ik had vanmiddag een virus (is nu weer opgelost) dit virus was erop gekomen omdat ik antivirus er een week geleden af had gehaal omdat windows ineens heel langzaam opstartte. na het deiinstalleren van norton was het probleem verholpen maar nu heb ik dus weer het zelfde probleem. Na dat windows is gestart gebeurd er een heletijd niets en dan pas komt dat rare muziekje en de pictogrammen in de taakbalk..
heeft iemand een oplossing voor deze vertraging. ik heb al bootvis geprobeerd maar ook deze kon de situatie niet verhelpen. ik heb ook hier nog gezocht maar een echt oplossing kom ik niet tegen alleen mensen die een andere virus scanner aanraden, maar ik wil gewoon norton houden dat moet toch ook kunnen draaien onder XP
TrancePower
heeft iemand een oplossing voor deze vertraging. ik heb al bootvis geprobeerd maar ook deze kon de situatie niet verhelpen. ik heb ook hier nog gezocht maar een echt oplossing kom ik niet tegen alleen mensen die een andere virus scanner aanraden, maar ik wil gewoon norton houden dat moet toch ook kunnen draaien onder XP
TrancePower