Toon posts:

hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik werd net opgebeld met de vraag ofdat ik bij iemand extra geheugen bij kan zetten. natuurlijk wil ik dat wel even doen. kheb gelijk even op tweakers gezocht naar goedkoop pc133 geheugen. want ddr geheugen en alles zal er denk ik niet inpassen of kan dat juist wel. het is zo'n standaart "ik bouw mijn computer zelf niet maar koop hem compleet in de winkel computer uit 1998 met een pentium3 466mhz processor" dus ik verwacht niet al te nieuw moederboard. type nummer precies weet ik niet. mijn neef heeft er nogal aardig wat verstand van en zij dat ik beter 2 x 265 geheugen erin kon doen i.p.v 512 mb. waarom zoveel weet ik ook niet maar klant is koning:). dit kan ik er gewoon inprikken zonder dat ik hier verder iets moet aan instaleren? nee toch.
dus:
-pc133 geheugen goede type? geloof van wel?
- 2 x 265 of 1 x 512... ben bang dat ie 512 niet pakt?
-dit prik je er gewoon in zonder verder iets in te stellen? geloof van wel anders is het bij mijn computer fout:)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

oud bordje dus ja pc133
loopt ook op 100 als het nodig mocht zijn.
beter 2 x 256 omdat je niet zeker weet dat ie 512 pakt.
ja dat klopt

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 17:37

makje

Professioneel prutser

ik zou zeggen: doe eens wat vooronderzoek voordat je er geheugen bij prikt....

FAQ over processors,mobo's en geheugen

En lees ook even dit door over hoe je een mooie post maakt. Zo'n topictitel is namelijk niet erg handig of fijn voor ons....

Waarschijnlijk moet er inderdaad PC133 geheugen in. Aangzien sommige oudere mobo's geen grote hoeveelheden gehuegne slikken is het verstandiger om er 2x 256MB geheugen in te stoppen dan 1x512MB....

9800x3d

Verwijderd

Topicstarter
dankje. liever pc133 denk ik zomaar. kost toch bijna nix tegenwoordig. en van mij hoeft het niet merkgeheugen te zijn zie daar het nut niet van in.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 19:22:
dankje. liever pc133 denk ik zomaar. kost toch bijna nix tegenwoordig. en van mij hoeft het niet merkgeheugen te zijn zie daar het nut niet van in.
sorry voor het slordige topic maar dit is de 1ste hier. zal er voortaan op letten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In de FAQ van dit subforum staat hoe je een moederbord moet identificeren, zodat je de handleiding van de website van de moederbordfabrikant kunt downloaden. Daar staat vaak voldoende informatie in. Anders kun je nog altijd nagaan van welke chipset het plankje is voorzien en via de FAQ van dit subforum uitzoekenhoeveel/welk geheugen je daar maximaal op kan plaatsen. Dan ben je in principe al klaar :)

Verder mag je in het vervolg inderdaad wel een duidelijkere titel verzinnen .. Je moet er immers niet aan denken dat de hele subforum is vervuld met topics betiteld als "help", "hulp", "help me", "probleem", etc..etc.. Zulke titels zeggen to-taal niks over de inhoud van het topic. Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.