Die t630 is niet veel meer dan een iet wat geupgrade t610. Ik zou lekker voor de 6230 gaan
Verwijderd
ik denk ook niet dat het een usb aansluiting is, het is nergens terug te vinden op sites, en als ik mijn onderkant van mijn 5100 er af haal, zie ik een ongeveer even groot gaatje als dat wat jij bedoelt!THE_BASE schreef op 30 januari 2004 @ 22:50:
Wat ik nu voor het eerst zie is dat er een echte USB-poort aan de onderkant van het toestel zit.
Het is wel een té relaxed toestel
Vanaf 1 mei ben ik van t-mobile af, heb geen zin meer om met hen in zee te gaan, wat is na t-mobile een goede optie, voor ca. 400-500 belminuten en 100 smsjes pm?
Ben zelf erg tevreden over Orange..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
En wat is de Nokia 6230 dan? Een ge-upgrade 7250i met mp3 support en een bagger 65k kleuren schermmarteltor schreef op 31 januari 2004 @ 22:32:
Die t630 is niet veel meer dan een iet wat geupgrade t610. Ik zou lekker voor de 6230 gaan
Daarnaast zal het toestel overdreven duur zijn. Typisch Nokia en waarom zou je eigenlijk goedkoper maken als nokia zijnde. Mensen kopen het toch blind....
[ Voor 21% gewijzigd door Miki op 01-02-2004 13:48 ]
dat is waar...dus ook gewoon niet kopen! 
Dat drm zuigt wel he...alhoewel het voor een telefoon nog wel meevalt, maar ik zou het niet graag op cdbranders zien
Dat drm zuigt wel he...alhoewel het voor een telefoon nog wel meevalt, maar ik zou het niet graag op cdbranders zien
Verwijderd
nou ik ga toch liever voor de Sony Erocsson t650 volgons geruchten krijgt die ook mp3 en memory card en alles wat de 6230 ook heeft maar dan natuurlijk veel beter want als ik op die plaatjes kijk naar dat beeldscherm dan moet ik er bijna van huilen
nokia is echt slecht bezig de laatste tijd !! en je moet de t630 niet vergelijken met de 6230 want dat zijn namelijk telefoons van een heel ander formaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 14:33 ]
Dit telefoontje is zeker cool, vooral dat deze wel geluid stereo kan afspelen.
In deze kleur vind ik hem trouwens het mooist. Mooier iig dan die zwarte kleur.
In deze kleur vind ik hem trouwens het mooist. Mooier iig dan die zwarte kleur.

Verwijderd
omdat de concurrent ze nog baggerder maakt, vooral sony.Miki schreef op 01 februari 2004 @ 13:43:
[...]
En wat is de Nokia 6230 dan? Een ge-upgrade 7250i met mp3 support en een bagger 65k kleuren scherm
Daarnaast zal het toestel overdreven duur zijn. Typisch Nokia en waarom zou je eigenlijk goedkoper maken als nokia zijnde. Mensen kopen het toch blind....
weet iemand of het ook mogelijk is om mp3's of wav's (de laatste zoals de 6600) als ringtone in te stellen op de 6230 ?
Je bent zo'n nokia fan met oogkleppen denk ik. Er zijn in dit topic heelveel mensen met mij eens dat de foto's die de kwaliteit van het schermpje lieten zien nou niet zo denderend lijken als de specs ons doen geloven. Hier de link, want blijkbaar heb je deze nog niet eens goed bekeken: http://www.mobilmania.cz/...106389&CHID=2&EXPS=&EXPA=Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 14:59:
[...]
omdat de concurrent ze nog baggerder maakt, vooral sony.
Ik ben om het nog even duidelijk te maken geen SE fan. Ik heb er nog nooit 1 gehad
Echter kun je met je beide ogen zien dat Samsungs en SE's toch veel betere schermpjes hebben. Reden hiervoor is, doordat Nokia nog altijd 128*128 pixels schermpjes gebruikt en dat is nou niet de mooiste kwaliteit onder de schermpjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 01-02-2004 15:46 ]
Ik moet zeggen dat ik zo wel blijf wachten, maar wat ik tot nu toe heb gezien van deze telefoon valt het mij allemaal erg tegen. Grootste minpunten zijn de usb-kabel, dit zal een dure nokia kabel zijn ipv een standaard. De locatie van de mmc kaart, hierdoor in samenhang met de kabel geen makkelijke overdracht van de mp3. Derde punt is het scherm, dat lijkt me duidelijk waarom, is zo te zien zelfde als de 6600 en dat is ook al erg slecht naar mijn mening. Daarom eens te meer wachten op de volgende beloftes: de Benq P30 en de SE Z1010
Digital Media Junkie
Tjah, als ik zo die foto weer zie vind ik hem wel flex. Minputje scherm, maar jah, ik heb nu een Nokia 8310, en alles is beter dan dat scherm. Pluspunt is toch wel de FM-radio en MP3-beltonen...die camera ga ik toch niet intensief gebruiken, ik heb een goeie digitale camera 
En jahoor, ik heb weer een vraagje. Ik zie dat dit toestel POP3-email heeft. Houdt dit in dat, wanneer je eventueel GPRS zou activeren, je een bliepje hoort en er e-mail binnenkomt. Hetzelfde als met SMS eigenlijk?
En jahoor, ik heb weer een vraagje. Ik zie dat dit toestel POP3-email heeft. Houdt dit in dat, wanneer je eventueel GPRS zou activeren, je een bliepje hoort en er e-mail binnenkomt. Hetzelfde als met SMS eigenlijk?
[ Voor 29% gewijzigd door THE_BASE op 01-02-2004 18:57 ]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik vind het vreemd dat iedereen hier de kwaliteit van het scherm zit af te kraken terwijl niemand hem real life heeft gezien

Verwijderd
Het schermpje doet mij op de foto's een beetje denken aan het schermpje van mijn Siemens S55, geen strakke randen om te letters bijvoorbeeld. Allemaal een beetje 'blurry'.
Verwijderd
denk 256 mb kaartjes grootste dat een mmc kaartje aan kan!
En wat ik ook wil zeggen is dat die usb naar pop poort aansluiting helemaal niet zo duur is! Zekers als je bekijkt dat je hem heel veel kunt gebruiken bij de laatste toestellen zoals de 6610, 6100, 7250, 7210, 6230, 6220 enz dus.....
Als ik het goed zeg ligt de kabel rond de 60 euro en de overdracht zal ook wel wat vooruit gaan vergeleken met een seriele aansluiting!
offtopic:
irda ondersteunt nog meer telefoons en is nog goedkoper
Verwijderd
Ehm ja dat klopt maar met zo'n kabel kun je wel meer functies doen zoals bijv software versie update!marteltor schreef op 01 februari 2004 @ 20:24:
offtopic:
Heeey mensen,
Ik ben (nog altijd) een trotse en redelijk tevreden gebruiker van de 6610. Als het goed is, is ook deze telefoon gebaseerd op de 40-series.
Als ik de topic goed doorgelezen heb, schijnt het dat deze 6230 ook hierop gebaseerd is? Nu ben ik dan ERG "bang" dat ie netzoals mijn huidige telefoon, een ontzettend trage reageertijd heeft. Dat wil zeggen, druk je op een knopje en je moet zeg maar een seconde wachten voordat hij wat op het scherm getoverd heeft.
Verder is de service bij de Nokia service points
, maar de firmware updates zijn
. Deze uitspraak kan ik onderbouwen, want ik ben wel maar liefst 3x heen en weer geweest voor updates (om bugs op te lossen; om er een paar te noemen: radio functie die plots niet meer herkend wordt, beltoon nog altijd wordt afgespeeld bij het "stil" profiel, nu nog een veel zachtere volume uit de telefoon bij het bellen en nog meer).
Nu hoop ik dat ze bij "versie 2" van de 40-series deze reageertijd hebben verbeterd (gewoon even snel als een niet-kleurenscherm zoals de 33xx die ik bijv. ook gehad heb) en hopelijk de bugs (zo goed als) uit hebben gehaald. Mocht dat namelijk zo zijn, zit ik echt te denken om deze phone asap aan te schaffen
. Vooral bij spelletjes (oude snake bijv.) merk je heel erg hoe traag het scherm is. Je kan namelijk bij de snelste speelmodus nog gaan wachten totdat het slangetje bij een bepaalde rij is aangekomen, zo erg is het
.
Mijn beredenering, meer kleuren = meer tijd dat het nodig heeft om het op te bouwen? Of lag het helemaal aan die "versie 1" van de 40-series OS?
Want dat trage reageertijd is best irritant aan het worden, krijg weer het gevoel dat ik weer terug in de tijd ben gegaan waar ik sneller kon werken dan mijn computer het aankon (Celeron 333 MHz tijdperk en dan een beetje FPS proberen te spelen met een brakke 4 MB onboard videochipje
).
Ik ben (nog altijd) een trotse en redelijk tevreden gebruiker van de 6610. Als het goed is, is ook deze telefoon gebaseerd op de 40-series.
Als ik de topic goed doorgelezen heb, schijnt het dat deze 6230 ook hierop gebaseerd is? Nu ben ik dan ERG "bang" dat ie netzoals mijn huidige telefoon, een ontzettend trage reageertijd heeft. Dat wil zeggen, druk je op een knopje en je moet zeg maar een seconde wachten voordat hij wat op het scherm getoverd heeft.
Verder is de service bij de Nokia service points

Nu hoop ik dat ze bij "versie 2" van de 40-series deze reageertijd hebben verbeterd (gewoon even snel als een niet-kleurenscherm zoals de 33xx die ik bijv. ook gehad heb) en hopelijk de bugs (zo goed als) uit hebben gehaald. Mocht dat namelijk zo zijn, zit ik echt te denken om deze phone asap aan te schaffen

Mijn beredenering, meer kleuren = meer tijd dat het nodig heeft om het op te bouwen? Of lag het helemaal aan die "versie 1" van de 40-series OS?
Want dat trage reageertijd is best irritant aan het worden, krijg weer het gevoel dat ik weer terug in de tijd ben gegaan waar ik sneller kon werken dan mijn computer het aankon (Celeron 333 MHz tijdperk en dan een beetje FPS proberen te spelen met een brakke 4 MB onboard videochipje
Het schijnt niet meer 'ghosty' te zijn, het gaat dus niet zo spoken als bij de Nokia 7210 bijvoorbeeld, dat is bij de Nokia 3200 al opgelost!InsjaHH schreef op 01 februari 2004 @ 21:07:
Heeey mensen,
Verder is de service bij de Nokia service points, maar de firmware updates zijn
. Deze uitspraak kan ik onderbouwen, want ik ben wel maar liefst 3x heen en weer geweest voor updates (om bugs op te lossen; om er een paar te noemen: radio functie die plots niet meer herkend wordt, beltoon nog altijd wordt afgespeeld bij het "stil" profiel, nu nog een veel zachtere volume uit de telefoon bij het bellen en nog meer).
Nu hoop ik dat ze bij "versie 2" van de 40-series deze reageertijd hebben verbeterd (gewoon even snel als een niet-kleurenscherm zoals de 33xx die ik bijv. ook gehad heb) en hopelijk de bugs (zo goed als) uit hebben gehaald. Mocht dat namelijk zo zijn, zit ik echt te denken om deze phone asap aan te schaffen. Vooral bij spelletjes (oude snake bijv.) merk je heel erg hoe traag het scherm is. Je kan namelijk bij de snelste speelmodus nog gaan wachten totdat het slangetje bij een bepaalde rij is aangekomen, zo erg is het
.
Want dat trage reageertijd is best irritant aan het worden, krijg weer het gevoel dat ik weer terug in de tijd ben gegaan waar ik sneller kon werken dan mijn computer het aankon (Celeron 333 MHz tijdperk en dan een beetje FPS proberen te spelen met een brakke 4 MB onboard videochipje).
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Weet iemand toevallig wat er geleverd wordt bij het toestel, ik neem aan:
* Nokia 6230 Benelux
* Reislader ACP-12
* Batterij BL-5C
* Usermanual (FR/NL en EN)
* Headset?
Vooral die laatste vraag ik me af óf en wélke headset er geleverd wordt. Er is wel een mooie te koop, maar ik denk dat deze er gewoon bij zit...standaard lelijk ding en onhandige lus!
* Nokia 6230 Benelux
* Reislader ACP-12
* Batterij BL-5C
* Headset?
Vooral die laatste vraag ik me af óf en wélke headset er geleverd wordt. Er is wel een mooie te koop, maar ik denk dat deze er gewoon bij zit...standaard lelijk ding en onhandige lus!
60 euro, terwijl een standaard usb kabel met mini usb einde ongeveer 10 euro kost. Dat noem ik wel duur.Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 20:20:
[...]
denk 256 mb kaartjes grootste dat een mmc kaartje aan kan!
En wat ik ook wil zeggen is dat die usb naar pop poort aansluiting helemaal niet zo duur is! Zekers als je bekijkt dat je hem heel veel kunt gebruiken bij de laatste toestellen zoals de 6610, 6100, 7250, 7210, 6230, 6220 enz dus.....
Als ik het goed zeg ligt de kabel rond de 60 euro en de overdracht zal ook wel wat vooruit gaan vergeleken met een seriele aansluiting!
Digital Media Junkie
Verwijderd
Precies wat je zegt ja een standaard usb kabel ja! Dus als ze net zoveel van die kabels verkopen als die 'standaard' usb kabel moet je maar eens opletten wat ie dan nog kost!Gaer schreef op 01 februari 2004 @ 23:45:
[...]
60 euro, terwijl een standaard usb kabel met mini usb einde ongeveer 10 euro kost. Dat noem ik wel duur.
Verwijderd
Dat weet ik nog niet zo zeker, het blijft nokia! Het zal pas goedkoop worden als andere B-merken volop gaan stunten met kabels. Echter, wanneer een telefoon zowel irda, BT en via usb verbonden kan worden met een pc, lijkt het me stug dat er veel b-merken zo'n kabel in productie gaan nemen. Daarbij komt nog eens dat Nokia die aansluiting tot in den treure beschermt om zelf de volledige investeringskosten (dik) terug te verdienen....Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 00:02:
[...]
Precies wat je zegt ja een standaard usb kabel ja! Dus als ze net zoveel van die kabels verkopen als die 'standaard' usb kabel moet je maar eens opletten wat ie dan nog kost!geen 60 euro in ieder geval meer he!
Verwijderd
lijkt me dat dat mooie headsetje bij de 7200 hoort he? Ik denk dat het precies de zelfde is als die bij de 6610, en vergelijkbare modellen. Anders snijdt nokia zich zelf in de vingers, je moet wel reden hebben om een BT headsetje te kopen...THE_BASE schreef op 01 februari 2004 @ 22:23:
Weet iemand toevallig wat er geleverd wordt bij het toestel, ik neem aan:
* Nokia 6230 Benelux
* Reislader ACP-12
* Batterij BL-5C
* Headset?
Verwijderd
Kabels maak ik me niet druk om, als het goedkoper kan via de infrarood en bluetooth. Opladen doen we wel gewoon via de bijgeleverde kabel, headset zal idd de meest basic-one zijn, maar ach die voldoet prima. Batterij is volgens Nokia de BL-5C 850 mAh Li-Ion en lijkt me toch wel érg stug als die er niet bijzit. Ook de PC Suite zal er wel bijzitten.
Ben wel benieuwd of de covers gelijktijdig gereleased worden (hoe was dat bij voorgaande Nokia's met mogelijkheid tot covers)?
Ben wel benieuwd of de covers gelijktijdig gereleased worden (hoe was dat bij voorgaande Nokia's met mogelijkheid tot covers)?
Die MMC kaartjes kunnen sowieso tot 512MB hoor.
Ik heb nu een abbo met 300 bel minuten, dat is iig al veel teveeel, dus dan zou omlaag moeten en dan nog gratis een 6230 erbij en geen twee jaar verlenging maar 1 jaar...dat moet ik hebben zeg maar
Denk je echt dat ik dan een betere deal kan maken dan als ik de beste deal uitkies van de resterende providers?THE_BASE schreef op 30 januari 2004 @ 19:35:
[...]
Das dan pech hebben, want T-Mobile houdt WinterSales tot 31 maart 2004. De provider met echt de hoogste kortingen!!! Had je met een contractsvernieuwing ook voor elkaar gekregen!
Ik heb nu een abbo met 300 bel minuten, dat is iig al veel teveeel, dus dan zou omlaag moeten en dan nog gratis een 6230 erbij en geen twee jaar verlenging maar 1 jaar...dat moet ik hebben zeg maar
Dus als ik het goed begrijp: +/- 225 minuten en 1 jaar...nou succes!Nasty Nate schreef op 02 februari 2004 @ 10:54:
Die MMC kaartjes kunnen sowieso tot 512MB hoor.
[...]
Denk je echt dat ik dan een betere deal kan maken dan als ik de beste deal uitkies van de resterende providers?
Ik doe gewoon T-Mobile 150 vernieuwen met 2 jaar (normaal doe ik altijd 1 jaar) of ik kijk mijn baas lief aan voor één jaar
De covers van de Nokia 6220, 3200, 3100 zijn al beschikbaar, dus dat is vlot! Ik weet overigens zeker dat het toestel nu echt deze maand gaat komen!Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 10:50:
Kabels maak ik me niet druk om, als het goedkoper kan via de infrarood en bluetooth. Opladen doen we wel gewoon via de bijgeleverde kabel, headset zal idd de meest basic-one zijn, maar ach die voldoet prima. Batterij is volgens Nokia de BL-5C 850 mAh Li-Ion en lijkt me toch wel érg stug als die er niet bijzit. Ook de PC Suite zal er wel bijzitten.
Waar baseer je dat op? Ik hoop overigens dat je gelijk hebt.THE_BASE schreef op 02 februari 2004 @ 11:13:
[...]
Ik weet overigens zeker dat het toestel nu echt deze maand gaat komen!
Als de 6230 uitkomt is het de eerste in zijn soort, met die afmetingen en de bijbehorende functies, zoals mp3 enzo. Het enige minpunt wat dan misschien zou kunnen is dat het scherm niet zo mooi is als een E700 of T630. Maar ja ik vind de functies belangrijker dan het scherm.
T630; mooi toestel, mooi scherm--- geen flash support, geen mp3
E700; mooi scherm--- geen flash support, geen mp3, en foon moet je openklappen. Hou ik persoonlijk niet van
6230; alles opties die je je maar kunt wensen, in een klein formaat. Deze zou ik eerder kiezen dan de 6600. Deze is veel kleiner, je hebt dan wel een minder groot scherm. Maar dat vind ik niet zo erg. Enige nadeel wat de foon misschien zou hebben is dat het scherm niet zo mooi is als vergelijkbare toestellen. Maar ja je kunt niet alles hebben.
Verwijderd
Hmm, ben idd ook benieuwd waar BASE dat op baseert: hoop dat je een betrouwbare bron hebt? Wat betreft de frontjes: denk niet dat frontje van een 6220 erop past, maar heb goeie hoop dat deze idd snel meegeleverd worden.Bram schreef op 02 februari 2004 @ 12:04:
[...]
Waar baseer je dat op? Ik hoop overigens dat je gelijk hebt.
Als de 6230 uitkomt is het de eerste in zijn soort, met die afmetingen en de bijbehorende functies, zoals mp3 enzo. Het enige minpunt wat dan misschien zou kunnen is dat het scherm niet zo mooi is als een E700 of T630. Maar ja ik vind de functies belangrijker dan het scherm.
E700; mooi scherm--- geen flash support, geen mp3, en foon moet je openklappen. Hou ik persoonlijk niet van
6230; alles opties die je je maar kunt wensen, in een klein formaat. Deze zou ik eerder kiezen dan de 6600. Deze is veel kleiner, je hebt dan wel een minder groot scherm. Maar dat vind ik niet zo erg. Enige nadeel wat de foon misschien zou hebben is dat het scherm niet zo mooi is als vergelijkbare toestellen. Maar ja je kunt niet alles hebben.
Over de snelle vergelijking hierboven, als nadeel van de 6230 kan je ook nog noemen dattie niet op Symbian draait
Verwijderd
Zou het niet mogelijk zijn om een mp3 speler via wap te downloaden op zo'n t630? je kunt nokias toch ook omtunen tot afstandsbedieningen en weet ik het allemaal?Bram schreef op 02 februari 2004 @ 12:04:
[...]
E700; mooi scherm--- geen flash support, geen mp3, en foon moet je openklappen. Hou ik persoonlijk niet van.
Kleine mp3tjes worden dat danVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 13:07:
[...]
Zou het niet mogelijk zijn om een mp3 speler via wap te downloaden op zo'n t630? je kunt nokias toch ook omtunen tot afstandsbedieningen en weet ik het allemaal?
Verwijderd
en de prijs, weet je dat ook al zeker? Covers van de 6610 waren officieel in december 02 toen ik m als een van de eerst had ook verkrijgbaar, maar met geen mogelijkheid aan te komen... Winkeliers kopen die shit niet als het toestel niet massaal verkoopt...THE_BASE schreef op 02 februari 2004 @ 11:13:
[...]
Ik weet overigens zeker dat het toestel nu echt deze maand gaat komen!
Verwijderd
Ehm het toestel zal wel rond de 550 euro liggen zoals dat 9 van de 10 gevallen is bij nokia losse verkoop he!Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 13:09:
[...]
en de prijs, weet je dat ook al zeker? Covers van de 6610 waren officieel in december 02 toen ik m als een van de eerst had ook verkrijgbaar, maar met geen mogelijkheid aan te komen... Winkeliers kopen die shit niet als het toestel niet massaal verkoopt...
En ja wil ook wel eens weten hoe je dat weet zo zkers van die betrouwbare bron!
Verwijderd
Losse verkoopprijs is 420 euro, net bij belcompany geweest en die heeft t toestel al liggen voor de zakelijke klanten, volgens die gast was ie 420 los en er komt ook een gesimlockte t mobile versie, die zal wel een stuk goedkoper zijn.
Hij is al te koop bij www.phonestreet.nl !! Wat ik overigens erg raar vind want het duurt nog een tijdje voordat ie uit is !
[ Voor 42% gewijzigd door Flatwhite op 02-02-2004 17:33 ]
Verwijderd
Ehm 420 euro!???Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:23:
Losse verkoopprijs is 420 euro, net bij belcompany geweest en die heeft t toestel al liggen voor de zakelijke klanten, volgens die gast was ie 420 los en er komt ook een gesimlockte t mobile versie, die zal wel een stuk goedkoper zijn.
Staat ook niks vermeld op de site!
En zie wel op meer site's de 6230 staan maar ja vaak met onbekenden levertijd! En als er niks bij staat en je belt naar hun dan weten ze niet wanneer ze hem krijgen dus...... ga morgen maar eens met nokia bellen! Of ga effe langs! Die hebben de toestellen altijd als eerste!
Verwijderd
T650 = nix meer dan een gerucht, áls er überhaupt iets van waar is, dan komtie zéker pas over lange tijd uitVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 14:32:
nou ik ga toch liever voor de Sony Erocsson t650 volgons geruchten krijgt die ook mp3 en memory card en alles wat de 6230 ook heeft maar dan natuurlijk veel beter want als ik op die plaatjes kijk naar dat beeldscherm dan moet ik er bijna van huilennokia is echt slecht bezig de laatste tijd !! en je moet de t630 niet vergelijken met de 6230 want dat zijn namelijk telefoons van een heel ander formaat.
Verwijderd
Tsja, dat zal wel voorverkoop zijn... Ik heb btw mijn 7650 ook bij Phonestreet gekocht (de winkel in Kinkerstraat-A'dam die inmiddels opgeheven is) en kwam er pas ná aankoop achter dat het een import-versie was en dus geen NL menu heeft...) dus ik zou wel goed navragen wat voor toestel het is...Flatwhite schreef op 02 februari 2004 @ 17:33:
Hij is al te koop bij www.phonestreet.nl !! Wat ik overigens erg raar vind want het duurt nog een tijdje voordat ie uit is !
Is dat echt zo? Ik dacht dat de T630 en de 6230 een TFT scherm hadden. Of heeft de 6230 hetzelfde scherm als de 7250?Het enige minpunt wat dan misschien zou kunnen is dat het scherm niet zo mooi is als een E700 of T630.
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Het scherm van deze telefoon is aardig klein (128*128 geloof ik).mboots schreef op 02 februari 2004 @ 18:37:
[...]
Is dat echt zo? Ik dacht dat de T630 en de 6230 een TFT scherm hadden. Of heeft de 6230 hetzelfde scherm als de 7250?
De fotos etc zien er dan zowiezo minder goed uit als op een groter scherm.
volgens mij is het type scherm ook idd van een 7250 etc serie, maar dat weetik niet heel zeker
Okay, mijn bron ligt bij Mobicall, hoofdleverancier van Nokia. Heeft weinig zin dit te ontkennen. De prijs ligt zo tussen de 499,- en de 519,- (blijft een schatting, maar de inkoopprijs is mij bekend inmiddels).Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 13:09:
[...]
en de prijs, weet je dat ook al zeker? Covers van de 6610 waren officieel in december 02 toen ik m als een van de eerst had ook verkrijgbaar, maar met geen mogelijkheid aan te komen... Winkeliers kopen die shit niet als het toestel niet massaal verkoopt...
Daarnaast verbaas ik mij over het feit dat het ding bij BelCompany 420,- kost. Máár zo zeggen ze zelf, exclusief voor ZAKELIJKE klanten op het moment, en laten die nou altijd exclusief BTW denken: 420,00 X 1,19 = 499,80 lijkt me dus duidelijk exclusief BTW mensen!
En dan dénk ik dat het toestel deze maand komt, de 7600 en de 7200 waren ook voor februari voorspeld, waarvan de 7600 nu ineens uit voorraad leverbaar zijn!
Owhjah, het zou wel fijn zijn als het ding T-Mobile SIM-locked kwam, scheelt weer poen
[ Voor 7% gewijzigd door THE_BASE op 02-02-2004 19:09 ]
Verwijderd
Neej is niet hetzelfde de pixels wel 128*128 maar heeft wel 65 duizend kleuren tegenover de 4096 kleuren van de 7250 dus...jozy schreef op 02 februari 2004 @ 18:41:
[...]
Het scherm van deze telefoon is aardig klein (128*128 geloof ik).
De fotos etc zien er dan zowiezo minder goed uit als op een groter scherm.
volgens mij is het type scherm ook idd van een 7250 etc serie, maar dat weetik niet heel zeker
en TFT ipv DSTN, dat scheelt bij laptops iig wel erg veel!
Verwijderd
Ook deze leverancier heb ik de prijs van gekregen.... voorlopig is het een richtprijs, maar meestal blijft de prijs bij ontroductie hetzelfde!THE_BASE schreef op 02 februari 2004 @ 19:07:
[...]
Okay, mijn bron ligt bij Mobicall, hoofdleverancier van Nokia. Heeft weinig zin dit te ontkennen. De prijs ligt zo tussen de 499,- en de 519,- (blijft een schatting, maar de inkoopprijs is mij bekend inmiddels).
Ik heb de inkoopprijs vandaag zwart op wit gekregen, dus neem aan dat het daarbij blijft!Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 21:01:
[...]
Ook deze leverancier heb ik de prijs van gekregen.... voorlopig is het een richtprijs, maar meestal blijft de prijs bij ontroductie hetzelfde!
Nu maar hopen dat er inderdaad een T-Mobile gelocked kreng komt, scheelt al gauw 50-100 euro!
Verwijderd
En ja wat is dan de inkoopprijs dan?!THE_BASE schreef op 02 februari 2004 @ 22:12:
[...]
Ik heb de inkoopprijs vandaag zwart op wit gekregen, dus neem aan dat het daarbij blijft!
Nu maar hopen dat er inderdaad een T-Mobile gelocked kreng komt, scheelt al gauw 50-100 euro!
En als er een locked versie komt zal ie misschien ook wel weer een tmobile menu enz hebben en namen op cover!
Kijk maar eens naar de samsung e700!!
Doe mij maar een sim locked vrij! Koop een 6230 of niet he!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 23:23 ]
Dacht je dat ik de inkoopprijs hier ging melden...niet echt slim heVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 23:21:
[...]
En ja wat is dan de inkoopprijs dan?!
En als er een locked versie komt zal ie misschien ook wel weer een tmobile menu enz hebben en namen op cover!
Kijk maar eens naar de samsung e700!!
Doe mij maar een sim locked vrij! Koop een 6230 of niet he!
Ik weet iig zeker dat die kutfoons een marge hebben van heb-ik-jou-daar...... wat een geldklopperij....THE_BASE schreef op 03 februari 2004 @ 08:16:
[...]
Dacht je dat ik de inkoopprijs hier ging melden...niet echt slim he
(geldt ook voor andere merken)
no comment
Ligt er natuurlijk aan hoe hoog je de verkoopprijs maaktMartinus schreef op 03 februari 2004 @ 08:44:
[...]
Ik weet iig zeker dat die kutfoons een marge hebben van heb-ik-jou-daar...... wat een geldklopperij....
(geldt ook voor andere merken)
Overigens vandaag T-Mobile Binnendienst gebeld en die gelockte versie is een broodje aap verhaal
ik vergelijk inkoop, met de gemiddelde verkoopprijsTHE_BASE schreef op 03 februari 2004 @ 11:48:
[...]
Ligt er natuurlijk aan hoe hoog je de verkoopprijs maakt
Overigens vandaag T-Mobile Binnendienst gebeld en die gelockte versie is een broodje aap verhaal
no comment
Dan kun je ook uitgaan van de gemiddelde inkoopprijs, die voor elke organisatie weer anders is, zo ook weer het aantal dat een keten tegelijk besteld...bla bla blaMartinus schreef op 03 februari 2004 @ 11:59:
[...]
ik vergelijk inkoop, met de gemiddelde verkoopprijs
Om terug te komen op het toestel: iemand al zicht op releasedate?
Inkoopprijs is € 320,- excl. btw dus € 380,80 inclusief. Hij is dus op dit moment goedkoper dan de 6220. Het voordeel van de 6220 is, dat deze er al wel is.........:(
Wat maakt het nou uit of mensen de inkoopprijs weten?? Hij wordt er echt niet goedkoper op!
Wat maakt het nou uit of mensen de inkoopprijs weten?? Hij wordt er echt niet goedkoper op!
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Kijk, dit bedoel ik, mijn inkoopprijs is stukken goedkoper, daarnaast is de 6220 onder de inkoopprijs van de 6230 gekomen sinds maandag. Vandaar dat ik géén uitspraken doe over de inkoopprijs. Heeft trouwens geen belang voor iemand in dit forum!?yeroen1979 schreef op 03 februari 2004 @ 16:19:
Inkoopprijs is € 320,- excl. btw dus € 380,80 inclusief. Hij is dus op dit moment goedkoper dan de 6220. Het voordeel van de 6220 is, dat deze er al wel is.........:(
Verwijderd
Kan me niet schelen wat de verkoopprijs is/wordt, dat zien we wel bij het afrekenen. Interessanter idd is de leverdatum. Bij Phonestreet.nl zeggen ze "misschien over 3 weken" tsja, zet hem dan níet op je site...THE_BASE schreef op 03 februari 2004 @ 16:34:
[...]
Kijk, dit bedoel ik, mijn inkoopprijs is stukken goedkoper, daarnaast is de 6220 onder de inkoopprijs van de 6230 gekomen sinds maandag. Vandaar dat ik géén uitspraken doe over de inkoopprijs. Heeft trouwens geen belang voor iemand in dit forum!?
Ook ik begin steeds minder te geloven dat het snel wordt. Het kreng ligt vast allang in een groot magazijn te wachten op zijn nieuwe baasjeVerwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 16:53:
[...]
Kan me niet schelen wat de verkoopprijs is/wordt, dat zien we wel bij het afrekenen. Interessanter idd is de leverdatum. Bij Phonestreet.nl zeggen ze "misschien over 3 weken" tsja, zet hem dan níet op je site...
Verwijderd
deze week is trouwens de 6220 behoorlijk in prijs gezakt heb ik wel gezien, dus de 6220 is weer goedkoper dan de 6230 geworden!
Bij gsmsdealer staat hij inmiddels in de prijslijst, voor het mooie bedrag van €415,- incl. verzendkosten. voor het geval dit nog niet gemeld is
linkje: Nokia @ gsmdealer
Jammer genoeg is hij om een of andere reden niet in combinatie met een abonnement te bestellen. Tevens is hij niet op voorraad, maar dat lijkt me duidelijk
linkje: Nokia @ gsmdealer
Jammer genoeg is hij om een of andere reden niet in combinatie met een abonnement te bestellen. Tevens is hij niet op voorraad, maar dat lijkt me duidelijk
Verwijderd
Kan iemand mij meer vertellen over nokia's die te gebruiken zijn als afstandsbediening. Als dit kan is dit dan een kwestie van simpel een applicatie downloaden of ligt dit gecompliceerder
En kan dat ook met de nokia 6230??
Hiernaast wilde ik ff melden dat de nokia 6230 op internet rond de 400 euro zal liggen. Zie bijv www.gsmhuis.nl (€377,- ex verz) en www.gsmplaza.nl (€399,- ex verz) lijkt me toch een stuk beter dan die eerder genoemde prijzen: €500
Hiernaast wilde ik ff melden dat de nokia 6230 op internet rond de 400 euro zal liggen. Zie bijv www.gsmhuis.nl (€377,- ex verz) en www.gsmplaza.nl (€399,- ex verz) lijkt me toch een stuk beter dan die eerder genoemde prijzen: €500

Verkoopprijs bij ons bekend: € 459,- incl. BTW. Vrij goedkoop met een 2-jarig T-Mobile of Vodafone abonnementje. Op dit moment staat de 6220 nog op € 509,-Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 09:01:
Kan iemand mij meer vertellen over nokia's die te gebruiken zijn als afstandsbediening. Als dit kan is dit dan een kwestie van simpel een applicatie downloaden of ligt dit gecompliceerderEn kan dat ook met de nokia 6230??

Verwijderd
Afstandsbedienings-functie is alleen te installeren op GSM's die op Symbain draaien (dus niet de 6230), zoals de 7650 of de 6600. Heet irRemote is te downloaden van bijvoorbeeld aivanet.org of groups.yahoo.com.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 09:01:
Kan iemand mij meer vertellen over nokia's die te gebruiken zijn als afstandsbediening. Als dit kan is dit dan een kwestie van simpel een applicatie downloaden of ligt dit gecompliceerderEn kan dat ook met de nokia 6230??
Okay, volgende vraag: welke geheugenkaartjes gaan erin? MMC of SD? En alleen Nokia of ook lekker goedkope kaartjes...iemand een adresje voor goedkope kaartjes?
MMC gaat erin. Ik denk dat het net als de 6600 niet uitmaakt wat voor merk erin gaat.THE_BASE schreef op 04 februari 2004 @ 10:41:
Okay, volgende vraag: welke geheugenkaartjes gaan erin? MMC of SD? En alleen Nokia of ook lekker goedkope kaartjes...iemand een adresje voor goedkope kaartjes?
Hier een link van een 256 MB MMC kaartje. 74 eurootjes
pricewatch: MultiMedia Card 256MB (No Name)
Hartstikke bedankt Bram!
Even een update: heb gebeld met mijn leverancier en er is gewoon nog niets bekend wanneer de Nokia 6230 uitgeleverd gaat worden! Treurig...maar jah, bekend van Nokia!
Even een update: heb gebeld met mijn leverancier en er is gewoon nog niets bekend wanneer de Nokia 6230 uitgeleverd gaat worden! Treurig...maar jah, bekend van Nokia!
Verwijderd
wel mooi dat hij bij gsmhuis al te krijgen is met geld toe!THE_BASE schreef op 04 februari 2004 @ 12:17:
Hartstikke bedankt Bram!

gedurft trouwens om nu al 6230 in je signature te zetten, misschien moet ik dat ook maar doen!
ik heb hem vandaag bestelt bij Tell Me . De dame aan de kassa zei dat ie in de lijst stond en dat als ze hem bestelde dat het hooguit 1,5 a 2 weken zou duren voordat ie binnen is. Dus heb ik hem maar meteen besteld. Ik moet er met verlenging van mijn vodafone 180 abbo 395 euri voor betalen.
Bij belcompany vertelden ze me trouwens dat ze hem pas in week 15 binnenkregen, dus ben ik benieuwd of ik hem bij tell me nu dus wel in die 2 weken die ze zeiden binnenkrijg.
Bij belcompany vertelden ze me trouwens dat ze hem pas in week 15 binnenkregen, dus ben ik benieuwd of ik hem bij tell me nu dus wel in die 2 weken die ze zeiden binnenkrijg.
Nou, ik wil je pret niet onderdrukken, maar ik werk dus bij Tell Me en ik heb vandaag gebeld met Mobicall, onze leverancier. Totaal nog NIETS van bekend hoor. Welke Tell Me ben je geweest als ik vragen mag?DaMook schreef op 04 februari 2004 @ 18:00:
ik heb hem vandaag bestelt bij Tell Me . De dame aan de kassa zei dat ie in de lijst stond en dat als ze hem bestelde dat het hooguit 1,5 a 2 weken zou duren voordat ie binnen is. Dus heb ik hem maar meteen besteld. Ik moet er met verlenging van mijn vodafone 180 abbo 395 euri voor betalen.
Owh ik heb mijn baas lief aangekeken en krijg heb gratis op T-Mobile 150 2 jaar... toch liefVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 17:24:
[...]
wel mooi dat hij bij gsmhuis al te krijgen is met geld toe!T-mobile 450, 2 jarig contract, niet dat dat aantrekkelijk is, maar het is een optie. Helaas is ook bij gsmhuis de telefoon niet leverbaar op dit moment
.
gedurft trouwens om nu al 6230 in je signature te zetten, misschien moet ik dat ook maar doen!
Ik hoop toch niet dat je 395 euro hoeft bij te betalen, want dan had je hem net zo goed zonder verlenging kunnen kopen...DaMook schreef op 04 februari 2004 @ 18:00:
Dus heb ik hem maar meteen besteld. Ik moet er met verlenging van mijn vodafone 180 abbo 395 euri voor betalen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Tjah dat ligt niet aan Tell Me maar aan Vodafone. Die geven voor bestaande klanten minder subsidies dan aan nieuwe klanten. Ik zou een nieuw abo hebben genomen!Macer schreef op 04 februari 2004 @ 19:59:
[...]
Ik hoop toch niet dat je 395 euro hoeft bij te betalen, want dan had je hem net zo goed zonder verlenging kunnen kopen...
Maar ik zie verschillende mensen beweren dat het scherm van de T630 stukken beter is dan die van de 6230. Waar is dat op gebaseerd? het enige verschil in specs dat ik kan vinden is het aantal pixels - ofwel het scherm van de T630 is langer/hoger. Kan iemand hier meer over vertellen?Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 20:27:
Neej is niet hetzelfde de pixels wel 128*128 maar heeft wel 65 duizend kleuren tegenover de 4096 kleuren van de 7250 dus...
Jah, dat vat ik dus ook niet helemaal. 65.536 kleuren zijn toch gewoon 65.536 kleuren? Maakt toch niet uit hoeveel pixels..okay des te groter des te makkelijker, maar het mag niet uitmaken!mboots schreef op 04 februari 2004 @ 21:25:
[...]
Maar ik zie verschillende mensen beweren dat het scherm van de T630 stukken beter is dan die van de 6230. Waar is dat op gebaseerd? het enige verschil in specs dat ik kan vinden is het aantal pixels - ofwel het scherm van de T630 is langer/hoger. Kan iemand hier meer over vertellen?
Ik ben bij de tell me in Valkenswaard geweest, en dat vrouwtje zei toch echt 1,5 week. Ik hoop dat ze gelijk heeft, anders zal ik langer moeten wachten, of ik cancel de bestelling en ga verder kijken voor een ander toestel (sendo X, SE p900 Nokia 6600)THE_BASE schreef op 04 februari 2004 @ 19:34:
[...]
Nou, ik wil je pret niet onderdrukken, maar ik werk dus bij Tell Me en ik heb vandaag gebeld met Mobicall, onze leverancier. Totaal nog NIETS van bekend hoor. Welke Tell Me ben je geweest als ik vragen mag?
ja dat kon ook, maar ik wil hetzelfde nummer houden en wel bij vodafone blijven. Dus zat er niks anders op als verlengen.THE_BASE schreef op 04 februari 2004 @ 20:14:
[...]
Tjah dat ligt niet aan Tell Me maar aan Vodafone. Die geven voor bestaande klanten minder subsidies dan aan nieuwe klanten. Ik zou een nieuw abo hebben genomen!
[ Voor 35% gewijzigd door DaMook op 04-02-2004 22:47 ]
Tjah, ik help het je hopen. Als zij hem heeft, heb ik 'm ook!!! Of zij moet een andere leverancier erbij hebben...DaMook schreef op 04 februari 2004 @ 22:28:
[...]
Ik ben bij de tell me in Valkenswaard geweest, en dat vrouwtje zei toch echt 1,5 week. Ik hoop dat ze gelijk heeft, anders zal ik langer moeten wachten, of ik cancel de bestelling en ga verder kijken voor een ander toestel (sendo X, SE p900 Nokia 6600)
[...]
ja dat kon ook, maar ik wil hetzelfde nummer houden en wel bij vodafone blijven. Dus zat er niks anders op als verlengen.
Verwijderd
Ik vrees ook dat dat lieve vrouwtje je iets heeft voorgehouden... Snap niet dat je niet je contract verlengt op i-net met cashback, heb je je telefoon ook nog goedkoper... E387 voor los toestel zonder sim-lock op gsmhuis toch? en jij wil E395 bij gaan lappen? Kan het aan Tell Me of aan Vodafone liggen, je moet t zelf weten, maar ik vind het DOM!DaMook schreef op 04 februari 2004 @ 18:00:
Het zal wel een kwestie van weken zijn maar ik heb ook het gevoel dat ie nu echt snel komt.
Over dat schermpje: 65k kleuren moet inderdaad gewoon goed zijn, iedereen die het gaat vergelijken met de SE t630, prima, lekker doen, maar laten we nu gewoon eerst eens wachten tot beide telefoons daadwerkelijk uit zijn...
Geeft Vodafone dan helemaal geen bonus voor verlengen??THE_BASE schreef op 04 februari 2004 @ 20:14:
[...]
Tjah dat ligt niet aan Tell Me maar aan Vodafone. Die geven voor bestaande klanten minder subsidies dan aan nieuwe klanten. Ik zou een nieuw abo hebben genomen!
Nope... korting op je toestel is even hoog als voor klanten die een nieuw abo nemen 
Vodafone is niet erug voordeling voor bestaande klanten
helaas

Vodafone is niet erug voordeling voor bestaande klanten

Nou je krijgt je standaard korting van de dealer en een extra bonus van 0,-, 15,- 35,- of 55,- als je een goeie klant bent...kweenie of je dat hebt, zou op je verlengingscontract moeten staan...Macer schreef op 05 februari 2004 @ 08:11:
[...]
Geeft Vodafone dan helemaal geen bonus voor verlengen??
...en als ie er niet binnen 2 weken is zou ik korting bedingen
Kleurechtheid?THE_BASE schreef op 04 februari 2004 @ 21:57:
[...]
Jah, dat vat ik dus ook niet helemaal. 65.536 kleuren zijn toch gewoon 65.536 kleuren? Maakt toch niet uit hoeveel pixels..okay des te groter des te makkelijker, maar het mag niet uitmaken!
Ik heb na mijn contract opzegging toch nog ff gebeld met T-Mobile om te vragen of ze nog een leuke deal voor me hadden met de 6230 erin.
Volgens het vrouwtje hadden ze die niet, dus dan toch maar weg daar en een deal ergens maken als de phone er is.
(wat btw nog zeker een maand gaat duren volgens mij..)
Volgens het vrouwtje hadden ze die niet, dus dan toch maar weg daar en een deal ergens maken als de phone er is.
(wat btw nog zeker een maand gaat duren volgens mij..)
Hier nog wat meer info over de 6230, stond op het howard forum. Iemand die hem aan het testen is.
Link van het topic:
http://www.howardforums.c...3&perpage=15&pagenumber=1
Dit heeft hij oa gezegd,
And yes, the phone was returned back monday, so have used my 7200 for a little week again now...
Back to the 6230:
A short review: I have used the phone during the weekend, and it didn't take me long to fall in love, and feel home, caus about everybody knows the Nokia Series 40, and this is like so. It's just (VERY) updated with functions, shortcuts, options, looks, ect. To take one of the major updates, the phone now support customization of the alarm-tones, the buttons in the "home-screen" and so on. Another nice thing, and really something i like about this phone, is the speed of the chip inside (actually there is 3 chips working as CPUs, where all other previous series40 phones, only have 2)... In the 7210 you could enter the menu, and press 4 times down, select, and 4 down, and it would be very clear what i mean when i say the phone lags, and are slow... But in the 6230 when you do the same, the phone responds RIGHT away, and never lags a bit... To test the speed, i also tried the SplinterCell game, that took ages to load on the 7210. The game loaded in no time and runned so smooth as it was made for.
The camera is also a nice feature, caus as you can see the pictures are wonderfull, and it gets the object in the darker situations, even thoug pictures always are best in the correct light... When pushing up, to enter the cam in standby-mode, you can also select between the camera-modes (Nightmode, Standart ect.) by using the arrows to the left and right...
The buttons are in my oppinion (know the discussion about buttons are endless) great... The buttons give you the feeling that you pressed right, and that click-feeling, without being noisy or anything like that....
The screen is a much debated subject, as many people think the phone has a way to small screen... When i look at the phone i can se what people mean after looking at my 6600, but i will never concider this as a let-down. The screen i superb quality, really sharp and beautifull in the colours, and the Nokia Series 40 don't need a bigger screen, it's made for the 128x128, and it looks good....
Like i said, i tried the mp3 player, and it sounds very nice, just like a normal player, but in i phone i had a MP3 on my MMC, and also tried it as a ringingtone, and .... NICE! The speaker sounds very nice, not some can-sound, but good (not like the Subwoofer in the car, but ok )
To conclude, it's a really great phone, with a superb featureset, and no doubt at all this phone will blow many others way off the market... It going to be a cheap solution concidering the cam, mp3, nice phone, in one unit, and many is going to buy it for that. Also Nokia has made the looks of the phone nice, classic, and stylish, so that no one will be scared away (like some is of the 7600 ect.)
So by my oppinion, this must be somewhat the ultimate phone, or at least one of them
Hier nog een foto gemaakt met de ingebouwde cam.

Link van het topic:
Dit heeft hij oa gezegd,
And yes, the phone was returned back monday, so have used my 7200 for a little week again now...
Back to the 6230:
A short review: I have used the phone during the weekend, and it didn't take me long to fall in love, and feel home, caus about everybody knows the Nokia Series 40, and this is like so. It's just (VERY) updated with functions, shortcuts, options, looks, ect. To take one of the major updates, the phone now support customization of the alarm-tones, the buttons in the "home-screen" and so on. Another nice thing, and really something i like about this phone, is the speed of the chip inside (actually there is 3 chips working as CPUs, where all other previous series40 phones, only have 2)... In the 7210 you could enter the menu, and press 4 times down, select, and 4 down, and it would be very clear what i mean when i say the phone lags, and are slow... But in the 6230 when you do the same, the phone responds RIGHT away, and never lags a bit... To test the speed, i also tried the SplinterCell game, that took ages to load on the 7210. The game loaded in no time and runned so smooth as it was made for.
The camera is also a nice feature, caus as you can see the pictures are wonderfull, and it gets the object in the darker situations, even thoug pictures always are best in the correct light... When pushing up, to enter the cam in standby-mode, you can also select between the camera-modes (Nightmode, Standart ect.) by using the arrows to the left and right...
The buttons are in my oppinion (know the discussion about buttons are endless) great... The buttons give you the feeling that you pressed right, and that click-feeling, without being noisy or anything like that....
The screen is a much debated subject, as many people think the phone has a way to small screen... When i look at the phone i can se what people mean after looking at my 6600, but i will never concider this as a let-down. The screen i superb quality, really sharp and beautifull in the colours, and the Nokia Series 40 don't need a bigger screen, it's made for the 128x128, and it looks good....
Like i said, i tried the mp3 player, and it sounds very nice, just like a normal player, but in i phone i had a MP3 on my MMC, and also tried it as a ringingtone, and .... NICE! The speaker sounds very nice, not some can-sound, but good (not like the Subwoofer in the car, but ok )
To conclude, it's a really great phone, with a superb featureset, and no doubt at all this phone will blow many others way off the market... It going to be a cheap solution concidering the cam, mp3, nice phone, in one unit, and many is going to buy it for that. Also Nokia has made the looks of the phone nice, classic, and stylish, so that no one will be scared away (like some is of the 7600 ect.)
So by my oppinion, this must be somewhat the ultimate phone, or at least one of them

Verwijderd
Damn, nu wordt ik nóg ongeduldiger!
Bram schreef op 05 februari 2004 @ 16:20:
Hier nog wat meer info over de 6230, stond op het howard forum. Iemand die hem aan het testen is.
Link van het topic:
Dit heeft hij oa gezegd,
Back to the 6230:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, dat ik 'm wil hebben had ik allang besloten. De enige vraag die me nu nog rest is waar die zo snel mogelijk geleverd wordt i.c.m. een T-mobile abonnementsverlenging...?!
Verwijderd
P'cies, me too . En in welke kleuren wordtie leverbaar; vond de licht-gouden versie waarvan hier eerder een foto werd getoond wel cool. Samen met een leuk frontje, dan kunnen we er weer even tegenaan...
e1f schreef op 05 februari 2004 @ 17:07:
Tja, dat ik 'm wil hebben had ik allang besloten. De enige vraag die me nu nog rest is waar die zo snel mogelijk geleverd wordt i.c.m. een T-mobile abonnementsverlenging...?!
Okay, daar kan ik wel antwoord op geven. Het toestel heet volledig: Nokia 6230 Graphite. Dus wordt enkel in het zwart geleverd, en met frontjes kun je aan de slagVerwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 17:12:
P'cies, me too . En in welke kleuren wordtie leverbaar; vond de licht-gouden versie waarvan hier eerder een foto werd getoond wel cool. Samen met een leuk frontje, dan kunnen we er weer even tegenaan...
[...]
En uiteraard ben ik één van de eerste die het kreng mag hebben, aangezien ik al in backorder sta. Het enige is dat ik twijfel voor T-Mobile 150 2 jaar gratis of T-Mobile 150/225 1 jaar...iemand advies (vraagt een verkoper, moet je nagaan!)
In kan nu echt niet meer wachten!!!!Bram schreef op 05 februari 2004 @ 16:20:
...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou voor één jaar gaan, dan maar iets bijbetalen, als je telefoon het jaar daarna nog goed is kan je verlengen met cashback (levert meer op dan dat je bij moest betalen). En anders kan je weer een nieuw telefoontje uitzoeken. In ieder geval levert het je meer op wanneer je één jarig verlengt (of afsluit).
Waar kan ik 'm al bestellen i.c.m. T-mobile verlenging?? Dat ik 'm ook krijg zodra die binnenkomt zeg maar...
Waar kan ik 'm al bestellen i.c.m. T-mobile verlenging?? Dat ik 'm ook krijg zodra die binnenkomt zeg maar...
Jah, ik doe één jaar. Je kan hem bij mij bestellen, zend ik 'm wel door naar je...ik heb alleen je bankpasje en je ID nodige1f schreef op 05 februari 2004 @ 19:20:
Ik zou voor één jaar gaan, dan maar iets bijbetalen, als je telefoon het jaar daarna nog goed is kan je verlengen met cashback (levert meer op dan dat je bij moest betalen). En anders kan je weer een nieuw telefoontje uitzoeken. In ieder geval levert het je meer op wanneer je één jarig verlengt (of afsluit).
Hey guys... zoals je misschien in het topic over de SPV al wel gelezen hebt kan ik ook niet langer wachten om € 495,- uit te geven begin maart.
Dat is de info die ik vanmiddag door kreeg van de plaatselijke telefoonboer. Prijs is voor het losse toestel. Ik ben net begonnen aan een abonnement van 2 jaar bij Orange dus. Geen abbo nodig voorlopig
Dat is de info die ik vanmiddag door kreeg van de plaatselijke telefoonboer. Prijs is voor het losse toestel. Ik ben net begonnen aan een abonnement van 2 jaar bij Orange dus. Geen abbo nodig voorlopig
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
Inkoopactie? 
Niet verkeerd... 256MB al vanaf € 69,-
Lijkt mij de interresantste. 128MB zit op € 40,- en 512MB begint bij € 169,-
Niet verkeerd... 256MB al vanaf € 69,-
Lijkt mij de interresantste. 128MB zit op € 40,- en 512MB begint bij € 169,-
[ Voor 86% gewijzigd door The.EMP3ROR op 05-02-2004 21:35 . Reden: Kan veel goedkoper. ]
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
Hoe bedoel je dat?
Ik heb trouwens weer wat nieuwe foto's!!! Overigens heette het prototype MATRIX!
[ Voor 72% gewijzigd door THE_BASE op 05-02-2004 22:33 . Reden: Nieuwe foto's online @ mobilesux.com ]
Waarom quote je die lap nou dan SvdW? 
Kerel is vrij positief over de phone iig, hij klinkt ook als een semi specialist.
Kerel is vrij positief over de phone iig, hij klinkt ook als een semi specialist.
Verwijderd
Als je me verteld hoe ik met je in contact kan komen BASE, wil ik hem ook wel graag bij jou bestellenTHE_BASE schreef op 05 februari 2004 @ 19:49:
[...]
Jah, ik doe één jaar. Je kan hem bij mij bestellen, zend ik 'm wel door naar je...ik heb alleen je bankpasje en je ID nodig
ik krijg er toch behoorlijk een stijve flip van...
heb nu een 3200 (tijdelijk, voor mn BrEeZaH nichtje gekocht
) en die begint me nu al de keel uit te hangen..
Mn abbo bij T-mobile loopt op 24 maart af... en ik wil em verlengen icm een 6230 (300 met sms 80, 1 jarig)
hoe kan je dit het beste fixen? gewoon w88 tot de telefoon er is of iig aangeboden wordt bij het bedrijf waar je hem vandaan wilt halen en dan zsm bestellen?
of is het ook van tevoren te fixen, zodat ik zeker weet dat niet mn abbo ongemerkt verlengd wordt, en ik de 'korting' misloop...
heb nu een 3200 (tijdelijk, voor mn BrEeZaH nichtje gekocht
Mn abbo bij T-mobile loopt op 24 maart af... en ik wil em verlengen icm een 6230 (300 met sms 80, 1 jarig)
hoe kan je dit het beste fixen? gewoon w88 tot de telefoon er is of iig aangeboden wordt bij het bedrijf waar je hem vandaan wilt halen en dan zsm bestellen?
of is het ook van tevoren te fixen, zodat ik zeker weet dat niet mn abbo ongemerkt verlengd wordt, en ik de 'korting' misloop...
Bij mij dus hetzelfde verhaal (nahja..., op die flip na dan
, en ik zit nog met m'n 3330). Mijn abbo is al in januari afgelopen en ik zit nu met smart te wachten op deze telefoon, zodat ik weer fijn kan verlengen.
Gelukkig zit er voor mij ook een verlenging aan te komen
Mijn Orange 30 gaat naar een Orange 40 voor 1 jaar... (Of als het nog lang duurt ga ik wel weer naar T-Mobile) Dus ik kan niet w88 tot ie eindelijk leverbaar is..
Owh, jullie hoeven me alleen maar te e-mailen. Kijk, als ie leverbaar is, dan verzend ik 'm natuurlijk. Maar ik moet hem wel in backorder plaatsen (zoals iedere winkel) want er komen echt géén hordes het land binnen Nokia kennende!Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 00:05:
[...]
Als je me verteld hoe ik met je in contact kan komen BASE, wil ik hem ook wel graag bij jou bestellen. Wanneer krijg jij ze ong geleverd? Wil nl ook verlengen icm T-Mob 150 1 jr.
e-mail of yorchatbuddy@hotmail.com voor MSN Messenger!
Dit topic is gesloten.