Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Hm... in de phonehouse folder zeggen ze dat ie half februari uitkomt. Even bij belcompany gevraagd, en daar stond ie voor het tweede kwartaal in de pc. Ik hoop maar dat phonehouse gelijk heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OGangstah schreef op 05 januari 2004 @ 23:17:
nog steeds niemand een idea wanneer ie in NL is? ben namelijk hard toe aan een nieuwe fone en abo.
Deze mail kreeg ik van nieuwe mobieltjes.nl op m'n vraag waneer de 6230 kwam; Beste, lezer,

Bedankt voor het bezoeken van de vernieuwde site van NieuweMobiel.NL!
Wij baseren onze informatie op bronnen van toestelimporteurs. Ondanks dat Nokia zelf uitgaat van het eerste kwartaal van 2004, verwachten deze toestelimporteurs dat het toestel pas tegen het 2e kwartaal 2004 vollop leverbaar zal zijn. Daarnaast moet het worden gezegd dat de lanceerdatums die Nokia zelf afgeeft, vaak niet worden nageleefd.

Met vriendelijke groet,

Martijn Rodenboog

NieuweMobiel.NL
Postbus 531
9700 AM Groningen

E-mail: m.rodenboog@nieuwemobiel.nl
Internet: www.nieuwemobiel.nl

weet iemand ook of je er echt mee internet mee opkunt, of alleen brouwsen op wap-sites? En hoe zit het met nightvision, ik weet dat de samsung e700 nightvision heeft, en de nog niet in ned. (maar wel in usa) e715 flits heeft.

Wat heeft de 6230 qua belichting?

ik verheug me er nu al op })

----- Original Message -----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos707 schreef op 11 januari 2004 @ 23:16:
Hoe ver kan je het geheugen van dit foontje uitbreiden? Zou je hier een
kaartje van 1gig kunnen insteken?
Gaat tot max. 128 MB , staat ergens op de nokia site B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je op de 6230 (net als op bijvoorbeeld m'n 7650) de applicatie 'Full Screen Caller' kan installeren, zodat je de foto van iemand in je telefoonboek FULL SCREEN te zien krijgt, i.p.v. zo'n klein priegel-kiekje in de hoek?

Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

De nokia 6230 beschikt niet zoals de 7650 over het series 60 systeem, maar over het series 40 systeem. De software die jij bedoelt zal dus niet op de 6230 werken, mits het door een 3e party alsnog zal worden ontwikkeld. Maar volgens mij is voor de series 40 niet mogelijk om zulk soort applicaties te ontwikkelen. dus weinig kans

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Stuur je een mailtje naar Phonehouse, waar dus nu in de folder staat dat de 6230 ongeveer half februari zal komen, met de vraag wat 'ie dan ongeveer moet kosten. Krijg je als antwoord dat ze deze telefoon niet kennen en nog niet weten of ze deze wel gaan leveren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
Shyne schreef op 12 januari 2004 @ 18:54:
[...]

nee alleen MMC is een soort opvolger van SD :)
meer andersom eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog steeds zo dat op deze series 40 software plaatjes, apps en ringtones doorsturen niet toegestaan is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Homedisc schreef op 12 januari 2004 @ 09:37:
Ik ben benieuwd hoe snel we de 6230i kunnen gaan verwachten :/ die zal ongetwijfeld ook wel weer komen.
En als je lang genoeg wacht komt er ook wel weer een opvolger voor dat toestel. Kortom: voor hij die wacht komt alles te laat.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1f schreef op 16 januari 2004 @ 00:58:
Stuur je een mailtje naar Phonehouse, waar dus nu in de folder staat dat de 6230 ongeveer half februari zal komen, met de vraag wat 'ie dan ongeveer moet kosten. Krijg je als antwoord dat ze deze telefoon niet kennen en nog niet weten of ze deze wel gaan leveren 8)7
ze zullen in dit geval wel de 6220 bedoelen :D... wel een leukfotuje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 13-09 10:42
nou nee, zie de scan uit de folder in de posting van rens2001 hierboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Mooi toestel, had hem nog niet gezien... Zit te twijfelen om een MP3 speler te kopen, maar als je hier aardig MP3's mee kan afspelen denk ik maar dat ik wacht tot deze uit is, tegen die tijd kan ik toch mijn orange abo weer verlengen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen (omdat de 6230 onder de 2e serie 40 draait) of de foto's die an je telefoonboek zijn gekoppeld, nu FULL SCREEN getoond worden, of nog steeds klein in een hoekje?

Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hem binnen 5 dagen geleverd.
>:) woei! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels is de prijs van dit toestel ook bekend gemaakt en de prijs zit iets onder de prijs van de 6220. Een erg mooie en scherpe prijs dus! Het toestel wordt volgens Nokia eind februari geleverd, maar ga er maar wel van uit dat dit dus maart gaat worden, alvorens de eerste plukjes toestellen beschikbaar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 21:13:
hoe dan?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:58
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 21:13:
Huh :|
explain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn telfoon verzekering heeft een te weten bemachtigen voor mij.
wel alleen in graphite kleur, maar daar ging ik snel mee akkoord :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 23:11 . Reden: gaap ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dat is mooi, snap niet dat ie onder de 6220 komt qua prijs, want het is toch een uitgebreider toestel?? Maar geen probleem, in Maart kan ik mijn Orange abo verlengen en ik weet al welke foon ik erbij ga nemen :)

Als je hem als eerste binnen krijgt, moet je natuurlijk wel een review schijven >:)

[ Voor 18% gewijzigd door M@cer op 24-01-2004 07:24 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 21:26:
inmiddels is de prijs van dit toestel ook bekend gemaakt en de prijs zit iets onder de prijs van de 6220.
Hoe kom je daaraan dan? Ik zie'm eigenlijk nog nergens op de site staan helaas :?
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 22:58:
mijn telfoon verzekering heeft een te weten bemachtigen voor mij.
wel alleen in graphite kleur, maar daar ging ik snel mee akkoord :+
Ik ga m'n telefoon ook maar snel verzekeren dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het toestel wel degelijk op de website staan. maar goed. de prijs zal tussen de 440 en 470 euro liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Hij staat er idd... Maar ik bedoelde meer ook andere sites. Ik heb het verder nog nergens kunnen vinden, dus vandaar.
En waarom kan ik 'm niet in combinatie met abonnements verlenging aanvragen???!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nou, ik heb de Nokia 6230 ook besteld, maar mooi dat ie nog in backorder staat bij mijn leverancier :(

Wat ik me afvroeg zijn een aantal dingen:
* Is het beeldscherm te vergelijken met dat van Samsung SGH-E700
* Is de camera niet zo triest als bij de Nokia 7250i
* Zijn de toetsen á la Nokia 6100 of rubber net als de Nokia 2100

Bedankt alvast voor het antwoorden, als je het ál weet ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 24 januari 2004 @ 20:50:
Nou, ik heb de Nokia 6230 ook besteld, maar mooi dat ie nog in backorder staat bij mijn leverancier :(

Had je natuurlijk wel kunnen gokken dat deze in backorder komt te staan ;)

Om je even wat info te geven over de 6230. De camera is in ieder geval een behoorlijk stuk verbeterd, net overigens als het beeldscherm. Deze heeft namelijk (op papier gezien) dezelfde resolutie als de E700. Of deze ook net zo goed de bus uit komt is nog maar even de vraag. Voor dat toetsenbordje verwijs ik je naar de volgende link:
http://www.xs4all.nl/~alohmann/nokia6230phonehouse.jpg

Ik kan er zelf niet geheel uit opmaken of het om rubbere toetsjes gaat of om plastic dingen!!! Ik hoop dat de foto genoeg zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 22:55:
[...]

Had je natuurlijk wel kunnen gokken dat deze in backorder komt te staan ;)

Om je even wat info te geven over de 6230. De camera is in ieder geval een behoorlijk stuk verbeterd, net overigens als het beeldscherm. Deze heeft namelijk (op papier gezien) dezelfde resolutie als de E700. Of deze ook net zo goed de bus uit komt is nog maar even de vraag. Voor dat toetsenbordje verwijs ik je naar de volgende link:
http://www.xs4all.nl/~alohmann/nokia6230phonehouse.jpg

Ik kan er zelf niet geheel uit opmaken of het om rubbere toetsjes gaat of om plastic dingen!!! Ik hoop dat de foto genoeg zegt...
Tjah, die foto kan ik dromen ;)

Maar ik denk dat het dezelfde toetsen zijn als de Nokia 6220 of de Samsung SGH-E700. Uit de foto kan ik helaas niets opmaken.

Daarnaast is het natuurlijk wel logisch dat het kreng in backorder staat. Mag ik vragen wie jou leverancier is voor Nokia artikelen. Mijn beide leveranciers heeft er nog niets van en één zegt (mondje dicht :X ) dat het eind februari gaat worden!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen niet geloven dat de 6230 ongeveer hetzelfde beeldkwaliteit zal hebben als de Samsung E700. want de resolutie van de 6230 is 128*128 dus zal het beeldscherm er niet veel beter uitzien dan de 7210 en dergelijke. Kwa afwerking zal het denk ik wel heel goed zijn, iig niet zoals de 2100. Verder zouden we nog even moeten afwachten hoe het toestel verder wordt, Maar dat het toetsel geen scherm heeft wat de competitie aankan van huidige ander mobieltjes, dat staat vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu al een tijdje probeer te achterhalen zijn de details over de camera m.b.t. fotograferen en video opnemen.

B) 6230-Image:
-Volgens mij kun je foto's nemen met een resolutie t/m 640x480.

:? 6230-Video:
Onduidelijk zijn de volgende formaten; dit is nergens terug te vinden:
-QCIF (176x144)
-subQCIF (128x96)

De 6600 ondersteund beide formaten _/-\o_ , maar de nieuwere 7600 alleen maar subQCIF :|

Wie weet wat voor de 6230 de werkelijke specificaties zijn voor Image/Video? Dit staat zelfs niet op de Nokia-site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
De 6230 heeft wel een beeldscherm wat eindelijk meer dan 4096 kleuren kan weergeven, namelijk 65.536.. Dit is neem ik aan al een hele vooruitgang.

Het scherm van de samsung is 128x160 en van de nokia zoals gezegd 128x128. Scheelt dus ook niet veel, de Samsung is alleen wat uitgerekt.

Volgens mij is de camera trouwens een stuk beter dan die van de 7210. Dat is een CIF camera en die van de 6230 is een VGA camera (net als de 6600)

[ Voor 21% gewijzigd door M@cer op 25-01-2004 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 24 januari 2004 @ 23:07:
[...]

Daarnaast is het natuurlijk wel logisch dat het kreng in backorder staat. Mag ik vragen wie jou leverancier is voor Nokia artikelen. Mijn beide leveranciers heeft er nog niets van en één zegt (mondje dicht :X ) dat het eind februari gaat worden!
Ik heb waarschijnlijk dezelfde leveranciers als jou, maar ik heb afgelopen week een mailing gekregen over de prijs van de 6230 en de verwachte leverdatum. Ik baseer mijn berichgeving voorlopig daar maar even op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
THE_BASE schreef op 24 januari 2004 @ 20:50:

Keypad van de 6220 (6230 is hetzelfde)

http://www.mobile-review.com/review/nokia-6220-en.shtml
One more time designers changed a keypad. It is made of plastic, but keys became larger. It is very comfortable to use this keypad. Several color solutions will be available in the market.
Dus plastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 25 januari 2004 @ 08:27:
De 6230 heeft wel een beeldscherm wat eindelijk meer dan 4096 kleuren kan weergeven, namelijk 65.536.. Dit is neem ik aan al een hele vooruitgang.

Het scherm van de samsung is 128x160 en van de nokia zoals gezegd 128x128. Scheelt dus ook niet veel, de Samsung is alleen wat uitgerekt.

Volgens mij is de camera trouwens een stuk beter dan die van de 7210. Dat is een CIF camera en die van de 6230 is een VGA camera (net als de 6600)
Hmm, de 7210 hééft dus geen camera... Soms in de war met de 7250? Heb daarnaast zojuist met Nokia gebeld (0900-jadiejada) en de (Belgische?) muts wist er geen ene f*ck van: "Ja meneer, eerste kwartaal loopt tot maart he?"

Kan IEMAND daarnaast een lijstje geven van internet-sites die hem (gaan) aanbieden?

Cheers, SvdW

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Sorry bedoel ook de 7250..

Waarschijnlijk gaan ze hem allemaal wel aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kwam hem tegen op Telecom4u, de prijs valt mee hoe hij daar staat € 395,47

http://www.telecom4u.nl/cgi-bin/template.pl/T100035

Op GSMPlaze is hij ook al bekend

http://www.gsmplaza.nl/toestellen/toestellen.php

Daar staat hij te boek voor € 399

[ Voor 33% gewijzigd door Libertarian op 26-01-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
BRAiN schreef op 26 januari 2004 @ 15:25:

Goedkoper dan de 6220?

Dat geloof ik nooit.
Maart '04 ;(
Moet ik nog zo lang wachten, en ik heb al een brakke GSM die het nauwelijks doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
400 euro leuke prijs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jawel, vandaag van de leverancier de inkoopprijs ontvangen. En die ligt zo'n 40 euro lager (!) als die van de Nokia 6220. Dus verwacht dat de verkoopprijs zo'n 30 euro lager ligt. Komt ie in de gemiddelde telefoonwinkel (niet internet op) 469-489 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
BRAiN schreef op 26 januari 2004 @ 15:25:

Op GSMPlaze is hij ook al bekend

http://www.gsmplaza.nl/toestellen/toestellen.php

Daar staat hij te boek voor € 399
Ik zie hem alleen niet staan. En buiten dat verkopen die lui alleen Vodafone :( en op de site GSM Plaza zijn ze afschuwelijk duur met T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
oeh over 2 weken oid moet ie dus leverbaar zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Die kennen we al ;) Nou mijn 6230 staat bij de eerste 10 van de leverancier *JOEPIE*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 08:03:
Wat ik nu al een tijdje probeer te achterhalen zijn de details over de camera m.b.t. fotograferen en video opnemen.

B) 6230-Image:
-Volgens mij kun je foto's nemen met een resolutie t/m 640x480.

:? 6230-Video:
Onduidelijk zijn de volgende formaten; dit is nergens terug te vinden:
-QCIF (176x144)
-subQCIF (128x96)

De 6600 ondersteund beide formaten _/-\o_ , maar de nieuwere 7600 alleen maar subQCIF :|

Wie weet wat voor de 6230 de werkelijke specificaties zijn voor Image/Video? Dit staat zelfs niet op de Nokia-site.
de 6600 heb ik 1 maandje gehad. kwijtgekomen tijdens oud&nieuw (veels te veel gezopen, kan best dat ik hem in het kanaal heb gegooid)

vandaar verzekering en troep en vandaar dat ik de 6230 deze week kan verwachten..

6600 was trouwens behoorlijk lomp moet ik wel zeggen, maar perfecte beeldkwaliteit/camera vergeleken met andere telefoons (e700 was ietssssssie beter qua beeld vond ik) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:29:
[...]vandaar verzekering en troep en vandaar dat ik de 6230 deze week kan verwachten..
Deze week??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28
Denk dat ie weer gezopen heeft, of hij moet meer weten dan ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Speciaal voor SvdW:

Volgens Mobile review kan je tussen menu structuren kiezen:
You can access the Phone book, Organizer and Messages with the help of the Joystick by pressing it in the direction you need. You can’t however assign other functions to the joystick which is disappointing.

After we press the joystick – we get to the Main Menu. Traditionally to Nokia it’s presented as a vertical list of items. Second variant, 9 icons formed into 3 rows, you can choose between these two types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Alleen MP3 speler en MMC support (in mindere mate de cam ook) maakt deze telefoon interessant voor mij, want de menu's enzo lijken teveel op de 6100, de 6230 is gewoon een 7250i met geupgrade software en functies. Dus ik koop hem warschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je eens van deze onderstaande link met aardig wat mooie foto's:
http://www.mobilmania.cz/...106389&CHID=2&EXPS=&EXPA=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 27 januari 2004 @ 00:23:
[...]

Denk dat ie weer gezopen heeft, of hij moet meer weten dan ons.
Nee, hij gaat uit van de preview op Mobile-review, waarin gezegd wordt "waarschijnlijk eind januari". Onzin dus, het gaat gewoon nog een tijdje langer duren, als ze bij Nokia zelf, en diverse winkels niet zeker weten wanneer 'ie uitgeleverd gaat worden. Gewoon nog wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 12:10:
wat dacht je eens van deze onderstaande link met aardig wat mooie foto's:
http://www.mobilmania.cz/...106389&CHID=2&EXPS=&EXPA=
Plaatjes zien er goed uit, alleen krijg ik steeds meer het gevoel dat het om een 7250i gaat met mp3 support. Het scherm toont nu bij het starten van het welkomst-scherm met die 2 handen wat meer details (zoals vinger kooitjes en nagels) maar is in vergelijking met de Samsung E700 en de Z600 maar magertjes. Tis een 65k scherm maar dan zwaar afgeknepen omdat de resolutie nog steeds 128x128 pixels is. Ook kijkend naar het menu en de details kan ik er nou geen harde plasser van krijgen. Van een 65k scherm verwacht je wel een leuk kleurijk menu zoals bijvoorbeeld de Z600 met themes en al.
Had er zelf behoorlijke verwachtingen maar het stelt me een beetje teleur. Het lijkt of nokia achterloopt op de concurentie. Samsung en SE maken leuke foontjes met mooie schermpjes en veel features, terwijl ik het gevoel bij nokia heb dat het de zoveelste oud model in een nieuw jasje + extra functie uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik moet eerlijk zeggen dat het scherm op de foto's zoals ik deze in een link heb gezet behoorlijk tegenvallen. Ik had eigenlijk meer kleur en fleur willen zien voor een 65K scherm, maar als ik ook even kijk naar de camera functie (staat ook een plaatje van tussen) dan zin de details maar mager! Zoals al eerder terecht wordt opgemerkt blijft het een 128x128 pixeldisplay en daarmee heeft Samsung nog steeds een grote voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Dit, en de UI, zijn de belangrijkste redenen waarom ik niet aan de Nokia ga. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Het wordt in ieder geval moeilijk kiezen tussen deze en de T650 wanneer
deze ongeveer gelijktijdig uitkomen. Als ik de specs van ed T650 bekijk lijkt mij
deze wel interessanter als de Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
jos707 schreef op 27 januari 2004 @ 20:21:
Het wordt in ieder geval moeilijk kiezen tussen deze en de T650 wanneer
deze ongeveer gelijktijdig uitkomen. Als ik de specs van ed T650 bekijk lijkt mij
deze wel interessanter als de Nokia.
De T650 zal voorlopig niet komen. Wat wel zou kunnen is de SonyEricsson T630 :)

Wat ik me afvroeg. Is het met de Nokia 6230 ook mogelijk MIDI-ringtones te gebruiken, via IrDA of datakabel ingeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Een groot nadeel wat mij opviel is de mmc kaart die je aan de binnenkant hebt zitten. Als ik dus dit ding mede als mp3-speler wil gebruiken heb ik liever usb aansluiting of een goede makkelijk wisselbare geheugenkaart. Niet goed over nagedacht van nokia dus. Voor mij reden om er toch van af te zien. Dan haal ik nog liever de motorola mpx200

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Gaer schreef op 27 januari 2004 @ 21:47:
Een groot nadeel wat mij opviel is de mmc kaart die je aan de binnenkant hebt zitten. Als ik dus dit ding mede als mp3-speler wil gebruiken heb ik liever usb aansluiting of een goede makkelijk wisselbare geheugenkaart. Niet goed over nagedacht van nokia dus. Voor mij reden om er toch van af te zien. Dan haal ik nog liever de motorola mpx200
Nou, die heb ik dus even gebruikt. Wat een rampending. Allereerst de glanzende behuizing, wordt je gek van. Daarnaast de beltonen, afschuwelijk. Géén camera. En Microsoft Pocket Phone software...ook niet echt makkelijk (lijkt totaal niet op Windows!) Nee, dan doet Nokia het met OS 40 nog goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of net als de 6600 , 6230 ook GPS ondersteund

Dit kan namelijk op de 6600 wel via bluetooth, het wayfinder systeem, heb ik in actie gezien, en werkt als een tiet, berekend zelfs je gemiddelde snelheid als je aan het rijden bent(kost 450 euro).

Of heeft dat ook met de software platforms te maken? 6600 , 60 series, en 6230, de 40 series?

Bedankt voor een answer! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 13:59:
ook ik moet eerlijk zeggen dat het scherm op de foto's zoals ik deze in een link heb gezet behoorlijk tegenvallen. Ik had eigenlijk meer kleur en fleur willen zien voor een 65K scherm, maar als ik ook even kijk naar de camera functie (staat ook een plaatje van tussen) dan zin de details maar mager! Zoals al eerder terecht wordt opgemerkt blijft het een 128x128 pixeldisplay en daarmee heeft Samsung nog steeds een grote voorsprong.
Ja, maar de Sammy (neem aan dat je't over de E700 hebt), heeft weer geen BT en is een clamshell dus het blijft appels en peren...
Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 09:44:
[...]

Ja, maar de Sammy (neem aan dat je't over de E700 hebt), heeft weer geen BT en is een clamshell dus het blijft appels en peren...
Cheers, SvdW
Is onzin, hij geeft juist aan wat er aan die 6230 mankeert. Het schermpje staat dus niet in verhouding met de kwaliteit die bijvoorbeeld Samsung kan bieden waarbij de E700 als voorbeeld is genomen. Ook de SE T630 heeft een veel beter scherm en bijna alle features behalve mp3/radio ondersteuning. Nokia is beroerd bezig als het om kwaliteit gaat. Ze stoppen er een 65K scherm in wat in de verste verte niet eens kan vergelijken met de concunrentie. Het is helemaal niet appels met peren vergelijken, maar een mooie blinkende appel met zuur smaakje en dan hebben we het dus over de Nokia 6230 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 28-01-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 09:44:
[...]

Cheers, SvdW
dat klopt, en dat is zeker een gemis op deze klasse toestellen, maar ik had het niet over de gemiste kansen. Ik vergeleek het beeldscherm met die van Samsung... en als ik dan even afga op de plaatjes zoals ik ze in de link tegenkwam stelt het beeldscherm van de 6230 mij diep teleur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Ik heb ere gister al even een 6230 in mijn handen gehad, ff wat ringtones vanaf mijn T610 erheen geIrDA't (is dat een werkwoord? ja nu ff wel!)
Maar ik vind inderdaad het schermpje wat tegenvallen t.o.v. van T610/Z600/E700 maar t.o.v. van vorige Nokia's is het wel iets beter, volgens mij hetzelfde als de N-Gage maar dan kleiner.

edit:

Ik keek in eerste instantie niet goed en dacht dat het een 6610 was (die gozer had hem in z'n handen) dus daarom had ik de BlueTooth niet gebruikt maar de Infrarood :P

[ Voor 23% gewijzigd door _WgV_ op 28-01-2004 13:36 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde net via iemand binnen T4Telecom dat ze hem over 3 weken willen gaan leveren. Maar dat hangt natuurlijk helemaal van de grilligheid van Nokia af. Prijs konnie geen indicatie over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_WgV_ schreef op 28 januari 2004 @ 13:35:
Ik heb ere gister al even een 6230 in mijn handen gehad, ff wat ringtones vanaf mijn T610 erheen geIrDA't (is dat een werkwoord? ja nu ff wel!)
Maar ik vind inderdaad het schermpje wat tegenvallen t.o.v. van T610/Z600/E700 maar t.o.v. van vorige Nokia's is het wel iets beter, volgens mij hetzelfde als de N-Gage maar dan kleiner.

edit:

Ik keek in eerste instantie niet goed en dacht dat het een 6610 was (die gozer had hem in z'n handen) dus daarom had ik de BlueTooth niet gebruikt maar de Infrarood :P
1. Waar heb je hem in je handen gehad?
2. Konden ze je meer vertellen over leverdatum + prijs?
3. Kan je een kleine review plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Weet iemand of deze foon al ergens met een Orange abo te bestellen is?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan hem alleen als pre-order krijgen, en wellicht is hij inderdaad over 3 weken beschikbaar, maar ga er niet vanuit dat Nokia eerder levert dan dat ze zelf aangeven. Dat zou nameljk voor het eerst in hun geschiedenis zijn en mag dan zelfs in hun company profile opgenomen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 16:09:
je kan hem alleen als pre-order krijgen, en wellicht is hij inderdaad over 3 weken beschikbaar, maar ga er niet vanuit dat Nokia eerder levert dan dat ze zelf aangeven. Dat zou nameljk voor het eerst in hun geschiedenis zijn en mag dan zelfs in hun company profile opgenomen worden ;)
Jahoor, T for Telecom wil weer snel gaan leveren. Net Belcompany. Altijd de eerste, maar wel tegen de hoogst mogelijke prijs en niet uit voorraad leverbaar, dus backorders, dus lang wachten, dus geen zin in en een té hoge prijs betaald!

Ik werk ook bij een teletoko en heb hem ook besteld, maar er is absoluut géén sprake wanneer het kreng binnenkomt. Overigens gaan er een hoop Nokia's in prijs naar beneden. Ik verwacht dus dat de Nokia 6220 een stukkie daalt om de Nokia 6230 hoger in de markt te krijgen, wat jij gsmdealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het compleet met je eens.... de meeste toko's blaten een hoop, maar van presteren komt weinig. Ik ben altijd een voorstander van directe communicatie en eventueel ondersteunt met harde feiten op papier. Zo weet ik gewoon bijna zeker dat de 6230 pas in maart uitkomt. Binnenkort zullen enkele toestellen in prijs dalen. Zo is recent de 3300, 9210i en de N-Gage al behoorlijk in prijs gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 01:59:
Weet iemand ook of net als de 6600 , 6230 ook GPS ondersteund

Dit kan namelijk op de 6600 wel via bluetooth, het wayfinder systeem, heb ik in actie gezien, en werkt als een tiet, berekend zelfs je gemiddelde snelheid als je aan het rijden bent(kost 450 euro).

Of heeft dat ook met de software platforms te maken? 6600 , 60 series, en 6230, de 40 series?

Bedankt voor een answer! 8)7
Denk het niet, de 6230 is een 40-series, de 6600 is een 60-series, symbian telefoon, dus ga er maar vanuit dat het niet zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan406
  • Laatst online: 26-08-2006
Miki schreef op 11 januari 2004 @ 11:57:
[...]

Dikke 900 hollandse guldens voor een telefoon :? Besteed het liever aan iets anders... weekendje Londen ofzo
gewoon bijna precies 1000 pieken he....op een paar euri na....

453,78021609013890212414519151794 euri is precies 100 pieken

go go go !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 19:16:
ik ben het compleet met je eens.... de meeste toko's blaten een hoop, maar van presteren komt weinig. Ik ben altijd een voorstander van directe communicatie en eventueel ondersteunt met harde feiten op papier. Zo weet ik gewoon bijna zeker dat de 6230 pas in maart uitkomt. Binnenkort zullen enkele toestellen in prijs dalen. Zo is recent de 3300, 9210i en de N-Gage al behoorlijk in prijs gezakt.
Hey, ik heb het niet beloofd; zeg alleen wat ik heb gehoord, en het lijkt me zelf ook al stug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 22:11:
[...]

Hey, ik heb het niet beloofd; zeg alleen wat ik heb gehoord, en het lijkt me zelf ook al stug...
Voorlopig dus maar even niet luisteren naar die grote telecomboeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 21:18

yeroen1979

noh, ik ock!

Heb net contact gehad met mijn leverancier en deze gaf aan dat:

"Zoals het er nu naar uitziet mogen we de eerste zending in week 12 verwachten"

de week van 15-21 maart! Dat duurt dus nog wel even. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat sommige (online) winkels `m eerder hebben, maar dan meestal 'eigen import' modellen.

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
yeroen1979 schreef op 29 januari 2004 @ 12:49:
Heb net contact gehad met mijn leverancier en deze gaf aan dat:

"Zoals het er nu naar uitziet mogen we de eerste zending in week 12 verwachten"

de week van 15-21 maart! Dat duurt dus nog wel even. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat sommige (online) winkels `m eerder hebben, maar dan meestal 'eigen import' modellen.
Mijn leverancier vermeld "medio februari"...zal dus wel eind februari worden. Als ik 'm nog maar heb tijdens de T-Mobile Wintersales :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 29 januari 2004 @ 13:09:
[...]

Mijn leverancier vermeld "medio februari"...zal dus wel eind februari worden. Als ik 'm nog maar heb tijdens de T-Mobile Wintersales :)
Wie is deze leverancier, want ik wil ook op z'n lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 15:33:
[...]

Wie is deze leverancier, want ik wil ook op z'n lijst!
Tjah, moet je je voegen bij onze keten >:)

Trouwens, weet iemand al of je MIDI-bestanden via IrDA of datakabel kan uploaden naar de beltonenlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 29 januari 2004 @ 15:41:
[...]

Tjah, moet je je voegen bij onze keten >:)

Trouwens, weet iemand al of je MIDI-bestanden via IrDA of datakabel kan uploaden naar de beltonenlijst?
En daarvoor moet ik ergens onder tafel bukken ofzo? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 16:21:
[...]

En daarvoor moet ik ergens onder tafel bukken ofzo? :O
Is dat het enige wat je kunt dan? 8)7

Maar goed, ik snap je niet helemaal. Wij halen onze producten bij een leverancier waarvan ik de naam hier niet ga noemen, 't is in ieder geval een flinke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 21:18

yeroen1979

noh, ik ock!

Ik ga de naam ook niet noemen van mijn leverancier, maar de relatie met de nieuwe Golf V is ergens aanwezig.......:P

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
yeroen1979 schreef op 29 januari 2004 @ 17:27:
Ik ga de naam ook niet noemen van mijn leverancier, maar de relatie met de nieuwe Golf V is ergens aanwezig.......:P
Ach, de mijne levert dan nog Nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 29 januari 2004 @ 16:28:
[...]

Is dat het enige wat je kunt dan? 8)7

Maar goed, ik snap je niet helemaal. Wij halen onze producten bij een leverancier waarvan ik de naam hier niet ga noemen, 't is in ieder geval een flinke ;)
Het lijkt me niet zo moeilijk: dan moet je ook niet zeggen dat ik me bij die lijst zou moeten voegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:45:
[...]

Het lijkt me niet zo moeilijk: dan moet je ook niet zeggen dat ik me bij die lijst zou moeten voegen...
We dwalen af...maar ik heb niet gezegd dat je je bij die lijst moest voegen, maar bij de keten...back to N6230...speelt ie nou MIDI af als beltoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 29 januari 2004 @ 19:34:
[...]

We dwalen af...maar ik heb niet gezegd dat je je bij die lijst moest voegen, maar bij de keten...back to N6230...speelt ie nou MIDI af als beltoon?
Nouja, het zal wel, lijst, keten, whatever, ik weet niet wat je bedoeld met waar ik me bij zou moeten voegen... :7
Offie MIDI gebruikt als beltoon, géén idee. Wellicht weet "_WgV_" dat, die zegt dattie 'em in z'n handen heeft gehad om ringtones van z'n T610 erheen te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
THE_BASE schreef op 29 januari 2004 @ 19:34:
[...]

polyfoon is een meerstemmige MIDI, dus lijkt mij van wel, de oude Nokia's konden ook al midi als beltoon gebruiken, maar dan enkelstemmig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gisteren even op onderzoek uit in Rotterdam bij verschillende telefoonwinkels, inclusief de Nokia shop zelf. Vanuit de Nokia shop komt het antwoord dat ze verwachten eerst de 6220 te willen afzetten op de markt, voordat de opvolger 6230 er is.

Voor de rest gaan er veel winkels vanuit dat het medio maart wordt. Het gaat dan om de standaard winkels: Nokia, Vodafone, t-forTelecom, Belcompany, thePhonehouse, Primafoon, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik heb mijn T-Mobile abbo laten aflopen op 20 Maart, toch redelijk goed gegokt als ik dit zo lees.

Reden van aflopen is dus dat ik niet 100% tevreden ben en ik hoop een goede deal met 6230 en nieuw abbo te kunnen maken zo rond 20 Maart.
(maar liever eerder!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nasty Nate schreef op 30 januari 2004 @ 14:00:
Ik heb mijn T-Mobile abbo laten aflopen op 20 Maart, toch redelijk goed gegokt als ik dit zo lees.

Reden van aflopen is dus dat ik niet 100% tevreden ben en ik hoop een goede deal met 6230 en nieuw abbo te kunnen maken zo rond 20 Maart.
(maar liever eerder!)
Das dan pech hebben, want T-Mobile houdt WinterSales tot 31 maart 2004. De provider met echt de hoogste kortingen!!! Had je met een contractsvernieuwing ook voor elkaar gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:48:
Was gisteren even op onderzoek uit in Rotterdam bij verschillende telefoonwinkels, inclusief de Nokia shop zelf. Vanuit de Nokia shop komt het antwoord dat ze verwachten eerst de 6220 te willen afzetten op de markt, voordat de opvolger 6230 er is.

Voor de rest gaan er veel winkels vanuit dat het medio maart wordt. Het gaat dan om de standaard winkels: Nokia, Vodafone, t-forTelecom, Belcompany, thePhonehouse, Primafoon, etc.
Leuk om te horen dat Tell Me geen standaard winkel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al vaker gevraagd in dit topic en ook de nokia site bied geen uitkomst.

Heeft de 6230 wel de mogelijkheid om afbeeldingen en ringtones te versturen? En is het mogelijk een afstandsbediening applicatie te draaien? Zoals op de 3650? Ik vind het een mooi toestel als opvolger van mijn 6610 (in augustus heb ik die 1 jaar dan heb ik een goed excuus om een nieuwe te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wat ik nu voor het eerst zie is dat er een echte USB-poort aan de onderkant van het toestel zit. Ik zag het op deze website!

Daarnaast vroeg ik me af of de zijkant blauw was en of het toestel exact dezelfde grootte en vorm/formaat is van de Nokia 6220?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
volgens mij is dat geen usb-poort, en ik hoop dat het scherm beter is dan wat ik daar zie

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
THE_BASE schreef op 30 januari 2004 @ 22:50:
Wat ik nu voor het eerst zie is dat er een echte USB-poort aan de onderkant van het toestel zit. Ik zag het op deze website!

Daarnaast vroeg ik me af of de zijkant blauw was en of het toestel exact dezelfde grootte en vorm/formaat is van de Nokia 6220?
Als je die lange ding bedoelt, dat is een pop-port, heeft me 6100 ook, en als je die zwarte gaatje bedoelt, dat is volgens mij voor de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit toestel nou eindelijk een GPRS klasse A toestel?
Sinds de 6310 lijkt Nokia te zijn blijven steken op GPRS klasse B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Gaer schreef op 30 januari 2004 @ 23:01:
volgens mij is dat geen usb-poort, en ik hoop dat het scherm beter is dan wat ik daar zie
Ik vind dat scherm ook behoorlijk tegenvallen als ik die foto's zie, maar misschien dat het door de camera komt oid. :?

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 12:50
THE_BASE schreef op 30 januari 2004 @ 22:50:

Als ik naar de start post van deze topic kijk zie ik deze afbeelding
Daar staat dat ie USB heeft.
(misschien niet zo'n geweldige bron, maar toch)

//edit
http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,015_249,00.html
PC Connectivity:
Bluetooth , Infrared , USB

[ Voor 11% gewijzigd door grolle op 31-01-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met USB bedoelen ze de datakabel die je in je pop-port kan pluggen, denk ik.
Die data kabel heeft langs de ene kant een uitgang met pinnetjes voor in de pop-port en de langs de andere kant een usb aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 13:57:
Met USB bedoelen zo de datakabel die je in je pop-port kan pluggen denk ik.
Die data kabel heeft langs de ene kant een uitgang met pinnetjes voor in de pop-port en de langs de andere kant een usb aansluiting.
Ik denk dat ik me hierbij aansluit. Helaas. Dan ben je dus verplicht zo'n dure pop-port te kopen. In feite is het een RS-232 datakabel, maar dan ipv serieel, met USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nokia.be/pics/...nhancements_dku_5_pop.jpg

Dit is een voorbeeld van de nieuwe datakabel, namelijk de DKU_5.
Deze gebruik ik voor mijn 7210 te verbinden met de pc en die heeft weldegelijk een usb aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 19:56:
http://www.nokia.be/pics/...nhancements_dku_5_pop.jpg

Dit is een voorbeeld van de nieuwe datakabel, namelijk de DKU_5.
Deze gebruik ik voor mijn 7210 te verbinden met de pc en die heeft weldegelijk een usb aansluiting.
Ik zeg niet dat de DKU-5 geen USB-aansluiting heeft. Maar in feite is het de bekende Nokia 6110/6210/6310/7110 datakabel, maar dan zonder seriele, maar met USB aansluiting! Kreng gaat ook pittig kosten, je ken beter een Bleutooth™ dongle op de kop tikken voor 30 euro's en dan communiceren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das waar wat je daar zegt.
Of beter nog, ik heb nu een nieuw mobo van dfi (lanparty, nforce2) en die heeft een irda.
Dus nu is mijn data kabel eigenlijk overbodig, hoewel ik de aansluiting via irda toch wel nog es moet testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand al zo'n kreng in huis ;) Laat het wel ff weten als je de eerste bent! Ik kan in ieder geval niet meer wachten. Een collega van mij twijfelt tussen de Nokia 6230 en de SonyEricsson T630...wat is jullie advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 31 januari 2004 @ 22:16:
Iemand al zo'n kreng in huis ;) Laat het wel ff weten als je de eerste bent! Ik kan in ieder geval niet meer wachten. Een collega van mij twijfelt tussen de Nokia 6230 en de SonyEricsson T630...wat is jullie advies?
de 6230 natuurlijk ! die sony is voor kids >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 22:17:
[...]

de 6230 natuurlijk ! die sony is voor kids >:)
Mooi, wordt mijn keuze nog bevestigd ook! Trouwens, volgens de stats van Nokia is het toestel 1 mm groter als de Nokia 6100 (dus heeft niets weg van de Nokia 6220) en is het net zo dik als de Nokia 6610!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.