Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 14:10
Nasty Nate schreef op 10 maart 2004 @ 12:11:
Anders lees je ff eerst voordat je replied, BRAiN. :)

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en ben toch voor contractverlenging gaan. T-Mobile 150 dus, de gsm krijg ik opgestuurd wanneer beschikbaar.

Dus vanaf nu ga ik helemaal vaak kijken in deze draad. ;)

* Nasty Nate hoopt ten zeerste dat zijn 512 MB MMC kaartje gepakt wordt door de 6230
dus jij hebt al zon kaart, voor je digicam zeker. wel stoer dat iig iemand al kan testen of dat werkt of niet :) dan hoeft niet iemand anders het risico te lopen op een miskoop ofzo, mijn digicam doet namelijk met xD-picture card.

Maar eerst nog maar wachten ( zucht ) op die telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Aanvraag geaccepteerd, toestel in backorder
is de titel van een mailtje dat ik net van 06plaza kreeg. Ze verwachten daar het toestel nog steeds in week 12 meldden ze erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:09
Heb net met de servicelijn van nokia gebeld (0900 - 2021977) ze vertelden mij dat ie nog steeds gepland staat voor het eerste kwartaal en dat dat hoogst waarschinlijk volgende week zal zijn >:) >:) >:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

Is het geluid van de MP3/music player e.d. eigenlijk stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 09:52
Dan kost de gsm 9 Euri, Pt0x :)

En ja dat is dus wel 2 jaar maar ik heb nu al twee jaar het 300 abbo en het enige dat me daar niet van bevalt is dat ik per maand 150 minuten overhoud, hence de change naar 150. ;)
(Daarbij komt dat het relatief érg weinig moeite is, ik mijn nummer behoud en die bonus dingen die T-Mobile je geeft ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nasty Nate schreef op 10 maart 2004 @ 13:33:
Dan kost de gsm 9 Euri, Pt0x :)

En ja dat is dus wel 2 jaar maar ik heb nu al twee jaar het 300 abbo en het enige dat me daar niet van bevalt is dat ik per maand 150 minuten overhoud, hence de change naar 150. ;)
(Daarbij komt dat het relatief érg weinig moeite is, ik mijn nummer behoud en die bonus dingen die T-Mobile je geeft ook)
Bonus? zoals wat bedoel je daarmee? smsbundels 2e jaar gratis ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108462

ik wil hem graag in pre order zetten bij 06 plaza (icm met t-mobile 300 79€ namelijk...) maar heeft hier iemand al enige ervaring mee. bij de shops staan namelijk geen ervaringen.
nokia.nl stuurde me een mail dat hij toch echt voor het eind van deze maand in de winkel ligt. maar mijn hoop is nog altijd gevestigd op week 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Als je een klein beetje terugleest dan kom je tot de conclusie dat er een hoop mensen zijn die hem daar al besteld hebben, dat de service die we tot nu toe hebben gekregen (via e-mail) prima is en dat het wat betreft de telefoon nog afwachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Kelly heeft zich hier geregged voor die vraag geloof ik. :)
Tig lui hebben de gsm daar besteld Kelly, alleen zegt dat niets, we zouden ook met z'n allen genaaid kunnen worden..

el1zer; daar bedoel ik dit mee :
Gratis beloningsprogramma voor abonnees.
Bellen met T-Mobile is extra interessant voor abonnees die meedoen aan T-Mobile Extra. Als lid spaar je namelijk automatisch credits voor elke euro op je factuur van T-Mobile. Je kunt je gespaarde credits inwisselen voor leuke artikelen, gratis belminuten en bijzondere activiteiten. Op My T-Mobile vind je een uitgebreide catalogus. Wanneer je aan het beloningsprogramma meedoet, vind je daar ook je creditoverzicht. Meedoen aan T-Mobile Extra is gratis.

Lang lid van T-Mobile Extra, extra snel sparen.
Hoe langer je lid bent van T-Mobile Extra, hoe sneller het sparen van credits gaat. Na het eerste jaar waarin je voor elke euro op je factuur 1 credit ontvangt, spaar je naar 2 jaar dubbel. In het tweede jaar ontvang je namelijk 2 credits voor elke euro op je factuur en vanaf het derde jaar krijg je er zelfs 3. Zo komen de handigste cadeaus en de spannendste activiteiten wel heel vlug binnen bereik!
Ben dus al twee jaar lid, zo behoud ik wat ik al heb gespaard en ga ik dus verder met het volgende jaar. :)

Die sms bundel de laatste 12 maanden gratis is btw ook niet verkeerd, alleen heb ik maar een sms-20 bundel dus zoveel scheelt het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nasty Nate schreef op 10 maart 2004 @ 14:07:
Kelly heeft zich hier geregged voor die vraag geloof ik. :)
Tig lui hebben de gsm daar besteld Kelly, alleen zegt dat niets, we zouden ook met z'n allen genaaid kunnen worden..

el1zer; daar bedoel ik dit mee :

[...]

Ben dus al twee jaar lid, zo behoud ik wat ik al heb gespaard en ga ik dus verder met het volgende jaar. :)

Die sms bundel de laatste 12 maanden gratis is btw ook niet verkeerd, alleen heb ik maar een sms-20 bundel dus zoveel scheelt het me niet.
Daar ga ik me dan zo snel mogelijk voor aanmelden als mijn abonnement ingegaan is klinkt als muziek in de oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
heel leuk dat jullie hem allemaal bij 06plaza hebben besteld maar ik vind die shop gigantisch duur..
icm een Hi50 abo (1jr) kost ie 279 euro!!!!
los is ie daar 399
dat komt dus neer op een korting op je toestel van 120 euro op een abo van 50 € per maand.. En dat terwijl, als ik datzelfde abo los koop, ik maximaal 351 euro cashback krijg.. En dan is ie ergens anders los ook nog goedkoper dus dat zou me zo'n 250 € kunnen schelen..

kortom.. niet echt scherp geprijsd van 06plaza maargoe ddat moeten jullie allemaal zelf weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Waar is de gsm op dit moment, in combi met een abonnement, goedkoper dan nivvle? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
nivvle schreef op 10 maart 2004 @ 14:15:
heel leuk dat jullie hem allemaal bij 06plaza hebben besteld maar ik vind die shop gigantisch duur..
icm een Hi50 abo (1jr) kost ie 279 euro!!!!
los is ie daar 399
dat komt dus neer op een korting op je toestel van 120 euro op een abo van 50 € per maand.. En dat terwijl, als ik datzelfde abo los koop, ik maximaal 351 euro cashback krijg.. En dan is ie ergens anders los ook nog goedkoper dus dat zou me zo'n 250 € kunnen schelen..

kortom.. niet echt scherp geprijsd van 06plaza maargoe ddat moeten jullie allemaal zelf weten
Wie wil er dan ook een Hi50 abo? de meeste die hem namelijk via 06plaza bestellen gaan voor een T-Mobile abonnement, volgens mij ook nog de meeste voor de 150 voor 1 jaar dan wel 2 jaar. Waaronder ikzelf ook 2 jaar T-Mobile 150.

Ben normaal ook nu met Orange rond de 24 eur per maand kwijt ( Free 20 ) en vind dit dus een prima oplossing! en ik wil een andere provider, en het mobieltje kost dan nog maar 9 euro ipv die 279 die jij zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
typisch voorbeeld van niet echt een intelligente reply.. Het gaat nie om welk abo je neemt het gaat om de KORTING met die combi.. Ik weet ook wel dat je bij t-mobile meer korting krijgt, daarvoor is het ook een goedkopere provider.. Ik kan ook een HI 80 abo nemen van 2 jaar en dan is hij ook gratis jah hehe.. En prepayd zal hij wel duur zijn he?? >:) >:) :?

Om het je nog ff duidelijker te maken voor het geval je niet snapt dat je net een loos argument gaf. Als je een willekeurig abo neemt.. Zeg TMOBILE (okay vooruit) 300 ofzo.. Dan krijg je een 3310 gratis maar ene 6220 ook.. GEWELDIG he!! Alleen krijg je op die 6220 veeel meer korting omdat ie simpelweg duurder is.. Dus naai je jezelf een oor aan en lagt de winkel als je toch die 3310 neemt (want di eheeft een veel leuker uiterlijk :9 )

Dus geeeen discussie hier over welke provider je moet nemen, doie dat maar op een ander forum (toch moderator? :P ) Ik kies voor KPN en daar heb ik mn redenen voor 8)

Maar bij telecomvergelijker is de goedkoopste combi met HI 50: 56 eurootjes (belzaak) dus dat scheelt toch aardig wat zu ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

nivvle schreef op 10 maart 2004 @ 17:12:
Dus geeeen discussie hier over welke provider je moet nemen, doie dat maar op een ander forum (toch moderator? :P ) Ik kies voor KPN en daar heb ik mn redenen voor 8)
Nou waar maak je je druk om dan, niemand die je hier tegenhoudt om een abbo bij de KPN te nemen hoor.

Als jij een paar honderd euro meer wilt betalen moet je dat vooral doen.

PS Dat er tegenwoordig uberhaupt nog particulieren een KPN abbo nemen, dacht dat alleen het bedrijfsleven dat nog deed. Weer wat geleerd vandaag.

[ Voor 16% gewijzigd door Bram op 10-03-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Oke daarin heb je helemaal gelijk natuurlijk. Uiteraard zal het per winkel schelen, en misschien is de telefoon bij die telecomvergelijker met tmobile nog goedkoper, maar ik snap ook wel dat je de korting bedoeld en ik denk persoonlijk dat het aan de provider ligt hoeveel korting die je geven op toestel, abonnement, smsjes of andere zaken, dus daar haal je je korting mee, niet met de winkel lijkt me... maar dat is dus weer in tegenspraak want dan zou die bij 06plaza ook 56 eur moeten zijn en dat iesie niet.

dus zal het wel aan de winkel liggen dan. en is 06plaza niet de goedkoopste met kpn maar met telfort ofzo, ik weet het ook niet

maar als je op die 3310 weer een vette cashback zou krijgen dan weet ik niet zozeer of je jezelf nog een oor aannaait, zoiezo wie wil er nou een 3310 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46713

Op geheugen.com staat bij MMC geheugen dat het compatible is met SD geheugen. Betekent dit dat de 6230 ook het goedkopere SD eet?

Ik was vandaag trouwens bij belcompany en daar zeiden ze dat ze de 6230 begin april verwachten...
even opgezocht: dat is dus week 14, volgende week zitten we in week 12

ennuh, is die limiet van 256 weg te krijgen?

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 46713 op 10-03-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80258

Op de Nederlandse Nokia site (www.nokia.nl) staat nu dat ie in het 2e kwartaal gereleased wordt. De meeste leveranciers geven echter nog steeds week 12 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17
Anoniem: 46713 schreef op 10 maart 2004 @ 18:55:
Op geheugen.com staat bij MMC geheugen dat het compatible is met SD geheugen. Betekent dit dat de 6230 ook het goedkopere SD eet?

Ik was vandaag trouwens bij belcompany en daar zeiden ze dat ze de 6230 begin april verwachten...
even opgezocht: dat is dus week 14, volgende week zitten we in week 12

ennuh, is die limiet van 256 weg te krijgen?
Alleen MMC
en hij zal waarschijnlijk wel 512 kaartjes slikken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 80258 schreef op 10 maart 2004 @ 19:06:
Op de Nederlandse Nokia site (www.nokia.nl) staat nu dat ie in het 2e kwartaal gereleased wordt. De meeste leveranciers geven echter nog steeds week 12 aan.
ja dat is al gemeld, maar ik ga nog steeds van week 12 uit !! eerst zien dan geloven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Ik weet niet of het al eerder is gemeld gister of vandaag maar de tutorial en handleiding van de nieuwe Nokia foons staan online...

Die van de 6230:
http://www.nokia.com/nokia/0,8764,53397,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Upbeat schreef op 10 maart 2004 @ 21:15:
Ik weet niet of het al eerder is gemeld gister of vandaag maar de tutorial en handleiding van de nieuwe Nokia foons staan online...

Die van de 6230:
http://www.nokia.com/nokia/0,8764,53397,00.html
die zijn er al in het nederlands, lees maar paar posts trug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

hmmm... dan mag jij me vertellen waar die staat, want ik kan 'm niet vinden. Niet hier in dit topic, en niet op de Nederlandse site. 't is trouwens best grappig... beetje met je nieuwe telefoon spelen terwijl je'm nog niet eens hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
e1f schreef op 10 maart 2004 @ 21:44:
hmmm... dan mag jij me vertellen waar die staat, want ik kan 'm niet vinden. Niet hier in dit topic, en niet op de Nederlandse site. 't is trouwens best grappig... beetje met je nieuwe telefoon spelen terwijl je'm nog niet eens hebt :)
ik zal het even zoeken, maar weet zeker dat ie erin staat, want heb em zelf ook hieruit gehaald ;)

http://nds1.nokia.com/pho...ides/Nokia_6230_UG_nl.pdf

tadaaaa

[ Voor 11% gewijzigd door orange.x op 10-03-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7084

Nokia mag niet te lang wachten met het uitkomen hor, anders verliest Nokia haar first advantage met het mediarich telefoontje.

Motorola heeft namelijk voor Q2 een paar leuke telefoons aangekondigd (en wij zijn nog niet eens bijgekomen van het SonyEricsson geweld) met MP3/Camera/Bluetooth functionaliteiten erop.

E680: New Linux OS, QVGA touchscreen, Bluetooth, MP3 playback, SD card slot, VGA camera, MPEG4 video, RealPlayer, Java, 3D graphics, "3D" stereo speakers. Available 2nd half 2004.

E398: Hi-Fi stereo speakers, hi-res color display, MP3 and MPEG4 mutlimedia playback, T-Flash removable memory card, VGA camera with flash, Bluetooth, Java. Available 2nd quarter 2004.

C650: Similar features to the recently-announced V220, including a camera and MP3 ringtones, in a bar form factor. Available 2nd quarter 2004.

Afbeeldingslocatie: http://img.phonescoop.com/img/news/moto_2004_03.jpg

full story click here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Jaaaaa..... , maar da's heel wat anders hoor.... Dat is een pdf'je met de handleiding. Dit is in flash dat je 'echt' met je telefoon al bezig kan zijn (die trouwens ook al eerder vermeld was :P).

En dat motorola, sony erisscon e.d. met telefoontjes uitkomen met dezelfde functie is mooi. Maar ik kies toch voor de Nokia, de interface bevalt me uitstekend en hij ziet er tenminste uit als een gewone telefoon, niet zo'n speelgoed dingetje...

[ Voor 38% gewijzigd door e1f op 10-03-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Bram schreef op 10 maart 2004 @ 17:48:
[...]

Nou waar maak je je druk om dan, niemand die je hier tegenhoudt om een abbo bij de KPN te nemen hoor.

Als jij een paar honderd euro meer wilt betalen moet je dat vooral doen.

PS Dat er tegenwoordig uberhaupt nog particulieren een KPN abbo nemen, dacht dat alleen het bedrijfsleven dat nog deed. Weer wat geleerd vandaag.
offtopic:
rekensommetje:

ik heb nu orange, en bel elke maand 160 gesprekken van tussen de 1 en 2 minuten en +/- 25 smsjes.
Bij orange kost mij dit een Orange €40 die ik kan halen voor €17,33 pm.
Ik betaal me eigen scheel aan start-tarief.

Een Hi200 abo zou voldoen aan mijn belgedrag. die kan ik kopen voor 9,03 pm.
daarom heeft deze jongen zijn orange opgezegd per 21 mei en schaft hij een KPN abotje aan.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743

FlipFluitketel schreef op 10 maart 2004 @ 10:04:
En als je een beetje had zitten zoeken in dit topic (bijv. door aantal posts op 1 pagina te verhogen) dan had je dit ook allemaal teruggevonden aangezien dit allemaal al een paar keer voorbij is gekomen...

Kwam net weer iets tegen:
http://www.nokia.com/support/tutorials/6230/english/
(Interactive tutorial)
De Nederlandse vermelding stond nog niet in dit topic, maar de engelse al wel zie hierboven... Niet dat het boeid of zow... Hehehe, kheb vanmiddag ook alle tutorails van de 6230 doorgewerkt... :9

Ik ga vanaf vrijdagochtend weekendje centerparcs t/m maandag en maandagavond personeelsfeest. En als ik dan dinsdag weer een poging waag terug op de wereld te komen, hoop ik dat de phone dr is... Zoniet, kan ik vanaf dan weer verder gaan dagen turfen dat ik op de telefoon wacht en nog steeds niet mobiel bereikbaar ben... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:05
Wat ik me afvroeg; kan ik mijn afspraken in mijn Palm Tungsten met Bluetooth ook synchroniseren met de agenda-functie van de 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
arene schreef op 11 maart 2004 @ 08:30:
Wat ik me afvroeg; kan ik mijn afspraken in mijn Palm Tungsten met Bluetooth ook synchroniseren met de agenda-functie van de 6230?
kan je denk ik beter nokia mailen of bellen ofzo, want niemand heeft em nog en kan dus niet echt antwoord geven op die vraag :)

Reactie @ die nieuwe andere telefoontjes... Ik denk dat het wel meevalt of nokia opschiet of niet, en ik heb nog wel vertrouwen in week 12. verder is 1 van die 3 zoiezo voor de 2e helft van 2004 en die andere voor 2e Q dus misschien wel eind juni, dus denk dat de nokia zeker wel eerder gaat komen dan die 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Uit de PC-Suite 5.8 FAQ:
Het is raadzaam een DKU-2 (USB) verbinding te gebruiken (indien beschikbaar) wanneer u
muziekbestanden gaat uitwisselen tussen uw telefoon en de pc. Met een DKU-2 verbinding
kunnen grote bestanden sneller worden overgebracht dan met andere verbindingsmethoden.
hieruit leid ik al dat het dus wel mogelijk is via IrDA en bluetooth!

tabelletje:
Theoretische overzet snelheden
code:
1
2
3
4
Bluetooth   - 1 mbit/s    - 36 minuten voor 256 mb
IrDA        - 4 mbit/s    - 9 minuut   voor 256 mb
USB1.1      - 12 mbit/s   - 3 minuten  voor 256 mb
USB2.0      - 480mbit/s   - 8 seconde  voor 256 mb

[ Voor 27% gewijzigd door JackBol op 11-03-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Das goed om te weten, het bedrijf waar ik werk heeft een DKU-2 Datakabel in het assortiment staan zie ik net, dus maar ff bestellen en kijken of het de juiste is voor de 6230.
(ja je zou denken van wel maar deze is alleen nog maar aangelegd en nog nooit besteld ;) )

Zal een eurootje of 25 gaan kosten oid denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:17
arene schreef op 11 maart 2004 @ 08:30:
dat zal vast wel kunnen, alleen zou ik nooit de tungsten en 6230 rechtstreeks laten synchroniseren, aangezien dan de systemen in de war raken (als je daarna bijvoorbeeld de tungsten weer synchroniseert met de pc)

Gewoon de palm met outlook laten synchroniseren, en die 6230 ook, dat zal vast wel kunnen.

[ Voor 8% gewijzigd door StanTheMan op 11-03-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nasty Nate schreef op 11 maart 2004 @ 12:26:
Das goed om te weten, het bedrijf waar ik werk heeft een DKU-2 Datakabel in het assortiment staan zie ik net, dus maar ff bestellen en kijken of het de juiste is voor de 6230.
(ja je zou denken van wel maar deze is alleen nog maar aangelegd en nog nooit besteld ;) )

Zal een eurootje of 25 gaan kosten oid denk ik.
Ik ben ook aan het kijken op internet, waar je deze kabel kan vinden. Ik heb verschillende shops gevonden, maar vind ze erg duur. Waar heb jij hem gezien voor 25 pleuro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
BRAiN schreef op 11 maart 2004 @ 14:18:
[...]

Ik ben ook aan het kijken op internet, waar je deze kabel kan vinden. Ik heb verschillende shops gevonden, maar vind ze erg duur. Waar heb jij hem gezien voor 25 pleuro?
op ebay staat ie voor 16 eur, staat wel zelfbouw bij, dus weet niet of ze zelf gemaakt zijn of gewoon echt van nokia zijn... maar moet je ff een paar posts trug kijken, toevallig ook post van mij :)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...83346850#ebayphotohosting

nabouw, oftewel, een of andere vogel heeft em nagebouwd? want hij is 16 euro, en originele kost zon 37 euro

[ Voor 17% gewijzigd door orange.x op 11-03-2004 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
BRAiN...wederom kijk je niet eens naar wat je quote, voordat je een vraag stelt. :)

Ik zie net die Siemens S65 trouwens...wat een wreed ding zeg.

Ga natuurlijk nog steeds voor de 6230, alleen al omdat ik Nokia fan ben, maar die S65 ziet er stoer uit met dito functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29584

Kolere, ik krijg net een mailtje binnen van de Sony Ericsson S700! Als je het dan over een telefoon met camerafuncties hebt is dat het summum... _/-\o_

Oeps, is reeds een topic over zag ik....

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 29584 op 11-03-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05
En? Niemand meer nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:11
ik zit ook al maanden te wachten op deze telefoon. Zat eerste te twijfelen tussen een 6230 en 6600 en uiteindelijk besloten voor de 6230 te gaan. Nu heeft mijn 7250 het begeven vanwege waterschade ( waar regen al wel niet goed voor is :S ). Gelukkig heb ik wel een verzekering dus kapotte 7250 opsturen en ik mag een andere uitkiezen met eventuele bijbetaling. Nou wil ik dus een 6230 kiezen maar die is nog steeds niet uit. Iemand nog wat van de leveranciers/telecomzaken gehoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Ik wil de 7200, iemand al een idee wanneer die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Laatst online: 08-06 08:54

themeparktommy

Pretparkgek!

ik kan hem dus tussen week 12 en week 14 verwachten? als ik zo die berichten lees?

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Anoniem: 75879 schreef op 11 maart 2004 @ 18:13:
Ik wil de 7200, iemand al een idee wanneer die komt.
zit is het 6230 topic...

open your own topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 21:08
goed nieuws

volgens BELZAAK.nl :)

08-03-2004 - 16:02 wacht op de contracten
10-03-2004 - 12:18 Wij hebben het contract per post ontvangen
10-03-2004 - 12:18 De aanvraag is in behandeling bij tmobile
10-03-2004 - 17:31 De aanvraag is geaccepteerd met nummer: 06- ********
11-03-2004 - 18:13 Simkaart (en toestel) verzonden met Aangetekende post van TPG Post

Het betreft hier dus een 6230:)

is het toestel al uit inmiddels dan? het is nog geen week 12 :*)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laten we het hopen...
dan heeft maandag bijna iedereen hier een 6230 in zijn handen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy

themeparktommy

Pretparkgek!

knny schreef op 11 maart 2004 @ 18:51:
goed nieuws

11-03-2004 - 18:13 Simkaart (en toestel) verzonden met Aangetekende post van TPG Post

hey !! das mijn telefoon :P
ik hoop dat ik hem maandag heb zeg... ik ben die 3410 nu wel goed zat :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:09

ffluppestijn01

Dus ...

knny schreef op 11 maart 2004 @ 18:51:
goed nieuws

dit zou echt héél goed nieuws zijn!

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Of het is stiekem toch een 6220.... :P

We horen het wel als iemand 'm binnen heeft denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door e1f op 11-03-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy

themeparktommy

Pretparkgek!

e1f schreef op 11 maart 2004 @ 20:04:
Of het is stiekem toch een 6220.... :P

We horen het wel als iemand 'm binnen heeft denk ik.
ik ga morgen wel effe bellen hoe het zit...

ik snap dit zelf ook niet :/ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
hou ons op de hoogte ! mijn geduld raakt bijna op (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107932

anders het mijne wel zit hier met siemens c35i te klooien.... pff 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05
Hey wij willen allemaal pics zien van die 6230 he ;) anders word je verbannen van tweakers (of deze topic) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
het gaat er wel om spannen wie als 1e een foto kan plaatsen van zijn telefoon :D heheh :) ik hoop dat ie van mij gewoon volgende week binnenkomt en ben denk ik ook niet de 1e die em zal hebben :) maar als ik em maar krijg !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91478

weet iemand hoeveel geheugen erop zit voor mp3?
is het uitbreidbaar mcc,sd?

geen zin om alles 30 pagina's doortelezen 8)7 sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:10
Anoniem: 91478 schreef op 11 maart 2004 @ 23:03:

Makkelijker is om op nokia.nl te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x

er kan zoiezo een 256mb mmc in, misschien 512, maar dat is een kwestie van afwachten, misschien na een update voor de foon ofzo....

ennuh tzijn er maar 18 hoor ;) maar je hebt natuurlijk wat minder posts op 1 page ;) maargoed 256mb das zeker

Jimmster was me net iets voor :)

[ Voor 5% gewijzigd door orange.x op 11-03-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, ik was net aan het kijken :)
het word tijd voor een vervanger voor de 6610 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023

Het is een kleine moeite om even op de Nokia site te kijken alvorens je hier post. :Z

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo

Sorry, dubbel post.

[ Voor 14% gewijzigd door wout-hugo op 11-03-2004 23:13 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 reactie is al genoeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Te laat met reactie..internet gaat hier lekker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94383

Hmm raar als ik bij het toestel kijk bij belzaak.nl dan staat er onder de beschrijving levertijd : Verwacht april 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 94383 schreef op 11 maart 2004 @ 23:17:
Hmm raar als ik bij het toestel kijk bij belzaak.nl dan staat er onder de beschrijving levertijd : Verwacht april 2004.
Als iedereen nu even de moeite neemt om vluchtig dit topic door te lopen, je kan met ctrl + f makkelijk zoeken naar wat woorden, dus als je benieuwd bent dan kan je natuurlijk per pagina even snel zien wat de verwachte weken zijn dat ie uitkomt!!

en nog steeds staat in de planning week 12, als week 12 voorbij is en niemand heeft em nog, dan is het dus week 13 of misschien 14. ik zeg nog steeds dat week 12 wel gaat lukken, nog een paar dagen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy

themeparktommy

Pretparkgek!

Moet iedereen effe teleurstellen...
Het was alleen de simkaart nog maar :'(

dus nog ff wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108665

Weet iemand hoe de email functie werkt?

Pop3? :) offff...... gewoon een crapy email functie? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 108665 schreef op 12 maart 2004 @ 11:25:
Weet iemand hoe de email functie werkt?

Pop3? :) offff...... gewoon een crapy email functie? :'(
zucht waarom lees niemand even :) www.nokia.nl check daar even en kijk anders een paar posts trug in de nederlandse pdf over de telefoon!!!

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

De 6230 staat aankomende week in het foldertje van de Belcompany (dus hij wordt zeer binnenkort geleverd) voor 479.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
het foldertje van Phonehouse geeft medio maart aan. Ik was er gister langsgeweest en ze zeiden dat er nog niks concreets was en dat alles afhankelijk was van het hoofdkantoor. Ze verwachtten hem echter deze maand nog. Niet dat ik van plan ben om het bij de Phonehouse te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
ik ben gisteren nog bij de gsmshop in amersfoort geweest maar die mafchinees wist mij niet te vertellen wanneer hij em binnen zou krijgen, de ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
479 euro... :/ :| :/ :| dure grap bij belcompany.. maarja is logisch, op internet scheelt het altijd 20 %..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5490

Belcompany heeft 'em wel lekker prijzig ja :P Maarja, zo'n leuk pandje moet natuurlijk ook ergens van betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104550

Je aanvraag is in goede orde ontvangen, zoals afgesproken wordt het abonnement pas aangesloten al het toestel op voorraad is.

Mocht er volgende week niet geleverd worden dan zullen wij u op de hoogte stellen hiervan, anders heeft u eind volgende week uw toestel. Op de dag van verzending wordt dit nog aan u gecommuniceerd.

Goed weekend alvast.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Tang

Dat zijn de betere mailtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben vandaag per mail op de hoogte gebracht van het feit dat de leverdatum vandaag is aangepast van week 12 naar week 13. Deze info komt van de leveranciers. Volgens bepaalde leveranciers wordt het zelfs begin april. Op de site van Partsupplies is het inmiddels ook aangepast.

Partsupplies beschikt vaak als één van de eersten over nieuwe modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy

themeparktommy

Pretparkgek!

Anoniem: 80258 schreef op 12 maart 2004 @ 18:58:
Ik ben vandaag per mail op de hoogte gebracht van het feit dat de leverdatum vandaag is aangepast van week 12 naar week 13.
aj das beetje jammer.. noujah. geduld is schone zaak... :'( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Phone Hous meldt in haar krantje (maart 2003) het volgende:

Nokia 6230, nieuw! medio maart leverbaar.
losprijs toestel E459,99
Gratis bij Hi, Orange, T-mobile en vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Anoniem: 104550 schreef op 12 maart 2004 @ 23:42:
The Phone Hous meldt in haar krantje (maart 2003) het volgende:

Nokia 6230, nieuw! medio maart leverbaar.
losprijs toestel E459,99
Gratis bij Hi, Orange, T-mobile en vodafone
belcompany, phone house en nu ook GSMHuis.nl zegt ook over 9 dagen... ziet er naar uit dat we nog een weekje geduld moeten hebben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die foldertjes worden weken van tevoren gedrukt. Daar kun je derhalve geen up-to-date info uit halen. Week 13 (of 14) gaat het worden, zoals het er nu naar uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

ik ben vandaag bij mijn plaatselijke gsmboer geweest en die vertelde mij dat hij ze volgende week binnen krijgt...

heb er dus wel hoop op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy

themeparktommy

Pretparkgek!

Spannend :D

zullen we een wedje leggen wie hem het eerst binnen krijgt ?? :P :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

themeparktommy schreef op 13 maart 2004 @ 19:00:
Spannend :D

zullen we een wedje leggen wie hem het eerst binnen krijgt ?? :P :9 8)
zou wel willen, maar dat verlies ik toch!
ik zit op kamers in heerlen en ik heb dat ding besteld in asten... als die mensen mij bellen dat die binnen is, kan ik me nog tot het einde van de week verbijten op het feit dat dat ding 150 km verder ligt!!! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar ik eigenlijk nog niet zoveel over heb gehoord is de kleur die mensen kiezen;
gaan jullie voor de Graphite of de Pearl White 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Anoniem: 26590 schreef op 14 maart 2004 @ 10:35:
Waar ik eigenlijk nog niet zoveel over heb gehoord is de kleur die mensen kiezen;
gaan jullie voor de Graphite of de Pearl White 6230?
pearl white uiteraard!

op tv.nl staat trouwens dat BC em zeer waarschijnlijk woensdag heeft!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graphite uiteraard!

Pearl White vind ik te veel op de standaard nokia kleur lijken, op de 6220 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104884

Ik heb even rond gekeken naar een mooi kabeltje voor de nokia 6230 alleen zijn die prijzen zo belachelijk hoog, althans van de official nokia products (Nokia DKU-2 €39,50) |:(
al eerder las ik hier dat je een nabouw kon kopen op ebay voor 16 euro'tjes maar op www.prijzenstunters.nl staat er eentje voor €12,50 (niet official nokia). Dan moet je toch wel heel gek zijn wil je daar bijna 40 euri voor neerleggen 8)7

linkje: http://www.prijzenstunter...USB_Datakabels_Nokia.html scheelt weer wat zoek werk

Mm.. alleen zijn de verzendkosten onder rembours dan weer 12,50 :(

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 104884 op 14-03-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
jah en die graphite ziet er uit als een oude siemens van 4 jaar terug.. Dacht dat ze gsm's tegenwoordig niet meer in zwart maakten :? "vroeger" waren al die dingen zwart (motorolaatjes enzo) maar nu zijn ze gelukkig beter van kleur!

pearl white dus..

Ik vraag me btw af of die phone strax uit de winkels gezogen word of dat er hier gewoon toevallig veel mensne op de forums zitten die hem willen..

Was gister in beverwijk opde zwarte markt, heb ik deze al gezien:
http://www.nokia-asia.com/nokia/0,8764,48860,00.html (nokia 3108) met onder dat klepje zo'n touch-screen.. Vaag ding maar niet helemaal legaal hier gekomen al;s je het mij vraagt.. Denk nog geeneens dat je er hiermee kan bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Dirk-Jan schreef op 14 maart 2004 @ 10:59:
[...]

op tv.nl staat trouwens dat BC em zeer waarschijnlijk woensdag heeft!!!!
Waar dan op die site? kon niet echt wat vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij de nokiawinkel kalverstraat a'dam zeiden ze tegen me dat ze hem tussen nu en twee weken verwachtn te leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op de site van 2call is hij nu ook te bestellen prijzen liggen ongeveer hetzelfde als bij 06 plaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Upbeat schreef op 14 maart 2004 @ 16:07:
[...]

Waar dan op die site? kon niet echt wat vinden...
http://www.telecomvergeli...t_offset=80&post_limit=20
Gepost door raaf op 13/03/2004 22:54

Vandaag heb ik gebeld met een leverancier van BC, die krijgen hem ZEER waarschijnlijk woensdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy

themeparktommy

Pretparkgek!

Hope so...

wordt al hoog tijd voor een nieuwe mobiel :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
nivvle schreef op 14 maart 2004 @ 11:48:
jah en die graphite ziet er uit als een oude siemens van 4 jaar terug.. Dacht dat ze gsm's tegenwoordig niet meer in zwart maakten :? "vroeger" waren al die dingen zwart (motorolaatjes enzo) maar nu zijn ze gelukkig beter van kleur!

pearl white dus..
Tegenwoordig zijn ook veel tv's, radio's, videorecorder's, dvd-speler's etc. enkel verkrijgbraar in zo'n opvallende zilvergrijze kleur :r. Doe maar zwart, lekker onopvallend en zakelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

wout-hugo schreef op 14 maart 2004 @ 19:51:
[...]

Tegenwoordig zijn ook veel tv's, radio's, videorecorder's, dvd-speler's etc. enkel verkrijgbraar in zo'n opvallende zilvergrijze kleur :r.
en je gsm en je digicam dan? die zijn ook zilver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wout-hugo schreef op 14 maart 2004 @ 19:51:
[...]

Tegenwoordig zijn ook veel tv's, radio's, videorecorder's, dvd-speler's etc. enkel verkrijgbraar in zo'n opvallende zilvergrijze kleur :r. Doe maar zwart, lekker onopvallend en zakelijk ;).
Idd, ik hou wel van die mooie zakenfoontjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo blijkt maar weer dat smaken verschillen, ik vind Pearl White een meer zakelijke uitstraling hebben - juist - omdat hij op de 6220 lijkt. De 6220 wordt door Nokia niet voorniets gepresenteert als een stylisch zakelijk toestel. Bovendien was ik van plan de 6230 no matter what aan te schaffen vanwege superieure functionaliteit ten opzichte van huidige Nokia modellen. Ondanks dat ik hem eigenlijk niet zo mooi vond als andere huigdige Nokia modellen, en godzijdank zag ik toen een plaatje van de Pearl White versie, dat Graphite is gewoon echt niets op een of andere manier. Maar voordat ik daar een definitief oordeel over vel, wil ik ze eerst allebei vast hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Dirk-Jan schreef op 14 maart 2004 @ 20:32:
[...]

en je gsm en je digicam dan? die zijn ook zilver ;)
Klopt, ik zal ook ff uitleggen waarom:
Nokia 6310i Jet Black en Champagne zijn lelijk!
Canon S45 is niet in een andere kleur verkrijgbaar, S50 wel in 't zwart (en die vind ik ook heel erg mooi :9~, maarja..je kunt niet alles hebben he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
ik vind ze allebei wel wat hebben, hopelijk komen de standaard kleuren ook als covers uit die je los kan kopen. Ben alleen benieuwd of ik een 6230 kan kiezen bij mijn verzekering want mijn 7250 is kadoek ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy

themeparktommy

Pretparkgek!

ik ga voor de Pearl White version.. vind hem gewoon veel mooier dan die zwarte versie..
en smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7084

Hier nog eentje die voor de witte wilt gaan. Ik vraag me trouwens wel af welke cover er bij zit, ik vind namelijk de beetje grijze/witte cover wel sleek eruit zien.

Weet er trouwens iemand of er nog toffe applicaties voor deze Nokia beschikbaar zijn om bijvoorbeeld Winamp mee aan te sturen op je desktop pc met bluetooth? Voor de SonyEricssons telefoons zijn er redelijk wat leuke applicaties beschikbaar die dit kunnen. Ik vroeg mij af of deze er ook al zijn voor de Nokia`s.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 7084 op 14-03-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
ik heb ook een witte besteld, weet niet of ik die krijg, zwart is opzich ook geen ramp, koop ik wat later wel ander frontje hoor :) een gemixte ofzo, heb nu nokia 6510 met zwarte achterkant en beige voorkant :) ziet er erg leuk uit!

maar ik krijg em denk ik niet meteen als ie binnen is morgen even bellen over dat nummerbehoud van tmobile want ik moet een tijdelijk nummer hebben ofzo... geen id hoe of wat, dus ff bellen met 06plaza, en dan meteen faxen morgen en dan stuurt tmobile misschien dus maandag die rommel op naar 06plaza, en als het dan allemaal meezit dan heb ik die telefoon misschien wel samen met me abo binnen of niet :) maar dat merk ik vanzelf wel dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7084 schreef op 14 maart 2004 @ 22:41:
Weet er trouwens iemand of er nog toffe applicaties voor deze Nokia beschikbaar zijn om bijvoorbeeld Winamp mee aan te sturen op je desktop pc met bluetooth? Voor de SonyEricssons telefoons zijn er redelijk wat leuke applicaties beschikbaar die dit kunnen. Ik vroeg mij af of deze er ook al zijn voor de Nokia`s.
Buiten dat gezeik over de juiste/onjuiste kleuren, wat denk je? Heb jij al iemand op dit forum gelezen die t toestel in handen heeft gehad? Hoe groot schat je je kansen dat iemand je hier ff een goeie wapsite oid gaat geven voor winamp applicaties van een telefoon die (bijna bijna bijna 8)7 ) nog niet uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

el1zer schreef op 14 maart 2004 @ 22:53:
ik heb ook een witte besteld, weet niet of ik die krijg, zwart is opzich ook geen ramp, koop ik wat later wel ander frontje hoor :) een gemixte ofzo,
Hee El1zer,
heb jij de kleur van je telefoon opgegeven bij het bestellen? Naar mijn idee kon dat namelijk nog niet toen (5 maart), maar ik kan er naast zitten, check dit, ik zie hier geen bevestiging van kleur. Jij hebt toch een paar dagen voor mij bij Jeroen besteld?

Beste heer AB,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij 06plaza.nl. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.

Bestelgegevens:

Type: Toestel en abonnement

Toestel: Nokia 6230

Provider: Telfort

Abonnement: Telfort 500

Extra : SMS 90

Contractduur: 12 maanden

Kosten:

Subtotaal € 89.00

Verzendkosten € 8.50

Totaalbedrag € 97.50

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Misschien morgen toch ff met Jeroen bellen....

laat je t ff weten

groeten
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.