Anoniem: 104550 schreef op 15 maart 2004 @ 01:19:
[...]
Hee El1zer,
heb jij de kleur van je telefoon opgegeven bij het bestellen? Naar mijn idee kon dat namelijk nog niet toen (5 maart), maar ik kan er naast zitten, check dit, ik zie hier geen bevestiging van kleur. Jij hebt toch een paar dagen voor mij bij Jeroen besteld?
Beste heer AB,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij 06plaza.nl. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelgegevens:
Type: Toestel en abonnement
Toestel: Nokia 6230
Provider: Telfort
Abonnement: Telfort 500
Extra : SMS 90
Contractduur: 12 maanden
Kosten:
Subtotaal € 89.00
Verzendkosten € 8.50
Totaalbedrag € 97.50
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Misschien morgen toch ff met Jeroen bellen....
laat je t ff weten
groeten
Het kan zijn dat ik em iets later besteld heb, weet niet helemaal meer zeker wanneer.. het is 3 maart

ff in mail gekeken. maar ik had ervoor al gebeld met jeroen en het was volgens hem gewoon mogelijk, ik moest het er even bij melden. en dat heb ik gedaan en op mijn papieren die ik thuis kreeg om in te vullen ( ipv pdf printen en opsturen ) stond ook dat ik de witte versie had gekozen.
Reactie @ SJOEDO en Henry:
Zoiezo zijn er altijd wel ergens frontjes vandaan te toveren, ik heb een "soort van" originele cover voor mijn 6510 bij zon "turk" gekocht en die was dus heel erg donker, en niet die paarse, ik was 20 eur kwijt en normaal was ie wel 38 eur ofzo. dus ook voor de 6230 zullen vast wel frontjes komen, en je hebt altijd van die mensen die een winnie de pooh frontje willen, en ook die zullen er vast wel zijn

even zoeken
Wat ik bedoel met "soort van" origineel, is dat er gewoon een nokia plaatje achteropzit en alle text in het frontje is hetzelfde als de originele, boeit me niet of het een echte of neppe is

hijs iig erg stoer, met dat blauwe licht