eMule opensource eDonkey, deel 9

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06 19:54

me1299

$ondertitel

Ik ben nu een bestand aan het downloaden. En ik wil graag met een vriend het bestand tot dusver alvast delen. Nu doe ik view files en staan bestanden die nog niet complete zijn er niet eens tussen. Waar slaat dat nou weer op? En ik kan ook maar niet vinden waar ik dat in kan stellen.

Dus nu kan ik nooit op een normale manier de andere user vinden voor dat bestand. Lekker handig geregeld |:(

Zit nu al een half uur in de eeuwige optielijst te zoeken. Maar het bestaat echt niet. En ik dacht dat je vroeger een ed2k link kon maken met sources erin?? Maar daar vind ik ook nix meer over.

Update

Copy link source dus B)

[ Voor 4% gewijzigd door me1299 op 22-12-2003 00:10 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dj_tjerk schreef op 21 december 2003 @ 22:54:
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen, ik heb een probleem met (waarschijnlijk) eMule. Mijn computer heeft dan nog wel eens de neiging om vast te lopen na een aantal uurtjes (2 à 3) aanstaan met eMule :(
tja dat had ik ook, toen was mijn hd kapot :(
ik maar denken dat mijn windows niet mee goed was...

maar met de info die je geeft kan ik niet zeggen of het aan emule ligt. ik heb nog nooit gehad dat mijn pc vast liep door emule. wel dat emule vast liep, maar dan kon ik gewoon doorgaan. tja gewoon alle onderdelen ff testen. dus memtes, testprogramma van je hd fabrikant en nog wat belastende programma's draaien dan kom je er wel achter wat het is. wat programma's uitzetten en dan kijken of het nog gebeurt wil ook wel eens helpen.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Nu werkt het wel met die friend slot. Alleen stopt hij na 4MB met de melding 'no needed parts'. Maar dat is onzin aangezien ik op de ene PC al 16MB klaar heb. Dus daar klopt ook weer geen ene fluit van.

Volgens mij zijn de clients van de 40x versie nog zo gaar als de neten. Hoop opties. Maar vaak krijg ik ook een helse crash bij een bepaalde functie. En die krijg ik dan ook altijd waardoor ik bepaalde dingen niet kan doen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Try to transfer full chunks to all uploads
Turned on, this option tell eMule to upload until a chunk is completed. The advantage of this is that the availability of the files will increase as only full chunks can be shared. When releasing a new file this option is a must, but anyway, using it is recommended.
heb je die aanstaan? waarschijnlijk zijn de andere chunks nog niet binnen en die worden dus niet geshared, dus kan je ze niet uploaden naar je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Mr.Nobody schreef op 22 december 2003 @ 00:28:
[...]

heb je die aanstaan? waarschijnlijk zijn de andere chunks nog niet binnen en die worden dus niet geshared, dus kan je ze niet uploaden naar je vriend.
Nee die optie heb ik niet aanstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Rody schreef op 21 december 2003 @ 15:50:
het beste om die "tagvissers" er uit te halen is ff op goT te zoeken naar een username.
Als het niet gevonden wordt, gewoon niet opnemen in friendlist.
[GoT]Akula, [GoT]superoli, [GoT]theGuest zijn van die mensen :S
*Zwaait*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Ik heb volgens mij ook een probleem, ik heb emule ook opnieuw geinstalleerd op mijn server met de temp files en completes files op een aparte partitie van 5 GB, nu ga ik enkele films en games downloaden in totaal meer dan 5 GB en nu is na 5 min mijn partitie al vol? is dit normaal of is er iets fout. enkele part files zijn nu al 700mb oid terwijl ik ze net in de download que zet.

het is versie 0.30E op een dual celleron 366 met 512 mb en een 45GB ibm disk.

bij mijn vorige install had ik hier geen last van, dit was echter wel een oudere versie op een schijf die gecrashed is, deze install terug halen om te vergelijken is dus niet mogelijk :(

[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 22-12-2003 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
hmmmjah

ik heet op emule ook [got]methos << naar mijn verdere inet nick, terwijl ik hier nog gewoon Dennism heet (mijn eerste inet nick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Dennism schreef op 22 december 2003 @ 04:09:
Ik heb volgens mij ook een probleem, ik heb emule ook opnieuw geinstalleerd op mijn server met de temp files en completes files op een aparte partitie van 5 GB, nu ga ik enkele films en games downloaden in totaal meer dan 5 GB en nu is na 5 min mijn partitie al vol? is dit normaal of is er iets fout. enkele part files zijn nu al 700mb oid terwijl ik ze net in de download que zet.

het is versie 0.30E op een dual celleron 366 met 512 mb en een 45GB ibm disk.

bij mijn vorige install had ik hier geen last van, dit was echter wel een oudere versie op een schijf die gecrashed is, deze install terug halen om te vergelijken is dus niet mogelijk :(
Dit is normaal, om te voorkomen dat je downloads je schijf vol gooien zonder dat je het door hebt. :) Overigens stopt eMule wel als er geen bitje meer bij kan.
Als je comprimeerd kun je wel meer downloaden, maar hou er dan rekening mee dat je straks als je schijf echt vol is, dagen moet knippen en plakken om ze een plekje te geven. :(

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
eMule 0.41a is uit zag ik net :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Your 4662 port is not reachable. Please review your network config.

Ik had deze melding week geleden ofzo ook al; en dacht dat 't incidenteel was. Maar krijg 'em steeds vaker. Uit het advies hier is gebleken dat ik me poort 4662 open moet zetten, omdat 'ie wel eens geblokt kan zijn door een router/firewall/server; maar ik kan de oorzaak niet vinden.

Ik draai e-mule op de server zelf; die dus zeg maar rechtstreeks op Internet is aangesloten, daartussen staan geen PC's meer. Ik heb geen router; maar ik gebruik wel Norton Personal Firewall 2003 op die server. Maar kan in die settings niks vinden om 'open' te zetten. http://www.dutchemulefaq.tk/ bied ook geen oplossing.

Help? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

The Third Man

The Third Jellyfish

Ecco schreef op 22 december 2003 @ 12:41:
eMule 0.41a is uit zag ik net :)
Ik geloof dat de term 'Kademlia' nog niet in jouw woordenboek voorkomt :D, Emule is nog steeds bij 0.30e (zie hun homepage), de Kademlia client is vernieuwd naar 0.41a10 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20-06 16:47
Nieuwe Kademlia Testclient is inderdaad uit, v0.41a10

Download: http://prdownloads.source...eMule0.41a10.zip?download

Changelog:
This updates the core client to 30e..

Major changes from 30e:
1) A modified zz throttler is now included for upload..
Major changes for the Kad side:
1) Keyword publishing is optimized for clustering.
2) Searches will now respond up to 300 results per node.

Thanks to everyone in the Skins thread.. I've included the skin packages in the binary release..

---

22-Dec-2003 [bluecow]:
Note: There is currently an eMule Mod in the network which spreads an invalid server IP (255.255.255.255). Depending on your network configuration (UDP related) and depending on your eMule server list preference settings, this may cause some troubles (mostly stalls, some mem leaks). The fix for this problem didn't take its way into this Kademlia test client. To avoid any possible problems I recommend to do the following.

*) Search your current server list for an entry with the IP 255.255.255.255. If there is one available, remove it.

*) Add the following line to ipfilter.dat (see also the FAQ how to handle the IP-filter)

255.255.255.255 - 255.255.255.255 , 000 , INADDR_NONE

*) Goto Preferences/Security and enable the option "Filter servers too (rejects dynIP-servers too)".
Mensen met een hangende eMule, let dus even op die server met IP 255.255.255.255, wellicht is dat de oorzaak!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

Silent Thunder schreef op 22 december 2003 @ 12:43:
Your 4662 port is not reachable. Please review your network config.

Ik had deze melding week geleden ofzo ook al; en dacht dat 't incidenteel was. Maar krijg 'em steeds vaker. Uit het advies hier is gebleken dat ik me poort 4662 open moet zetten, omdat 'ie wel eens geblokt kan zijn door een router/firewall/server; maar ik kan de oorzaak niet vinden.

Ik draai e-mule op de server zelf; die dus zeg maar rechtstreeks op Internet is aangesloten, daartussen staan geen PC's meer. Ik heb geen router; maar ik gebruik wel Norton Personal Firewall 2003 op die server. Maar kan in die settings niks vinden om 'open' te zetten. http://www.dutchemulefaq.tk/ bied ook geen oplossing.

Help? :)
Kijk hiier eens: http://web.moove.com/help_advanced/norton.htm , vul dan voor de programma's waar ze het daar over hebben jouw emule proggie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Anoniem: 50683 schreef op 22 december 2003 @ 13:26:
[...]

Kijk hiier eens: http://web.moove.com/help_advanced/norton.htm , vul dan voor de programma's waar ze het daar over hebben jouw emule proggie in.
Dat had ik al goed staan. Op 'permit all' + 'allow connections'.
Ik moet in de IE->Verbindingen wel een proxyserver opgegeven om te kunnen Internetten. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 22-12-2003 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou vooruit, ik ga ook maar eens over op Kademlia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Lekkere Kwal schreef op 22 december 2003 @ 13:01:
[...]
Ik geloof dat de term 'Kademlia' nog niet in jouw woordenboek voorkomt :D, Emule is nog steeds bij 0.30e (zie hun homepage), de Kademlia client is vernieuwd naar 0.41a10 inderdaad.
Hmmja die ouwe hou ik al helemaal geen rekening meer mee, sorry.
Je moet wel een beetje met de tijd meegaan hoor :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ecco op 22-12-2003 15:19 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Hmm.. het schijnt opgelost te zijn.
Ik heb bij de Advanced opties -> General rules in Norton Personal Firewall een nieuwe rule aangemaakt dat TCP poort 4662 gewoon gebruikt mag worden.

Ik krijg bij emule in ieder geval niet meer die foutmelding.

Afbeeldingslocatie: http://www.brunssum.net/~bartcamp/Misc/543543.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Aargh... ik was gisteraaf en vannacht net iets groots aan het downloaden, toen ik vandaag een LAN had.
Ik dus pc oppakken en lannen..
Kom ik terug en wil ik mijn download hervatten; staat ie niet meer in de lijst!!!!!! :'(
Tijdelijke bestanden staan nog wel op mijn pc!!
ALs ik de download weer start dan gaat hij zoeken naar sources en begint ie met opnieuw downloaden!!!
Hoe krijg ik mijn download weer?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
je temp dir weer goed aanwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-06 08:44
hehe dan heb ik niets gezegd :)
ipfilter.dat werkt ook eindelijk. Niet vergeten de functie aan te vinken :o

[ Voor 20% gewijzigd door Rody op 23-12-2003 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Waarom heb ik weer een lowID? Ik had laatst geformatteerd maar mijn emule map gesaved dus ik reinstall emule en kopieer mijn oude map naar de nieuwe installatiemap. Mijn settings heeft hij wel onthouden maar niet mijn ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Anoniem: 41239 schreef op 23 december 2003 @ 14:06:
Waarom heb ik weer een lowID? Ik had laatst geformatteerd maar mijn emule map gesaved dus ik reinstall emule en kopieer mijn oude map naar de nieuwe installatiemap. Mijn settings heeft hij wel onthouden maar niet mijn ID.
Een LowID 'onthoud' je niet, maar wordt toegewezen door de server waar je verbinding mee maakt. Probeer dus eens een andere server (Razorback is weer in de lucht bijvoorbeeld) en heb je misschien een firewall geïnstalleerd (of de XP firewall enabled tegen Blaster)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Nog maar een keer mijn vraag: ik wilde hem ook op het eMule forum stellen, maar mijn Engels is niet zo best meer, en toen ik eenmaal een mooie vraag had en op 'preview' klik loopt IE vast waardoor ik opnieuw kon beginnen, niet aan gedacht even de tekst te copieren, ik ben nu gefrustreerd en post hier maar de samenvatting

2 computers in een LAN, pc#1 heeft bestanden die pc#2 via eMule ook wil.
PC#2 gaat die bestanden zoeken, vind ze, en wil ze gaan downloaden.
Dat gaat niet, server (niet in lan) zegt steeds: '1 sources from server, 0 low id dropped, 0 possible sources'

'Filter server and client LAN IPs' staat uit op beide computers, dat lijkt mij het enige relevante wat ik kon vinden in de instellingen.

Het lijkt mij een hele normale situatie die wel vaker voor kan komen (broertje die pr0n heeft/wil die jij ook wil/hebt), maar toch lukt het niet.

Ik heb niet de mogelijkheid om intern een server te draaien, ik heb maar 2 computers tot mijn beschikking die een beetje snel zijn (PIII850 en een Cyrix pr-200)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
hee de emule site is vernieuwt! ziet er goed uit. met een grote FAQ en een lexicon.
heel mooi!

@Resistor: kijk eens naar www.emuleplus.tk en dl die eens (of een andere mod met lancast).
jij hebt dus een mod met lancast nodig. beide moeten dit aan hebben staan en zullen dan alles uitwisselen.
* Lancast: saves bandwidth, and increases download speeds in dual network capacity environments (your PC is on the internet, but also on a LAN with other eMule clients). Your client will discover other local/LAN sources and will upload to these clients above your client's normal upload limits, using multicast. Useful for people who share an Internet connection with other eMule Plus users (student networks, home networks and Metropolitan Area networks as long as they support multicast data).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 14:13
Zijn er mensen die Zonealarm gebruiken ism kademlia? ik heb gisteren zonealarm geinstalleerd, maar sindsdien flikkert kademlia er continu uit (en gaat weer aan).

Zijn er speciale instellingen die je in zonealarm moet doen voor eMule/kademlia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
na een nachtje emule, gaat mijn zonealarm altijd stressen. hij neemt dan heel veel geheugen (dat is geen probleem, heb 1024 MB), maar ook heel veel cpu kracht (opzich ook geen probleem 3000+).

ik gooi hem dus meestal gewoon uit, omdat me dat niet bevalt. ik zit hier achter NAT en de enige poorten die doorgemapped zijn zijn die van emule. dus met/zonder firewall maakt niet uit (het gevaar staat al open :) ).
ik check mijn verbindingen met een ander programma en af en toe zet ik zonealarm uit.
ik heb trouwens wel vaker over problemen gehoort over zonealarm samen met emule.
kijk eens op het www.emule-project.net forum, daar zal je er meer over vinden.
is al een tijdje terug, dus ik weet niet of het nog zo is.

je zou eens kunnen kijken of je het aantal verbindingen om laag kunt zetten. of je connect alleen maar op kademlia, dat kan nl prima. probeer het eens uit zou ik zeggen

[ Voor 15% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-12-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
grr, een fake tech post erbij :)
ik ben toe aan mijn bed, dubbelpost :(

[ Voor 90% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-12-2003 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Mijn downloads worden weer niet herkend, maar ze staan er nog wel. Bij instellingen staan de mappen(drives) ook goed. Ik heb 1 drive voor inkomende. En 1 drive voor tijdelijke files. Maar toch ziet hij ze niet meer. Hoe kan ik dit fixen?

Gebruik emule v0.30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22023

Ik heb 2 vragen (misschien zijn ze al eens langs gekomen, maar ja, 9 topiques doorzoeken is niet niks). Dus als jullie me willen helpen:

- Hoe voeg ik commentaar toe aan een file?
- Hoe release ik files?

Emule 0.30e

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 22023 op 24-12-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Anoniem: 22023 schreef op 24 december 2003 @ 11:38:
Ik heb 2 vragen (misschien zijn ze al eens langs gekomen, maar ja, 9 topiques doorzoeken is niet niks). Dus als jullie me willen helpen:

- Hoe voeg ik commentaar toe aan een file?
Naar shared files, rechtermuisknop -> Edit File Comment
- Hoe release ik files?
Naar shared files, rechtermuisknop -> Priority -> Release.

eMule heeft eventueel ook een help file hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 14:13
Mr.Nobody schreef op 23 december 2003 @ 23:16:
na een nachtje emule, gaat mijn zonealarm altijd stressen. hij neemt dan heel veel geheugen (dat is geen probleem, heb 1024 MB), maar ook heel veel cpu kracht (opzich ook geen probleem 3000+).

je zou eens kunnen kijken of je het aantal verbindingen om laag kunt zetten. of je connect alleen maar op kademlia, dat kan nl prima. probeer het eens uit zou ik zeggen
Ik heb een P3-450 met 384 MB, en dan merk je zeker wel dat je pc in de stress schiet :/ De connecties heb ik al laag staan, omdat ik ik een simpele 300down 64up verbinding heb. Daar moet je wat geduld mee hebben...

Maar over firewalls: is er een andere simpele firewall die beter met emule/kademlia omgaat? kerio zit nl wat ingewikkelder in elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
als die p3 alleen ezeltje draait is er nix aan de hand hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-06 08:44
Ik denk dat firewalls sowieso niet lekker werken met emule omdat emule zelf heel veel connecties maakt en dat moet je firewall allemaal "controleren".

Mijn outpost pro firewall van agnitum krijgt een cpu load van 90% ofzo als ik emule aanzet.
Ik laat dus mijn firewall gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 18:13
Rody schreef op 24 december 2003 @ 14:33:
Ik denk dat firewalls sowieso niet lekker werken met emule omdat emule zelf heel veel connecties maakt en dat moet je firewall allemaal "controleren".

Mijn outpost pro firewall van agnitum krijgt een cpu load van 90% ofzo als ik emule aanzet.
Ik laat dus mijn firewall gewoon uit.
Heb metmn NIS 2004 echt helemaal nergens last vna .. doet het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
REDFISH schreef op 23 december 2003 @ 23:44:
Mijn downloads worden weer niet herkend, maar ze staan er nog wel. Bij instellingen staan de mappen(drives) ook goed. Ik heb 1 drive voor inkomende. En 1 drive voor tijdelijke files. Maar toch ziet hij ze niet meer. Hoe kan ik dit fixen?

Gebruik emule v0.30e
je moet emule ff voor de gek houden.
dus ff heel andere folders instellen als incomming & temp en dan ook ff geen andere sharen. dan ok drukken, daarna alles weer terug zetten zoals het hoort.
probeer dat eens.

over die firewall:
ik heb nu emule eens uitgezet en zonealarm uit.
zonealarm gaat als een gek te keer, wil alles blocken en loggen, want emule staat niet aan. ik zie steeds mijn cpu gebruik 7 procent omhoog gaan en hoor de hd knorren. als ik zonealarm uit is zijn deze dingen weg.
m.a.w. op een 3000+ kan zonealarm al pieken van 7% geven in je cpu belasting :(
ik heb eens gekeken maar kan zo in de standaard (free) versie niet vinden hoe je het loggen uit moet zetten.
ik heb zonealarm maar weer uit staan.

btw: het zou kunnen, bedenk ik net, dat zonealarm en norton antivirus autoprotect elkaar het leven zuur maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ik heb gelukkig geen problemen met lowID en dat soort zaken, maar vraag me wel af:
Welke firewall heeft nu geen moeite met Emule en het aantal connecties dat Emule opent en is tevens een GOEDE en BETROUWBARE firewall? Zodanig dat het cpu verbruik laag blijft (1 tot 4% ofzo)

Ik heb Zonealarm + de variant van CA (EZ firewall) geprobeerd. Ook Kerio / Tiny maar die geven beiden fatal errors bij mij :?
Ik heb ook Agnitum Outpost geprobeerd en Sygate maar allemaal gaan ze steeds meer cpu power verbruiken naarmate er meer connecties komen en Emule langer aanstaat,

Gebruik trouwens verder WinXP met SP1 en heb een ADSl comfort lijntje van Planet via een getweakte alcatel (goed geportmapt) mocht dat van toepassing zijn...

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik gebruik gewoon ook zonealarm erbij en totaal geen problemen. Gewoon op doorlaten gezet dat emule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
De enige vuurmuur die er GEEN last van heeft,zijn volgens mij de hardware matige firewalls in routers enzo :P

Mn DrayTek heeft _nergens_ last van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op 24 december 2003 @ 20:21:
De enige vuurmuur die er GEEN last van heeft,zijn volgens mij de hardware matige firewalls in routers enzo :P

Hmm....ook hardwarematige firewalls kunnen crashen als er teveel connecties worden gelegd, vooral de budget routers schijnen daar nog wel eens last van te hebben.

'die-hard' eMuler Lekkere Kwal heeft geloof ik wel eens een routercrash gehad door eMule :P

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:13

Mijn Draytek 2200E heeft ook nergens last van, maar datzelfde geldt voor mijn Kerio Personal Firewall v2.1.5 :)

Dus mocht iemand problemen hebben met ZoneAlarm, probeer de Kerio maar eens :)

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Tweeke schreef op 24 december 2003 @ 20:26:
[...]
Hmm....ook hardwarematige firewalls kunnen crashen als er teveel connecties worden gelegd, vooral de budget routers schijnen daar nog wel eens last van te hebben.

'die-hard' eMuler Lekkere Kwal heeft geloof ik wel eens een routercrash gehad door eMule :P
Gelukkig niet zo erg, het bleef bij vastlopende verbindingen en MSN die z'n eigen leven ging leiden ;) Prettige feestdagen nog Tjalle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Lekkere Kwal schreef op 24 december 2003 @ 20:29:
[...]
Gelukkig niet zo erg, het bleef bij vastlopende verbindingen en MSN die z'n eigen leven ging leiden ;) Prettige feestdagen nog Tjalle.
offtopic:
Thx, en jij ook een prettige kerst enzo! :)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12693

Hardware matige firewalls bestaan volgens mij niet. In de router wordt het ook door een stukje software geregeld allemaal :P

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:30

backupdevice

Boeh!

Vroegah gebruikte ik emule ism NIS 2003, no problem.

Nu heb ik een router ( US Robotics nogwat ) en dat gaat zelfs nog beter. Geen probleem met connecties enzo

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• SyS_ErroR
  • Nu online
TweekeDat budget routers crashen was ik na 6 maanden SiteCom ellende ook helemaal beu, toen heb ik een "echte" gekocht (was maar 7 pleuri duurder :P)

Lekkere Kwal Wie gebruikt er nou msn? ;)..Gewoon zo die-hard ezelen dat er gewoon geen bandwidth meer is voor msn :D

KHdVJa maar de firewall zelf zit IN de DrayTek IN de router zelf... dus wordt het ook wel een hardwarematige firwall genoemd :) (jaja op de pc zit de firewall geladen IN je RAM, is krom weet 't.. :P)

[ Voor 9% gewijzigd door SyS_ErroR op 25-12-2003 09:44 ]

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

SyS_ErroR schreef op 25 december 2003 @ 09:43:
Lekkere Kwal Wie gebruikt er nou msn? ;)..Gewoon zo die-hard ezelen dat er gewoon geen bandwidth meer is voor msn :D
Nou dat gebeurde dus ook, opeens vroegen mensen 'Waarom antwoord je niet?', zonder dat ik überhaupt berichten had ontvangen :P. Ik ben er nu wel zo'n beetje achter dat mijn router Linksys BEFW11S4 (versie 2 = behoorlijk antiek al) maar zo'n 200 connections aankan alvorens dit gedrag te vertonen. Ik denk dat ik hem ga omruilen voor een draytekje als die wat goedkoper worden (en er zijn tig mensen die een BEFW11S4 als verademing zien tegenover Sweex en Sitecom e.d. :D ).

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:03

Kleintje81

Blaat

SyS_ErroR schreef op 25 december 2003 @ 09:43:
TweekeDat budget routers crashen was ik na 6 maanden SiteCom ellende ook helemaal beu, toen heb ik een "echte" gekocht (was maar 7 pleuri duurder :P)
Welke heb jij nu dan?
Ik vond mijn 3com 3C857 niet echt een budgetrouter, maar toch crasht dat ding wel bij > 150 connecties ... :+

BF2 stats Systemen

• legolas82
ErHa schreef op 24 december 2003 @ 18:13:
Ik heb gelukkig geen problemen met lowID en dat soort zaken, maar vraag me wel af:
Welke firewall heeft nu geen moeite met Emule en het aantal connecties dat Emule opent en is tevens een GOEDE en BETROUWBARE firewall? Zodanig dat het cpu verbruik laag blijft (1 tot 4% ofzo)
Ik gebruik NIS 2004 en nog nergens probs meegehad. Met zone-alarm wel altijd problemen gehad

• Tweeke
  • Niet online
Kleintje81 schreef op 25 december 2003 @ 15:56:
[...]

Welke heb jij nu dan?
Ik vond mijn 3com 3C857 niet echt een budgetrouter, maar toch crasht dat ding wel bij > 150 connecties ... :+
Een Linksys BEFW11S4 v.4
Bijna dezelfde dus als die van Lekkere Kwal, maar hij doet 't perfect, ook met meer dan 200 connections (net getest). Version 4 is dus wel een verbetering t.o.v. 2 (maar das niet zo raar natuurlijk). Ik draai trouwens de nieuwste firmware, wellicht dat dat ook zijn steentje bijdraagt..... :)

Anoniem: 45379

waarom is ineens mijn poort 4662 unreachable? ik heb m gewoon gemapped en het werkte altijd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lekkere Kwal heeft een lekkere upload :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
IceStorm schreef op 26 december 2003 @ 00:00:
Lekkere Kwal heeft een lekkere upload :+.
Leve het snelle adsl-lijntje op school! :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41851

Firewall die zonder problemen werkt, en alles STEALTH houdt (behalve de eMule poorten dan, hè), is Kerio 2.1.5. Draait hier al maanden zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Tweeke schreef op 26 december 2003 @ 00:57:
[...]
Leve het snelle adsl-lijntje op school! :X :P
Helaas niet meer, sinds dinsdagmiddag krijg ik geen verbinding meer via remote desktop, ik vrees een crash (raar na 2 weken uptime) of de evil sysadmin again (er waren problemen met de 2e lijn dus hij was waarschijnlijk op school) :x . In ieder geval moet alles weer vanaf thuis, en dat is behoorlijk zweten (1024/320 en dus de 200 conn limiet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Wat moet ik hiermee?

Error Razorback (19#.2##.2##.2##:4661) - You have a LOWID but your client is requesting callback to other LOWID client ! This is a violation of ed2k protocol !

Ik had eerder wel altijd high ID op razorback dacht ik. Nu heb ik overal lowID :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 41239 op 26-12-2003 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Anoniem: 41239 schreef op 26 december 2003 @ 03:04:
Wat moet ik hiermee?

Error Razorback (19#.2##.2##.2##:4661) - You have a LOWID but your client is requesting callback to other LOWID client ! This is a violation of ed2k protocol !

Ik had eerder wel altijd high ID op razorback dacht ik. Nu heb ik overal lowID :(
Zet eens '?limit=999' achter de URL van dit topic, doe dan Ctrl+F en zoek op 'violation'. Tadaa: reeds beantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Sinds de update naar 30e krijg ik de volgende melding:
>
26-12-2003 9:55:31: eMule Version 0.30e sivka v10e8 ready
26-12-2003 9:55:46: Connecting
26-12-2003 9:55:46: Connecting to ProbenPrinz.de (193.111.198.138:4242)...
26-12-2003 9:55:46: Error while connecting to ProbenPrinz.de (193.111.198.138:4242): Error 10061: Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.
26-12-2003 9:55:46: Fatal Error while trying to connect. Internet connection might be down
26-12-2003 9:55:46: Automatic connection to server will retry in 30 seconds
26-12-2003 9:55:46: Disconnected
>
Win XP SP1, adsl basic (xs4all), als achter een modem router van e-tech.
Na een dag of wat zoeken en lezen kan ik de oplossing maar niet vinden.

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
heb je maar 1 server ofzo? probeer eens een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Mr.Nobody schreef op 26 december 2003 @ 13:18:
heb je maar 1 server ofzo? probeer eens een andere.
Nee, geen van de servers werkt hier....

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Anoniem: 41239 schreef op 26 december 2003 @ 03:04:
Wat moet ik hiermee?

Tsja, een echte error is dat eigenlijk niet.

Als je een LowID hebt, is het onmogelijk om een verbinding te maken met iemand anders die ook een LowID heeft. Zo zit het ed2k protcol gewoon in elkaar. Had je overigesn ook in de FAQ bij "ID" kunnen vinden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:48

WouterG

Dit is geen ondertitel

Waarom staan er achter de filenaam meestal een land ofzo? Nu ben ik een divxje aan het downloaden die alleen beschikbaar is met "francais" erachter. Dat betekend toch niet dat hij frans ondertitelt is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Tomcat schreef op 26 december 2003 @ 15:18:
Waarom staan er achter de filenaam meestal een land ofzo? Nu ben ik een divxje aan het downloaden die alleen beschikbaar is met "francais" erachter. Dat betekend toch niet dat hij frans ondertitelt is toch?
Français = Frans en wil zeggen Frans gesproken dus (als het ondertiteld is zet je er 'FrenchSub' oid achter). Bij de bestandsnaam 'Finding.Nemo.Divx.Dutch' denk je toch gelijk aan NL gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nee, dat betekend dat ie frans gesproken is :P

Snel stoppen met downloaden dus, en een normale versie downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
idd die met ondertiteling in het chinees is veel leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had pas matrix reloaded, hij was supermooi qua beeld en AC3, maar compleet spaans gesproken! :( :9
altijd via de site van sharereactor (of soortgelijke sites) zoeken, dan heb je altijd de beste rips.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 45379 op 27-12-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

Jij snapt het. Duurde ook even voor ik daar achter was.

Batman in het Frans |:(

In de eerste scene, waarin Batman twee kruimeldieven aanpakt en eentje bij zijn kraag pakt en met een ijzige stem zegt:

"I'm Batman. I want you to tell your friends about me.". (Michael Keaton _/-\o_ )

"Je suis Batman." :r

Ingesproken door zo'n Franse rukker die alle films inspreekt volgens mij...

Maar goed, dergelijke sites zijn wel een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

Even iets anders, ik heb nog altijd het probleem dat eMule na een tijdje enorm veel CPU trekt en nergens meer op reageert :'(

Meerdere mensen hebben dat hier, en toch is er nog geen fix oid uit! Hoe kan dat nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij neemt emule zo'n 40-60 Mb van mijn geheugen in en dat verandert niet, ook als ik hem langer dan 24 uur aan heb staan. :|
verder moet mijn athlon xp 3200+ zo'n 2-5 procent van zn kracht leveren voor emule.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 45379 op 27-12-2003 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 20-06 17:52
Anoniem: 45379 schreef op 27 december 2003 @ 01:27:
bij mij neemt emule zo'n 40-60 Mb van mijn geheugen in en dat verandert niet, ook als ik hem langer dan 24 uur aan heb staan. :|
verder moet mijn athlon xp 3200+ zo'n 2-5 procent van zn kracht leveren voor emule.
Que inkorten en niet zoveel tegelijk leechen ;).

Ben ooit wel eens heel seizoen 1 van een bepaalde serie gaan d/l (25x350MB) op mijn routerbak (P-200). Toen liep die router dus gewoon vast.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Anoniem: 94631 schreef op 27 december 2003 @ 01:24:
Even iets anders, ik heb nog altijd het probleem dat eMule na een tijdje enorm veel CPU trekt en nergens meer op reageert :'(

Meerdere mensen hebben dat hier, en toch is er nog geen fix oid uit! Hoe kan dat nou.
Is er wel, check een paar pagina's terug de post van Zoefff die de release notes van de laatste Emule (of was het de Kademlia testclient?) postte. Je kan ook weer de Ctrl-F gebruiken met 255.255.255.255.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

laatst had ik wat gezeik met een raar .avi filetje: als ik hem had aangeklikt, of ik probeerde hem te verwijderen, deed hij nix BEHALVE dat hij al mn cpu power in gebruik nam. Maar dat had ik opgelost.

Maar nu als ik emule heb opgestart krijg ik altijd na een paar minuten de volgende error:

"De uitzondering unknown software exception (0x80000003) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x77f65a58."

Nu heb ik een aantal vragen aan jullie:

teneerste: weten jullie of hier wat aan te doen is?

ten tweede: ik wil best opnieuw installeren, (meteen een nieuwere versie enzo, kheb nu 30c) maar welke filetjes zijn dan belangrijk, en mag ik niet weggooien? Ik wil liever niet mn credits verliezen namelijk. Het lijkt me trouwens wel verstandig om mn incomings map even te verplaatsen.

en ten derde: Ik had ergens gelezen dat als je wilt updaten, je dan alleen maar een paar filetjes (source code?) hoeft te vervangen. Ik neem aan dat die filetjes dan gewoon in de zip file zitten die je dan download. Maar ik had ook ergens gelezen dat daar wel een paar uitonderingen bij waren, maar ik weet niet meer welke!! en ik kan het nergens meer vinden. Weten jullie dat precies?

[ Voor 4% gewijzigd door Aseslno op 27-12-2003 03:09 ]

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
lees de begin post eens door!

daar staan beide vragen uitgelegt.

hier staat de betekenis van alle bestanden van emule uitgelegt.
http://www.emule-project.net/faq/used_files.htm

staat ook in de begin post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno

Aseslno

ah danku, die had ik niet gezien!

Maar niemand kent verder het probleem?

De uitzondering unknown software exception (0x80000003) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x77f65a58."

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
nee, ik ken niet alle error's uit mn kop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Aseslno schreef op 27 december 2003 @ 13:13:
ah danku, die had ik niet gezien!

Maar niemand kent verder het probleem?

De uitzondering unknown software exception (0x80000003) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x77f65a58."
Het kan eventueel met een firewall te maken hebben, welke firewall gebruik je?

Als ik http://forum.emule-project.net/ zoek naar jou foutmelding, dan komen er een aantal topics uit, waar men suggesties geeft dat het met de firewall te maken heeft:

http://forum.emule-projec...topic=34316&hl=0x77f65a58
http://forum.emule-projec...topic=34721&hl=0x77f65a58
http://forum.emule-projec...topic=35719&hl=0x77f65a58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno

Aseslno

hey perfect!
Ik wist niet dat er een (search) faq was op emule zelf, stom dus.

maar iig het was die bovenste, over norman antivirus. Dat was ik dus al vergeten, zo normaal is het (bij mij iig) geworden, dat ik die ook geupdate had. Blijkbaar begon hij na die update ook dingen van het internet te blokken. Maar echt een firewall is het niet :?

iig bedankt!

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43491

Aloow :)

Gebruik emule nu een kleine 2 weken. Heb afgelopen 3 dagen ruim 3 GB geupload en slechts 400 MB gedownload.. Ik heb ondertussen toch wel een redelijke lijst bestanden die ik share. Al deze bestanden heb ik via emule gedownload, dus met de hash moet het wel goed zitten.

Nu is mij vraag: kan ik na 2 weken concluderen dat het downloaden niet echt opschiet? En zo ja, waar zit het probleem dan?

Ik gebruik Emule Plus v1i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

ligt eraan wat voor een bestanden je download, wat je instellingen zijn, of je een high id hebt etc etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
je doet wat fout. Heb je wel een High ID?
En hoeveel sources hebben die bestanden?
En bij hoeveel daarvan sta je daadwerkelijk in de queue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue_White_Army schreef op 27 december 2003 @ 16:32:
ligt eraan wat voor een bestanden je download, wat je instellingen zijn, of je een high id hebt etc etc etc etc.
Ik heb een hoog id, tenminste, het icoontje is groen. Kheb nu ongeveer 10 bestanden in de download list staan, waarvan de helft ong film is.
Watvoor instellingen zouden nu dan nadelig kunnen werken?
bigfoot1942 schreef op 27 december 2003 @ 16:32:
...
En hoeveel sources hebben die bestanden?
En bij hoeveel daarvan sta je daadwerkelijk in de queue?
De helft van de bestanden in de lijst heeft rond de 200 bronnen waarvan de status wachten/overhalen is. Het is dus steeds 233/257.
De andere helft heeft 0 bronnen.

:/

edit 610: max verbindingen: 50 | In 5 sec: 10

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 43491 op 27-12-2003 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
kan je die verbindingen niet wat hoger zetten? Staat wel dramatisch laag.
En het aantal conn/sec ook als t ff kan (als je router het aankan)

Ik heb zelf 9999 verbindingen allowed en 40 conn/sec. Dat werkt fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22023

Ik heb nu eMule v0.30e Pawcio 4.11c AMD draaien, maar elke keer wanneer ik het programma opstart komt hij met de install-wizard waarbij ik de snelheid van de verbinding in moet stellen etc. Iemand een idee hoe dit komt? Hij onthoudt de instellingen ook niet. Behalve de lokatie waar mijn bestanden staan. Uiterlijk etc niet.

En ik heb ook een probleem met Norton Antivirus 2004 en eMule... Als ik eMule afsluit gaat Norton zeuren dat hij alle bestanden uit de temp directory van eMule aan het scannen is. Afsluiten duurt zo erg lang.

Windows XP SP1 trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 22023 op 27-12-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
40 conn/sec is weer het andere uiterste, dat is namelijk redelijk veel.

Menig router, modem of server wil daardoor wel eens op zn bek gaan, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.

De max verbinding moet je wel een stuk hoger zetten, 50 is absoluut erg weinig. Maar Muchi3l, je zei dat je eMule (pas) 2 weken draait, ik zou er nog niet al te snel conclusies over trekken.

Gewoon lekker blijven gebruiken, en uploaden.

Wat voor verbinding heb je eigenlijk? Hoe groot is je max upload, en waar heb jij hem op ingesteld? Want dat kan ook wel eens de oorzaak van een lage download zijn. Veel verbinding hebben last van het feit dat als de upload boven een bepaald niveau komt, dat de download dan erg onstabiel word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoefff schreef op 27 december 2003 @ 18:10:
40 conn/sec is weer het andere uiterste, dat is namelijk redelijk veel.

Menig router, modem of server wil daardoor wel eens op zn bek gaan, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.

De max verbinding moet je wel een stuk hoger zetten, 50 is absoluut erg weinig. Maar Muchi3l, je zei dat je eMule (pas) 2 weken draait, ik zou er nog niet al te snel conclusies over trekken.

Gewoon lekker blijven gebruiken, en uploaden.

Wat voor verbinding heb je eigenlijk? Hoe groot is je max upload, en waar heb jij hem op ingesteld? Want dat kan ook wel eens de oorzaak van een lage download zijn. Veel verbinding hebben last van het feit dat als de upload boven een bepaald niveau komt, dat de download dan erg onstabiel word...
Ik had het max aantal verbindingen wat lager gezet, omdat ik amper nog kon browsen met de default waarden. Heb ze nu overigens wel weer op max verb 80 en in 5 sec 20 verb.

Ik heb @Home breedband in Limburg met een max upload van 15kB/s, heb in emule een max upload van 10kB/s ingesteld. Lijkt me verder geen probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Kos, normaliter laat ie die wizard alleen zien als je eMule voor het eerst start, dus ook als je de exe opnieuw uitpakt natuurlijk. Misschien dat hij niet goed onthoud dat de wizzard al is geweest. Kijk eens of je in "preferences.ini" een instelling kan vinden die daar wel eens mee te maken zou kunnen hebben? Kan je gewoon openen met kladblok trouwens.

En wat die Norton Antivirus betreft, dat heeft gewoon met de instellingen daarvan te maken, dat ie niet alles scant wanneer je een programma afsluit ofzo... Heeft niks met eMule te maken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Anoniem: 43491 schreef op 27 december 2003 @ 15:06:
Aloow :)

Gebruik emule nu een kleine 2 weken. Heb afgelopen 3 dagen ruim 3 GB geupload en slechts 400 MB gedownload.. Ik heb ondertussen toch wel een redelijke lijst bestanden die ik share. Al deze bestanden heb ik via emule gedownload, dus met de hash moet het wel goed zitten.

Nu is mij vraag: kan ik na 2 weken concluderen dat het downloaden niet echt opschiet? En zo ja, waar zit het probleem dan?

Ik gebruik Emule Plus v1i.
Zet de bestanden die je aan het downloaden bent op 'released' en de andere bestanden op 'very low'.

Dan worden de bestanden die jij download ook sneller geupload. Zo krijg jij sneller meer credits bij die mensen en zul jij sneller weer delen van je te downloaden bestand bij hun kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63628

http://emuleplus.sourcefo.../index.php?showtopic=3781

Pagina nummer 2.

Pawcio stopt? Achja. Volgens mij deed 'ie niets meer dan de laatste zzul systemen integreren.

Moonlight de nieuwste toevoeging van het emuleplus team laat trouwens ook leuke dingetjes zien;
http://pages.infinit.net/moonligh/eMule/index.html
Zijn eigen website.

en weer een emuleplus topique waar hij zichzelf voorstelt;
http://emuleplus.sourcefo.../index.php?showtopic=3968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Stopt pawcio alweer, of loop jij achter? Kheb gisteren nog een vers nieuw exetje in mijn mappie gepleurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63628

Blue_White_Army schreef op 28 december 2003 @ 09:32:
Stopt pawcio alweer, of loop jij achter? Kheb gisteren nog een vers nieuw exetje in mijn mappie gepleurt
Als je even de moeite had genomen om op de link te klikken die er staat had je gezien dat hij Gisteren (27 dec) gezegd heeft te stoppen met coden op het eMulePlus forum. Nu neem ik niet aan dat hij liegt..

Ook zegt hij het volgende;
I think that statment whether my upload system is very good need some consideration Now I would have done it completely diffrently, but unfortunately I'm quiting coding
Ik zet de bron er niet voor jan l*l bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Anoniem: 63628 schreef op 28 december 2003 @ 21:09:
[...]

Als je even de moeite had genomen om op de link te klikken die er staat had je gezien dat hij Gisteren (27 dec) gezegd heeft te stoppen met coden op het eMulePlus forum. Nu neem ik niet aan dat hij liegt..

[...]

Hij heeft wel aan de vorige versie van de blackhand meegewerkt.. misschien dat hij daarmee doorgaat of dat hij echt definitief stopt zoals hij al eerder al gezegd. ik vrees voor het laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Anoniem: 63628 schreef op 28 december 2003 @ 21:09:
[...]

[...]

als jij nou eens begrijpend leest had je kunnen zien dat ik de dag daarvoor nog een nieuwe versie had geinstalleerd ( die ook die dag gereleased was ) dus was ik in de veronderstelling dat het oud nieuws was .

jezus wat een lange tenen zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92858

Hallo

ik kom het toch vragen dus mochten er mensen al gelijk nu irritaties krijgen, sorry maar ik kom er echt niet uit. Ik wil ook in de wereld die Emule heet, maar ik heb steeds problemen met me Low ID, hoe kan ik daar een hoog ID van maken ? Ik heb al vele topics gekeken op de site en ook de handleiding die gemaakt is, en ik weet ook dat ik poorten moet veranderen, maar hoe doe je dat. Ik heb een Actatel 510, en ik weet dat ik via 10.0.0.138 in het scherm kan komen, maar hoe verder. Sorry voor de vraag, maar ik ben echt een noob op wat betreft het instellen van poorten, simpelweg omdat ik niet echt weet wat ik aan het doen ben, en ik voel er weining voor om me modem helemaal door de waar te schoppen wat betreft instellingen. Kan niet iemand een screenshot plaatsen wat er verandert moet worden, dat maakt het een stuk makkelijker. Echt het is geen gemak zucht, maar als ik iest wil veranderen in een modem wil ik wel graag weten wat en wat ik ook doe. Stuk maken kunnen we allemaal denk ik wel ;)

Alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Anoniem: 92858 schreef op 29 december 2003 @ 11:43:
Hallo

ik kom het toch vragen dus mochten er mensen al gelijk nu irritaties krijgen, sorry maar ik kom er echt niet uit. Ik wil ook in de wereld die Emule heet, maar ik heb steeds problemen met me Low ID, hoe kan ik daar een hoog ID van maken ? Ik heb al vele topics gekeken op de site en ook de handleiding die gemaakt is, en ik weet ook dat ik poorten moet veranderen, maar hoe doe je dat. Ik heb een Actatel 510, en ik weet dat ik via 10.0.0.138 in het scherm kan komen, maar hoe verder. Sorry voor de vraag, maar ik ben echt een noob op wat betreft het instellen van poorten, simpelweg omdat ik niet echt weet wat ik aan het doen ben, en ik voel er weining voor om me modem helemaal door de waar te schoppen wat betreft instellingen. Kan niet iemand een screenshot plaatsen wat er verandert moet worden, dat maakt het een stuk makkelijker. Echt het is geen gemak zucht, maar als ik iest wil veranderen in een modem wil ik wel graag weten wat en wat ik ook doe. Stuk maken kunnen we allemaal denk ik wel ;)

Alvast bedankt voor de moeite
Lees Het Grote Poortmappingsverhaal dan tenminste ff door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Ik heb het volgende probleem ik upload altijd op de max van mijn verbinding (16Kb) en hij gebruikt daar constant 13,2 Kb van maar het downloaden komt niet meer snap er nix van heb deze probs pas sindskort ik heb aardig wat files in mijn share staan en meer geupload dan gedownload

heb een High ID
instellingen
192 Kb down
16 Kb up
hard limit op 500
max connections 1000

ik heb een classic kabel abo van Chello en heb geen router wel een firewall de standaard van windows XP en de nieuwste E-mule 0.30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Anoniem: 66797 schreef op 29 december 2003 @ 16:42:
Ik heb het volgende probleem ik upload altijd op de max van mijn verbinding (16Kb) en hij gebruikt daar constant 13,2 Kb van maar het downloaden komt niet meer snap er nix van heb deze probs pas sindskort ik heb aardig wat files in mijn share staan en meer geupload dan gedownload

heb een High ID
instellingen
192 Kb down
16 Kb up
hard limit op 500
max connections 1000

ik heb een classic kabel abo van Chello en heb geen router wel een firewall de standaard van windows XP en de nieuwste E-mule 0.30e
misschien te weinig sources? te kort laten aanstaan etc etc....
Hoeveel heb je al geupload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Anoniem: 66797 schreef op 29 december 2003 @ 16:42:

heb een High ID
instellingen
192 Kb down
16 Kb up
hard limit op 500
max connections 1000

Kan je verbinding het wel aan? als ik (met adsl basic) te veel upload heb zakt mijn download in.

(niet dat ik wat download, ik weet al bijna een maand niet meer wat ik nog wil downloaden :X )

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99958

Resistor schreef op 29 december 2003 @ 17:31:
[...]

Kan je verbinding het wel aan? als ik (met adsl basic) te veel upload heb zakt mijn download in.

(niet dat ik wat download, ik weet al bijna een maand niet meer wat ik nog wil downloaden :X )
Yep idd, om te downloaden heb je uplaod nodig. Als je teveel upload komt je verbinding aan ze max en zakt je download in, dus stel op max 10kb in ofzo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ja precies, dat dacht ik ook gelijk.

die upload van jou is heel aardig voor anderen, maar je doet jezelf nu waarschijnlijk te kort.
zet hem eens op 10 KB/s en gooi de max connections eens omlaag.

kijk eens in je statistieken wat je max connections is geweest en post die eens.
ik durf te wedden dat je nog nooit de 1000 gehaalt hebt, misschien moet je al bij zijn als je de helft gehaalt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Laatst online: 11-04 19:36
ik ben al 2 uur bezig met de laatste 20 kb van een album van 220 mb... kun je iets in je instellingen wijzigen ofzo waardoor hij deze download afrond
herhaaldelijk connect emule met iemand met een download van 0.0kb/s

het is me gelukt om het archive met emule te recoveren.. B) maar mis natuurlijk 1 nummer... :X

[ Voor 21% gewijzigd door Kluit op 29-12-2003 21:53 ]

Steam: McKluit

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.