[PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.855 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
Afbeeldingslocatie: http://www.helmet.nl/tweakers/mp2/mp2title.gif
Max Payne 2: The Fall of Max Payne

In het jaar 2001 werd de game-wereld geschokt (op een positieve manier) door het
uitkomen van de geweldige game Max Payne. Het spel combineerde actie en geweld met een spannend
en meeslepend verhaal.

Nu twee jaar later brengt de ontwikkelaar remedy in samenwerking met Rockstar het tweede deel van Max Payne uit.

Het spel borduurt door op het succes en in de sfeer van het eerste deel. Je komt dan ook veel oude bekenden tegen in het spel.

Het verhaal zit uitstekend in elkaar en je komt er pas vrij laat achter wie nu de eigenlijke schavuit is :)
Features

• Max Payne's signature slow motion gunplay has been improved on every level. Get ready for Bullet Time 2.0.
• New guns and new moves make action more cinematic and intense than ever before.
• Fully integrated Havok physics engine allows for interactive environments creating incredible combat scenes. Ragdoll characters and physics in slow motion create breath-taking combat scenes.
• All new AI - cooperative NPC's fight with Max and more believable enemies create tension and more interesting and varied challenge.
• A stunning level of detail: Extremely detailed environments with photorealistic textures, highly enhanced radiosity lighting and extremely lifelike characters (including facial animations & lip synchronization) provide a visually staggering cinematic experience.
• Massive production values - including a motion picture stunt crew, professional talent for voice acting and graphic novels, motion capture and authentic digital source material from New York City.
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/10/07/max_thumb001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/10/07/max_thumb002.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/10/07/max_thumb003.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/10/07/max_thumb004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/561633_20030930_thumb002.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/maxpayne2/1010/max_thumb001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/561633_20030919_thumb002.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/561633_20030930_thumb003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/maxpayne2/0929/max2_thumb001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/maxpayne2/0929/max2_thumb002.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/maxpayne2/0929/max2_thumb003.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/561633_20030904_thumb003.jpg

Systeemeisen

Afbeeldingslocatie: http://www.helmet.nl/tweakers/mp2/mp22.jpg

Minimum:
Processor:1Ghz PIII/Athlon of 1.2Ghz Celeron/Duron processor
Videokaart:32MB AGP 3D-kaart met ondersteuning voor transform en lightning
Geheugen:256MB RAM
Besturingssysteem:Windows 98/ME/2000/XP (2003 werkt ook)
DirectX:9

Aanbevolen:
Processor:1.4Ghz Athlon or 1.7 Ghz Pentium 4, Celeron or Duron processor
Videokaart:64MB AGP 3D-kaart met ondersteuning voor transform en lightning
Geheugen:512MB RAM
Besturingssysteem:Windows 98/ME/2000/XP (2003 werkt ook)
DirectX:9

Links

Afbeeldingslocatie: http://www.helmet.nl/tweakers/mp2/mp23.jpg
Max Payne 2 Website
Meer Screenshots
Teaser Trailer (meer)
Full Trailer (meer)
Gameplay Movie Clips (all)
Gameplay Movie pack #1
Gameplay Movie pack #2
Gameplay Movie pack #3

Mods
Remedy en Rockstar games hebben modtools gereleased.
Deze maken het mogelijk om het spel in zijn geheel aan te passen. De bekendste mod voor Max Payne (1) was de Kung Fu Mod en persoonlijk zie ik deze ook heel graag voor Max Payne 2 verschijnen.

Het is een kwestie van geduld :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200310/small1067154956_0.jpg
First Person Mode mod
Deze mod maakt het mogelijk om Max Payne 2 in first person mode te spelen, het biedt tevens nog een paar extra opties zoals unlimited bullettime enz

Download
Afbeeldingslocatie: http://www.helmet.nl/tweakers/mp2/thumb1.gifUnlimited Bullet Time 2.0
Deze mod geeft je de kans om het hele spel in slowmotion te spelen :)
offtopic:
Mr_UnAnimouS als ie teveel bandbreedte trekt contact me dan even

Download
Afbeeldingslocatie: http://www.helmet.nl/tweakers/mp2/noimage.gifStopMotion mod
De tijd gaat stil staan op het moment dat je iemand killed in bullettime
tevens is er een nieuwe bloed texture toegevoegd.

Download
Afbeeldingslocatie: http://www.helmet.nl/tweakers/mp2/ak47thumb.jpgAk 47 Skin
Een andere skin voor de AK47

Download
Afbeeldingslocatie: http://webpages.charter.net/cannibal/shots/01.JPGJuicy Mod
Ik denk dat de screenshot alles zegt :)

Download

Reply posten?
Omdat het verhaal in dit spel erg belangrijk is en het niet leuk is als iemand al van te voren weet wat er gaat gebeuren, dienen we spoilers duidelijk aan te geven.

:? Hoe geef ik een spoiler duidelijk aan?
sim-pel! in je bericht type je gewoon
[table][tr][td bgcolor="#000000"]Hier komt je spoiler :)[/td][/tr][/table]

Dit heeft als resultaat:
Hier komt je spoiler :)

Voorgaande delen:
Max Payne 2: The Fall of Max Payne

[ Voor 161% gewijzigd door Helmet op 28-10-2003 16:20 ]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
er zitten geen links bij de thumbs van de screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

He, het nieuwe Max Payne 2 topic. Mooie startpost wederom, zoals ook bij deel 1.

Ik ben nu bezig met MP2 te spelen op de tweede game type. De moeilijkere dus. Daarna ga ik gewoon elke andere ook doen. Alleen New York minute denk ik niet, want dat vind ik echt een rot mode. Bah, alles zsm doen... :(

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 18:10:
offtopic:
er zitten geen links bij de thumbs van de screens
ben ermee bezig :)
edit:
Werken nu! wil een modje er ff [PC] voor zetten ?

[ Voor 13% gewijzigd door Helmet op 24-10-2003 18:33 ]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
Misschien handig om in de startpost te hebben dat spoilers duidelijk aangegeven dienen te worden :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Heb hem sinds vanmiddag. Damn, wat een gruwelijke game!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
spannend hoor,
zit nu in de laatste level, moest net eten dus nog niet uitgespeeld,
maar dat is zo wel het geval hoop ik :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je recommended specs zijn gelijk aan de minimum, hoort dat zo of heb je een foutje gemaakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minimum specs en aanbevolen specs nog even aanpassen ;)

edit** Hmz :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:17
al uitgespeeld, maar blijft leuk. Lekker cheaten O-)
Weet iemand trouwens al iets over Mod's voor MP2. Trouwens MPheadquarters is dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Loop ergens rond in Part III Chapter 8 ofzow, d8 dat ik het al rond gespeeld had na chapter 7. Hoeveel gaan er nog komen :P. Mooie game inderdaad!

nVENTIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 08:35

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

part 3 chapter 8 is het laatste :) je bent er bijna :P (good luck met dat laatste level trouwes :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste deel heet trouwens ook gewoon Max Payne en niet Max-Payne :)
Ben nu in Part II, Chapter 3. Gruwelijke game gewoon, ik ben op zich eigenlijk niet zo'n fan van Bullet Time 2.0 maar de Matrix blurr effecten die je dan af en toe krijgt zijn gewoon te gruwelijk :9~ Ik bedoel dus dat de camera dan om je heen gaat draaien tijdens een side step, die een draai is in die bullet time, en dat je dan zo'n vette blur krijgt (lekker duidelijk :P).

Maar goed, ik moet snel verderspelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Shit man.. zit nu in 1.4 vast, ik stap net van een instortende steiger af.. komen die gekken met zn achten op me af.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:27

Len

Leeg

DeRCT13 schreef op 24 oktober 2003 @ 19:48:
Shit man.. zit nu in 1.4 vast, ik stap net van een instortende steiger af.. komen die gekken met zn achten op me af.. :(
Ow ja.. ff denken.... Jah! nu weet ik het weer, die gasten moest je dood schieten ;)

Kortom, overal zoeken naar pills (health) Ik kwam ze zelf bovenop een stelling tegen, ik heb ze er maar vanaf geschoten. :D

Ow en die droom levels........ OMG cool... wat een spel. jammer dat het zo kort is :(

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08
heb hm net uitgespeeld, geweldig spel :)

alleen ik houd niet zo van die stripverhaaltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
De stripverhaaltjes maken het verhaal juist zo koel :)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

T7D_Sneezy schreef op 24 October 2003 @ 19:55:
heb hm net uitgespeeld, geweldig spel :)

alleen ik houd niet zo van die stripverhaaltjes
Stripverhaaltjes horen juist bij de sfeer van Max Payne. Ik vind het subliem gemaakt.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

STIMPPYYY schreef op 24 October 2003 @ 19:21:
al uitgespeeld, maar blijft leuk. Lekker cheaten O-)
Weet iemand trouwens al iets over Mod's voor MP2. Trouwens MPheadquarters is dood :'(
Binnenkort worden de MOD-tools gereleased door Remedy en dan kan je mods gaan verwachten :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Laten we hopen dat er mooi spul uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
maadag komt dit spel eindelijk naar me toe:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

DeRCT13 schreef op 24 oktober 2003 @ 20:59:
Laten we hopen dat er mooi spul uit komt :)
Zoals een Kung-fu mod, net zoals bij deel 1, die was echt heel kewl.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
Nou een matrix-mod zou ik ook al heel erg mooi vinden (voor maxpayne zijn ze er één aan eht ontwikkelen die dr echt heel vet uit zet (real world heet die geloof ik)) stel je voor dat die omgezet wordt naar mp2, dat zou wel extreem vet zijn! :)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
Helmet schreef op 24 oktober 2003 @ 21:14:
Nou een matrix-mod zou ik ook al heel erg mooi vinden (voor maxpayne zijn ze er één aan eht ontwikkelen die dr echt heel vet uit zet (real world heet die geloof ik)) stel je voor dat die omgezet wordt naar mp2, dat zou wel extreem vet zijn! :)
je kan erop rekenen dat dat gebeurt, als remedy namelijk slim is schrijven ze export tools, en ik weet wel zeker dat mp2 in deze vorm niet veel verschilt qua coding met max payne 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( . Geweldig die spellen van tegewoordig . ut savegame niet in de installatiemap opslaan . Doe ik een reinstall van windows...... wtf kan ik helemaal opnieuw beginnen 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

*Let op*, deze spoiler gaat over het laatste level. Alleen lezen als je hem al uitgespeeld hebt, dus. ;)

Dat laatste level is érg gaaf. Zeer veel enemies. Gelukkig ook veel painkillers, die had ik hard nodig. Een ding vond ik erg onduidelijk. Dat was bij die rolstoellift en die eindbaas, wiens naam ik even vergeten ben. Ik bleef maar al m'n kogels op 'm schieten, van bijna elke gun. Hij ging maar niet dood. 8)7

Later bleek die rolstoellift naar beneden te komen en had ik door wat de verdere bedoeling was.

5,5 uur heb ik er over gedaan. Speed modus. Da's toch wel erg kort hoor, maar goed. Geklaagd over de duur van het spel wordt er al genoeg ;)

Verder is het spel absoluut de moeite waard! De laatste van de 3 prologues vond ik te lang duren, het speelt niet lekker op die manier. Daar dacht ik echt: ik heb liever lijntjes waar je over heen moet lopen dan dit. :/
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 21:19:
:( . Geweldig die spellen van tegewoordig . ut savegame niet in de installatiemap opslaan . Doe ik een reinstall van windows...... wtf kan ik helemaal opnieuw beginnen 8)7
heheheh >:)

Dat doen vrij veel spellen tegenwoordig. Ik ben er ook niet voor, maar goed, ik weet 't gelukkig inmiddels. Als je nog (ongeveer) weet waar je was, kan ik wel even een savegamepje voor je maken van dat moment... als dat tenminste nog te herladen is, als je al klaar bent...

[ Voor 25% gewijzigd door PromWarMachine op 24-10-2003 21:22 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 21:19:
offtopic:
Dat vind ik inderdaad ook zeer irritant. Sla dat gewoon op in de map van het spel zelf en niet in Mijn Documenten. Ik heb daar echt een hekel aan. Is daar trouwens niet iets voor mogelijk om dat tegen te gaan? Of om een andere map in te stellen als save game map?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
eindelijk uitgespeeld,
komt bij mij niet veel voor dat ik een spel uit speel,
echt een topgame, het sfeertje gewoon, het verhaal, perfect!

alleen jammer dat je geen spatje bloed ziet op het mooie witte pak van "my dearest friend, vlad", had best gemogen denk je ook niet...

en @ promwarmachine:

logisch toch, anders zou je het spel meteen al uitgespeeld hebben en dat zou niet leuk zijn, wel een beetje zonde, de makers hadden vlad (zo heet ie!) beter moeten beschermen (oftewel wegrennen en bewakers achterlaten)

[ Voor 45% gewijzigd door D4V3 op 24-10-2003 21:29 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

D4V3 schreef op 24 October 2003 @ 21:24:
eindelijk uitgespeeld,
komt bij mij niet veel voor dat ik een spel uit speel,
echt een topgame, het sfeertje gewoon, het verhaal, perfect!

alleen jammer dat je geen spatje bloed ziet op het mooie witte pak van "my dearest friend, vlad", had best gemogen denk je ook niet...

en @ promwarmachine:

logisch toch, anders zou je het spel meteen al uitgespeeld hebben en dat zou niet leuk zijn, wel een beetje zonde, de makers hadden vlad (zo heet ie!) beter moeten beschermen (oftewel wegrennen en bewakers achterlaten)
Dat is ook wel logisch, maar het is niet echt duidelijk. Als je op hem blijft schieten, blijft hij terugschieten zonder health te verliezen. Hij kiest niet zelf uiteindelijk eieren voor z'n geld, zonder dat jij eerst naar boven gaat.

Een paar levels terug toen het gebouw instortte en jij naar de panic room moest gaan, rende hij wel vanzelf weg en kon je hem niet eerst doelloos doorzeven met kogels zonder dat er iets aan 'm veranderde.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ouw hoer hey!

Vandaag MP2 gespeeld in de media markt, welliswaar op een pc met een gf mx 4 maar goed.

het spel is dus echt gewoon compleet hetzelfde. Zelfde perspective, zelfde moves ongeveer, zelfde guns. Echt een megategenvaller voor mij.
Ze hebben gewoon de grafix wat opgepoetst, nieuwe levels gemaakt, en wat nieuwe plaatjes voor de strip getekend, en verder is het exact hetzelfde spel, totaal niks vernieuwends vind ik. Een grote domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
heeft er nou niemand een id waarmee je zelf de snelheid van het spel kan instellen? vroeger kon het nl wel en ik wil het weten !!! ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 00:26

Termy

valt er nog wat te fragge?

redfish. is je engels zo slecht dat je het verhaal niet kan volgen of wat had je in godsnaam dan verwacht?

beetje stupide dit.. |:(

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
REDFISH schreef op 24 October 2003 @ 22:28:
Ouw hoer hey!

Vandaag MP2 gespeeld in de media markt, welliswaar op een pc met een gf mx 4 maar goed.

het spel is dus echt gewoon compleet hetzelfde. Zelfde perspective, zelfde moves ongeveer, zelfde guns. Echt een megategenvaller voor mij.
Ze hebben gewoon de grafix wat opgepoetst, nieuwe levels gemaakt, en wat nieuwe plaatjes voor de strip getekend, en verder is het exact hetzelfde spel, totaal niks vernieuwends vind ik. Een grote domper.
Of zou Max Payne 1 gewoon een geweldige game zijn waar moeilijk meer aan te verbeteren was? =)
Ik vind Max Payne 2 vergeleken huidige spellen absoluut niet ouderwets of lelijk overkomen. Zeker niet.
Maar dan toch nog redelijk speelbaar op een AMD 1,1GHz en een Radeon 7500. Erg netjes. :)

De muziek, de strips.. het is kunst. Prachtig. _/-\o_

Maargoed, als je er niet van houd moet je het zeker niet spelen natuurlijk.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Ouw hoer hey!

dat is nou juist zo leuk...
waarom zou je een spel dat al vet stoer is gaan veranderen? ze hebben het ff iets beter gemaakt en nu ownt het gewoon nog meer
CommanderKeen schreef op 24 October 2003 @ 22:48:
heeft er nou niemand een id waarmee je zelf de snelheid van het spel kan instellen? vroeger kon het nl wel en ik wil het weten !!! ;P
in het vorige deel had iemand wel gezegd hoe dat kon, weet alleen niet meer hoe

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nog iets voor de startpost. De mod-tools zijn vrij gegeven en kan je hier downloaden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ouw hoer hey!

Je hebt dus gelijk ook het hele spele uitgespeeld. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:31

Maxow

Hidden Sound System

Ouw hoer hey!

weet je zeker dat je niet gewoon deel1 hebt gespeeld bij de mediamarkt? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb em nu zojuist uitgespeeld maar:
ZIJ MAG NIET DOOOOOD.. ze gaat dood :( nu heb ik dus gehoord dat een van de andere game modes een andere ending heeft.. (zij schijnt te blijven leven). Kan iemand dit al bevestiging? buiten dat, laatste leven, beetje jammer van die pinnen, door MP1 wist ik vrij snel wat ik moest raken, iets te makkelijk einde..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 06-10 21:09
Misschien vinden mensen dit wel leuk om te weten, en waarschijnlijk oud nieuws voor de meeste, maar het echte einde zie je alleen als je hem uitspeelt op Dead On Arrival.
Nou ja... the "special ending". Voor mij de echte.

Dat betekend 3 keer uitspelen mensen :)

En niets hierover spoilen pliez! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HuggyB schreef op 25 October 2003 @ 01:11:
Misschien vinden mensen dit wel leuk om te weten, en waarschijnlijk oud nieuws voor de meeste, maar het echte einde zie je alleen als je hem uitspeelt op Dead On Arrival.
Nou ja... the "special ending". Voor mij de echte.

Dat betekend 3 keer uitspelen mensen :)

En niets hierover spoilen pliez! :(
dat was alles wat ik wilde weten :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het eerste chapter en dan deel 2, dan helpt 1 of ander Cowboy.. Maar als ik die ene deur helemaal bovenin open maak en er door heen loopt wordt ik/cowboy telkens in 1 klap neergeschoten...

En heb t al 5x achter elkaar "rustig gedaan" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

KarreMania schreef op 25 October 2003 @ 01:00:
ik heb em nu zojuist uitgespeeld maar:
ZIJ MAG NIET DOOOOOD.. ze gaat dood :( nu heb ik dus gehoord dat een van de andere game modes een andere ending heeft.. (zij schijnt te blijven leven). Kan iemand dit al bevestiging? buiten dat, laatste leven, beetje jammer van die pinnen, door MP1 wist ik vrij snel wat ik moest raken, iets te makkelijk einde..
ja er bij de moeilijkere versie blijft ze leven :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42

Klippy

Still Game

Bizzarro schreef op 24 October 2003 @ 19:29:
part 3 chapter 8 is het laatste :) je bent er bijna :P (good luck met dat laatste level trouwes :7 )
Ah :)

Las overal dat het zo kort was dus was al bang na PartII toen hij viel dat hij dood was en het afgelopen was.

Maar idd dit is ook vrij kort, zit nu ergens in P3 CH5 na pas enkele uurtjes speelplezier, maarja beter een goede korte game dan een slechte lange.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Pfff, iedereen speelt em uit enzo, maar ik kom nog niet eens voorbij chapter1 lvl2 8)7
Misschien gebruik ik die bullet time niet genoeg, heb alleen maar die zweefduikmodus gebruikt tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:32
Booth schreef op 25 October 2003 @ 11:12:
Pfff, iedereen speelt em uit enzo, maar ik kom nog niet eens voorbij chapter1 lvl2 8)7
Misschien gebruik ik die bullet time niet genoeg, heb alleen maar die zweefduikmodus gebruikt tot nu toe :)
die heb ik ook t meeste gebruikt :D
bullettime zelf alleen om leuke scenes te krijgen of om ergens snel naar binnen te rennen :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Dark Lord schreef op 24 oktober 2003 @ 23:34:
[...]

[...]

in het vorige deel had iemand wel gezegd hoe dat kon, weet alleen niet meer hoe
neuh dat was ik :P

[rml]CommanderKeen in "[ PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:32
Booth schreef op 25 oktober 2003 @ 11:12:
ghehe ik gebruik de bullettime ook niet zoveel. alleen als er meerdere gasten me opwachten in een ruimte waardoor ik met de normale duik zeker geraakt wordt.
best maf eigenlijk, in max payne 1 heb ik cheats gebruikt omdat ik met geen mogelijkheid verder kwam. nu lukt het me gewoon zonder. is het makkelijker geworden of heb ik meer ervaring opgedaan :P

[ Voor 18% gewijzigd door Southern Sun op 25-10-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Gisteren zat ik nog vast bij Ch1 lvl 5 :P Nu ben ik al bij Ch 2 lvl5 :P
Ben lvl 5 doorgekomen door -jawel- bullittime :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Shit man.. ik zit vast in dat ziekenhuis bij 3.1.. 7(8)7 (Die commando terwijl ik geen gun heb)
Waar in het vorige deel stond de oplossing? Om nu >1000 posts door te lezen.. |:(

[ Voor 14% gewijzigd door DeRCT13 op 25-10-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ben er zelf nog niet eens maar volgens mij moest je door een deur ofzo, en dan zou die commando ergens vanafvallen, en dan wachten tot er een van de goodguys neergeknald zou worden en dan dat wapen pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
DeRCT13 schreef op 25 oktober 2003 @ 16:35:
Shit man.. ik zit vast in dat ziekenhuis bij 3.1.. 7(8)7 (Die commando terwijl ik geen gun heb)
Waar in het vorige deel stond de oplossing? Om nu >1000 posts door te lezen.. |:(
deur door lopen, dan flikkert dat ventje op de grond. vervolgens loop je 2 etages omhoog. dan ga je ergens daar een deur in en kom je in een soort operatiekamer, die loop je weer door en dan kom je in een andere gang. daar weer ergens is een deur waarna je in een donker kantoor komt met van die scheidingswanden. loop dan van de deur naar rechtsachter in die kamer(staat nog ergens een painkiller op een bureau en in die kast achterin)
uiteindelijk komt dan een bewaker naar binnen die wordt vermoord. dan kun je zijn pistool pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bijna ;)
Gewoon doorlopen, naar boven, wat deuren door totdat je in een kamer komt met werk-cubicles. Ga daar gewoon een beetje achterin staan (pak de painkillers) en wacht tot er een security-gast binnenkomt. Dan schiet een "schoonmaker" die figuur neer. Ren en pak het pistool dat hij liet vallen. Schiet de commando en cleaner neer >:)

//Ok, te laat :P

[ Voor 15% gewijzigd door Okyah op 25-10-2003 16:42 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
2 antwoorden zelfs! Bedankt! :9
Ik heb nu een MP5 en een gewoon pistool, moet wel lukken dacht ik zo. Allebei nogmaals bedankt :)

[ Voor 63% gewijzigd door DeRCT13 op 25-10-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

PoLo schreef op 25 October 2003 @ 00:32:
Nog iets voor de startpost. De mod-tools zijn vrij gegeven en kan je hier downloaden.
W0000t :D.

Cool nu kunnen we eindelijk mods gaan verwachten.
* Jerry gaat alvast de tutorials doorlezen en kijken of ie wat in elkaar kan flansen :P. Bv een simpel scriptje voor unlimited bullettime ;).

Edit: Hmmm de tutorials komen wat later. Nouja dan maar zelf uitvinden :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 25-10-2003 18:36 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Veel succes ermee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hop! Net ook uitgespeeld, einde is zielig :(
Nu snel op naar hardboiled voor de 'dead on arrival' unlock _/-\o_

Ik vind het trouwens echt een geweldige game ! :Y)
Ik ga proberen van de week nog ergens origineel Max Payne 1 te scoren want die heb ik nooit uitgespeeld, alleen de eerste paar levels :(

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
FRS/Bart Smit verkoopt hem voor €12.50 :D
Heb deel 2 bijna uitgespeeld nu !!

[ Voor 5% gewijzigd door DeRCT13 op 25-10-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

onderstaande spoiler heeft betrekking op de dead on arrival en het einde.. NIET lezen dus als je nog niet zover bent.
JAAAAAAA naar rustig 25x het scheldwoordenboek te hebben uitgeschreeuw heb ik EINDELIJK dead on arrival gehaald :D :D
Serieus het waard.. ZE LEEEFT :D :D :D eerst zie je hetzelfde einde, dat hij naar haar toe gaat, je ziet haar liggen.. maar dan.. ;) beetje jammer dat je niet ziet hoe het verder met hun afloopt, maarja: WHOOOHOOOO * SinergyX gaat biertje pakken om et te vieren :D

Super spel.. serieus meeslepend. :D

edit: oops, door de me code deed de table et niet :S

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Wat is Dead on Arrival?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel zoveel gespeeld en zo vaak scenes opnieuw gedaan met quick load / safe om zo mooi mogelijk door het stukje heen te komen en de mooiste actie te maken, dat ik nu gewoon zelf het idee heb dat ik een beetje in slowmotion beweeg... :s

Alle 3 de modus uitgespeeld voor het alternatieve einde. Alleen even zitten kijken in de console en zag nog wat andere dingen die me verbaasde, en zijn 5 of 6 secret endings? :?
Gebruik maar is getgraphicsnovelpart3 en zie onderaan.... weet alleen niet je ze moet bekijken? Iemand anders misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Zo mijn eerste test-level + physics :9~ :9.

Download filmpje (XVID codec!).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

Lightah

Strikes Again

de laatste en moeilijkste mode

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Heb nu bijna de eerste mode uitgespeeld. Wat is er verschillend? Alleen hogere moeilijkheidsgraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Alternatief einde.

Maar zelf heb ik een probleem :? Max Payne Mod tools 2 kan m'n MP2 Install niet vinden :?. Terwijl ik net MP2 heb gereinstalled :{ Dus da's minder.. Wat dan kan 'ie de Database niet loaden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

DeRCT13 schreef op 25 October 2003 @ 21:17:
Heb nu bijna de eerste mode uitgespeeld. Wat is er verschillend? Alleen hogere moeilijkheidsgraad?
Helemaal correct :Y)

Maar ik merk er eik weinig van, ik leg die gastjes allemaal zonder moeite om @ DOA en veel sneller dan toen ik het de eerste keer speelde :D

Ik hoef btw Hard Boiled niet eerst te spelen :?
Toen ik Detective uitgespeeld had kon ik meteen alles kiezen :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Select episode kan je alles kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 12-10 14:29

Twhomp

Stayin' Alive

Leuk spel, leuke sfeer: vooral die strips vind ik kewl.

Alleen ik baal van alle geluid-issues (systeem laggen en no sound, smurfengeluiden). Hoe moeilijk kan geluid nou zijn als het beeld zo goed lukt bij die gasten :(

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 20:17
Geluid isseus? nergens last van.

Probeer us EAX uit tezetten + multichannel audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
Mr_UnAnimouS schreef op 25 October 2003 @ 20:38:

Ziet er nice uit, ik neem aan dat het de default texture is :), is het editen makkelijk?

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Helmet schreef op 25 October 2003 @ 22:34:
[...]

Ziet er nice uit, ik neem aan dat het de default texture is :), is het editen makkelijk?
Jup, de default texture idd. Ik moet nog uitvogelen hoe ik de textures erin krijg. En het editen is goed te doen. Je moet het alleen effe een paar keer doen ;).
De physics zijn heel simpel, je hoeft alleen 1 regel code mee te geven aan een mesh/object om hem een physic object te maken :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
dat van die al die verschillende einden is ook dat als je een civilian neerknalt dat je dan een ander einde krijgt :) maar voorderest weet ik het eigenlijk niet

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het net uitgespeeld, het verhaal is goed, alleen de lijn in het spel is hetzelfde als bij Max Payne 1, droomlevels en als laatste weer iets dat je kapot moet schieten.

en ik had liever een Happy End gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 01:41:
ik heb het net uitgespeeld, het verhaal is goed, alleen de lijn in het spel is hetzelfde als bij Max Payne 1, droomlevels en als laatste weer iets dat je kapot moet schieten.

en ik had liever een Happy End gezien :P
tjek de spoilers :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm Jammie :9
Ziet er lekker uit, als het echt zo simpel is moeten binnen een week de eerste leuke levels uitkomen, dat wordt smullen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
idd
EEN grote trap :D
of van die ut2003 achtige gaten :D

btw kan iemand van de modders "" ff iets met de tijd proberen te doen??
en ja ik blijf er over zeiken ;D
ik hou gewoon van slomotion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cuwl, hoe heb je dit gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

-Nee mijn engels is niet slecht.
-Nee, heb hem niet meteen uitgespeeld
-Ja, het was max payne 2, want deel 1 heb ik ook gehad, en gespeeld, en de levels waren anders, en er waren veel meer cut scenes.

Maar sowieso wilde ik effe een indruk krijgen van het spel, omdat ik die bere graphics gezien had. Maar om te kunnen spelen moest ik eerst 10 minuten cutscenes skippen die me op dat moment niet boeiden.

Ik vind een goed verhaal belangrijk, maar dat wilde ik op dat moment niet zien, en dan was ik eindelijk bij de gameplay en dan bleek die gewoon compleet hetzelfde.

Dan spijt het me echt, want mensen die zeggen dat het gewoon een goed spel was en ze maar een klein beetje veranderd/verbeterd hebben die zouden het dan zeker ook niet uitmaken als max payne 3 en 4 en 5 ook alleen maar nieuwe levels en een nieuw verhaal zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

CommanderKeen schreef op 26 oktober 2003 @ 09:56:
idd
EEN grote trap :D
of van die ut2003 achtige gaten :D

btw kan iemand van de modders "" ff iets met de tijd proberen te doen??
en ja ik blijf er over zeiken ;D
ik hou gewoon van slomotion :P
U vraagt, wij draaien :P.
Download mod

Zet deze mod gewoon in je Max Payne2 folder en nu kan je de mod kiezen vanuit het beginmenu (waar je je resolutie kiest).

Met deze mod heb je oneindig bullettime en wanneer je een ventje neerschiet heb je oneindig bullettime 2 (dus met sneller lopen). Veel plezier :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

REDFISH schreef op 26 October 2003 @ 10:37:
Dan spijt het me echt, want mensen die zeggen dat het gewoon een goed spel was en ze maar een klein beetje veranderd/verbeterd hebben die zouden het dan zeker ook niet uitmaken als max payne 3 en 4 en 5 ook alleen maar nieuwe levels en een nieuw verhaal zouden hebben.
Nja, MP1 was ook best kort, dus zo'n ramp vind ik een verbeterde versie eik niet :)

Neem nu THPS, daar zijn nu ook 4 delen van en toch zijn ze allemaal leuk! :D Nieuwe levels, nieuwe tricks en combos, ik vind dat wel ok, hoor :)

Wat had je dan van Max Payne 2 verwacht? Dat je geen bullet-time meer had :? Hoe radicaal wil je je veranderingen hebben? :P
Ze hebben de bullet-time aangepast, ze geven je een 2e figuur waar je mee speelt, er zijn stukken die elkaar overlappen wat characters betreft, je kan afentoe een NPC meenemen/helpen. Al met al best wat nieuws toch? :)
En nieuwe wapens! :)

Ik heb btw het hele spel lang de sniperrifle niet gebruikt :o Best wel dom, want het is altijd wel koel om zo'n kogel te zien vliegen ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
kan je ook zorgen dat de bullittime (nog) langzamer gaat? :D
het liefst dat je het zelf in kan stellen via numpad + en -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Mr_UnAnimouS schreef op 26 October 2003 @ 10:45:
[...]

U vraagt, wij draaien :P.
Download mod

Zet deze mod gewoon in je Max Payne2 folder en nu kan je de mod kiezen vanuit het beginmenu (waar je je resolutie kiest).

Met deze mod heb je oneindig bullettime en wanneer je een ventje neerschiet heb je oneindig bullettime 2 (dus met sneller lopen). Veel plezier :P.
hij doet het niet :S ik kan het bestandje niet downlaoden

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

CommanderKeen schreef op 26 October 2003 @ 10:59:
kan je ook zorgen dat de bullittime (nog) langzamer gaat? :D
het liefst dat je het zelf in kan stellen via numpad + en -
Ik kan er niet voor zorgen dat je het zelf in kan stellen, maar hier is de mod met iets langzamere bullettime terwijl je zelf wel iets harder kan lopen :P.
Best cool om mensen te jongeleren met een M4 8).

Download

Enjoy ;).
Dark Lord schreef op 26 oktober 2003 @ 11:20:
[...]

hij doet het niet :S ik kan het bestandje niet downlaoden
Ik denk dat je hem net probeerde te downloaden toen ik deze versie verving met de nieuwe :P. Probeer het effe opnieuw ;).

[ Voor 22% gewijzigd door Jerry op 26-10-2003 11:21 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
oki ty n1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
zo, uitgespeeld :) beetje vaag einde idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-10 07:04

b3ta

Hallo

Okee tnx voor die bullettime...

En laat nu al die mods maar komen!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Wat is dat Cptn. Baseballbatboy ventje berschermen in 3.4 toch irritant :(
Kan hij ze zelf niet rammen, met die knuppel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
Is juist één van de leukste stukken uit het spel, het commentaar dat die gast geeft :P

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:50
ik zoek de mod dat je het spel in first person kan spelen en ik heb een probleem na een nieuwe useraccount dat ik mijn savegames niet meer kan draaien. Ik heb ze gekopierd naar mijn nieuwe mijn documenten map maar hij ziet het niet, wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08
zooooooooo die download van die bullet time is echt grappig.

zooooo langzaam is die bullet time, je kan je eigen granaat inhalen met lopen etc etc, echt lachen, alleen zal het uitspelen van het spel nu wel 20 uur duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
20 uur ipv 7.5 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 06-10 21:09
Heeft iemand die First Person mod aan de praat gekeregen?
Volgens mij werkt het alleen bij amerikaanse versies... :(

FP mod
Zie de url ook voor plaatjes (ziet er goed uit..)

Stop motion mod. Kill Bill bloed en een bullettime waar de tijd volledig stil staat als je iemand killed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in chapter 3.1 hmm hoe moet ik die agenten voorbij? ik kan niet vechten niets.. :( (in het ziekenhuis)

p.s weet je wat ik niet snap?

dat je begint net als level 1 bij hetzelfde stukje en.. als je nu weer moet rennen voor die agenten zie je die agent nogsteeds dood liggen :P (die je hebt moeten neerschieten) :D :D >:)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 15:04:
Ik zit in chapter 3.1 hmm hoe moet ik die agenten voorbij? ik kan niet vechten niets.. :( (in het ziekenhuis)
Als je nu het topic had doorgelezen, had je op pagina 3 maar liefst 2 antwoorden gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Mr_UnAnimouS schreef op 26 October 2003 @ 11:20:
[...]

Ik kan er niet voor zorgen dat je het zelf in kan stellen, maar hier is de mod met iets langzamere bullettime terwijl je zelf wel iets harder kan lopen :P.
Best cool om mensen te jongeleren met een M4 8).

Download

Enjoy ;).

[...]

Ik denk dat je hem net probeerde te downloaden toen ik deze versie verving met de nieuwe :P. Probeer het effe opnieuw ;).
ohja dan zal dat het wel geweest zijn :) ik heb nu deze mod gedownload :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Ik ben nu in dat gedeelte waar je uit de bus van de "cleaners" komt. Ik heb iedereen in dat gebouw neergeschoten, maar ik heb nu geen idee waar ik heen moet. Ik heb inmiddels al 10x hetzelfde rondje gemaakt, maar ik kan niet ontdekken waar ik nu naartoe moet.

[ Voor 10% gewijzigd door Metalium-220 op 26-10-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
Volgens mij moest je helemaal omhoog in dat gebouw

[ Voor 12% gewijzigd door Helmet op 26-10-2003 16:11 ]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Helmet schreef op 26 oktober 2003 @ 16:11:
Volgens mij moest je helemaal omhoog in dat gebouw
Ik heb het al gevonden, was al een stuk of 10 keer (denk nog meer) langs een deur gelopen die ik helemaal niet had gezien 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Metalium-220 op 26-10-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:52
ZO voor de mensen die MAX eens als 1e persoons shooter willen spelen :

Hier een patch DLL

http://www.mp2mods.com/mo...ownloads&d_op=getit&lid=4

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/small1067154956_0.jpg

Maar hier nog en beetje MOD info

http://forums.3drealms.co...llapsed&sb=5&o=93&fpart=1

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Ik heb toch liever TPS als je aan TPS gewend bent.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste