• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 00:47:
[...]

no shit...
maak kennis met het gemak wat nokia heet.

heb ooit een siemens gehad van de baas, waarmee ik kon bellen op kosten van de zaak, maar na een dag proberen, zei ik: ik gebruik me eigen telefoon wel. Ondanks dat ik me eigen belkosten dan moest betalen....

en later ook nog eens een samsung, maar ik vindt et maar nix, ik zweer bij nokia _/-\o_
Hehe. Maar jij bent dan ook wel een echt prutser 1ste klas. ;)
Zelfs ik kan met een siemens omgaan.
Maarja, ze zijn idd best wel lastig. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megaleo schreef op 27 november 2003 @ 00:56:
[...]

Hehe. Maar jij bent dan ook wel een echt prutser 1ste klas. ;)
Zelfs ik kan met een siemens omgaan.
Maarja, ze zijn idd best wel lastig. O-)
hebbie die 6610 niet meer dan?
welke hebbie nu dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:01
Leverbaar begin 2004

http://www.telecomadvies....ecials/nieuwe_toestellen#

Het zal nog wel ff duren tot die uit komt. Ben benieuwd hoe goed deze telefoon wordt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Wat is er bekend over de connectivity? Zijn IR en Bluetooth nog steeds zo gelimiteerd als bij alle andere nokia modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Sky2k schreef op 01 december 2003 @ 18:11:
Leverbaar begin 2004

http://www.telecomadvies....ecials/nieuwe_toestellen#

Het zal nog wel ff duren tot die uit komt. Ben benieuwd hoe goed deze telefoon wordt :9~
gelukkig, ik begon bijna te denken dat hij echt een half jaar uitgesteld was
nokia medewerker @ hcc vertelde me dat hij in april kwam (dan kwam er een hele nieuwe serie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op 01 december 2003 @ 21:03:
Wat is er bekend over de connectivity? Zijn IR en Bluetooth nog steeds zo gelimiteerd als bij alle andere nokia modellen?
wat was er dan gelimiteerd aan het bluetooth van nokia dan
?
werkte het niet in sommige gevallen dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 22:26
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 00:05:
[...]

wat was er dan gelimiteerd aan het bluetooth van nokia dan
?
werkte het niet in sommige gevallen dan ofzo?
Er zwerven op GoT aantal topics rond over de Bluetooth problemen die er waren met de 6310i. (Ikzelf ben ook sinds juni 2002 in bezit van een 6310i.) Het scheen dat Nokia één van de Bluetooth protocollen had uitgeschakeld, waardoor de BT van de 6310i bijv. niet met een standaard BT dongle van Mycom wilde werken. (en alleen met Nokia BT dongles, hoe het met de MSI dongle zit, weet ik zo niet)

Voor de 6310i is dit probleem gelukkig niet meer van toepassing. Een firmwareupgrade naar versie 5.50 of hoger (=vanaf Juli 2003) wil wel gewoon werken met standaard BT dongles. Het enige wat ik verder gedaan heb, is het gebruiken van een nieuwere versie van PC Suite, die niet bij de 6310i hoort. (Je wordt namelijk niet bij alle Nokia modellen op Nokia.com naar dezelfde versie van PC Suite doorgestuurd) Sindsdien werkt het gewoon goed.

Ik ben nu dus wel benieuwd of dit "probleem" zich ook weer bij deze nieuwe phones voordoet. Ikzelf verwacht eerlijkgezegd van niet, omdat het erop lijkt dat BT meer en meer toegepast begint te worden. Een "eigen" protocol leidt er in mijn ogen toe dat jezelf buiten de markt plaatst, omdat gezien de reacties in dit topic iedereen de combinatie van connectivity en functionaliteit van bijv. de 6230 erg lijkt te waarderen. (in mijn ogen ook een sterk punt van de 6310i toen die ruim anderhalf jaar geleden op de markt kwam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:58
D-Jay schreef op 01 december 2003 @ 23:57:
[...]

gelukkig, ik begon bijna te denken dat hij echt een half jaar uitgesteld was
nokia medewerker @ hcc vertelde me dat hij in april kwam (dan kwam er een hele nieuwe serie)
Kut is nog 4 maanden :| ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 03 december 2003 @ 01:06:
[...]

Kut is nog 4 maanden :| ;(
4 maanden sparen dus...wat zou ie ong gaan kosten...is dat al officieel bekend ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 23:51:
[...]

4 maanden sparen dus...wat zou ie ong gaan kosten...is dat al officieel bekend ofzo?
Geen idee mischien de prijs van een SE t630 /neukia 6220..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xonio.com had het over een geschatte adviesprijs van € 470,- in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Roflmao schreef op 17 november 2003 @ 23:15:
Ik vind hem niet zo geweldig :/ , waarom geen 6120 of 30 bijvoorbeeld maken, zodat die het opvolger van de 6100 word maar dan met de functies van deze 6230, en dan het lage gewicht van de 6100 en de compactheid ervan :Y)
Zo klein kunnen ze hem nou ook niet maken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat zem bij gsm-shop.nl al hebben! Daar is ie los €999!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 12:16:
Maar ze kunnen de GSM niet leveren.
Evenals de 7200, 7800, 6810 en de 6820 die vermeld staan op de site :/

[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 09-12-2003 12:31 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Homedisc schreef op 09 december 2003 @ 12:31:
[...]

Maar ze kunnen de GSM niet leveren.
Evenals de 7200, 7800, 6810 en de 6820 die vermeld staan op de site :/
idd lekker nutteloos hij komt pas in april :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Shyne schreef op 09 december 2003 @ 00:59:
[...]

Zo klein kunnen ze hem nou ook niet maken :{
Ok ok, je hebt gelijk, ik heb me mening al bijgesteld:
Roflmao schreef op 17 november 2003 @ 23:15:
Ik vind hem niet zo geweldig :/ , waarom geen 6120 of 30 bijvoorbeeld maken, zodat die het opvolger van de 6100 word maar dan met de functies van deze 6230, en dan het lage gewicht van de 6100 en de compactheid ervan :Y)
Bijgestelde mening: Dit word gewoon de opvolger van mijn 6100, wat een vette foon, alles wat ik wil zit erop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 12:16:
Dat is toch niet te doen :| Ik hoop dat die prijs daar gewoon zo staat in afwachting van de officiele prijs.... Want deze wil ik echt als opvolger van mijn SE T300!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36
Ben ook wel geinteresseerd in deze telefoon eigenlijk :9~ . Maar de kans is zeker klein dat ie in januari er al is. Wel vaag trouwens dat ze hem nu in de lijst zetten terwijl hij misschien pas in maart ofzo te koop is :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ZoRr0 schreef op 09 december 2003 @ 17:10:
Ben ook wel geinteresseerd in deze telefoon eigenlijk :9~ . Maar de kans is zeker klein dat ie in januari er al is. Wel vaag trouwens dat ze hem nu in de lijst zetten terwijl hij misschien pas in maart ofzo te koop is :? .
Voorbestellingen leveren over het algemeen ook geld op...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:58

Hero

Duck power!

Het is wel jammer dat ook deze phone verwisselbare covers heeft. Ze worden er zó stofgevoelig van, namelijk. Mijn broer moet regelmatig z'n 6610 openen en schoonmaken om het display weer te kunnen lezen, terwijl ik bij mijn niet-nokia phones (Siemens S35, Ericsson T39m) nooit last van stof in de telefoon heb (gehad).

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshbie schreef op 09 december 2003 @ 23:11:
Het is wel jammer dat ook deze phone verwisselbare covers heeft. Ze worden er zó stofgevoelig van, namelijk. Mijn broer moet regelmatig z'n 6610 openen en schoonmaken om het display weer te kunnen lezen, terwijl ik bij mijn niet-nokia phones (Siemens S35, Ericsson T39m) nooit last van stof in de telefoon heb (gehad).
zoiets neem ik voor lief.....frontje eraf...droog kwastje eroverheen...brandschoon weer...

wel elk half jaar doen, want anders kan je stofhappen als je er langer mee wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Laatst online: 04:58

Hero

Duck power!

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 23:48:
[...]

zoiets neem ik voor lief.....frontje eraf...droog kwastje eroverheen...brandschoon weer...

wel elk half jaar doen, want anders kan je stofhappen als je er langer mee wacht
Elk half jaar valt idd mee. M'n broer (en ik ook) zijn veel in stofrijke omgevingen, hij moet bijna om de week z'n scherm afstoffen. Dat is toch minder handig, vind ik.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij valt da afstoffen vant scherm nog mee...
Kheb op een duitse site gezien dat hij een 700EUR gaat kosten, das toch al beter dan die 999 :/ khoop dat er nog een stuk van gaat, dat het een (kleine) 500EUR wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:42:
Bij mij valt da afstoffen vant scherm nog mee...
Kheb op een duitse site gezien dat hij een 700EUR gaat kosten, das toch al beter dan die 999 :/ khoop dat er nog een stuk van gaat, dat het een (kleine) 500EUR wordt....
Over welke Duitse site heb je het? Onderstaande quote is van Xonio.com :

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat op http://www.preistendenz.de/produkt/320479.htm gevonden, maar de prijs van Xonio staat me veel meer aan :P

• Shyne
De 6230 stond in de autovisie :D

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Roflmao schreef op 09 december 2003 @ 15:57:
Bijgestelde mening: Dit word gewoon de opvolger van mijn 6100, wat een vette foon, alles wat ik wil zit erop :9
Idem :)

Kheb nu ook een 6100, geweldig toestel, maar inmiddels baal ik een beetje van de functies die het ding niet heeft. De 6230 is daarom de perfecte vervanger :)

Jammer dat ie pas in april komt, wilde 'm namelijk rond die tijd gaan halen als ie in jan/feb uitkwam. Scheelt een hoop in prijs... dus nu wordt 't wachten tot juni/juli.

Verwijderd

rb338 schreef op 11 december 2003 @ 17:29:
[...]

Idem :)

Kheb nu ook een 6100, geweldig toestel, maar inmiddels baal ik een beetje van de functies die het ding niet heeft. De 6230 is daarom de perfecte vervanger :)

Jammer dat ie pas in april komt, wilde 'm namelijk rond die tijd gaan halen als ie in jan/feb uitkwam. Scheelt een hoop in prijs... dus nu wordt 't wachten tot juni/juli.
Precies, heb ook de 6100 en ben erg, erg gewend geraakt aan het kleine formaat van dit toestel. Wil dus eigenlijk ook nooit meer een grotere GSM maar wil wel meer functies.
Qua functies en formaat is de 6230 ok maar vind het jammer dat Nokia nog steeds vast blijft houden aan het 128x128 formaat scherm. Waarom kunnen ze het scherm niet even groot houden met een hogere resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een groter scherm....
Dat is zowat het enigste da ik jammer vind aan deze gsm...
Ik ben eens benieuwd voor de prijs en de eerste tests :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Laatst online: 01-08 15:20
Dit is eindelijk een mooie telefoon voor palm en pocket-pc gebruikers die wel een bluetooth telefoon willen, maar niet op de telefoon zelf dan ook nog eens alle agenda-funties. Ik wou eerst de 6600 gaan halen, maar ik denk dat deze het gaat worden vanwege het formaat en de mp3 ondersteuning :)

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Nu eindelijk ook op de nederlandse nokia site... :
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/6230/index.html
Maar wanneer komt ie nou!?!?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee of hij mp3's als beltoon kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, maar ik vind dat het behoorlijk stil is rond deze telefoon, jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:48:
Geen idee, maar ik vind dat het behoorlijk stil is rond deze telefoon, jammer :'(
komt nog wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Dit ding heeft volgens de topic-start plaatje DRM? Wat moet ik me daarbij voorstellen (ik weet wel wat DRM is, maar wat moet ik me erbij voorstellen op deze foon?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik kan niet w8 tot ie komt :9~ Alleen loopt mn contract eind januari af.. Hmmz denk dat ik een cashback doe en t geld spaar voor de 6230 als ie uit is :)

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 12-09 11:46
heb net een 6220 gehaald voor 450 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson schreef op 28 december 2003 @ 21:54:
heb net een 6220 gehaald voor 450 :(
had je beter kunnen wachten op de 6230...
zit bluetooth op en mp3 speler...toch het wachten waard lijkt mij...

dan moet ik wel zegen: 6220 voor 450...wat zal de 6230 dan doen qua prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 12:50
Hoe zat dat ook al weer met die MMC kaartjes?

MMC =! SD?
MMC < SD?
MMC <= SD?
MMC => SD?
MMC = SD?

Want als ik mijn 256MB SD kaartje van mijn digitale camera kan uitwisselen met deze 6230 ga ik ook nu al met een slaap zak voor deur van de winkel liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok (maar ik durf wel eens verkeerd te gokken ;) ) dat hij een goede 500EUR gaat kosten, en dat het rap onder de 500 gaat gaan, want als een SX1 en een 6600 550 (ongeveer) kosten, dan kan nokia dit toestel moeilijk duurder maken, denk ik toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grolle schreef op 28 december 2003 @ 22:01:
Hoe zat dat ook al weer met die MMC kaartjes?

MMC =! SD?
MMC < SD?
MMC <= SD?
MMC => SD?
MMC = SD?

Want als ik mijn 256MB SD kaartje van mijn digitale camera kan uitwisselen met deze 6230 ga ik ook nu al met een slaap zak voor deur van de winkel liggen
Een SD slot kan SD én MMC kaartjes lezen, een MMC slot kan geen SD kaartjes lezen. De 6230 heeft een MMC slot, waarmee je dus geen SD kaartjes kan lezen. MMC kaarten met een capaciteit groter dan 128 MB zijn erg zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
Hoop dat ie binnen niet al te lange tijd na uitgave snel daalt in prijs. Ik neem aan dat er vast wel weer iets beters op de markt komt duss. Als ie rond de 400 max is ga ik ehm graag halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 10-08 12:50
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 22:18:
[...]

Een SD slot kan SD én MMC kaartjes lezen, een MMC slot kan geen SD kaartjes lezen. De 6230 heeft een MMC slot, waarmee je dus geen SD kaartjes kan lezen. MMC kaarten met een capaciteit groter dan 128 MB zijn erg zeldzaam.
Jammer dan heb ik het net verkeerd om :(
Maar een extra MMC kaartje van 128MB kost ook niet alles
€40 ( pricewatch )

Dus ik rol mijn slaap zak weer netjes op maar houw de 6230 zeer zeker in mijn achterhoofd. Nu maar hopen dat Q1 2004 niet 31 maart is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 12-09 11:46
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 21:58:
[...]

had je beter kunnen wachten op de 6230...
zit bluetooth op en mp3 speler...toch het wachten waard lijkt mij...

dan moet ik wel zegen: 6220 voor 450...wat zal de 6230 dan doen qua prijs
ik wist niet eens dattie uit kwam :(
hmmm....

ff 4 maanden gebruiken en dan verpatsen voor €300 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 23:18
The phone will be released in the end of January, 2004. The price will be around 400 dollars...
Aldus Mobile-review

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Laatst online: 01-08 15:20
Kan al niet meer wachten :9~ :9~ :9~ Zag van de week de 6600 in het echt en dat was het toch niet helemaal, voor mijn agenda e.d. blijf ik toch liever mijn pda gebruiken

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat jullie het mis hebben, en dat het toestel meer dan 600 gaat kosten, En mobile-reiew heeft wel vaker waanzn prijzen opgegeven. Want nokia weet ookwel dat bijna iedereen liever de 6230 heeft dan een Sx1 of 6600. Deze telfoon wordt top van de top, terwijl de 6600 een top telefoon is. de grootte van deze telefoon is perfect en daar ga je dnek ik ook voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 00:19:
Ik denk dat jullie het mis hebben, en dat het toestel meer dan 600 gaat kosten, En mobile-reiew heeft wel vaker waanzn prijzen opgegeven. Want nokia weet ookwel dat bijna iedereen liever de 6230 heeft dan een Sx1 of 6600. Deze telfoon wordt top van de top, terwijl de 6600 een top telefoon is. de grootte van deze telefoon is perfect en daar ga je dnek ik ook voor betalen.
Laat ons nou in onze waan :( Neeh maar als je kijkt naar t plaatje met de 3 telefoons zie je dat de 6600 zo ongeveer alles heeft en bv groter schrem oid. Ik neem aan dat je daar dan ook meer voor betaald en dus duurder zal zijn dan de 6230.
Ach we zullen het snel genoeg zien hoeveel hij gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij zou het dus zeer aangenaam zijn moest iedereen die iets weet over de prijs dat ook post ;)
Spider_NL schreef op 28 december 2003 @ 22:25:
Hoop dat ie binnen niet al te lange tijd na uitgave snel daalt in prijs. Ik neem aan dat er vast wel weer iets beters op de markt komt duss. Als ie rond de 400 max is ga ik ehm graag halen :)
Hoe zouden ze die dan kunnen verbeteren? Allé, wat zou een beter product zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 12:48:

Hoe zouden ze die dan kunnen verbeteren? Allé, wat zou een beter product zijn?
Mja das moeilijk alhoewel er altijd wel betere komen. Misschien groter, beter schrem. lichter, filmcamera weet ik veel wat. Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, enkel het scherm kunnen ze veranderen, naar 256K kleuren gaan, zoals Samsung E600 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 19:18:
Tja, enkel het scherm kunnen ze veranderen, naar 256K kleuren gaan, zoals Samsung E600 ofzo...
Ik hoef geen tv te kijken op me gsm hoor :| ...

is trouwens toch maar 128x128 pixel schermpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, en voor mij moet da scherm ni beter, mo het is iets dat ze wel nog kunnen verbeteren é :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
nog steeds niemand een idea wanneer ie in NL is? ben namelijk hard toe aan een nieuwe fone en abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 03:13

JoeBlack2k

I Love Hilary

dat wordt mijn volgende phone for sure!!

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
JoeBlack2k schreef op 06 januari 2004 @ 01:36:
dat wordt mijn volgende phone for sure!!
Mijnens ook jammer dat het waarswchijnlijk wel een duur ding word :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij ongeveer vertellen wat dit gaat kosten icm met:

Vodafone 120 abbo
Vodafone 50 sms voorraad

Want als die telefoon bij deze combo goed te doen is, ga ik hem 200% kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 02:34:
Kan iemand mij ongeveer vertellen wat dit gaat kosten icm met:

Vodafone 120 abbo
Vodafone 50 sms voorraad

Want als die telefoon bij deze combo goed te doen is, ga ik hem 200% kopen!
Ik schat €250,- als het niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nokia bij deze nieuwe types ook iets veranderd qua bluetooth?
Bij mijn huidige, de 6310i, kun je bluetooth alleen AAN of UIT zetten.
Als je dan een bluetooth carkit hebt, moet je toch nog eerst op je telefoon zitten te prutsen.
Bij bv. sony ericsson kun je hem op automatisch zetten. Hiermee wordt bluetooth pas geactiveerd zodra je bv. in je auto stapt.
Ideaal!

Hoe zit dit bij Nokia....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol klopt ook geen hol van die specs 6600 speelt ook gewoon mp3 / wav / mwa af zonder problemen

maar ja goed die telefoon kan alles spelen zo'n beetje is weer een groot voordeel dat ie op symbian draaid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 30 december 2003 @ 16:44:
[...]

Ik hoef geen tv te kijken op me gsm hoor :| ...

is trouwens toch maar 128x128 pixel schermpje...
nee maar het ken wel heb een hele aflevering van de simpsons op me 6600 staan en das prima te kijken is een redelijk groot scherm filmpje is 12 mb duurt 30 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat bluetooth.
Alleen jammer dat ik zo'n 'ouderwetse' Palm M505 heb. Geen BT maar alleen maar Infrarood oogje.... Dan moet ik die ook meteen upgraden... Wordt dan wel een duur speeltje...
Verder mooi toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 09:34:
Leuk dat bluetooth.
Alleen jammer dat ik zo'n 'ouderwetse' Palm M505 heb. Geen BT maar alleen maar Infrarood oogje.... Dan moet ik die ook meteen upgraden... Wordt dan wel een duur speeltje...
Verder mooi toestel..
de 6230 heeft ook IR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Laatst online: 10-09 00:07
Offtopic :

Haha, de openingspost is nogal dodelijk voor 56k users =)

Ruim 100KB :+

[ Voor 12% gewijzigd door Pakjebakmeel op 06-01-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

OGangstah schreef op 05 januari 2004 @ 23:17:
nog steeds niemand een idea wanneer ie in NL is? ben namelijk hard toe aan een nieuwe fone en abo.
april 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 09:17:
lol klopt ook geen hol van die specs 6600 speelt ook gewoon mp3 / wav / mwa af zonder problemen
Ok, het is off topic, maar toch
Als ik het goed begrijp, kun je op de 6600 dus ook een mp3-speler hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 17:34:
[...]

Ok, het is off topic, maar toch
Als ik het goed begrijp, kun je op de 6600 dus ook een mp3-speler hebben???
Ja dat klopt
Ik raad je dan ook om de volgende topic te lezen, want daar staat alles duidelijk in: Nokia 6600 - Deel 2

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, das nog wel erg ver weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
godver das nog erg ver weg, weet niet of me vriendin dat trekt zo lang zonder sms O+

[ Voor 5% gewijzigd door OGangstah op 06-01-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nokia 6230 gaat waa5rschijnlijk een losrpijs krijgen van 999 euro. in combinatie met abbonnement wordt dat minimaal 184 euro. Best wel duur dus, helaas :(
Ik hoop eigenlijk niet dat dit de prijs gaat wordn.

http://www.gsm-shop.nl/index.php?page=03p&pID=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is trouwens nog niet zeker of de Nokia 6230 wel in Nederland uitkomt. Deze telefoon komt zeker uit in Engeland. Dus wanneer je hem in NL wilt kopen dan moet je misschien uit gaan van een import model of het duurt nog een half jaar tot een jaar tot ie hier te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Op de Nederlandse Nokia site staat ook dat ie in het eerste kwartaal van 2004 verwacht wordt. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar Nokia is wat betreft deze informatie. En de prijs bij gsm-shop.nl is alleen een indicatie. Na een mailtje kreeg ik te horen dat ze geen idee hadden wanneer die kwam en wat ie ging kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht maar kwartaal 2 van 2004...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 10:00:
De Nokia 6230 gaat waa5rschijnlijk een losrpijs krijgen van 999 euro. in combinatie met abbonnement wordt dat minimaal 184 euro. Best wel duur dus, helaas :(
Ik hoop eigenlijk niet dat dit de prijs gaat wordn.

http://www.gsm-shop.nl/index.php?page=03p&pID=1
Op mobile review lees ik nog altijd dat hij rond de 400 dollar gaat kosten:
"The phone will be released in the end of January, 2004. The price will be around 400 dollars, which is rather high for such phone. In my opinion, it should not cost more than 350-370$. A lot of people will like using this model as MP3 player, after all, it’s the first model after Siemens SL45, that has this feature. Smart phones are not taken into account. Overall, this model is well-balanced and worth your attention. This is the first phone from the large amount of analogues that will be released starting from April 2004."

http://www.mobile-review.com/preview/nokia-6230-en.shtml

Wat ik toch graag wil weten als iemand wat post, dat hij bijvoorbeeld in Engeland uitkomst waar hij of zij deze informatie vandaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je hem niet importeren uit Amerika als ie uitkomt, en in Nederland er een abonnement mee afsluiten? (Dan kan je hem namelijk begin februari al hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
1000 euro heb ik dus echt niet over voor zo'n ding :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

zoveel gaat hij ook echt niet kosten, ik weet niet waarop dat gebaseerd is, maar ikzelf denk dat hij tussen de 400 en 700 euro gaat kosten. nogal een verschil, maar iig beter dan 1000 pleuri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

6230 voor 1000 euro is onmogelijk.
Duurder dan een p 900 kan Nokia echt niet maken...
Als ik moet gokken wordt de introprijs 499-550.
Dit omdat de 6600 voor dezelfde prijs gereleased is.
De telefoon is ook kwa techniek niet meer waard dan dat,
of het scherm zou een stuk groter moeten zijn.

Maar ja, dit is niet meer dan koffiedik kijken, we kunnen beter afwachten wat het gaat worden.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Die site heeft alle ongereleasde phones op 999 euro staan, dus staar je daar nou niet blind op :)
De prijs zal inderdaad tussen de 500 en 700 euro. in elk geval wel goedkoper dan de nokia 8910i.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 17:46
Ik denk dat als je gaat shoppen 'm zelfs nog wel voor minder dan 500 euro kan vinden. Ik heb een Nokia 6600 bij een internetshop gekocht (pre-order) en betaalde 440 euro voor het toestel. Ik had 'm dus in de week dat 'ie in Nederland leverbaar werd. Ik kan me niet voorstellen dat de introductieprijs van de 6230 hoger wordt dan die van de 6600.

En over de datum van beschikbaarheid: Van de 6600 zeiden ze dat 'ie het 4e kwartaal van 2003 uit zou komen, ik had 'm begin december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:20:
Kun je hem niet importeren uit Amerika als ie uitkomt, en in Nederland er een abonnement mee afsluiten? (Dan kan je hem namelijk begin februari al hebben)
Dat zou wel kunnen, maar houd er wel rekening mee dat de Amerikaanse versie een 850/1800/1900-band toestel is. Dat betekent dat je bent gebonden aan T-Mobile, Orange of Telfort. Nokia gebruikt bij de nieuwere toestellen (bijv. de 3300) dezelfde type-aanduiding voor toestellen voor verschillende markten. Voorheen waren alleen de eerste 2 cijfers hetzelfde (6200 VS, 6220 Europa/Azië, etc.). Opletten dus bij import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alohmann/nokia6230phonehouse.jpg

Scan uit de nieuwe folder van de PhoneHouse, verkoper vertelde me dat hij ongeveer 450 los zou gaan moeten kosten, en dat hij waarschijnlijk pas een half kwartaal later zou aankomen dan dat Nokia em op de site had staan (omdat Nokia nogal langzaam zou zijn, als Nokia zou zeggen na 2 weken, dan zouden zij em na 1,5 maand pas hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 00:20:
[afbeelding]

Scan uit de nieuwe folder van de PhoneHouse, verkoper vertelde me dat hij ongeveer 450 los zou gaan moeten kosten, en dat hij waarschijnlijk pas een half kwartaal later zou aankomen dan dat Nokia em op de site had staan (omdat Nokia nogal langzaam zou zijn, als Nokia zou zeggen na 2 weken, dan zouden zij em na 1,5 maand pas hebben)
half kwartaal word dus eind februari ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

ik hoop echt dat hij in februari al komt, maar ik verwacht hem echt pas in april
of zou de phone house de primeur krijgen ? denk het bijna niet maar kan natuurlijk wel
450 is wel te doen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 450EUR denk ik er ni lang over na hoor... Die gaak onmiddellijk halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Waarom heb ik nou een 6100 gekocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Beetje jammer dat op de homepage van phonehouse nog steeds de 6220 als "binnenkort te verkrijgen telefoon" te bestellen is. Ik heb de 6230 nog niet terug kunnen vinden daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:55:
Voor 450EUR denk ik er ni lang over na hoor... Die gaak onmiddellijk halen!
Dikke 900 hollandse guldens voor een telefoon :? Besteed het liever aan iets anders... weekendje Londen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Roflmao schreef op 11 januari 2004 @ 02:00:
Waarom heb ik nou een 6100 gekocht :/
Vroeg ik me ook al af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke 900 hollandse guldens voor een telefoon :? Besteed het liever aan iets anders... weekendje Londen ofzo
Als ik kijk hoeveel je betaald voor een gsm van die kwaliteit en dat formaat, en hoeveel het kost om een kleine MP3-speler appart te kopen, dan lig ik toch aan een veel hoger bedrag dan 450EUR

En ik werk met BEF, dus das dan een 18000BEF... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem ook zeker kopen :) jammer dat we nog ff moeten wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 23:08
Hoe ver kan je het geheugen van dit foontje uitbreiden? Zou je hier een
kaartje van 1gig kunnen insteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

jos707 schreef op 11 januari 2004 @ 23:16:
Hoe ver kan je het geheugen van dit foontje uitbreiden? Zou je hier een
kaartje van 1gig kunnen insteken?
Misschien wel, maar ik heb nog geen mmc-kaartjes van 1 GB gezien.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ben benieuwd hoe snel we de 6230i kunnen gaan verwachten :/ die zal ongetwijfeld ook wel weer komen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 12:26:
[...]
En ik werk met BEF, dus das dan een 18000BEF... ;)
zoveel bef wil mn vriendin ook wel... ;)

Maar €450 voor een foon los, kom op zeg...... gaan we heen dan?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Martinus schreef op 12 januari 2004 @ 13:11:
[...]

zoveel bef wil mn vriendin ook wel... ;)

Maar €450 voor een foon los, kom op zeg...... gaan we heen dan?
Zoveel kostte mijn 8310 2,5 jaar geleden ook.
Schijnt normaal te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave telefoon maar ik vraag me af of je deze keer wel de IrDa icm java kan gebruiken zodat je net als de 3650 een afstandsbediening functie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

ondersteunt de 6230 ook SD kaarten ? van de 6600 ben ik er ook niet zeker van, in de handleiding staat wel dat sommige kaarten buiten MMC wel ondersteunt worden, maar welke staat er niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
D-Jay schreef op 12 januari 2004 @ 16:56:
ondersteunt de 6230 ook SD kaarten ? van de 6600 ben ik er ook niet zeker van, in de handleiding staat wel dat sommige kaarten buiten MMC wel ondersteunt worden, maar welke staat er niet ...
nee alleen MMC is een soort opvolger van SD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 12 januari 2004 @ 18:54:
[...]

nee alleen MMC is een soort opvolger van SD :)
Yeah Sure , En een Fiat is de Vergrotende trap van Ferrari >:)

SD kaartjes zijn veel beter te verkrijgen en ook in grotere grootte. In SD kaartjes zit iig meer toekomst dan MMC, de reden dat Nokia enzo MMC nemen is omdat dit gratis is, voor SD moesten ze volgens mij licensies ofzo betalen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.