Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39
De software moet natuurlijk wel worden getest enzo. Als er tijdens tests wat misgaat, moet het opnieuw worden ontworpen. Ik heb de 1.6 maar die is in 1 woord ruk. Dat weten ze bij Orange ook en ze zijn er keihard mee bezig om alle bugs eruit te krijgen. Reken maar dat er hard aan wordt gewerkt.

Ik heb tot nu toe 1 echt voordeel gehad aan de nieuwe testsoftware: De batterij ging overduidelijk langer mee dan de vorige versies! Na 2 dagen pas opladen en 's nachts gewoon de telefoon aangelaten.
Het internet lijkt ook wat sneller te werken en de verbinding blijft wat stabieler.

Alleen de rest werkt nog niet zo goed. Ik denk dat het beter is om meteen een bugvrije update uit te brengen, dan nu een update en morgen iedereen hier die zeikt dat dit en dat niet goed werkt. Begrijp me niet verkeerd, ik had ook liever de update nu al gezien, maar helaas. ff geduld nog.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Ik vind het best een fijne telfoon alleen ik mis 1 belangrijke applicatie: Mail! En ndan niet pOutlook die 1 account aan kan, maar een goed mailprogramma dat meerdere ccounts kan checken. X-Mail heeft te veel problemen (niet onthouden van wachtwoorden bijv) en Mail Center van Sunnysoft wil te vaak alles nog eens downloaden :( Iemand een idee voor een ander programma?
Verder is het inderdaad wachten op die update, vooral voor de batterij, mms werkt hier al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:56
Dat van dat mms vind ik zelf ook zwaar onder de maat.
En dure telefoon kopen met mms support, ok wat later is het ook mogelijk op het netwerkt.
Maar nee omdat de software niet goed is kan het niet een smartphone.
Daarnaast heeft de telefoon bij lange na niet de beloofde standby tijd die op de kaartjes staat in de winkel (160 uur voor een e-100 ja me kontgat)
Ze beloven een hoop maar maken dit niet waar.
Volgend jaar lekker me toestel sim-lock vrij en dan over naar telfort (kwa prijs stukke goedkoper)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat nu ook op de engelse orange site:

Orange have taken all steps to minimise any impact to customers and are committed to delivering innovative communications capabilities. We plan to distribute the software fix for this in December 2003.

Please note that this update to the .NET Messenger Service will not affect Orange customers with an SPV E200 or Motorola MPX200.

Helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
maar één woord voor: sneu. Eerst beloven, en dan niks leveren.

Zelfde voor MMS met mijn kaart. Probleem is netwerk-gerelateerd. 2 weken geleden zou het binnen 24 uur gefixed zijn. En ik ben nu nog steeds geen stap verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

HunterPro schreef op 26 november 2003 @ 00:32:
[...]

voor m'n pa :) even netwerk-unlockje er op, en kan ie met Vodafone aan de gang :)
werkt dat een beetje, zo'n svp met vodafone?
Vodafone live met email ook, of kan dat alleen met door vodafone bepaalde telefoons?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Peewee_Herman schreef op 28 november 2003 @ 18:56:
[...]

werkt dat een beetje, zo'n svp met vodafone?
Vodafone live met email ook, of kan dat alleen met door vodafone bepaalde telefoons?
ik heb ook nog een vodafone businessconnect card; daarbij krijg je een smtp account etc waardoor je er ook mee kunt mailen etc. Die sim gaat dan in de spv (stuk kleiner dan een laptop :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand MiDAC MIDP 2.0 nog ??? De link in de openingspost werkt niet meer en heb gezocht met google maar kan niks meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik heb gisteren trouwens wel succesvol me eerste mms verstuurd zonder iets aan me spv e100 te hebben veranderde (naast het ff bellen met de klantenservice).
Nu vraag ik me af, is het voor iedereen tot januari gratis mms of alleen voor nieuwe klanten?
En wat waren de mail instellingen ook al weer (ik weet dat het eerder gepost is maar ja got search geeft alleen het topic weer en niet de pagina :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op 29 november 2003 @ 15:28:Nu vraag ik me af, is het voor iedereen tot januari gratis mms of alleen voor nieuwe klanten?
Iedereen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
leuk, dat gratis MMS'en, als je verdomme met het vlaggeschip van Orange belt, en je kunt het %&*@#%(& niet gebruiken omdat ze het daar verkloten |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna iedereen kan het gewoon gebruiken hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 20:53:
Bijna iedereen kan het gewoon gebruiken hoor...
klopt, en Orange heeft toegegeven dat de fout bij hun ligt (en niet in m'n software zit), alleen zijn ze al > 2 weken bezig het probleem te verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

HunterPro schreef op 29 november 2003 @ 20:38:
leuk, dat gratis MMS'en, als je verdomme met het vlaggeschip van Orange belt, en je kunt het %&*@#%(& niet gebruiken omdat ze het daar verkloten |:( :(
Vlaggeschip is de e200, mms werkt prima :9~ , messenger helaas ook niet :(

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
didio schreef op 30 november 2003 @ 03:19:
Probeer Agile Messenger dan. Goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Smarron schreef op 30 november 2003 @ 09:16:
[...]
Probeer Agile Messenger dan. Goed alternatief.
Staat er al op :) Werkt inderdaaad perfect.

Nog even een vraag die zeker hier al aan bod gekomen is maar probeer dat nog maar eens terug te vinden, hoe formatteer ik mijn telefoon, zodat alles weer helemaal schoon is en alle software weg is. (e200)

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

klaasbram schreef op 29 november 2003 @ 15:28:
Nu vraag ik me af, is het voor iedereen tot januari gratis mms of alleen voor nieuwe klanten?
Tot en met januari zelfs :*)

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
[...]

op het moment dat ik 'm kocht was de SPV1 de topper, en iedereen die bij Orange werkt, heeft zo'n kreng gekregen. Met een dergelijk groot draagvlak onder je eigen mensen zou je toch mogen hopen dat updates eerder beschikbaar zijn, ondersteuning beter is en de kwaliteit van de dienst zoals die geleverd wordt via de SPV hoger is?

Ter info: ik betaal alweer enkele maanden 30 euro (66 gulden!) per maand aan abbokosten, en ik gebruik mijn telefoon veelvuldig voor m'n werk waardoor ik vaker rond de 75 euro uitkom. Dat betekent dat ik elke maand 165 gulden (!) zo het laatje van Orange inschuif. Dan mag je toch wel wat betere ondersteuning krijgen dan 'die update is uitgesteld' en 'mms met de spv werkt niet'? Dat zijn gewoon kortzichtige klote-uitspraken waarvan ik niet verwachtte ze bij Orange te treffen. En verder het feit dat het weeeeeeeeeeeken duurt voor MMS met mijn sim werkt, vind ik schandalig. En wees dan als Orange een vent om te zeggen 'sorry, u mag zodra MMS werkt 2 maandjes gratis MMS'en'.

[ Voor 40% gewijzigd door HunterPro op 30-11-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

HunterPro schreef op 30 november 2003 @ 12:02:
[...]

op het moment dat ik 'm kocht was de SPV1 de topper, en iedereen die bij Orange werkt, heeft zo'n kreng gekregen. Met een dergelijk groot draagvlak onder je eigen mensen zou je toch mogen hopen dat updates eerder beschikbaar zijn, ondersteuning beter is en de kwaliteit van de dienst zoals die geleverd wordt via de SPV hoger is?

Ter info: ik betaal alweer enkele maanden 30 euro (66 gulden!) per maand aan abbokosten, en ik gebruik mijn telefoon veelvuldig voor m'n werk waardoor ik vaker rond de 75 euro uitkom. Dat betekent dat ik elke maand 165 gulden (!) zo het laatje van Orange inschuif. Dan mag je toch wel wat betere ondersteuning krijgen dan 'die update is uitgesteld' en 'mms met de spv werkt niet'? Dat zijn gewoon kortzichtige klote-uitspraken waarvan ik niet verwachtte ze bij Orange te treffen. En verder het feit dat het weeeeeeeeeeeken duurt voor MMS met mijn sim werkt, vind ik schandalig. En wees dan als Orange een vent om te zeggen 'sorry, u mag zodra MMS werkt 2 maandjes gratis MMS'en'.
Das zeker waar..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens Orange moet Messenger het gewoon doen op de e200, tenminste dat staat op hun website. Opzich zou het me niks verbazen trouwens als Orange een vergoeding gaat aanbieden aan SPV gebruikers. Bijv. gratis share voor 2 maandjes, zoiets. Ik vind Orange meestal erg service gericht, behalve dan met de spv update.... valt ff tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

Ondanks het uitblijven van die update en de soms wat rare fratsen van het ding wil ik um voorlopig niet kwijt. Dacht dat ik het al had gezegd maar m'n vriendin heeft gister een Orange abo afgesloten en toen zei de charmante dame die ons hielp dat ze echt vage dingen was tegen gekomen tijdens het testen van 1.6 (alle berichten die werden verwijderd bij het ontvangen van een mms b.v.) dat Orange dus heeft besloten nog even te wachten, de planning nu is half december en nog steeds is het de bedoeling dat je een cd thuis krijgt met de update en dat je het via de site kan downen.

Ik heb m'n spv trouwens later gekocht, kan ik dit bij Orange doorgeven? Wil die update nl. wel op cd krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

Heb Orange 'ns gebeld en die 1.6 update is inderdaad in een testfase. Vooral vanwege msn. En wanneer ze verwachten klaar te zijn? "Nou meneer, misschien dat u zo rond begin maart weer contact op zou willen nemen"...Lekker is dat...

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HunterPro schreef op 29 november 2003 @ 21:20:
klopt, en Orange heeft toegegeven dat de fout bij hun ligt (en niet in m'n software zit), alleen zijn ze al > 2 weken bezig het probleem te verhelpen...
Ok, maar je zegt dat de SPV klote is... Maar dat is dan toch niet zo? En als jij redelijk aan Orange vraagt of jij langer gratis mag MMS'en lijkt me dat ze dat wel doen. Ze zullen dan wel eerst MMS in rekening brengen en daarna het totaal crediteren want ze kunnen niet voor 1 iemand gratis MMS laten doorlopen. Loop desnoods even een shop van ze binnen, die krijgen vaak meer voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

trimakassi schreef op 30 november 2003 @ 18:52:
Heb Orange 'ns gebeld en die 1.6 update is inderdaad in een testfase. Vooral vanwege msn. En wanneer ze verwachten klaar te zijn? "Nou meneer, misschien dat u zo rond begin maart weer contact op zou willen nemen"...Lekker is dat...
Lijkt me een geval van onwetende klantenservice, lees m'n post maar eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb besloten om m'n SPV toch maar niet te verkopen. Als de nieuwe software update uit is lijkt me het weer een perfect toestel waarvoor ik hem ook heb aangeschaft. En naast de korte batterijduur is er niks mis met dit zeer uitgebreide toestel.

Ik ben een weekje of wat geleden bij de Orange shop gaan informeren naar de software update. Eigenlijk wist de verkoper er niets van, maar hij verwachte de software tegelijkertijd met het beschikbaar komen van de E200, hij sprak van januari. Maar aangezien het wel eens uit kon lopen met Microsoft kwam hij op februari uit.

Met andere woorden, ik verwacht de update nog wel ergens voor mei 2004 :Y) (En nu maar hopen dat ik niet teleurgesteld word :P)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

AtHomer schreef op 30 november 2003 @ 21:26:
Ik heb besloten om m'n SPV toch maar niet te verkopen. Als de nieuwe software update uit is lijkt me het weer een perfect toestel waarvoor ik hem ook heb aangeschaft. En naast de korte batterijduur is er niks mis met dit zeer uitgebreide toestel.
Dat heb ik dus ook, ik kan bellen, smsen, mmsen, een spelletje (of tien :P) spellen, een muziekje luisteren, wappen, precies mijn eigen ringtones maken, helemaal m'n eigen scherm indelen, agenda beheren, contactpersonen met Outlook synchoniseren (nooooooooit meer op de telefoon de nummers beheren, wat een verademing) en ga zo maar door.. Als ik ga kijken wat er meer is vind ik deze perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik vraag me af he, als je iemand in de wacht zet, dat je dan een muziekje van phil collins of greensleaves kan laten afspelen,... lijkt me helemaal te gek :+

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

:( mijn SPV is ineens dood :? Donderdag lage batterij... ik telefoon doorgeschakeld naar mn zakelijke mobiel. Had mn oplader op de zaak laten liggen en had vrijdag vrij. Kom ik vandaag op de zaak, zet hem in de cradle.... HELEMAAL NIX!!!

Ik krijg hem niet mer opgestart, en het lampje brand ok niet als ie in de cradle staat.

Iemand een suggestie?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Roeligan schreef op 01 december 2003 @ 08:46:
:( mijn SPV is ineens dood :? Donderdag lage batterij... ik telefoon doorgeschakeld naar mn zakelijke mobiel. Had mn oplader op de zaak laten liggen en had vrijdag vrij. Kom ik vandaag op de zaak, zet hem in de cradle.... HELEMAAL NIX!!!

Ik krijg hem niet mer opgestart, en het lampje brand ok niet als ie in de cradle staat.

Iemand een suggestie?
Probeer 'm eens op te starten met de power er aan; als dat niet wil kun je het zelfde proberen terwijl je de record-knop (onder je powerknop) ingedrukt houdt. Als ie dan wel boot, even uit de cradle halen en accu lostrekken; als je dan je accu weer er opdrukt zou ie het weer gewoon moeten doen.

Als ie het dan nóg niet doet, zou je een firmware-reflash kunnen proberen; ik zou er echter even mee langs de Orange shop huppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

Roeligan schreef op 01 december 2003 @ 08:46:

Iemand een suggestie?
No offense, maar ik had dit ook een keer....het power cordje in de cradle wil nog eens loslaten. Moet je even checken of deze er goed in zit.... :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Je kunt ook proberen om de batterij eruit te halen, 5 sec. te wachten en weer terugstoppen en proberen te starten. Dit truukje gebruik ik ook best wel vaak, vooral voor vastlopers.

Paar dagen geleden had ik het programma geinstalleerd om het scherm via mijn PC te bedienen. Ik zat ermee te spelen en wou naar de gegevens van een contactpersoon kijken. Ik dacht "op de juiste knop drukken en niet op de knop zodat hij gaat bellen", maar helaas: ik drukte toch die verkeerde knop in. Snel geannuleerd, maar te laat. 2 Sec. later werd ik teruggebeld en ik haalde die kabel los om beter de telefoon vast te hebben. Toen ik ophing, had ik op mijn PC een connectionerror, wat makkelijk weg te klikken was. Maar mijn foontje was vastgelopen. :(
Wou ik rebooten (zoals bovenstaand), maar hij bleeft bij het MS bootscherm hangen. Nog een keer geprobeerd, weer niet. Pas toen ik mijn SD kaart eruit had gehaald, kon hij weer booten.

Wel vervelend al die vastlopers. Je kunt ze oplossen met een workaround, maar Microsoft c.q. Orange moet een echte oplossing vinden. :(

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik krijg idd de canary diag scherm als ik de record knop indruk... echter na meerdere malen de batterij eraf gehaald te hebben wil ie nog steeds niet opstarten, ook brand het lampje niet als ie in de cradle staat (ja stekkertjes zitten er goed in).

edit:

Ik doe de cradle nu in een ander stopcontact en hij doet het 8)7
Vaag want mn pc monitoren printer scanner etc zaten op hetzelfde blok en die doen het wel :X
iig thx voor de reacties

edit:

Hmmm ik reset maar daarna kan ik de phone nog steeds niet opstarten :? krijg trouwens ook niet die end knop op 1 van de 3 pagina's na de reset, al weerhield dit de vorige keer ook niet dat het wel was gelukt.

Tevens doet ie cradle het nu nergens meer.. vanaaf thuis eens kijken of ie dat met de gewone adapter ook doet... hij heeft blijkbaar wel genoeg power voor de reset...

[ Voor 31% gewijzigd door Roeligan op 01-12-2003 13:54 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.msmobiles.com/archives/2003.11.28_191417/msn.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

SPee schreef op 01 december 2003 @ 10:05:
*verhaal*
Wel vervelend al die vastlopers. Je kunt ze oplossen met een workaround, maar Microsoft c.q. Orange moet een echte oplossing vinden. :(
Sorry hoor maar al die software waar he't over hebt, daarvoor heb jeje Orange moeten UNLOCKEN, en toen je dat deed heb je met een agreement ingestemd.
Dusss MS en Orange moeten niks :) Je moet of gewoon de standaard software gebruiken (en ik moet zeggen, dat loopt allemaal best stabiel, heb nog nooit een vastloper gehad), of je moet niet zeuren als die compleet crashed.

Want die van mij is wel al paar keer vastgelopen met bijv. die emulators of javaVM of andere software waar ik me spv voor moest unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Wie gaat er dan ook zo'n telefoon locken |:(
Gaan ze dat ook met Longhorn doen ?

Je wilt toch alle mogelijke dingen van je telefoon kunnen gebruiken, zonder dat je dure programma's ervoor moet kopen?
(ja, 5 euro vindt ik voor die programma's veel, temeer omdat ik ze heel weinig gebruik ! )

En als je iemand in de wacht zet, krijgt die ander een bericht. Of dat van Orange komt, of van je mobiel zelf weet ik niet. Maar of iemand ook zo'n wachttoon als bij <VulMaarEenHelpdeskMetLangeWachtrijIn> wil hebben als hij zijn vriend belt :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E200 is ook niet meer gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
SPee schreef op 01 december 2003 @ 20:57:
Wie gaat er dan ook zo'n telefoon locken |:(
Gaan ze dat ook met Longhorn doen ?

Je wilt toch alle mogelijke dingen van je telefoon kunnen gebruiken, zonder dat je dure programma's ervoor moet kopen?
(ja, 5 euro vindt ik voor die programma's veel, temeer omdat ik ze heel weinig gebruik ! )

En als je iemand in de wacht zet, krijgt die ander een bericht. Of dat van Orange komt, of van je mobiel zelf weet ik niet. Maar of iemand ook zo'n wachttoon als bij <VulMaarEenHelpdeskMetLangeWachtrijIn> wil hebben als hij zijn vriend belt :? :)
Als je kwaliteitssoftware wilt hebben op je mobieltje (iets wat mij behoorlijk gewenst lijkt), zit je nou eenmaal aan ontwikkel- en testkosten. Het feit dat je het kunt installeren zonder te unlocken betekent dat de software getest is en approved door MS en Orange voor gebruik op je SPV. Op die manier loop je veel minder kans op vastlopers, incompatibiliteiten en andere fratsen. Mag ik je er aan herinneren dat als jij belangrijke gegevens in je (pocket)outlook hebt staan, je telefoon crasht, je kunt 'm niet meer syncen hierdoor, en je moet hard resetten of flashen, dat je dan dikke kans hebt dit allemaal kwijt te zijn? Dan trek ik liever eens in de zoveel tijd die creditcard tevoorschijn om die applicatie die ík écht wil te kopen (of binnenkort hopelijk de walliecard :)), dan dat mijn verse contacts het digitale afvoerputje van m'n SPV in verdwijnen.

En dat toontje komt vast en zeker van Orange; bel de klantenservice met het verzoek 't uit te schakelen.

Waar ik trouwens nog wel flink geld voor zou willen betalen? Een telefoon-beantwoorder, liefst beetje programmeerbaar (voice response systeem anyone?) op m'n SPV, zodat ik niet de Orange voicemail hoef te bellen, maar dat mooi allemaal m'n mooie 256 mb SD'tje opvloeit :) Lijkt me toch niet zo lastig? :)

Of uberhaupt een gespreksregistratie, zodat ik met een druk op de knop een lopend gesprek kan registreren :) lijkt me heerlijk :) (en niet te vergeten gruwelijk handig, aangezien ik veel afspraken eventjes onderweg zonder pen en papier bij de hand maak, zou makkelijk zijn dit thuis allemaal uit te kunnen werken met een audiospelerdingetje en Outlook :))

[ Voor 13% gewijzigd door HunterPro op 01-12-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
vanuit modaco door mr.orange (Orange UK medewerker)

The final build of a new RUU tool and the 1.61 build have just been sent to Microsoft for NSTL approval, we are also in the process of testing the new RUU tool internally to ensure that their are no failures during the upgrade process.

The new RUU tool will ensure that user data is backed up before the update takes place and then restores the data back to the handset once the update is complete.

Therefore barring no natural disasters I fully expect the update to be available by Wednesday the 10th of Dec at the latest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
kijk, das goed nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
Tja, kijk is een paar bladzijdes (lees; alle SPV topics) terug 8)7

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Volgens mij is ie echt overleden....

Ik stop de gewone oplader erin, gaat het lampje rood branden voor 2/3 seconden, daarna nix meer. Ik kan af en toe wel een reset doen, maar opstarten ho maar...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:45
Op de site van orange staat niet meer dat msn niet meer werkt:

(Je kunt makkelijk contact maken tussen de SPV en je PC thuis of op het werk. Informatie uit je computer heb je dus zo op je SPV. Een MP3-speler, een camera en talloze games maken de SPV tot een entertainer op zakformaat. En met MSN Messenger heb je snel contact met wie je maar wilt.)

Ook staat er niet meer dat er een update van de software uitkomt. Zal versie 1.6 dan eindelijk gereleased zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ballebek schreef op 02 december 2003 @ 08:30:
[...]

Tja, kijk is een paar bladzijdes (lees; alle SPV topics) terug 8)7
Ik lees ze al vanaf het begin, wat je overigens ook had kunnen zien als je ze zelf gelezen hebt, want ik heb verschillende malen gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 20:35
llpineapple schreef op 02 december 2003 @ 11:07:

(Je kunt makkelijk contact maken tussen de SPV en je PC thuis of op het werk. Informatie uit je computer heb je dus zo op je SPV. Een MP3-speler, een camera en talloze games maken de SPV tot een entertainer op zakformaat. En met MSN Messenger heb je snel contact met wie je maar wilt.)

Ook staat er niet meer dat er een update van de software uitkomt. Zal versie 1.6 dan eindelijk gereleased zijn?
Ik heb gister gebeld met klantenservice en de update heeft erop gestaan, maar dat was van korte duur want er waren problemen mee en nou hebben ze het teug gedraaid! Ze weten niet wanneer de realease van 1.6 is.......

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Phoolie schreef op 02 december 2003 @ 12:09:
[...]

Ik lees ze al vanaf het begin, wat je overigens ook had kunnen zien als je ze zelf gelezen hebt, want ik heb verschillende malen gepost.
Yep, ikke ook vanaf het begin :)
Wat ik bedoel is dat het steeds wordt uitgesteld...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:45
llpineapple schreef op 02 december 2003 @ 11:07:

Denk bijna dat ik gek wordt. Nu staat weer hetzelfde verhaaltje als tijden op de site van orange. Gisteren stond er echt wat anders (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

ok, het lijkt er dus op dat de update nog wel even op zich laat wachten...grmbl....ik wil een langere stand-by tijd! :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Volgende telefoon wordt weer een heel simpel dingetje zonder fratsen, maar met een mooi uiterlijk. Deze telefoon is leuk, maar te lastig... software problemen altijd.. typisch windows ;)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Dan moet je snel wezen, want MS wil ook een grote speler op de mobile markt worden. En de mobieltjes worden meer geavanceerder. :+

Wat ik laatst opgemerkt heb; Als je een telefoonnummer inttoetst, zoekt hij dat nummer op in je contactpersonen lijst. Maar hij doet dat alleen bij de standaard nummers van je accounts. Is dit te veranderen dat hij ook naar de andere nummers kijkt die een account heeft. bv omdat je iemands huisnummer wel ken, maar zijn mobiel niet, terwijl die mobiel als primaire nummer staat ingesteld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SPV e200 staat nu op de orange site, met alle prijzen alleen zonder plaatje :+. Je kan m gratis krijgen met 2 jarig 80 euro, maarja das beetje prijzig.

Waarom Orange SPV E200?

Samen met Microsoft Windows, maakt Orange je leven nog eenvoudiger. Hoe? Met de nieuwe Orange SPV E200. Met deze telefoon heb je een wereld aan mogelijkheden. Zowel zakelijk als privé.

ingebouwde camera
ingebouwd modem
Bluetooth
mms
voice memo
Windows Mobile TM (versie Smartphone 2003)
synchronisatie met je PC
Pocket Outlook om je contacten, agenda en e-mail up-to-date te houden
internet via Pocket Internet Explorer
muziek en video met Windows Media Player®
infrarood verbinding

Te veel om op te noemen dus. En in je vrije tijd kun je met de joystick op het grote kleurenscherm allerlei spannende games spelen. Of MP3 files en korte videoclips downloaden en afspelen.

(Nu de update nog voor de oudere spv modellen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 14:25:
De SPV e200 staat nu op de orange site, met alle prijzen alleen zonder plaatje :+. Je kan m gratis krijgen met 2 jarig 80 euro, maarja das beetje prijzig.

Waarom Orange SPV E200?

Samen met Microsoft Windows, maakt Orange je leven nog eenvoudiger. Hoe? Met de nieuwe Orange SPV E200. Met deze telefoon heb je een wereld aan mogelijkheden. Zowel zakelijk als privé.

ingebouwde camera
ingebouwd modem
Bluetooth
mms
voice memo
Windows Mobile TM (versie Smartphone 2003)
synchronisatie met je PC
Pocket Outlook om je contacten, agenda en e-mail up-to-date te houden
internet via Pocket Internet Explorer
muziek en video met Windows Media Player®
infrarood verbinding

Te veel om op te noemen dus. En in je vrije tijd kun je met de joystick op het grote kleurenscherm allerlei spannende games spelen. Of MP3 files en korte videoclips downloaden en afspelen.

(Nu de update nog voor de oudere spv modellen....)
er staat btw nergens dat MSN zou moeten werken :)
Alle bovenstaande dingen (behalve blauwtand+Smartphone 2003) doen t prima hier op de SPV :)

edit:

oh ja, en geen ingebouwde camera natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door philipnorth op 03-12-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Wat ook wel mag, is de oude vervangen door de nieuwe SPV, ipv de update :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey!
ik vond dit op msmobiles.com:

===========================================================
More information about ROM update "Orange UK 1.61" for Orange SPV E100 released
December 01, 2003 [Smartphone]
Due to the lack of this update many thousands of Orange SPV users cannot use (since October 15, 2003) the MSN messenger, so it is good news that at last something more specific is known about it. Please note: we do not encourage you to use replacement messengers like that one from AgileMobile, because your privacy may be violated then: these messengers do not connect directly to Microsoft´s MSN messenger servers, but are using intermediary servers...

Orange representative writes:

The final build of a new RUU tool and the 1.61 build have just been sent to Microsoft for NSTL approval, we are also in the process of testing the new RUU tool internally to ensure that their are no failures during the upgrade process.

The new RUU tool will ensure that user data is backed up before the update takes place and then restores the data back to the handset once the update is complete.

Therefore barring no natural disasters I fully expect the update to be available by Wednesday the 10th of Dec at the latest.

[...]

Nothing in life is certain, NSTL could be hit by an earthquake etc. I wouldn´t have posted the date if I wasn´t very confident that it would be met.

I believe that a list of the changes in this update will be posted with the update [...] Number 1 of course is the updated MSN client. New GSM radio stack.

I expect the Orange FR build to be available in the same time frame as the Orange UK build. With regards to the updates for NL DK and CH I have not yet had a confirmation on their availability.

For more information or to see related discussion with Orange representative click here.
===========================================================

dus als het goed is komt hij 10 dec!!!

maar er staat wel of het nog niet zeker is of er wel een NL versie komt!!! :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Volgens mij komt de Nederlandse update later dan die van de UK.
Volgens mij krijg je ook problemen als je de UK versie over je bestaande NL versie zet.

Ik denk dat we wel tot kerst moeten wachten. :'( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Even tegen iedereen vertellen hoe tevreden ik met mijn SPV ben!

Ik was met mijn meisie op vakantie naar disney in paris, Bus reisje van 8 uur dus opzich wel een lange tijd maar thx2my SPV ging die tijd zo snel voorbij. Namelijk:

Ik ging zitten in de bus en pakte naar 30 min mijn SPV. Ging even tokitori spelen en wat andere games. Heerlijk dus. Daarna ben ik even gaan slapen in de bus (naja... slapen... ogen dicht en hopen dat je in slaap valt) Helaas lukte dit dus niet. Maar uiteindelijk in belgie toch maar weer me spv gepakt en even op MSN gegaan. Heerlijk lekker MSNen beetje lachen met me maten. Het blijft apart in belgie op je SPV msnen... (wel met agile messager dus) daarna heb ik wat mp3tje geluisterd en ook nog een film gekeken (jawel de matrix) dus de tijd vloog! In frankrijk nog geinternet me mail gekeken weer op msn en lekker gamen. En het werkt gewoon verdomme perfect! Ik lees hier redelijk veel gezeur over vastlopers dat hij traag is etc maar bij mij is hij echt een sprookje! (helaas wel in disney gelijk me SPV in de lader gezet, ik had nog 1 streepje batterij) maar verder..... heerlijk in zo een bus internetten MSNen Film kijken mp3's luisteren, gamen, Dus voor mij is de SPV een perfecte GSM!

Dus Orange Bedankt!

ps. 1.5 is opzich wel een prima rom, het zou beter zijn van orange als ze NIKS over 1.6 hadden gezegt. Dan zat ook niet iedereen zo te zeuren en was iedereen tevreden met 1.5. ;)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

DukeN schreef op 04 december 2003 @ 14:52:
Even tegen iedereen vertellen hoe tevreden ik met mijn SPV ben!

Ik was met mijn meisie op vakantie naar disney in paris, Bus reisje van 8 uur dus opzich wel een lange tijd maar thx2my SPV ging die tijd zo snel voorbij. Namelijk:

[verhaal over 8 uur met SPV, waarin meisie niet voorkomt]
Gezellig voor je meisie :|

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
lol

Volgens mij bedoelt hij met 'z'n meisje' zijn SPV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 12:25
Lekker prijzig ook, in Belgie msn-en...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Groentenboer schreef op 04 december 2003 @ 16:15:
Lekker prijzig ook, in Belgie msn-en...
Lekker boeiend toch, ik zat 2 maanden terug in de auto en liet een maat van me rijden ipv ikzelf door frankrijk; heb van Parijs tot aan antwerpen zitten MSN'en...
Totale kosten; € 3,-
Als ik vanuit frankrijk had moeten bellen was ik meer kwijt geweest + minder lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Ok, dat is ook zo...

Na al de 'slechte' berichten ook nog wat leukere items over de spv, ik ben er weer hernieuwd verliefd op geworden. Waarom?

Ik ben net even wat mp3-tjes om gaan zetten naar WAV, en die even wat knippen, en heb nu (goedkoop == gratis) de allernieuwste nummers als mn beltonen...

Geweldige telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Groentenboer schreef op 04 december 2003 @ 22:34:
Ik ben net even wat mp3-tjes om gaan zetten naar WAV, en die even wat knippen, en heb nu (goedkoop == gratis) de allernieuwste nummers als mn beltonen...
Ik heb nog geen spv, maar wat bedoel je met knippen?
Mogen ze maar een bepaalde lengte hebben, of een maximum aan bestandgrootte? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent3k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 21:32
Peewee_Herman schreef op 04 december 2003 @ 23:08:
[...]

Ik heb nog geen spv, maar wat bedoel je met knippen?
Mogen ze maar een bepaalde lengte hebben, of een maximum aan bestandgrootte? :?
De compressie van wav bestanding ligt lager dan bij mp3 bestanden, de bestanden worden dus al gauw groot, het is dus verstandig om meestal alleen de intro van een nummer te nemen. Daarom moeten we dat er tussenuit "knippen."

Greetz

Silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Silent3k schreef op 05 december 2003 @ 07:50:
[...]

De compressie van wav bestanding ligt lager dan bij mp3 bestanden, de bestanden worden dus al gauw groot, het is dus verstandig om meestal alleen de intro van een nummer te nemen. Daarom moeten we dat er tussenuit "knippen."

Greetz
Hmm, best wel een domme vraag van mij, ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je het hele nummer afluistert voordat je opneemt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Peewee_Herman schreef op 05 december 2003 @ 08:19:
[...]

Hmm, best wel een domme vraag van mij, ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je het hele nummer afluistert voordat je opneemt. 8)7
idd, dus knip je het goede stukje eruit :)

Ben benieuwd of ze 10-12 redden in de UK, zou iig een goed teken zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk the biggest n00b questions ever:

1) Hoe werkt die radio-bende; ik snap er helemaal nikx van.
2) Hoe kan ik mijn SPV elke X minuten automatisch laten controleren of ik POP3-mail heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 09:00:
Waarschijnlijk the biggest n00b questions ever:

1) Hoe werkt die radio-bende; ik snap er helemaal nikx van.
2) Hoe kan ik mijn SPV elke X minuten automatisch laten controleren of ik POP3-mail heb?
1) Radio is het gedeelte waar je mee belt, je telefoon gedeelte dus.
2) Je gaat naar je inbox, kiest Menu-->Opties-->Autom. synchronisatie & daar kan je het instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Wat ik wel relakst vindt, is dat je je SPV aan kunt houden, maar je telefoon-ontvangst uit kunt schakelen.
Is er BTW ook een andere weg om die uit te schakelen, dan door het snelstart menu :?

BTW 2: Let wel op dat het POP3 over de betaalde GPRS deel gaat. Dus automatisch mail checken zou je kosten wel omhoog halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
SPee schreef op 05 december 2003 @ 09:53:
Wat ik wel relakst vindt, is dat je je SPV aan kunt houden, maar je telefoon-ontvangst uit kunt schakelen.
Is er BTW ook een andere weg om die uit te schakelen, dan door het snelstart menu :?

BTW 2: Let wel op dat het POP3 over de betaalde GPRS deel gaat. Dus automatisch mail checken zou je kosten wel omhoog halen.
je hebt 2 mb per maand; ik laat 'm elk kwartier (!) 24/7 mail checken, en kom er niet boven uit, terwijl ik toch aardig wat mail ontvang en verzend met m'n spv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

SPee schreef op 05 december 2003 @ 09:53:
Hoe doe je dat dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Als je de handleiding leest :)

Als je met je SPV werkt, dan krijg je met 1 keer kort drukken op je powerknop een menuutje op je scherm. Daaruit kun je allerlei geluidprofielen kiezen, maar ook radio uit/aan (afhankelijk van aan/uit van ontvangst). Daarmee schakel je de radio functie uit, waardoor je dus wel of geen contact heb. :)

Dus dan krijg je ipv "Orange" de melding "radio uit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Ah, dankjewel, dat wist ik niet en heb alleen de dingen gelezen waar ik echt niet uit kwam. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of in rom 1.6 ook een fix zit, zodat je normaal een webadres kan intypen in internet explorer zonder dat ie eerst 10 seconden de history gaat laden? Dat is echt zo irritant, of je moet gewoon doortypen, en dan hopen dat je geen fout hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Whooo weer een super register tweak.. deze keer voor alle systeem-geluiden en ringtones vanaf je SD kaart gebruiken.

http://members.lycos.nl/o...d=6&mode=&order=0&thold=0

en.. niet teveel op mijn spell fouten letten ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

BadBoy18 schreef op 07 december 2003 @ 20:27:
Whooo weer een super register tweak.. deze keer voor alle systeem-geluiden en ringtones vanaf je SD kaart gebruiken.

http://members.lycos.nl/o...d=6&mode=&order=0&thold=0

en.. niet teveel op mijn spell fouten letten ;)
Is toch al oud nieuws?? ik dacht dat dat al lang kon?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op 05 december 2003 @ 09:18:
[...]

1) Radio is het gedeelte waar je mee belt, je telefoon gedeelte dus.
Dat is dus handig voor als je in het vliegtuig zit? Neem aan van wel, maar als je ineens in een duikvlucht naar beneden gaat is het wat laat om er achter te komen dat je toch geen gelijk had.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 09:34:
[...]

Dat is dus handig voor als je in het vliegtuig zit? Neem aan van wel, maar als je ineens in een duikvlucht naar beneden gaat is het wat laat om er achter te komen dat je toch geen gelijk had.....
yep, het is quite handig om ook waar je niet mag bellen, eventjes een contactpersoon op te zoeken, een (voice)notitie te maken, je emails door te nemen, een MP3'tje te luisteren of een spelletje te spelen. Die functie heeft de Sony Ericsson Px00 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 22:25:
Weet iemand of in rom 1.6 ook een fix zit, zodat je normaal een webadres kan intypen in internet explorer zonder dat ie eerst 10 seconden de history gaat laden? Dat is echt zo irritant, of je moet gewoon doortypen, en dan hopen dat je geen fout hebt gemaakt.
dat zou idd wel relaxed zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 22:25:
Die zit erin heb ik gelezen ergens.
Hij laat er nu maar maximaal 10 zien ipv heel te lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou ook wel cool zijn als eindelijk die voicedial functie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat lekker :( zet me telefoon uit (is de hele tijd bezig met zoeken naar netwerk :?) en zet hem weer aan.. "tok.. tok" hoor ik ... en nix :/

dat wordt dus WEER naar de orange shop gaan.. echt als ze me dit keer weer weigeren te helpen dan ga ik dus me geld terug eisen.. klote telefoon.. eerst dat beeldscherm.. nu dit!! msn werkt niet.. etc etc.. allemaal gekloot

edit:
hmm hij gaat ineens weer aan.. het bevalt me toch niet hoor

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
didio schreef op 08 december 2003 @ 09:27:
[...]

Waar dan?? ik heb het nergens gezien. alleen die van "Beltonen aan je contacten toewijzen" die wel, maar deze (nog) niet. deze heb ik een paar dagen geleden ontdekt.

En nee ik bedoel in de vorm van een register tweak ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
BadBoy18 schreef op 08 december 2003 @ 16:55:
[...]

Waar dan?? ik heb het nergens gezien. alleen die van "Beltonen aan je contacten toewijzen" die wel, maar deze (nog) niet. deze heb ik een paar dagen geleden ontdekt.

En nee ik bedoel in de vorm van een register tweak ;)
Dat klopt
De vorige reg tweak was alleen voor het toewijzen van ringtones aan contactpersonen maar deze is zeg maar een uitgebreidere (en naar mijn mening) beter versie ervan
didio schreef op 08 december 2003 @ 09:27:
[...]

[rml]BadBoy18 in "Orange SPV Smartphone [ Deel 3]"[/rml] dat was hij zelf :Z

[ Voor 22% gewijzigd door The-Source op 08-12-2003 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Deze zat ik op te wachten, stukken beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Phoolie schreef op 08 december 2003 @ 19:16:
Deze zat ik op te wachten, stukken beter :D
Het is idd erg handig... de vorige had ik vertald, die kwam uit modaco :P

ik ben bezig met eentje voor alle afbeeldingen (achtergronden) en zo vanuit je SD-kaart..
klaasbram schreef op 08 december 2003 @ 18:01:
[...]

Dat klopt
De vorige reg tweak was alleen voor het toewijzen van ringtones aan contactpersonen maar deze is zeg maar een uitgebreidere (en naar mijn mening) beter versie ervan
[...]
[rml]BadBoy18 in "Orange SPV Smartphone [ Deel 3]"[/rml] dat was hij zelf :Z
danku 8) :*)

[ Voor 41% gewijzigd door BadBoy18 op 08-12-2003 19:23 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
BadBoy18:
Klopt het dat je alleen .wav als ringtone kunt gebruiken?
BTW
Bij mij wil dat mail zooitje (Via orange) niet werken :/ als of de instellingen niet goed zijn..

[ Voor 44% gewijzigd door The-Source op 08-12-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
klaasbram schreef op 08 december 2003 @ 19:33:
BadBoy18:
Klopt het dat je alleen .wav als ringtone kunt gebruiken?
BTW
Bij mij wil dat mail zooitje (Via orange) niet werken :/ als of de instellingen niet goed zijn..
het beste wat je kunt gebruiken zijn idd .wav bestanden (sla ze op als PCM 22,000 kHz 8 Bit mono), maar je kunt ook .mid bestanden van het type (of was het formaat) 0 gebruiken. personlijk ga ik voor .wav, die is veel beter klinkend en makkelijker om te zoeken/downloaden/converteren/. enige nadeel was de grootte van wav bestanden, maar nu maakt dat niet veel uit. ik heb zelf 42 wav ringtones op mijn sd kaart staan, en nog veel ruimte over voor MP3z.

over dat email.. je wachtwoord schrijf je met HOOFDLETTERS. anders log ff bij orange in, en vraag die email instellingen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
BadBoy18 schreef op 08 december 2003 @ 20:28:
[...]
het beste wat je kunt gebruiken zijn idd .wav bestanden (sla ze op als PCM 22,000 kHz 8 Bit mono[...]
Ik ben een paar dagen geleden aan de slag gegaan met wat top40 nummers via mp3 naar wav te zetten, en gewoon door op mn telefoon te luisteren naar wat er acceptabel was heb ik er ook een paar in .wav gezet, met een frequentie van euhmz, 9800 khz geloof ik.

Geloof me, bij sommige nummers kan dat heel aardig, en er passen dan ineens nog veeeeel meeer ringtones op je IPSM (Ja, daar heb ik ze staan, ik gebruik namelijk toch niet zoveel ringtones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
BadBoy18 schreef op 08 december 2003 @ 19:21:
[...]

Het is idd erg handig... de vorige had ik vertald, die kwam uit modaco :P

ik ben bezig met eentje voor alle afbeeldingen (achtergronden) en zo vanuit je SD-kaart..

[...]
Ik hoop dat ie er snel op staat :D

[ Voor 8% gewijzigd door Phoolie op 08-12-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
weet iemand misschien een mailclient waarmee ik ook attachments kan versturen op de SPV? Dan kan ik gaan mobloggen met foto's :) (jammer dat orange de delivery van mms op mailboxen uit heeft staan... :{)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit dat foto-programma op de meegeleverde SD kaart kan je foto's mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de JavaMan.CAB en midpng_Smartphone.cab (van mitac ) van daan kan halen? De link uit de begin post naar mitac doet het niet meer.

Of weet iemand een andere manier om java om mijn spv te krijgen?

HELP me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via http://www.supplies4mobility.nl/nl/dept_43.html#item_157 kan je een spv bestellen, prepaid voor 380.80 inclusief BTW. Op de site geven ze 320 aan maar dat is zonder btw. Je kan dr ook een spv batterij bestellen voor 55 euro, en nog veel meer. Lijkt me heel erg goedkoop zon spv voor 380 euro! Ik weet alleen niet of het de e100 of de oude is, ik denk de oude. Als je dan een leuke cashdeal erbij doet, ben je erg voordelig uit :)
Zoals eerder gezegd zou morgen de nieuwe rom uiterlijk komen in UK, ben benieuwd!(kheb alleen wel weinig hoop...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De UK update is online en je kunt hem hier downloaden

http://www.orange.com/Eng...hinking/spvupdate2003.asp

Ben hem al aan het installeren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:44
(jarig!)
Ik ben m ook aan het installeren, dan maar geen nederlandse T9 voorlopig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
ik wacht nog even op de echte NL 1.6, zit nu toch op een pre-1.6-release waar ik genoeg mee kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat er bij:

enhanced battery life for SPV E100

Dus niet voor de ouwe SPV ofzo.
Lamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Ok, ik heb het al een paar keer gezegd, maar nu wil ik er echt vanaf.
Ik wil heb ruilen voor een beetje redelijke nokia (eerst zocht ik een 6210 maar die heb ik al voor mijn werk, zoek nu gewoon een prive telefoon)
Liefst met camera.
Ok , wat bied ik:

Orange SPV (met gebruiksporen zullen we maar zeggen)
Headset
Camera
USB Cradle
+ extra 64 MB Kaart
nog wat originele boekjes
(spv is van 22-5-03)

Als ik nog wat vergeten ben dan horen jullie het nog wel.

Biedt maar wat leuks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Kheb die update ook van 1.6UK, maar nu kan ik niet meer exploren via ActiveSync. Als ik op Explore klik, krijg ik een scherm, maar zonder inhoud (IPSM, Storage card, etc.)

Iemand enig idee, kheb versie 3.7

MSN doet het trouwens weer geweldig!

[ Voor 9% gewijzigd door megter op 10-12-2003 15:35 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Dit topic uit nieuwsgierigheid toch weer even bezocht :)

* Ebayzo is happy B)

Blij dat ik me SPV 4 maanden geleden verkocht heb! Ben erg blij met mijn Ericson T310 die ik nu heb! Een stuk simpeler...maar...4 dagen standby tijd...stabiel....licht...klein!

Volgende telefoon wordt waarschijnlijk ook weer gewoon een simpele nokia of ericson ofzo...onstabiele smarthphones!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de orange e-shop is de spv 200 al te koop.. maar jah 200 euro bij betalen voor 1 jarige free abbo hehe.. ff wachten tot de spv 300 komt:P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.