F1 Challenge 99-02 & mods - deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.457 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 77861 schreef op 22 december 2003 @ 20:10:
[...]

En hier ben ik het helemaal mee eens!
Shit happens.. Zie bij S_inne_D toen bij de eerste race al de stroom uitviel en hij dus niet kon mee rijden.. Hij heeft ook even gebaald maar heeft daarna een mooie lijn doorgezet. Zo is dit even een tegenvaller voor jouw, maar om dat meteen te zeggen ik stop er mee vind ik neit van karakter getuigen! Schouders d'ronder en verder gaan. 1 pole position en je ben al weer leider in het kampioenschap!

[edit]
Owja en Mauro.. Ik vind dit bijna chantage zo van. Als ik mijn zin niet krijg, nou dan stop ik er gewoon mee!...
Ga weg joh met je chantage. Zie je daarom zei ik niks tijdens de race en in het begin. Dan krijg je meteen dat soort reacties.

Als het jou was gebeurd en je kwam vragen om overnieuw te rijden zou ik waarschijnlijk net zo'n poll neerzetten.

Maargoed als men het er niet mee eens is dan trek ik mn conclusies en is het niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96934

ZAMoRANo schreef op 22 december 2003 @ 20:26:
[...]

Ga weg joh met je chantage. Zie je daarom zei ik niks tijdens de race en in het begin. Dan krijg je meteen dat soort reacties.
Fout.
Het is JOUW aanpak die dit soort reacties uitlokt. Als jij - desnoods tijdens de race - om een herstart had gevraagd zouden er maar weinig tot geen mensen zijn die het daar niet mee eens zouden zijn.
Nu zeg je eigenlijk: mijn start is verneukt, en als we geen herstart doen kap ik er mee en laat ik het kampioenschap vallen.
Als het jou was gebeurd en je kwam vragen om overnieuw te rijden zou ik waarschijnlijk net zo'n poll neerzetten.
Het probleem is dat er een situatie aan de orde was waarvoor nog geen afspraken zijn gemaakt. Zeker in dat geval zou ik om een herstart vragen, maar dan wel TIJDENS en in de vroege fase van de race. Niet erna, want - hoe kut het ook is dat mijn race over is - anderen hoeven daar niet de dupe van te worden.

Waren er echter WEL afspraken over gemaakt, dan had ik me daar uiteraard aan gehouden.

Kortom: goeie afspraken maken, verder niet zeuren (je hebt punten zat) en volgende race beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 96934 op 22-12-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 96934 schreef op 22 december 2003 @ 20:55:
[...]

Fout.
Het is JOUW aanpak die dit soort reacties uitlokt. Als jij - desnoods tijdens de race - om een herstart had gevraagd zouden er maar weinig tot geen mensen zijn die het daar niet mee eens zouden zijn.
Nu zeg je eigenlijk: mijn start is verneukt, en als we geen herstart doen kap ik er mee en laat ik het kampioenschap vallen.

[...]

Het probleem is dat er een situatie aan de orde was waarvoor nog geen afspraken zijn gemaakt. Zeker in dat geval zou ik om een herstart vragen, maar dan wel TIJDENS en in de vroege fase van de race. Niet erna, want - hoe kut het ook is dat mijn race over is - anderen hoeven daar niet de dupe van te worden.

Waren er echter WEL afspraken over gemaakt, dan had ik me daar uiteraard aan gehouden.
Ja tijdens de race, ik was meer bezig met me afvragen wat er nou gebeurd was.
En toen ik stopte dacht ik wel aan een herstart maar ja ik denk dan krijg je weer allerlei reacties zoals nu ook.

En ja ik zeg idd als we geen herstart doen kap ik ermee. Eigenlijk kap ik ermee tenzij we een herstart doen.

Maar goed laat maar, ik heb al geen zin meer zo. Succes ermee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73584

ZAMoRANo schreef op 22 december 2003 @ 21:01:
[...]

Ja tijdens de race, ik was meer bezig met me afvragen wat er nou gebeurd was.
En toen ik stopte dacht ik wel aan een herstart maar ja ik denk dan krijg je weer allerlei reacties zoals nu ook.

En ja ik zeg idd als we geen herstart doen kap ik ermee. Eigenlijk kap ik ermee tenzij we een herstart doen.

Maar goed laat maar, ik heb al geen zin meer zo. Succes ermee verder.
Je hebt zowiezo 20 sec voordat de race start waar je kan kijken of al je instellingen goed staan. In die 20 sec kon je gelijk al aan de bel trekken en zeggen dat er iets niet klopte en om een restart vragen. Ik heb zelf ook 1 race niet mee kunnen rijden door stroom uitval vond ik heel erg kut, maar om nou gelijk met de hele league te stoppen vind ik nogal zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja als je die 20 sec gebruikt om je race setup te laden en vervolgens 5 sec voor de start de baan op gaat en erachter komt dat je op de laatste plek staat is dat nogal gek he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77861

Jammer mauro dat je stopt.. Ik had me erg verheugt om de komende wedstrijden met jouw.. mij leek je wel een karateristieke doorzettende rijder, helaas bleek je dat niet te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Jammer dat je ermee kapt om dit.
Ik hoop niet dat de league verder afbrokkelt want twee rijders die ermee kappen is natuurlijk niet leuk voor de competitie.
Ik was er al aan gewend geraakt om 1 plaats achter je te starten in de kwali (laatste race een keer niet maar eigenlijk wel ;)) maar ik zal de gevechten missen..
Wil je niet af en toe nog een keer mee doen als wildcard rijder ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kNarf schreef op 23 december 2003 @ 11:38:
Ik hoop niet dat de league verder afbrokkelt want twee rijders die ermee kappen is natuurlijk niet leuk voor de competitie.
Ik was er al aan gewend geraakt om 1 plaats achter je te starten in de kwali (laatste race een keer niet maar eigenlijk wel ;)) maar ik zal de gevechten missen..
2 rijders??? Als je Yonex bedoelt, die ging proberen het beste er nog van te maken. Hij had in een audi fwd al veel progressie geboek en ging nu de andere auto's nog proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Oh, ik had begrepen dat hij er ook mee gekapt was.
Maar betekent dat dat hij tegen de regels in van auto gaat wisselen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

:? Was ik eerst 6e met 3 punten, omdat kNarf gewoonweg te vroeg was genokt voor de screen. Omdat kNarf nu toch nog de punten krijgt, heb ik er maar 2 8)7
Eh... ik gun kNarf de punten natuurlijk wel... maar dat ik er opeens 2 krijg :? :)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
kNarf schreef op 23 december 2003 @ 12:03:
Oh, ik had begrepen dat hij er ook mee gekapt was.
Maar betekent dat dat hij tegen de regels in van auto gaat wisselen? :P
Ja hij gaat van wagen wisselen en dat wordt waarschijnlijk de Audi FWD dat geel/groene ding.
In preciepe is het tegen de regels, maar omdat hij geen directe concurent is van de top zeg maar vind ik dat hij het wel mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:59
okay hierbij vraag ik formeel het volgende aan:

overstap van ART Engineering(Volvo) naar KMS Motorsport(Audi) :)

zie het maar als een overstap a la Wilson wegens goede prestaties :+

* yonexfreak is benieuwd

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

yonexfreak schreef op 23 december 2003 @ 12:41:

* yonexfreak is benieuwd
#51 moet je er ff bijzeggen he! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
yonexfreak schreef op 23 december 2003 @ 12:41:

* yonexfreak is benieuwd
Zie mijn vorige post :).
Nu alleen nog weten wat de andere ervan vinden, denk zelf dat hun het goed vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Poll: Mag Yonexfreak overstappen naar Audi
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5883&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Edit: ik bedoel niks officieels met deze poll hoor :)

[ Voor 10% gewijzigd door Valentino Rossi op 23-12-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ff aan te geven wat de tijden nu zijn na paar pogingen @ andere teams/auto's

met de audi @KMS Motorsport (#51)> 1.40.8 @ donington (na 2e flying ronde)
met de Alfa > 1.41.2 @ Donington (2e flying ronde)

oude tijden met de volvo>> 1.44 met moeite :(

gat is nog steeds te groot maar in ieder geval enig aansluiting met achterhoede :)

en ja ik ga nog paar racen proberen beste van te maken ;)

* yonexfreak is geen opgever...

[ Voor 9% gewijzigd door yonexfreak op 23-12-2003 12:49 . Reden: nl typen blijft een kunst... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed werk Yonex! Leuk dat je door blijft rijden en er zit duidelijk vooruitgang in! Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Anoniem: 77861 schreef op 23 december 2003 @ 13:12:
Goed werk Yonex! Leuk dat je door blijft rijden en er zit duidelijk vooruitgang in! Toppie!
dank je :)

en zoals we gisteren al leuke discussie hadden @irc ..zo snel komen jullie niet van me af :P (ja paar sekonden per ronde hoogstens :+ )

* yonexfreak gaat vanmiddag/vanavond ff oefenen @Spa met Joost en hopelijk ook Dutch3men erbij...

* yonexfreak will not lose without an fight for the best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yonex mag van mij naar audi gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Valentino Rossi schreef op 23 december 2003 @ 12:31:
:? Was ik eerst 6e met 3 punten, omdat kNarf gewoonweg te vroeg was genokt voor de screen. Omdat kNarf nu toch nog de punten krijgt, heb ik er maar 2 8)7
Eh... ik gun kNarf de punten natuurlijk wel... maar dat ik er opeens 2 krijg :? :)
Wat boeit het dat ik eerder weg was voor die screen? Feit is dat ik als 6e ben gefinisht en jij als 7e, je hebt dus nooit recht gehad op 3 punten.

Verder vind ik die overstap van yonex ook wel ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ik ben vereerd met al die goedkeuringen ;)

maar wtf heeft TEGEN gestemd? :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yonexfreak schreef op 23 december 2003 @ 14:42:
ik ben vereerd met al die goedkeuringen ;)

maar wtf heeft TEGEN gestemd? :( :+
Och joh maakt toch niet uit :?... Ieder zijn eigen mening moet je niet meteen boos worden. Op zich is het strak volgens de regels ook zo.. Maar wij gedogen gewoon...

ps oefensessie op spa?? Leuk mag ik daar ook bij wezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Anoniem: 77861 schreef op 23 december 2003 @ 16:25:
[...]

Och joh maakt toch niet uit :?... Ieder zijn eigen mening moet je niet meteen boos worden. Op zich is het strak volgens de regels ook zo.. Maar wij gedogen gewoon...

ps oefensessie op spa?? Leuk mag ik daar ook bij wezen??
haha lol...ik ben geheel niet boos vandaar ook deze smiley >> :+ << ;) in vorige reply van me :P

en tuurlijk mag je bij de oefensessie zijn vanavond, S_inne_D wil ook meedoen dus ik hoop dat Dutch3men wil/kan hosten aangezien mn upload speed beroerd is voor teveel mensen (chello hé)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
yonexfreak schreef op 23 december 2003 @ 16:27:
[...]

haha lol...ik ben geheel niet boos vandaar ook deze smiley >> :+ << ;) in vorige reply van me :P

en tuurlijk mag je bij de oefensessie zijn vanavond, S_inne_D wil ook meedoen dus ik hoop dat Dutch3men wil/kan hosten aangezien mn upload speed beroerd is voor teveel mensen (chello hé)
Tuurlijk host ik :> :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-05 13:49
merde, moet ik weer werken zondag, affijn dan blijft de bmw nog maar een dagje op stal staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 23 december 2003 @ 11:38:
Ja helaas het is niet anders,we hebben leuke gevechten gehad idd.
Reken er maar niet op dat ik nog een keer mee doe, met sommige mensen in de league weiger ik echt nog te rijden. Zo hypocriet als sommigen zijn. Maargoed ik zal verder achterwege laten wat er (buiten het forum om) gezegd is.
Het was leuk om te organiseren maar ik trek mn handen er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 01:01
Hey guys, ik zie dat jullie nu een host hebben.
Zou ik daar misschien in mee kunnen rijden?
Want het is natuurlijk altijd leuker als je tegen andere mensen uit een forum rijd
en we zijn zo goed als allemaal uit NL, dus de ping is ook lekker laag (als het goed is)

Dus als niemand er bezwaar mee heeft dat ik ook mee rij, zou ik dan het wachtwoord kunnen krijgen?
Jullie hoeven niet bang te wezen dat ik niet kan rijden of gekke dingen doe of onsportief ben.
Want ik heb 3 lange jaren in een GP4 league gereden, en al heel veel online F1C uren achter de rug :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Game-Freak schreef op 23 december 2003 @ 19:34:
Want het is natuurlijk altijd leuker als je tegen andere mensen uit een forum rijd
en we zijn zo goed als allemaal uit NL, dus de ping is ook lekker laag (als het goed is)

Dus als niemand er bezwaar mee heeft dat ik ook mee rij, zou ik dan het wachtwoord kunnen krijgen?
Jullie hoeven niet bang te wezen dat ik niet kan rijden of gekke dingen doe of onsportief ben.
Want ik heb 3 lange jaren in een GP4 league gereden, en al heel veel online F1C uren achter de rug :)
Jups host is als het goed is nog steeds bezig. Ik kom er net vandaan. Wat wel is Mark is het geloof ik he (ken je nog van gp3/gp4 leagues;)). We rijden nu met league en alleen met mensen uit die league, wat ik wel denk is dat je nog mee kan doen met die league, dan heb je de eerste 3 wedstrijden gemist, maar er komen er nog een paar. En d'r is nog plek, zeker nu mauro d'r mee gestopt is. Dus misschien ff informeren zometeen of je mee kan doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Game-Freak schreef op 23 december 2003 @ 19:34:

meedoen is geen probleem :)

moet je ff op IRC komen voor wachtwoord en ip adres
irc.tweakers.net
#got-racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Anoniem: 77861 schreef op 23 december 2003 @ 19:51:
[...]Jups host is als het goed is nog steeds bezig. Ik kom er net vandaan. Wat wel is Mark is het geloof ik he (ken je nog van gp3/gp4 leagues;)). We rijden nu met league en alleen met mensen uit die league, wat ik wel denk is dat je nog mee kan doen met die league, dan heb je de eerste 3 wedstrijden gemist, maar er komen er nog een paar. En d'r is nog plek, zeker nu mauro d'r mee gestopt is. Dus misschien ff informeren zometeen of je mee kan doen.....
Kijk eens aan, Martijn is ook van de partij!! :)
Zo kom je nog eens wat mensen tegen van de GPx Pro League en het gpx.gamer forum :7
yonexfreak schreef op 23 december 2003 @ 19:51:
[...]meedoen is geen probleem :)

moet je ff op IRC komen voor wachtwoord en ip adres
irc.tweakers.net
#got-racing
Ok dan, beter!
Maar ik heb eigenlijk weinig ervaring met mIrc.
Kan ik ook in dat kanaal komen zonder mIrc te hoeven installeren? :)

Zo niet, dan ga ik wel weer met mIrc aan de slag...

Ik ben ff naar irc.tweakers.net gegaan maar verder dan een rood kruisje kom ik niet :P

[ Voor 5% gewijzigd door Game-Freak op 23-12-2003 20:05 . Reden: irc.tweakers.net ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 00:12

Fuelke

Forza Ferrari

Probeer eens met deze snelle URL > irc://irc.tweakers.net/GoT-racing

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
gegevens verwijderd, host niet meer actief :)

[ Voor 78% gewijzigd door yonexfreak op 23-12-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
De pagina kan niet worden weergegeven. :(
Ik denk dat ik iets mis qua applet ofzo...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:50

Mystikal

It never hurts to help!

Ik schaam me diep jongens.. (zie mijn eerdere post over de mod)

Ik zat maar te zeuren... blijkt dat ik eerst de mod moeten downen en daarna de Update 1.15.... :X :X

Damm, ik baalde en baalde!! |:( |:( |:(
8)78)7

:|

Bedankt voor jullie hulp!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Ok, ik heb dan ook maar ff een host gemaakt,
met als wachtwoord: ccte

[ Voor 9% gewijzigd door Game-Freak op 23-12-2003 21:48 . Reden: ww veranderd ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Game-Freak schreef op 23 december 2003 @ 21:02:
Ok, ik heb dan ook maar ff een host gemaakt,
met als wachtwoord weer: ****
Dankje dat je het wachtwoord met iedereen deelt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch3men schreef op 23 december 2003 @ 21:19:
[...]

Dankje dat je het wachtwoord met iedereen deelt :(.
Daarnet poste yonex ook gewoon het wachtwoord incl IP adres op het forum.... Dus denk ik dat mark dacht who cares..... Tja nieuw wachtwoord dan maar voor de league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 77861 schreef op 23 december 2003 @ 21:50:
[...]

Daarnet poste yonex ook gewoon het wachtwoord incl IP adres op het forum.... Dus denk ik dat mark dacht who cares..... Tja nieuw wachtwoord dan maar voor de league
Ja was ik ook al van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Ja, Twix heeft wel een beetje gelijk,
ik dacht dat er tijdens training gewoon een willekeurige ww verzonnen werd.

Excuses voor het ongemak... |:(

Ik heb dan maar ff een nieuw wachtwoord gemaakt.
Dus er kan nog steeds geraced worden ;)

***Host is offline***

[ Voor 8% gewijzigd door Game-Freak op 23-12-2003 23:33 . Reden: ***Host is offline*** ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Voor de liefhebbers nog een mooie screen van S_inne_D en mij...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/m.biesma/ETCC.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De DTM 2002 mod is gereleased.
It´s done. After a long developing phase we finaly release the mod.
We did our best, to made the season 2002 as good as it gets. It was not easy, as well as graphic, sound and physic should become as good and real as possible.
Now we will say thank all the people who helped us, say thanx to our former team members for their help and to the fans, who never stop waiting for the mod.
But the workis not over for us. Of course we will support you with addons and updates for the mod.
And the season 2002 is not the last DTM season from us. as soon as we have some information about the new 2004 season, we will start working. And we will finish the Porsche Carrera Cup 2003 as a addon season for DTM.
Downloaden van de mod kan op de volgende locaties:
http://www.m4driving.sm/download/5238.html (part1)
http://www.m4driving.sm/download/5239.html (part2)
http://www.m4driving.sm/download/5240.html (part3)
http://www.xsims.de/modul...p=viewdownload&cid=13#cat
ftp://hswftp:hswftp@www.h...dtmmodinstaller.part1.rar
ftp://hswftp:hswftp@www.h...dtmmodinstaller.part2.rar
ftp://hswftp:hswftp@www.h...dtmmodinstaller.part3.rar
http://www.racing-sims.com/DTM/dtmmodinstaller.part1.rar
http://www.racing-sims.com/DTM/dtmmodinstaller.part2.rar
http://www.racing-sims.com/DTM/dtmmodinstaller.part3.rar
http://racingmag.gamesweb...oads.php?op=get&file=2476 (alles in 1 rar)

Trackpack download locaties:
http://www.m4driving.sm/download/5241.html
http://racingmag.gamesweb....php?op=showcat&file=2477
http://www.xsims.de/modul...p=viewdownload&cid=13#cat
http://www.racing-sims.com/DTM/trackpack.exe
ftp://hswftp:hswftp@www.hsw.hu/DTMMOD/trackpack.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ze hebben zich netjes aan de releasedate gehouden iig. :)

K ga vanavond wel ff proberen. Ik ben wel benieuwd hoe de physics en het geluid zijn ookal denk ik dat de auto's qua raceplezier niet heel hoog gaan scoren.
Maar het blijft wel een kwaliteitsmod zo te zien.

k ga m wel lekker vast downen hier op mn werk bedenk ik net, is veel sneller dan thuis :P

[ Voor 16% gewijzigd door Zamorano op 24-12-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Oeh, dan heb ik vanmiddag mooi wat te doen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ben benieuwd, hopelijk ligt deze mod mn rijstijl beter ;)

btw kleine update over mn progressie @spa...gister nog een slome 2.39.8 en vanmorgen een 2.37.1 :)

nu nog in de 2.36 te raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yonexfreak schreef op 24 december 2003 @ 12:44:
ben benieuwd, hopelijk ligt deze mod mn rijstijl beter ;)

btw kleine update over mn progressie @spa...gister nog een slome 2.39.8 en vanmorgen een 2.37.1 :)

nu nog in de 2.36 te raken ;)
gaat de goeie kant op yonex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hmmm... Die dtm mod is wel een stuurtje bij aanbevolen :) Trouwens... Het menu is ook nog wat aan de irritante kant, doordat de knopjes blijven staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
SideSwipe_XP schreef op 24 december 2003 @ 14:22:
Hmmm... Die dtm mod is wel een stuurtje bij aanbevolen :) Trouwens... Het menu is ook nog wat aan de irritante kant, doordat de knopjes blijven staan :)
ja klopt maar is het hele F1Challenge spel niet geschikt voor een stuur :? :)

tis een SIM racer tenslott

maar idd DTM heeft nog wel wat bugs zoals idd iconen die blijven staan en over elkaar heen vallen..

nouja ff wachten op een update hiervoor :)

* yonexfreak is tevreden met de DTM Mod ,vooral geluid is erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Ik vind DTM wel erg goed! _/-\o_

Hier nog een mooi schade piccie :D

Click me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 22:45
hmm al lang niet veel games weer gespeeld, wil eigenlijk het gamen weer oppakken :P Mss binnenkort Urban Terror weer eens installeren, maar dit lijkt me ook wat :) Waarom zou ik nu juist dit spel met welke mod moeten spelen :) Liefst een mod waar jullie ook een competitie mee houden natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Zo ff DTM goed getest maar heb er een beetje gemengde gevoelens over.

Grafisch haalt hij het niet bij ETCC.
Menu's zijn imho slecht verzorgd.
Auto models zijn erg goed maar glimmen als een kerstbal.

De physics zijn opzich lekker, veel grip en remvermogen.
Maar het rijdt allemaal net te "simpel".

Dus ja, tis allemaal wat bruter als ETCC, veel pk's brute bakken etc. maar het lijkt niet helemaal af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Teveel grip :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Wat is btw het GoT DTM test password? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
nou ik ben er wel tevreden over moet ik bekennen :) past wat beter bij mn rijstijl dan etcc gezien de tijden :P

ok die grafische menu's zijn nog buggy maar dat word nog wel opgelost en psychics voelen goed aan, ookal slijten de voorbandjes weer als water :(

ik geef het de voorkeur boven etcc op dit moment :) ..voelt voor mij net wat prettiger aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm ik ga nu installeren. Maarja dat DTM wagens wat "simpeler" rijden dan een ETCC is natuurlijk logisch. Je hebt wel iets meer vermogen maar ook veel meer grip.

Het is voor online racen natuurlijk wel lache maar een echte uitdaging gaat het niet echt zijn. (Daarvoor wacht ik met smart op de GTX5 mod :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 18:55
zonet lemans gereden, wat een vet circuit zeg :D met de ferrari van schumi uit 2002 de vleugels plat gelegd, en ik kom op 380 km/h :D
alleen overleef ik de hobbel niet:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~stiege/jeroen/GoT/lemans.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Trouwens in de readme zag ik ergens datde mod "optimised" is voor 32 bit color.
Dat verklaart meteen waarom bij sommigen de menu icoontjes raar doen.

Oplossing>op 32 bit kleur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
is er eventueel nog een plekkie vrij in de league ? en heb je een orgineel exemplaar van het spel nodig om mee te kunnen spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Nee. Je mag best meedoen want we zoeken nog een vervanger voor Mauro :P

Die DTM mod is wel goed zeg, beter dan ik verwacht had iig. Het is een hele goede weergave van het echte DTM. Het rijdt dus wel vrij makkelijk, ik kan zo een paar foutloze hotlaps achter elkaar neerzetten en dan lukt me bij ETCC echt niet. Maar echt snel zijn blijft moeilijk :)
Enige minpuntje is dat het met een vol veld auto's niet bepaald soepel loopt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
ello, ik heb een proleempje
ik probeer de season 2003 update van Ralf Hummerich te installleren, maar de setup heeft nu al 2x gedraaid maar er staan geen files in mijn map

ook het "dos"venster wat opent lijkt niet te kloppen, er staat steeds: warning specified file could not be found of zoiets

anyone?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Heb je de full of de upgrade versie gedownload? De upgrade versie is namelijk enkel voor mensen die al een eerder versie hadden van z'n 2003 upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Heb je wel eerst de 1.3 basic geinstalleerd en daarna de expansion?
Ik kreeg die error ook maar dat kwam omdat niet alle standaard bestanden in Seasondata aanwezig waren (had per ongeluk wat verwijderd). Je kunt dan het best een reinstall doen of een tweede install en dan de hele Seasondata map kopieren en dan RH's updates doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb clean install gedaan, er stond nog geen f1c op deze pc...
en daarna heb ik de full versie gedownload

net opnieuw geinstalled in de default EA map ipv een eigen map
maar het werkt nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Phusebox schreef op 24 december 2003 @ 20:05:
ik heb clean install gedaan, er stond nog geen f1c op deze pc...
en daarna heb ik de full versie gedownload

net opnieuw geinstalled in de default EA map ipv een eigen map
maar het werkt nog niet
Bij een nieuwe F1C install moet je eerst ff rebooten voordat je mods erop gooit.
Sommige mods kijken in het register waar F1C staat, dit werkt pas na een reboot.
Alle mods moet je btw. in de F1C map gooien, geen subfolder oid. aanmaken dus.

Je moet wel na installatie ff je player editen en kiezen voor seizoen 2003 (gewoon in het menu) anders staat ie nog op 2002 en zie je niks anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
allemaal geprobeerd, ach ja ik probeer het morgen nog wel es...
t was toch alleen voor op de laptop, op mijn pc doet ie het wel gewoon.

laptop f1 is alleen maar voor tijdverdrijf, niet serieus sim racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
kNarf schreef op 24 december 2003 @ 19:45:
Nee. Je mag best meedoen want we zoeken nog een vervanger voor Mauro :P

Die DTM mod is wel goed zeg, beter dan ik verwacht had iig. Het is een hele goede weergave van het echte DTM. Het rijdt dus wel vrij makkelijk, ik kan zo een paar foutloze hotlaps achter elkaar neerzetten en dan lukt me bij ETCC echt niet. Maar echt snel zijn blijft moeilijk :)
Enige minpuntje is dat het met een vol veld auto's niet bepaald soepel loopt bij mij.
ok, dan hou ik me aanbevolen :) Heb bijna 5 jaar lang de grandprix serie gespeeld, ben benieuwd hoe het 'ding' van ea speelt :) nog nooit aangeraakt vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Schuey schreef op 24 december 2003 @ 21:07:
[...]

ok, dan hou ik me aanbevolen :) Heb bijna 5 jaar lang de grandprix serie gespeeld, ben benieuwd hoe het 'ding' van ea speelt :) nog nooit aangeraakt vandaar :P
* yonexfreak komt hopelijk nu eens van die #%$ rode lantaarn af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik vat hem niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-05 13:49
ik ook niet, blijf van me lantaarn af (als ik meerijdt that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Hey guys, ik heb maar weer ffn een host gemaakt voor de ETCC.
Dus als er iemand zin heeft om ff te crossen, feel free...
De game heet: GoT ETCC Nederland

[Host is down..!!]

[ Voor 8% gewijzigd door Game-Freak op 25-12-2003 00:37 . Reden: Host is down..!! ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

De rode lantaarn wordt gedragen de de allerlaatste persoon oid.

MAW, hij wil niet meer als laatste eindigen :+

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 17:00

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

heb DTM getest en +++

leuk spel ff 15 min getest

rijdt best realistich
lekkere pk's en geluid remt helemaal niet te erg !
speelt super en te veel blinken heb ik ook geen last van.

top spel :) zeker ff downloaden !

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Schuey
SebaZ schreef op 24 december 2003 @ 23:30:
[...]

lol, hij zal hem dan wel kwijt zijn :+ pik ik hem lekker in :P

• yonexfreak
SebaZ schreef op 24 december 2003 @ 23:30:
[...]

hehe eindelijk die hem door heeft :+ :Y)

• FabiandJ
  • Niet online
Schuey schreef op 24 december 2003 @ 18:25:
is er eventueel nog een plekkie vrij in de league ? en heb je een orgineel exemplaar van het spel nodig om mee te kunnen spelen? :+
Er is nog wel een plekkie vrij, kom in het GoT-racing channel op IRC voor meer info enzo.

• Schuey
Dutch3men schreef op 25 december 2003 @ 13:12:
[...]

Er is nog wel een plekkie vrij, kom in het GoT-racing channel op IRC voor meer info enzo.
ik probeer eerst even het spel te pakken te krijgen en de mod goed te installeren :) welk kanaal is het?

• Game-Freak
Hey guys, ik heb nu net een uur die DTM 2002 mod gespeeld,
maar ik vind em echt wel kicken!!! :)

Dus als er mensen zijn die online willen rijden,
kom dan naar: GoT DTM Nederland

iRacing Profiel

• SideSwipe
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

ik kan hem niet vinden? :?

• FabiandJ
  • Niet online
Schuey schreef op 25 december 2003 @ 13:42:
[...]

ik probeer eerst even het spel te pakken te krijgen en de mod goed te installeren :) welk kanaal is het?
#got-racing.

• Game-Freak
Hij is er echt hoor :P
7 andere mensen hebben hem al gevonden ;)

iRacing Profiel

• SideSwipe
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Is toch met F1RST? Ik zie dan maar een stuk of 8 rooms :?

• Game-Freak
Ik vind het echt een gaaf spel :)
De auto zijn heel erg mooi, en vooral die vonken zien er super goed uit!!

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/m.biesma/DTM.jpg

iRacing Profiel

• Game-Freak
SideSwipe_XP schreef op 25 december 2003 @ 14:28:
Is toch met F1RST? Ik zie dan maar een stuk of 8 rooms :?
F1RST zuigt vind ik persoonlijk |:(
Gewoon in het spel zelf even de room opzoeken...

iRacing Profiel

• yonexfreak
tis een irc kanaal en geen f1rst2 :)

irc.tweakers.net
#Got-Racing

• SideSwipe
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Okey :) Game closed nu, maar alsnog bedankt :)

• Game-Freak
SideSwipe_XP schreef op 25 december 2003 @ 14:35:
Okey :) Game closed nu, maar alsnog bedankt :)
Je kan er nu in hoor...

iRacing Profiel

• SideSwipe
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hmmmm.... kom eens op IRC m8 ;) :P

• Schuey
ik ben er, isnie druk :P

• yonexfreak
vind je het gek met de kerstdagen? :P

• Game-Freak
DTM 2002 Mod host is down...
Eet smakelijk allemaal ;)

iRacing Profiel

• BruceLee

BruceLee

heb al gegeten .........

• Schuey
nog gasten die me hun achterbumpers kunnen laten zien vanavond? ga mijn eerste rondjes rijden over een uurtje :X

• FabiandJ
  • Niet online
Schuey schreef op 25 december 2003 @ 21:08:
nog gasten die me hun achterbumpers kunnen laten zien vanavond? ga mijn eerste rondjes rijden over een uurtje :X
Is goed hoor wil straks wel een ETCC sessie hosten. Zeg maar als je zover bent in het irc kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
was vet, en sebaz is er nu zeker van dattie z'n lantaarn kwijt is :)
Ik ga als het goed is met nummer 50 rijden. Even een testrun met die auto maken, dsan vanmiddag trainen :)
hmm bij kms motorsport staat maar 1 coureur, terwijl er 3 zouden moeten staan, 50, 51 en 52 ;(

[ Voor 23% gewijzigd door Schuey op 26-12-2003 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Schuey schreef op 26 december 2003 @ 09:46:
was vet, en sebaz is er nu zeker van dattie z'n lantaarn kwijt is :)
Ik ga als het goed is met nummer 50 rijden. Even een testrun met die auto maken, dsan vanmiddag trainen :)
hmm bij kms motorsport staat maar 1 coureur, terwijl er 3 zouden moeten staan, 50, 51 en 52 ;(
volgens mij bedoel je mij hoor ipv Sebaz (of erikje) ;)

wel lache. je word dus teamgenoot van jvdw en mij :Y) lol

#51= Yonexfreak
#52-jvdw

zie http://www.gotracing.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja ik bedoelde jouw idd :P
maar er is maar 1 auto en die heeft nummer 51 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Kwestie van de overige auto's activaten in het pre-game menu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

DTM is erg vet! :*)
Rijdt heerlijk, beter als ETCC imo. Een spinnertje kan je ook meestal wel weer goedmaken, en de auto voelt gewoon erg lekker aan.
DTM League, here we come B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Valentino Rossi schreef op 26 december 2003 @ 13:59:
DTM is erg vet! :*)
Rijdt heerlijk, beter als ETCC imo. Een spinnertje kan je ook meestal wel weer goedmaken, en de auto voelt gewoon erg lekker aan.
DTM League, here we come B)
Dat het makkelijker is wil natuurlijk niet zeggen dat het beter is. ;)
Het is moeilijk te bevatten hoe een DTM auto rijdt maar ik denk dat het wel redelijk in de buurt komt. Ik vind de remmen alleen wat zwakjes bij lagere temperaturen. Ook power-oversteer gaat iets te makkelijk. Daarbij vind ik dat je voor een auto met zoveel grip dat hij qua gevoel wel erg los op de weg ligt.
En ik weet niet hoe de Audi in het echt klinkt vanuit de cockpit maar ik vind het geluid wat timide vergeleken met de anderen.

Maar ik zie niet echt grote minpunten dus een erg leuke mod maar ETCC blijft voor mij een qualiteitsniveautje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
jaja even update over mn progressie @spa
begon met een 2.39, toen met moeite een 2.37 en nu
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.veltman6/jaja.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door yonexfreak op 26-12-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ZAMoRANo schreef op 26 december 2003 @ 14:11:
[...]

Dat het makkelijker is wil natuurlijk niet zeggen dat het beter is. ;)
Het is moeilijk te bevatten hoe een DTM auto rijdt maar ik denk dat het wel redelijk in de buurt komt. Ik vind de remmen alleen wat zwakjes bij lagere temperaturen. Ook power-oversteer gaat iets te makkelijk. Daarbij vind ik dat je voor een auto met zoveel grip dat hij qua gevoel wel erg los op de weg ligt.
En ik weet niet hoe de Audi in het echt klinkt vanuit de cockpit maar ik vind het geluid wat timide vergeleken met de anderen.

Maar ik zie niet echt grote minpunten dus een erg leuke mod maar ETCC blijft voor mij een qualiteitsniveautje hoger.
makkelijker valt wel mee moet jij alle hulp maar eens uit zetten bij bijden dan is dtm toch wel moeilijker ...

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.