Pawcio heb ik nog niet gebruikt. TBHv4 loopt continue vast of crasht bij mij. Volgens een kennis van mij die vaker op het eMule forum rondhangt, hebben de ontwikkelaars van MorphNext daar gezegd dat ze wel heil zien in het Kademlia protocol/netwerk, en dat ze hun MorphNext functies overzetten naar MorphKad. MorphNext zou niet meer verder ontwikkeld worden.legolas82 schreef op 08 november 2003 @ 00:50:
[...]
Die anti-leech van Morphnext zit al in heel veel andere mods hoor.. The Blackhand, Pawcio en nog een paar...
OF Morphnext dood is weet ik niet.. Morphkad is gewoon hun mod van eMule 0.40..
Als MorphNext wijken moet voor MorphKad, terwijl MorphKad een extra netwerk heeft en minstens dezelfde functies, dan is dat niet erg. Ze beschouwen echter MorphKad 0.5 als extreem pre-alpha, dus ik ben een beetje "bang" om over te stappen, ook omdat ik dan opnieuw moet installeren. De .exe overzetten werkt hier niet volgens het forum.
Edit: Ik heb net MorphKad 0.5 opgezet. Eerst Kademlia 0.40f gedownload en in een map gezet, daarna de MorphKad exe eroverheen, clients.met, cryptkey.dat preferences.dat enz... overgezet, maar niet preferences.ini. De voorkeuren heb ik opnieuw ingesteld. Het ed2k deel van MorphKad werkt goed, en het programma download al. Hij downloadt ook al bestanden die al gedeeltelijk klaar waren. Het Kademlia deel staat echter al een hele tijd (uurtje of 1.5) op "Connecting". Is dat normaal? Ik heb begrepen dat Kademlia compleet serverloos werkt, en aangezien er in mijn statistics maar 3 mensen met Kademlia staan (waar ik er zelf dus waarschijnlijk 1 van ben) dan kan het best dat er geen verbinding wordt gemaakt...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 02:56 ]