Je moet bootstrappen, check het Kademlia gedeelte op Legeolas82' site.GrittyKitty schreef op 05 januari 2004 @ 00:02:
[...]
Hoe connect ik met kad netwerk / server? Want staat er eindeloos 'connecting' op kad Network. Hoe zit het met de bootstarp?
Btw: alles staan standaard ingesteld & altijd high ID
Je kan in Emule kiezen dat hij alleen met Static Servers mag verbinden, op die manier kan je dus zorgen dat hij alleen met de servers die jij kiest verbinding maakt (oppassen, anders kom je er opeens achter dat Emule er al een paar uur uitligt doordat je vergeten was genoeg servers aan te klikken)Silent Thunder schreef op 04 januari 2004 @ 23:47:
Twee vraagjes:
In het serverschermpje wat betekent het als je rechtermuisklik op 'n server doet; en vervolgens 'add to static server list' kiest?
Jep dat klopt.En bij de preferences heb je de optie 'reconnect on loss'. Als me verbinding weer eens gaar is en hij mocht uitvallen om vervolgens later weer online te komen; gaat eMule dus opnieuw connecten. Nu wil ik in dat geval dat eMule eerst naar bijvoorbeeld Razorback of S.E.G.D. gaat i.p.v. één of ander 5K-servertje. Kan je dat instellen door rechtermuisklik Razorback -> priority-> High?
Tijd voor deel 10.BalusC schreef op 28 oktober 2003 @ 17:20:
Ja, ik heb enkele replies getrashed.
Offtopic oneliners in de trant van "sjee, jouw HTML is gaar", "wow, wat ziet het goed eruit", etc kunnen jullie gewoon via ICQ/mail/topicreports afhandelen hoor
no comment
hee da's handy. Thanx. Nu wel connectedLekkere Kwal schreef op 05 januari 2004 @ 00:21:
Je moet bootstrappen, check het Kademlia gedeelte op Legeolas82' site.
Kan die link wel in de openingspost geplaats worden. Als het goed is staan er nix over kad in de openingspost.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Anoniem: 66797
dat kademilia kan je daar ook met de gewone Emule op connecten ??? ik ben niet zon voorstander van allerlei mods en of gemodificeerde clients...
maar groter netwerk met meer servers en clients is altijd goed
moet ik dan ook een andere update methode/URL gebruiken voor mn server update???
maar groter netwerk met meer servers en clients is altijd goed
moet ik dan ook een andere update methode/URL gebruiken voor mn server update???

Wat betekend dat WebIfc. ??
Bij mij is de rest wel goed, ED2K en KAD allebij connected, geen last van firewalls ofzo, alleen staat dat WebIfc. bij mij op disabled, kan iemand mij vertellen wat dat is?
Nee, je moet alleen de Emule testclient gebruiken, die met versienummer 0.4x begint, zie de Emule site. Je moet juist nooit de server update doen, je krijgt vanzelf servers van andere gebruikers. Sterker nog: Kademlia gebruikt geen servers dus dan heb je er al helemaal niks aan. Op het Ed2k netwerk maakt het ook niet uit met welke server je verbonden bent; je kan ook slechts een paar servers in je lijst houden.Anoniem: 66797 schreef op 05 januari 2004 @ 01:12:
dat kademilia kan je daar ook met de gewone Emule op connecten ??? ik ben niet zon voorstander van allerlei mods en of gemodificeerde clients...
maar groter netwerk met meer servers en clients is altijd goed![]()
De Webinterface, een 2e manier om Emule te gebruiken, slechts via de browser.Lawtje.com schreef op 05 januari 2004 @ 02:30:
[afbeelding]
Bij mij is de rest wel goed, ED2K en KAD allebij connected, geen last van firewalls ofzo, alleen staat dat WebIfc. bij mij op disabled, kan iemand mij vertellen wat dat is?
[ Voor 23% gewijzigd door The Third Man op 05-01-2004 02:48 ]
Verwijderd
ik ben van plan een 24/7 servertje neer te zetten met emule erop, ik heb nu een celeron 2ghz systeem op het oog, maar die heeft 256mb pc2100 erin zitten, is dat niet wat weinig voor winxp met een emule server?
WebIfc. is een afkorting voor "Webinterface", waarmee je via je browser kunt inloggen op je eMule. Je kan het aanzetten in de preferences bij "Webserver".Lawtje.com schreef op 05 januari 2004 @ 02:30:
[afbeelding]
Als je alleen XP en eMule gaat draaien is dat prima hoor. Een kale XP trekt volgens mij zo rond de 100mb ram als ie net is opgestart. Je moet het dan wel erg bont maken als je met eMule nog eens 156mb wilt trekken...Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 07:13:
ik ben van plan een 24/7 servertje neer te zetten met emule erop, ik heb nu een celeron 2ghz systeem op het oog, maar die heeft 256mb pc2100 erin zitten, is dat niet wat weinig voor winxp met een emule server?
Maarrem, kan je niet veel beter opzoek naar een wat goedkopere oplossing? Om nou een 2ghz systeem voor eMule en misschien wat andere serverpraktijken op te zetten is misschien een beetje overkill... Maarja, als je geld zat hebt, moet je het lekker doen natuurlijk
Dit topic is gesloten.