Toon posts:

Opstart XP vertraagt door Norton???

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien eerst even wat nuttige info over mijn PC:
AMD Barton XP2800+
1GB DDR Ram PC3200
GF4 Ti4200 128 Mb DDR

Nu de vraag: als ik boot lukt dit snel totdat de desktop geladen is en de stuurprogramma's tot net vóór Norton firewall en Antivirus geladen worden. Dan blijft de PC ong. 2 min "hangen" vooralleer hij verder boot. Ik heb al msconfig gerunt en alle stuurprogramma's uitgeschakelt doch dit helpt niet! Ook de services zijn nagekeken en de niet nodige uitgeschakelt.
Eerst dacht ik dat er een conflict was tss mijn Lan op m'n Mobo en mijn PCI netwerkkaart, maar ook dit is niet zo...
Ik kan enkel nog zeggen dat het onmogelijk is op het net te geraken vooralleer alles geladen is, maar dat is waarschijnlijk omdat Norton firewall dit mogelijk moet maken...of niet??
Wie kan mij helpen??

Greetz,

Verwijderd

Dit is een paar dagen geleden nog voorbij gekomen.
Gebruik de search eens.

• Techlek
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05-2021

Techlek

Full Throttle

Ik herken het probleem en heb het zelf ook gehad. Ik kreeg het probleem nadat ik programma updates gedaan had. Na een reinstall en geen programma updates was het probleem verdwenen. Het omgekeerde kan nu ook, het is al een paar maandjes geleden. Dus het kan best zijn dat symantec het probleem herkent heeft, en een update voor een update uitgebracht heeft. Mijn advies is dus doe de programma updates, als dit geen nut heeft opnieuw installeren, en dan niet updaten.

Schouw heeft gelijk: zie hier en hier

[ Voor 15% gewijzigd door Techlek op 03-11-2003 19:41 . Reden: typo ]

Hoeveel geld maakt jou gelukkig?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^ Om het en beetje overzichtelijk te houden, kan je beter eventueel een van die topics omhooghalen als je denkt dat men nu wel een oplossing weet :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.