Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Die is nog niet uit wij spelen ETCC en dat op die plaatjes is DTM.BruceLee schreef op 14 december 2003 @ 17:27:
[...]
hoe heet dat spel dat jullie daar doen op die plaatjes waar download ik dat
Dit is een plaatje waar wij nu meebezig zijn

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
update nog 30 min
[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 14-12-2003 17:53 ]
[ Voor 75% gewijzigd door BruceLee op 14-12-2003 19:52 ]
Kan niet brucelee dit is voor de league.BruceLee schreef op 14 december 2003 @ 19:52:
ip ? ik wil wel ff meerijde
Eigenlijk moeten we nog reserve rijders hebben of zo, Zamorano wat vind jij hiervan?
Want ik wil niet lullig doen ofzo, maar na de replay bekeken te hebben is het vrij duidelijk dat Zamorano mij raakte in de laatste bocht waardoor ik spinde (punt 338 in replay geloof ik)
Het gaat mij niet om de punten, maar om het principe. Want als er geen consequenties zijn verbonden aan dergelijke acties betekent dat dat niemand voorzichtig hoeft te doen als er iemand vlak voor hem rijdt en voor het verloop van de rest van de league zou dat rampzalig zijn.
No hard feelings ofzo
Ik vind zelf dat hij had moeten wachten op jou wat ik ook op imola heb gedaan bij de botsingen met Twix.kNarf schreef op 14 december 2003 @ 22:09:
Wat is nou de precieze procedure bij incidenten?
Want ik wil niet lullig doen ofzo, maar na de replay bekeken te hebben is het vrij duidelijk dat Zamorano mij raakte in de laatste bocht waardoor ik spinde (punt 338 in replay geloof ik)
Het gaat mij niet om de punten, maar om het principe. Want als er geen consequenties zijn verbonden aan dergelijke acties betekent dat dat niemand voorzichtig hoeft te doen als er iemand vlak voor hem rijdt en voor het verloop van de rest van de league zou dat rampzalig zijn.
No hard feelings ofzo, er hoeft van mij ook niet per se voor dit incident al ingegrepen te worden maar in ieder geval moet het vanaf de volgende race goed duidelijk zijn wat wel en niet mag en wat daarvan de gevolgen zijn.
Ja sorry was idd niet handig. Ik ging extra vroeg remmen maar ik kon niet meer om je heen. Eigenlijk zouden we hiervoor iemand moeten hebben die de race als spectator bekijkt en een stop and go uitdeelt o.i.d.kNarf schreef op 14 december 2003 @ 22:09:
Wat is nou de precieze procedure bij incidenten?
No hard feelings ofzo, er hoeft van mij ook niet per se voor dit incident al ingegrepen te worden maar in ieder geval moet het vanaf de volgende race goed duidelijk zijn wat wel en niet mag en wat daarvan de gevolgen zijn.
Je kan wel wachten maar als de ander niet meer verder kan/wil kun je wel eeuwig blijven staan.
ff over de reserve rijders, ja is wel een goed idee maar dan is het ook niet de bedoeling dat ze als gekken gaan rijden en teveel invloed hebben op het verloop van de race. Ik vraag me eerder af waarom er zo weinig mensen meerijden.
Misschien moeten we gewoon een lijstje maken met overtredingen met daarbij een standaard straf, en dan iedereen die niet bij het incident betrokken is 'schuldig' of 'niet schuldig' laten stemmen.
Ja zoeits, of we laten stemmen over "geen straf", "gele kaart" of "rode kaart"kNarf schreef op 14 december 2003 @ 22:39:
Die 'onafhankelijke commissie' is toch 1 persoon? Het is goed dat hij onafhankelijk is, maar hij staat verder wel compleet buiten het hele gebeuren en dat lijkt me eerder een nadeel. Bovendien moet hij zelf een straf verzinnen.
Misschien moeten we gewoon een lijstje maken met overtredingen met daarbij een standaard straf, en dan iedereen die niet bij het incident betrokken is 'schuldig' of 'niet schuldig' laten stemmen.
-geen straf is duidelijk
-gele kaart is voorlopig nog niks maar bij bijv. 3 gele kaarten moet je de volgende week als laatste starten of wordt je de afgelopen race 20 sec. teruggezet. (bijvoorbeeld)
-rode kaart (bijv. bewust en duidelijk iemand van de baan af rammen of afsnijden) is meteen een straf; DQ van de race bijv.
Kijk ik vind niet dat we voor elke touché meteen straf moeten uitdelen want dat gebeurt gewoon wel eens tijdens het racen en meestal is het niet expres. Maar je moet dan wel een waarschuwing krijgen dat je voorzichtiger moet gaan rijden vind ik.
Ik heb net in de replay bijvoorbeeld iemand een ander zien afsnijden terwijl hij de baan op kwam na een spin. Deze actie heb ik hem vorige week ook zien maken en heeft dus duidelijk niks geleerd. Dat is naar mijn idee minstens 2x geel.
Mijn eigen actie zou ik zelf ook een gele kaart voor geven. Ik wilde je niet bewust van de baan werken maar ik had gewoon voorzichtiger kunnen zijn.
Misschien moet de onafhankelijke comissie dan het laatste woord hebben ofzo.
Zelf geef ik andere auto's ook wel eens een duw, maar dan alleen van de zijkant of van achteren bij het uitkomen van de bocht, zodat ik weet dat het verder geen kwaad kan.
Iemand van achteren aantikken bij het ingaan van een bocht heeft minder leuke gevolgen.
Ook al was het niet de bedoeling, dat betekent niet dat de aantikker niet schuldig is. Hij had het kunnen voorkomen door beter te anticiperen en wat meer afstand te bewaren
Ik ben dus wel voor bestraffing van elk incident, dat is toch een stuk consequenter. Het lijkt me dan een goed idee om uitsluitend met strafsecondes te werken die dan bij de einduitslag worden opgeteld. De volgende race opgezadeld worden met dingen uit de vorige race lijkt me ook niet echt leuk namelijk.
Voorbeeldje van straffen:
- Iemand aantikken waardoor deze van de baan raakt maar niet spint 10 sec
- Iemand aantikken waardoor deze spint 20 sec
- Iemand afsnijden waardoor deze naast de baan raakt 10 sec
- De baan zomaar oprijden met botsing of spin tot gevolg 15 sec
etc.

Zoals jullie hier kunnen zien had ik weer eens een super start
Meteen bij de eerste bocht lag ik al 4de volgens mij.
Misschien moeten jullie mij maar benoemen tot beste starter of zo
[ Voor 18% gewijzigd door FabiandJ op 14-12-2003 23:56 ]
[ Voor 3% gewijzigd door SebaZ op 15-12-2003 09:28 ]
Verwijderd

heb ook nog een kleine presentatie gemaakt voor onze teamauto (DTS - Racing)
http://www.xtreme-terror.net/bfsinned/files/dtsprev.rar
karten ging daarentegen weer briljant>> dagsnelste en 2e weeksnelste ghehe..
was ik maar zo rap in ETCC
I don't drive fast, I only fly low!
Ja hi ziet er echt mooier uit.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 11:23:
Zo ziet de audi er toch een stuk beter uit
[afbeelding]
heb ook nog een kleine presentatie gemaakt voor onze teamauto (DTS - Racing)
http://www.xtreme-terror.net/bfsinned/files/dtsprev.rar
En ook met de eigen namen op de ruiten, met mijn paint shop pro skils
[ Voor 14% gewijzigd door FabiandJ op 15-12-2003 11:54 ]

Goed hoor, ik geef iedereen altijd voldoende ruimte en heb nog nooit iemand van de baan afgereden, maar van mij hoeven jullie dan ook niet meer zoveel voorzichtigheid te verwachten. Het maakt toch niets uit blijkbaar.
En dan niet gaan klagen als je er zelf een keer naast komt te liggen.
We kunnen er nu nog wat aan doen maar als niemand daar behoefte aan heeft houdt 't op he
_-= Erikje =-_ schreef op 15 december 2003 @ 12:12:
Lekker, valse start van mijmaar goed, weer 2 puntjes d'r bij
Je staat anders niet bij de uitslag vermeld
Dat erikje er niet bij staat komt omdat ie te snel het spel verlaatte zodat yuri geen screenshot kon maken.kNarf schreef op 15 december 2003 @ 12:17:
Aangezien er niemand meer reageert op mijn post neem ik aan dan iedereen het wel prima vind dat we de rest van de league zonder enige vorm van straffen gaan rijden?
Goed hoor, ik geef iedereen altijd voldoende ruimte en heb nog nooit iemand van de baan afgereden, maar van mij hoeven jullie dan ook niet meer zoveel voorzichtigheid te verwachten. Het maakt toch niets uit blijkbaar.
En dan niet gaan klagen als je er zelf een keer naast komt te liggen.
We kunnen er nu nog wat aan doen maar als niemand daar behoefte aan heeft houdt 't op he
[...]
Je staat anders niet bij de uitslag vermeld
anders krijg je (misschien) iets te veel destruction-derby achtige acties en dat moet ook weer niet...moet wel sportief blijven vind ik..
misschien gewoon idee om als er bv ongeluk gebeurd tussen dutch3men en mijzelf dat de rest van de mensen die mee rijd achteraf bepaald of er bv tijdstraf komt (optellen bij eindtijd bv)
hehe (ben blond
Misschien ook beter om een incident steeds door hetzelfde drietal te laten beoordelen en een soort van stemming te houden.
Hmm ja maar dat had ik hierboven ook al uitgelegd, de ene tik is erger dan de andere maar je bent er wel zelf verantwoordelijk voor als je iemand eraf tikt.Fuelke schreef op 15 december 2003 @ 13:34:
Ik ben het er ook mee eens, alleen zou ik voor gewoon aantikken van een tegenstander geen straf gaan uitdelen. Het is namelijk nog steeds ETCC en wat contact zo nu en dan kan gebeuren. Het wordt wat anders natuurlijk als je er de tegenstander er met opzet af ramt.
Opzet is eigenlijk nooit te controleren want je kan bv. altijd zeggen dat je rempedaal niet werkte
Ik dacht meer aan een stemming onder iedereen die niet bij het incident betrokken was, anders krijg je dat iemand uit dat drietal over zichzelf moet stemmen.Misschien ook beter om een incident steeds door hetzelfde drietal te laten beoordelen en een soort van stemming te houden.

Nouja... zondag donington... erg vette baan imho

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
We hope to Hold the Date and hope that nothing come between this but for know all is good !
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :
::: Mod : DTM 2002
::: Game : F1 Challenge
::: Release Date : 24.12.2003
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :
Don't dream your life, live your dream.
Greetz DD
Als je aanvullingen of opmerkingen hebt graag even hier of op irc posten. Als niemand meer reageert stel ik voor dat deze regels vanaf de race op Donington gelden.
Ik heb ze niet gemaakt omdat ik mensen nou zo graag bestraft zie worden, mijn enige hoop is dat mensen er wat voorzichtiger door gaan rijden.
-Als achterblijver niet aan de kant gaan en/of duidelijk iemand hinderen = DQ
Dat vind ik gewoon echt niet kunnen
-Iemand hinderen tijdens flying lap in de qually = Achteraan starten en de gehinderde krijgt een extra flying lap.
Ik vind eigenlijk dat als je een achterblijver tegen komt je met je lampen moet knipperen of zo, dan maak je namelijk duidelijk waar je er langs wil.ZAMoRANo schreef op 17 december 2003 @ 15:31:
Heb hier @ work geen IRC
Hmm misschien moet er hier een onderscheid gemaakt worden. Als je als achterblijver de koploper aanraakt of zodanig blokt dat een botsing onvermijdelijk is vind ik dat wel gepast. Maar als de koploper hoogstens wat tijd verliest omdat de achterblijver misschien even niet in z'n spiegels keek en hem verder niet aanraakt vind ik DQ wel erg streng..ZAMoRANo schreef op 17 december 2003 @ 15:31:
Heb hier @ work geen IRC
Die extra lap voor de gehinderde is een goed punt, maar hoe wil je iemand achteraan laten starten als hij al een tijd heeft neergezet? De hele kwali overdoen lijkt me niet echt fijn als al aardig wat mensen een tijd hebben neergezet.-Iemand hinderen tijdens flying lap in de qually = Achteraan starten en de gehinderde krijgt een extra flying lap.
[ Voor 4% gewijzigd door kNarf_ op 17-12-2003 17:35 ]
Hem teveel rondes laten rijden wordt ie vanzelf DQ en dus achteraan gezet.kNarf schreef op 17 december 2003 @ 17:21:
[...]
Hmm misschien moet er hier een onderscheid gemaakt worden. Als je als achterblijver de koploper aanraakt vind ik dat wel gepast. Maar als de koploper hoogstens wat tijd verliest omdat de achterblijver misschien even niet in z'n spiegels keek en hem verder niet aanraakt vind ik DQ wel erg streng..
[...]
Die extra lap voor de gehinderde is een goed punt, maar hoe wil je iemand achteraan laten starten als hij al een tijd heeft neergezet? De hele kwali overdoen lijkt me niet echt fijn als al aardig wat mensen een tijd hebben neergezet.
Dan moet jezelf hosten in F1C zelf met F1rst kan ik dat niet doenpur_DutchDevil schreef op 18 december 2003 @ 08:37:
Als host kun je in f1C de start opstelling na qualificatie aanpassen jah. Das geen probleem.
Verwijderd

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 18:34 ]
Ik ben een beetje aan het knutselen met de afstellingen..
Heeft iemand toevallig een ms sidewinder instelling die goed is?
Dat scheelt nl een hoop afstel en test tijd, en kan me meteen richten op het racen en de ronde-tijden.....
Basement Bios ---- Exo-S
VetVerwijderd schreef op 18 december 2003 @ 11:53:
Mijn d'Antin Yamaha MotoGP Alfa 156:
[afbeelding]
Meer pics:
voorkant
zijkant
achterkant
Maak je ook nog een Repsol Honda, Telefonica MoviStar Honda en een Fortuna Yamaha?
(Plaatje is clickbaar)

[ Voor 12% gewijzigd door Zamorano op 18-12-2003 15:07 ]
* Valentino Rossi gaat direct van start
Tuurlijk mag dat, maar als nou ook iedereen even de .mas file ofzo op internet zet kunnen andere mensen ook de skin zienValentino Rossi schreef op 18 december 2003 @ 16:29:
Holy shit ik wist niet dat je een éigen skin mocht maken voor de league
* Valentino Rossi gaat direct van start
Ok, zal ik doen... maar als ik mn skinnetje wil bekijken ingame, zie ik de origineleDutch3men schreef op 18 december 2003 @ 16:33:
[...]
Tuurlijk mag dat, maar als nou ook iedereen even de .mas file ofzo op internet zet kunnen andere mensen ook de skin zien
Heb je de nieuwe bmp files enzo wel weer in de team.mas gezet?Valentino Rossi schreef op 18 december 2003 @ 16:34:
[...]
Ok, zal ik doen... maar als ik mn skinnetje wil bekijken ingame, zie ik de originele
jup.Dutch3men schreef op 18 december 2003 @ 16:43:
[...]
Heb je de nieuwe bmp files enzo wel weer in de team.mas gezet?
Dat hoeft dus niet.Dutch3men schreef op 18 december 2003 @ 16:43:
[...]
Heb je de nieuwe bmp files enzo wel weer in de team.mas gezet?
Gewoon in de dir van het team zetten.
roflZAMoRANo schreef op 18 december 2003 @ 16:45:
[...]
Dat hoeft dus niet.
Gewoon in de dir van het team zetten.
dankjewel
Edit:

Kan trouwens de raamtextures niet vervangen... als ik ze in de teammap gooi, zie ik de originele ingame, en als ik 'm importeer in de .mas, zie ik geen auto
Ik zie in psp8 ook geen layers in de .tga
[ Voor 45% gewijzigd door Valentino Rossi op 18-12-2003 18:02 ]
Verwijderd
Mailen naar: y punt smetsers at chello punt nl
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 18:24 ]
Als je wil kan ik voor je de namen op de ramen veranderen. Als je even de naam geeft die je wil denk dat je racenaam het beste is. Dan kan ik de namen maken voor je op de ramen.Valentino Rossi schreef op 18 december 2003 @ 16:51:
[...]
rofl
dankjewel
Edit:
[afbeelding]
Kan trouwens de raamtextures niet vervangen... als ik ze in de teammap gooi, zie ik de originele ingame, en als ik 'm importeer in de .mas, zie ik geen auto![]()
Ik zie in psp8 ook geen layers in de .tga
Ik kan gewoon tijdens een sessie van ETCC in F1rst de grid aanpassen. Staat gewoond e knop in men menu balk. edit startinggrid.Dutch3men schreef op 18 december 2003 @ 08:48:
[...]
Dan moet jezelf hosten in F1C zelf met F1rst kan ik dat niet doen, is ook 1 van de opties die ik mis in F1rst
Ligt niet aan F1rst2 als je die niet ziet.
Ben alleen nog niet zo'n ster in Photshop
[ Voor 10% gewijzigd door kNarf_ op 19-12-2003 00:40 ]
Zal ik een kijken of het me lukt? Heb namelijk ook de naam van Zamorano op de ramen gezet en op die van Twix, Dennis en mijzelf natuurlijk.kNarf schreef op 19 december 2003 @ 00:38:
Ik hoef eigenlijk geen nieuwe skin, maar ik zou het wel stoer vinden om m'n nick + NL vlag op de ramen van mijn Alfa'tje te hebben
Ben alleen nog niet zo'n ster in Photshop
Als je toch aan de slag gaat, kan je voor mijn BMW vensters ook bewerken? Fuelke + Belgische vlag volstaatDutch3men schreef op 19 december 2003 @ 06:28:
Zal ik een kijken of het me lukt? Heb namelijk ook de naam van Zamorano op de ramen gezet en op die van Twix, Dennis en mijzelf natuurlijk.
Edit > op de BMW #33
[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 19-12-2003 11:23 ]
Zou fijn zijnDutch3men schreef op 18 december 2003 @ 19:04:
[...]
Als je wil kan ik voor je de namen op de ramen veranderen. Als je even de naam geeft die je wil denk dat je racenaam het beste is. Dan kan ik de namen maken voor je op de ramen.
''J vd Woude'' (zonder aanhalingstekens, duh)
't Zijn de ramen van de Kristoffelson Audi.
bvd
Edit: Oja, zou je de groene stukken zwart willen maken?
Edit2: Ben ik trouwens verplicht aan m'n #52
[ Voor 30% gewijzigd door Valentino Rossi op 19-12-2003 11:18 ]
Ik heb gisteren eerst f1 geinstalleerd, opgestart en hij deed het gewoon.
Toen heb ik de mod erover gezet, zonder problemen. Alleen bij het opstarten blijft hij hangen, met rechtsonderin de tekst 'loading'.
Ik hoor ook nog een bliepje (foutmelding in windows) maar ik kan met geen mogelijkheid multi-tasken, en kan niet meer in windows komen. Rest mij niets dan de reset-knop.
Ik heb ook nod de 3D-config gedraaid.
Ik draai XP+updates
Ati radeon 2400, 128 ATI Radeon 9700 Pro.
Iemand suggesties.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik hoop dat we een wat vollere startgrid hebben deze week.
Iedereen die meedoet zal nog wel een mailtje binnenkrijgen vanavond.
Volgens mij is het een hele leuke baan iig voor een ETCC race.
Dit probleem heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.Mystikal schreef op 19 december 2003 @ 12:03:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met de mod?
Ik heb gisteren eerst f1 geinstalleerd, opgestart en hij deed het gewoon.
Toen heb ik de mod erover gezet, zonder problemen. Alleen bij het opstarten blijft hij hangen, met rechtsonderin de tekst 'loading'.
Ik hoor ook nog een bliepje (foutmelding in windows) maar ik kan met geen mogelijkheid multi-tasken, en kan niet meer in windows komen. Rest mij niets dan de reset-knop.
Ik heb ook nod de 3D-config gedraaid.
Ik draai XP+updates
Ati radeon 2400, 128 ATI Radeon 9700 Pro.
Iemand suggesties.
Aangezien je het alleen met ETCC hebt kun je beter ff rondsnuffelen op het forum aldaar.
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt. Een profiel aanmaken moet dat in de game zelf (ETCC game), of in dat menuutje van ETCC, wat je kan opstarten. Want ik heb wel in F1 een profiel aangemaakt, maar niet in ETCC.Fuelke schreef op 19 december 2003 @ 12:20:
Heb je zowel in F1 Challenge als in ETCC eerst een profiel aangemaakt waarmee je wil gaan racen?
Basement Bios ---- Exo-S
In dat menuutje zelf van ETCC heb ik het profiel aangemaakt ja.Mystikal schreef op 19 december 2003 @ 15:11:
[...]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt. Een profiel aanmaken moet dat in de game zelf (ETCC game), of in dat menuutje van ETCC, wat je kan opstarten. Want ik heb wel in F1 een profiel aangemaakt, maar niet in ETCC.
Ja is verplicht om met #52 te rijden anders wordt het zo'n zooitje.Valentino Rossi schreef op 19 december 2003 @ 11:14:
[...]
Zou fijn zijn
''J vd Woude'' (zonder aanhalingstekens, duh)
't Zijn de ramen van de Kristoffelson Audi.
bvd
Edit: Oja, zou je de groene stukken zwart willen maken?
Edit2: Ben ik trouwens verplicht aan m'n #52Als het nog mag, zou ik 't liefst met #59 rijden
Oh en je naam staat op de ramen ik heb ook de groene gedeelte verandert in zwart. Dus als je eff op msn/in het irc kanaal komt kan ik het je sturen. Oh en zet je skin ook online als je wil want allemaal verschillende skins is leuker.
[ Voor 11% gewijzigd door FabiandJ op 19-12-2003 18:01 ]
Als jij mij kan vertellen wat er in de readme staat, wat ik niet gedaan heb.....ZAMoRANo schreef op 19 december 2003 @ 15:25:
Je moet natuurlijk wel de readme lezen he.
Daar staat gewoon in wat je moet doen.
Ik heb een profiel aangemaakt in ETCC, maar ik krijg hetzelfde probleem.
Klote is ook dat ik de foutmelding die ik krijg niet kan lezen, omdat ik het opstartscherm van de ETCC mod, niet wegkrijg. Ik zit dan wel in windows, maar het scherm van de mod blijft gefreezed op mijn beeldscherm
Ik baal behoorlijk, andere tips zijn welkom natuurlijk...
Basement Bios ---- Exo-S
zie startpostBruceLee schreef op 20 december 2003 @ 14:42:
en vandaag komt dtm ? was de dtm site eigenlijk

Op die site kun je trouwens ook lezen dat hij niet vandaag maar de 24e komt.
Vandaag komt als het goed is de 1994 mod
Ja klopt, die 1994 mod ga ik niet eens downloaden denk ik maar de DTM proberen we wel ff voor de gein.kNarf schreef op 20 december 2003 @ 15:08:
[...]
zie startpost![]()
Maar het feest gaat pas echt beginnen als de GTX5 mod uitkomt.
Dat zijn pas auto's.
Dit is de carlist trouwens:
Zakspeed Capri
DRM 1980 "Sachs" Herbert Stenger
DRM 1979 "Mampe" Armin Hahne
DRM 1981 "Würth" White K. Ludwig
DRM 1980 "Würth" Black J.Mass (with the illegal wing)
DRM 1981 "Liqui Moly/Nigrin" Manfred Winkelhock
DRM 1981 "Jagermeister" Klaus Niedzwiedz
2 Zakspeed Mustang
IMSA 1981"Miller" Peter Kuhn
IMSA 1982 blue Ford colours Kevin Cogan
6 Lancia Monte Carlo Beta Turbo
WSC 1980 factory Eddie Cheever
WSC 1980 Factory Michelle Alboreto
WSC 1980 Jolly Club Carlo Facetti
DRM 1980 Hans Heyer
WSC 1981 "Martini" Ricardo Patrese
WSC 1981 "Martini" Walter Rohl
2 BMW 320i
IMSA 1978 BMW North America: Ronnie Peterson
IMSA 1978 BMW North America: David Hobbs
2 BMW 320i Turbo Schnitzer79s
1981: Karl-Hienz Becker,
1980: Walter Brun
3 BMW M1
WSC 1981 Sauber "Basf": Nelson Piquet
IMSA 1981 Sauber "BMW Colours" Marc Surer
DRM 1981 Schnitzer Hans Stuck
1 Porsche 935 LT1
IMSA 1982 Hurley Haywood
1 Porsche 935 JLP4
IMSA 1982 John Paul Jr.
2 Porsche Joest 935-78-81 Moby Dick Replicas
IMSA "J David" Derek Bell
IMSA "Momo" Gianpiero Moretti
1 Porsche 935-78
WSC 1978 "Martini" Jacky Ickx (Silverstone livery NOT LE MANS)
1 Porsche Andial 935
IMSA 1983 "Swap Shop": A.J. Foyt
1 Porsche Fabcar 935-84
IMSA 1983. Bob Atkin
4 Porsche 935 K3
Le Mans 1979 Kremer Le Mans winner Bill Whittington
IMSA 1980 Dick Barbour "Sachs" #4 Rick Mears
IMSA 1980 Dick Barbour "Apple Computers" Bobby Rahal
IMSA 1980: Interscope: Danny Ongais
3 Porsche 935J
IMSA 1981 "Bayside Disposal" Al Holbert
Le Mans 1981 Vegla Racing Harald Grohs
IMSA 1980 "Momo" Reinhold Joest
1 Porsche 935-77
Martini
2 Porsche 935
Brumos and Dick Barbour
4 Porshce 935 K4
IMSA Interscope: Ted Field
DRM Jägermeister: Bob Wollek
IMSA JDavid: Fitzpatrick Racing: John Fitzpatrick
IMSA Lowenbrau: Preston Henn
6 Ferrari 512
Le Mans 1980 "European University" JMS Racing Charles Pozzi #76 Pierre Dieudonné
Le Mans 1981 "Ferrari France" Charles Pozzi S.A. #47 Claude Ballot-Léna
Le Mans 1981 "NART" #49 John Morton
Le Mans 1982 "European University" Prancing Horse Farm Racing #70 Carson Baird
Le Mans 1982 "Pioneer" Charles Pozzi Ferrari France #71 Jean-Claude Andruet
Le Mans 1982 "NART" #72 Alain Cudini
2 Schnitzer Toyota Celica
DRM 1978 Blue "Rodenstock" Harald Ertl
DRM 1978 Red "Rodenstock" Rolf Stommelen
1 Zakspeed Lotus Europa Turbo:
DRM 1979 Mario Ketterer
1 BoB Sharp Racing 280Z Twin Turbo:
IMSA 1981 Paul Newman
1 DeKon Monza
IMSA 1981 Chris Cord
1 or 2 Pickett/Greenwood Corvette
Transam 1978 Greg Pickett
Addional Cars:
Mo Carter Camaro GTX
Herb Adams Silverbird Trans Am
Nissan Skyline
Kemp Cobra
Van de meeste models zijn al vergevorderde previews te zien op RSC.
Ziet er nog niet zo spectaculair uit maar de models lijken al wel erg goed te zijn, en het is tenslotte nog allemaal work in progress.
http://217.172.172.135/gallery/WGTSPreview
Ja ontzettend gaaf.kNarf schreef op 20 december 2003 @ 18:39:
Eindelijk WGTS screens![]()
Ziet er nog niet zo spectaculair uit maar de models lijken al wel erg goed te zijn, en het is tenslotte nog allemaal work in progress.
http://217.172.172.135/gallery/WGTSPreview
Wat zien die M3 GTR en de Murciélago er mooi uit
Net gelezen bij M4Driving:kNarf schreef op 20 december 2003 @ 15:08:
[...]
zie startpost![]()
The TDG team regret to inform the public that the 1994 MOD which was due to be released today, 20th December, has been delayed due to some problems. Namely being the fact that The Notorious has the latest files and he is doing the installer but he is busy with his real life.
Maar ik vind het ook niet zo erg eigenlijk, een kwalitatief hoogstaande mod zal het toch niet worden.
TRACE LEVEL = 2
NetComm.cpp 6949: NetComm checking command line: "-config=ETC03Config.ini -trace=1000"
game.cpp 360: Entered Game::Enter()
osman.cpp 420: Entered OSMan::Enter()
setup.cpp 704: Could not find ALFA156GTA.GEN
setup.cpp 704: Could not find VOLVOS60.GEN
setup.cpp 704: Could not find AUDIA4.GEN
setup.cpp 704: Could not find SKODASUPERB.GEN
setup.cpp 704: Could not find BMW320I.GEN
setup.cpp 704: Could not find SEATTOLEDO.GEN
setup.cpp 704: Could not find HONDACIVIC.GEN
vidman.cpp 928: Entered VidMan::Enter()
specialfx.cp 2798: Entered SpecialFX::Enter()
dynman.cpp 507: Entered DynMan::Enter()
plrfile.cpp 2463: Entered PlayerFile::Enter()
sound.cpp 661: Entered Sound::Enter()
hwinput.cpp 5205: Entered HWInput::Enter()
onscreen.cpp 2604: Entered OnScreen::Enter()
game.cpp 430: Entered Game::Setup()
hwinput.cpp 5225: Entered HWInput::Setup()
options.cpp 1169: Entered Options::Setup()
Basement Bios ---- Exo-S
Ik zou ff die hele ETCC mod opnieuw installeren.Mystikal schreef op 21 december 2003 @ 16:40:
Zegt iemand dit nog wat mbt mijn probleem (pag. 30)
........
........
Hij kan alle .gen files niet vinden op 1 of andere manier en dan kun je weinig.
[ Voor 83% gewijzigd door Zamorano op 21-12-2003 16:49 ]
Was echt een klote race voor mij, volgende keer toch maar een pitstop strategie bedenken...
Wat was er trouwens met Zamorano aan de hand
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als ik bij de resultaten werd vermeld, want ik ben gewoon 6e geworden hoor
Verwijderd
Je reed aardig in de weg jakNarf schreef op 21 december 2003 @ 22:08:
Lol leuk gevecht was dat he, ik met compleet versleten banden jij met een nieuw setje

Je was al weg voor ik een screenshot kon maken van de stand, maar je staat er inmiddels bij.Ik zou het trouwens wel leuk vinden als ik bij de resultaten werd vermeld, want ik ben gewoon 6e geworden hoor
Verwijderd
Dennis en Fabian goeie race mooi 1,2,3tje voor ons team!
Tja je kan wel een goeie kwali rijden maar als je gewoon achteraan gezet word maakt het niet uit.Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 23:06:
WOW eerst pole position.. totaal niet verwacht.. Mauro reed erg goeie kwalie.. was bang dat ik daar achter zou staan.. daarna race ging ook wel redelijk.. Dennis zat hele tijd goed voor me.. maar hij kreeg na 12 rondjes erg veel problemen en moest pitten.. toen kon ik leiding nemen en niet mer afstaan.. Geen fout gemaakt.. En nu zelfs leider in kampioenschap(pen).
Dennis en Fabian goeie race mooi 1,2,3tje voor ons team!
En dan ook ineens starten met een andere setup die ik geladen had (met maar benzine voor 3 rondjes) en je race is al helemaal verpest voor je ook maar gereden hebt.
Dat gebeurde er dus kNarf.
Nou volgende keer als t iemand anders eens mocht gebeuren (en ik er dus geen zak meer aan heb) doen we wel een restart. Maar ik heb er echt geen trek meer in, veel succes allemaal met de league verder.
en ik heb ook een tijd in een mod team gezeten, maar hier ben ik uitgestapt omdat er door de rest geen progressie in zat.
En na al dat editten kon ik het spel eigenlijk niet meer zien,
maar nu met al die mods die klaar zijn ga ik het spel zeker weer installeren
Verwijderd
Kan ik hieruit afleiden dat je met de league stopt????ZAMoRANo schreef op 21 december 2003 @ 23:14:
[...]
Tja je kan wel een goeie kwali rijden maar als je gewoon achteraan gezet word maakt het niet uit.
En dan ook ineens starten met een andere setup die ik geladen had (met maar benzine voor 3 rondjes) en je race is al helemaal verpest voor je ook maar gereden hebt.
Dat gebeurde er dus kNarf.
Nou volgende keer als t iemand anders eens mocht gebeuren (en ik er dus geen zak meer aan heb) doen we wel een restart. Maar ik heb er echt geen trek meer in, veel succes allemaal met de league verder.
Stel je voor dat het jou was gebeurd. Train je pole en sta je laatste en dan ook nog met een setup die helemaal op de qually is gericht (weinig benzine en veel bandenslijtage). Dan heb je echt geen zin meer.
Wie zegt dat het niet volgende x weer gebeurt.
Ik kan me voorstellen dat je er vreselijk van baalt maar waarom stop je dan meteen helemaal met de league?
Er zijn zoveel dingen die kunnen gebeuren, je internet kan uitvallen, je pc kan crashen etc. en dan kan er verder ook niemand wat aan doen.
Beetje zonde lijkt me, je staat nog steeds 2e in het kampioenschap
Ja ik zou het ook zonde vinden als je ermee stopt.kNarf schreef op 21 december 2003 @ 23:44:
Vaag![]()
Ik kan me voorstellen dat je er vreselijk van baalt maar waarom stop je dan meteen helemaal met de league?
Er zijn zoveel dingen die kunnen gebeuren, je internet kan uitvallen, je pc kan crashen etc. en dan kan er verder ook niemand wat aan doen.
Beetje zonde lijkt me, je staat nog steeds 2e in het kampioenschap
Naja dan maar niet meer hoor, zo heb ik er geen trek meer in.
Ik kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt als het nog een tweede keer gebeurt, maar om na 1x al meteen te stoppen..
Maar als jij dit een goede reden vind om helemaal met de league te stoppen moet je dat zelf maar weten
Verwijderd
Had dat maar gedaan, je zag immers dat je maar voor 3 ronden benzine had.ZAMoRANo schreef op 21 december 2003 @ 23:56:
Ik had eigenlijk meteen moeten stoppen en een restart aanvragen
IK zou het iig wel gedaan hebben.
Je had het op z'n minst kunnen vragen, in plaats van het voor ons in te vullen. Ik denk dat als je het goed uitlegt (ipv 'Ik wil straks weten waarom ik als laatste starten moest' en vervolgens meteen vertrekken) iedereen er wel begrip voor heeft.maar dat is ook vervelend, dan denkt iedereen omdat hij het allemaal een beetje organiseert en de regels opstelt moeten we zeker gaan restarten.
Hebben we daar net niet een oplossing voor bedacht?Wie zegt dat het niet volgende x weer gebeurt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 00:31 ]
Op Melbourne is het zelfs zo erg dat ik tijdens een testsessie 5 sec. langzamer rijd ik blijf daar hangen op 2.13 laag, wat ik ook doe.
Ik heb naar de lijnen, rempunten van de AI rijders zitten kijken maar ik zie bijna geen verschil met mijn lijnen en rempunten
iemand een idee of heeft iemand lapdata van Melbourne in een BMW of Alfa zodat ik kan vergelijken?
Ja ik dacht dat ik alleen als laatste startte, dat was vervelend maar geen ramp opzich. Daarvoor vond ik t niet nodig om meteen herstart te roepen.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 00:29:
[...]
Had dat maar gedaan, je zag immers dat je maar voor 3 ronden benzine had.
IK zou het iig wel gedaan hebben.
[...]
Je had het op z'n minst kunnen vragen, in plaats van het voor ons in te vullen. Ik denk dat als je het goed uitlegt (ipv 'Ik wil straks weten waarom ik als laatste starten moest' en vervolgens meteen vertrekken) iedereen er wel begrip voor heeft.
Maar na een ronde of drie kwam ik erachter dat mn banden wel heel erg heet werden en toen zag ik ook dat mn low fuel lampje ging branden. Qually setup dus.
Toen vond ik t een beetje laat voor een herstart. Ja achteraf had t wel gekund.
Maar ik was meer verbaasd over het feit dat dat allemaal fout ging dan dat ik bezig was met een herstart.
Ja daar heb ik nu toch niks aan?Hebben we daar net niet een oplossing voor bedacht?
Of gaan we de race over doen? Dat wil ik nog wel.
Zo niet stop ik er echt mee, ook met de organisatie. Ik ben er dan te weinig mee bezig om het ook nog actief te organiseren.
[ Voor 100% gewijzigd door Zamorano op 22-12-2003 21:01 ]
Het is natuurlijk lullig dat dit gebeurd.
De regelgeving is hier niet op aangepast dus moet je het gewoon zien als fout van je pitcrew.
Dat je hier pissig over bent kan ik begrijpen maar gelijk roepen dat je ermee kapt is ook weer een beetje te.
Ik krijg altijd zo'n nare bijsmaak wanneer mensen roepen te kappen om zoiets als dit.
Je kunt gewoon de rest vagen wat ze er van vinden toch?
De meesten [dacht ik] rijden hier voor hun plezier dus zullen ze je best tegemoed willen komen.
Mijn advies, neem even contact op met de rest inplaats van dingen te roepen.
Sorry, maar als liefhebber gaat het je toch puur om het [close] racing, toch?
Er zijn legio opties, een 2e manche, race overnieuw, aanpassing regelement.. etc.
Sorry, maar moest even me ei kwijt
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
En hier ben ik het helemaal mee eens!LoneRanger schreef op 22 december 2003 @ 20:05:
Als volger van dit topic wil ik toch even mijn mening kwijt. [let wel, mijn mening]
De regelgeving is hier niet op aangepast dus moet je het gewoon zien als fout van je pitcrew.
Dat je hier pissig over bent kan ik begrijpen maar gelijk roepen dat je ermee kapt is ook weer een beetje te.
Ik krijg altijd zo'n nare bijsmaak wanneer mensen roepen te kappen om zoiets als dit.
De meesten [dacht ik] rijden hier voor hun plezier dus zullen ze je best tegemoed willen komen.
Er zijn legio opties, een 2e manche, race overnieuw, aanpassing regelement.. etc.
Shit happens.. Zie bij S_inne_D toen bij de eerste race al de stroom uitviel en hij dus niet kon mee rijden.. Hij heeft ook even gebaald maar heeft daarna een mooie lijn doorgezet. Zo is dit even een tegenvaller voor jouw, maar om dat meteen te zeggen ik stop er mee vind ik neit van karakter getuigen! Schouders d'ronder en verder gaan. 1 pole position en je ben al weer leider in het kampioenschap!
[edit]
Owja en Mauro.. Ik vind dit bijna chantage zo van. Als ik mijn zin niet krijg, nou dan stop ik er gewoon mee!...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 20:19 ]
Verwijderd
Niets aan toe te voegen.LoneRanger schreef op 22 december 2003 @ 20:05:
Als volger van dit topic wil ik toch even mijn mening kwijt. [let wel, mijn mening]
Dit topic is gesloten.