe snel een dns zichzelf update maar in iedergeval denk ik wel 1 keer per dag :9~

Verwijderd

ik moet wachten tot zaterdag ofzo want ze zijn bezig met een nieuw bestel syteem :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 17:35:
ik moet wachten tot zaterdag ofzo want ze zijn bezig met een nieuw bestel syteem :(
hmmz lol, 2 dagen wachten op een nieuw bestel systeem, lijkt mij toch gewoon een mail formpje dat daar voor is. En als je zo'n script wilt aanpassen geef ik je ckerz niet meer dan 1 kwartier. Het script is er toch al? Sja tenzij je het allemaal geautomatiseerd wil laten lopen :9~ Das infeitelijk heel simpel, Database met de tabellen:
id --> auto increment (uiteraard)
factuur nummer
naam
domeinnaam
hosting pakket

en vanaf daar alles ophalen via ASP uit de database, php kan ook maar sja daarmee kan je minder dingen dan met ASP, combineer het zou ik zeggen.

Nou das toch niet sow super moeilijk, dit is ongeveer het lycos idee. Als je het een beetje uit gebreider wilt moet je wat meer gaan spelen met de tabbelletjes ensow maar goed dit is geen dev schuur dus dat was OFFTOPIC!
Ps: ik was degene die offtopic ging niet iemand anders 8)7

Verwijderd

en vanaf daar alles ophalen via ASP uit de database, php kan ook maar sja daarmee kan je minder dingen dan met ASP, combineer het zou ik zeggen.
ASP draait niet geweldig op een *nix servert

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 17:43:
[...]

ASP draait niet geweldig op een *nix servert
Sja das niet mijn probleem en btw als scripter denk je daar nie over na, je weet toch niet watvoor server het is 8)7, en trouwens als je unix bedoelt F*ck daar niet mee want het is for free dus zeik micro$oft maar af, dankzij hun is dat klote blaster virus er :(

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

DaMorpheus schreef op 04 december 2003 @ 16:01:
[...]

Dus reken maar uit. Dan heb je nog de domeinnaam (of betaal je die los?) en kosten van personeel. Nu is het leuk voor ze, maar ik ben beniewd of ze over 11 maanden het nog leuk vinden om voor 1 euro per uur zich uit te sloven!
Die server kunnen ze misschien wel voor zich eigen genomen hebben, Misschien dat hun een site hebben wat veel ruimte inneemt en weinig dataverkeer. Jij kan dus niet weten wat er op draait en of ze wel of niet kiet draaien in de maand en harder gezegt is dat onze zaak niet.

Zelf heb ik twee site's waar onder een clan site en een hobby site, een bedrijf neemt van mij een deel over waar door ik kiet draait per maand, beter kan ik het niet hebben ik doe gratis me hobby.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 17:45:
[...]

Sja das niet mijn probleem en btw als scripter denk je daar nie over na, je weet toch niet watvoor server het is 8)7, en trouwens als je unix bedoelt F*ck daar niet mee want het is for free dus zeik micro$oft maar af, dankzij hun is dat klote blaster virus er :(
Kun je niet even normaal correct en netjes praten? Liefst met enig niveau ook nog.. :)

• anandus
  • Niet online
jep schreef op 04 december 2003 @ 18:19:
[...]

Kun je niet even normaal correct en netjes praten? Liefst met enig niveau ook nog.. :)
idd, het is heel erg irritant lezen.... :/

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jep schreef op 04 december 2003 @ 18:19:
[...]

_/-\o_
En waar slaat dat op dat asp meer kan dan php?
Wie programmeert er nu nog asp btw??

ASP draait btw wel op die linux bakken (met enige restricties weliswaar)

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 04 december 2003 @ 18:34:
[...]

_/-\o_
En waar slaat dat op dat asp meer kan dan php?
Wie programmeert er nu nog asp btw??

ASP draait btw wel op die linux bakken (met enige restricties weliswaar)
Ik schreef ook niet geweldig, het kan wel met trucen, maar daar is et eigenlijk gewoon niet voor bedoelt, netzoals dat SpamAssassin niet op Windows draait

Verwijderd

@ jep: hmmz das leuk, omdat ik MS naar beneden haal praat ik op een laag niveau terwijl iemand andes Unix naar beneden haalt en niet op een laag niveau praat. Ga nu een kijken hoeveel bugs er in windows zitten? Ik zeg niet dat ik het beter kan maar ik weet wel dat Unix beter is dan Windows, mja aangezien iedereen Windows op zn pc heeft staan heb ik geen andere keus. Geef nouw maar toe Windows is gewoon buggy vooral als je hoge eisen aan je systeem stelt, en hoezo zouden ze een webserver nou vaker laten draaien op Unix dan op Windows? Windows is duur,
Windows word vaker gehacked,
Windows is sow lek als een mandje,
Windows loopt om de haver klap vast,
Windows is jammer genoeg niet compatible met andere OS'en zonder rare fratsen uit te halen.
etc... :Z

Dus, spreek ik nu nog met een laag niveau?

Ps: ik kom uit de achterhoek daar kan ik ook niets aan doen.

@ de rest, ja ASP word niet meer gebruikt en PHP is de scripting taal van vandaag maar ach dan doe je het met PHP en perl ofsow zal mij een worst, het ging er mij om dat ik het lomp vond dat het 2 dagen duurt voordat je je weer aan kan melden, Ik denk eerder dat ze teveel aanmeldingen hebben en juist daarom het "aanmeld aantal" naar beneden proberen te brengen want ja rond de 40 personen per dag is eigenlijk wel erg veel, vind je ook niet 8)7

Misschien huren ze er nog wel een extra server bij :9~

Verwijderd

hehe, Mijn site word www.dabombe.com met pakket small. Morgen komt ie waarschijnlijk up. Lijkt me wel vet, Een eigen site. Heb tot nu toe alleen emt lycos, web1000, DeDs, ed zitten kloten, Nu wil wel een betere host :). Ik zal natuurlijk uitgebreid verslag geven als ik mijn sitet heb :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 20:20:
hehe, Mijn site word www.dabombe.com met pakket small. Morgen komt ie waarschijnlijk up. Lijkt me wel vet, Een eigen site. Heb tot nu toe alleen emt lycos, web1000, DeDs, ed zitten kloten, Nu wil wel een betere host :). Ik zal natuurlijk uitgebreid verslag geven als ik mijn sitet heb :).
lol die ene gast hierboven aan de pagina moet wachten tot aanstaande zaterdag en jouw site komt morgen al up :/
Kben benieuwd hoe snel ze de dns upgraden :O

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 20:30:
[...]

lol die ene gast hierboven aan de pagina moet wachten tot aanstaande zaterdag en jouw site komt morgen al up :/
Kben benieuwd hoe snel ze de dns upgraden :O
Misschien had hij zich al eerder ingeschreven? :Y)
of verlees ik me nu ergens :+

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

BoyGenius schreef op 04 december 2003 @ 20:34:
[...]

Misschien had hij zich al eerder ingeschreven? :Y)
of verlees ik me nu ergens :+
je naam doet je eer aan :Y)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 20:06:
@ jep: hmmz das leuk, omdat ik MS naar beneden haal praat ik op een laag niveau terwijl iemand andes Unix naar beneden haalt en niet op een laag niveau praat. Ga nu een kijken hoeveel bugs er in windows zitten? Ik zeg niet dat ik het beter kan maar ik weet wel dat Unix beter is dan Windows, mja aangezien iedereen Windows op zn pc heeft staan heb ik geen andere keus. Geef nouw maar toe Windows is gewoon buggy vooral als je hoge eisen aan je systeem stelt, en hoezo zouden ze een webserver nou vaker laten draaien op Unix dan op Windows? Windows is duur,
Windows word vaker gehacked,
Windows is sow lek als een mandje,
Windows loopt om de haver klap vast,
Windows is jammer genoeg niet compatible met andere OS'en zonder rare fratsen uit te halen.
etc... :Z

Dus, spreek ik nu nog met een laag niveau?

Ps: ik kom uit de achterhoek daar kan ik ook niets aan doen.

@ de rest, ja ASP word niet meer gebruikt en PHP is de scripting taal van vandaag maar ach dan doe je het met PHP en perl ofsow zal mij een worst, het ging er mij om dat ik het lomp vond dat het 2 dagen duurt voordat je je weer aan kan melden, Ik denk eerder dat ze teveel aanmeldingen hebben en juist daarom het "aanmeld aantal" naar beneden proberen te brengen want ja rond de 40 personen per dag is eigenlijk wel erg veel, vind je ook niet 8)7

Misschien huren ze er nog wel een extra server bij :9~
LOL, jij hebt echt alles fout!

-jep is pro linux, anti MS
-discussie voor linux vs windows is hier: [rml][ Hosting] Wat zijn voordelen Linux en Open Source boven MS?[/rml]/
-php is helemaal niet de taal van vandaag
-windows loopt helemaal niet vast (wat gebruik je dan, winME??)
-windows is niet zo lek als een mandje (vaak IE of outlook)
-windows is niet duur (kijk eens goed naar de prijzen svp)
-windows is even compatible met linux als andersom (welke linux distributie werkt standaard met windows? (en kom nou niet met het pakket Samba aan, want dat is ook gewoon een extra applicatie die je gebruikt op linux servers)

Bovendien vind ik het echt triest dat je Windows de grond in boort maar wel Windows gebruikt omdat de rest dat ook doet

ken je btw al .NET? Misschien is dat leuker voor je, ipv asp.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
offtopic:
r3n3gad3.. denk ff na voor je blaat
ff buiten of windows nou buggy is of niet, of dat linux gratis is enzo...
stel nou, dat iedereen een unix draaide, in plaats van windows... denk je nou echt dat 'ze' dan nog steeds virussen voor windows schreven?? vast niet ;)

ontopic: lijkt me interessant, dat pcextreme... ga het ook eens gokken voor 12 euri :) k ben nu zo'n €100 per jaar kwijt voor 100mb/2gb dus wie weet is dit nog wel een interessant alternatief... de ping is net zo hoog iig, dat is nooit echt een probleem geweest ofzo.

met een hamer past alles

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 04 december 2003 @ 20:36:
[...]

LOL, jij hebt echt alles fout!

-jep is pro linux, anti MS
-discussie voor linux vs windows is hier: [rml][ Hosting] Wat zijn voordelen Linux en Open Source boven MS?[/rml]/
-php is helemaal niet de taal van vandaag
-windows loopt helemaal niet vast (wat gebruik je dan, winME??)
-windows is niet zo lek als een mandje (vaak IE of outlook)
-windows is niet duur (kijk eens goed naar de prijzen svp)
-windows is even compatible met linux als andersom (welke linux distributie werkt standaard met windows? (en kom nou niet met het pakket Samba aan, want dat is ook gewoon een extra applicatie die je gebruikt op linux servers)

Bovendien vind ik het echt triest dat je Windows de grond in boort maar wel Windows gebruikt omdat de rest dat ook doet

ken je btw al .NET? Misschien is dat leuker voor je, ipv asp.
Ik weet niet hoor maar iedereen weet dat windows gewoon meestal vast loopt, speel jij nooit eens een spel? laat me raden wat doe je op de pc je start word op print een bestand uit en sluit het weer af 8)7

Als je spellen speelt zoals COD of Need for speed is windows gewoon klote omdat je explorer opeens vast loopt.

Explorer = je taalbalk! ! !

En Internet Explorer is een deel van windows en outlook ook dus helaas pindakaas het is dus wel windows die vast loopt. En als je in je volgende post gaat zeggen dat het aan mn systeem licht, een 2.66 gigahertz processor en 1 gig aan ram geheugen nou daar licht het niet aan. En nog 1 ding als jij zegt dat windows compatible is met Unix, kan ik dan ook een word bestand openen op een Unix systeem ???

En ja ik ken .Net al, kmoet zeggen grote vooruitgang bij VB _/-\o_

Verwijderd

Met de uitdrukking *nix bedoel ik dus niet dat unix niets is, maar het is gewoon een verzamelnaam voor zowel Linux als Unix als de daarop gebasseerde varianten. Als je dat al niet eens weet vertel je wel een hoop over jezelf, maar dat deed je ook al in de post hierboven.

Verwijderd

Punksmurf schreef op 04 december 2003 @ 20:40:
offtopic:
r3n3gad3.. denk ff na voor je blaat
ff buiten of windows nou buggy is of niet, of dat linux gratis is enzo...
stel nou, dat iedereen een unix draaide, in plaats van windows... denk je nou echt dat 'ze' dan nog steeds virussen voor windows schreven?? vast niet ;)

ontopic: lijkt me interessant, dat pcextreme... ga het ook eens gokken voor 12 euri :) k ben nu zo'n €100 per jaar kwijt voor 100mb/2gb dus wie weet is dit nog wel een interessant alternatief... de ping is net zo hoog iig, dat is nooit echt een probleem geweest ofzo.
:9 En iedereen maar zeuren over die ping, eindelijk iemand die het aan durft toppie :Y)
Je zal er geen spijt van hebben je moet alleen nu wel w8en tot zaterdag maar hopen dat het dan volledig automatisch gaat :7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 20:44:
Met de uitdrukking *nix bedoel ik dus niet dat unix niets is, maar het is gewoon een verzamelnaam voor zowel Linux als Unix als de daarop gebasseerde varianten. Als je dat al niet eens weet vertel je wel een hoop over jezelf, maar dat deed je ook al in de post hierboven.
Ok geen harde gevoelens dan he ;)
nu maar weer back ontopic want dat windows VS linux, sja Morpheus heeft eigenlijk wel gelijk en die andere ook die nu een pakketje neemt bij pcextreme, zonder windows hadden we waarschijnlijk ook geen betere pc's dan een 386 gehad :/ omdat we dan ook nog steeds achter een sort van dos schermpje zaten 8)7
en geen internet hadden en dus deze mooi discussie ook niet kunnen voeren. Dus ok ik neem het terug, windows is Ok O-) .

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 20:43:
[...]

Ik weet niet hoor maar iedereen weet dat windows gewoon meestal vast loopt, speel jij nooit eens een spel? laat me raden wat doe je op de pc je start word op print een bestand uit en sluit het weer af 8)7
niet bepaald, ben veeleisende windows gebruiker en ontwerp ook .NET applicaties
Als je spellen speelt zoals COD of Need for speed is windows gewoon klote omdat je explorer opeens vast loopt.
speel ook spellen en windows loopt hier nooit vast
Explorer = je taalbalk! ! !
niet waar
En Internet Explorer is een deel van windows en outlook ook dus helaas pindakaas het is dus wel windows die vast loopt.
niet waar, zijn apps van dezelfde fabrikant, meer niet
En als je in je volgende post gaat zeggen dat het aan mn systeem licht, een 2.66 gigahertz processor en 1 gig aan ram geheugen nou daar licht het niet aan.
gefeliciteerd ;)
En nog 1 ding als jij zegt dat windows compatible is met Unix, kan ik dan ook een word bestand openen op een Unix systeem ???
ik zei "even compatible", daarmee bedoel ik dus NIET
En ja ik ken .Net al, kmoet zeggen grote vooruitgang bij VB _/-\o_
idd, ik doe C# :7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 20:48:
[...]

Ok geen harde gevoelens dan he ;)
nu maar weer back ontopic want dat windows VS linux, sja Morpheus heeft eigenlijk wel gelijk en die andere ook die nu een pakketje neemt bij pcextreme, zonder windows hadden we waarschijnlijk ook geen betere pc's dan een 386 gehad :/ omdat we dan ook nog steeds achter een sort van dos schermpje zaten 8)7
en geen internet hadden en dus deze mooi discussie ook niet kunnen voeren. Dus ok ik neem het terug, windows is Ok O-) .
www.apple.com :)

offtopic:
Bovendien ligt het vastlopen niet aan Windows maar meer aan buggy geschreven apparatuur. Heb hier Windows 2000 draaien, hij download de patches automatisch dus ik heb altijd een up tp date systeem. Uptimes van een maand zijn dus echt geen uitzondering. Ik gebruik deze pc bijna 24/7. En het is echt geen superpc, maar gewoon een amd700 met 192 MB SDRam en dat werkt perfect. Je moet alleen wel weten hoe je het allemaal inricht en installeert.

Daarnaast zitten in andere pakketten ook fouten, maar het is voor hackers met een anti-MS houding veel leuker om bugs te schieten in Windows dan in Linux (en daar zitten ze er ook in).

Verwijderd

:) ok druk nu maar eens op Ctrl+Alt+Del en ga dan eens naar het tabblad:
naast prestatie's
offtopic:
ik weet dit niet meer cker omdat mijn taakbeheer een beetje gek doet, kzie alleen de onder kant nog en het heeft ook geen titel meer :?

en dan sluit je het programma, explorer.exe maar eens af en hey je taalbalk verdwijnt :*)

Dus conclusie je explorer.exe is wel je taalbalk :9 mja maar nu hoe krijg je hem weer terug, eronder bij het begin tablad staat een knop met:
nieuwe taak,
druk daar eens op blader ff aar de windows map, volgensmij staat explorer.exe in je win32 map en dan doe je ok en je taalbalk is weer terug :D

Ps: ik ga ook C en C# leren na de kerst vakantie op school :7 doel is om je eigen OS te kunnen schrijven :P , eens kijken hoe snel dat crashed :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 21:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 21:16:
[...]

naast prestatie's
offtopic:
ik weet dit niet meer cker omdat mijn taakbeheer een beetje gek doet, kzie alleen de onder kant nog en het heeft ook geen titel meer :?

en dan sluit je het programma, explorer.exe maar eens af en hey je taalbalk verdwijnt :*)

Dus conclusie je explorer.exe is wel je taalbalk :9 mja maar nu hoe krijg je hem weer terug, eronder bij het begin tablad staat een knop met:
nieuwe taak,
druk daar eens op blader ff aar de windows map, volgensmij staat explorer.exe in je win32 map en dan doe je ok en je taalbalk is weer terug :D
Ja leuk ;)

Explorer.exe is zo ongeveer de core van windows. Als je die eruit kijlt doet in principe niets het meer...

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

naast prestatie's
offtopic:

nieuwe taak,

Ps: ik ga ook C en C# leren na de kerst vakantie op school :7 doel is om je eigen OS te kunnen schrijven :P , eens kijken hoe snel dat crashed :*)
explorer.exe is zowat je draaiende windows. Dus logisch dat je taakbalk dan ook weggaat :P

• Punksmurf
[...]

offtopic:
offtopic:
dubbel klik es op de rand van je taskmanager ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 04-12-2003 21:24 . Reden: ff verduidelijkt ]

met een hamer past alles

Verwijderd

Punksmurf schreef op 04 december 2003 @ 21:23:
[...]

offtopic:
dubbel klik es op de rand van je taskmanager ;)
offtopic:
Who cool hij is weer terug :P en hij doet weer normaal :D

• eXite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-02 11:32
Dit gaat echt nergens over :D

Ze negeren ook de SIDN reglementen.. dit bedrijf gaat het niet lang volhouden :)

Ja, ik bedoel, je kunt er wel moeilijk over doen, maar zo is het toch?

• MJ85
  • Laatst online: 20-03-2025
Ziet er interressant uit, ik heb net ook maar het pakket van 1 euro per/maand bestelt, het risico is toch maar 12 euro op jaar basis. Ik post mijn bevindingen wel over een paar dagen. Heb er best veel hoop in, gezien ook jullie bevindingen hier, en wat betreft die limit, die zal er vroeger of laat wel komen.

offtopic:
Vinden dat jullie nou niet een beetje heel erg doordraven over de MS/linux/explorer = je taakbalk > welles, nietes - discussie? Een beetje geciviliseerd gedrag mag ook wel.

.

Verwijderd

eXite schreef op 04 december 2003 @ 21:34:
Dit gaat echt nergens over :D

Ze negeren ook de SIDN reglementen.. dit bedrijf gaat het niet lang volhouden :)
SIDN is toch alleen maar domeinnaam registratie, volgens mij bestellen zij hun domeinnamen bij een ander en staan ze niet geregged bij sidn omdat dat veels te duur was, tenminste dat was wat lennert tegen mij zei op msn :/

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04
Het topic loopt wel erg uit voor een topic over een hobby hoster... Volgens mij gaat het nu echt nergens meer over.

Kijk, ze doen dingen niet helemaal goed/zoals het hoort, maar het is ook geen groot bedrijf.

Ik denk dat je het moet zien; leuk dat het er is, maar als je het niet nodig hebt negeer het dan gewoon.

Alleen als je graag goedkoop 'veel' wil hebben, waar snelheid geen echt punt is is het leuk.. Anders ga je goed, en niet middelmatig qua snelheid.. :)

|>

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 21:38:
SIDN is toch alleen maar domeinnaam registratie, volgens mij bestellen zij hun domeinnamen bij een ander en staan ze niet geregged bij sidn omdat dat veels te duur was, tenminste dat was wat lennert tegen mij zei op msn :/
Dat je je domeinnamen als bedrijf bij een deelnemer afneemt, prima. Maar dan ben je nog steeds verplicht om je te houden aan de eisen van de SIDN en dat registratiecontract is echt verplicht :).

edit:
Damn, dit topic gaat echt helemaal nergens over :+

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04
IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 21:45:
[...]

Dat je je domeinnamen als bedrijf bij een deelnemer afneemt, prima. Maar dan ben je nog steeds verplicht om je te houden aan de eisen van de SIDN en dat registratiecontract is echt verplicht :).

edit:
Damn, dit topic gaat echt helemaal nergens over :+
Ik heb zo'n gevoel dat zij het gewoon op eigen naam registreren, en denken het komt wel goed...

Verwacht jij een hobbiest in lap tekst van de voorwaarden te hebben gelezen? Ik niet... Is ook mijn reden om niet bij dat soort bedrijven je site te laten draaien :)

edit:
En idd, het gaat echt nergens over :P

[ Voor 5% gewijzigd door simon op 04-12-2003 21:48 ]

|>

Verwijderd

Simon schreef op 04 december 2003 @ 21:47:
[...]

Ik heb zo'n gevoel dat zij het gewoon op eigen naam registreren, en denken het komt wel goed...

Verwacht jij een hobbiest in lap tekst van de voorwaarden te hebben gelezen? Ik niet... Is ook mijn reden om niet bij dat soort bedrijven je site te laten draaien :)

edit:
En idd, het gaat echt nergens over :P
mja lekker boeiend het is maar 12 euro sow what? en eenbeetje goede webmaster backupped zijn site toch?

Mja over die regels van SIDN, ik denk dat ze zelf gewoon zo'n formulier invullen en die opsturen, dan staat het domein op hun naam en is het hun eigendom, get it?

offtopic:
kdenk dat ze beter dit topic kunnen sluiten, aangezien pagina 10 waarop het op een ruzietje uitkwam 8)7

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm, sowieso moeten ze zich nog even verdiepen in de verschillen tussen domeinen en persoonsdomeinen want dat is niet zoals ze zeggen bedrijven en particulieren ;).

Verwijderd

IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 21:59:
Hmm, sowieso moeten ze zich nog even verdiepen in de verschillen tussen domeinen en persoonsdomeinen want dat is niet zoals ze zeggen bedrijven en particulieren ;).
Ze moeten zich in nog wel veel meer verdiepen :9

offtopic:
hoezo sluiten ze alle topics die ik open, ik vat het niet vragen om een idee voor een logo mag toch wel, en als ik nergens op het internet de waarheid niet kan vinden wanneer het internet ontstaan is mag ik dat toch wel hier posten dan hoef je dat topic toch niet gelijk te sluiten 8)7

Verwijderd

Ps: taalgebruik is ook niet alles bij hun mja dat is al 10X gezecht, pcextreme lees ff dit topic door dan kom je nog op een paar handy tips :9

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 22:06 ]

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:05:
Ps: taalgebruik is ook niet alles bij hun mja dat is al 10X gezecht, pcextreme lees ff dit topic door dan kom je nog op een paar handy tips :9
Ehm, dat taalgebruik van jouw is ook niet al te best.

Maar ik vraag me toch af of ze het mischien wel kunnen redden.
Want als ze blijven bestaan, en als ze goed blijven, kunnen ze mischien nog redelijk groot worden.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 21:54:
[...]

mja lekker boeiend het is maar 12 euro sow what? en eenbeetje goede webmaster backupped zijn site toch?

Mja over die regels van SIDN, ik denk dat ze zelf gewoon zo'n formulier invullen en die opsturen, dan staat het domein op hun naam en is het hun eigendom, get it?
wat heeft een backup van de site nu te maken met de domeinnaam???

En ja, ze zetten idd alles op hun naam, of heb je zelf een handtekening eronder gezet? Dus ze liegen gewoon, alles gaat op hun naam

• Punksmurf
MJ85 schreef op 04 december 2003 @ 21:35:
Ziet er interressant uit, ik heb net ook maar het pakket van 1 euro per/maand bestelt, het risico is toch maar 12 euro op jaar basis. Ik post mijn bevindingen wel over een paar dagen.
hoe heb je dat gedaan, het bestelsysteem ligt eruit?? (lekker commercieel? :? )

met een hamer past alles

Verwijderd

Hallo ik zie dat jullie het hebben over PCEXTREME.NL over de extreem lage prijzen

Toen ik dit hoorde van een klasgenoot heb ik gelijk een account aangemaakt, en ik heb nu 200 Mb ruimte voor mijn Webpage. Wanneer je de gegevens van je dataverkeer bekijkt staat er bij mij bij een data limiet van 250 Mb in de maand maar heb de afgelopen maand binnen 10 dagen tijd er al ruim overheen zie hier:

2003 Nov 627MB/Month :P

Je limiet word gewoon genegeerd en heb er verders nog geen last van dat ik niet bij de site kon, dus dat zit tot nu toe nog wel goed. :)

en ik kan ook niet zeggen dat de server traag is want ik kan op school met een snelheid van 600 kB :9 filmpjes van mijn site downloaden. Dussss
Al met al heb ik nog niks te klagen. _/-\o_
Groeten Speedy.

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:29:
en ik kan ook niet zeggen dat de server traag is want ik kan op school met een snelheid van 600 kB :9 filmpjes van mijn site downloaden. Dussss
Al met al heb ik nog niks te klagen.
Speedy, kan je een url geven van je site, dan kunnen wij ook kijken.

Oh, en mensen, kunnen we het weer on-topic houden?

• Punksmurf

met een hamer past alles

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:53

Snow_King

Konijn is stoer!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit gaat heel gezellig offtopic allemaal, en dat heeft nu wel lang genoeg geduurd. Wie serieus inhoudelijk over deze hostingprovider wil praten mag een nieuw topic openen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.