Wat me opviel bij posts met weinig tekst erin is dat die posts toch nog vrij groot zijn en daardoor al snel, naar mijn mening, teveel ruimte open hebben. Ik snap best dat je geen posts kan hebben van 30 px hoog, omdat mensen ook sigs en icons kunnen hebben, maar de momentele hoogte van 135 px (inclusief de knoppen en de regel 'Door [nick]' enzo) zou toch wel iets minder kunnen? Een pixel of 100 hoog lijkt me mooi 
Om een voorbeeld te nemen die vrij extreem is: [rml]SuperSaiya-Jin in "[ NFS Underground Demo]blokken als letter..."[/rml]

Nu kan je als argument geven dat mensen meer tekst in hun posts moeten stoppen, maar dat gaat natuurlijk niet altijd op
Die feature dat als er iets mis gaat je toch nog je tekst behoudt door een venster onder de foutmelding is trouwens fantastisch
Ik was weer eens vergeten de topictitel in te vullen
Om een voorbeeld te nemen die vrij extreem is: [rml]SuperSaiya-Jin in "[ NFS Underground Demo]blokken als letter..."[/rml]

Nu kan je als argument geven dat mensen meer tekst in hun posts moeten stoppen, maar dat gaat natuurlijk niet altijd op
Die feature dat als er iets mis gaat je toch nog je tekst behoudt door een venster onder de foutmelding is trouwens fantastisch
The devil is in the details.