Ik ben nu een bestand aan het downloaden. En ik wil graag met een vriend het bestand tot dusver alvast delen. Nu doe ik view files en staan bestanden die nog niet complete zijn er niet eens tussen. Waar slaat dat nou weer op? En ik kan ook maar niet vinden waar ik dat in kan stellen.
Dus nu kan ik nooit op een normale manier de andere user vinden voor dat bestand. Lekker handig geregeld
Zit nu al een half uur in de eeuwige optielijst te zoeken. Maar het bestaat echt niet. En ik dacht dat je vroeger een ed2k link kon maken met sources erin?? Maar daar vind ik ook nix meer over.
Update
Copy link source dus
Dus nu kan ik nooit op een normale manier de andere user vinden voor dat bestand. Lekker handig geregeld

Zit nu al een half uur in de eeuwige optielijst te zoeken. Maar het bestaat echt niet. En ik dacht dat je vroeger een ed2k link kon maken met sources erin?? Maar daar vind ik ook nix meer over.
Update
Copy link source dus
[ Voor 4% gewijzigd door me1299 op 22-12-2003 00:10 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen