[PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.855 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Mr_UnAnimouS schreef op 26 oktober 2003 @ 11:20:
[...]

Ik kan er niet voor zorgen dat je het zelf in kan stellen, maar hier is de mod met iets langzamere bullettime terwijl je zelf wel iets harder kan lopen :P.
Best cool om mensen te jongeleren met een M4 8).

Download

Enjoy ;).

[...]

Ik denk dat je hem net probeerde te downloaden toen ik deze versie verving met de nieuwe :P. Probeer het effe opnieuw ;).
zo ik heb ff met je mod gespeeld :)
best wel stoer alleen waarom gaat ie als je net bullet time aan zet (of uit zet) in ene heel snel? en je mod werkt alleen maar als het balkje geel is van bullet time, meestal is het dat wel maar er was ook een keer dat het dat niet was en toen ging het met gewone snelheid totdat ik iemand neerschoot

maar het is wel cool om net zoals in de matrix de kogels te ontwijken :P want je ziet ze nu echt heel langzaam op je afkomen :)
is ook wel cool om snel om iemand heen te lopen dan te slaan en dan een minuut w8en totdat hij er uiteindelijk achter komt dat hij moet vallen :D

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
Blackhole schreef op 26 October 2003 @ 17:06:
ZO voor de mensen die MAX eens als 1e persoons shooter willen spelen :

Hier een patch DLL

http://www.mp2mods.com/mo...ownloads&d_op=getit&lid=4

[afbeelding]

Maar hier nog en beetje MOD info

http://forums.3drealms.co...llapsed&sb=5&o=93&fpart=1
Deze stond vanmorgen al in de topicstart :) en helaas werkt die hyperlink (hier) niet

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA, wel weer een juweeltje hoor dit spel. Je zou kunnen zeggen meer van hetzelfde, maar das logisch natuurlijk, zou vreemd zijn als het ineens een compleet ander spel zou worden, dat is nou ook weer niet de bedoeling natuurlijk. Het nieuwe is er bij een 2e deel altijd een beetje af.
Maar hij is wel degelijk verbeterd, mooier, mooiere acties, mooiere/spectaculaire bullettime-gebeuren, nu echt a-la The Matrix....
Zo mogen we het graag zien,... echt een supertitel die zijn geld zeker waard is.

Dat Rockstargames is toch wel een fantastisch goed cluppie hoor met games als de series van GTA en Max Payne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
In die missie dat je Vlad in z'n restaurant moet helpen krijg je na een tijdje hulp van comboy nogwat (met die AK47), en als je die tot het einde van die missie in leven houdt, staat ie de 2e keer dat je in dat restaurant komt (Chapter 3 part II dacht ik) de hele tijd in de intercom te bleren. Wel lachen, op het laatst moet je hem dat ook nog afknallen.

Ik vind zelf trouwens 1 wapen meestal beter dan 2, omdat je met 2 tegelijk echt een stuk onnauwkeuriger schiet. Word dan wel irritant om headshots te maken, en die mannetjes lopen na 2 desert eagle kogels in de borst nog vrolijk heen en weer te springen. Beetje nep wel, en dat die deuren steeds weer gaan ook, maar voor de rest mooi spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
jij loopt toch ook nog na 2 desert eagle kogels vrolijk te shootdodgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Anders word het tegen 6 mannetjes tegelijk wel een beetje erg lastig he. Heb je met elke fps dat je als speler onrealistisch veel kan incasseren, of je krijgt van die tactical shooters (Raven Shield ed.) maar die manier van spelen past niet echt bij MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:15

Upke dupke

Oompa Loompa

Er zit een bug of iets dergelijks in die nieuwe bullet time mod. Als je iemand neerschiet, en de tijd vertraagd schiet je in eens voor uit. Onbestuurbaar. Iemand die dit ook had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, afentoe ga je extreem snel, bijv. nadat die bullet-time op is :D
Misschien kan het anders niet :?

Ik vind het btw wel jammer dat als je reload de bullet-time weer sneller gaat. Maar nog steeds ERG grappig die extreme bullet-time :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dark Lord schreef op 26 October 2003 @ 17:28:
[...]

zo ik heb ff met je mod gespeeld :)
best wel stoer alleen waarom gaat ie als je net bullet time aan zet (of uit zet) in ene heel snel? en je mod werkt alleen maar als het balkje geel is van bullet time, meestal is het dat wel maar er was ook een keer dat het dat niet was en toen ging het met gewone snelheid totdat ik iemand neerschoot

maar het is wel cool om net zoals in de matrix de kogels te ontwijken :P want je ziet ze nu echt heel langzaam op je afkomen :)
is ook wel cool om snel om iemand heen te lopen dan te slaan en dan een minuut w8en totdat hij er uiteindelijk achter komt dat hij moet vallen :D
Ja, klopt er zitten wat bugs in :P. Dat Max ineens heel snel loopt (wanneer ie uit bullettime komt) klopt en ik heb nog geen oplossing weten te vinden.
Ik zal kijken of ik de bullettime gelijk geel kan krijgen, zodat ie vanaf het begin heeel langzaam gaat :).

Maar het ziet er idd wel spectaculair uit :P. Vooral als je onder een mannetje gaat staan en hem dan met een kogelregen tegen het plafond vastplakt :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
huh? daar heb ik geen last van :D
en dat onbestuurbaar is ook nizo hier, ik kan gewoon heel snel rennen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mr_UnAnimouS, kan je ook proberen voor elkaar te krijgen dat als je die reload doet waarbij je rond draait de tijd niet sneller loopt? :) Maar wat je nu in elkaar gezet hebt vind ik ook al heel leuk, hoor :>

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ok, ik heb het voor elkaar dat Max niet zo snel rent wanneer die in of uit bullettime gaat :).

Features (tot nu toe):

- Unlimited bullettime
- Bullettime 1 (wit) = langzamer
- Bullettime 2 (geel) = langzamer
- Geen superspeed bij bullettime wanneer je eruit/erin gaat ;)

Download hier

Okyah: Ik zal kijken of ik dat voor elkaar krijg. Want ik erger me er ook een beetje aan ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hmm :9 Je kan die *.mp2m files gewoon openen met Kladblok, maar als je dan Saved en spel opstart krijgt je Corrupt File error :(. En ik heb geen zin om heel moeilijk te doen >_< Ik wil gewoon die file editten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Switch schreef op 26 oktober 2003 @ 20:03:
Hmm :9 Je kan die *.mp2m files gewoon openen met Kladblok, maar als je dan Saved en spel opstart krijgt je Corrupt File error :(. En ik heb geen zin om heel moeilijk te doen >_< Ik wil gewoon die file editten :P
Eerst extracten met Rasmaker2 ;) (bv. rasmaker2 -x mod.mp2m).
Daarna krijg je alle txt bestanden (1 maar ;)).
En dan kan je ze editen.
Als je ze dan weer in een .mp2m wilt voegen. Moet je: "rasmaker2 -a data mod.mp2m" doen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Oe, zal het zo proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Mr_UnAnimouS schreef op 26 October 2003 @ 20:01:
Ok, ik heb het voor elkaar dat Max niet zo snel rent wanneer die in of uit bullettime gaat :).

Features (tot nu toe):

- Unlimited bullettime

Download hier

Okyah: Ik zal kijken of ik dat voor elkaar krijg. Want ik erger me er ook een beetje aan ;).
Wat ik zelf trouwens erg vervelend vind worden met Unlimited Bullettime is het draaien van de camera om Max heen als ie reload (geld alleen in BT 2). Heb geprobeert het eruit te halen, maar tis me nog niet echt gelukt. Zat te kloten in data\database\camerapaths\camerapaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Uitgespeeld :'(

"I lied to myself that it was over."

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 22:26

GG85

.......

Booster schreef op 26 October 2003 @ 20:41:
Uitgespeeld :'(

"I lied to myself that it was over."
"But it really whas over...."

[ Voor 11% gewijzigd door GG85 op 26-10-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mr_UnAnimouS schreef op 26 October 2003 @ 20:01:

Features (tot nu toe):

- Unlimited bullettime

Download hier

Vet :0 Maak BulletTime is niet unlimited in Dead Man Walking :(.

Zou je dat óók kunnen fixen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Laatst online: 19-03-2021
die fps mod is ook wel nice })

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/dfijter/sl3t.JPG

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

OMG, dit is echt ziek :X

Ik heb net een halfuur continu met die mega-uber-ultra-bullet-time gespeeld en nu benk even aant GoTten... en ik verwacht telkens dat een pagina heel traag laadt 8)7
Dus ik me zo verbazen: "Bullet-time op? :? "
:X

//Nu bij het versturen van het bericht weer verbaasd dat het zo snel ging 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Okyah op 26-10-2003 21:04 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Switch schreef op 26 oktober 2003 @ 20:49:
[...]

Vet :0 Maak BulletTime is niet unlimited in Dead Man Walking :(.

Zou je dat óók kunnen fixen? :9
Helaas niet :(. Ik kan alleen de bullettime veranderen voor het hele spel en niet voor een bepaalde gamemode. Remedy heeft niet veel vrijheid gegeven voor modden :(.

Btw. Ik heb het voor elkaar gekregen om de tijd ook langzaam te krijgen wanneer je een reload move doet in bullettime, MAAR dan loopt de animatie van het reloaden niet meer synchroon :(. Het ziet er dan niet meer zo cool uit dus ik denk dat ik het maar standaard laat.

Edit:
Oke, de laatste update voor vanavond :P.

Features:
- Unlimited bullettime
- Geen superspeed bij bullettime wanneer je eruit/erin gaat
- Als je een shootdodge doet (rechtermuisknop+links/rechts) dan blijf je op de top van de jump effe hangen om nog beter te kunnen mikken :).

Download

Enjoy :).

[ Voor 27% gewijzigd door Jerry op 26-10-2003 21:23 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom nu niet meer verde. Ik ben nu bij Part I, Chapter IV en dan zit je in je flat als mona er is... en dan zie je een sluipschutter voor je raam... Waar moet ik heen/moet ik doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Okyah schreef op 26 October 2003 @ 21:04:
OMG, dit is echt ziek :X

Ik heb net een halfuur continu met die mega-uber-ultra-bullet-time gespeeld en nu benk even aant GoTten... en ik verwacht telkens dat een pagina heel traag laadt 8)7
Dus ik me zo verbazen: "Bullet-time op? :? "
:X

//Nu bij het versturen van het bericht weer verbaasd dat het zo snel ging 8)7
ROFL
je bent niet de enige met die bijverschijnselen :D

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben net begonnen en zit nu dus al vast in Deel I Part 4...

Als je die code hebt voor penthouse, kan je daar het raam weer uit... En dan?? Heb het hele level nu al een keer of tig doorgelopen en kom er niet uit. Heb wel op de opmerking van de zwerver in de basement gelet, maar daar kan ik (nog) niks mee....

Net ook bijna 50 pagina's text door zitten lezen en deze vraag is al een keertje voorbij gekomen, maar die persoon had het zelf opgelost, dus nu weet ik nog niets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 21:21:
Ik kom nu niet meer verde. Ik ben nu bij Part I, Chapter IV en dan zit je in je flat als mona er is... en dan zie je een sluipschutter voor je raam... Waar moet ik heen/moet ik doen :'(
Knal die vent overhoop, duurt ff, maar kan well, loop dan je apartment uit en ga de deuren af... Je komt dan een openstaand raam tegen waar je uit kan, gewoon de weg volgen en je komt van raam naar raam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
hmja ik zat net wat te warren...
ik denk ff bullit time en die gasten nakken... nou dat viel dus wel tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Mr_UnAnimouS schreef op 26 October 2003 @ 21:05:
[...]

Helaas niet :(. Ik kan alleen de bullettime veranderen voor het hele spel en niet voor een bepaalde gamemode. Remedy heeft niet veel vrijheid gegeven voor modden :(.

Btw. Ik heb het voor elkaar gekregen om de tijd ook langzaam te krijgen wanneer je een reload move doet in bullettime, MAAR dan loopt de animatie van het reloaden niet meer synchroon :(. Het ziet er dan niet meer zo cool uit dus ik denk dat ik het maar standaard laat.

Edit:
Oke, de laatste update voor vanavond :P.

Features:
- Unlimited bullettime
- Geen superspeed bij bullettime wanneer je eruit/erin gaat
- Als je een shootdodge doet (rechtermuisknop+links/rechts) dan blijf je op de top van de jump effe hangen om nog beter te kunnen mikken :).

Download

Enjoy :).
ah vet stoer :) ik heb hem nog niet gespeeld maar dat met die shootdodge blijven hangen lijkt me echt wel vet stoer :) morgen zeker ff uitproberen :D

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
nog eentje dan,
nu met 2 guns })

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/dfijter/sl3t2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Wat voor videokaart heb je, D4V3? Ik zou iig de drivers ff updaten.

Hij lijkt screenspace polygonen niet goed te texturen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
D4V3 schreef op 27 October 2003 @ 01:46:
nog eentje dan,
nu met 2 guns })

[afbeelding]
waarom is die tekst bij jou zo uitgerekt?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z'n health meter en die zandloper ook zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
probleem heb ik wel eens eerder gepost hier,
maar niemand wist het goede oplossende antwoord,
het is zo:
als ik max payne 2 er af gooi en opnieuw installeer dan doet hij het weer zoals het hoort, maar de eerstvolgende keer dat ik hem weer run ziet het er zo uit, en dat veranderd niet tot ik hem weer opnieuw install,
ik heb de laatste directx, de laatste drivers voor mn vidkaart (als je het vidkaart mag noemen, 32mb interne vga adapter :P) en ik zou niet weten hoe ik dit nou kan oplossen, als jij weet hoe het wel kan hoor ik het graag (en dan niet een antwoord van koop een Radeon 9600 pro want dat ga ik over een half maandje doen als ik mn geld heb).

het is trouwens niet alleen met de zandloper, healthmeter en aanduiding van wapens, maar ook de strips zijn niet te volgen omdat hij maar de linkerhelft van het stripverhaal uitvergroot laat zien en ook de wapentjes die je ziet als je aan je scrollwieltje draait zien er niet uit (wazige blauwe vlekjes waar je niets uit op kan maken)

ik heb ff een screenshot gemaakt met zo veel mogelijk probleempjes er op:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/dfijter/max_payne_probleem.jpg

- niet te zien wat voor wapens je hebt
- de wapenaanduiding klopt voor geen meter (of heb ik toch 100 molotovcocktails in me hand? )
- mona ziet er niet uit met die dingen om dr armen en benen :'(

[ Voor 36% gewijzigd door D4V3 op 27-10-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 13 Mods online gezet: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/13%20MP2%20Mods.zip

Improved Effects Mod
New muzzleflash effects for all guns and rifles. -New (cool) bloodeffects and Decals. -New Tracerroundeffects (very movielike). -New sooting sounds for the Beretta, Shotgun, Mp5 and m4. -Bullettime gamespeed like in Max Payne 1 and unlimited. -No yellowfading during Bullettime. -No auto-bullettime when shootdodging (manually available)

Infinite Bullettime
Infinite Bullettime mod. Kill em' in slow mo... All the time!

Jet Li Bullettime
A special bullettime mod that makes your enemies really slow while you can move around relatively fast. There are no screen shots for this mod

Old Cam Style
There is no information on this mod. Sounds like it has something to do with Max Payne 1's camera style

Poetic Justice
Replaces every weapon firing sound(except dragonuv) with new custom sounds. -Slightly Changed the blood decals so there's more. -Added Bullet-Time music

The Zone
When Max enters bullet time, everything is moving pretty slow, by the time he kills one or two enemies, he can walk into a room and kill everyone before they notice he's there. :) -Also, Max can stay in bullet-time longer, it regenerates much faster, and once he has killed a few enemies and increased his efficiency, it won't lower back down

AK-47 skin mod - by oldmanfunk
Description: A skin change for the AK-47

First Person Mod
A mod that sets you in first person mode

FullMetalJacket Mod
This mods changes include -No "Press *Pause* to exit pause mode" text anymore -New AK-47 sound from CS -New MP5 sound from CS -New Colt sound mixed by me ;) -Ability to change skins to the badly wounded and NYPD Max skins

en meer ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
D4V3: Mona heeft nogal een dikke kont bij jou :+

Ik zit nu klem in dat stuk waar Mona bij die monitoren blijft en jij in die lift naar boven gaat, P1 CH7 geloof ik, hoe kan je dat nu het slimst aanpakken, ik word de hele tijd overhoop geschoten als ik de eerste deur open doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
bullettime en granaat misschien...
het goede pistool / geweer kiezen wil ook nog wel eens helpen...

[ Voor 50% gewijzigd door D4V3 op 27-10-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Oeps.. ik kwam er net pas achter dat je tijdens het spelen ook kunt saven :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GUYS, met de Improved Effects Mod mod die ik hierboven gepost heb heb je dezelfde bullettime als in max payne 1 (dus veel langzamer en chiller) en is dat iritante gele gebeuren weg als je in bullet time zit. TOP!! http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/13%20MP2%20Mods.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
D4V3 schreef op 27 oktober 2003 @ 12:25:
probleem heb ik wel eens eerder gepost hier,
maar niemand wist het goede oplossende antwoord,
het is zo:

blabla 8<

ik heb ff een screenshot gemaakt met zo veel mogelijk probleempjes er op:

[afbeelding]

- niet te zien wat voor wapens je hebt
- de wapenaanduiding klopt voor geen meter (of heb ik toch 100 molotovcocktails in me hand? )
- mona ziet er niet uit met die dingen om dr armen en benen :'(
hmm echt vet maf, en idd mona ziet er niet uit zo :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss ga ik het spel ook wel kopen maar k moet wachten tot k m'n nieuwe grafische kaart heb, k wil er optimaal van genieten. Het wordt een hercules 9800. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Nieuwe update:

- Max kan maximaal 15 painkillers hebben
- Geen camera die om je heen draait met de reloadmove in bullettime
- Bullettime icon wordt rood ipv geel

Download hier

Btw als iemand nog ideeen heeft wat ie graag verandert zou willen hebben, moet je het maar zeggen :). Als het een cool idee is dan zet ik het in deze mod.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kZit nu vast. Het zou een spoiler kunnen zijn dus ik zettem ff tussen spoilertags..

tGaat over Chapter 1 deel 7 MEEN ik... iig dat je met Mona die liften gaat bedienen..

kZit nu vast waarin je met Mona die Inner Circle gaat opzoeken. kHeb net die schoonmakers in de hal vermoord (ze zaten achter een andere kerel aan) maar nu weet ik niet wat ik moet doen? Ze zegt ook nix meer. What to do?!(Ben dus al van dat balkon etcetera afgejumpd)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mr_UnAnimouS > ik krijg met die nieuwe mod errors :?
Als ik MP2 opstart en ik kies de mod, start het wel op, maar na de filmpjes word ik er meteen uitgegooid met de volgende melding: "Exception in engineInit:X_SharedDB: Weapons "Painkiller" and "Painkiller" had same ID"
Toen ik het een 2e keer startte kreeg ik een andere error, kweet even neit welke, kzal even kijken of ik dat kan reproduceren :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 18:49:
kZit nu vast. Het zou een spoiler kunnen zijn dus ik zettem ff tussen spoilertags..

tGaat over Chapter 1 deel 7 MEEN ik... iig dat je met Mona die liften gaat bedienen..

kZit nu vast waarin je met Mona die Inner Circle gaat opzoeken. kHeb net die schoonmakers in de hal vermoord (ze zaten achter een andere kerel aan) maar nu weet ik niet wat ik moet doen? Ze zegt ook nix meer. What to do?!(Ben dus al van dat balkon etcetera afgejumpd)
De deur door gaan waar de cleaners uit kwamen...
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Okyah schreef op 27 October 2003 @ 19:31:
Mr_UnAnimouS > ik krijg met die nieuwe mod errors :?
Als ik MP2 opstart en ik kies de mod, start het wel op, maar na de filmpjes word ik er meteen uitgegooid met de volgende melding: "Exception in engineInit:X_SharedDB: Weapons "Painkiller" and "Painkiller" had same ID"
Toen ik het een 2e keer startte kreeg ik een andere error, kweet even neit welke, kzal even kijken of ik dat kan reproduceren :)
Hij werkt weer :). Download hem effe opnieuw ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Mr_UnAnimouS schreef op 27 October 2003 @ 18:39:
Nieuwe update:

Download hier

Btw als iemand nog ideeen heeft wat ie graag verandert zou willen hebben, moet je het maar zeggen :). Als het een cool idee is dan zet ik het in deze mod.
maar zit hier ook dat van vertraagde bullet time in? of echt alleen die dingen die je daar hebt staan? of zijn die er nieuw bij :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Vette stuff Mr_UnAnimouS , ik ga het proberen :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Beetje jammer is dat ik met 1.01 nog steeds die sound bug heb op mijn Montego II

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Woei! :D
Dat effect dat je op het hoogtepunt van je bullet-time-dodge extreem traag gaat is erg koel :D :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dark Lord schreef op 27 October 2003 @ 22:38:
[...]

maar zit hier ook dat van vertraagde bullet time in? of echt alleen die dingen die je daar hebt staan? of zijn die er nieuw bij :)
Alles wat er nu inzit blijft erin zitten :).

Okyah: Je kan nu zelfs snipen terwijl je in de lucht hangt :D.

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 28-10-2003 10:31 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vlieg gewoon een kamer in met shotgun, dan draaien de poppetjes zich om en dan schiet die ultra-traagheid in werking >:)
KABLAM Dat ziet er echt heel koel uit :D Je kan nu echt een soort filmacties uitvoeren :)
Helaas mis ik in MP2 grote buitenlevels, dit had je in MP1 wel een beetje. Hier ben je altijd binnen en dat dodgen is neit zo goed te gebruiken in kleine gangetjes enzo..

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remedy Entertainment has released two bonus chapters for their recent action thriller sequel, Max Payne 2: the Fall of Max Payne. After installation, run the game and two new Chapters will be available under "New Game/Dead Man Walking" menu selection (Keep in mind that Dead Man Walking gameplay mode is only unlocked after you've completed the game for the first time, so you'll need to finish the game first before being able to play the Bonus Chapters).
Ook met een genaamd map: Mona's Playground - ben benieuwd :D

http://www.gamershell.com...ayne2BDMWBonusChapt.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Wat vinden jullie van de Juicy mod?

[img=400x300]]http://webpages.charter.net/cannibal/shots/01.JPG[/img]

Plaatje 2
Plaatje 3
Plaatje 4

Downloaden maar :)

Van de autheur:

another no-brainer mod...but damn fun none the less.

added a few cool blood effects...i think i love pfx.

tweaked bullet time: removed color filter, adjusted fov,
added a .05 blur, tweaked reload effect, changed BT +/-'s, added timestop (no running in circles around enemys though).

adjusted ragdolls to have less friction and weight.

tweaked a few camera paths and a few fire rates.

all n all...turned out very well imo, the timestop and bt adjustments(turned down total bt, diving gives +50%bt) really add some cool strategy, and the blood...well, its everywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
die 2 extra maps zijn wel leuk om te spelen, ze zijn teminste een stuk groter dan de normale dead man walking maps, ik vind vooral mona's playground erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:56
Ik zit vast in part 3 chapter 4. Ik moet dat baseball mannetje beschermen dat heb ik dus gedaan. Hij gaat na een tijdje naar een garage op een auto staan maar wat moet ik dan doen? Hij staat daar gewoon zonder iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10 21:59

Jumpiefox

Hoi ?

*hint* Hij kan de trap niet op maar de auto staat op iets wat wel omhoog kan. ^^

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 17:53:
Mss ga ik het spel ook wel kopen maar k moet wachten tot k m'n nieuwe grafische kaart heb, k wil er optimaal van genieten. Het wordt een hercules 9800. >:)
goede keus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik krijg die extra maps niet geisntalleerd? Als ik hem opstart zegt 'ie dat de installer mijn MP2 install niet kan vinden :?.

Net opnieuw Windows geinstalled, en MP2 ook net opnieuw, omdat ik anders problemen kreeg met register.. :{

Is het ook handmatig te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Alpha-xp schreef op 28 October 2003 @ 16:14:
*hint* Hij kan de trap niet op maar de auto staat op iets wat wel omhoog kan. ^^
Bij dat stuk kom ik zo ook, ik ben nu nog maar bij het begin van dat level :)
Erg bedankt alvast!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg die enhanced effects mod
GEIL!
dikke muzzel flashes . tracers . nieuwe sounds.
echt super geil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:10
http://www.gamer.nl/nieuws/19607
nieuwe map uit :)
ken hem alleen niet vinden op de site :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 18:32
Shyne schreef op 28 October 2003 @ 17:28:
http://www.gamer.nl/nieuws/19607
nieuwe map uit :)
ken hem alleen niet vinden op de site :?
als je ff een aantal posts omhoog kijkt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:12
Heb em van het weekend op een lanparty in 1 ruk uitgespeeld. Te makkelijk gewoon imho. Soms werd 't wel vervelen met stukjes waar je steeds moest saven en reloaden, om het spel te rekken. Kweet niet precies hoeveel uurtjes ik erover heb gedaan, maar niet superveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
xaverius86 schreef op 28 October 2003 @ 11:32:
ja helaas...kenk het spel ni spelen

p3 800mhz processor....doet het dus egt niet

of de copy is niet goed :S
ik heb een p3 750Mhz en het spel draait prima en soepel op 1024x786 met zo'n beetje alles op medium enzo
opzich wel overdreven :D maar dat is mischien wel leuk ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartistuta
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 16:50
Mr_UnAnimouS schreef op 27 oktober 2003 @ 18:39:
Nieuwe update:

Download hier

Echt een supermod dit. Cool als je ff blijft hangen, goed mikken en 1 voor 1 neerhalen :D
Alleen ik kan niet 15 painkillers hebben. Als ik er 8 heb, zegt ie gewoon painkillers full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Bartistuta schreef op 28 October 2003 @ 19:50:
[...]

Echt een supermod dit. Cool als je ff blijft hangen, goed mikken en 1 voor 1 neerhalen :D
Alleen ik kan niet 15 painkillers hebben. Als ik er 8 heb, zegt ie gewoon painkillers full.
Mja, dat werktte nog niet goed dus heb ik het er tijdelijk uitgehaald ;). Zat een bugje in.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word dat nou niet een beetje saai, dat je iedereen probleemloos kan afschieten.
Oke, het ziet er cool uit, maar voor de rest is het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 20:43:
je moet het ook alleen gebruiken als je het spel al uitgespeeld hebt en niets beters te doen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 12:48
Mr_UnAnimouS schreef op 28 October 2003 @ 20:24:
[...]

Mja, dat werktte nog niet goed dus heb ik het er tijdelijk uitgehaald ;). Zat een bugje in.
Lol.. door die mod van jou verbaas ik me nu dat alles zo snel gaat :+ Echt vette mod joh! Keep up the good work _/-\o_ _/-\o_

PS: Het zou pas helemaal cool zijn als die Kung Fu mod voor MP2 uitkomt, samen met die Unlimited Bullettime mod :D Iedereen probleemloos afslaan in matrix style _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Serial-X op 28-10-2003 21:33 ]

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Ok, hier is me eerste mod, ik weet dat het totaal nix voorsteld :P
klik

Screenies:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~epsk/rommel/mp2-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~epsk/rommel/mp2-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~epsk/rommel/mp2-3.jpg
Het is versie 0.00001 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Pax payne 2 zojuist uitgespeelt... Ik weet niet of ik nu :) moet zijn of dat ik moet :'(

:P

De muziek bij de aftiteling... das een mooi nr...
Weet iemand toevallig hoe dat nr heet ?

[ Voor 3% gewijzigd door jhead22 op 28-10-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Splash schreef op 28 October 2003 @ 21:37:
klik

Screenies:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het is versie 0.00001 ;)
en wat doet de mod? een level vol met troep waar je alles kan opblazen :D
of doet het nog meer ;)
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 20:43:
nouja je moet natuurlijk nog wel bullet time aanzetten :) maar voorderest is het opzich wel saai ja. Maar als je Max Payne 2 toch al 3x hebt uitgespeeld wil je ook wel weer eens op een andere manier :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu in de politiebureau, chapter 7 of 8 d8 ik maar weet niet waar ik heen moet. Ben naar beneden geweest in de lockup maar kan Mona maar niet vinden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Splash schreef op 28 October 2003 @ 21:37:
klik

Screenies:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het is versie 0.00001 ;)
Het is idd erg cool om met al die physic-objecten te spelen :D ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 23:07:
Ik ben nu in de politiebureau, chapter 7 of 8 d8 ik maar weet niet waar ik heen moet. Ben naar beneden geweest in de lockup maar kan Mona maar niet vinden. :'(
De persoon in het voorportaal vertelt het je precies, linker gang, helemaal achteraan.

Maar voor vragen m.b.t. het spel (problemen) wijs ik iedereen door naar Spielerij - Problemen & Vragen. Laten we het hier gewoon bij een discussie houden :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-10 07:04

b3ta

Hallo

jhead22 schreef op 28 October 2003 @ 22:34:
Pax payne 2 zojuist uitgespeelt... Ik weet niet of ik nu :) moet zijn of dat ik moet :'(

:P

De muziek bij de aftiteling... das een mooi nr...
Weet iemand toevallig hoe dat nr heet ?
Vond ik ook gelijk ff gedownload... en het leuke is dat Eddie die schoonmaker in de kelder ook dat nummer zingt!! geinige gedaan... _/-\o_

Het nummer heet:
Late Goodbye - weet niet meer van wie maar het staat in de aftiteling dus ff blijve opletten dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 29 October 2003 @ 15:28:
[...]

Vond ik ook gelijk ff gedownload... en het leuke is dat Eddie die schoonmaker in de kelder ook dat nummer zingt!! geinige gedaan... _/-\o_

Het nummer heet:
Late Goodbye - weet niet meer van wie maar het staat in de aftiteling dus ff blijve opletten dan maar ;)
Het nummer is van Poets of the fall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:55

Wom

Ben vandaag ook begonnen met Max Payne 2, wat een goed vervolg zeg :D
De verwijzingen naar het vorige deel alswel hoe het verhaal zich ontvouwt, allemaal even leuk. Zitten trouwens wel meer 'grappige' dingen in als in het eerste deel viel me op, zoals dat gedeelte waar je door die camera naar je eigen appartement kijkt. Dat zijn dingen die ik wel mag, maargoed ik ben snel weer verder spelen :)
Helmet schreef op 29 October 2003 @ 16:21:
Zet ook de afluisterapperatuur maar eens aan, max heeft ook gebeld met een 0900 lijn :p (en de vrouw waarmee ie praat heet mona)
Klopt jah :D Geweldig :D

"What are you ? Some kind of freak ?"

[ Voor 29% gewijzigd door Wom op 29-10-2003 16:23 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 09-10 13:15
Zet ook de afluisterapperatuur maar eens aan, max heeft ook gebeld met een 0900 lijn :p (en de vrouw waarmee ie praat heet mona)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, wat gebeurd er dan als je door de camera naar je eigen huis kijkt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 17:25:
Dat moet je zelf maar uitvinden, het is leuker als je het zelf meemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 17:25:
dan:
zie je 2 gozers een bom plaatsen en dan zeggen ze: zodra hij de deur opendoet ontploft de bom en dan doet een maat van hun de deur open en dan ontploft de bom ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Switch schreef op 28 October 2003 @ 16:36:
Ik krijg die extra maps niet geisntalleerd? Als ik hem opstart zegt 'ie dat de installer mijn MP2 install niet kan vinden :?.

Net opnieuw Windows geinstalled, en MP2 ook net opnieuw, omdat ik anders problemen kreeg met register.. :{

Niemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:28
Ik denk dat het vast al een keer is gevraagd, maar om nou alles door te lezen... Hoe kan je blijven liggen als je eerst een sprong hebt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Blijven liggen moet je gewoon je schiet knop blijven inhouden en doorraggen. Dan blijft hij liggen. Dus knoppie bullet time dodge klikken, en de schietknop in blijven houden.

Ja moves zijn vrij beperkt, ook dat naar links en rechts rollen en naar achter heb ik geen 1 keer gebruikt.

Het vetste deel van het spel vond ik toen mona en max samen gingen en je die horde tuupjes moest afknallen, vet kicken. Maar verder trad de verveling alweer gauw op.

Ik heb mijn mening wel wat herzien nu ik hem ook uitgespeeld heb.

-Graphics waren wel een stukje beter op mijn pc. Indrukwekkend wel. Nieuwe schietmode is ook aardig. Kunt er veel mee.

-Gameplay was ook wel wat beter dan toen gespeeld in de MM.

Maar wel weer andere kritiekpunten.

-Hoe geweldig het verhaal ook mag zijn (ik vind het niet eens zo geweldig) het blijft gewoon neerkomen op een stukje lopen en schieten, lopen en schieten. Absurd grote aantallen ventjes.

-Ook is er geen manier om je voor te bereiden op komende ventjes als je het niet weet, je moet maar blind ergens in rennen, omdat er geen sneaky manier is om ze eerst te zien.

-Zelfs het schieten wordt saai. De actie is teveel van hetzelfde.

-Leuk om 1 keer te spelen, maar dan ook de kast in na die 2 dagen, dat vind ik toch een beetje duur voor dat plezier. En die 2 andere modes, boeit me niet, verhaal had ik ook maling aan omdat ik gewoon zo verveeld was van het schieten dat het verhaal daar ook niks meer aan kon veranderen. Ik vond payne 1 verhaal ook beter.

-Payne wordt doodgeschoten maar dan komt hij is zo'n vaag level waar je wat blurry rondloopt en dan leeft hij weer. Ja right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie hebben de eer om mijn eerste post op dit forum te mogen aanschouwen 8)
anyways, leuk hier te zijn

Die bullet time 2.0 mod HEERST! echt super!
Spel is echt verslavend, vooral dankzij deze mod.

Ik wil zelf ookwat modjes gaan maken voor max payne 2, maar vanwege tijdgebrek komt het daar binnenkort nog niet echt van.

Vandaar mijn vraag voor mr anonymous... (jij schijnt geloof ik wel te kunnen modden, was bullet time 2.0 niet door jouw gemaakt?) is het mogelijk om de enemies op verschillende plaatsen te laten spawnen oid, het spel is ontzettend cool maar als je hem 4x uitgespeelt hebt weet je ongeveer waar elk mannetje vandaan komt en hoe leuk het spel ook is, dan wordt het voorspelbaar.

Ook mag het aantal enemies tijdens de normale missies wel wat hoger, imho.

ben benieuwt of dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Redfish: wie zegt dat hij wordt doodgeschoten? Kogel in je hoofd betekend niet persé dat je dood bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 18:19:
jullie hebben de eer om mijn eerste post op dit forum te mogen aanschouwen 8)
anyways, leuk hier te zijn

Die bullet time 2.0 mod HEERST! echt super!
Spel is echt verslavend, vooral dankzij deze mod.

Ik wil zelf ookwat modjes gaan maken voor max payne 2, maar vanwege tijdgebrek komt het daar binnenkort nog niet echt van.

Vandaar mijn vraag voor mr anonymous... (jij schijnt geloof ik wel te kunnen modden, was bullet time 2.0 niet door jouw gemaakt?) is het mogelijk om de enemies op verschillende plaatsen te laten spawnen oid, het spel is ontzettend cool maar als je hem 4x uitgespeelt hebt weet je ongeveer waar elk mannetje vandaan komt en hoe leuk het spel ook is, dan wordt het voorspelbaar.

Ook mag het aantal enemies tijdens de normale missies wel wat hoger, imho.

ben benieuwt of dit kan
Helaas niet. Hierdoor zou ik de levels zelf aan moeten passen om dat voor elkaar te kunnen krijgen (dmv de .lv2 files). En die heb ik niet tot mijn beschikking ;).

Het is denk ik gewoon wachten totdat Remedy de mod-tutorials vrijgeeft. Hierdoor kunnen er meer mensen modden en dan kunnen we vette nieuwe levels verwachten :).

Ik zelf wacht vooral op een tutorial om een Dead Man Walking-map te kunnen maken (een normale map kan ik wel maken).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rafe schreef op 29 October 2003 @ 18:20:
Redfish: wie zegt dat hij wordt doodgeschoten? Kogel in je hoofd betekend niet persé dat je dood bent ;)
en dat vind ik dus een beetje jammer, je zou toch zeggen dat je met een kogel in je hoofd wel dood zou zijn, maar max niet hoor die gaat vrolijk verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 18:32
PilatuS schreef op 29 October 2003 @ 19:06:
[...]

en dat vind ik dus een beetje jammer, je zou toch zeggen dat je met een kogel in je hoofd wel dood zou zijn, maar max niet hoor die gaat vrolijk verder
kogel in je hoofd kan je gewoon overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 16:25
Hoe kan ik de fps laten zien in MP2? Ik heb al opgestart met -developer en al in de console showfps ingetypt maar ik krijg niks te zien??
En hoe kan ik trouwens inzoomen met de sniper rifle?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 29 October 2003 @ 17:53:

Ik krijg die extra maps niet geisntalleerd? Als ik hem opstart zegt 'ie dat de installer mijn MP2 install niet kan vinden .

Net opnieuw Windows geinstalled, en MP2 ook net opnieuw, omdat ik anders problemen kreeg met register..

Zet het bestandje in je max payne 2 map en run het dan pas, ik hoop dat het werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

urk_forever schreef op 29 October 2003 @ 19:45:
Hoe kan ik de fps laten zien in MP2? Ik heb al opgestart met -developer en al in de console showfps ingetypt maar ik krijg niks te zien??
En hoe kan ik trouwens inzoomen met de sniper rifle?
Inzoomen kun je met E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 woord voor Max Payne 2: Subliem !

Er zijn trouwens ook rumors dat ze Max Payne willen verfilmen.... :o

Ik weet niet hoe ik het doe

Maar soms als ik in bullet time zit en ik heb alle ventjes afgeschoten doet Max een speciale move ofzo iets. Hij staan dan met beide armen gespreid draait dan om zijn as en doet zijn handen voor bij elkaar zoals je weer kan schieten. Is dit een move of is dit een ingame cinematic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 20:42:

Maar soms als ik in bullet time zit en ik heb alle ventjes afgeschoten doet Max een speciale move ofzo iets. Hij staan dan met beide armen gespreid draait dan om zijn as en doet zijn handen voor bij elkaar zoals je weer kan schieten. Is dit een move of is dit een ingame cinematic ?
Dat is reloaden als ik et goed heb ,... ziet er zeer spectaculair uit moet ik eerlijk bekennen :) 8)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 20:42:

ik hoop niet dat ze het gaan verfilmen, wat ik tot nu toe heb meegemaakt met het verfilmen van spellen is niet bepaald positief te noemen.

Ook vind ik het jammer als Max Payne ineens een echt iemand is, net zoals met tomb raider eigelijk... zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 29 October 2003 @ 20:47:
[...]

Dat is reloaden als ik et goed heb ,... ziet er zeer spectaculair uit moet ik eerlijk bekennen :) 8)
Cool thnx :)
Toch maar een vaker reloaden in bullettime 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 12:48
PilatuS schreef op 29 oktober 2003 @ 19:06:
[...]

Hij zegt op een begeven moment toch ook tegen mona dat zij dood moest zijn omdat hij gezien had dat ze in haar hoofd geschoten word?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Verfilming is imho niet echt nodig, Remedy heeft echt half Max Payne van de film 'Payback' geripped met Mel Gibson. Erg goede film wel :+. Maar echt, Remedy heft daar erg vene van 'gestolen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Serial-X schreef op 29 October 2003 @ 20:49:Hij zegt op een begeven moment toch ook tegen mona dat zij dood moest zijn omdat hij gezien had dat ze in haar hoofd geschoten word?
Geloof nooit een game-character ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste