Dan zal die bij belzaak wel via KPN gaan...Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 17:35:
[...]
Bij 06plaza met een debitel 90 abo kost de telefoon dus €9,-.
En bij belzaak kost de telefoon met hetzelfde abonnement €316,06![]()
Dat is wel een ENORM verschil.......
Verwijderd
Beste heer Smit,
Uiteraard willen we geen loze beloftes doen, dit komt je naam nooit ten goede.
Helaas kan ik het u dan ook pas bevestigen op het moment dat ze hier binnen zijn, wij werken met meerdere leveranciers en één daarvan heeft vandaag nog week 12 bevestigd. Daar gaan wij dan ook vanuit, zekerheid hebben we pas als ik ook de eerste in mijn handen heb.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Tang
Uiteraard willen we geen loze beloftes doen, dit komt je naam nooit ten goede.
Helaas kan ik het u dan ook pas bevestigen op het moment dat ze hier binnen zijn, wij werken met meerdere leveranciers en één daarvan heeft vandaag nog week 12 bevestigd. Daar gaan wij dan ook vanuit, zekerheid hebben we pas als ik ook de eerste in mijn handen heb.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Tang
Die Jeroen wordt compleet gek van al die Got'ters..
Verwijderd
Ik denk niet dat ie zo gek wordt... Denk dat ie juist super blij is dat ie opeens zo veel klanten heeft en dat ie nu met veel plezier al die mailtjes beantwoord... (Zou ik in ieder geval zijn als ik hem was geweest)
inderdaadVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 18:50:
Ik denk niet dat ie zo gek wordt... Denk dat ie juist super blij is dat ie opeens zo veel klanten heeft en dat ie nu met veel plezier al die mailtjes beantwoord... (Zou ik in ieder geval zijn als ik hem was geweest)
humor
Verwijderd
Leuk he die smilies??? hahahahael1zer schreef op 04 maart 2004 @ 19:47:
[...]
inderdaadmaar volgens mij doet ie het ook allemaal alleen
vind et wel knap
want op mijn papieren stond als Verkoper ingevulg, Jeroen
![]()
humor
Maar absoluut respect voor die jeroen als hij net een nieuw bedrijf heeft en alles in zn eentje doet. Dat hij zo goedkoop telefoons kan leveren, zo'n snelle, goede service en erg strakke en duidelijke website heeft.
Nu maar bidden dat de telefoon in week12 komt, want ik wordt steeds gekker zonder 06...

Ja sorry maar dat heb ik altijd als ik vrolijk ben, en doe ook soms wel mijn best om ze niet te gebruiken al is dat soms niet te doenVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 23:05:
[...]
Leuk he die smilies??? hahahaha
Maar absoluut respect voor die jeroen als hij net een nieuw bedrijf heeft en alles in zn eentje doet. Dat hij zo goedkoop telefoons kan leveren, zo'n snelle, goede service en erg strakke en duidelijke website heeft.
Nu maar bidden dat de telefoon in week12 komt, want ik wordt steeds gekker zonder 06...
En ze zijn er om gebruikt te worden toch !
Nog iets... ik heb die papieren voor me ( zit op me werk ) en dan staat er
Pas/dagafschriftnummer : ( is dat van het bankafschrift? of me pinpas ofzo? )
Of je hebt de keuze uit
Geldig tot/Datum afschrift: ( ik denk dat de 1e optie slaat op die pinpas? en de 2e optie slaat op het copy van het bankafschrift, dus heb je de keuze uit een copy van je pas of bankafschrift? Toch
okikidokilatotiemoekieeNasty Nate schreef op 05 maart 2004 @ 11:04:
Dat klopt idd.
Waar vind ik het dagafschriftnummer?? zit bij de SNSbank, is dat het IBAN nummer? of staat het helemaal linksonderin van onder naar boven?
[ Voor 34% gewijzigd door orange.x op 05-03-2004 11:55 ]
Verwijderd
Beste heer Smit,
Zodra wij maandag meer zekerheid kunnen geven over de levering dan zullen wij uw contract aansluiten.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Tang
Zodra wij maandag meer zekerheid kunnen geven over de levering dan zullen wij uw contract aansluiten.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Tang
Verwijderd
echt hulde aan Jeroen!
Ik ben eindelijk van T-mobile af! Na 3 jaar bij hen te hebben gezeten laatste kan ik nu eindelijk over stappen naar telfort, veel goedkoper. Ja de premie op t toestel ligt lager, maar voor een 1-jarg abo 500 minuten betaal ik toch maar 89 euro. Bij gsmhuis bijvoorbeeld voor precies dezelfde opties betaal ik 167 euro!
Op dit hele forum lijkt iedereen voor T-mobile te gaan, maar kan iemand mij uitleggen waarom, want als ik vergelijk is Telfort per minuut bijna altijd goedkoper, de smsjes zijn goedkoper, en je kunt gratis terug bellen naar je voice mail.
Alleen de premies op nieuwe toestellen zijn minder riant, maar dat betaald zichzelf toch terug? Mijn advies is daarnaast sowieso geen 2-jarige abonnementen af te sluiten, je zit er lang aan vast en je kunt bij 1-jarig vaker, en dus meer subsidies krijgen voor nieuwe telefoons.
Ik ben eindelijk van T-mobile af! Na 3 jaar bij hen te hebben gezeten laatste kan ik nu eindelijk over stappen naar telfort, veel goedkoper. Ja de premie op t toestel ligt lager, maar voor een 1-jarg abo 500 minuten betaal ik toch maar 89 euro. Bij gsmhuis bijvoorbeeld voor precies dezelfde opties betaal ik 167 euro!
Op dit hele forum lijkt iedereen voor T-mobile te gaan, maar kan iemand mij uitleggen waarom, want als ik vergelijk is Telfort per minuut bijna altijd goedkoper, de smsjes zijn goedkoper, en je kunt gratis terug bellen naar je voice mail.
Alleen de premies op nieuwe toestellen zijn minder riant, maar dat betaald zichzelf toch terug? Mijn advies is daarnaast sowieso geen 2-jarige abonnementen af te sluiten, je zit er lang aan vast en je kunt bij 1-jarig vaker, en dus meer subsidies krijgen voor nieuwe telefoons.
Verwijderd
Ben gisteren bij BelCompany geweest en heb hem gereserveerd en de eerste die binnenkomt is van mij!
Ze verwachten heb eind deze maand zekers!
Hij zou 500 rond gaan kosten dus... Dat valt dan nog mee!
Verwijderd
In Duitsland is die al te verkrijgen... tenminste als ik die site mag geloven:
http://www.rabattfinder.com/pd-130280843.htm?categoryId=5
http://www.rabattfinder.com/pd-130280843.htm?categoryId=5
Je kan gewoon een copie van je bankpas meesturen, een dagafschriftnummer is dan dus niet nodig.el1zer schreef op 05 maart 2004 @ 11:52:
[...]
okikidokilatotiemoekiee
Waar vind ik het dagafschriftnummer?? zit bij de SNSbank, is dat het IBAN nummer? of staat het helemaal linksonderin van onder naar boven?
Verwijderd
Valt mee?? Ik vrees dat jij fors genaaid wordt als je die prijs gaat betalen...Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 13:07:
Ben gisteren bij BelCompany geweest en heb hem gereserveerd en de eerste die binnenkomt is van mij!![]()
![]()
Hij wordt al los voor 399,- aangeboden ...
Verwijderd
377 euro. Maar dat is de laatste keer (na vele andere keren) dat ik dat in dit topic meld...
Daar komt bij dat T-Mobile net iets betere dekking heeft, Telfort daar en tegen maakt sneller verbindingVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:30:
echt hulde aan Jeroen!

De klantenservice van T-Mobile is een stuk professioneler én ze hebben meer abonnee's dan Telfort...duidelijk meer ervaring dus!
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Wie vind € 120,- duur voor een Nokia 6230 i.c.m. T-Mobile 150 1 jaar ?
Het zit namelijk zo: Ik heb een Nokia N-Gage gewonnen, die ik omruil via de winkel waar ik werk. Ik heb een cashdeal gedaan van € 186,-. Uiteindelijk win ik dus nog 66,- euro... niet slecht lijkt mij.
Maar is € 120,- duur voor een Nokia 6230 op T-Mobile 150 1 jaar. Ik zit namelijk ineens te twijfelen tussen de SE T630 (gratis) of de N6230 (€120). 120 euro voor een MP3-speler en een mindere digitale camera is wel errug veel eigenlijk
Het zit namelijk zo: Ik heb een Nokia N-Gage gewonnen, die ik omruil via de winkel waar ik werk. Ik heb een cashdeal gedaan van € 186,-. Uiteindelijk win ik dus nog 66,- euro... niet slecht lijkt mij.
Maar is € 120,- duur voor een Nokia 6230 op T-Mobile 150 1 jaar. Ik zit namelijk ineens te twijfelen tussen de SE T630 (gratis) of de N6230 (€120). 120 euro voor een MP3-speler en een mindere digitale camera is wel errug veel eigenlijk
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Simpelweg omdat de service van T-mobile een stuk beter is en dat de prijsverschillen naar mijn mening klein zijn. Bijvoorbeeld het nummerbehoud verhaal. Bij Telfort moet je alles zelf regelen en bij T-mobile hoef je slechts aan te geven wie je huidige provider is incl je nummer en zij regelen de rest. Vind ik erg fijn omdat zij eventueel gezeik ook voor je afhandelen.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:30:
Daarnaast is ook de dekking iets beter, maar dat is wel te overkomen alle providers hebben een dekking die goed genoeg is (als je in de Randstad woont tenminste)
Verwijderd
Om het gezamelijke wachten wat te verzachten heb ik nog een paar leuke kiekjes van de 6230 gevonden op een chinese site:
linkje
De site is in het chinees, maar plaatjes kijken is toch ook wel leuk? Vergeet vooral niet naar de 'next' knop te zoeken voor meer live pics.
linkje
De site is in het chinees, maar plaatjes kijken is toch ook wel leuk? Vergeet vooral niet naar de 'next' knop te zoeken voor meer live pics.
Verwijderd
Vergeet de FM radio nietTHE_BASE schreef op 05 maart 2004 @ 19:37:
Wie vind € 120,- duur voor een Nokia 6230 i.c.m. T-Mobile 150 1 jaar ?
De aanwezigheid van die functie, samen met de MP3 speler en het design van het ding, maken het voor mij het ideale toestel
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 20:55 ]
Verwijderd
Tja, 120 euro voor een telefoon/mp3speler en een "mindere" fotocamera lijkt me best een koopje.. niet?
dat filmpje wat ze laten zien is wel okeVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 20:36:
Om het gezamelijke wachten wat te verzachten heb ik nog een paar leuke kiekjes van de 6230 gevonden op een chinese site:
linkje
[ Voor 39% gewijzigd door orange.x op 05-03-2004 21:32 ]
Verwijderd
Ik snap wat je bedoeld. Die stipjes die jij bedoeld zijn ook goed te zien op de fotos van het menu op de website. Ik denk/hoop dat het te maken heeft met de vergroting en met de refresh rate. Want tegenwoordig zien we best wel okay beeldschermen van nokia zoals de nokia 7250 of 6600 bv. Dus ik denk dat het met het beeldscherm wel okay zit.
Verwijderd
Waarom krijgen al die websites, zoals die mooie chinese wel al d 6230 in handen en wij nog niet! Daarnaast n btje jammer dat Nokia d tekst heeft veranderd naar planning 2e kwartaal. Planning is dus nog niet def! Kunnen wij wachten op Planning 3e kwartaal?
Die gasten weten precies wanneer zij hem gaan lanceren. State of the Art voorraadbeheersystemen zorgen hiervoor, naast perfecte marketing statistieken die d vraag berekenen. Zij gebruiken dit zuiver om n pull t genereren vanuit d markt.
Raak nou alleen niet overmoedig en laat die statistieken dan niet tegen je gaan werken. Stats zijn verleden, ik ben het heden en wil naar de toekomst!
Ik ben nu inmiddels al weer aan het kijken naar andere modellen EN andere merken!!!
Die gasten weten precies wanneer zij hem gaan lanceren. State of the Art voorraadbeheersystemen zorgen hiervoor, naast perfecte marketing statistieken die d vraag berekenen. Zij gebruiken dit zuiver om n pull t genereren vanuit d markt.
Raak nou alleen niet overmoedig en laat die statistieken dan niet tegen je gaan werken. Stats zijn verleden, ik ben het heden en wil naar de toekomst!
Ik ben nu inmiddels al weer aan het kijken naar andere modellen EN andere merken!!!
Dat komt omdat ze het filmpje opnemen met een camera, probeer jij maar eens je eigen scherm op te nemen met een camera, je zult merken dat het heel erg lelijk word.el1zer schreef op 05 maart 2004 @ 21:27:
[...]
dat filmpje wat ze laten zien is wel okemaar lijkt het nou zo dat je gewoon ontzettend veel stippeltjes in je schwerm ziet ? want daar lijkt het wel heel veel op, maar denk dat dat licht aan de camera waar et mee gemaakt wordt ofzo, of ergens anders aan, lijkt me irritant als je de hele tijd tegen stipjes aan zit te kijken
Die stippeltjes zijn er zeker weten niet, als die er zijn, dan valt die telefoon serieus af voor mij. Dus let's hope not.
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 00:20:
Die russen zijn er ook wel snel bij zeg met een review
linkie
[afbeelding]
edit:
plaatje staat al bij kchong999
hiero zie je die MMC, alleen dan van nokia, en 64mb... zit die er standaard bij? lijkt mij van niet, maar hoe kan je dan een MMC van nokia krijgen?
BTW, wat kan je ongeveer vangen voor een 6510, simlockvrij, 2 jaar oud, frontje zou vernieuwd moeten worden denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 06-03-2004 14:05 ]
Niels heeft de SonyEricsson T630 gekozen... ook een mooi ding, kon niet langer wachten, mijn ouwe N8310 is echt helemaal opgegaan vandaag
haha dat is jammer, nu staat hij op marktplaats te koop als import!THE_BASE schreef op 06 maart 2004 @ 14:28:
Niels heeft de SonyEricsson T630 gekozen... ook een mooi ding, kon niet langer wachten, mijn ouwe N8310 is echt helemaal opgegaan vandaag
Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!
Het zal wel aan mij liggen maar de laatste 10 posts gaan echt nergens over 
Ben trouwens benieuwd hoelang die accu meegaat ?
hoezo gaan die nergens over dan? ik deel hier als eerste mede dat ze vanaf nu te verkrijgen zijn op marktplaats!Shyne schreef op 06 maart 2004 @ 21:12:
Het zal wel aan mij liggen maar de laatste 10 posts gaan echt nergens over
Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!
Verwijderd
hij staat inderdaad op marktplaats voor het mooie bedrag van 325 eur. Dat is heel erg goedkoop moet ik zeggen voor een los toestel...
Verwijderd
Die klantenservice van T-mobile is misschien wel professioneler, dat weet ik nog niet want ik heb geen ervaring met Telfort, maar sinds Ben in T-mobile is veranderd is de instelling en daarmee de vriendelijkheid van het bedrijf verdwenen. T-mobile vind ik momenteel een kille, op geld beluste organisatie, waar Ben nog een bedrijf wat in de samenleving stond was. Echter ik heb met T-mobile meerder malen problemen gehad ivm verkeerde rekeningen, en problemen met dekking, hier heb ik gemerkt dat ze profenssioneel zijn, echter niet correct ten opzichte van de klant. Voor Groningen (stad) geld dat T-mobile is de Herestraat (dé winkelstraat van Groningen) één of géén dekking heeft, en op veel plaatsen in het centrum kun je het vergeten met de dekking. Aangezien ik 80% van mijn tijd doorbreng in en rond het centrum van Groningen heb ik niet zo veel boodschap aan verdere landelijke dekking.THE_BASE schreef op 05 maart 2004 @ 19:34:
[...]
Daar komt bij dat T-Mobile net iets betere dekking heeft, Telfort daar en tegen maakt sneller verbinding![]()
De klantenservice van T-Mobile is een stuk professioneler én ze hebben meer abonnee's dan Telfort...duidelijk meer ervaring dus!
Jammer trouwens dat je het geduld niet meer had voor de N6230, we zullen je op de hoogte houden wat je mist, en misschien met een beetje geluk

Verwijderd
Ik zie het probleem niet in. Heb hier het aanvraag voor nummerbehoud van Telfort voor me liggen. Wat ze willen weten:Zenit schreef op 05 maart 2004 @ 19:47:
[...]
Simpelweg omdat de service van T-mobile een stuk beter is en dat de prijsverschillen naar mijn mening klein zijn. Bijvoorbeeld het nummerbehoud verhaal. Bij Telfort moet je alles zelf regelen en bij T-mobile hoef je slechts aan te geven wie je huidige provider is incl je nummer en zij regelen de rest. Vind ik erg fijn omdat zij eventueel gezeik ook voor je afhandelen.
Daarnaast is ook de dekking iets beter, maar dat is wel te overkomen alle providers hebben een dekking die goed genoeg is (als je in de Randstad woont tenminste)
- naam en adres gegevens
- huidige telecomaanbieder
- telefoonnummer huidige profider
- simkaartnummer huidige profider
veel werk? Ik vind van niet
Ach, je kan niet alles hebbenVerwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 23:55:
[...]
Jammer trouwens dat je het geduld niet meer had voor de N6230, we zullen je op de hoogte houden wat je mist, en misschien met een beetje gelukwin je wel een N6230
kvraag me af hoe dat zit met die guest die hem op marktplaats verkoopt.. Hij is volgens mij nog NERGENS uit die 6230 dus lijkt me sterk.. Maybe kan iemand mij het tegendeel vertellen maargoed dat horo ik dan wel. Bovendien zegt ie erbij dat ie over een week in nederland is, niet echt verstand van zaken dus.. Iig niet op de hoogte van dit forum
Zelf wil ik de Nokia 6230 ook gaan aanschaffen.
Alleen zie alleen een (min)puntje op de volgende link: http://www.sotaweek.ru/news/phdata/260204236.htm
Daar zie je dat de navigatie toets niet goed aansluit, hopenlijk komt hierdoor niet al teveel stof naar binnen en achter het scherm terecht komt.
Alleen zie alleen een (min)puntje op de volgende link: http://www.sotaweek.ru/news/phdata/260204236.htm
Daar zie je dat de navigatie toets niet goed aansluit, hopenlijk komt hierdoor niet al teveel stof naar binnen en achter het scherm terecht komt.
[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 07-03-2004 12:50 ]
39
Verwijderd
van de site van nokia:el1zer schreef op 06 maart 2004 @ 14:04:
[...]
edit:
hiero zie je die MMC, alleen dan van nokia, en 64mb... zit die er standaard bij? lijkt mij van niet, maar hoe kan je dan een MMC van nokia krijgen?
http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/6230/features.html
Geheugenfuncties
De volgende functies maken gebruik van het gedeeld geheugen dat afhankelijk is van de datahoeveelheid per item en het gedeeld geheugen dat op een bepaald ogenblik beschikbaar is in de Nokia 6230. De gedeelde geheugenpool is 8 MB.
Notities: tot 3000 tekens in één notitie
E-mails: max 30 kB per bericht
Beltonen in Galerij: 20 vooraf ingestelde, allemaal verwijderbaar
Afbeeldingen in Galerij: 10 vooraf ingestelde
Videoclips: Tot 2 MB opnemen (gelijk aan maximum 5 min); tot 5 MB downloaden
Multimediaberichten: max. 100 kB per MMS
Java™-toepassingen: 6 vooraf ingestelde, max. downloadformaat van 128 kB per toepassing
Contactenlijst: tot 1000 contacten met alle invoeren ingevuld, naast contacten op de SIM-kaart
SMS-berichten: tot 150 tekstberichten van maximumformaat, naast inbox-berichten op de SIM-kaart
MMC-kaart met 32 MB geheugen
Lijkt me dus duidelijk dat de telefoon standaard met een 32 mb kaartje wordt geleverd!
Verwijderd
Kan die geen foto maken van de doos/toestel bijvoorbeeld? Dan kunnen wij pas echt zien of die ook echt is.nivvle schreef op 07 maart 2004 @ 12:45:
Ik krijg net een mail terug van die guest van marktplaats. Hij komt uit belgie zegt ie.. Is ie daar al uit??? Zo jah, pleeg ik morgen zelf ff een bezoekje aan onze zuiderburen..
Oké, er zit dus een videospeler in. Nu staat er tot maximaal 5 mb downloaden, houdt dit ook de hoeveelheid in die er op de MMC kaart staat? Of kan je daar grotere filmpjes opzetten? Zou wel super tof zijn als je gewoon een hele film op de MMC kunt zetten en deze kunt kijken
. Dus mijn vraag: is de hoeveelheid film in alle gevallen beperkt tot 5 mb, of niet?
Ze hebben het over maximaal 5 minuten video in 2 mb, dus dat zou dan maximaal 640 minuten zijn.
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 23:59:
[...]
Ik zie het probleem niet in. Heb hier het aanvraag voor nummerbehoud van Telfort voor me liggen. Wat ze willen weten:
- naam en adres gegevens
- huidige telecomaanbieder
- telefoonnummer huidige profider
- simkaartnummer huidige profider
veel werk? Ik vind van niet
Dit betekent dus dat je een tijd dubbel betaald, persoonlijk houd ik daar niet van. Wel zie ik dat ze nu het contract voor je opzeggen, dit moest je tot voor kort nog zelf doen...Wanneer je onderstaand stappenplan volgt is het heel makkelijk om met behoud van je huidige mobiele nummer over te stappen naar een abonnement van Telfort.
Stap 1:
Sluit een abonnement van Telfort af via onze online shop of via een telecomwinkel. Zeg je huidige abonnement bij je huidige provider niet zelf op.
Stap 2:
Bij je nieuwe simkaart van Telfort ontvang je een handleiding met daarin het aanvraagformulier van Nummerbehoud. Vul dit formulier volledig in en stuur dit naar Telfort. Om je huidige mobiele nummer te behouden is het dus nodig om eerst een nieuw abonnement te kopen alvorens je nummer overgezet kan worden naar Telfort. Het kan voorkomen dat beide contracten elkaar overlappen.
Stap 3:
Telfort neemt contact op met je huidige provider om de vroegst mogelijke datum waarop het nummer naar Telfort kan worden overgezet af te spreken. Deze datum is afhankelijk van de opzegtermijn van je huidige contract. Je hoeft dus niet zelf je contract op te zeggen bij je huidige provider.
Stap 4:
Telfort stuurt je een bevestigingsbrief, binnen ongeveer twee weken na het versturen van je aanvraagformulier, met de datum waarop je mobiele nummer wordt omgezet naar Telfort.
Verwijderd
Dat dubbel betalen is altijd al geweest bij de derde partij providers Telfort, Orange en T-Mobile. Overigens is het altijd al wel zo geweest dat de nieuwe provider voor jou het abonnement opzegt. Ik heb het nooit anders meegemaakt...Dit betekent dus dat je een tijd dubbel betaald, persoonlijk houd ik daar niet van. Wel zie ik dat ze nu het contract voor je opzeggen, dit moest je tot voor kort nog zelf doen...
Ik dacht dat dit bij de 6600 ook zo was, en je hiervoor een hack kon vinden...White Feather schreef op 07 maart 2004 @ 15:50:
Ze hebben het over maximaal 5 minuten video in 2 mb, dus dat zou dan maximaal 640 minuten zijn.
Verwijderd
Hallo,Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 13:25:
[...]
Kan die geen foto maken van de doos/toestel bijvoorbeeld? Dan kunnen wij pas echt zien of die ook echt is.
Ik weet niet waar die persoon in kwestie dat toestel gekocht heeft maar ikzelf zit ook al de hele tijd op dat toestel te wachten (in België dan). moest hem hier al te verkrijge zijn zou mij dat verwonderen want dan worden ze verkocht onder den toog door denk'k.
khoor dus net van die gast dat ik hem onder rembours thuis kan krijgen.. daar ga ik dus niet aan beginnen voordat ik straks een 3210 vind als ik het pakje al betaald heb en openmaak.
Hij zegt overigens dat ie niet weet waar ze vandaan komne, maar dat ie er 3 via z'n neef heeft binnengekregen.. Zit wel een fabrieksbon bij zegt ie.
Kan iemand anders niet ff mailen en vragen of ie het ff wil digicammen en mailen? Lijkt me dat iedereen wel een digcam heeft en anders gebruikt ie gewoon een van die 6230's
Hij zegt overigens dat ie niet weet waar ze vandaan komne, maar dat ie er 3 via z'n neef heeft binnengekregen.. Zit wel een fabrieksbon bij zegt ie.
Kan iemand anders niet ff mailen en vragen of ie het ff wil digicammen en mailen? Lijkt me dat iedereen wel een digcam heeft en anders gebruikt ie gewoon een van die 6230's
Ik zou zeker niet onder rembours laten verzenden.
Gewoon vragen of je niet kan komen ophalen lijkt me wat veiliger maarja ze kunnen altijd als je wilt betalen je geld nog van je jatten en de foon niet geven.
Gewoon vragen of je niet kan komen ophalen lijkt me wat veiliger maarja ze kunnen altijd als je wilt betalen je geld nog van je jatten en de foon niet geven.
Het is gewoon niet slim om te gaan kijken. Je kan er vrijwel vanuit gaan dat als ie die telefoon ZOU hebben dat hij niet via een legale manier verkregen is. Ja kijk mijn broertje lult ook wel eens van wat kost ie dan ik kan em voor de helft krijgen, en dan zeg ik nou regel maar, maar komt er ook nooit wat van
de sukkel
Maar ik zou gewoon nog een weekje wachten, tis al week 11 nou nog even voor de werkende onder ons, niet er teveel aan denken, en dan lekker hard werken, is de week zo voorbij
en dan in het weekend ff lekker veel feesten, ben je het weekend ook zo door en dan is het week 12! ( ga ik overigens ook naar hans teeuwen
) en dan wordt dat misschien een wat langere week voor de meeste
Maar ik zou gewoon nog een weekje wachten, tis al week 11 nou nog even voor de werkende onder ons, niet er teveel aan denken, en dan lekker hard werken, is de week zo voorbij
Ik heb dus die gast gemaild of ik hem kon ophalen en die mailde het volgende terug:
ik doe het altijd zo en heb er nog geen problemen aan ondervonden, maarja als u het niet vertrouwd dan moet u het niet doen, ik verplicht u niets.
ik hoor het wel, ik doe het niet op een andere manier, sorry
Beetje vaag, maargoed. Ik haal zelf liever op, als ie je geld probert te jatten kan je hem altijd nog een kopstoot geven en je geld terugpakken. Als je je pakketej aan de postbode hebt betaald kan je niet ff die guest opzoeken als in je pakketje ene 3210 blijkt te zitten.
En El1zer, hoe weet je dat ie in week 12 uitkomt dan?? Kdacht dat niemand dat hie rnog zeker wist en dat de kans groot is dat ie echt is uitgesteld en dat het nog wle ff gaat duren..
ik doe het altijd zo en heb er nog geen problemen aan ondervonden, maarja als u het niet vertrouwd dan moet u het niet doen, ik verplicht u niets.
Beetje vaag, maargoed. Ik haal zelf liever op, als ie je geld probert te jatten kan je hem altijd nog een kopstoot geven en je geld terugpakken. Als je je pakketej aan de postbode hebt betaald kan je niet ff die guest opzoeken als in je pakketje ene 3210 blijkt te zitten.
En El1zer, hoe weet je dat ie in week 12 uitkomt dan?? Kdacht dat niemand dat hie rnog zeker wist en dat de kans groot is dat ie echt is uitgesteld en dat het nog wle ff gaat duren..
van 06plaza. maar ze krijgen deze week nog bevestiging van hun leverancier, vorige week vrijdag hoorden ze nog steeds dat het week 12 was.nivvle schreef op 08 maart 2004 @ 10:48:
Ik heb dus die gast gemaild of ik hem kon ophalen en die mailde het volgende terug:
maar ik ben wel benieuwd naar die 6230 van je
Dit kwam ik tegen op een ander forum:
Deze gast houdt het dus op de 20eMarch 20th is the official date that they will be available. Most you know me and when I say its officialy confirmed that is 110% going to be released.
I think they're going to be around 420 or so
This was from the same source that told me about P900s/T610s/7210s. Check on the forum and you will see.
I played with the phone on a business trip in Sweden and it is truly amazing. very nice!
Verwijderd
Weet iemand wat voor OS deze telefoon heeft..?
Als ik op Nokia 6230 kijk.. Staat er een linkje naar de www.forum.nokia.nl en daar gaat het over de Symbian 90 serie. Maar er staat ook wat de enige telefoon die 90-serie krijg (tot nu toe), is de Nokia 7700. (ben we onder de indruk van de 90-serie namelijk)
Als ik op Nokia 6230 kijk.. Staat er een linkje naar de www.forum.nokia.nl en daar gaat het over de Symbian 90 serie. Maar er staat ook wat de enige telefoon die 90-serie krijg (tot nu toe), is de Nokia 7700. (ben we onder de indruk van de 90-serie namelijk)
Verwijderd
Winnen??? Heb ik ergens iets gemist?Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 23:55:
[...]
Jammer trouwens dat je het geduld niet meer had voor de N6230, we zullen je op de hoogte houden wat je mist, en misschien met een beetje gelukwin je wel een N6230
40 serie zit erop.Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 11:56:
Weet iemand wat voor OS deze telefoon heeft..?
Verwijderd
Dat is dan al minder.... Een veroudert OS. Het eerste min puntje van de telefoon ;-)
Toch nog maar even over na denken...
De telefoon heeft dan wel 40 series software, maar wel de eerste met 2.0 van deze software:Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 12:26:
Dat is dan al minder.... Een veroudert OS. Het eerste min puntje van de telefoon ;-)
The Nokia 6230 phone is the first device compliant with Series 40 Developer Platform 2.0. Developers can create applications using Java™ (MIDP 2.0), and deliver rich content via XHTML and MMS to the 16-bit (65,536) color screen.
http://www.forum.nokia.com/main/1,6566,015_249,00.html
Verwijderd
Beste heer/ mevrouw,
Wij hebben uw aanvraag in goed toestand ontvangen, uw toestel, de Nokia 6230, is echter nog niet op voorraad.
Wij verwachten dat het toestel in week 12 geleverd wordt. Wij zijn hierin echter afhankelijk van de leveranciers.
Het kan zijn dat u hier eerder al contact over hebt gehad met ons maar door de overweldigende aanvragen willen wij dit graag nog even bevestigen om misverstanden te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Sales Team
Wij hebben uw aanvraag in goed toestand ontvangen, uw toestel, de Nokia 6230, is echter nog niet op voorraad.
Wij verwachten dat het toestel in week 12 geleverd wordt. Wij zijn hierin echter afhankelijk van de leveranciers.
Het kan zijn dat u hier eerder al contact over hebt gehad met ons maar door de overweldigende aanvragen willen wij dit graag nog even bevestigen om misverstanden te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Sales Team
Ja, die kreeg ik ook... wel grappig dat ie/ze 'overweldigend aanvragen' heeft/hebben gekregen, allemaal GoTters?
[ Voor 16% gewijzigd door e1f op 08-03-2004 13:01 ]
Verwijderd
Dit mailtje heb ik zojuist ontvangen:
Plus dit:Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 12:41:
Beste heer/ mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Sales Team
Het gaat er dus steeds meer op lijken dat de telefoon echt in week 12 komt en dan maar hopen dat ie gelijk in het wit leverbaar is en dat ik hem dan gelijk krijg...Bram schreef op 08 maart 2004 @ 11:16:
Dit kwam ik tegen op een ander forum:
March 20th is the official date that they will be available. Most you know me and when I say its officialy confirmed that is 110% going to be released.
I think they're going to be around 420 or so
This was from the same source that told me about P900s/T610s/7210s. Check on the forum and you will see.
I played with the phone on a business trip in Sweden and it is truly amazing. very nice!
Deze gast houdt het dus op de 20e
ja idd. ik d8 even dat week 12 van 22 tm 28 zou lopenShyne schreef op 08 maart 2004 @ 13:07:
20 maart is laatst dag van week 12 zal dus vanaf maandag de 22e zijn
dude, dat staat stuk terug ook al vermeld, en ik ga dr nog steeds vanuit dat het kolder isVerwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 20:11:
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6230/index.html
Gepland in het 2de kwartaal van 2004
fuck
Na het lezen van deze mail zou ik de persoon niet meer vertrouwen. Iemand die echt wil verkopen moet er geen moeite mee hebben het bij hem af te halen. Desnoods op een door hem uitgekozen locatie.nivvle schreef op 08 maart 2004 @ 10:48:
Vergeet niet dat mensen die geld proberen van je te jatten, altijd wel een manier weten te vinden om er voor te zorgen dat jij je geld niet kan terugpakken. Die menesn denken daar volgens mij alle dagen over na, omdat ze toch niet veel andere dingen te doen hebben... Ik heb hem nu even gemaild voor foto's...ik hou je op de hoogte.Beetje vaag, maargoed. Ik haal zelf liever op, als ie je geld probert te jatten kan je hem altijd nog een kopstoot geven en je geld terugpakken. Als je je pakketej aan de postbode hebt betaald kan je niet ff die guest opzoeken als in je pakketje ene 3210 blijkt te zitten.
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Ik zou er idd ook niet te happig op zijn. Wat je eventueel nog kan vragen is of het goed is als hij de telefoon eerst laat zien, jij em peert, om te pinnen, zonder hem in de buurt natuurlijk anders heeft et nog geen zin, of je pint in een openbare gelegenheid ofzo...
Maar belgen, niet te vertrouwen joh Probeer anders nog wat van de prijs te halen, aangezien hij ze toch gejat heeft of ze broer of what ever en er dus eventueel lang niet de nieuwprijs voor betaald heeft
Ik heb ze gisteren trouwens nog gemaild en nog niets van ze gehoord. dan zal het blijkbaar wel goed zijn wat ik vroeg ik laat me telefoon ( als ik mijn simkaart al eerder ontvangen heb ) opsturen naar mijn werk. net zo handig kan ik meteen btje pielen met dat ding
Maar belgen, niet te vertrouwen joh Probeer anders nog wat van de prijs te halen, aangezien hij ze toch gejat heeft of ze broer of what ever en er dus eventueel lang niet de nieuwprijs voor betaald heeft
Ik heb ze gisteren trouwens nog gemaild en nog niets van ze gehoord. dan zal het blijkbaar wel goed zijn wat ik vroeg ik laat me telefoon ( als ik mijn simkaart al eerder ontvangen heb ) opsturen naar mijn werk. net zo handig kan ik meteen btje pielen met dat ding
[ Voor 23% gewijzigd door orange.x op 09-03-2004 09:52 ]
Ik mailde hem dus of ie een foto kopn mailen, iedereen heef timmers wel een digicam, en anders gebruikt ie één van z'n drie 6230's
Maar hij had geen fotot, sorry zei ie
Verwijderd
Heb net een vriendje van me gesproken die bij T4T werkt (hoofdkantoor, geen winkel), hij is daar uitgesteld tot week 16. Zou kijken offie wat kiekjes kan maken en doormailen...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 12:29 ]
Bij phonehouse vertelden ze me vandaag dat ie daar voor week 14 staat geplanned. Redelijk zeker maar hij hield zoals altijd nog een slag onder de arm.
Verwijderd
Heb zojuist onze telecom leverancier van de zaak aan de telefoon gehad en hij geeft nog gewoon week 12 op als verwachtte leverdatum....
Geduld is een schone zaak!
Geduld is een schone zaak!
Ik heb gelukkig mijn abonnement nog niet opgezegd dus kan ik nog even rustig wachten tot die GSM echt geleverd wordt. In iedergeval is week 12 t/m 16 een mogelijkheid maar ik wacht nog geduldig af aangezien het 2e kwartaal nog wel een stukje langer duurt
Maar wat is het verschil dan als je je abo nog niet opzegd? want ik heb de mijne al wel opgezegd, en heb dus strax als ik nieuwe abo heb dan nog wel geen nieuwe telefoon, maar heb toch mijn oude nogWitlof schreef op 09 maart 2004 @ 16:28:
Ik heb gelukkig mijn abonnement nog niet opgezegd dus kan ik nog even rustig wachten tot die GSM echt geleverd wordt. In iedergeval is week 12 t/m 16 een mogelijkheid maar ik wacht nog geduldig af aangezien het 2e kwartaal nog wel een stukje langer duurt
Verwijderd
idd, ik bel al met een nieuw abbo dat ik via 06plaza heb besteld. Zodra de telefoon binnen is bij 06plaza krijg ik hem opgestuurd.....el1zer schreef op 09 maart 2004 @ 16:57:
[...]
Maar wat is het verschil dan als je je abo nog niet opzegd? want ik heb de mijne al wel opgezegd, en heb dus strax als ik nieuwe abo heb dan nog wel geen nieuwe telefoon, maar heb toch mijn oude nogen die is simlock vrij dus misschienn dan die van jou niet, dat dat de reden is
makkelijk toch?
ja idd, ik heb het dan gerekt tot week 12, want dan loop mijn huidige af, en dan ga ik gewoon bellen en smsen via t mobiel, simpel zatVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 19:20:
[...]
idd, ik bel al met een nieuw abbo dat ik via 06plaza heb besteld. Zodra de telefoon binnen is bij 06plaza krijg ik hem opgestuurd.....
makkelijk toch?
Verwijderd
De opties zijn formidabel, maar zoals ik hem op het eerte gezicht zie zou ik hem echt niet kopen. Ik blijf bij mijn Siemens M55. Ik hou toch meer van mooie ronde lijnen.
Ik heb een schurfthekel aan die ronde lijnenVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 19:39:
De opties zijn formidabel, maar zoals ik hem op het eerte gezicht zie zou ik hem echt niet kopen. Ik blijf bij mijn Siemens M55. Ik hou toch meer van mooie ronde lijnen.

Geef mij maar een 6100 of een 6220/6230 ofzo...
[ Voor 8% gewijzigd door Roflmao op 09-03-2004 20:39 ]
Heheh, die M55 is dat dat openschuifding? dat is echt net een ei man. ik vind het een afschuwelijk ding!
ik wilde in eerste instantie de nokia 6220 vanwege zijn uiterlijk, en zijn kunnen, maar aangezien mijn abonnement nog wel even duurde heb ik gewacht en kwam deze 6230 tegen de keuze was niet zo heel moeilijk want hij had eigenlijk alles beter en ook kwa uiterlijk zag die er erg stoer uit
ok vraagje.
heb hier 2 foto's van uit dit topic en volgens mij zie ik 2 dingen die ik erg leuk vind
maar dit wil ik even laten bevestigen door jullie.

is dit een USB aansluiting ? (zoja 1.1 / 2.0 ?) dit zorgt voor een veel snellere
data transfer methode dan op mijn 6310i nog een vraag daar over. is de BT functie nou ook sneller geworden dan op die 6310i ?

aan de linker binnekant zie je een paar goude pennetjes, is dit voor een flash kaartje oid? zoja welke, en hoeveel max.
ook MP3 moet erop kunnen nammelijk. en zeker meer als 128 mb.
dan koop ik hem gegarandeerd. ff sparen alleen.
heb hier 2 foto's van uit dit topic en volgens mij zie ik 2 dingen die ik erg leuk vind
is dit een USB aansluiting ? (zoja 1.1 / 2.0 ?) dit zorgt voor een veel snellere
data transfer methode dan op mijn 6310i nog een vraag daar over. is de BT functie nou ook sneller geworden dan op die 6310i ?
aan de linker binnekant zie je een paar goude pennetjes, is dit voor een flash kaartje oid? zoja welke, en hoeveel max.
vraag 1: geen antwoordpt0x schreef op 10 maart 2004 @ 08:35:
ok vraagje.
[afbeelding]
[afbeelding]
vraag 2: MMC (GEEN SD!!!) en max 256 mb. en ja, er kunnen mp3's op, en ja, ik koop em ook gegarandeerd.
verwachtingstijd week 12 t/m week 16
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Antwoord 1: Nee is geen USB, (tenminste als ik de rest van de reacties hier mag geloven zit dat er niet op). Het is IR, en daarnaast (op het plaatje) heb je de camera zitten. BT is volgens mij een standaard met ook een bepaalde snelheid, dus dat het sneller is geworden denk ik niet.pt0x schreef op 10 maart 2004 @ 08:35:
ok vraagje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Antwoord 2: Zie hierboven
[ Voor 6% gewijzigd door FlipFluitketel op 10-03-2004 08:52 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
leuk leuk. ben erg benieuwd naar dit ding.Dirk-Jan schreef op 10 maart 2004 @ 08:42:
[...]
vraag 1: geen antwoord
vraag 2: MMC (GEEN SD!!!) en max 256 mb. en ja, er kunnen mp3's op, en ja, ik koop em ook gegarandeerd.
verwachtingstijd week 12 t/m week 16
gelijk 256mb erin en gaan met die banaan.
ik hoop dat het scherm niet zo ghost als de 6610 en 7250
maar dat zal wel goed zitten, als je kijkt naar andere nieuwe modellen van Nokia.
Ik denk dat vraag 1 beantwoord kan worden bij de originele plek van het plaatje waar die dus vandaan komt van die site mobisux ( geinige naam trouwenspt0x schreef op 10 maart 2004 @ 08:35:
ok vraagje.
[afbeelding]
[afbeelding]
vraag 2 is al beantwoord en ik hoop op 512, maar 256 is ook meer dan zat
USB zou in princiepe wel kunnen heb anders niet zo heel snel een id hoe je die bestanden ( lees mp3 ) over kan zetten naar je telefoon, oke, ik kan het wel zonder usb, gewoon via onze hp printer met uitgebreide CardReader, maar die zal lang niet iedereen hebben, overigens krijg je er standaard 32mb bij.
Heb even gezocht en vond het volgende:
http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,015_249,00.html
.....
PC Connectivity:
Bluetooth, Infrared, USB
.....
Het zit er dus wel op, alleen weet ik niet zeker of dat is waar jij op doelt, zou in princiepe heel goed kunnen
[ Voor 63% gewijzigd door orange.x op 10-03-2004 09:06 ]
Je zal die MP3'tjes toch wel via BT kunnen overzetten???el1zer schreef op 10 maart 2004 @ 08:54:
[...]
USB zou in princiepe wel kunnen heb anders niet zo heel snel een id hoe je die bestanden ( lees mp3 ) over kan zetten naar je telefoon, oke, ik kan het wel zonder usb, gewoon via onze hp printer met uitgebreide CardReader, maar die zal lang niet iedereen hebben, overigens krijg je er standaard 32mb bij.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ja darling, vast wel, maar dan moet je ook BT in je pc hebben, zit tegenwoordig in al wat laptops standaard, maar ik heb het iig neit en USB zou voor mij veel makkelijker zijn, daarmee lijkt me dat je dan ook plaatjes naar je 6230 kan sturen en agenda syncen enzo? of zie ik dat dan weer verkeerd?Dirk-Jan schreef op 10 maart 2004 @ 09:05:
[...]
Je zal die MP3'tjes toch wel via BT kunnen overzetten???
Nog maar een bevestiging
http://www.pc4d.com/elect...ga_camera_bluetooth.shtml
....
In addition, the Nokia 6230 has a mobile email client that lets users manage their email quickly over EDGE, GPRS and HSCSD networks. The advanced xHTML browser gives fast access to mobile services and information, and the integrated TCP/IP technology** enhances both the ease and speed of over-the-air file downloads. Data synchronization capability allows users of the Nokia 6230 to update personal data remotely over the network. Local synchronization of personal data can also be done via Bluetooth, IrDa, USB and the Nokia PC Suite.
....
[edit 4002]
Ik blijf bezig
op pagina 20 staat onderaan het volgende:
"Met Nokia Audio Manager kunt u AAC- of MP3-muziekbestanden van een compatibele pc via de USB-kabel (DKU-2) overbrengen naar de telefoon."
op pagina 169 staat bovenaan:
"U kunt e-mailberichten verzenden en ontvangen en verbinding maken met internet terwijl de telefoon via infrarood, Bluetooth-verbinding of een gegevenskabel (USB-kabel DKU-2) is aangesloten op een compatibele pc."
Ja dus hehe, oke dit was de laatste eeuh bevestiging over USB hoor
[edit 4002]
[edit 4003]
Toch nog even verder gekeken in die pdf, en dat plaatje met dat gaatje is dus wel de infrarood poort. niet de usb dus, maar nu nog even zoeken naar de usb aansluiting
Me heeft al gevonden hoe het toestel op usb aangesloten kan worden

en die moet je denk ik los kopen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...83346850#ebayphotohosting
nabouw, oftewel, een of andere vogel heeft em nagebouwd? want hij is 16 euro, en originele kost zon 37 euro, wat zou een BT kaartjeding/reciever voor pc kosten?
als alternatief is er dus een BT reciever van MSI voor 29 euro bij Perfect Systems:

* orange.x gaat nu weer eventjes aan het werk
[edit 4003]
[ Voor 97% gewijzigd door orange.x op 10-03-2004 09:58 ]
En als je een beetje had zitten zoeken in dit topic (bijv. door aantal posts op 1 pagina te verhogen) dan had je dit ook allemaal teruggevonden aangezien dit allemaal al een paar keer voorbij is gekomen...
Kwam net weer iets tegen:
http://www.nokia.com/support/tutorials/6230/english/
(Interactive tutorial)
(Interactive tutorial)
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Het is vast geen ramp als ik dit nog even mede deel, lijkt me. niet iedereen leest namelijk het complete topic door, alleen kijken naar plaatjes en dan eventueel lezen. en ze beginnen vaak verder achteraan, dus als dit eventueel al herhaald is, dan is dat nog geen rampFlipFluitketel schreef op 10 maart 2004 @ 10:04:
En als je een beetje had zitten zoeken in dit topic (bijv. door aantal posts op 1 pagina te verhogen) dan had je dit ook allemaal teruggevonden aangezien dit allemaal al een paar keer voorbij is gekomen...
(Interactive tutorial)
krijg net een mailtje van gsm.nl:
Geachte heer/mevrouw,
Wij verwachten de Nokia 6230 vanaf week 14 uit te kunnen leveren.
Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Sandra Vlot
GSM.NL
Al de 2e bron die week 14 aangeeft..
Geachte heer/mevrouw,
Wij verwachten de Nokia 6230 vanaf week 14 uit te kunnen leveren.
Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Sandra Vlot
GSM.NL
Al de 2e bron die week 14 aangeeft..
Ik heb hier op mijn werk ook even nagevraagd waneer onze leverancier ze kan leveren. dit zou week 12 zijn. ik praat hier over Schiphol Telemetics welke de telefonie op schiphol over het algemeen bedient.
----
Hallo Mr. Persson,
De Nokia 6230 wordt week 12 (volgende week) verwacht. De verwachte
introdutieprijs wordt
v.a. EURO 149,-- en de losse verkoopprijs EURO 352,--
De Nokia 6230 is leverbaar in wit en zwart. De bijbehorende Carit, Bluetooth
is gisteren geintroduceerd en
kost EURO 299.
----
let op dat het hier om een zaken contract gaat, voor 2 jaar.
----
Hallo Mr. Persson,
introdutieprijs wordt
kost EURO 299.
----
Mooie prijs 352 Euro, is dit incl. of excl. BTW? En waar kan ik deze winkel vinden:)pt0x schreef op 10 maart 2004 @ 11:05:
Ik heb hier op mijn werk ook even nagevraagd waneer onze leverancier ze kan leveren. dit zou week 12 zijn. ik praat hier over Schiphol Telemetics welke de telefonie op schiphol over het algemeen bedient.
----
Hallo Mr. Persson,
introdutieprijs wordt
kost EURO 299.
----
Hehe wat ik al zij, het is een bedrijf wat bedrijven op schiphol voorziet van infrastructuur en andere zaken zoals deze, niet voor particulieren...BRAiN schreef op 10 maart 2004 @ 11:41:
[...]
Mooie prijs 352 Euro, is dit incl. of excl. BTW? En waar kan ik deze winkel vinden:)
NEE GEEN INKOOP ACTIE

Ex BTW trouwens
Anders lees je ff eerst voordat je replied, BRAiN. 
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en ben toch voor contractverlenging gaan. T-Mobile 150 dus, de gsm krijg ik opgestuurd wanneer beschikbaar.
Dus vanaf nu ga ik helemaal vaak kijken in deze draad.
* Nasty Nate hoopt ten zeerste dat zijn 512 MB MMC kaartje gepakt wordt door de 6230
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en ben toch voor contractverlenging gaan. T-Mobile 150 dus, de gsm krijg ik opgestuurd wanneer beschikbaar.
* Nasty Nate hoopt ten zeerste dat zijn 512 MB MMC kaartje gepakt wordt door de 6230
pt0x schreef op 10 maart 2004 @ 11:53:
[...]
Hehe wat ik al zij, het is een bedrijf wat bedrijven op schiphol voorziet van infrastructuur en andere zaken zoals deze, niet voor particulieren...
NEE GEEN INKOOP ACTIE
Ex BTW trouwens
Hmm dat abo wou ik net opzeggen, die had ik nog lopen terwijl ik een phone van de zaak had. hmm nou dan verleng ik hem ook maar. denk ik.Nasty Nate schreef op 10 maart 2004 @ 12:11:
Anders lees je ff eerst voordat je replied, BRAiN.
dan is de telefoon dus gratis ? dat zou echt perfect zijn!
Dit topic is gesloten.