Ik hoop dat een hoop mensen door hebben wat ze zeggen:
"1 euro p/m, onbeperkt verkeer, dat kan niet, dus doen we er niks mee"
We hebben het hier over een risico van wel *12* hele euro's op jaar basis, een avondje een site in elkaar klussen in plaats van te gaan stappen en je hebt al meer bespaard (bij wijze van spreken, de eerste die hier serieus op in gaat zou een OW moeten krijgen

)
En dan is het niet profesioneel... so be it... pak een xs4all of planet, daar betaal je voor een standaard pakket 24 euro/m. Dit zijn in mijn ogen de providers waar de meeste mensen als eerste kijken als ze een site willen hosten.
Zeker op het topic wat hier boven wordt genoemd, erg leuk om te lezen, maar het is jammer dat mensen zo snel oordelen op wat buitenkant.
Mijn vader gaat voor zijn eigen bedrijf ook deze hoster gebruiken, waarom, nou stel dat ze een dag down zijn, dan is dat vervelend, maar er gaat niemand dood door. Je hebt binnen een paar dagen je site alweer verplaatst bij calamiteiten.
En de mensen die zich zo belangrijk vinden (en dat zijn er nogal wat in deze wereld) dat ze geen uurtje zonder internet/mail/hosting/telefoon kunnen. *RELAX* wees blij dat je een keer een uurtje vrij hebt. Als je zoveel zou verdienen in dat uurtje, zou je allang 2 carkits in je ferrari hebben laten zetten.
* TheGhostInc is een tikkie gefrustreerd, gewoon lekker met rust laten, ipv te oordelen zonder bewijs, wat ik gehoord heb van mijn vader, tot nu toe, hebben ze het druk, maar zijn zeer behulpzaam.