[PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.855 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op 29 October 2003 @ 20:49:
[...]
Ook vind ik het jammer als Max Payne ineens een echt iemand is, net zoals met tomb raider eigelijk... zelfde verhaal.
Hoe bedoel je ?

Dat Max Payne ook een film moet zijn ?
Dat vind ik alleen maar gunstig. Tomb Raider films zijn gewoon dom omdat ze verhalen missen. Max Payne heeft een verhaallijn waar de gemiddelde film nog een puntje aan kan zuigen. Moet je na gaan als ze Bullettime in de film verwerken waar door het nog oogstrelender uit komt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb ook mp2 maar als ik dan met rechtermuis in bullet time ga veranderd alles een beetje van kleur maar om het nu slowmotion te noemen?

In mp1 was het traag ik vind het nu gewoon snel gaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 21:32:
Mensen ik heb ook mp2 maar als ik dan met rechtermuis in bullet time ga veranderd alles een beetje van kleur maar om het nu slowmotion te noemen?

Ja als je een jump maakt in bullet time gaat het langzaam hoor.
Je moet ook op je bullettime balkje letten. Als hij geel is dan heb je een langzamere bullettime dan als je balkje wit is.

Maar om het nou snel te noemen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:10
Switch schreef op 29 October 2003 @ 20:53:
Verfilming is imho niet echt nodig, Remedy heeft echt half Max Payne van de film 'Payback' geripped met Mel Gibson. Erg goede film wel :+. Maar echt, Remedy heft daar erg vene van 'gestolen'.
Waarom heeft max dan nog al ze tenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 21:32:

schiet ook je wapen es leeg op iemand zn hoofd, gaat het steeds stukje langzamer.. zo snel gaat et nu ook weer nie :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Laatste level.. wat irritant zeg: ik met een MP5, AK47, M4 en een pistool tegen Vlad die met bommetjes gooit.. Ik heb alle 3 die oranje dingen geraakt, en wat nu?? Als ik ff stilsta ben ik al dood :/ :( Thanks to die kutbommetjes!! Heb de panicroom wel snel gehaald: hoefde maar 1 keer op F9 te rammen ;)

[ Voor 40% gewijzigd door DeRCT13 op 29-10-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
PilatuS schreef op 29 oktober 2003 @ 19:06:
[...]

en dat vind ik dus een beetje jammer, je zou toch zeggen dat je met een kogel in je hoofd wel dood zou zijn, maar max niet hoor die gaat vrolijk verder
ja maar de kogel hoeft niet perse echt in het hoofd te zitten het kan ook een flink schampschot zijn geweest...
DeRCT13 schreef op 29 oktober 2003 @ 22:12:
Laatste level.. wat irritant zeg: ik met een MP5, AK47, M4 en een pistool tegen Vlad die met bommetjes gooit.. Ik heb alle 3 die oranje dingen geraakt, en wat nu?? Als ik ff stilsta ben ik al dood :/ :( Thanks to die kutbommetjes!! Heb de panicroom wel snel gehaald: hoefde maar 1 keer op F9 te rammen ;)
lol alle drie de oranje dingen :P er zijn er 8 die je eruit moet schieten ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Dark Lord op 29-10-2003 22:17 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 16:25
AudiRS4 schreef op 29 oktober 2003 @ 19:55:
[...]

Inzoomen kun je met E.
Thnx, en hoe kan ik de frames per seconde laten zien??

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:56
urk_forever schreef op 30 oktober 2003 @ 11:42:
[...]

Thnx, en hoe kan ik de frames per seconde laten zien??
Er is een cheat die ervoor zorgt dat je je framerate kan zien, maar bij mij werkt die niet. Maar je framerate kan je ook zien door het programma Fraps te gebruiken :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 13-10 16:25
Precies die werkt bij mij ook niet, hij zegt wel dat enablefps op true staat maar verder zie ik er niks van, ik zal het programma fraps eens bekijken.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Dark Lord schreef op 29 oktober 2003 @ 22:16:
[...]

ja maar de kogel hoeft niet perse echt in het hoofd te zitten het kan ook een flink schampschot zijn geweest...

[...]

lol alle drie de oranje dingen :P er zijn er 8 die je eruit moet schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Zo, gisteravond uitgespeeld... Inderdaad wat kort ja, maar wel erg leuk. Liever een spel dat kort en goed is dan lang en vervelend zullen we maar zeggen... :)

Heb nog even dat last man standing :? uitgeprobeerd, zo lang mogelijk in leven blijven terwijl er nieuwe enemies blijven spawnen, ook zeer vermakelijk.

Als je alle ruimtes enzo bekijkt waar je rondloopt tijdens het spel lijkt het alsof er veel meer badguys in 'thuishoren' dan dat je er werkelijk tegenkomt in de normale modus. Je komt een of andere grote ruimte binnen in een warehouse met overal kasten en hoekjes en kratten en dan staan er maar twee mannetjes...

Jullie dit opgevallen?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op 29 oktober 2003 @ 19:06:
[...]

en dat vind ik dus een beetje jammer, je zou toch zeggen dat je met een kogel in je hoofd wel dood zou zijn, maar max niet hoor die gaat vrolijk verder
tis niet voor nix max payne ej, hijs een lean mean fightingmachine :>
GoldieLox schreef op 30 oktober 2003 @ 17:42:
Zo, gisteravond uitgespeeld... Inderdaad wat kort ja, maar wel erg leuk. Liever een spel dat kort en goed is dan lang en vervelend zullen we maar zeggen... :)
nog een keer uitspelen, DOA schijnt ander einde te hebben :>

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Max Payne weer te spelen en ik had het perfecte storyline voor deel 3!

Het begin met Kaufman de baas van de Cleaners die je afgemaakt hebt in de
Upper East Side. Die man is helemaal niet van belang in de storyline maar toch word komt onder zijn hoofd zijn naam en word het beeld even stil gezet. In deel 3 krijg je te maken met zijn broer (netzoals in Die Hard 3). Die wraak wil hebben omdat je zijn broer vermoord hebt ;)

Beetje een mindflash misschien maarja... :P

Nog meer opties zijn natuurlijk... :P

Mona (weer)
The Innercircle
Vinnie zijn broer(remember deel 1)
Alfred Wooden
Jim Brevoura

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 19:16:
Ik Max Payne weer te spelen en ik had het perfecte storyline voor deel 3!

Het begin met Kaufman de baas van de Cleaners die je afgemaakt hebt in de
Upper East Side. Die man is helemaal niet van belang in de storyline maar toch word komt onder zijn hoofd zijn naam en word het beeld even stil gezet. In deel 3 krijg je te maken met zijn broer (netzoals in Die Hard 3). Die wraak wil hebben omdat je zijn broer vermoord hebt ;)

Beetje een mindflash misschien maarja... :P

Nog meer opties zijn natuurlijk... :P

Mona (weer)
The Innercircle
Vinnie zijn broer(remember deel 1)
Alfred Wooden
Jim Brevoura

1. dat zou wel leuk zijn
2. is toch opgedoekt nu?
3. huh?
4. Wooden was toch dood
5. die toch ook :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op 30 oktober 2003 @ 22:34:
[...]

1. dat zou wel leuk zijn
2. is toch opgedoekt nu?
3. huh?
4. Wooden was toch dood
5. die toch ook :)

Remember Mona ;)
Die was ook in het hoofd geschoten in deel 1.
Nix is wat het lijkt in Noir York :P

1. Verder gaan met Mona (kleine maxjes en mona's maken maar er gaat iets fout). Netzoals zijn eerste vrouw en kind.
2. Toen Max naar die foto keek waar alle Inner Circle members opzaten. Vier zijn er nu dood maar er leeft er nog een
3. Vinnie Cognittie heeft een broer in deel 1 (The Cognitie Brothers). Zijn broer wreekt hem misschien. LOL ik herrinner me net dat je Vinnie en zijn broer ook hebt neergeschoten in deel 1 :D
4. Wooden was neergeschoten maar we weten niet zeker of hij dood is.
5. Brovoura was ook neergeschoten maar we weten ook niet of hij dood is. Hij is zelfs neergeschoten in een ziekenhuis.... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
gaaf spel, maar ik zie het nut niet zo van het bullettime, aangezien je bij die jump ook slowmotion gaat, die gebruik ik ook altijd :)

Lekker wijf trouwens :P

Btw speelt het echt subliem, ik stel alles in op high, met mirrors etc, en me geforceje3 krijgt maar heel af en toe moeite :D

[ Voor 29% gewijzigd door mdj84nl op 31-10-2003 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 23:36:
[...]

Remember Mona ;)

1. Verder gaan met Mona (kleine maxjes en mona's maken maar er gaat iets fout). Netzoals zijn eerste vrouw en kind.
2. Toen Max naar die foto keek waar alle Inner Circle members opzaten. Vier zijn er nu dood maar er leeft er nog een
3. Vinnie Cognittie heeft een broer in deel 1 (The Cognitie Brothers). Zijn broer wreekt hem misschien. LOL ik herrinner me net dat je Vinnie en zijn broer ook hebt neergeschoten in deel 1 :D
5. Brovoura was ook neergeschoten maar we weten ook niet of hij dood is. Hij is zelfs neergeschoten in een ziekenhuis.... :)

Bravura is echt dood, was te zien/horen op de tv's tijdens het spel.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 00:39:
[...]

Crap das naadje ! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk zo`n bloed mod : kan iemand deze ff resizen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/jucy1a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/jucy2a.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 01:19:
Leuk zo`n bloed mod : kan iemand deze ff resizen ?
Leuk die plaatjes : kan je in het vervolgen eerst even de FAQ lezen?:w
Beschikbare UBB-like tags:

[img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-10 13:52

Dax

Leuk speeltje die bullettime mod _/-\o_
Hier wat pic's :)

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://noordenveld.web1000.com/images/maxpayne2/14.jpg

:Y) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29
Molotov rulezzz >:) >:) Ook zo leuk molotov naar iemand gooien en ondertussen in slowmotion een duik maken naar hem toe en dat de molotov net de persoon in brand zet en jij dan nog vol met shotgun hem naar achter schiet .. dat ie tegen paar tonnen met olie valt en die ook nog in de fik gaan }) })

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
en toch snap ik het hele bullettime gebeuren niet, het gaat niet eens zo heel erg slowmotion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:28
Timocos schreef op 31 oktober 2003 @ 13:16:
[...]

Molotov rulezzz >:) >:) Ook zo leuk molotov naar iemand gooien en ondertussen in slowmotion een duik maken naar hem toe en dat de molotov net de persoon in brand zet en jij dan nog vol met shotgun hem naar achter schiet .. dat ie tegen paar tonnen met olie valt en die ook nog in de fik gaan }) })
Klopt het dat je in het begin nog niet met molotov's en granaten kan gooien? ze zijn namelijk blauw in mijn wapen menu, en als ik ze wil kiezen doet ie nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:32
bram1234 schreef op 31 oktober 2003 @ 13:52:
[...]

Klopt het dat je in het begin nog niet met molotov's en granaten kan gooien? ze zijn namelijk blauw in mijn wapen menu, en als ik ze wil kiezen doet ie nix
ze worden ook als alternative wapen geselecteerd. gebruiken met alternate fire dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Laatst online: 16:44
(jarig!)
dat zijn "secondairy attack" wapens. die moet je gebruiken door op een andere toets in te drukken. ik weet ff niet wat dat is want ik zit op school. kijk maar ff in je opties
edit:
misschien eerst refreshen voordat je een [100 posts per pagina]-pagina door hebt gelezen en op het laatste berichtje wil reageren

[ Voor 32% gewijzigd door OnTracK op 31-10-2003 14:03 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook uitgespeeld, in iets minder dan 8 uur. Ik vond het wel een leuk spel, hoewel dat laden ietwat traag ging bij sommige levels (vooral deel 1, level 7). Ook geen enkel probleem gehad met het geluid (eax stond wel aan).

Het enige level wat ik best klote vond was dat level waarin je een gast moest beschermen.. Hij scheen best veel haast te hebben :/.

Qua performance draaide alles wel best op 1600x1200, alleen bij een zeer grote explosie in het laatste level, had mijn systeem het er een beetje zwaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:52:
Ik heb het spel ook uitgespeeld, in iets minder dan 8 uur. Ik vond het wel een leuk spel, hoewel dat laden ietwat traag ging bij sommige levels (vooral deel 1, level 7). Ook geen enkel probleem gehad met het geluid (eax stond wel aan).

Het enige level wat ik best klote vond was dat level waarin je een gast moest beschermen.. Hij scheen best veel haast te hebben :/.

Qua performance draaide alles wel best op 1600x1200, alleen bij een zeer grote explosie in het laatste level, had mijn systeem het er een beetje zwaar mee.
Nee man Vinnie beschermen was het grappigste stukje van het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat alleen jammer is, is dat met -developerkeys en page-up/page-down spelen, bij mij tot gevolg heeft dat de animaties zwaar ontregeld zijn..

(beeld staat gewoon stil en met 3x f3 gaat het wel verder, maar als in de animatie de deur opengaat, gaat de deur nu niet open :/).

Ik vraag me af of ik nu de enige ben met dit probleem of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 23:36:
[...]

Remember Mona ;)

Vinnnie heeft geen broer je verwart Vinnie met de Finito brothers die je toen in het hotel van Lupino moest afschieten.
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 00:39:
[...]

Bravura was naar mijn weten "in stabil condition" zoals ze dat op die tv uitzending zeiden maar ik kan me vergissen O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al anderen die de secret room hebben gevonden?
Zogenaamde memorial room, gemaakt voor een overleden developer zo lijkt het.
Secret Memorial
In Part 1, Chapter 7, there is a secret room on the outside of the building. At the
bottom-most ledge, you'll see a pipe blocking off a section of the ledge that leads
away from an open window. Follow this ledge (jumping over the pipe) around to
the secret room. This room contains a memorial to a fallen developer.
Het is bij het raam, onderaan die glazenwasser-trappen-geval, waar er een gozer uit het raam wordt geknald als jij aan komt lopen. Uitleg zegt het al.
Of het al eens eerder is gezegt weet ik niet, en anders voor degene die het nog niet wisten.
Verder vond ik de game heel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 23:13:

[...]

Het is bij het raam, onderaan die glazenwasser-trappen-geval, waar er een gozer uit het raam wordt geknald als jij aan komt lopen. Uitleg zegt het al.
Of het al eens eerder is gezegt weet ik niet, en anders voor degene die het nog niet wisten.
nee ik kon dit niet nog niet, maar als het goed is zijn er nog meer secrets d8 ik

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar zit ik vast ik heb die geheime kamer gevonden, maar hoe kom ik verder daar buiten op die relingen

afbeelding

Wat doen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Eey ik heb een vraagje, kan je in mp2 ook nog die vette jump move doen als in deel 1, dat je zo om hoekjes kan duiken en vet met 2 uzi`s iedereen neer maait ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caspergt schreef op 01 november 2003 @ 10:59:
Eey ik heb een vraagje, kan je in mp2 ook nog die vette jump move doen als in deel 1, dat je zo om hoekjes kan duiken en vet met 2 uzi`s iedereen neer maait ?
Yep..... kan weer.

Zitten zelfs nog meer mooie "moves" in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
caspergt schreef op 01 november 2003 @ 10:59:
jep gewoon default op shift drukken ;) en deze keer als je die move gebruikt gaat er geeneens bullet time vanaf :)
en als je op de grond land en door blijft schieten blijf je nog ff liggen ook, dat ziet er wel gaaf uit :D

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 09-10 12:25
Eindelijk ook uitgespeeld (ik neem m'n gemakje :+). Erg vermakelijk :)

Is 't trouwens niemand opgevallen dat de zanger van KoRn (Jonathan Davis) de stem van Vladimir Lem was? Mij ook niet hoor, tot de aftiteling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 02:09

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

uit :D

[ Voor 160% gewijzigd door enriqueeeee op 02-11-2003 01:23 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:45

OgWok

U.N.C.L.E.

Ziet er prachtig uit, vooral die bar? (Nora's playground) met die poppen die heen en weer schuiven, prachtig, wat een idee.
Wel teveel strips....... en sommige levels laden wat traag. De tegenstanders die duiken en koprollen maken lijkt wel Rise of the Triad.. INFIDEL :)

[ Voor 21% gewijzigd door OgWok op 01-11-2003 23:44 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
OgWok schreef op 01 november 2003 @ 23:43:
Ziet er prachtig uit, vooral die bar? (Nora's playground) met die poppen die heen en weer schuiven, prachtig, wat een idee.
Wel teveel strips....... en sommige levels laden wat traag. De tegenstanders die duiken en koprollen maken lijkt wel Rise of the Triad.. INFIDEL :)
Bar? Nora?
Funhouse en Mona moet dat zijn :)
ja dat is wel geinig gedaan, ook wel komisch als je er later terugkomt en dan die grote spuit tegen iemand zijn hoofd gooit :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Na de patch 1.1 is het probleem verholpen.
Sorry voor mijn actie.... :z

[ Voor 83% gewijzigd door Harmen op 02-11-2003 19:26 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Part I Ch 8?
Heel misschien heb ik er eentje voor je, maar ben niet zeker.

edit:
Helaas.. mn excuses.

[ Voor 19% gewijzigd door DeRCT13 op 02-11-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meendering schreef op 02 november 2003 @ 15:39:
Heel fijn.
Ik ben dus aan het spelen met MP2.
Ben nog maar net begonen, ben bij Part I chapter 7 ( :? )
Goed, dat level waar je door dat pretpark loopt, daarna kom je die mona tegen die staat te douchen.
Daarna moet je pc laden voor een nieuwe chapter.

Helaas blijft hij daar hangen. Heb het tot 3 keer geprobeerd. :'(
Kan iemand mij helpen?

Savegame ofzo?
Bij mij lijkt hij ook te hangen. Bij het laden van precies dezelfde chapter blijft hij cker 20 seconde hangen en gaat daarna weer vrolijk verder. Misschien is dat bij jou ook zo, en moet je gewoon ff geduld hebben :)

En heeft iemand misschien voor mij een werkende url voor de "First Person Mode mod ", die url uit het topic doet het bij mij niet :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:26

GG85

.......

Check dit!!!
Een Matrix Reloaded mod:
http://www.gamer.nl/nieuws/19660

Kan iemand even een mirror maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:15

Upke dupke

Oompa Loompa

Moment even.

Edit: Aaaah geweldig die 1 Mb upload.

Zie hem hier over 1 minuut: http://piazza.iae.nl/user...%20van_files/chateau2.zip

[ Voor 87% gewijzigd door Upke dupke op 02-11-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
nice, goed gemaakt die level! alleen jammer dat je neo niet bent :)

ik heb ff 2x gespeeld en mn tijd is 2:41

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
* GTA3 hoopt op een MP2 mod wat de kung fu mod bevat en een map die eruit ziet als de hal van matrix 1 aan het einde, lijkt me vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Upke dupke schreef op 02 november 2003 @ 17:07:
Moment even.

Edit: Aaaah geweldig die 1 Mb upload.

Zie hem hier over 1 minuut: http://piazza.iae.nl/user...%20van_files/chateau2.zip
ow thnx voor deze mirror want op gamer.nl via die link moest je eerst registreren :)
morgen ff spelen lijkt me wel gave map

vooral de Matrix mod lijkt me onwijs gaaf dan hoop ik dat ie nog ff iets beter word dan die ze voor 1 hadden maar die was ook al leuk :) want na 3x MP2 zo uit spelen word ie best wel saai :|

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

D4V3 schreef op 02 november 2003 @ 17:45:
nice, goed gemaakt die level! alleen jammer dat je neo niet bent :)

ik heb ff 2x gespeeld en mn tijd is 2:41
damn lang.. haalde net 1.15 :(

Maar echt vet.. vooral de 2 tussen filmpjes als de railing doorschiet en dat ene beeld.

maar denk dat et gewoon wachten is tot er een volledige matrix mod gaat komen. (ETM kan natuurlijk nie tippen aan MP2)

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 02-11-2003 23:50 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 13:38
What about the Theme Song? Late Goodbye van the Poets of the Fall...

supernummer... vind het ook goed bij het spel passen...

If you see me running, try to catch up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kwam net deze kamer tegen :'(

Afbeeldingslocatie: http://home.studenten.net/~wowleon/MP2_InMemoriam.gif

In Memoriam: Miika Forssell 1983 - 2003.

Een familielid van een van de ontwikkelaars? Of misschien was 'ie met z'n twintig jaar zelf al een van de ontwikkelaars?

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 00:36

wizza

/dev/null

Max Payne II is echt een coole game!! Alleen jammer dat 't verhaal / gameplay zo cool was dat ik 'm na 8 uur spelen, had uitgespeeld .. :)

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max Payne is een mooie game maar.... ik heb een probleem. :)
Als ik max payne speel bevriest mijn internet connectie. Met andere woorden: door het hoge cpu gebruik van max payne (ronde de 100%) stoppen tijdens het gamen mijn downloads en in/uitgaand internet verkeer is niet meer mogelijk.
Is dit en bekend probleem en is hier wat aan te doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 23:20
lzandman schreef op 03 november 2003 @ 00:51:
Kwam net deze kamer tegen :'(

[afbeelding]

In Memoriam: Miika Forssell 1983 - 2003.

Een familielid van een van de ontwikkelaars? Of misschien was 'ie met z'n twintig jaar zelf al een van de ontwikkelaars?
Hmm, waar zit dat kamertje?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Breepee schreef op 03 november 2003 @ 11:33:
[...]

[...]

Secret Memorial
In Part 1, Chapter 7, there is a secret room on the outside of the building. At the
bottom-most ledge, you'll see a pipe blocking off a section of the ledge that leads
away from an open window. Follow this ledge (jumping over the pipe) around to
the secret room. This room contains a memorial to a fallen developer.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Breepee schreef op 03 november 2003 @ 11:33:
[...]

Ik zie net dat 'ie al eerder in dit topic genoemd werd. Maar geen screenshot :P

De kamer vind je in Part I, Chapter 7. Als je op die schilderslift naar beneden gaat. Op een gegeven moment kun je dan via een raam weer naar binnen. Maar dat moet je niet doen. Je moet gewoon via de rand langs het gebouw blijven lopen. Om de hoek zit die kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik ben deze keer helemaal geen easter eitjes tegengekomen. :(

Dat was wel anders dan in deel 1.
Die vond je zo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan doe je het zelfs dan nog beter dan ik. Deel 1 heb ik geen eastereggs gevonden. Bij deel 2 heb ik erg veel gezocht naar painkillers en toen ook die memorialkamer gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Ik vond wel een aantal verwijzingen naar die song van Poets of the Fall. Een aantal personen in het spel zingt/neuriet dat deuntje. Maar of dat nou echt een eitje is...

En what about al die TV-uitzendingen met die gast die in het vorige deel de rol van Max Payne speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Laatst online: 23:30

me1299

$ondertitel

Ik heb het hele topic niet doorgelezen maar ik heb een probleem.

Heb net het spel geinstalleerd op mijn thunderbird 1400 met Geforce 4 TI 4200. En het draait ronduit belabberd alles op standaard.

En mijn vriend zit hier met een laptop: PIV 1800 met een Mobility Radeon 7500.

En bij hem draait het gewoon helemaal vloeiend.

Mijn 3dmark score is ruim 8500 en bij hem maar 3000. Hoe kan hij dan ooit het spel veel beter draaien???

Ik heb verder gewoon recente drivers enzo, en andere spellen presteren gewoon goed.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
daz vreemd, mijn geforce3 slikt alles op high zonder problemen :?

Heb je het alleen bij dit spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
lzandman schreef op 03 november 2003 @ 18:13:
Ik vond wel een aantal verwijzingen naar die song van Poets of the Fall. Een aantal personen in het spel zingt/neuriet dat deuntje. Maar of dat nou echt een eitje is...

En what about al die TV-uitzendingen met die gast die in het vorige deel de rol van Max Payne speelde.
ik snap ff niet wat je bedoelt? die in het vorige deel max payne speelde?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 09-10 13:15
Hij heeft t over Dick Justice :)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb precies dezelfde kaart (ti4200) en bij mij draait alles perfect heur...
geen idee waar het aan zou kunnen liggen...

ik vond het einde van mp2 beetje slap (het NIET-echte einde zeg maar)...zijn er nog meer mensen die hierbij aan mp1 moesten denken of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:44

Boss

+1 Overgewaardeerd

Nog een ander vraagje: er zijn een heelboel mods te krijgen. Da's mooi, maar ik kan er maar 1 tegelijkertijd gebruiken.

Is er een manier om meerdere mods tegelijkertijd actief te hebben? Dus bijvoorbeeld meer bloed + meer bullettime?

Of moet ik dan zelf die modfiles gaan decoden met de toolit, vervolgens samenvoegen tot 1 en dan die gebruiken?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
Hoe gebruik ik eigenlijk die mods? Ik heb die modtools gedownload maar daar lijk ik alleen maar iets mee te kunnen creeren? maar dat wil ik niet , me pc is wel meteen 10x zo traag :(

-edit- gelukt, moest in mainmapje, maar heb ik daar die tools voor nodig? voordat ik ze weer uninstall. (duurde nogal lang die install :{ )

[ Voor 29% gewijzigd door mdj84nl op 03-11-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond hem heel goed deel 2. hij was wat minder duister dan deel 1 dat beviel me wel, deel 1 was iets té. ik denk dat het komt omdat er nu ook een chick mee speelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
mdj84nl schreef op 03 november 2003 @ 23:52:
Hoe gebruik ik eigenlijk die mods? Ik heb die modtools gedownload maar daar lijk ik alleen maar iets mee te kunnen creeren? maar dat wil ik niet , me pc is wel meteen 10x zo traag :(

-edit- gelukt, moest in mainmapje, maar heb ik daar die tools voor nodig? voordat ik ze weer uninstall. (duurde nogal lang die install :{ )
de mod tools zijn alleen om een mod te maken,
je hoeft als je mods wil spelen alleen de .mp2m file in je main dir te gooien en hij werkt, die mod tools kunnen weg :D

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
ah okay, ff uninstallen dan, wat een troep zeg :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 08:15:
Max Payne is een mooie game maar.... ik heb een probleem. :)
Als ik max payne speel bevriest mijn internet connectie. Met andere woorden: door het hoge cpu gebruik van max payne (ronde de 100%) stoppen tijdens het gamen mijn downloads en in/uitgaand internet verkeer is niet meer mogelijk.
Is dit en bekend probleem en is hier wat aan te doen???
ik heb dit opgelost (met emule) om het programma wat download op above normal priority te zetten, je kan natuurlijk MP2 ook lager zetten denk ik, (ik heb geen last gehad van framedrops daardoor)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 12:57:
Dan doe je het zelfs dan nog beter dan ik. Deel 1 heb ik geen eastereggs gevonden. Bij deel 2 heb ik erg veel gezocht naar painkillers en toen ook die memorialkamer gevonden
Waar zit die kamer ergens??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:29
Vanitas schreef op 04 november 2003 @ 11:15:
[...]

Zie ergens op deze pagina is al zovaak langs gekomen :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Laatst online: 23:30

me1299

$ondertitel

Hij draait alweer lekker bij mij. Waar het aan lag? Al dood je me sla. Ik heb 3dmark gedraaid en daarna het spel nog eens opgestart en opeens draaide het wel soepel? :D

Heb gelijk vol enthousiasme episode 1 uitgespeeld. Echt weer een mega game!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 04 november 2003 @ 11:15:
[...]

8)7 eh.. boven aan deze pagina??? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een error tijdens de installatie :(
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/lumminsky/error.JPG
Weet iemand er iets op?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 09-10 12:25
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 18:37:
[afbeelding]
Weet iemand er iets op?
CRC errors krijg je van kapotte schijven. Dus je CD/HD waarvan je 'm installed is waarschijnlijk niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:28
Matrix Realoaded - Cheateau map nu voor Max Payne 2!
Afbeeldingslocatie: http://www.paynereactor.com/images/news/2003-11/2003-11-04-chateau2.jpg

Download: Chateau 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 18:37:
[afbeelding]
Weet iemand er iets op?
toevallig kwam er laatst iemand naar me toe die een probleem had, dat was dus zo'n beetje precies dezelfde error, het lag aan het cd'tje :)
dus mischien ff met ander merk cd proberen O-)

;)
Shockers schreef op 04 november 2003 @ 21:47:
Matrix Realoaded - Cheateau map nu voor Max Payne 2!
[afbeelding]

Download: Chateau 2
hmm sry hoor maar beetje laat :P pagina terug ofzo was deze link voor die map al gegeven :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
en hijs niet echt de moeite waard :S

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:28
Dark Lord schreef op 04 november 2003 @ 23:11:
[...]

hmm sry hoor maar beetje laat :P pagina terug ofzo was deze link voor die map al gegeven :)
ow lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan versnieuw je de originele gameplay van mP2 das ECHT jammer. Dan kan je net zo goed een gewone shooter kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:24
Op mn laptop met Ati radeon 9000 glimmen alle poppetjes
Op mn PC met geforce 4 niet meer..
Nu wil ik een nieuwe videokaart in mn PC, want die is sneller als mn craptop
Bah. stomme Max Payne, net nu ik wou geloven dat tussen irectx8 en directX 9 kaaten vast niet zoveel verschil zou zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 23:20
Mennuz schreef op 05 november 2003 @ 11:28:
Op mn laptop met Ati radeon 9000 glimmen alle poppetjes
Op mn PC met geforce 4 niet meer..
Nu wil ik een nieuwe videokaart in mn PC, want die is sneller als mn craptop
Bah. stomme Max Payne, net nu ik wou geloven dat tussen irectx8 en directX 9 kaaten vast niet zoveel verschil zou zitten :(
De Ati Radeon 9000 is overigens een DX8.1 kaart, en dat is nu juist het probleem. Voor die 'glimmende poppetjes' heb je (minstens) pixelshader 1.4 nodig. Die Radeon heeft dat (want dat is een DX8.1 kaart), maar die GF4 niet (dat is een DX8.0 kaart, en heeft pixelshader 1.3).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh jammer...

p3 800mhz , 512mb ddr en gf4 mx 420 64 mb

red het niet om te spelen :S

laagste resolutie - alles low = bagger
hoogste resolutie - alles low = bagger

hapert....alles komt door beeld heen , zie ik ineens 3 x maxy payne en hij beweegt ni meer

kdenk dus dat het gewoon aan de pc ligt... zijn er mensen die met mindere specs dit spel wel kunnen spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevallig kwam er laatst iemand naar me toe die een probleem had, dat was dus zo'n beetje precies dezelfde error, het lag aan het cd'tje :)
dus mischien ff met ander merk cd proberen O-)
K speelde de cd af via deamon tools. K heb even geprobeert met isobuster de bestanden van cd te halen. Dan installeerde ik het van de harde schijf, gaf nog een fout maar dan duwde ik maar op negeren en het spel werkt :) MP2_English.ras en MP2_Level_A.ras gaven problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51

Leejow(saait)

Blater

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 13:01:
bleh jammer...

p3 800mhz , 512mb ddr en gf4 mx 420 64 mb

red het niet om te spelen :S

laagste resolutie - alles low = bagger
hoogste resolutie - alles low = bagger

hapert....alles komt door beeld heen , zie ik ineens 3 x maxy payne en hij beweegt ni meer

kdenk dus dat het gewoon aan de pc ligt... zijn er mensen die met mindere specs dit spel wel kunnen spelen???
p3 900 mhz, 256 mb sdram en gf2 mx 200 32 mb
en alles loop als een zonnetje op medium op 800x600, is trouwens bij alle rockstar games dat het zo smooth loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn als ik nu chapter 2 laadt dan krijg ik een fout. Een of andere file vodka.xxx kon niet in Memory geladen worden.
Ohja m'n framerate fluctueert van 60-110fps met een gemiddelde van 85à 90fps @ 1280*960 alles op high met een hercules 9800np. no fsaa. k ben er in ieder geval tevreden mee. Daarstraks nog even de mona nude cheat gedaan, ziet er inderdaad wel leuk uit, maar altijd draaien ermee is dan niet zo leuk meer. Ik vind ook dat de grafics ver gevorderd zijn tov z'n voorganger.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leejow(saait) schreef op 05 november 2003 @ 13:18:
[...]

p3 900 mhz, 256 mb sdram en gf2 mx 200 32 mb
en alles loop als een zonnetje op medium op 800x600, is trouwens bij alle rockstar games dat het zo smooth loopt..
Hij draait bij jou ja...maar zeker niet als een zonnetje..dus zeg dat ook niet:p

(tenzij je met 20-30 fps tevreden bent..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik het nou hier of bij het andere spielerij forum moet vragen, maar ik zit een beetje vast. Ik zit nu in het politiebureau (part 2, prologue). Ik ben bij de "lockup" geweest, daar zeggen ze dat Mona bij de line-up is, daar is ze niet. Waar moet ik nu naar toe? Ben werkelijk al 5 keer het hele gebouw door gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Laatst online: 11-10 16:23

tweakerbee

dus..?

Je moet eigenlijk in de help-sectie van spielerij zijn, maar vooruit. Nadat je beneden bent geweest is Mona wel te vinden (met Winterson) in de Interrogation room.

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet je doen bij 3.7 dan zit die gast een beetje bommetjes vanaf een hoger gedeelte en jij moet steeds erom heen rennen anders krijg je zo'n bom voor je kop?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 18:51:
wat moet je doen bij 3.7 dan zit die gast een beetje bommetjes vanaf een hoger gedeelte en jij moet steeds erom heen rennen anders krijg je zo'n bom voor je kop?
Die bak waarop ie staat hangt aan 4 "kabels". Bovenaan elke kabel zit een soort van pin. Schiet ze er alle 4 uit, de bak valt. Dan ben je nog nie klaar, maar dat merk je vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakerbee schreef op 05 november 2003 @ 18:39:
Je moet eigenlijk in de help-sectie van spielerij zijn, maar vooruit. Nadat je beneden bent geweest is Mona wel te vinden (met Winterson) in de Interrogation room.
En waar in godsnaam is die kamer dan? Op die verdieping waar al die bureautjes staan, of beneden bij dat meisje dat vertelt dat haar vriend de hele dag spelletjes zit te spelen :-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
Op de verdieping waar de bureau's staan

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 13:12:
[...]

8)7 eh.. boven aan deze pagina??? :X
Ah. right... 8)7

Volgende keer iets beter lezen.

Ik ben maar weer eens opnieuw begonnen.
Nu maar opzoek gaan naar easter egs.
Wel jammer dat MP2 zo kort is, volgens mij is hij nog korter dan deel 1. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Ik zit vast :(
Zit ergens in 3. nog wat denk 6 ofzo.
Die ouwe in die rolstoel is net doodgeschoten en een gat in de vloer.
Je valt erin en die rus zet een bom op scherp.
Maar dan kom ik niet verder. die 4 gassies knal ik neer en dan zijn alle deuren dicht.
1 keer ben ik iets verder gekomen door meteen door te rushen en een deur in. Toen was er een bug en viel ik een verdieping lager. toen ging de bom af en was ik alsnog dood.

Iemand idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
hint: kijk eens in de kamer waar de level start... Ok nog 1 dan: kamer in kamer.. Moet je uit kunnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59
of nog beter, luister naar wat die ventjes zeggen, dan weet je ook waar je heen moet.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Breepee schreef op 05 november 2003 @ 11:31:
[...]

De Ati Radeon 9000 is overigens een DX8.1 kaart, en dat is nu juist het probleem. Voor die 'glimmende poppetjes' heb je (minstens) pixelshader 1.4 nodig. Die Radeon heeft dat (want dat is een DX8.1 kaart), maar die GF4 niet (dat is een DX8.0 kaart, en heeft pixelshader 1.3).
Ow, dan moest ik em ook maar eens snel op mijn laptop installen :) Die heeft namelijk een Radeon 9600 en mijn pc een GeForce4MX440 :X

Overigens,de game is echt super!
Ik heb em lekker nog niet uitgespeeld :) en ik ga er nog lekker van genieten dit weekend :)

Het is alleen wel 4 jaar geleden dat ik deel 1 had gespeeld, dus eenmaal begonnen in de deel 2 vond ik het allemaal maar heeeeeeeeel wazig.. maar gelukkig bleek het later zo te horen O-) :z
Pagina: 1 2 3 4 Laatste