Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104550

dcell schreef op 14 maart 2004 @ 22:16:
ik vind ze allebei wel wat hebben, hopelijk komen de standaard kleuren ook als covers uit die je los kan kopen.
ik zal je uit de droom halen,

http://www.nokia.nl/nl/Te...llen/6230/acc_covers.html

Je had ook een paar pagina's terug kunnen kijken naar een soort gelijke opmerking en reactie, maargoed, de standaard kleuren komen voorlopig niet als originele nokia covers te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Dat is vaker zo hoor bij Nokia toestellen met Xpress-On Covers.. Je moet vaak vantevoren bedenken welke cover "strategisch" het beste is... ;) als je de zwarte cover het mooiste vindt maar de witte cover lijkt je ook wel wat dan zou ik die kopen omdat je de zwarte weer los kunt kopen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Anoniem: 104550 schreef op 15 maart 2004 @ 01:32:
[...]

ik zal je uit de droom halen,

http://www.nokia.nl/nl/Te...llen/6230/acc_covers.html

Je had ook een paar pagina's terug kunnen kijken naar een soort gelijke opmerking en reactie, maargoed, de standaard kleuren komen voorlopig niet als originele nokia covers te koop
Dat is bij de 6610 ook zo, maar de covers kun je op internet vaak wel bestellen. Ik heb zodoende het witte frontje voor m´n 6610 gekocht. Ik denk niet dat het met de 6230 anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 14:10
Anoniem: 104550 schreef op 15 maart 2004 @ 01:19:
[...]

Hee El1zer,
heb jij de kleur van je telefoon opgegeven bij het bestellen? Naar mijn idee kon dat namelijk nog niet toen (5 maart), maar ik kan er naast zitten, check dit, ik zie hier geen bevestiging van kleur. Jij hebt toch een paar dagen voor mij bij Jeroen besteld?

Beste heer AB,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij 06plaza.nl. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.

Bestelgegevens:

Type: Toestel en abonnement

Toestel: Nokia 6230

Provider: Telfort

Abonnement: Telfort 500

Extra : SMS 90

Contractduur: 12 maanden

Kosten:

Subtotaal € 89.00

Verzendkosten € 8.50

Totaalbedrag € 97.50

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Misschien morgen toch ff met Jeroen bellen....

laat je t ff weten

groeten
Het kan zijn dat ik em iets later besteld heb, weet niet helemaal meer zeker wanneer.. het is 3 maart :) ff in mail gekeken. maar ik had ervoor al gebeld met jeroen en het was volgens hem gewoon mogelijk, ik moest het er even bij melden. en dat heb ik gedaan en op mijn papieren die ik thuis kreeg om in te vullen ( ipv pdf printen en opsturen ) stond ook dat ik de witte versie had gekozen.

Reactie @ SJOEDO en Henry:
Zoiezo zijn er altijd wel ergens frontjes vandaan te toveren, ik heb een "soort van" originele cover voor mijn 6510 bij zon "turk" gekocht en die was dus heel erg donker, en niet die paarse, ik was 20 eur kwijt en normaal was ie wel 38 eur ofzo. dus ook voor de 6230 zullen vast wel frontjes komen, en je hebt altijd van die mensen die een winnie de pooh frontje willen, en ook die zullen er vast wel zijn :) even zoeken

Wat ik bedoel met "soort van" origineel, is dat er gewoon een nokia plaatje achteropzit en alle text in het frontje is hetzelfde als de originele, boeit me niet of het een echte of neppe is :) hijs iig erg stoer, met dat blauwe licht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 09:52
Niet dat het echt iets toevoegt aan het onderwerp, maar dit kreeg ik (vrijdag) nog op mijn werk mail zie ik vandaag.
Wij hebben vandaag contact met onze leverancier gehad en de te verwachten
levering datum, van de Nokia 6230, is verplaatst naar week 13. Volgens een
andere leverancier kon het zelfs wel begin april worden. Wij blijven er in
ieder geval bovenop zitten en wij zullen u op de hoogte houden over de Nokia
6230.
Afkomstig van de firma partsupplies, ik had bij een aantal zaken gevraagd op de hoogte te worden gehouden van de uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11565

Waar bestellen jullie hem allemaal?

Ik heb trouwens voor de zekerheid even tmobile opgebelt om te vragen hoe het daar zit met kortingen op verlengingen maar daar kreeg ik een niet al te slime dame aan de lijn die me kon vertellen dat het absoluut niets uitmaakte, of ik nou verlengde met een 150minuten of 450 minuten abonnement, in korting op de mobiel. en dat was rond de 200 euro dus daar heb je ook niets aan.

2call.nl sturen ze echt snel terug op mailtjes maar het zijn dan ook alleen maar standaard mailtjes en ze gaan totaal niet in op specifieke vragen dus dat is een beetje jammer. ze houden het op begin april dat ze hem kunnen leveren trouwens.

88euri kost hij daar bij 1jarige verlenging van 300 minuten en gratis bij 450 minuten dus dat is niet slecht. iemand nog betere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11565 schreef op 15 maart 2004 @ 11:37:
Waar bestellen jullie hem allemaal?

Ik heb trouwens voor de zekerheid even tmobile opgebelt om te vragen hoe het daar zit met kortingen op verlengingen maar daar kreeg ik een niet al te slime dame aan de lijn die me kon vertellen dat het absoluut niets uitmaakte, of ik nou verlengde met een 150minuten of 450 minuten abonnement, in korting op de mobiel. en dat was rond de 200 euro dus daar heb je ook niets aan.

2call.nl sturen ze echt snel terug op mailtjes maar het zijn dan ook alleen maar standaard mailtjes en ze gaan totaal niet in op specifieke vragen dus dat is een beetje jammer. ze houden het op begin april dat ze hem kunnen leveren trouwens.

88euri kost hij daar bij 1jarige verlenging van 300 minuten en gratis bij 450 minuten dus dat is niet slecht. iemand nog betere ideeen?
De telefoon is nog niet uit dus niemand kan je ervaringen geven wat betreft levering, maar vraag El1zer ook maar, www.06plaza.nl is een zeer goede site, ik wil geen reclame maken oid, maar de site is wel compleet en naar mijn idee scherp in de prijs...

het maakt wel degelijk verschil of je verlengt met 150 of 450 minuten, dus die dame kan haar boekje weer eens een keer nalezen! Maar wil je wel bij T-mobile blijven? Kijk voor de grap ook eens bij telfort, daar geven ze misschien niet zo heel veel korting op je nieuwe telefoon, maar dat haal je er snel uit als je de tarieven vergelijkt met T-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens 06 plaza komt de telefoon nog steeds deze week binnen (waarschijnlijk vrijdag) mocht dit anders zijn dan staat dat deze week nog op de mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

el1zer schreef op 15 maart 2004 @ 08:49:
[...]

Het kan zijn dat ik em iets later besteld heb, weet niet helemaal meer zeker wanneer.. het is 3 maart :) ff in mail gekeken. maar ik had ervoor al gebeld met jeroen en het was volgens hem gewoon mogelijk, ik moest het er even bij melden. en dat heb ik gedaan en op mijn papieren die ik thuis kreeg om in te vullen ( ipv pdf printen en opsturen ) stond ook dat ik de witte versie had gekozen.
heb toch nog maar ff met Jeroen gebeld, kleur was idd niet opgegeven. Gelukkig, heb de Graphite te pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Telfort
400 minuten € 40,- per minuut dus :€ 0,10
500 minuten € 45,- € 0,09
mobiel kost dan 66 euro

T-mobile
450 450 minuten € 50,00 € 0,11
gratis mobiel

stel dat je 500minuten doet bij telfort ben je 60euro per jaar minder kwijt.
scheelt dus 6euro en 50minuten per maand.
met 400 minuten scheelt het 120 euro per jaar.

ik weet het eigenlijk nog niet want ik denk niet dat ik 450 opbel, ik heb nu 300 maar daar ga ik wel overheen maar dat is ook erg wisselend. Dus 400 zou eigenlijk beter zijn.

die van 400 minuten zou ik dan nemen dus dan ben ik op jaarbasis iets minder kwijt idd, maar hoe zit het met het bereik van telfort? Ik vind tmobile ook niet alles eerlijk gezegt maar ze zeggen wel eens dat telfort nog minder is.

probleem is met tmobile dat ik thuis gewoon slecht bereik heb. (in delft!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik bij 06plaza op de link van verlenging klik dan krijg ik gewoon niets te zien. iemand een idee behalve temp inet files weggooien?

ik denk trouwens dat 06plaza en 2call dezelfde nokia leverancier hebbe dus dat het niet heel veel zal uitmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zelf heb ik al een abonnement (T-Mobile 1200 Sim Only) en wil hem niet verlengen, want anders ben ik de sim only kwijt, wat inhoud dat ik dan twee keer zoveel betaal. Wel heb ik even gekeken. Bij 06plaza in combinatie met T-Mobile krijg je de meeste toestel bonus.

Voor de mensen die effectief het goedkoopste zoeken kan je het beste een T-Mobile 150 (€22,50) afsluiten.
Los kost de Nokia 6230 daar €399. Als je dit over een jaar verspreid kom je uit op €33,25 per maand.

Met een abonnement een T-Mobile 6230 betaal je slechts 3 euro per maand meer en heb je ook nog eens 150 belminuten.

Overzicht:
06plaza
Nokia 6230: € 399, per maand €33,25
Nokia 6230 in combinatie met een T-Mobile 150 voor 1 jaar kost: €169. In een heel jaar betaal je dus €439, dat is 36,58 per maand.

Ik kies daarom voor een tweede abonnement (geef die aan mijn vriendin ofzo). En betaal 3 euro per maand meer, maar heb dan wel extra belminuten en een gedeeltelijke gespreide betaling. Is dit slim, of hebben jullie andere (betere) ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
BRAiN schreef op 15 maart 2004 @ 12:53:
Zelf heb ik al een abonnement (T-Mobile 1200 Sim Only) en wil hem niet verlengen, want anders ben ik de sim only kwijt, wat inhoud dat ik dan twee keer zoveel betaal. Wel heb ik even gekeken. Bij 06plaza in combinatie met T-Mobile krijg je de meeste toestel bonus.

Voor de mensen die effectief het goedkoopste zoeken kan je het beste een T-Mobile 150 (€22,50) afsluiten.
Los kost de Nokia 6230 daar €399. Als je dit over een jaar verspreid kom je uit op €33,25 per maand.

Met een abonnement een T-Mobile 6230 betaal je slechts 3 euro per maand meer en heb je ook nog eens 150 belminuten.

Overzicht:
06plaza
Nokia 6230: € 399, per maand €33,25
Nokia 6230 in combinatie met een T-Mobile 150 voor 1 jaar kost: €169. In een heel jaar betaal je dus €439, dat is 36,58 per maand.

Ik kies daarom voor een tweede abonnement (geef die aan mijn vriendin ofzo). En betaal 3 euro per maand meer, maar heb dan wel extra belminuten en een gedeeltelijke gespreide betaling. Is dit slim, of hebben jullie andere (betere) ideeen?
perfect lijkt me zoals jij het beredeneerd want je kan je vriendin voor 3 eur per maand een abo geven van 22,50 :) lijkt mij een win win win situatie, 3x ja, 1 je vriendin belt jou ook vaker dan :), je hebt een extra abo, voor je vriendin dus, leuk cadeautje kan je weer dingen terug verwachten :9, en een telefoon die van alle gemakken voorzien is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 104550 schreef op 15 maart 2004 @ 11:48:
[...]

De telefoon is nog niet uit dus niemand kan je ervaringen geven wat betreft levering, maar vraag El1zer ook maar, www.06plaza.nl is een zeer goede site, ik wil geen reclame maken oid, maar de site is wel compleet en naar mijn idee scherp in de prijs...

het maakt wel degelijk verschil of je verlengt met 150 of 450 minuten, dus die dame kan haar boekje weer eens een keer nalezen! Maar wil je wel bij T-mobile blijven? Kijk voor de grap ook eens bij telfort, daar geven ze misschien niet zo heel veel korting op je nieuwe telefoon, maar dat haal je er snel uit als je de tarieven vergelijkt met T-mobile...
Je mag Mark zeggen hoor ;) neej maar jeroentje doet het allemaal prima.

Had nog even zitten denken, als we binnen nu en korte tijd een Deel 2 krijgen... Kan er misschien een wat leukere startpost gemaakt worden ( don't look @ me, dat ken ik nog niet ;) ) en er dan misschien een meer wat ervaringen topic van maken ipv wanneer komt ie nou, en wie weet welke apps er al beschikbaar zijn, wie bestelt em waar en in welke kleur :) ( die vragen worden de laatste tijd btje teveel gevraagd, lees de laatste 200 berichten en je leest niet anders! )

Maar zoiezo moeten we dan nog even wachten tot hij uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60460

Hoorde hier net van een collega dat hij de 6230 in zijn handen heeft gehad.
Schijnt in Baarn bij Belcompany al volop verkocht te worden sinds zaterdag!
Prijs 480 eurie

Wie o wie hier zal de 1ste zijn?? :)

edit:
correctie...hij heeft een dummy in zen klauwen gehad :(
Hij heeft zonet een klap op zen kaak gehad ivm verstrekking van verkeerde misleidende informatie

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 60460 op 15-03-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 60460 schreef op 15 maart 2004 @ 13:24:
Hoorde hier net van een collega dat hij de 6230 in zijn handen heeft gehad.
Schijnt in Baarn bij Belcompany al volop verkocht te worden sinds zaterdag!
Prijs 480 eurie

Wie o wie hier zal de 1ste zijn?? :)
sterk maaruh
kom maar met de plaatjes dan :)

[ Voor 3% gewijzigd door orange.x op 15-03-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even nagebeld met belcompany in baarn.
Blijkt dat ze ze begin april verwachten.
Ze stonden alleen in de folder volop aangeprezen. En een dummy in de zaak voor de show

Die collega van mij heeft inmiddels een 2e klap op zen kaak gehad van mij voor het verstrekken van verkeerde misleidende informatie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Bij belcompany staat die in de folder!

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.com/et/images/3.jpg

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:42
Op telecomvergelijker zegt iemand hem al te hebben. In Einighausen (Dld) gehaald.

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 17:07
Gepost door svnijswiller op 15/03/2004 13:07 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
Ik heb de nokia 6230 al. Hij is te koop in kleine aanbieders zaakje in Einighausen. Hij is enkel en alleen verkrijgbaar op bestelling. Dus wil je hem hebbe.............? Hij overschat ieders verwachtingen en is echt fijn in gebruik. Vooral de filmpjes die je kunt maken.

Voor bestellingen bel:
0642742806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
ja hoor, hij heeft um zelf gehaald bij 'kleine aanbieders zaakjes' ergens in een gehucht in Duitsland en zet dan onderaan het bericht dat je voor bestellingen hem kan bellen op een 06 nummer.

Something smells fishy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

vooruitbetalen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Nou dat klopt echt niet hoor. :) Bij de grote telefoonzaken hebben ze em niet en dan wel zeker zo'n gehucht?? Yeah right!
Heb net een rondje telefoonzaken gedaan en ze hebben em nergens nog, zelfs niet bij de BelCompany. Daar zeiden ze misschien deze week, maar bij Nokia weet je het nooit. Bij PhoneHouse hadden ze al wel de display staan, maar nog niet de telefoon, en daar zeiden wel deze maand nog, maar wanneer?? Ik krijg iig een belletje van de BC als ze em binne hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nasty Nate schreef op 15 maart 2004 @ 14:17:
ja hoor, hij heeft um zelf gehaald bij 'kleine aanbieders zaakjes' ergens in een gehucht in Duitsland en zet dan onderaan het bericht dat je voor bestellingen hem kan bellen op een 06 nummer.

Something smells fishy..
heheh, zoals we een aantal posts trug al hadden besloten had zo'n btje iedereen wel een digitale camera, of iedereen kent iemand met zo'n ding ;) dus als iemand ook maar beweert dat ie de telefoon heeft, laat dan maar bewijzen met een plaatje of iets dergelijks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 08:54

themeparktommy

Pretparkgek!

el1zer schreef op 15 maart 2004 @ 14:49:
[...]

heheh, zoals we een aantal posts trug al hadden besloten had zo'n btje iedereen wel een digitale camera, of iedereen kent iemand met zo'n ding ;) dus als iemand ook maar beweert dat ie de telefoon heeft, laat dan maar bewijzen met een plaatje of iets dergelijks :D
Ja en natuurlijk op de mobiel zelf zit een camera ;)
gewoon voor de spiegel en voila ;) :*) 8)

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46713

Op telecomvergelijker.nl staat dat je hier voor belachelijk weinig een 6230 kunt krijgen. Je hebt welliswaar een kvk nummer nodig, maar daar kan ik via mijn vader wel aan komen.
Maar hoe kan het dat vodafone zo veel toestelsubsidie betaalt, meer dan de totale abonnementskosten? Zit er een adder onder het gras. Het is wel zo dat je er geen belminuten bij krijgt, maar het is bij elkaar goedkoper dan een los toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"De levering zou inderdaad deze week plaats moeten vinden, wij rekenen wel op het einde van de week, het is nog even spannend."

dat zei jeroen vanmiddag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-06 09:27

IvoB

Prutst er rustig op los

Anoniem: 46713 schreef op 15 maart 2004 @ 15:33:
Op telecomvergelijker.nl staat dat je hier voor belachelijk weinig een 6230 kunt krijgen. Je hebt welliswaar een kvk nummer nodig, maar daar kan ik via mijn vader wel aan komen.
Maar hoe kan het dat vodafone zo veel toestelsubsidie betaalt, meer dan de totale abonnementskosten? Zit er een adder onder het gras. Het is wel zo dat je er geen belminuten bij krijgt, maar het is bij elkaar goedkoper dan een los toestel?
Actie klopt, toestellen worden uitgeleverd vanaf half april. Je abo begint wel direct te lopen, de SIM krijg je wel direct toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
hmm half april das wel weer een maand verder :( Ik denk dat ik dat ga doen, scheelt je zo weer bijna 100 euro of niet meer.

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Lijkt me een leuk telefoontje... Hoeveel MB geheugen heeft ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Helaas... een paar daagjes langer wachten:
Helaas hebben wij zojuist het bericht gehad van de leverancier dat de
Nokia 6230 die deze week geleverd zou worden pas in week 13 geleverd
wordt. De levering schuift dus een weekje op.

Uiteraard houden wij u op de hoogte over de levering.
Was op zich wel te verwachten als je alle eerdere berichten hier in het forum las enzo... Maar goed, die paar dagen extra overleef ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-06 09:21
Net bericht van 06plaza.nl dat het inderdaad week 13 wordt. Een week extra wachten kan er ook wel bij. Komende zaterdag zal ik hem iig op de Cebit gaan bekijken en mee spelen, neem aan dat je net zoals vorig jaar met de nieuwste modellen kan spelen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46713

weppe schreef op 15 maart 2004 @ 20:17:
Lijkt me een leuk telefoontje... Hoeveel MB geheugen heeft ie?
http://www.nieuwemobiel.nl/Phone.php?Toestel_code=51f5733b
8 MB ingebakken, 32 MB MMC kaartje bijgeleverd. Hij eet maximaal MMC kaartjes van 256 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

Iemand enig idee wanneer de witte versie uitkomt.
Deze vond ik namelijk echt een stuk mooier dan de zwarte versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 67363 schreef op 15 maart 2004 @ 23:35:
Iemand enig idee wanneer de witte versie uitkomt.
Deze vond ik namelijk echt een stuk mooier dan de zwarte versie :)
LEZEN!, we blijven niet alles herhalen..

ook ik heb van 06plaza bericht dat het week 13 wordt :) zal wel maandag zijn dan, ik hoop et, wel netjes trouwens, want ik had nog problemen met nummerbehoud, en naar een mailtje gestuurd te hebben regelen hun verder alles voor mij :) en ze gaan mij gewoon alles opsturen als hun de tel en sim binnen hebben :) echt thumbs up voor 06plaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

el1zer schreef op 16 maart 2004 @ 09:30:
[...]

ook ik heb van 06plaza bericht dat het week 13 wordt :) zal wel maandag zijn dan, ik hoop et, wel netjes trouwens, want ik had nog problemen met nummerbehoud, en naar een mailtje gestuurd te hebben regelen hun verder alles voor mij :) en ze gaan mij gewoon alles opsturen als hun de tel en sim binnen hebben :) echt thumbs up voor 06plaza
Sorry dude :)

Ik lees meestal hele draadjes door maar het was gisteren een beetje laat geworden.
Nogmaals bedankt voor het zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-06 21:36
IvoB schreef op 15 maart 2004 @ 17:24:
[...]

Actie klopt, toestellen worden uitgeleverd vanaf half april. Je abo begint wel direct te lopen, de SIM krijg je wel direct toegestuurd.
Het kan aan mij liggen maar dan is dit toch de goedkoopste actie allertijde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102473

Zei o6plaza.nl nog iets over de te leveren kleuren? Ben wel geïnteresseerd in de witte (later icm bordeauxrood frontje) namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108462

bericht vanmorgen van 2call. op mijn vraag waarom ze bij hun pas vanaf april leverbvaar zijn:

We houden een slag om de arm.

De verwachting is dat de eerste 6230's pas na de beurs in Duitsland (Cebit) geleverd gaan worden.

Dit zal dan ongeveer volgende week zijn. :*)

volgende week feestweek?? laten we het hopen heb een beetje genoeg van mijn 8210 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108618

Iemand enig idee of je met deze phone ook kunt msn-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33167

Anoniem: 33167 schreef op 31 januari 2004 @ 12:37:
Is dit toestel nou eindelijk een GPRS klasse A toestel?
Sinds de 6310 lijkt Nokia te zijn blijven steken op GPRS klasse B.
Kick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 108618 schreef op 16 maart 2004 @ 14:00:
Iemand enig idee of je met deze phone ook kunt msn-en?
ik word steeds moeier van die mensen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Reageer er dan gewoon niet meer op el1zer. :)

Het kijken in dit topic, wordt voor mij momenteel enigzins dwangmatig, baal ik een beetje van.

Vooral omdat er zeer waarschijnlijk tot aanstaande maandag, voor mij niet veel schokkends te melden zal zijn.

Ik zal dan ook tevergeefs gaan proberen om hier wat minder vaak te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nasty Nate schreef op 16 maart 2004 @ 17:15:
Reageer er dan gewoon niet meer op el1zer. :)

Het kijken in dit topic, wordt voor mij momenteel enigzins dwangmatig, baal ik een beetje van.

Vooral omdat er zeer waarschijnlijk tot aanstaande maandag, voor mij niet veel schokkends te melden zal zijn.

Ik zal dan ook tevergeefs gaan proberen om hier wat minder vaak te kijken.
Zelfde probleem hiero :D ja, komt ook btje door me saaie stage, en dan ben ik wat meer te vinden op tweakers en got...

Maar ik ga me niet meer zo ergeren aan die knakkers die te beroerd zijn om te lezen, ik ga wel die frustraties van de IT'ers lezen over sleutelen aan bevriende pc's, moet nog veel pagina's en dan kan ik zelf ff posten :D

Maar om niet te ver af te dwalen, ik kan opzich nog wel even wachten, maar met mijn stage duurt het best lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Ben net maar ff gaan zoeken naar eventuele nieuwe pics, kweet niet zeker meer of ze voorbij gekomen zijn maar in deze versie vind ik hem eigenlijk best wel stoer

Afbeeldingslocatie: http://www.cellulare.it/news/articoli/articoli_foto/nokia/Nokia%206230_file/image001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cellulare.it/news/articoli/articoli_foto/nokia/Nokia%206230_file/image003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cellulare.it/news/articoli/articoli_foto/nokia/Nokia%206230_file/image004.jpg

van nog een andere site, met zicht op klokkie, duidelijk is anders :). maar das met die 6100 en 6610 ook niet duidelijk

Afbeeldingslocatie: http://ner.pl/im/nokia/6230_3_b.jpg

[bert visscher imitatie]Verveel, Verveel ( iieeehhhh, geluid van de vinger ;) )[/bert visscher imitatie]

Afbeeldingslocatie: http://www.estar.com.cn/news/UploadFiles/2004221133830584.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.estar.com.cn/news/UploadFiles/2004221134058927.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.estar.com.cn/news/UploadFiles/2004221133916751.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.estar.com.cn/news/UploadFiles/2004221134031193.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.estar.com.cn/news/UploadFiles/2004221133852881.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.estar.com.cn/news/UploadFiles/2004221134220108.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.estar.com.cn/news/UploadFiles/2004221134231949.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door orange.x op 16-03-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49898

el1zer schreef op 16 maart 2004 @ 09:30:
[...]

ook ik heb van 06plaza bericht dat het week 13 wordt :)
Natuurlijk wil ik ook zo snel mogelijk m'n 6230 hebben, maar ik ben toch een beetje huiverig om hem nu al te bestellen bij 06plaza. Ik kan namelijk nergens (telecomvergelijker.nl / google / google groups) ervaringen met deze winkel vinden (op een ervaring bij de pricewatch na...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63173

amaai, ziet er toch behoorlijk klein uit

ik hoopte dat de toetsen toch wat groter zouden zijn, want tegenwoordig...

trouwens; hier in belgie weten ze blijkbaar nog van niets.. :( dus ik kan wel fluiten achter een toestel van de eerste levering: na de eerste lading blijkt er telkens een wachttijd van een maand te zijn! :(

edit: trouwens, is dit toestel compatible met bluetooth headset van sony ericsson? vroeger zijn daar nog problemen mee geweest zeker?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 63173 op 16-03-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 63173 schreef op 16 maart 2004 @ 18:45:
amaai, ziet er toch behoorlijk klein uit

ik hoopte dat de toetsen toch wat groter zouden zijn, want tegenwoordig...

trouwens; hier in belgie weten ze blijkbaar nog van niets.. :( dus ik kan wel fluiten achter een toestel van de eerste levering: na de eerste lading blijkt er telkens een wachttijd van een maand te zijn! :(

edit: trouwens, is dit toestel compatible met bluetooth headset van sony ericsson? vroeger zijn daar nog problemen mee geweest zeker?
denk dat die toetsen meevallen hoor, heb nu 6510, denk dat die toetsen kleiner zijn als die van de 6230, mede omdat die vierkant zijnen die van mij btje raar ovalig..

die headset, zou je misschien ff naar de aansluiting aan de onderkant moeten kijken, kan ik zo niet zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Folder van Belcompany

RECHTS VAN ONDER!!! _/-\o_

EDIT: ik moet toch echt eens beter lezen

[ Voor 37% gewijzigd door Kezand op 16-03-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743

Kezand schreef op 16 maart 2004 @ 19:30:
Folder van Belcompany

RECHTS VAN ONDER!!! _/-\o_

[afbeelding]
Die foto was al langsgekomen, maar ze hebben de telefoon nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Anoniem: 41743 schreef op 16 maart 2004 @ 19:33:
[...]

Die foto was al langsgekomen, maar ze hebben de telefoon nog niet...
Nee klopt, met een btje geluk deze week, anders volgende week zeker!!! Ik heb er al 1 gereserveerd! :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80258

el1zer schreef op 16 maart 2004 @ 18:57:
[...]

denk dat die toetsen meevallen hoor, heb nu 6510, denk dat die toetsen kleiner zijn als die van de 6230, mede omdat die vierkant zijnen die van mij btje raar ovalig..

die headset, zou je misschien ff naar de aansluiting aan de onderkant moeten kijken, kan ik zo niet zeggen
Bluetooth is draadloos en heeft dus niets met een fysieke aansluiting te maken. De combi Nokia/SE is met BT-apparaten nog niet echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63173

is de sony ericsson T610 een waardige tegenstander van deze 6230
---
ander onderwerp: op onderstaande link zeggen ze dat die HCB-30 bluetooth car kit van SE compatible is met de 6230... is dit te vertrouwen denk je?
http://www.silvercom.co.u...roduct=3253&topCatgeory=2

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 63173 op 16-03-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80258 schreef op 16 maart 2004 @ 20:13:
[...]

Bluetooth is draadloos en heeft dus niets met een fysieke aansluiting te maken. De combi Nokia/SE is met BT-apparaten nog niet echt top.
Heb bij een collega de BT-headset van SE geprobeerd op een 6310 en werkt perfect dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 80258 schreef op 16 maart 2004 @ 20:13:
[...]

denk dat ik er niet helemaal bij was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

ik heb gister nokia gemailed, vandaag antwoord gekregen:
Geachte Heer Van Twillert,

Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.

De Nokia 6230 is vorige week in uitlevering geplaatst. Nu is het afwachten
hoe snel de distribiteurs de toestellen zal leveren aan de dealers, wat
meestal is dit binnen de 2 weken.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:27
Binnen 2 weken. Dat is goed nieuws! _/-\o_

Bijna 1000 posts voor een telefoon die nog niet te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Jimsterrr schreef op 16 maart 2004 @ 22:26:
Maar voor de rest verwachten we er niks van eigenlijk... :)

Volgens mij kan dat ding alleen maar tegenvallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

Jimsterrr schreef op 16 maart 2004 @ 22:26:
Binnen 2 weken. Dat is goed nieuws! _/-\o_

een week geleden 2 weken, dus als het goed is nog 1 week, in week 13 neem ik aan:
De Nokia 6230 is vorige week in uitlevering geplaatst. Nu is het afwachten
hoe snel de distribiteurs de toestellen zal leveren aan de dealers, wat
meestal is dit binnen de 2 weken.
edit:
lekker taalgebruik van nokia trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door airliner op 16-03-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

airliner schreef op 16 maart 2004 @ 22:24:
ik heb gister nokia gemailed, vandaag antwoord gekregen:

[...]
offtopic: airliner...van Twillert? Waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

Anoniem: 60460 schreef op 16 maart 2004 @ 22:36:
[...]

offtopic: airliner...van Twillert? Waar woon je?
http://www.tweakers.net/gallery/61252 , niet in de buurt dus... maar idd in Bunschoten wonen ook een aantal mensen met die achterlijkenaam

[ Voor 21% gewijzigd door airliner op 16-03-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

el1zer schreef op 16 maart 2004 @ 22:09:
[...]

denk dat ik er niet helemaal bij was :D
mooi plan dat ervaringen topic, en dan gewoon niet reageren op dingen die al gezegd zijn, en onnozele vragen of de t610 een waardige tegenstander is...

wees gegroet, en tot maandag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5490

Ik zat eigenlijk een beetje de kat uit de boom te kijken, dwz ik wou eigenlijk wachten totdat er een nog goedkopere aanbieder opduikt (ik koop hem los). In Duitsland zie je ze bij webshops al voor ongeveer 340 euro, maar daar bovenop komen dan vaak weer verzendkosten van rond de 20 euro :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 5490 schreef op 17 maart 2004 @ 09:18:
Ik zat eigenlijk een beetje de kat uit de boom te kijken, dwz ik wou eigenlijk wachten totdat er een nog goedkopere aanbieder opduikt (ik koop hem los). In Duitsland zie je ze bij webshops al voor ongeveer 340 euro, maar daar bovenop komen dan vaak weer verzendkosten van rond de 20 euro :(.
Als je zo graag em goedkoop wil hebben, wacht dan een tijdje, maar als ie dan goedkoop is is er wel weer een ander nog beter en leuker toestel, zo blijf je bezig!

@rupzab:
Moet even gekeken worden wie dat voor zijn rekening wil nemen :) ik wil et best proberen, maar dan moet ik er wel even wat tijd in steken, met die tables enzo, waarschijnlijk niet verschrikkelijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
airliner schreef op 16 maart 2004 @ 22:34:
[...]

een week geleden 2 weken, dus als het goed is nog 1 week, in week 13 neem ik aan:

[...]

edit:
lekker taalgebruik van nokia trouwens
Ja die gasten zitten in Belgie vandaar, ook als je hun antwoorden mag lezen dan denk je echt aan al die Blegen moppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die gozer uit belgie, die er 3 had, zin broer dan, en iemand zou bij em langs gaan toch ? ik ben wel benieuwd of dat doorgegaan is enzo, of waarom nou toch niet gebeurt is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:36
Eindelijk hebben ze die screensaver met die tijd eens opgelost,
bij de huidige modellen met de wittebalk erachter werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Smirnoff schreef op 17 maart 2004 @ 12:02:
Eindelijk hebben ze die screensaver met die tijd eens opgelost,
bij de huidige modellen met de wittebalk erachter werkte niet.
Vind je em duidelijk dan ? ik vind het wel meevallen, int donker zie je dr waarschijnlijk nog geen reet van, als je nou gewoon zelf een achtergrondkleurtje plaatje dingetje kan kiezen en daar zwarte klok op pleurt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

als we nu eens afspreken dat niemand meer post voordat iemand dat ding heeft?

ik ben uren van mijn tijd kwijt om dit topic in de gaten te houden...
het is echt een obsessie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Anoniem: 5490 schreef op 17 maart 2004 @ 09:18:
Ik zit zaterdag in Köln, kan wel ff kijken of ze ze daar verkopen. Dat is een klein stukje over de grens. :) Als je een adres hebt wil ik zelfs eventueel nog wel eentje voor je meenemen, mits ze ze daar hebben uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Dirk-Jan schreef op 17 maart 2004 @ 12:25:
als we nu eens afspreken dat niemand meer post voordat iemand dat ding heeft?

ik ben uren van mijn tijd kwijt om dit topic in de gaten te houden...
het is echt een obsessie...
hou jezelf in controle dan :D hahaha, je MOET niet kijken ;) alleen is het wel lokkelijk :) maar asl er nou niet zoveel van die bimbo's zijn die het ff doorlezen, wordt er denk ik ook niet veel meer gereageerd totdat iemand em heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een kick :P

Nokia is gelukkig wel overgestapt op Klasse 10 GPRS. Voorheen waren alle toestellen klasse 6. Dat wil zeggen dat de 6230 een datarate van 48/12 kbps of 36/24 kbps heeft.

Alleen kan ik nergens vinden of het om GPRS klasse A, B of C gaat. Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42177

Zullen we gewoon wat posten zodra iemand em binnen heeft? Ik zit elke dag onzin posts te lezen in de hoop dat ik een (nederlands) adres te zien krijg waar ik em kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 08:54

themeparktommy

Pretparkgek!

Kreeg net dit mailtje...

-------
Beste Thomas,

Er is op dit moment niks bekend over wanneer toestel precies komt. Verwacht in April. Wat de kleuren betreft ook niks duidelijk misschien direct meerdere kleuren misschien ook wel maar 1 kleur ook geen info over op dit moment.

Met vriendelijke groet,

Daniel Drenth

BELZAAK.nl
---------

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
themeparktommy schreef op 17 maart 2004 @ 15:39:
Kreeg net dit mailtje...

-------
Beste Thomas,

Er is op dit moment niks bekend over wanneer toestel precies komt. Verwacht in April. Wat de kleuren betreft ook niks duidelijk misschien direct meerdere kleuren misschien ook wel maar 1 kleur ook geen info over op dit moment.

Met vriendelijke groet,

Daniel Drenth

BELZAAK.nl
---------
oftewel, wat moeten we hiermee :) we weten zoiezo wel dat de 1e telefoons hoogstwaarschijnlijk volgende week geleverd gaan worden.

verder vind ik dat standpunt van marcellenader wel een goede, als iemand ( ik wil het ook wel doen ) btje zon startpost in elkaar flanst :) ik zal vanavond wel es ff kijken wat ik kan/copy en bij elkaar haal aan info plaatjes etc etc. )

bijna 4 uur, nog een uurtje werken en dan ken ik naar huus toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ik open bijna nooit topics, dus vergeef mijn stomheid, maar ik zie wel een erg uitgebreide startposts in topics hier, waar alles in een (wittig) kader geschreven is.
Is dat een Got optie die ik niet ken, of zijn dat gewoon handige luitjes?

het zou iig handig zijn als we in dit topic ook een duidelijke startpost hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter
Hmmm, ik kan het wel doen. Maar dit topic is bijna op de 1000 dus is niet nodig nu. Als het wel nodig is maak ik er wel 1.

Oke?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 17 maart 2004 @ 17:11:
Hmmm, ik kan het wel doen. Maar dit topic is bijna op de 1000 dus is niet nodig nu. Als het wel nodig is maak ik er wel 1.

Oke?!
dat wordt dus vanaf volgende week knallen op ee ander forum. Ik heb zo'n idee dat ik die telefoon kan dromen van binnen en van buiten na dik 2 maand op dit forum te hebben gezeten... Dikke verslaving dit idd. Als ze bij Nokia op de hoogte zouden zijn van dat forum kunnen ze daar ook meteen inspiratie uit opdoen over de eventueel aan te passen software. Had in december 2002 een van de eerste 6610 toestellen, maar wat een fouten zaten daar in, bij het toenmalig Nokia service centrum in Groningen heb ik na 2 maanden een goede software update gehad, dat maakte die telefoon wel een stuk makkelijker in gebruik. Ik denk dat er niet heel veel mis zal zijn met de 6230 (vanwege de late introductiedatum) maar wees voorbereid dat er nog best wel eens wat fouten in zouden kunnen zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Zo'n software upgrade kan alleen bij een officieel Nokia Service Centre he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 09:01
Ik zit met een dilema. Heb nu een KPN Hi abonnement en ga over naar Vodafone maar moet nog 3 maanden met mijn huidige GSM + abonnement doen voor ik over kan stappen. Ik krijg dan ook pas mijn bestelde telefoon 1 dag voor de porting. Opzich kan ik nog wel zo'n 3 maanden wachten maar waar ik wel tegen aan loop is dat ik de huidige prijzen betaal voor een telefoon die ik over 3 maanden krijg. Zou dat ding nog goedkoper worden in 3 maanden? Anders stop ik mijn Hi-abonnement nu al en doe ik over een maand of 2 eens kijken waar dit toestel goedkoper is geworden. Dan zou ik toch nog wel mijn nummer kunnen behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Witlof schreef op 17 maart 2004 @ 18:33:
Ik zit met een dilema. Heb nu een KPN Hi abonnement en ga over naar Vodafone maar moet nog 3 maanden met mijn huidige GSM + abonnement doen voor ik over kan stappen. Ik krijg dan ook pas mijn bestelde telefoon 1 dag voor de porting. Opzich kan ik nog wel zo'n 3 maanden wachten maar waar ik wel tegen aan loop is dat ik de huidige prijzen betaal voor een telefoon die ik over 3 maanden krijg. Zou dat ding nog goedkoper worden in 3 maanden? Anders stop ik mijn Hi-abonnement nu al en doe ik over een maand of 2 eens kijken waar dit toestel goedkoper is geworden. Dan zou ik toch nog wel mijn nummer kunnen behouden?
zolang je nummer actief is, kun je makkelijk nummerportering gebruiken.
met een inactief nummer is het ook mogelijk, maar moeilijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Dirk-Jan schreef op 17 maart 2004 @ 18:43:
[...]

zolang je nummer actief is, kun je makkelijk nummerportering gebruiken.
met een inactief nummer is het ook mogelijk, maar moeilijker...
Das positief maar zouden prijzen zo snel ook veranderen? En zou dit dan dus goedkoper worden of misschien zelfs duurder ivm slechte levering van alle tweakers die alle toestellen inpikken en er dus een voorraad tekort ontstaat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 80648 schreef op 17 maart 2004 @ 17:11:

Oke?!
vind ik een goed plan :) ik kan wel wat hulp bieden, zal vanavond eens zien hoever ik met zon mooie startpost van de grond kom.

verder is dat van rubzap ook niet zon slecht id, maarja, denk je dat ze dat zelf niet btje peilen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Hebben ze net op T.net een topic geplaatst over de 7610 met een 1MP camera :D

Nokia toont 7610-telefoon met megapixel camera op CeBIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

Witlof schreef op 17 maart 2004 @ 21:33:
Hebben ze net op T.net een topic geplaatst over de 7610 met een 1MP camera :D

Nokia toont 7610-telefoon met megapixel camera op CeBIT
een baksteen ziet er stijlvoller uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
airliner schreef op 17 maart 2004 @ 22:26:
[...]

een baksteen ziet er stijlvoller uit
Afgezien van het rare toetsenbord is de 1 MP camera wel weer een pluspunt maar inderdaad is het ook niet mijn keuze. Nu weer over op dit toestel :P

Ik wacht nog een maandje of 2 met de aanschaf ervan. Zo kunnen alle bugs er in het begin nog uitgehaald worden en kan ik nog op mijn gemak bekijken welk abonnement ik nu ga afsluiten bij dit toestel. Helaas zal ik dus bij lange na niet de eerste zijn die dit toestel in zijn bezit zal krijgen maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij zal zijn als ik hem ook in mijn handen heb :D

[ Voor 0% gewijzigd door Witlof op 17-03-2004 22:36 . Reden: Ben trouwens wel benieuwd naar de ervaringen van de mensen die hem strax al wel hebben dus zal het topic nog altijd blijven volgen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

ik heb ook nog wat links, sommige misschien al bekend:

grootte vergeijking:
Afbeeldingslocatie: http://images.airliner.nl/n6230_2.jpg
(ik ga toch echt voor de graphite als ik dit zie)

- gast op dit forum heeft hem al (sample pictures etc): http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=290323
- nog een review, mooie fotos: http://www.mobilmania.cz/...I=2103&EXPS=%226230%2A%22 (met silvere cover is het toestel ook zeer mooi)

[ Voor 10% gewijzigd door airliner op 18-03-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer een kick :P

Maar deze keer met uitleg:
Klasse A: Voice calls en GPRS dataverkeer is beiden tegelijkertijd mogelijk
Klasse B: Bij voice calls wordt het GPRS dataverkeer tijdelijk op pauze gezet
Klasse C: Tijdens GPRS dataverkeer is het niet mogelijk om notificatie van voice calls te ontvangen (gebeld worden dus)

Welke klasse is die 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:27

DancePlaza

ninja

Anoniem: 33167 schreef op 18 maart 2004 @ 12:11:
[...]
Weer een kick :P

Maar deze keer met uitleg:
Klasse A: Voice calls en GPRS dataverkeer is beiden tegelijkertijd mogelijk
Klasse B: Bij voice calls wordt het GPRS dataverkeer tijdelijk op pauze gezet
Klasse C: Tijdens GPRS dataverkeer is het niet mogelijk om notificatie van voice calls te ontvangen (gebeld worden dus)

Welke klasse is die 6230?
GPRS (4+1, 3+2)

staat er bij die .cz site

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DancePlaza schreef op 18 maart 2004 @ 12:25:
[...]

GPRS (4+1, 3+2)

staat er bij die .cz site
Nokia is gelukkig wel overgestapt op Klasse 10 GPRS.

Alleen kan ik nergens vinden of het om GPRS klasse A, B of C gaat. Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
airliner schreef op 18 maart 2004 @ 11:30:
ik heb ook nog wat links, sommige misschien al bekend:

grootte vergeijking:
[afbeelding]
(ik ga toch echt voor de graphite als ik dit zie)

- gast op dit forum heeft hem al (sample pictures etc): http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=290323
- nog een review, mooie fotos: http://www.mobilmania.cz/...I=2103&EXPS=%226230%2A%22 (met silvere cover is het toestel ook zeer mooi)
Lijkt me duidelijk welke je zou nemen :*)

Zijn er eigenlijk al foto's online die met het toestel zelf gemaakt zijn? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit...

[ Voor 9% gewijzigd door weppe op 18-03-2004 13:47 . Reden: vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 11:57

DeZzL

Rocket surgeon

foto's met de 6230 genomen:
Afbeeldingslocatie: http://www.sprites.dk/images/cam/252.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sprites.dk/images/cam/254.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sprites.dk/images/cam/253.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En deze iets minder boeiende:
Afbeeldingslocatie: http://www.sprites.dk/images/cam/244.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sprites.dk/images/cam/245.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Foutje... Snik :'( Snik :'(
Hahahahahahaha

Ben erg benieuwd naar de nieuwe openingspost van deel 2!!!

[ Voor 185% gewijzigd door Anoniem: 41743 op 18-03-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Man die review stond 35 pagina's terug ook al, inclusief foto's en alles erbij.
Ik snap dat sommigen geen zin hebben om alle pagina's te checken, maar voor degenen die het topic vanaf het begin volgen, is dit enigzins boring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P'cies... Check gewoon even hoelang een bericht al ergens staat. Als dit meer dan een paar dagen is, dan is het hier waarschijnlijk al voorbijgekomen, post bij twijfel anders alleen de URL ipv ellenlange txt'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
aaahhh, jongens, nu is ie zielig :)

maar anyways, ik vind de foto's best wel redelijk, en de meeste zijn binnen gemaakt, dus dat is wel goed, ik denk alleen dat de buitenfoto's veel mooier zullen zijn.

waaaaaaaaaa ik kan bijna niet wachten meer, hehe, bijna weekend ook, en dan nog paar dagen wachten en dan ist zover :)

offtopic:
ook nog ff zoeken naar nieuwe xbox, en die modden, hebt ik wel zin an om zon media centre te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Achja, ik heb het gewoon nog een keer doorgelezen :) (om er op het einde bij te denken 'hé, dit komt me wel erg bekend voor...').
Ik vind die foto's er trouwens vrij crappy uitzien. Ok... binnen zonder flits is het misschien wel redelijk. Maar goed, daar koop ik 'm ook niet voor. Vind het leuk dat het erbij zit, maar had graag iets betere kwaliteit gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door e1f op 18-03-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
e1f schreef op 18 maart 2004 @ 15:52:
Achja, ik heb het gewoon nog een keer doorgelezen :) (om er op het einde bij te denken 'hé, dit komt me wel erg bekend voor...').
Ik vind die foto's er trouwens vrij crappy uitzien. Maar goed, daar koop ik 'm ook niet voor. Vind het leuk dat het erbij zit, maar had graag iets betere kwaliteit gezien.
maar je moet denk ik ook niet super veel verwachten van een telefoontje, tzullen geen camera's worden met optische zoom bijvoorbeeld, en dat is ook lang niet nodig, ik koop em alleen omdat ik toch een nieuwe wil, zag er geen camera in, had ik em ook genomen! tis gewoon een rete stoer mobieltje

maar je kan er enigszins leuke plaatjes en filmpjes mee maken, is toch altijd wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Zo'n xbox mediacentre heb ik gelukkig al thuis el1zer. ;)

Camera had van mij ook niet echt gehoeven, maar ik vind de foto's eigenlijk best goed van de 6230!
Check de gemiddelde foto van een 6220 oid maar eens, dàt is pas slecht.
Dit is tenminste nog vrij helder en toch nog 640x480.

Ik ga regelmatig naar (dance) feestjes en voor zulke gelegenheden is het toch best leuk om een gsm bij je te hebben waar je een paar redelijke foto's mee kan maken.
Ik heb voor andere gelegenheden gewoon een digicam gelukkig. :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.