Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 19:35:
[...]
Was al "op weg" om wat te editten in mijn bericht, want ik zag in de pricewatch toch het nodige staan aan 9700 PRO, maar niet in "mijn" aankomende zaak (informatique). Heb ze al een mailtje gestuurd.
Scheelt zo met de 9800 toch nog gemiddeld zo'n 100 euro (min of meer), en of dat nu zijn geld waart is... ik weet het niet meer

Ach kijk; die 9700Pro kan je in principe vrij hoog overclocken, mits je de juiste spullen ervoor hebt. Dit geldt ook weer voor de 9800.
Maar denk maar niet dat je het verschil in games goed gaat merken. Die 9800(pro) is gewoon sneller dan de 9700Pro in hogere resoluties en op hogere AA (AntiAliasing) -en AF (Anistrophic Filtering) settings.
Ik game alleen maar op een reso van 1024x768 omdat ik dit meer dan genoeg vindt en 1024x768 de mooiste resolutie is voor een 17'' crt IMO. (mijnes gaat overigens tot 1600x1200)
Daarom heb ik dus voor een 9700Pro gekozen die echt goed presteert. Et is maar net wat jezelf wil. Zou mijn pa bijvoorbeeld een nieuwe pc bestellen, dan zou ik em ook overhalen om het snelste van het snelste te nemen, of je er nu al veel aan hebt of niet. Maar zo is het tegenwoordig niet meer bij ons thuis. Als ik een nieuwe pc wil, of ik moet een nieuw onderdeel hebben voor de pc, dan moet ik et zelf dokken. En ik moet dan wel op mijn budget letten natuurlijk.