Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Professioneel Hyves-weigeraar

Bedrijfseconomie/Strategisch Management (staat in z'n profielWouter Tinus schreef op 21 September 2003 @ 22:47:
Congrats master drs. Java-Doctor. In welke richting eigenlijk?

maar gefeliciteert master Drs. Java-Doctor
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
* KeX is er blij van en feliciteert * JAVA-Doctor
Weer meer bewezen kennis is de /16 omgeving.
De Spice family zijn studiebollen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Als die rechtse JAVA is dan vind ik het wel jammer dat z'n hoofd er niet op staat...
Overigens vind ik dat cola-blikje uiterst rechts ook wel leuk staan op deze compositie.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
En nog bedankt Spice om mij te wijzen op dit topic
Nu heb ik tenminste weer tijd om te modden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
mm, ik weet niet of die betreffende persoon het waardeerde of zijn gezicht hier op het forum te bewonderen zou zijn. Vandaar.Superdeboer schreef op 22 September 2003 @ 00:03:
Als die rechtse JAVA is dan vind ik het wel jammer dat z'n hoofd er niet op staat...![]()
Overigens vind ik dat cola-blikje uiterst rechts ook wel leuk staan op deze compositie.![]()
Wel lichtjes in mijn kruis getast mbt vermeende mindere fotografische kwaliteiten van ondergetekende. Het is niet altijd een awardwinning pic die uit mijn handen cq toestel komt rollen.
[offtopic]Deze is wel aardig, het blijft het aloude zonsondergang thema maar het luchtbed en de meeuw maken het iets aantrekkelijker

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Weet je zeker dat je niet last hebt van een dode pixelSpice schreef op 22 September 2003 @ 14:23:
[offtopic]en de meeuw

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
/me heeft ook nog hele mooie zonsondergang voto, maar moet hem nog keertje scannen
Heej, die ansichtkaart heb ik ook!Spice schreef op 22 September 2003 @ 14:23:
[offtopic]Deze is wel aardig, het blijft het aloude zonsondergang thema maar het luchtbed en de meeuw maken het iets aantrekkelijker
[afbeelding]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
congrats
[ Voor 31% gewijzigd door ThaHandy op 22-09-2003 18:11 . Reden: 4 typos omfg ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
nej sorryRenegade schreef op 22 September 2003 @ 18:14:
JAVA-Doctor heeft (o.a.) zijn drs. titel gehaald. Wat snap je daar niet aan![]()
klingt lullig i know
[ Voor 13% gewijzigd door ThaHandy op 22-09-2003 18:28 ]
Kijk bijvoorbeeld eens op: http://www.rug.nl/bureau/...jecten/bama/algemeen/kort
In het kort, als je een studie afrondt op universitair niveau verdien je daarmee (vaak/meestal) een titel.
Drs. staat dus in deze voor doctorandus.De Bachelor, ofwel de undergraduate opleiding, leidt op tot de eerste hogere onderwijsgraad. De Master, of graduate opleiding is alleen toegankelijk voor diegenen die de eerste graad al hebben behaald.
[ Voor 14% gewijzigd door Renegade op 22-09-2003 18:27 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En dan is in Nederland master ook nog equivalent met doctorandus, om het helemaal simpel te maken!Renegade schreef op 22 September 2003 @ 18:24:
Maakt verder niet uit, een serieuze vraag verdient een serieus antwoord.
Kijk bijvoorbeeld eens op: http://www.rug.nl/bureau/...jecten/bama/algemeen/kort
In het kort, als je een studie afrondt op universitair niveau verdien je daarmee (vaak/meestal) een titel.
[...]
Drs. staat dus in deze voor doctorandus.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart