Lieve modjes/Powermod afscheid & welkom :)

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Heren MedeModdereters!

Tot mijn grote spijt hebben wij afscheid moeten nemen van twee van onze LM’s te weten:

Wauske
SvMp

Beide hebben aangegeven dat ze, wegens tijdsgebrek, niet meer toekomen aan de werkzaamheden die het LM-schap met zich meebrengt.

Heren bedankt voor de getoonde inzet en graag tot ziens in het TMF! :)

Nu zijn nog de volgende Lieve Modjes actief:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
112   botoo
2549  JAVA-Doctor  
7249  Polaris   
10449 Hawks 
15928 KeX   
18422 MM    
30208 RM-rf 
35599 Netman768   
79582 Superdeboer

Waaronder dus ook enkele PM's en FPA's. In de toekomst zal deze functie ook langzaamaan verdwijnen. Er komt met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een vergelijkbare status voor modders op de fp waarvoor we nog veel vers en fanatiek modbloed nodig hebben.

Dus wordt actief(ver) modder: Uncle Fem wants You!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, het zijn er nog maar weinig!!

/me is benieuwd naar de komende plannen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er ergens beschreven wat de verwachtingen zijn van een PM/FPA/LM/modder ? Dus welke taken precies en hoeveel tijd je daar in geacht wordt te steken? De verschillen tussen deze namen zijn me ook nog niet helemaal duidelijk

Dit is nog geen sollicitatie, maar kan het in de toekomst wel worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wees streng doch rechtvaardig wanneer je van plan bent om met de grote zak met modpunten te spelen. Er kan soms flink wat tijd in het modden gaan zitten en dat moet je voor lief nemen. :)

En dan heb ik het alleen nog maar over de LM, een PM word je niet zomaar en een FPA (FrontPageAdmin) al helemaal niet. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, het gewone uitdelen van modpunten doe ik al geruime tijd. Is inderdaad wel eens lastig om je eigen mening niet door te laten schemeren. "wat een onzin zegt die gast" terwijl hij misschien alleen een 'minderheidsstandpunt' heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Tsja, dat is eigenlijk wel een van de belangrijkste criteria. Verder dient TMF meer als een overlegplatform op het moment dat je er niet meer zo goed uitkomt bij een moderatie of dat je merkt dat je al een keer door alle reacties bij een artikel hebt gelezen en je merkt dat de moderaties nog steeds niet lekker staan. Op dat moment kun je hier een topic starten en vragen ofdat de rest je kan bijspringen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 14:14:
Staat er ergens beschreven wat de verwachtingen zijn van een PM/FPA/LM/modder ? Dus welke taken precies en hoeveel tijd je daar in geacht wordt te steken? De verschillen tussen deze namen zijn me ook nog niet helemaal duidelijk

Dit is nog geen sollicitatie, maar kan het in de toekomst wel worden :P
Als je FPA buiten beschouwing laat, dan kan je bij een LPM (om het maar ff op een hoop te gooien;) ) iemand bedenken die zich actief (en objectief!!!) bezig houd met regelmatig modereren op de FrontPage, met als doel de reacties correct te waarderen/corrigeren, zodat er (afhankelijk van de ingestelde prefs) voor de bezoekers een interessant en informatief stukje te lezen valt.

Eeuwige roem is je beloning :P, evenals gezeur van users die het er niet mee eens zijn, maar dat laatste valt nogal mee als de moderaties goed gebeuren :)

De tijd die je er in mag steken is natuurlijk een eigen beslissing, meestal kan je tijdens het doorlezen van een draadje al voldoende 'bijschaven', maar soms is het nodig om wat verder te graven.
Je bent wel wat extra tijd kwijt met het doorspreken van discutabele reacties&moderaties hier @TMF. Veel actieve modders lurken slechts op TMF, op zich niets mis mee, maar als je je stem/mening laat horen, dan kunnen de anderen er ook iets van opsteken :)

De LightMod is een uitstevende functie, ooit in het leven geroepen om de veelmodders van voldoende modpunten te voorzien. Er komen/zijn alternatieven zoals de PowerMod en de PowerMod+, en ook word er gewerkt naar niveauverschillen (met de bijbehorende status :) ) voor de rest van het modlegioen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Hoewel ik dit belangrijke en informatieve gesprek niet bewust wil doorkruisen, lijkt het me toch leuk om op deze plaats de heren te bedanken die zich met hart ende ziel hebben ingezet om op hun eigen manier de FP tot een mooier stukje internet te maken. O+

* Felicia en * SvMp , bedankt voor jullie inzet enzo. :* En wees geen vreemde in TMF. Hopelijk tot ziens als jullie tijd het weer toelaat. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Ik weet dat ik een tijdje terug mijn LM-schap heb ingeleverd, maar aangezien mijn prive leven niet geworden is wat ik er van verwacht had (vriending? Kan je dat eten?) wil ik best weer de extra mogelijkgeden van een LM'tje hebben, vooral het meerdere keren modereren mis ik tegenwoordig steeds vaker. Het is de laatste tijd namelijk nogal erg slecht gesteld met de moderaties in mijn optiek (te veel te hoog).

Met andere woorden, ik soliciteer hierbij naar een LM-schap ;)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Beaves schreef op 29 October 2003 @ 18:13:
Het is de laatste tijd namelijk nogal erg slecht gesteld met de moderaties in mijn optiek (te veel te hoog).
Dat is voor mij al de reden dat ik meer modpunten in het bakje stop. Ik zie teveel reacties op >3 punten staan die voor het goede niet eens boven de 2 zouden moeten staan dus dan heb ik zoiets van "Ik ga modden". :)

En nu moet ik eens inhoudelijk gaan reageren want het is best asociaal van mij dat ik dit niet eerder heb gezegd maar Wauske en SvMp, bedankt voor de vele uurtjes modwerk die jullie in het LM-account hebben gestopt. Een LM moet soms veel tijd steken in een moderatie om er een puntje af te halen wanneer een reactie al op leeftijd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:34
Wat zijn de taken dan precies van een LM?? Ik merk tegenwoordig ook dat ik steeds mee zit te modden op de FP :) Ik ben het laatste uur (!!!) weer bezig geweest zie ik om onder andere 3 nieuwsberichten met ~ 75 reacties per stuk te modden :X
En hiervoor modde ik praktisch nooit.

En hoe word je overigens gekozen als LM zijnde, moet je solliciteren of word je gewoon gekozen?

En de nieuwe MOD-statussen die in ontwikkeling zijn, wanneer zijn die zo'n beetje klaar. Ik denk dat ik wel zou willen solliciteren :)

[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 29-10-2003 18:49 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Voor mij voldeet het ergens terloops vermelden toen er een paar weggingen :P
Over de tijd die het kost: dat hangt er vanaf hoe actief je bent, ik zelf lees zelf al het nieuws op t.net en schaaf dan even het draadje bij waar nodig (en dat is meer en meer nodig nu steeds meer LM's ermee ophouden) Vroeger deed ik nog wel eens aan last-minute bijschaven, dus de draden van de dag ervppr helemaal rechtzetten, maar sinds de PM er is doe ik dat niet meer omdat het me best veel tijd kostte omdat ik dingen soms 5x moest modden met de beperkte 'kracht' die je als LM hebt.

Ik ben niet verkozen tot PM-van-het-eerste-uur met als meest waarschijnlijke reden dat ik niet zo heel erg actief ben hier in tmf.
KeX schreef op 29 October 2003 @ 13:02:

Waaronder dus ook enkele PM's en FPA's. In de toekomst zal deze functie ook langzaamaan verdwijnen. Er komt met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een vergelijkbare status voor modders op de fp waarvoor we nog veel vers en fanatiek modbloed nodig hebben.

Dus wordt actief(ver) modder: Uncle Fem wants You!!! 8)
|
|
\/
Beaves schreef op 29 October 2003 @ 18:13:
Ik weet dat ik een tijdje terug mijn LM-schap heb ingeleverd, maar aangezien mijn prive leven niet geworden is wat ik er van verwacht had (vriending? Kan je dat eten?) wil ik best weer de extra mogelijkgeden van een LM'tje hebben, vooral het meerdere keren modereren mis ik tegenwoordig steeds vaker. Het is de laatste tijd namelijk nogal erg slecht gesteld met de moderaties in mijn optiek (te veel te hoog).

Met andere woorden, ik soliciteer hierbij naar een LM-schap ;)
Ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat de LM verdwijnt, het is duidelijk dat er al meer geschaafd moet worden en ik ben van mening dat de huidige PM force dat niet aan kan in hun eentje.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Beaves schreef op 29 oktober 2003 @ 18:13:Met andere woorden, ik soliciteer hierbij naar een LM-schap ;)
Wat mij betreft prima. Omdat je de status al eerder hebt gehad en weet hoe het eraan toegaat kun je dus bij deze weer. :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Status Lief Modje
Woei, bureaucratie is geen probleem zie ik alweer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Renegade schreef op 29 oktober 2003 @ 20:07:
[...]
Wat mij betreft prima. Omdat je de status al eerder hebt gehad en weet hoe het eraan toegaat kun je dus bij deze weer. :P
Jeeeeuuuuj! Feli enzo. :*

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Feli enzo :) :*

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Beaves schreef op 29 October 2003 @ 20:17:
Woei, bureaucratie is geen probleem zie ik alweer :P
Zorg je er vanaf nu dan alsjeblieft wel op dat je je nooit meer inlaat met van die enge vriendingen? Anders word je zo'n LKLM (Lief Knipperlicht Modje). ;)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

zion schreef op 29 oktober 2003 @ 21:05:
[...]
Zorg je er vanaf nu dan alsjeblieft wel op dat je je nooit meer inlaat met van die enge vriendingen? Anders word je zo'n LKLM (Lief Knipperlicht Modje). ;)
Je hebt helemaal gelijk, ik ga mijn rechterhand ten huwelijk vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

LM'er Beaves \o/

Feli enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

* Felicia en * RM-rf , bedankt voor de getoonde inzet,
en /me Beavi, welkom terug in het celibraat van het LM-schap (oeps, is die voorwaarde al meegedeeld aan alle mogelijke geinteresseerden?)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
RM-rf schreef op 30 oktober 2003 @ 09:16:
* Felicia en * KeX , bedankt voor de getoonde inzet,
en /me Beavi, welkom terug in het celibraat van het LM-schap (oeps, is die voorwaarde al meegedeeld aan alle mogelijke geinteresseerden?)
Ach met het celibraat heb ik nooit zo'n probleem gehad. Zolang we maar niet celibatair hoeven te leven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

KeX schreef op 30 oktober 2003 @ 09:40:
[...]

Ach met het celibraat heb ik nooit zo'n probleem gehad. Zolang we maar niet celibatair hoeven te leven. :P
Zo is dat! :P

Let's celebrate! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Superdeboer schreef op 30 oktober 2003 @ 14:35:
[...]

Zo is dat! :P

Let's celebrate! \o/
Is goed, vanavond bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Aangezien er LM's gezocht worden, heb ik wel intresse in een dergelijke functie. Ik mod volgens mij wel aardig netjes gezien mn penalty ratio, dus bij deze wilde ik naar LM-schap solliciteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
G33rt schreef op 30 oktober 2003 @ 15:28:
Aangezien er LM's gezocht worden, heb ik wel intresse in een dergelijke functie. Ik mod volgens mij wel aardig netjes gezien mn penalty ratio, dus bij deze wilde ik naar LM-schap solliciteren :)
Aangezien ik niet kan zien hoe jij mod kan ik niet zeggen of je daadwerkelijk een goede modder bent, maar je penalty ratio zegt natuurlijk niks over of je goed modt. Als jij nooit een -1 flame/troll/first post geeft dan krijg jij nooit een penalty ratio, dus ookal geef je altijd alles -1 overbodig of +1 grappig, er verandert niks aan je penaltyratio ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

MaRc0 schreef op 30 oktober 2003 @ 16:06:
[...]
Aangezien ik niet kan zien hoe jij mod kan ik niet zeggen of je daadwerkelijk een goede modder bent, maar je penalty ratio zegt natuurlijk niks over of je goed modt. Als jij nooit een -1 flame/troll/first post geeft dan krijg jij nooit een penalty ratio, dus ookal geef je altijd alles -1 overbodig of +1 grappig, er verandert niks aan je penaltyratio ;)
Moderaties nalopen is uberhaupt vrij moeilijk, volgens mij is het bij ons ook nooit gedaan. Het gaat overigens wel opvallen als je met volle LM force expres fout gaat modereren :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Misschien wordt het weer eens tijd voor een workshop. :)

Het topic wat ik aanhaal is jammerlijk mislukt omdat ik de enige ben geweest die hier echt op in is gegaan maar het idee erachter is goed. In mijn ogen is dit één van de betere manieren om te laten zien wat je in huis hebt, er gaat niets boven het tonen van jouw gedachten over een bepaalde reactie. Iemand die een LM wil worden zou voor het goede moeten laten zien dat deze er ook serieus mee bezig is en laten wij nu eerlijk zijn, dit hoort een beetje bij de traditie van TMF.

Ik heb het idee dat TMF leeg loopt en vers bloed is altijd prettig want zo blijft TMF interessant voor de bezoekers. Als je nu een topic opent dan zijn het veelal dezelfde mensen die reageren en doen wat er gedaan moet worden en dus zou het leuk zijn om meer mensen bij het modden te betrekken. Mijn vlammetje is inmiddels weer feller gaan branden en ik besteed weer meer tijd aan de FP met alles wat erbij hoort. Een LM hoef ik niet meer te zijn (alhoewel die modpunten wel prettig zijn) want ik heb niet het idee dat ik er zoveel energie in kan steken. :)

Is er iemand voor het idee om een nieuwe workshop te starten?
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het LM-schap is dit misschien een leuke uitdaging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
bazs2000 schreef op 30 oktober 2003 @ 19:56:
Is er iemand voor het idee om een nieuwe workshop te starten?
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het LM-schap is dit misschien een leuke uitdaging. :)
ik zou daarin best willen meedoen, maar starten doe ik hem even niet als je dat niet erg vind. verder is het zeker intressant en kan het ook leerzaam zijn om te kijken hoe mensen modereren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Hoewel het geen graadmeter is heb ik toch even gekeken naar de kwantiteit van de moderaties van de heren. De heren zijn niet heel indrukwekkend actief geweest de afgelopen drie maanden, maar wat niet is kan nog komen. Bovendien zegt dat nog helemaal niet over de kwaliteit van het moddereren van de heren. Het is in ieder geval wel zo dat met deze hoeveelheid moderatie de punten nog niet snel structureel tekort schieten.

Wat ik heel graag zou willen zien voor dat we een stapje verder in een eventuele procedure gaan is een stukje verdere bewogenheid voor de fp in het algemeen en moderatie in het bijzonder. Betrokkenheid in TMF is geen vereiste maar geeft wel vaak inzicht in de wijze waarop iemand met problemen in moderatie om gaat. Ik denk dat meedraaien in de TMF molen een eerste stap is in een uitgebreidere bijdrage tot de moderatie op de fp.

Dus mijn advies is:
  • Maak veel puntjes op een goede manier op
  • Draag slecht gemodereerde items en reacties aan op het TMF
  • Discussieer mee in modgerelateerde draden op dit forum
en voor je het weet ben je LM! ;)

Da ga ik nog eens denken over een workshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Foutje sorry

[ Voor 91% gewijzigd door alfatrion op 01-11-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heren uitscheiders: bedankt voor alles _/-\o_

ik had vorige week al opgemerkt dat het een beetje rustigjes was hier. Er zit nog leven in gelukkig!

En Beaves: het was mij idd ook al opgevallen dat sommige draadjes wel heeel erg hoog stonden. Dus succes met je nieuwe baan :P (had jij zelfs niet genoeg modpunten :?)

Enne, /me maakt gewoon lekker mijn eigen puntjes nuttig en eerlijk op. Al erg zat dat ie dit in de baas zijn tijd doet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 11:39 . Reden: lastige smilies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 11:35:
En Beaves: het was mij idd ook al opgevallen dat sommige draadjes wel heeel erg hoog stonden. Dus succes met je nieuwe baan :P (had jij zelfs niet genoeg modpunten :?)
Ik had zelf genoeg modpunten, maar kon geen reacties multi-modden, iets wat toch wel handig is als je een +4 zonder PM naar +2 wil helpen.

O ja, ehm, er is iets fout gegaan met mijn salaris, ik heb wel al de leasebak ontvangen maar nog niet mijn salaris. Ik neem aan dat dat wel goed komt he? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Ze hebben mijn salaris ook afgepakt, nog maar 370 modpuntjes over :(
:+

Waarschijnlijk is er wat mis met de puntentoekenning? Ik krijg nu weer punten als zijnde een normale user maar ik kan nog wel multimodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 20:34
Ik ben op het moment weer even met school bezig (toetsweek en handelingsdelen), maar daarna ga ik weer actief verder :)
Wacht maar jullie >:)

;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeX schreef op 30 oktober 2003 @ 21:41:

Hoewel het geen graadmeter is heb ik toch even gekeken naar de kwantiteit van de moderaties van de heren. De heren zijn niet heel indrukwekkend actief geweest de afgelopen drie maanden, maar wat niet is kan nog komen. Bovendien zegt dat nog helemaal niet over de kwaliteit van het moddereren van de heren. Het is in ieder geval wel zo dat met deze hoeveelheid moderatie de punten nog niet snel structureel tekort schieten.
"Je hebt nog 5 moderator punten in je broekzak liggen.".
Dat krijg je dus als je een weekendje tweakers niet bezocht hebt :{
Dus mijn advies is:
  • Maak veel puntjes op een goede manier op
  • Draag slecht gemodereerde items en reacties aan op het TMF
  • Discussieer mee in modgerelateerde draden op dit forum
Kijk, daar kan ik wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Denk niet dat je richting LM moet willen werken. Het beste is om gevraagd te worden. Dat je postief opvalt hier in TMF of met de hoeveelheid modpoints die je verbruikt per week. Kan zijn dat ik het natuurlijk fout heb... :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Aan elk einde zit een nieuw begin (desnoods het begin van een nieuw einde, maar dat is een andere discussie :+ ).

Met dit nieuwe begin willen we G33rt verwelkomen als nieuwste LM :)

G33rt, welkom, probeer minimaal gebruik te maken van multi-modding en maximaal van je dikke mod-zak :D

(zow, het eerste schaap is over de dam en in de val, nu zullen er vast wel meer volgen)
>:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
* KeX wenst G33rt succes in L-modland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Feli en heel veel sterkte bij deze ondankbare taak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ook van mijn kant een felicitatie :). Veel succes!

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Feli G33rt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
bedankt allemaal :)

het zijn wel klereveel modpuntjes hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Het regent niet of het giet' luid een oud Hollandsch spreekwoord :)

silentsnow heeft ook toegezegd om zich tot LM te laten 'ridderen' .

Binnenkort vind je een overdaad aan modpoints te besteden, maak er goed gebruik van tijdens onze 'nightshift' :D

welkom _/-\o_

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
silentsnow! welkom! \o/

G33rt feli \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
En wederom een van harte welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ook van mij, welkom Silentsnow! :D

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Silentsnow en G33rt, succes! En besteed ze goed, die modpoints :D.

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Beide heren, veel succes en plezier tussen het zooitje hiero. ;) :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Renegade schreef op 04 november 2003 @ 10:31:
Beide heren, veel succes en plezier tussen het zooitje hiero. ;) :P
Renegade heeft zelfkennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Beaves schreef op 04 november 2003 @ 10:44:
Ongetwijfeld,
maar hij kent jou waarschijnlijk ook wel een beetje :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
:D Beaves, nu geef je jezelf een beetje te weinig eer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Beaves schreef op 04 november 2003 @ 10:44:
Takes one to know one ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
gefeliciteerd silentsnow! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:53

Reacher

oldschool

Load 'm up, and do some damage.

:)

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Nou zeg, je knippert even met je ogen en er zijn weer 2 LM'ers bij. ;) Goeie zaak!

Moge de modpuntjes wijselijk uitgedeeld worden. Gefeliciteerd Silentsnow en G33rt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

JAVA-Docter, check jij je mail en/of je icq wel eens?

* botoo is nu ff een stukje hardlopen, maar wil daarna graag ff wat woorden met je wisselen, bij voorkeur via icq :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

G33rt schreef op 04 november 2003 @ 13:18:
gefeliciteerd silentsnow! :)
jij ook feli :+

Verder bedankt iedereen :*)

* silentsnow gaat weer door met modpoints smijten

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 21:55
Feli allebei! :>

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Feli stille sneeuw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
En van deze draad wilde ik ook gebruik maken om JAVA-Doctor te feliciteren met zijn PowerMod-schap! Succes ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
En nogmaals feli en van harte welkom in het illustere gezelschap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
JAVA-Doctor congratz en verlicht het werk van Kexje en Botootje een beetje :D

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

* silentsnow wees welkom en weet waar je aan begint. :P
/me gefeli met je upgrade. :) Doe goede dingen met de extra Power die je hebt ontvangen uit de handen van de eerste officiële PM's. Dit is al de derde titel binnen anderhalve maand! Doctorandus, Master, PowerMod. 8)

Wat zullen KeX en botoo blij zijn dat hun aantal met de factor 1,5 vermenigvuldigd wordt. Hopelijk zal dit alles de kwaliteit van de moderaties nog verder verbeteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Iedereen waar wat aan is veranderd in status bedankt en gefeliciteerd.

Maak je maar geen zorgen als het te druk is, ik neem aan dat er nog steeds een heel leger 'stillen' achter jullie staat.
Hoe veel 'stille' modders zijn hier?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Feli Doc, met je nieuwe status. Als PM'er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
Nog bedankt allemaal voor de felicitaties. :)

Vele handen maken licht werk zeggen ze en in het geval van moderaties gaat dit zeker op. Ik zal iig mijn best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

botoo schreef op 03 november 2003 @ 23:58:
Het regent niet of het giet' luid een oud Hollandsch spreekwoord :)
en dan sneeuwt het opeens
iig gefeliciteerd ermee [me=23850][/i]

ook * G33rt , Gefelicit33rd

en * JAVA-Doctor ook, al ben ik duidelijk teleurgesteld dat de selecteer-methode kennelijk gebeurt enkel op Fritz-de-Kat-icoontjes (grapje natuurlijk, volgens mij hebben je moderaties en bijdragen in TMF an sich ook wel hieraan bijgedragen, ;) )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

RM-rf was zichzelf niet op 05 november 2003 @ 16:04:
en dan sneeuwt het opeens
iig gefeliciteerd ermee [me=23850][/i]
<knip>
al ben ik duidelijk teleurgesteld dat de selecteer-methode kennelijk gebeurt enkel op Fritz-de-Kat-icoontjes . . .
Duidelijk geen kattekenner :P
Fritz en Garfield met elkaar verwisselen, tsssss
alhoewel . . .
. . . als je * RM-rf al verwart met * silentsnow , dan zijn twee van die katjes naturlijk helemaal niet van elkaar te onderscheiden :P
:D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
Ik kan maar één ding zeggen: Heinz heerscht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

botoo schreef op 05 november 2003 @ 16:20:

Duidelijk geen kattekenner :P
Fritz en Garfield met elkaar verwisselen, tsssss
Ik ben zo'n persoontje waar, als hij ergens binnenkomt en er zit zo'n dikke loeder van een kater met scherpe nagels; dat mormel al gelijk naar me zit te loeren.
Als ik dan ga zitten komt zo'n monster zich gelijk op mijn schoot nestelen, ondertussen soepel de vlijmscherpe klauwen uitrekken, waarna het zweet me altijd uitbreekt, en ik angst heb me verder te bewegen. (en de eigenaar dan leuk vertellen; "normaal heeft snoezeldoezeltje niks op met vreemdelingen, reageert hij eerder aggressief op iemand die zijn territorium binnenkomt")

* RM-rf heeft een beetje kattenangst

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 05-11-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
JAVA-Doctor schreef op 05 november 2003 @ 16:38:
Ik kan maar één ding zeggen: Heinz heerscht. :P
Heinz the movie? lijkt me een erg hoogstaande film :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Heinz?
In 1986 verschijnt Heinz voor het eerst in de krant.
acho :* wat een jong broekepoepertje nog :P Fritz had destijds al een scooter (Vespa original) _en_ een uitbundig sexleven!
Bij Fritz op de bank :9

De oerFritz gaat zelfs terug naar de middeleeuwen (zo omtrent 1962) maar dat is een ouwe stinkkat

[ Voor 7% gewijzigd door botoo op 05-11-2003 17:02 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

botoo schreef op 05 november 2003 @ 16:53:

De oerFritz gaat zelfs terug naar de middeleeuwen (zo omtrent 1962) maar dat is een ouwe stinkkat
En jij bent nóg ouder dan die oude stinkkat? :o

Dan kom jij dus uit het laat-klassieke tijdperk...
Whoa, repect dude! :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Superdeboer schreef op 05 november 2003 @ 17:56:
En jij bent nóg ouder dan die oude stinkkat? :o
Bah!
Je bent pas oud als je dochter op een dag haar 21ste verjaardag viert en twee weken later het huis gaat verlaten . . .

(zo'n dag als vandaag dus)

:'( :X :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom heb ik al die tijd * botoo zo oud geschat. Mens, mij ma is zelfs nog ouder :D.

* Robin zal * botoo niet meer zo oud schatten :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
botoo schreef op 07 november 2003 @ 17:31:
[...]
Bah!
Je bent pas oud als je dochter op een dag haar 21ste verjaardag viert en twee weken later het huis gaat verlaten . . .

(zo'n dag als vandaag dus)

:'( :X :+
*geeft bo een knuf*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vreemd.... ik zit weken met een handjevol modpunten (6 ofzo) en nu heb ik er *opeens* 160. Heeft iemand een blikje modpunten opengetrokken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verklaart een en ander.
/me moet naar de fysiotherapeut omdat hij zich vertilde aan de zak met modpoints :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Gefeli * Superdeboer en heel veel sterkte! :)

offtopic:
En bij deze wil ik even voor een titlechange van dit topic pleiten. Als dit topic namelijk afzakt in de krochten van het TMF-archief, dan is de huidige titel nogal misleidend, omdat er inmiddels al twee PM's in gefeliciteerd zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Zoiets? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik vind 'm geweldig! \o/ :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

_/-\o_ _/-\o_ WOEIII

Wel, ik weet wat ik de komende koffiepauzes kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Nog een PM erbij :D
Kunnen we eindelijk gaan kaarten :+

Welkom * botoo (kortweg * botoo of * ET )
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 08-10 18:32
De blauwe verf is nog steeds op? Want zowel Ecteinascidin (hoe wil je die naam ooit onthouden, laat staan normaal uitspreken :X) als JAVA-Doctor hebben nog geen ander kleurtje :P

Maar desalniettemin allebei veel plezier en succes :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Blauwe verf? Waar dan O-) Hoi Ecteinascidin :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
MaRc0 schreef op 19 november 2003 @ 16:12:
De blauwe verf is nog steeds op? Want zowel Ecteinascidin (hoe wil je die naam ooit onthouden, laat staan normaal uitspreken :X) als JAVA-Doctor hebben nog geen ander kleurtje :P

Maar desalniettemin allebei veel plezier en succes :)
De heren blijven in blijde verwachting van hun blauwe kleurtje tot het einde van hun proeftijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Ecteinascidin is een soort Merely, maar dan net even ietsje anders :+

Feli dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, iets van een maand proeftijd, dus als jullie me niet goed vinden, krijg ik geen kleurtje. 't meestal geen gek idee om te kijken of een meubel oid uberhaupt wel gewenst is voordat je de verfkwast pakt.

* Delerium denkt dat de oranje-kwast bijvoorbeeld niet nodig is deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Mag ik vragen wat je met een oranje kwast bedoeld? heeft iemand ooit een grap met je uitgehaald oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goed, voor het archief wil ik ff kwijt dat vanavond, 19 november een kwalifictie wedstrijd van HET Nederlandse Elftal wordt gespeeld.

De inzet: EK-ticket voor Portugal of de kwalificatie 'slechtste elftal ooit'. Uitgangspositie is beroerd: 1-0 achterstand, gehavende selectie, laffe coach terwijl Schotland een topcoach heeft + The will of the warrior.

Oranje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Ah, op die manier een oranje kwast. Dat van nederland wist ik, ik dacht alleen dat je een oranje nickname bedoelde 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Ecteinascidin schreef op 19 november 2003 @ 17:10:
Goed, voor het archief wil ik ff kwijt dat vanavond, 19 november een kwalifictie wedstrijd van HET Nederlandse Elftal wordt gespeeld.

De inzet: EK-ticket voor Portugal of de kwalificatie 'slechtste elftal ooit'. Uitgangspositie is beroerd: 1-0 achterstand, gehavende selectie, laffe coach terwijl Schotland een topcoach heeft + The will of the warrior.

Oranje dus.
Gehavende selectie? Die overbetaalde miljonairs willen gewoon geen moeite doen. Met een beetje inzet en een logische opstelling + taktiek winnen we met 6-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Beaves schreef op 19 november 2003 @ 17:41:
[...]

Gehavende selectie? Die overbetaalde miljonairs willen gewoon geen moeite doen. Met een beetje inzet en een logische opstelling + taktiek winnen we met 6-1.
daarom heeft Advocaat Kliuvert ook niet meer opgesteld, maar er ook 4 jongelingen ingezet

titel -> [NL-SCHO] Wie gaat er winnen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
[MOVE]=> NSTM ;)

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Jah maak er maar grapjes over... We kunnen het beter nu nog over dat voetbal hebben, want in juni 2004 zal er niet veel te bespreken zijn over het Nederlands elftal. Hooguit: "ja, wel saai hè, als wij niet mee doen..." >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Heerlijk wat een rust zal dat zijn voor de mensen die normale tv-programma's willen zien :P. Oh nee want als er niet gevoetbald wordt, dan laten ze maar vier oude mannen praten over voetbal, dat wordt ook wel bekeken door mensen die zelf geen mening kunnen vormen |:(.

[ Voor 57% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-11-2003 19:07 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1