Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL] Minimale grootte van een post iets te extreem?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Wat me opviel bij posts met weinig tekst erin is dat die posts toch nog vrij groot zijn en daardoor al snel, naar mijn mening, teveel ruimte open hebben. Ik snap best dat je geen posts kan hebben van 30 px hoog, omdat mensen ook sigs en icons kunnen hebben, maar de momentele hoogte van 135 px (inclusief de knoppen en de regel 'Door [nick]' enzo) zou toch wel iets minder kunnen? Een pixel of 100 hoog lijkt me mooi :)

Om een voorbeeld te nemen die vrij extreem is: [rml]SuperSaiya-Jin in "[ NFS Underground Demo]blokken als letter..."[/rml]

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/postheightsmall.jpg

Nu kan je als argument geven dat mensen meer tekst in hun posts moeten stoppen, maar dat gaat natuurlijk niet altijd op ;)

Die feature dat als er iets mis gaat je toch nog je tekst behoudt door een venster onder de foutmelding is trouwens fantastisch _o_ Ik was weer eens vergeten de topictitel in te vullen :P

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

die 135px is gebaseerd op usernaam, 2 regels ondertitel, usericon en admin icoontjes:

crisp
Master of
Pumpkins

(6)

[ Voor 89% gewijzigd door crisp op 05-11-2003 17:41 ]

Intentionally left blank

• Hahn
  • Nu online
Hmm ja, admins hebben rechtsonderin natuurlijk ook nog wat dingen zitten, maar ik kan me niet herinneren dat de 'vorige' template dezelfde hoogte had als nu. Of heb ik dat fout? :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MaRc0 schreef op 05 november 2003 @ 16:42:
Hmm ja, admins hebben rechtsonderin natuurlijk ook nog wat dingen zitten, maar ik kan me niet herinneren dat de 'vorige' template dezelfde hoogte had als nu. Of heb ik dat fout? :)
Die knopjes onderin (zie mijn voorbeeldje boven) zijn nieuw. Daarbij gaf het vorige template problemen met geresizede images in Mozilla wat met deze nieuwe layout opgelost is.
Ik heb nog wel aan een alternatief gedacht met relatief en absoluut gepositioneerde div's, maar dan loop je helemaal het risico dat bepaalde (oudere) browsers het niet meer goed doen...

Overigens is dit iets wat eigenlijk alleen opvalt bij mensen die nagenoeg niets in hun profiel ingevult hebben

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 05-11-2003 16:49 ]

Intentionally left blank

• Hahn
  • Nu online
crisp schreef op 05 november 2003 @ 16:48:
[...]

Die knopjes onderin (zie mijn voorbeeldje boven) zijn nieuw. Daarbij gaf het vorige template problemen met geresizede images in Mozilla wat met deze nieuwe layout opgelost is.
Aah, ik had die knopjes inderdaad nog niet eerder gezien, maar dat klopt dus :P
Ik heb nog wel aan een alternatief gedacht met relatief en absoluut gepositioneerde div's, maar dan loop je helemaal het risico dat bepaalde (oudere) browsers het niet meer goed doen...
Maar is het nu ook al niet zo dat oudere browsers het niet al te goed meer doen? Je kan niet altijd met alles rekening houden.
Overigens is dit iets wat eigenlijk alleen opvalt bij mensen die nagenoeg niets in hun profiel ingevult hebben
Dat is inderdaad ook waar, maar er zijn genoeg mensen die geen icoon hebben en wel een signature met maar één of twee regels, dan valt het toch ook nog vrij veel op.

Het maakt me voor de rest niet zoveel uit, het staat soms alleen zo leeg als er vrij weinig in een post staat, als het meer dan 1 minuut duurt om er een oplossing voor te vinden hoef je het voor mij niet te proberen ;)

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:09

GeekK

Rag Mama Rag

crisp schreef op 05 november 2003 @ 16:34:
die 135px is gebaseerd op usernaam, 2 regels ondertitel, usericon en admin icoontjes:
Interessant :)

Zou je me (als non-mod) kunnen vertellen waar deze icoontjes voor staan?

Gewoon interesse... ;)

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-11 19:26

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

GeekK schreef op 05 november 2003 @ 17:27:
[...]
Interessant :)

Zou je me (als non-mod) kunnen vertellen waar deze icoontjes voor staan?

Gewoon interesse... ;)
Ga eens voor de grap met je muis erover heen ;)
Staat er dus al.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

User in l33t??

[ Voor 8% gewijzigd door decramy op 05-11-2003 18:06 . Reden: 7 in t veranderd... Ze doen het niet goed daaro... 1337 ipv l33t... ]

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Hahn
  • Nu online
Dat is een script voor moderators, wat je er allemaal mee kan weet ik niet, maar het gaat ons ook niet zoveel aan :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
MaRc0 schreef op 05 november 2003 @ 18:27:
[...]
Dat is een script voor moderators, wat je er allemaal mee kan weet ik niet, maar het gaat ons ook niet zoveel aan :)
1337 is de oude admin, geschreven door ACM en custom voor GoT :) (en je kan er allerlei stoute dingen mee waaronder die stats poepen geloof ik)

[ Voor 12% gewijzigd door G33rt op 07-11-2003 18:47 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

wij houden ook niet zo van 1-woord replies, vul die leegte! ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.