Zo'n domme vraag vind ik het ook weer niet... Er staat in dit topic misschien dat hij in het 1e kwartaal van 2004 uitkomt, maar ik denk dat er heel veel mensen (onderandere ik) die met smacht op deze telefoon wachten en dus erg graag willen weten wanneer hij nou precies in welke winkels ligt. Dus als iemand toevallig weet wanneer een winkel hem in de schappen heeft liggen, please tell it us...Upbeat schreef op 25 februari 2004 @ 18:15:
Weet iemand al iets meer over de release datum van de 6230?Het duurt een beetje te lang allemaal, want wie wil dat ding nou niet hebben???
![]()
![]()
Weet iemand toevallig iets over de 7200??? Wanneer die uitkomt...
Verwijderd
Over welk toestel heb je het dan? Je quote er namelijk twee...Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:51:
[...]
Zo'n domme vraag vind ik het ook weer niet... Er staat in dit topic misschien dat hij in het 1e kwartaal van 2004 uitkomt, maar ik denk dat er heel veel mensen (onderandere ik) die met smacht op deze telefoon wachten en dus erg graag willen weten wanneer hij nou precies in welke winkels ligt. Dus als iemand toevallig weet wanneer een winkel hem in de schappen heeft liggen, please tell it us...
Verwijderd
Sorry, de 6230 bedoel ik...Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 12:37:
[...]
Over welk toestel heb je het dan? Je quote er namelijk twee...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 13:49 ]
Ik heb alleen ervaring met het inbouwen van de carkit-91. Hier heb ik er een 5-tal van gedaan en ik moet zeggen dat het de 5e keer wel sneller gaat dan de eerste keer, maar dat je toch wel een kleine 3 uurtjes bezig bent wil je het netjes wegwerken en niet al te snel het dashboard voorzien van de nodige ventilatiegaten.....Witlof schreef op 25 februari 2004 @ 09:05:
[...]
Is zo'n carkit lastig in te bouwen? Ben namelijk van plan om deze nu wel aan te schaffen want bij mijn 6510 was die niet mogelijk.
Begreep vooraf nooit waarom het inbouwen zo veel geld kostte, maar dat is voliomen terecht!
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Verwijderd
Als jij geen releasedatum van de 6230 weet, dan heb je dus echt dit topic niet gelezen, hetgeen ik eerder al aangaf...

Nu maar weer terug naar het eigenlijke topic...
Verwijderd
Ik ben al 3 uur bezig geweest met dit topic door te speuren, scheelt namelijk dat het niet 26 pagina's zijn... Maar heb voor zover nog geen concrete datum gevonden, maar ik zal wel nog een paar uur verder doorspitten...
In de tijd dat je net die reactie hebt geplaatst had je natuurlijk met net zo veel gemak de datum neer kunnen zetten als je het al weet...
In de tijd dat je net die reactie hebt geplaatst had je natuurlijk met net zo veel gemak de datum neer kunnen zetten als je het al weet...

Hij wordt nu in week 12 verwacht, gepost door the_base (geloof ik) met als bron Mobicall (hoofdleverancier Nokia telefoons).
Dat was toen de verwachte leverdatum van de eerste modellen. Of ze Graphite of New White als eerst uitleveren weet ik niet!e1f schreef op 26 februari 2004 @ 18:21:
Hij wordt nu in week 12 verwacht, gepost door the_base (geloof ik) met als bron Mobicall (hoofdleverancier Nokia telefoons).
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Partsupplies geeft ook week 12 als release aan. Partsupplies is vaak zeer goed op de hoogte, en heeft nieuwe modellen als één van de eersten.
Voorlopig dus: week 12
Voorlopig dus: week 12
Verwijderd
Lijkt me het meest aannemelijk dat ze eerst de zwarte leveren en dan pas de witte, alhoewel ik de witte mooier vind (i.c.m. bordeaux-rood frontje). Heb het net weer 'ns de leverdatum nagevraagd bij Nokia Store Muntplein en ze wisten niet veel, maar verwachten hem wel in maart...THE_BASE schreef op 26 februari 2004 @ 19:12:
[...]
Dat was toen de verwachte leverdatum van de eerste modellen. Of ze Graphite of New White als eerst uitleveren weet ik niet!
Verwijderd
Ik hoop dat ze de witte en de zwarte samen uitbrengen, dan kan ik ze samen zien en kies ik wel, maar mijn voorkeur gaa naar de witte, zeker met dan het bordeaux of zwarte frontje
Verwijderd
Ik was gisteren in de Nokia-shop in Rotterdam. Daar wist een wijsneus van een verkoper mij te vertellen dat een 6230 voor ongeveer 377 euri's belachelijk was
. Zij verwachtte de telefoon begin april en hij zou tussen de 500 en 600 euri's moeten gaan kosten
. Misschien toch niet zo'n slecht idee nu een pre-order voor € 377,- te plaatsen als je zekers weet dat je 'm hebben wilt...

Verwijderd
Lijkt me stug dat het opeens veel duurder wordt. De groothandels zullen toch wel vrij vaste prijzen hanteren, lijkt mij.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 08:08:
Ik was gisteren in de Nokia-shop in Rotterdam. Daar wist een wijsneus van een verkoper mij te vertellen dat een 6230 voor ongeveer 377 euri's belachelijk was. Zij verwachtte de telefoon begin april en hij zou tussen de 500 en 600 euri's moeten gaan kosten
. Misschien toch niet zo'n slecht idee nu een pre-order voor € 377,- te plaatsen als je zekers weet dat je 'm hebben wilt...
Verwijderd
De prijzen op pricewatch varieren van 377 tot 434. Al die bedrijven hebben al de prijzen op de website staan en daar staat niets bij dat de prijzen onder voorbehoud zijn. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat al die bedrijven de prijzen opeens drastisch zullen verhogen.
Op het moment is hij bij Gsmhuis.nl als los toestel het goedkoopste (377) en met abbonement is hij bij Telecom4u het goedkoopst. 0,- bij Vodafone 120min 2jaar.
Ik heb ook meerdere bedrijven een mailtje gestuurd met de leverdatum en allemaal vertelden ze me dat met midden maart werd. (nog steeds niets veranderd dus).
Op het moment is hij bij Gsmhuis.nl als los toestel het goedkoopste (377) en met abbonement is hij bij Telecom4u het goedkoopst. 0,- bij Vodafone 120min 2jaar.
Ik heb ook meerdere bedrijven een mailtje gestuurd met de leverdatum en allemaal vertelden ze me dat met midden maart werd. (nog steeds niets veranderd dus).
Hier nog wat leuke foto's

En nog wat info uit de manual, zal al wel bekend zijn denk ik. Hij supports dus officeel 256 MB MMC kaartje. Maar denk dat 512 MB ook wel gaat lukken.
You can install a MultiMediaCard in your phone to provide up to 256 MB of extra memory. The MultiMediaCard can be used as a folder in the Gallery menu.
* You can use a Bluetooth connection to send business cards, calendar notes, images, video clips, and sound clips
* Left selection key—Accesses the Go to menu from the start screen.
* Right selection key—Accesses various functions: Names—Accesses the Contacts menu. A shortcut to a function that you have selected.
* From the start screen, each scroll key takes you directly to a function: Scroll up—Activate the camera viewfinder. Scroll left—Create a message. Scroll down—Go to your list of contacts. Scroll right—View the calendar.
* You can select an image or video clip to use as a screen saver when the phone is in the standby mode.
* The Nokia 6230 supports Bluetooth specification 1.1 and the following profiles:
• SIM access profile (SAP)
• Object push profile (OPP)
• File transfer profile (FTP)
• Dial-up networking profile (DUN)
• Headset profile (HSP)
• Hands-free profile (HFP)
• Service discovery profile (SDP)
• Generic access profile (GAP)
• Serial port profile (SPP)
• Generic access exchange profile (GOEP)
* Looks like in gallery you can create folders within folders. You can also set a password for the MultiMediaCard folder, which accesses the MMC. "Create a password (1–8 characters) for the MultiMediaCard, to protect it against unauthorized use. This option is available only for the MultiMediaCard folder." Not sure if everything on the MMC will be in the MMC folder, thereby leaving you with Images, Video clips, Music files, Graphics, Tones,
and Recordings folders which are unremovable and empty.. or have whatever is stored on the phone's 8MB.
* Image editor allows: Insert text, Insert frame, Insert clip-art, and Crop image.
* Music files stored in the Music player folder are automatically detected and added to the default playlist. Music files stored elsewhere, such as in a MultiMediaCard folder, must be defined in the playlist before you can listen to them.
* Menu: Messages, Call Log, Contacts, Settings, Gallery, Media, Organizer, Applications, Services, SIM Services. Games and Applications both under Applications, not seperate.

En nog wat info uit de manual, zal al wel bekend zijn denk ik. Hij supports dus officeel 256 MB MMC kaartje. Maar denk dat 512 MB ook wel gaat lukken.
You can install a MultiMediaCard in your phone to provide up to 256 MB of extra memory. The MultiMediaCard can be used as a folder in the Gallery menu.
* You can use a Bluetooth connection to send business cards, calendar notes, images, video clips, and sound clips
* Right selection key—Accesses various functions: Names—Accesses the Contacts menu. A shortcut to a function that you have selected.
* From the start screen, each scroll key takes you directly to a function: Scroll up—Activate the camera viewfinder. Scroll left—Create a message. Scroll down—Go to your list of contacts. Scroll right—View the calendar.
* You can select an image or video clip to use as a screen saver when the phone is in the standby mode.
* The Nokia 6230 supports Bluetooth specification 1.1 and the following profiles:
• Headset profile (HSP)
* Looks like in gallery you can create folders within folders. You can also set a password for the MultiMediaCard folder, which accesses the MMC. "Create a password (1–8 characters) for the MultiMediaCard, to protect it against unauthorized use. This option is available only for the MultiMediaCard folder." Not sure if everything on the MMC will be in the MMC folder, thereby leaving you with Images, Video clips, Music files, Graphics, Tones,
and Recordings folders which are unremovable and empty.. or have whatever is stored on the phone's 8MB.
* Image editor allows: Insert text, Insert frame, Insert clip-art, and Crop image.
* Music files stored in the Music player folder are automatically detected and added to the default playlist. Music files stored elsewhere, such as in a MultiMediaCard folder, must be defined in the playlist before you can listen to them.
* Menu: Messages, Call Log, Contacts, Settings, Gallery, Media, Organizer, Applications, Services, SIM Services. Games and Applications both under Applications, not seperate.
Verwijderd
Nou dit noem ik nou eens leuke foto's en goeie info!Bram schreef op 27 februari 2004 @ 12:42:
Hier nog wat leuke foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
• Headset profile (HSP)
Verwijderd
Op deze (duitse) site wordt hij voor €359,95 aangeboden........Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 08:08:
Ik was gisteren in de Nokia-shop in Rotterdam. Daar wist een wijsneus van een verkoper mij te vertellen dat een 6230 voor ongeveer 377 euri's belachelijk was. Zij verwachtte de telefoon begin april en hij zou tussen de 500 en 600 euri's moeten gaan kosten
www.teltex.de
Vrij onnodige quote, heerlen1980..
Ik hoop iig dat de telefoon mijn 512MB MMC kaartje gaat pakken.
ik weet dat dit niet het 6600 topic is, maar het gaat hier wel over dezelfde functie.
Ik had dus enkele mp3 bestanden op haar MMC kaartje gezet, maar ik kan ze in haar gsm echt nergens localiseren en/of luisteren?
Zal wel met bovenstaande quote te maken hebben.
Ik hoop iig dat de telefoon mijn 512MB MMC kaartje gaat pakken.
Hmm, hier had ik bij een vriendin haar 6600 dus ook al 'problemen' mee.Music files stored elsewhere, such as in a MultiMediaCard folder, must be defined in the playlist before you can listen to them.
ik weet dat dit niet het 6600 topic is, maar het gaat hier wel over dezelfde functie.
Ik had dus enkele mp3 bestanden op haar MMC kaartje gezet, maar ik kan ze in haar gsm echt nergens localiseren en/of luisteren?
Zal wel met bovenstaande quote te maken hebben.
Update: week 11/12 wordt vermeld.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Is dezelfde week als ik eerder door had gekregen van onze telecomleverancier. Nog drie weekjes wachten....
Ik kon het even niet laten om een real-life indicatie te maken van de grootte van dit toestel, ik heb daarom met de foto's van THE_BASE maar even een klein modelletje gemaakt.
Deze heb ik naast mijn 6510 gelegd (zit kapje op van 8310) zodat je een beetje een idee krijgt van de grootte van dit toestel.

Is ie niet schattig?
Deze heb ik naast mijn 6510 gelegd (zit kapje op van 8310) zodat je een beetje een idee krijgt van de grootte van dit toestel.

Is ie niet schattig?
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
http://nds1.nokia.com/pho...ides/Nokia_6230_UG_nl.pdf
voor de liefhebber; via deze link de complete nederlandstalige handleiding.
Have fun!
voor de liefhebber; via deze link de complete nederlandstalige handleiding.
Have fun!
Leuk gedaan, ik heb juist een Nokia 8310 met het kapje van de Nokia 6510Copyman schreef op 27 februari 2004 @ 22:23:
Ik kon het even niet laten om een real-life indicatie te maken van de grootte van dit toestel, ik heb daarom met de foto's van THE_BASE maar even een klein modelletje gemaakt.
[afbeelding]
Is ie niet schattig?
Leuk gedaan hoor Copyman, hij is dus net iets groter omdat het display iets groter is.
wat ben ik blij dat aan het eind van de maand mijn abo afgelopen en opgezegd is. na 2 jaar de 6510 met veel plezier gebruikt te hebben ben ik nu wel weer toe aan een nieuwe. ook die plaats simkaart en simkaart ongeldig meldingen soms ( zoals afgelopen week op 2100m hoogte in de sneeuw ) wordt ik een btje zat. maar dat kwam denk ik door die lucht en kou ofzo... ook had ik op een gegeven moment een vertraagd beeld, een fade effect tussen menu's enzo
dat zag er wel cool uit moet ik zeggen.
maar die 6230 staat nu zeker wel op mijn verlanglijstje en die moet ik ff zien te regelen voor niet al teveel geld en een leuk abo
maar die 6230 staat nu zeker wel op mijn verlanglijstje en die moet ik ff zien te regelen voor niet al teveel geld en een leuk abo
Verwijderd
Bij pricewatch zijn er inmiddels meerdere bedrijven bijgekomen die de telefoon aanbieden. De goedkoopste icm. een abbonement is op het moment 06plaza.nl.
Hier wordt de telefoon icm. T-Mobile 150 2Jaar aangeboden voor €9,-
Ook zij verwachten de telefoon te kunnen leveren in week 12...
Ik vroeg me af wanneer ik mn pc voorzie van een bluetooth usb apparaatje, of ik dan makkelijk met mn telefoon via mn pc kan internetten en emailen. Ook vroeg ik me af of het overzetten van mp3tjes tussen pc-gsm probleemloos gaat.
En als laatste kan ik met mn gsm tot een afstand van 100meter met de pc verbinden als ik een 100meter bluetooth adapter op mn pc aansluit, of moeten dan beide kanten (de gsm en de pc) allebei 100m compatible zijn?
http://www5.alternate.nl/html/nodes_info/lbuv06.html
Ik vroeg me af wanneer ik mn pc voorzie van een bluetooth usb apparaatje, of ik dan makkelijk met mn telefoon via mn pc kan internetten en emailen. Ook vroeg ik me af of het overzetten van mp3tjes tussen pc-gsm probleemloos gaat.
En als laatste kan ik met mn gsm tot een afstand van 100meter met de pc verbinden als ik een 100meter bluetooth adapter op mn pc aansluit, of moeten dan beide kanten (de gsm en de pc) allebei 100m compatible zijn?
ligt eraan of je toestel het ondersteund. met mijn p800 kan ik via BT prima internetten.Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:52:
Bij pricewatch zijn er inmiddels meerdere bedrijven bijgekomen die de telefoon aanbieden. De goedkoopste icm. een abbonement is op het moment 06plaza.nl.
ten tweede signalen verbinden niks dus je moet echt afstand tot BT dongle/apperaat meten. aangezien de BT in gsm nu nog maar 10 meter is kan je maar tot 10 meter verbinding hebben ookal kan je BT dongle van pc tot 100 meter
Verwijderd
Over de Nokia 6230 had ik het uiteraard, maar dat zal dan denk ik ook geen problemen geven.ligt eraan of je toestel het ondersteund. met mijn p800 kan ik via BT prima internetten.
Owke thanksten tweede signalen verbinden niks dus je moet echt afstand tot BT dongle/apperaat meten. aangezien de BT in gsm nu nog maar 10 meter is kan je maar tot 10 meter verbinding hebben ookal kan je BT dongle van pc tot 100 meter
9 euro vind ik wel meevallen, maar dit is wel bij een 2jarige verlenging.Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:52:
..knip..
Ik zit ook op dit toestel te wachten, en mijn T-mobile abonement (180min, oude voorwaarden nog

Ik heb dit abonement vorig jaar februari verlengt met 1 jaar, en daarvoor kreeg ik de 6310i gratis voor. Bij 06plaza die jij noemt, is zelfs de 6310i nog 89 euro...

Vreemde zaak dus...
Ik heb dus alleen het probleem als ik mijn abbo via T-Mobile verleng, (heb vandaan offerte aangevraagd) dat ik waarschijnlijk maar de keuze heb uit een beperkt aantal toestellen. Volgens de tmobile site zijn dit: Nokia 6610, Sony Ericsson T230, Samsung E700, Siemens ST55, Motorola V300, Sony Ericsson T630.....
Ik hoop dus dat ze snel dit toestel op zullen gaan nemen in hun catalogus, als keuze voor zakelijk toestel... maar ik ben er bang voor
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
tmobile biedt niet recente toestellen aan..Savages schreef op 01 maart 2004 @ 19:42:
[...]
9 euro vind ik wel meevallen, maar dit is wel bij een 2jarige verlenging.
Ik zit ook op dit toestel te wachten, en mijn T-mobile abonement (180min, oude voorwaarden nog) is 2 weken terug verlopen.
Ik heb dit abonement vorig jaar februari verlengt met 1 jaar, en daarvoor kreeg ik de 6310i gratis voor. Bij 06plaza die jij noemt, is zelfs de 6310i nog 89 euro...![]()
Vreemde zaak dus...
Ik heb dus alleen het probleem als ik mijn abbo via T-Mobile verleng, (heb vandaan offerte aangevraagd) dat ik waarschijnlijk maar de keuze heb uit een beperkt aantal toestellen. Volgens de tmobile site zijn dit: Nokia 6610, Sony Ericsson T230, Samsung E700, Siemens ST55, Motorola V300, Sony Ericsson T630.....
Ik hoop dus dat ze snel dit toestel op zullen gaan nemen in hun catalogus, als keuze voor zakelijk toestel... maar ik ben er bang voor
ik ga mijn abbo denk gewoon verlengen via 2call.nl
goeie shop met goeie prijzen
Van het kastje naar de muur lopen...
Ik wil ook heel graag de 6230 en ben ook contractvrij, verlengen via T-Mobile is leuk en ze hebben leuke prijzen (vooral de e700 heeft een goede prijs), maar idd niet de nieuwste toestellen.
Weten jullie hoe het zit met de kleuren, ik zie overal alleen de zwarte (indigo). Alleen de witte/zilvere variant vind ik veel mooier, is dit geen standaard kleur? Of moet er dan even een maandje gewacht worden oid.
Weten jullie hoe het zit met de kleuren, ik zie overal alleen de zwarte (indigo). Alleen de witte/zilvere variant vind ik veel mooier, is dit geen standaard kleur? Of moet er dan even een maandje gewacht worden oid.
Over een standaard kleur valt nog niet zoveel te zeggen naar mijn mening, kijk bijvoorbeeld op www.nokia.nl naar de Nokia 3310, deze is daar lichtblauw, terwijl de standaardkleur donkerblauw is. Toch hoop ik dat de Pearl White (zilverkleurig) en de Graphite (zwart) de standaard kleuren gaan worden, omdat ik persoonlijk de Graphite versie het mooist vind. 
[edit]
Als je dan de preview van www.mobilmania.cz bekijkt, daar hebben ze de Graphite (zwarte) versie van de 6230. Over 2 á 3 weken weten we het antwoord op jouw vraag.
[edit]
Als je dan de preview van www.mobilmania.cz bekijkt, daar hebben ze de Graphite (zwarte) versie van de 6230. Over 2 á 3 weken weten we het antwoord op jouw vraag.
[ Voor 18% gewijzigd door Copyman op 01-03-2004 21:43 ]
Deze link staat ook al ergens anders in het topic, maar het gaat hier om deze preview: http://www.mobilmania.cz/...106389&CHID=2&EXPS=&EXPA=cky schreef op 01 maart 2004 @ 22:10:
kzie geen rpeview op die site, zal wel aan mij liggen ...
Het gaat hier dus om weer een andere "kleur", maargoed. Wat de standaard kleur wordt weten we snel genoeg.
das de thin grey versie toch, vind ik wel de mooiste hoewel brown ook wel wat heeft
http://www.nokia.nl/nl/Te...llen/6230/acc_covers.html
http://www.nokia.nl/nl/Te...llen/6230/acc_covers.html
Verwijderd
Heb even rondgekeken op de site van 2call.nl, ze hebben zeker goede prijzen en zijn erg makkelijk in het geld terug geven bij veel telefoons, maar er staat nog geen Nokia 6230 tussen en die wil ik toch 100% zeker hebben. Mochten ze hem straks wel hebben voor een strakke prijs, laat het ons weten...tmobile biedt niet recente toestellen aan..
ik ga mijn abbo denk gewoon verlengen via 2call.nl
goeie shop met goeie prijzen
Ik heb vandaag een e-mail gestuurd aan 2call over de Nokia 6230, kijken wat zij erover zeggen. Wil namelijk ook wel graag via hun bestellen.Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 22:53:
[...]
Heb even rondgekeken op de site van 2call.nl, ze hebben zeker goede prijzen en zijn erg makkelijk in het geld terug geven bij veel telefoons, maar er staat nog geen Nokia 6230 tussen en die wil ik toch 100% zeker hebben. Mochten ze hem straks wel hebben voor een strakke prijs, laat het ons weten...
Ik moet gewoon dat ding hebben!
ik heb 06plaza gemaild en wacht op reactie, als het klopt dat ze hem met een tmobile 150 2 jaar voor 9 eur wegdoen bestel ik hem vandaag nog, dan loopt mijn huidige abo af en heb ik direct een nieuwe, kan zelfs nummer behouden
nou super ideaal al zeg ik het zelf !!
* orange.x droomt nog even verder
* orange.x droomt nog even verder
Krijg je hem dan direct? Dus sturen ze hem zo snel mogelijk op?el1zer schreef op 02 maart 2004 @ 09:56:
ik heb 06plaza gemaild en wacht op reactie, als het klopt dat ze hem met een tmobile 150 2 jaar voor 9 eur wegdoen bestel ik hem vandaag nog, dan loopt mijn huidige abo af en heb ik direct een nieuwe, kan zelfs nummer behoudennou super ideaal al zeg ik het zelf !!
* Roflmao droomt nog even verder
Iedereen die een 6230 hier heeft zijn verplicht er foto's van te nemen, en als iemand geen cam heeft HAALT IE MAAR DIE
Verwijderd
Duh, er zit een cam op de telefoon....een spiegel doet wonderen!Roflmao schreef op 02 maart 2004 @ 11:57:
[...]
Iedereen die een 6230 hier heeft zijn verplicht er foto's van te nemen, en als iemand geen cam heeft HAALT IE MAAR DIE
Verwijderd
Ze wisten nog niet of ze de witte of de zwarte als 1e zouden krijgen, ze hadden ze allebei besteld. Ik hoop de witte want die vink de mooiste.
Ik ga hem vanmiddag bestellen en dan zal hij hopelijk in week 12 in de bus liggen...
Ik wacht alleen nog op een reactie van de verzekering op wat vraagjes, want kweet nog niet zeker wat voor verzekering ik dr bij neem...
Ik ga hem vanmiddag bestellen en dan zal hij hopelijk in week 12 in de bus liggen...
Ik wacht alleen nog op een reactie van de verzekering op wat vraagjes, want kweet nog niet zeker wat voor verzekering ik dr bij neem...
En bij welke site is dit? 2call.nl?Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 12:29:
Ze wisten nog niet of ze de witte of de zwarte als 1e zouden krijgen, ze hadden ze allebei besteld. Ik hoop de witte want die vink de mooiste.
Verwijderd
Sorry vergeten te vermelden, bij 06plaza.nl
Bij 2call.nl is er nog niets over de telefoon bekend. Daar zal het dus nog wel iets langer duren voor ze hem leveren, over de prijs wisten ze ook nog niets...
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 12:42 ]
ik ga em morgen bestellen denk ik, heb nu me portemonnee niet bij me, endaar zit me idkaart inVerwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 12:40:
[...]
Sorry vergeten te vermelden, bij 06plaza.nl
Bij 2call.nl is er nog niets over de telefoon bekend. Daar zal het dus nog wel iets langer duren voor ze hem leveren, over de prijs wisten ze ook nog niets...
ik mot en zal em krijgen ook
Verwijderd
Sluit je er ook een verzekering bij af dan? Zoja welke, Silver, Gold, Platinum?el1zer schreef op 02 maart 2004 @ 13:10:
[...]
ik ga em morgen bestellen denk ik, heb nu me portemonnee niet bij me, endaar zit me idkaart indus kan ik em nog niet bestellen, maar denk wie het eerst maalt....
ik mot en zal em krijgen ooktis nu week 10, dus zo heel lang is het gelukkig niet meer
ja dat moet ik nog kijken, ik denk gewoon geenVerwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 13:23:
[...]
Sluit je er ook een verzekering bij af dan? Zoja welke, Silver, Gold, Platinum?
waarom niet? nou omdat ik echt wel ga zorgen dat ik dat ding niet kwijtraak ofzo, ik ben geen megool zoals ik zelf altijd zeg als mensen domme dingen tegen me zeggen.. maar eeuh ik ben mijn huidige telefoon ook nog nooit krijtgeraakt. natuurlijk bestaat de kans dat als ik over straat loop te bellen dat ie uit me fikken gepakt kan worden, maar denk dat die dader niet zo heel gemakkelijk weg komt, ik kan ook hard rennen en zeker in zo'n geval. en anders neem ik wel de meeste kleine verzekering ofzo, ik vind het btje banaal.
gozer uit me klas heeft et ook betaalt 6 eur per maand en dan krijgt ie in heel europa binnen 24 uur ofzo waar ook in welke winkel een nieuwe telefoon als ie em kwijt is verloren is of kapot is.... nou zoveel geld heb ik daar niet voor over, en pech is pech
Verwijderd
Ik heb de telefoon besteld bij 06plaza.nl (met verzekering). Ik heb aangegeven dat ik de witte telefoon liever heb, als deze niet snel leverbaar is nemen ze contact met me op. Nu maar hopen dat het allemaal lekker loopt en ik de telefoon snel heb.
Hun service tot zover is in ieder geval erg positief, ik heb elk mailtje binnen 2 werkuren uitgebreid beantwoord terug gekregen. Ik houd jullie op de hoogte over de vooruitgangen.
Hun service tot zover is in ieder geval erg positief, ik heb elk mailtje binnen 2 werkuren uitgebreid beantwoord terug gekregen. Ik houd jullie op de hoogte over de vooruitgangen.
Heb hem vandaag ook besteld bij 06plaza.nl Snelle reply op m'n e-mail, en morgen maar even op de bus doen. Ben benieuwd hoe snel ze kunnen leveren. Ik wacht "rustig" af
Verwijderd
Ja, heb hem ook net besteld bij 06plaza.nl (nog bedankt voor de link).
heeft iemand ervaring met 06plaza???
heeft iemand ervaring met 06plaza???
Ook maar besteld daar.... 't was toch de goedkoopste die ik kon vinden... Nou maar wachten tot ie echt komt.
heeft iemand al besteld via www.gsm-shop.nl.
Heb em ook net besteld bij 06plaza.nl en ben ook aan het wachten op een emailtjes, tijdens het werk door
, en dan maar wachten op de telefoon etc.
woei
woei
zelf nooit besteld ga er namelijk langs, maar een vriend had besteld en die kreeg hem de volgende dag al binnen, mits ze hem op voorraad hebben. Maar ik zou wel eerst bellen voor actuele prijs, want hun website deugt niet echt
Verwijderd
Is de 6230 ook te gebruiken met Vodafone Live? Hij heeft wel GPRS, maar ik weet niet of dat de enige vereiste is (behalve uiteraard een Live! voorraad
)
Als iemand hem heeft gekregen, zeg dan ajb welke shop en hoe lang het duurde voordat je hem kreeg... Ik heb namelijk ook interesse.
Ik zie hem nu ook bij de GSMhut.nl staan voor € 389.
Eens kijken of ik niet een beetje fatsoenlijk onder mijn huidig abonnement uit kan komen en een ander abonnement af kan sluiten want anders moet ik een tijdje met 2 toestellen rond lopen
Eens kijken of ik niet een beetje fatsoenlijk onder mijn huidig abonnement uit kan komen en een ander abonnement af kan sluiten want anders moet ik een tijdje met 2 toestellen rond lopen
Ik zie um daar anders niet in de lijst staan als ik gsm+abbo probeer af te sluiten.
Verwijderd
Bah ze hebben overal de maar de zwarte versie...
Ik wil echt de witte hebben die echt veeeel mooier is
Ik wil echt de witte hebben die echt veeeel mooier is
Hadden ze maar alvast ergens de zwarte versie...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hehehe mensen, geliefden, en nakomelingen. naasten, toekomstigen, hierbij wil ik u steunen in het wachten op het alwaar nieuwe kleine miraculeuze ( zoiets ) wonder genaamd de nokia 6230.Macer schreef op 03 maart 2004 @ 14:54:
Hadden ze maar alvast ergens de zwarte versie...
Wij allen wachten met smart op de nieuweling, en sommige naasten en familieleden kunnen de spanning soms niet aan. Ik moet u melden dat Nokia 6230 ontvangen zal worden als een complete mesias....
hehe ik weet het, duurt soms lang wachten, maar hiero met mijn gedoe, mijn stageplek en soms weinig te doenen klusjes is het nog langer hoor
zelfs mijn telefoon nu wil gewoon vervangen worden, hij piept de hele dag al dat ze batterij leeg is, en ik denk dat ie bedoelt dat ie niet meer opgeladen wilt worden. maar ik ga mijn telefoon teleurstellen en hem nogmaals opladen om hem daarna voor de laatste x leeg te laten lopen.....
lol 
Hier ongeveer hetzelfde bij mijn huidige 6510. Normaal alleen last gehad bij het SMSje dat hij soms reset zodra je een nummer wilt selecteren maar vandaag ook nog het herplaatsen van de SIM-kaart
Deze wil dus ook graag vervangen worden blijkbaar
Hier ongeveer hetzelfde bij mijn huidige 6510. Normaal alleen last gehad bij het SMSje dat hij soms reset zodra je een nummer wilt selecteren maar vandaag ook nog het herplaatsen van de SIM-kaart
Verwijderd
Ach jah, mijn 06 dacht van laat ik maar een nieuwe eigenaar zoeken met carnaval, want straks wordt ik toch niet meer gebruikt. Wie m ook gejat heeft, veel plezier er mee...
grappig Witlof, exact diezelfde problemen heb ik ook met mijn 6510. 
'sim plaatsen' melding komt toch steeds regelmatiger voor en helemaal na het intypen van een smsje is dat vrij irritant. (hij schakelt dan zelfs helemaal uit..)
Heb 06plaza een mail gestuurd met wat vragen, maar nog geen antwoord..
'sim plaatsen' melding komt toch steeds regelmatiger voor en helemaal na het intypen van een smsje is dat vrij irritant. (hij schakelt dan zelfs helemaal uit..)
scheelt dat ik OOK een 6510 heb op het moment ( hij is nu uitgevallen, hij was het gepiep zat en kreeg geen aandacht meer ) maar die simkaart plaatsen had ik ook last van vorige week nogal veel trouwens. misschien dat het aan de te verse lucht van de alpen lag maar dat zou ik niet kunnen vertellen.Nasty Nate schreef op 03 maart 2004 @ 16:19:
grappig Witlof, exact diezelfde problemen heb ik ook met mijn 6510.
heb het ook nog wel eens geregeld dat ie zeurt over de sim. maarja ik hoef niet zo lang meer te wachten hoop ik
@ Nasty: Ja ik moest ook even wachten op reactie na mijn bestelling, maar denk dat ze het nu stuk drukker hebben met die topic geopend en dat iedereen iedereen aanspoort om em daar te gaan bestellen
Verwijderd
Heb zojuist weer met de Nokia Helplijn gebeld (jaja, ik blíjf het proberen
) en uiteraard wisten ze niets. Wil ook graag m'n abbo verlengen i.c.m. een witte 6230, dus ik neem aan dat men het hier post zodra de eerste hem daadwerkelijk ontvangen heeft...
Zal hoogstwaarschijnlijk wel een wedstrijdje worden wie als 1e met een nokia 6230 op het forum kan verschijnenVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 16:47:
Heb zojuist weer met de Nokia Helplijn gebeld (jaja, ik blíjf het proberen) en uiteraard wisten ze niets. Wil ook graag m'n abbo verlengen i.c.m. een witte 6230, dus ik neem aan dat men het hier post zodra de eerste hem daadwerkelijk ontvangen heeft...
Verwijderd
Klopt, ik heb ook al meerder mailtjes gestuurd naar 06plaza.nl en elke keer krijg ik hem ook binnen 1 werkuur beantwoord door dezelfde persoon. Goede zaak van hun en dat resulteert ook gelijk weer in erg veel nieuwe klanten die er via deze topic terechtkomen...
LOL, ik voor de gein ["offtopic"] code gebruiken, werkt hij ook nog als een echte code....
offtopic:
Je hebt ook bedrijven als Gistron.com die waarschijnlijk 10tallen mensen in dienst hebben maar waar je nadat je een net een bestelling van 1500 euro een nieuwe pc hebt besteld dat er vervolgens geen cd van de geluidskaart bij zit (audigy) en vervolgens vriendlijk vraagt of ze er 1 willen opsturen, na een week geen reactie er maar achteraanbellen, nadat ze me toegezegt hebben dat ze hem op zouden sturen weer een week later nog niets ontvangen!!! Weer een mailtje gestuurd en nu na een halve werkweek nog geen reactie... Kwordt er aardig moederloos van...
Zoveel moeite is het toch niet om even een mailtje te sturen met: sorry we sturen hem nu op en hem vervolgens ook opsturen???
Probleem is dat je bij die audigy1 kaarten niet fatsoenlijk de drivers met software zodat je 5.1 kunt luisteren van internet kunt halen...
Morgen maar weer even bellen dan...
Je hebt ook bedrijven als Gistron.com die waarschijnlijk 10tallen mensen in dienst hebben maar waar je nadat je een net een bestelling van 1500 euro een nieuwe pc hebt besteld dat er vervolgens geen cd van de geluidskaart bij zit (audigy) en vervolgens vriendlijk vraagt of ze er 1 willen opsturen, na een week geen reactie er maar achteraanbellen, nadat ze me toegezegt hebben dat ze hem op zouden sturen weer een week later nog niets ontvangen!!! Weer een mailtje gestuurd en nu na een halve werkweek nog geen reactie... Kwordt er aardig moederloos van...
Zoveel moeite is het toch niet om even een mailtje te sturen met: sorry we sturen hem nu op en hem vervolgens ook opsturen???
Probleem is dat je bij die audigy1 kaarten niet fatsoenlijk de drivers met software zodat je 5.1 kunt luisteren van internet kunt halen...
LOL, ik voor de gein ["offtopic"] code gebruiken, werkt hij ook nog als een echte code....
Jah echt fijn he zo'n reboot nadat je 'n heel smsje getypt hebt... Tegenwoordig standaard eerst opslaan in outbox en dan vanaf daar versturen.Witlof schreef op 03 maart 2004 @ 15:47:
lol
Hier ongeveer hetzelfde bij mijn huidige 6510. Normaal alleen last gehad bij het SMSje dat hij soms reset zodra je een nummer wilt selecteren maar vandaag ook nog het herplaatsen van de SIM-kaartDeze wil dus ook graag vervangen worden blijkbaar
Mijn abbo loopt in augustus af, tegen die tijd is de 6230 vast wel leverbaar
Of er is tegen die tijd weeral een leuker toestel, het gaat wel snel de laatste tijd...
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 17:00:
offtopic:
offtopic:
hehe, ja ik heb ook major probs gehad met gistron, cpu kapot, 3 maanden gewacht, maar weet je zeker dat die drivers niet te downloaden zijn ? lijkt me namelijk wel stug voor de audigy is nog geen standaard? zoals nvidia dat echt heel puik voor elkaar heeft?
hehe, ja ik heb ook major probs gehad met gistron, cpu kapot, 3 maanden gewacht, maar weet je zeker dat die drivers niet te downloaden zijn ? lijkt me namelijk wel stug voor de audigy is nog geen standaard? zoals nvidia dat echt heel puik voor elkaar heeft?
lol!Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 16:47:
Heb zojuist weer met de Nokia Helplijn gebeld (jaja, ik blíjf het proberen) en uiteraard wisten ze niets.
Als ik bij die helplijn werkte, had ik al lang een algemeen S. vdW uit M. alarm afgekondigt!
Roflmao, ik denk dat die persoon dat wel gemeld had, 1 seconde nadat hij hem binnenkreeg.
P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan
Yep, ik zou ook zo blij als een kind van 4 zijn die een snoepje kreegracverberne schreef op 04 maart 2004 @ 11:25:
Roflmao, ik denk dat die persoon dat wel gemeld had, 1 seconde nadat hij hem binnenkreeg.
Verwijderd
Ik heb hem besteld bij de tell me winkel, die over het algemeen scherpe prijzen heeft. Hij zou daar 209 euro kosten met 1 jaar verlenging van een 225 van T-mobile. 06plaza biedt hem aan voor 119 euro. Nogal een verschil.
Sowieso zit 06plaza een heel eind onder de prijzen van andere internetshops. Ben benieuwd of ze het waar kunnen maken... Iemand hier uberhaupt ervaring met deze shop?
Sowieso zit 06plaza een heel eind onder de prijzen van andere internetshops. Ben benieuwd of ze het waar kunnen maken... Iemand hier uberhaupt ervaring met deze shop?
Uit een mailtje van hen blijkt dat de prijs vaststaat tot de 31'e van deze maand. En aangezien ze'm in week twaalf verwachtten, wat deze maand is, zou de prijs gewoon de prijs moeten blijven die ze op de site vermeldden.... toch?
Nokia.nl :
Stond daar eerst niet 1st quarter of 2004?Available:
Planned in the 2nd quarter of 2004
Ja, en hopelijk hebben ze een typfoutje gemaaktNasty Nate schreef op 04 maart 2004 @ 13:41:
Nokia.nl :
[...]
Stond daar eerst niet 1st quarter of 2004?

Hmm, hij is inderdaad van 1st quarter naar 2nd quarter gegaan. 
Ik hoop alsnog dat hij in week 11/12 komt!

Ik hoop alsnog dat hij in week 11/12 komt!
Bij 2call.nl weten ze iig nog helemaal niets van de telefoon.
Als ze hem volgende week zouden krijgen hadden ze dat nu toch al moeten kunnen weten?
Niet zo positief allemaal...
Als ze hem volgende week zouden krijgen hadden ze dat nu toch al moeten kunnen weten?
Niet zo positief allemaal...
Verwijderd
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook frontjes op de markt komen voor de 6230 dus eventuele kleurproblemen zijn hiermee makkelijk op te lossen. BTW op de internationale site staat ie gewoon nog voor 1 QTR 2004.
Groeten
Groeten
Eigenlijk zou ik nooit de eerste versies kopen...
6100 de eerste versies hadden problemen met tril enzo, liepen vast enzo...
Persoonlijk wacht ik liever op de latere versies, na een paar maanden ofzo (is ie ook lekker goedkoper
)
6100 de eerste versies hadden problemen met tril enzo, liepen vast enzo...
Persoonlijk wacht ik liever op de latere versies, na een paar maanden ofzo (is ie ook lekker goedkoper
Daar hebben we toch niets aan, lokaal is vele malen gerichter!Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:09:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook frontjes op de markt komen voor de 6230 dus eventuele kleurproblemen zijn hiermee makkelijk op te lossen. BTW op de internationale site staat ie gewoon nog voor 1 QTR 2004.
Groeten
Het toestel is overigens echt vertraagd. Heb net even gebeld en WK12 is geannuleerd, ze is aan het uitzoeken wanneer de verwachte leverdatum dan wel wordt!
Verwijderd
Ja de frontjes bepalen de kleur van het toestel, alleen de kleur van het keypad wordt bepaald door de kleur van het basistoestel. Als deze dus white is, hou je een wit keypad etc.
Op de Duitse site is het de releasedatum ook nog gewoon 1e kwartaal...
Het keypad (toetsen) is wel te verwisselen, staat in de handleiding (pagina 26, NL versie). Het enige dat qua kleur niet te veranderen is, is het witte, aldanniet zwarte, gedeelte rondom en boven het display (waar het speakertje zit)Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:27:
Ja de frontjes bepalen de kleur van het toestel, alleen de kleur van het keypad wordt bepaald door de kleur van het basistoestel. Als deze dus white is, hou je een wit keypad etc.
/Edit
dat lieg ik! als ik naar die pagina kijk lijkt het wel of het helemaal te vervangen is! niet?

[ Voor 18% gewijzigd door DeZzL op 04-03-2004 14:45 ]
Verwijderd
Tuurlijk is het keypad wel te wisselen, alleen wordt een nieuw frontje niet geleverd met een nieuw keypad...
Verwijderd
Ik hoop echt super dat de releasedatum niet alweer verschuifd!!! Aangezien ik op het moment helemaal geen telefoon meer heb ik en ik dus helemaal gek wordt!!! 2 weken zal ik het nog wel uithouden, maar het moet niet gekker worden... 
Heb net een mailtje naar 06plaza.nl gestuurd, kijken wat zij hier over te zeggen hebben...

Heb net een mailtje naar 06plaza.nl gestuurd, kijken wat zij hier over te zeggen hebben...
WokeyVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 15:04:
Tuurlijk is het keypad wel te wisselen, alleen wordt een nieuw frontje niet geleverd met een nieuw keypad...
Verwijderd
Haha, heb net ook een mail gestuurd. Gelukkig heb ik nog mn oude telefoon. Kan ik morgen weer bellen.....Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 15:11:
Verwijderd
Op www.belzaak.nl is de telefoon nog net iets goedkoper te krijgen.
Nokia icm T-Mobile 150min 2Jaar: €4,52
Zie hier: http://www.belzaak.nl/abo...ider=alles&toestel_id=101
Ik ben hiet btw gekomen via http://www.telecomvergelijker.nl, is wel een handige site...
Nokia icm T-Mobile 150min 2Jaar: €4,52
Zie hier: http://www.belzaak.nl/abo...ider=alles&toestel_id=101
Ik ben hiet btw gekomen via http://www.telecomvergelijker.nl, is wel een handige site...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 15:47 ]
Hm... die zijn iets in prijs gezakt dan, eerst waren ze nog stukken duurder dan 06plaza, wel de goedkoopste die ik had kunnen vinden voordat ik bij 06plaza kwam trouwens. Maar 06plaza is iig voor de één jarige abonnementen nog steeds goedkoper.
Ik twijfel nu dus echt of ik (voor 20 maart) toch mijn t-mobile contract ga verlengen, van 300 nu, naar 150 nieuw voor 2 jaar.
Dan is de gsm praktisch gratis..
Of dat ik doorga met de contract opzegging die ik enige tijd geleden al voor elkaar heb gemaakt en die dus ingaat vanaf 20 maart.
Dan zou ik dus als de gsm ergens in April oid komt, eens kunnen gaan kijken naar een nieuw contract ergens en is de gsm misschien alweer ergens goedkoper te krijgen!
Voordeel van verlenging is wel dat ik mijn huidige nummer houd en maandelijks de helft minder ga betalen.
Wat is wijsheid?!
Iemand?
Dan is de gsm praktisch gratis..
Of dat ik doorga met de contract opzegging die ik enige tijd geleden al voor elkaar heb gemaakt en die dus ingaat vanaf 20 maart.
Dan zou ik dus als de gsm ergens in April oid komt, eens kunnen gaan kijken naar een nieuw contract ergens en is de gsm misschien alweer ergens goedkoper te krijgen!
Voordeel van verlenging is wel dat ik mijn huidige nummer houd en maandelijks de helft minder ga betalen.
Wat is wijsheid?!
Iemand?
Verwijderd
antwoord van 06plaza.nl:
"De leverancier heeft vanmorgen week 12 nogmaals bevestigd, ik durf het u echter pas met zekerheid te zeggen als ik de eerste op mijn bureau heb liggen.
Vooralsnog ga ik uit van week 12."
"De leverancier heeft vanmorgen week 12 nogmaals bevestigd, ik durf het u echter pas met zekerheid te zeggen als ik de eerste op mijn bureau heb liggen.
Vooralsnog ga ik uit van week 12."
geen idee, heb nu een sim only van T-mobile en daar zit ik een half jaar aan vast, wordt dus waarsch. een los toestel kopen

dr zitten hier en daar nog wel wat ogen aan kwa totale kosten natuurlijk, een berekening is er ook 
1. De kosten van mobiel
2. aantal maanden abo x prijs abo per maand
3. eventuele smsbundel x aantal maanden
zo kom je op een totaal, dat is met ieder abo en lengte ( 1 of 2 jaar ) weer anders, maar zo kan je wel berekenen waar je het meeste voordeel vandaan haalt, want een duurder abo en dus meer belminuten voor minder is natuurlijk altijd beter.
Nog iets, wie heeft via 06plaza.nl besteld, en dus al die formulieren gehad, en ook alweer opgestuurd? want als ik thuis kom liggen ze op de mat, en mijn abo loopt 31 maart af, en dat zou betekenen volgens mij als ik die formulieren instuur dat ik vanaf een paar dagen erna een abo van tmobile aan me broek heb, en nog geen telefoon, dus is het dan niet gewoon lekker mogelijk om die formulieren later op te sturen. zodat je alles tegelijk krijgt, en niet een halve maand dubbel betaalt ?
1. De kosten van mobiel
2. aantal maanden abo x prijs abo per maand
3. eventuele smsbundel x aantal maanden
zo kom je op een totaal, dat is met ieder abo en lengte ( 1 of 2 jaar ) weer anders, maar zo kan je wel berekenen waar je het meeste voordeel vandaan haalt, want een duurder abo en dus meer belminuten voor minder is natuurlijk altijd beter.
Nog iets, wie heeft via 06plaza.nl besteld, en dus al die formulieren gehad, en ook alweer opgestuurd? want als ik thuis kom liggen ze op de mat, en mijn abo loopt 31 maart af, en dat zou betekenen volgens mij als ik die formulieren instuur dat ik vanaf een paar dagen erna een abo van tmobile aan me broek heb, en nog geen telefoon, dus is het dan niet gewoon lekker mogelijk om die formulieren later op te sturen. zodat je alles tegelijk krijgt, en niet een halve maand dubbel betaalt ?
Ik heb de formulieren net op de bus gedaan richting 06plaza.nl, ze werden me via e-mail verstuurd (pdf-je met contract), invullen en kopietjes maken en opsturen maar.
Maar als je nu een simlock vrije telefoon hebt kan je toch zolang die tel er nog niet is je oude gebruiken (als ze tenminste al wel de sim opsturen)? Ik zou even mailen met 06plaza en even kijken wat zij zeggen.
Volgens mij is trouwens een 1 jarig abonnement altijd voordeliger. Je kan dan het jaar daarna verlengen en geld terug doen, dat levert meer op dan iets meer korting voor een abonnement van twee jaar.
Maar als je nu een simlock vrije telefoon hebt kan je toch zolang die tel er nog niet is je oude gebruiken (als ze tenminste al wel de sim opsturen)? Ik zou even mailen met 06plaza en even kijken wat zij zeggen.
Volgens mij is trouwens een 1 jarig abonnement altijd voordeliger. Je kan dan het jaar daarna verlengen en geld terug doen, dat levert meer op dan iets meer korting voor een abonnement van twee jaar.
Verwijderd
Als je em bij 06plaza met een debitel 90 abbo zou nemen zou de telefoon €9,- kosten bij een 2 jarig abbonement. U wordt aangesloten op het netwerk van Vodafone. aldus de site.
Zou je dan gewoon naar de debitel winkel kunnen gaan en het abbonement om laten zetten naar het KPN netwerk?
Zou je dan gewoon naar de debitel winkel kunnen gaan en het abbonement om laten zetten naar het KPN netwerk?
Oke ik ben helemaal opgehelderd.
Heb net even een telefoontje gepleegd, en voor mij komt zo goed als alles in orde, ik krijg een overlapping met mijn huidige abo dat 31e afloopt, en dat zou dan betekenen dat ik 1 week dubbel abo heb, niet echt pikerend ofzo
Verder heb ik een simlock vrij toestel dus dan kan ik me orange abo ook meteen wegdoen en tmobile zolang in me 6510 houden.
Verder verbaasd mij het weer
dat die 06plaza gewoon volgens mij uit 1 iemand bestaat. tenminste daar lijkt het sterk op
of die jongen Jeroen, die ook emailtjes beantwoord, is voor alle contacten. en hij zei dat vandaag de drukste dag was tot nu toe. volgens mij is het ook een vrij nieuw bedrijf en zullen ze denk ik het vrij goed gaan doen.
zoals ze nu al service leveren vind ik het echt een heel goed bedrijf! petje af
ik ga even mijn formulieren invullen en op de bus doen
ohja en me vriendin een kaartje schrijven..
, dat doe ik wel eerst
Heb net even een telefoontje gepleegd, en voor mij komt zo goed als alles in orde, ik krijg een overlapping met mijn huidige abo dat 31e afloopt, en dat zou dan betekenen dat ik 1 week dubbel abo heb, niet echt pikerend ofzo
Verder heb ik een simlock vrij toestel dus dan kan ik me orange abo ook meteen wegdoen en tmobile zolang in me 6510 houden.
Verder verbaasd mij het weer
zoals ze nu al service leveren vind ik het echt een heel goed bedrijf! petje af
ik ga even mijn formulieren invullen en op de bus doen
Verwijderd
Bij 06plaza met een debitel 90 abo kost de telefoon dus €9,-.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 17:11:
Als je em bij 06plaza met een debitel 90 abbo zou nemen zou de telefoon €9,- kosten bij een 2 jarig abbonement. U wordt aangesloten op het netwerk van Vodafone. aldus de site.
En bij belzaak kost de telefoon met hetzelfde abonnement €316,06
Dat is wel een ENORM verschil.......
Dit topic is gesloten.