Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21
Ik heb ook 1.6 gehad... ben weer terug gestapt naar 1.5 maar niks werkte bij mij.. MMS niet en ook MSN niet 8)7

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Hmmmz, heeft iemand al die andere sites in zijn share menu staan?
Ik heb alles aan gevinkt bij mijn share op hun site, nou weet ik dat je nix in schijnt te kunnen stellen maar toch.... ik wil nu ook wel eens meer muziek en ringtones hebben ofzo. Meer nieuws dan alleen het weer en nieuws.nl... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:08
Weerz schreef op 19 november 2003 @ 22:03:
Ik heb ook 1.6 gehad... ben weer terug gestapt naar 1.5 maar niks werkte bij mij.. MMS niet en ook MSN niet 8)7
Dan mag je mij vertellen hoe je "terug" bent gegaan van 1.6 naar 1.5, want dat kan niet.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:44
Sauron-XP schreef op 19 november 2003 @ 22:11:
Ik heb alles aan gevinkt bij mijn share op hun site, nou weet ik dat je nix in schijnt te kunnen stellen maar toch.... ik wil nu ook wel eens meer muziek en ringtones hebben ofzo. Meer nieuws dan alleen het weer en nieuws.nl... :(
In Orange Smartphone staan ook redelijk wat links als BBC en CNN enzo...die gebruik ik dan ook meestal voor de buitenlandse nieuwsitems omdat die op BBC echt goed leesbaar en groot zijn. Ringtones hou ik me niet mee bezig omdat ik trillen de fijnste vorm van oproepen vind >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik kan neit meer bellen nu :{

door de 1.6 versie

ok.. 1.5 proberen erop te zetten weer : failed :
canary scherm alleen nog maar :( :( :( bah

hard reset doet niets.. iemand suggestie?

[ Voor 89% gewijzigd door gitaarwerk op 20-11-2003 00:12 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Groentenboer schreef op 19 november 2003 @ 17:31:
Even een ander vraagje:

Op het werk hebben alle auto's een eigen telefoonnummer, gekoppeld aan het autonummer. Dus bij auto 1 hoort 06-99999901, en bij auto 64 hoort 06-99999964.

Vroeger bij mn Nokia kon ik in het adresboek bij een opgeslagen nummer "Gebruik nummer" kiezen, zodat je cijfers kon wijzigen. Op mn Spv lukt dit echter niet, en het lijkt mij een beetje overbodig om alle 70 autos apart in mn gsm te zetten.

Heeft hier iemand een helder idee over, behalve het 06-999999 gedeelte uit mn hoofd leren? Het moet makkelijker kunnen...
als jij je nummer invoert om "te gaan bellen" dus ik doe zogenaamt 06-999999901 en dan opslaan dan kan je naar auto telefoon gaan en dan op "invoegen" drukken ;)

een andere manier is gewoon ff syncen met outlook en daar ff der in knallen ;) gaat ff wat sneller

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Alpha_Mouse
Gitaarwerk schreef op 19 november 2003 @ 23:36:

door de 1.6 versie

damn man echt erg voor je meen ik! dat had ik dus ook alleen had ik de massels dat iemand er verantwoordelijk voor was! nu krijg ik een nieuw toestel (gelukkig!)

Gitaar werk het enige wat je kan doen is om 1.6.3 er weer opzetten die overschrijft hij wel.

ik had echt exact het zelfde wat jij deed. Ik had die 1.6 was er niet tevreden mee dus ik dacht "ff" terug naar 1.50 en never nooit meer werken :(

klote voor je :S

succes probeer 1.6 dus

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21
Gitaarwerk schreef op 19 november 2003 @ 23:36:

door de 1.6 versie

Ok het geheim... ;)
Het is even klooien en weet niet of ik het hier mag zetten anders haal ik het snel weer weg!

Je moet de 1.6 update opstarten totdat er staat upgrade....
Als je de 1.5 versie ook hebt dan doe j met winrar hem unpacken de exe file.
Je krijgt nu de bestanden te zien die er in staan.
Er staat een file bij nk.nbf
Dan kopieer je het bestand van 1.5 naar de installatie map van 1.6 en daarna klik je op upgrade. Hij denkt dat ie 1.6 er weer opzet maar hij zet 1.5 er weer op
En het werkt heb het zelf ook gedaan..
offtopic:
Heb hetzelfde als jou gehad helemaal niks meer. alleen maar canary, Zweten joh hahahaha, Maar nu gewoon weer draaiend onder 1.5

Suc6 ;)

Heb trouwens net met orange gebeld over de officiele 1.6 update...
Ze zeggen dat ie gewoon in november komt en niet in 2004 zoals werd gezegd.

[ Voor 15% gewijzigd door Weerz op 20-11-2003 09:33 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Smarron schreef op 19 november 2003 @ 22:30:
[...]
Dan mag je mij vertellen hoe je "terug" bent gegaan van 1.6 naar 1.5, want dat kan niet.
Gewoon,je resetje he.. ;) niet zo moeilijk en zo gepiept.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

resetje? dat lijkt me sterk....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

-knip-

[ Voor 97% gewijzigd door gitaarwerk op 20-11-2003 11:35 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

is er ook een progje dat sms-en via de pc mogelijk maakt... en dan dus als je een sms ontvangt hij op je pc in beeld komt en je zo ook kan beantwoorden enzo ?

vraag 2 ik heb ff zo'n BORGsoundscheme gedownload...mateloos irritant dus nu wil ik me oude scheme weer terug..want na deinstall gooide die alle geluiden door de war... heeft kan iemand ff een lijstje posten wat de standaard geluidjes zijn...want daar was ik zo aan gewend

[ Voor 47% gewijzigd door mkanon op 20-11-2003 14:58 ]

I reject your reality and substitute my own!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 19 november 2003 @ 22:11:
De Spv ondersteundt niet de extra diensten, dus daarom zie je bij nieuws alleen maar die nieuws.nl en niet de andere waar je voor moet betalen. Vind ik nog steeds onbegrijpelijk... Maar ik begreep uit eerdere posts dat daar een programmatje voor is, waardoor je die wel kan bekijken. Kweet alleen nie meer hoe die heet.

• The-Source
  • Laatst online: 18-09 16:12
Ik heb vandaag ook zo'n leuke error gehad die waarschijnlijk niet aan de spv ligt maar toch wou ik het ff laten weten ;)
Me vriendin heeft me 5x gebeld (zonder dat me gsm ook maar een kick gegeven heeft), krijg ik een sms van heb je je telefoon soms uit en luister je voice mail ff wanneer je hem weer aan heb.
Ik zo van WTF ik heb niets gehoord en hij staat dag en nacht aan :/
Me moeder mij bellen (thuis telefoon) ging hij wel af.
Me vriendin tussen door gebeld wéderom ging hij niet over.
Pas nadat ik me vriendin een keer gebeld had kon zij mij weer ff normaal bellen 8)7
Ik heb natuurlijk de klanten service er over opgebeld want dat is wel heel erg vaag natuurlijk.
Het is ook niet zo dat het heel vaak gebeurt maar ja vandaag wel 6 van de 7 keer dat zo probeerde te bellen.
PS: je krijg na een poosje wel een sms van orange met het berichtje dat de volgende nummers hebben je 5x geprobeerd te bellen..

Komt dit vaker voor of heb ik gewoon pech ;)

Via een lange code is me voice mail tijd wel wat langer gezet dan normaal maar ik vraag me af of dat een oplossing is

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
klaasbram schreef op 20 november 2003 @ 16:54:

Ik heb dit ook regelmatig, maar altijd met mensen die uit het buitenland bellen. Heb veel collega's in Duitsland zitten en als die mij op de mobiel bellen gaat ie dus de helft van de tijd niet over terwijl de telefoon gewoon aan staat. Neem aan dat dit aan Orange ligt en niet aan de SPV. Of het ligt aan de combinatie T-Mobile/Orange. Who Knows?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

klaasbram schreef op 20 november 2003 @ 16:54:
Me vriendin heeft me 5x gebeld (zonder dat me gsm ook maar een kick gegeven heeft), krijg ik een sms van heb je je telefoon soms uit en luister je voice mail ff wanneer je hem weer aan heb.
Ik zo van WTF ik heb niets gehoord en hij staat dag en nacht aan :/

dit had ik dus ook regelmatig. na klanten service te hebben gebeld werd mij verteld dat ik even een andere provider moest kiezen in netwerken en dan een paar codes in moest voeren, waarna ik geen problemen meer heb. alleen weet ik nu de codes niet meer. ik zal ze eens opzoeken. weet niet meer onder welke naam ik ze heb opgeslagen 8)7

• Alpha_Mouse
NIEUWE SPV OLE :P

maaRRRRRrrr

MMS nog niet aan de praat....

wie heeft de instellingen

ik draai 1.50

• HunterPro
  • Niet online
Alpha_Mouse schreef op 20 november 2003 @ 18:12:
NIEUWE SPV OLE :P

maaRRRRRrrr

MMS nog niet aan de praat....

wie heeft de instellingen

ik draai 1.50
ik heb de cab hier al eerder gepost; ff zoeken dus. Als mms dan nog niet werkt: pak een andere MMS-capable phone (Nokia 6100 oid), probeer het, werkt het nog niet, bel je de klantenservice, vraag je eerst netjes om de settings, je gaat er met de telefoondame doorheen, merkt dat het niet werkt, en dan kom je net als ik twee weken in de wachtrij bij IT. :( dus.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

heb je wel met orange gebeld om mms te activeren?!
dat kan namelijk ook helpen.

• HunterPro
  • Niet online
CT schreef op 20 november 2003 @ 19:40:
heb je wel met orange gebeld om mms te activeren?!
dat kan namelijk ook helpen.
Nee, Orange gaat voor de grap een andere afdeling met mijn MMS problemen belasten 8)7

of heb je het over die andere sjaak die vrijwillig z'n SPV liet verkrachten door een Orange medewerker? :P

• Smarron
Wil je MMS activeren, dan gaat het normaal gesproken via de klantenservice. Heb je een SPV, dan sturen ze je door, aangezien er nogal veel problemen mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 18-09 12:25
Is het ook mogelijk om op een andere manier dan met het betaalprpgramma IA Caller foto's van bellers te laten zien?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Xanion schreef op 20 november 2003 @ 17:07:
[...]
knip
Of het ligt aan de combinatie T-Mobile/Orange. Who Knows?
Bij mij gaat het om een KPN (of hi ik weet het niet zeker maar het is een Abo ;) )/ Orange ;)
Ik merk het vooral bij haar omdat zij 1 van de weinige is die me belt en dat ook regelmatig doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Groentenboer schreef op 21 november 2003 @ 00:46:
Is het ook mogelijk om op een andere manier dan met het betaalprpgramma IA Caller foto's van bellers te laten zien?
SmartICU is gratis te gebruiken geloof ik. En anders Smartface. ff zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Smarron schreef op 20 november 2003 @ 23:14:
Wil je MMS activeren, dan gaat het normaal gesproken via de klantenservice. Heb je een SPV, dan sturen ze je door, aangezien er nogal veel problemen mee zijn.
niks doorgestuurd, ff wachten, ok meneer MMS is geactiveerd, telefoon kwartiertje later uit en aan en hoppekee, gratis MMS'en :D

Dus je wordt niet standaard doorgestuurd, maar ik denk dat dat er maar net aan ligt wie je aan de telefoon krijgt :)

Ennuh, staan die instellingen niet gewoon op de site als je inlogt onder my orange?
Want ik heb 1.5 en heb niets in hoeven stellen, want die settings zouden toch al goed staan?

Ik denk dus dat Alpha_mouse eerst de helpdesk moet bellen?

[ Voor 14% gewijzigd door philipnorth op 21-11-2003 09:48 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 16:13
Oke ik gebruik de telefoon nu 2 weken en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Zelfs op het T-Mobile Netwerk wil alles lukken.

Gisteren alleen een probleem gehad dat ik niet kon bellen maar wel gebeld worden. Kon niet vinden waar het nou aan lag. Dus maar even de QTEK 1.5.0.9 (?) er opnieuw opgezet en alles werkte weer naar behoren.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dt op MoDaCo.Com:)

Software update 1.7 posted for SMART users
Posted: Fri Nov 21, 2003 5:42 pm by Paul [MVP]

You heard right, while Orange users patiently await their first update since 1.3.7, CoolSmartphone has noticed that SMART have posted a 1.7 update for their 'Smart Amazing Phone' (silly name, but Tanager based).

I know we have a large Pinoy contingent, so go and get it people!

The update can be found here.

Fixes include:

Quote:
o MSN Messenger Fix

o 20 to 30% Extended battery life

o Action Engine Software

o Amazing Explorer - (Smart Online, Establishment Finder, SSS Online)

o Amazing Store

o Smart Secure

As usual, this should not be installed on non SMART handsets, etc. etc....

P

edit:

ff op coolsmartphone gekeken voor het linkje..

http://www.smart.com.ph/S...g+Phone/SAP_downloads.htm

[b]Deze is dus NIET van orange, maar van SMART. [/b]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Hmm, ik probeerde gisteren even snel via mn SPV op http://www.belbios.nl/pda/ een bioscoop te reserveren, maar dan krijg ik de pagina niet goed binnen. Als je gewoon via de pc kijkt, gaat alles wel goed. Iemand enig idee hoe dit kan? Wel lastig zo :P

edit:
hmm, via mmm.belbios.nl werkt het wel, zou dat t zijn? :>

[ Voor 13% gewijzigd door Hmmbob op 22-11-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Oesie schreef op 11 november 2003 @ 20:20:
[...]
Ik zal is even uitzoeken hoe ik een autoinstall kan maken, das misschien wel handig. Ook moet ik nog even het colorscheme aanpassen, dat heb ik nog niet gedaan, is zo saai werkje. Als ik klaar ben dan laat ik het wel even weten.
*kuch kuch* O-)

Hoe ver bent u gevorderd? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dit op www.portablegear.nl of op

http://www.infosyncworld.com/news/n/4341.html

Eigenaren van de SPV E200 zijn niet allemaal tevreden over de smartphone. Zo blijkt het apparaat veel problemen te hebben in het contact leggen met andere mobiele apparaten. Zo werkt de MSN Messenger functie niet naar behoren en moet de mobiele internetverbinding handmatig aangepast worden. Erg slordig voor een nieuw en vrij kostbaar apparaat.

Een klein voordeel is dat de SPV E200 niet zo beveiligd is als Orange vermeldde. Veel niet-Orange applicaties kunnen moeiteloos worden geïnstalleerd worden op de SPV.

De instellingen staan standaard niet goed, beetje slordig van Orange. Als je je telefoon braaf update via Orange Update, is er nix aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik ben sinds kort weer bezig om me spv wat meer naar wens te tweaken en nu wou ik dus voor me contacten ringtones vanaf me SD kaart instellen.
Daarvoor kan ik de badboys18 post in deel3 voor gebruiken, geen probleem.
Maar hoe stel ik het toontje voor een sms in want dat Changer Sonnerie V.2 programma wat ik gevonden heb is Frans en daar ben ik alles behalve ook maar iets goed is..

[ Voor 3% gewijzigd door The-Source op 22-11-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:01:
De instellingen staan standaard niet goed, beetje slordig van Orange. Als je je telefoon braaf update via Orange Update, is er nix aan de hand...
In de Nederlandse versie zit andere software die streng gecontrolleerd is... Hij komt niet voor niets later dan gepland. Het zal hier dus wel meevallen met de SW foutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 17-09 14:36
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 16:41:
[...]

De Spv ondersteundt niet de extra diensten, dus daarom zie je bij nieuws alleen maar die nieuws.nl en niet de andere waar je voor moet betalen. Vind ik nog steeds onbegrijpelijk... Maar ik begreep uit eerdere posts dat daar een programmatje voor is, waardoor je die wel kan bekijken. Kweet alleen nie meer hoe die heet.
Waar slaat dat nou weer op... k*t orange. Betaal ik 6 euro extra voor iets waar ik niet eens volledig gebruik van kan maken... Als ik nieuws.nl kan zien, wrom dan niet de rest? Iedereen behalve de personen met een spv hebben weer niet... :( Ik mail de eikels wel of het ooit gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Sauron-XP schreef op 22 november 2003 @ 23:59:
[...]

Waar slaat dat nou weer op... k*t orange. Betaal ik 6 euro extra voor iets waar ik niet eens volledig gebruik van kan maken... Als ik nieuws.nl kan zien, wrom dan niet de rest? Iedereen behalve de personen met een spv hebben weer niet... :( Ik mail de eikels wel of het ooit gaat werken.
installeer die bwrowser waarmee je kan imoden enzo daarmee kun je ook die dingen zine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen met onze spv ook i-mode doen idd. weet iemand of er via i-mode (en dan via share, dus gratis) iets als msn/irc bestaat? :/

misschien zowiezo wel leuk om eens een GOEDE lijst te maken met i-mode/wap/share sites... in beginpost is beetje matig en er zijn wel zeker een aantal leuke i-mode/wap/share sites :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 11:53:
We kunnen met onze spv ook i-mode doen idd. weet iemand of er via i-mode (en dan via share, dus gratis) iets als msn/irc bestaat? :/

misschien zowiezo wel leuk om eens een GOEDE lijst te maken met i-mode/wap/share sites... in beginpost is beetje matig en er zijn wel zeker een aantal leuke i-mode/wap/share sites :)
Voor imode sites:
Check Dé Imode sites to be

Ik heb hier nog een 2.5mm naar 3.5mm convertertje gevonden.
Alleen de vraag het de mooiste oplossing is (gezien de grootte) Afbeeldingslocatie: http://www.nedis.nl/images/products/AC-018.JPG

[ Voor 25% gewijzigd door The-Source op 23-11-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

klaasbram schreef op 23 november 2003 @ 13:35:
Alleen de vraag het de mooiste oplossing is (gezien de grootte) [afbeelding]
Zo'n ding heb ik dus ook, maar die gebruik ik alleen als ik boxjes erop aansluit en dan hoeft het er niet mooi uit te zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
klaasbram, is die stereo? Dan bestel ik er meteen 1 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Smarron schreef op 23 november 2003 @ 16:39:
klaasbram, is die stereo? Dan bestel ik er meteen 1 !!
Klik op het plaatje zou ik zeggen.
Want ik ben niet de persoon die het aanbied zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Ja die is stereo, en nee, die wil je niet. Er zit geen hoekje in, en dus steekt 't ding een cm of 2 a 3 uit je SPV, en met slechts een klein pinnetje naar binnen betekent dit a) een kutoplossing omdat 't niet in je zak past, en b) een risico omdat je dan heel snel je earphone-contactje er uit-hefboomt, zo gezegd.

En overigens weet ik niet of de pin-out van dat ding dit wel zo toestaat. Iemand die dit heeft getest?

Ding hebben ze btw ook bij de MediaMarkt (afgebeeldde stekker), voor iets van 3.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

HunterPro schreef op 23 november 2003 @ 17:32:
Ja die is stereo, en nee, die wil je niet. Er zit geen hoekje in, en dus steekt 't ding een cm of 2 a 3 uit je SPV, en met slechts een klein pinnetje naar binnen betekent dit a) een kutoplossing omdat 't niet in je zak past, en b) een risico omdat je dan heel snel je earphone-contactje er uit-hefboomt, zo gezegd.

En overigens weet ik niet of de pin-out van dat ding dit wel zo toestaat. Iemand die dit heeft getest?

Ding hebben ze btw ook bij de MediaMarkt (afgebeeldde stekker), voor iets van 3.99.
Ja, ik heb het getest. Steekt inderdaad een stuk, uit, maar ik heb 'm toch in m'n binnenzak dus dan maakt het niet zo uit. Het werkt wel degelijk.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
da's mooi, maar ik ga toch echt op zoek naar een 2.5mm haakse connector, kort stukje snoer, en een female 3.5 mm... kan ik 'm tenminste altijd en overal gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
HunterPro schreef op 23 november 2003 @ 18:43:
da's mooi, maar ik ga toch echt op zoek naar een 2.5mm haakse connector, kort stukje snoer, en een female 3.5 mm... kan ik 'm tenminste altijd en overal gebruiken :)
lekker zelf fabrieken

is echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Keep us informed :)

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 17-09 21:52
Of opzoek gaan naar headsets voor de XDA, deze is nl. hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
jjbstolk schreef op 23 november 2003 @ 19:03:
Of opzoek gaan naar headsets voor de XDA, deze is nl. hetzelfde!
Heb je dan wat links om ons op weg te helpen ?
klaasbram schreef op 23 november 2003 @ 17:17:
Klik op het plaatje zou ik zeggen.
Want ik ben niet de persoon die het aanbied zeg maar ;)
Dat weet ik wel, maar die info stond er dus niet bij. Had dus wel degelijk gekeken.
Hou ons maar op de hoogte ja. Als je zoiets kunt vinden zou ik ook blij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
grrr zoek me rot... waar kan ik dat zien of java werkt op de SPV?

of welke VM ik nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
gezelliog hierzo in mijn 1tje zit gvd de hele nacht mijn SPV te tweaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Alpha_Mouse schreef op 23 november 2003 @ 20:32:
grrr zoek me rot... waar kan ik dat zien of java werkt op de SPV?

of welke VM ik nodig heb?
Java werkt

Staat in openingspost een link volgens mij...voor welke je nodig hebt

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Laatst online: 09-01-2021
Komt dat kreng van een E-200 nog uit deze week of hoe zit dat? :( Ik wacht nog steeds op een prijsdaling daardoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:17

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

klaasbram schreef op 23 november 2003 @ 13:35:
[...]

Voor imode sites:
Check Dé Imode sites to be

Alleen de vraag het de mooiste oplossing is (gezien de grootte) [afbeelding]
media markt zijn ze 4 eurotjez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helppppp!

ik kan niet meer bij mn contactpersonen komen, als ik op die knop druk dan gebeurd er helemaal niets!

helppppp!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:17:
helppppp!

ik kan niet meer bij mn contactpersonen komen, als ik op die knop druk dan gebeurd er helemaal niets!

helppppp!!!!!!!
keertje uit- en aanzetten? Sync 'm desnoods met je PC en doe een harde restart als dat ook niet helpt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 1.7 update kan ik niet installeren, ook niet in mn bootloader (dat kleurenscherm) hij geeft aan invalid rom. ik heb dutch en wil de usa versie installeren en dat gaat niet zegt hij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:00:
die 1.7 update kan ik niet installeren, ook niet in mn bootloader (dat kleurenscherm) hij geeft aan invalid rom. ik heb dutch en wil de usa versie installeren en dat gaat niet zegt hij....
Klinkt mij in de oren als NIET installeren :*)

Ik schijt echt op Orange dat het allemaal zo lang duurt; ik heb die telefoon vanaf begin augustus en heb hem nog nooit een hele dag gebruikt omdat die batterij zo snel op gaat.
Ik gebruik hem nu alleen om telefoonnummers en adressen op te slaan...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst problemen gehad met het opstarten van mijn SPV nadat ik een andere simkaart erin had gestopt. Na een aantal pogingen startte mijn foon toch op, maar alle instellingen waren gereset, hij was ook weer gelockt. Mijn probleem is dat mijn alarm nu altijd om 8.00 uur afgaat( de laatste keer stond ie daarop), ookal staat ie ingesteld op een later tijdstip. Kan ik dit ergens veranderen of is dit een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen,

wat is er op het gebied van routeplanning en evt. navigatie mogelijk voor de SPV??

De siemens sx1 kan vanalles op dat gebied, heeft tevens de mogelijkheid tot fungeren als afstandsbediening!
(is helaas nog niet uit...)

Ik ben benieuwd! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Weet iemand of die msn beveiligingsupdate bijna er is..... zou toch November nog klaar zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Draad lezen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

installeer die bwrowser waarmee je kan imoden enzo daarmee kun je ook die dingen zine
Hm, ik ben een belgje, en hier hebben we dus geen orange meer. Bij base kun je ook wel een i-mode abonnement nemen, maar daar vertellen ze me dus dat het niet zal werken op een spv (ze kennen dat toestel er ook niet). Dus hebben jullie hier wat meer info over ? of ene linkje waar ik wat kan opzoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Waarom geeft mijn freeware Pocketmind pocket music programma een melding dat mijn trial voorbij is???? :(

[ Voor 9% gewijzigd door -Nexus op 25-11-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik wil i-Mate ROM 1.50.8.6 installeren na het lezen van deze review: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2110

Conclusie van rom volgens smartphone-club.nl:
Zelf ben ik behoorlijk tevreden over deze ROM, met name over de snelheid en het batterijverbruik ervan. Het niet kunnen gebruiken van een snelmenu in een skin stoort mij ook hoegenaamd niet, omdat ik daar toch de sneltoetsen voor gebruik. Overigens, dat kleine menuutje waarmee je de laatst gekozen programma's in de gebruikte volgorde kunt bekijken en openen werkt nog wel, en meestal gebruik ik skins die hierop gebaseerd zijn. Al mis ik de T9 wel enorm...

Natuurlijk moet je voor jezelf uitmaken wat je wel of niet belangrijk vindt in een ROM voordat je voor deze kiest, want voor zover ik weet is er nog nergens een download beschikbaar om de originele Orange ROM terug te installeren. Geweldig belangrijke spreuk dus: "Bezint eer ge begint".

Maar nu kan ik hem nergens vinden om te downen! :( :( Weet iemand een URletje toevallig?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
quote: uit de startpost
Handige links
SPV Update 1.50:

http://www.wiebeltje.nl/Canary1.50_NL.exe
Deze update bevat een nieuwe ROM-versie 1.50. De meeste telefoons hebben nu een ROM-versie 1.37. Wat eigenschappen zijn dat de MMS-instellingen meteen goed worden gezet en het verbinding maken via het GPRS-netwerk zou verbeterd zijn. Backup wel alle gegevens uit je telefoon voor deze update, het kan zijn dat er belangrijke gegevens worden gewist! Gebruiken op eigen risico.
le-zen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 07:45
(jarig!)
Afgelopen vrijdag mijn spv opgestuurd omdat toets 9 niet goed werkte en vandaag (dinsdag) al een nieuw gereviseerd toestel ontvangen. Geen krasjes en geen stof meer achter het display.

Daarnaast vroeg ik me af of je na een jaar de sim-lock van het toestel afkan halen d.m.v. een code die je bij Orange kan opvragen. Werkt dat ook met de SPV, of zit de sim lock in de software ingebakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

LOL

le-zen 2 u 8)7

i-Mate ROM 1.50.8.6
niet SPV Update 1.50

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
DukeN schreef op 25 november 2003 @ 16:22:
[...]

LOL

le-zen 2 u 8)7

i-Mate ROM 1.50.8.6
niet SPV Update 1.50

;)
je wilde toch de originele Orange rom hebben voor je begon? Stel dan duidelijke vragen...sheesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

HunterPro schreef op 25 november 2003 @ 16:46:
[...]

je wilde toch de originele Orange rom hebben voor je begon? Stel dan duidelijke vragen...sheesh
Lieverd kijk. ik vraag bij zin 1: Ik wil i-Mate ROM 1.50.8.6 installeren na het lezen van deze review

Hoe kan ik hem anders stellen is zo toch duidelijk genoeg? Maar evengoed goede vrienden.

Maar even goed. Nogmaals mijn vraag:

Ik wil i-Mate ROM 1.50.8.6 installeren (dus niet die van orange MAAR van i-mate ik herhaal i-mate, dus NIET orange 1.5) na het lezen van deze review: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2110

Conclusie van rom volgens smartphone-club.nl:
Zelf ben ik behoorlijk tevreden over deze ROM, met name over de snelheid en het batterijverbruik ervan. Het niet kunnen gebruiken van een snelmenu in een skin stoort mij ook hoegenaamd niet, omdat ik daar toch de sneltoetsen voor gebruik. Overigens, dat kleine menuutje waarmee je de laatst gekozen programma's in de gebruikte volgorde kunt bekijken en openen werkt nog wel, en meestal gebruik ik skins die hierop gebaseerd zijn. Al mis ik de T9 wel enorm...

Natuurlijk moet je voor jezelf uitmaken wat je wel of niet belangrijk vindt in een ROM voordat je voor deze kiest, want voor zover ik weet is er nog nergens een download beschikbaar om de originele Orange ROM terug te installeren. Geweldig belangrijke spreuk dus: "Bezint eer ge begint".

Maar nu kan ik hem nergens vinden om te downen! Weet iemand een URletje toevallig?

[ Voor 59% gewijzigd door DukeN op 25-11-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
DukeN schreef op 25 november 2003 @ 18:24:

Maar nu kan ik hem nergens vinden om te downen! Weet iemand een URletje toevallig?
Gezien je laatste zin, denk ik dat het woord "hem" op een originele rom van Orange duidt ?

In dat geval zou ik eens de openingspost doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Smarron schreef op 25 november 2003 @ 19:00:
[...]
Gezien je laatste zin, denk ik dat het woord "hem" op een originele rom van Orange duidt ?

In dat geval zou ik eens de openingspost doorlezen.
lol, dat zei ik dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

excuses dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Aanvaard 8)

En laat even je resultaten achter met die nieuwe rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 19:42:
[...]

In de Nederlandse versie zit andere software die streng gecontrolleerd is... Hij komt niet voor niets later dan gepland. Het zal hier dus wel meevallen met de SW foutjes.
Ik las net op http://msmobiles.com/news.php/1700.html dat hij in UK uit de handel wordt genomen! Lekker goed voor je imago, naja ze kunnen altijd nog Microsoft de schuld geven :+ Hier staat een lijst met fouten. http://msmobiles.com/catalog/c.php/76.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Voor degenen die een SPV willen, maar nog niet hebben:

SPV € 100,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Smarron schreef op 25 november 2003 @ 22:05:
Voor degenen die een SPV willen, maar nog niet hebben:

SPV € 100,-
waarom doe je em weg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

-Nexus schreef op 25 november 2003 @ 23:41:
[...]

waarom doe je em weg??
Volgens mij is itsontoday iemand anders dan Smarron.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Canaria schreef op 25 november 2003 @ 23:47:
Volgens mij is itsontoday iemand anders dan Smarron.
Yep, ik doe hem niet weg. Ben er heel tevreden over! :z

Ik zag dit toevallig staan. 100 pleuro's is niet duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Smarron schreef op 26 november 2003 @ 00:18:
[...]
Yep, ik doe hem niet weg. Ben er heel tevreden over! :z

Ik zag dit toevallig staan. 100 pleuro's is niet duur!
Ik koop 'm :)

voor m'n pa :) even netwerk-unlockje er op, en kan ie met Vodafone aan de gang :)

is die sim-unlock overigens onafhankelijk van de gebruikte firmware? Dus als ie geunlocked is (na een downgrade naar 1.3 dus), kan ik daarna elke firmware er opzetten die ik wil, zonder het risico dat de netwerk-unlock er opeens weer 'af' is oid? :)

[ Voor 30% gewijzigd door HunterPro op 26-11-2003 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

hmmm. ik heb de cab file van hunterpro geprobeerd, maar nog steeds kan ik geen mms versturen. Had al een hard reset gedaan (dan is ie toch weer 1.3.7?) ik ben beetje 8)7 nu.... kan iemand helpen? Ik krijg telkens de melding fout met verbinden... (dus ook na de cab file van hunterpro te hebben geinstalled)

Ja ik heb me al aangemeld bij oranje....

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
ga eerst eens naar programma's -> meer... -> instellingen -> info, en zeg even welke Operator-ROM-updateversie je telefoon gebruikt :)

En hoe lang geleden heb je je bij Orange aangemeld? En heb je het cabje werkelijk uitgevoerd op je SPV (dat ie ook de melding geeft dat de cab succesvol is geinstalleerd)? Werkt GPRS/Share wel?

[ Voor 46% gewijzigd door HunterPro op 26-11-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:16
Zijn er meer mensen die met dit probleem zitten:
Afbeeldingslocatie: http://devedge.weirdinside.nl/upload/EGuJnnnm687.jpg

Dit terwijl 't m'n bloedeigen SPV is en er verder geen enkele andere SPV op m'n cradle'tje heeft gezeten... Ik heb voor de zekerheid een nieuwere versie van ActiveSync geinstalleerd, en zoals jullie zien doet 'ie nog steeds irritant. Ik kan er op deze manier niets mee :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
in ActiveSync --> menu 'File' --> 'Delete partnership'. Werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

HunterPro schreef op 26 november 2003 @ 17:22:
ga eerst eens naar programma's -> meer... -> instellingen -> info, en zeg even welke Operator-ROM-updateversie je telefoon gebruikt :)

En hoe lang geleden heb je je bij Orange aangemeld? En heb je het cabje werkelijk uitgevoerd op je SPV (dat ie ook de melding geeft dat de cab succesvol is geinstalleerd)? Werkt GPRS/Share wel?
share werkt wel... je cab is goed installed enzo, echter wel de 1.5.0.27 rom :S

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Jermaine schreef op 26 november 2003 @ 18:48:
Zijn er meer mensen die met dit probleem zitten:
[afbeelding]

Dit terwijl 't m'n bloedeigen SPV is en er verder geen enkele andere SPV op m'n cradle'tje heeft gezeten... Ik heb voor de zekerheid een nieuwere versie van ActiveSync geinstalleerd, en zoals jullie zien doet 'ie nog steeds irritant. Ik kan er op deze manier niets mee :(...
Kun je niet ff un-installen en dan opnieuw installeren? Je krijgt dus geen keuze of je een guest bent ofzo, maar hij gaat meteen connecten als guest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
En inmiddels is het bijna December en nog steeds geen 1.6 update :(
Iemand de laatste week nog wat gehoord over de update?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Laatst online: 17-09 13:08
Heeft er iemand nog een plaatje of weet ik het wat om die SPV te laden via de usb cradle?

De link is een beetje overleden denk ik.... hij doet ut niet meer :( 8)7

tnxx Sebas

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

ijsbeer schreef op 26 november 2003 @ 22:26:
Heeft er iemand nog een plaatje of weet ik het wat om die SPV te laden via de usb cradle?

De link is een beetje overleden denk ik.... hij doet ut niet meer :( 8)7

tnxx Sebas
Kijk op de betere smartphone/spv sites zoals CoolSmartPhone

Ook Google is je vriend hier...

RatPack #814

• ijsbeer910
  • Laatst online: 17-09 13:08
mja google had ik al geprobeerd, ik kreegalleen maar vage sites..
en de tweakers site :D

Maarre bedankt greetzzzz Sebaszz

• llpineapple
(jarig!)
Ballebek schreef op 26 november 2003 @ 22:12:
En inmiddels is het bijna December en nog steeds geen 1.6 update :(
Iemand de laatste week nog wat gehoord over de update?
Gisteren een mail gestuurd en vandaag dit antwoord:

Dank u voor uw email.

Met de huidige software (tot en met versie 1.50) is het niet mogelijk om met
de SPV in Nederland goed te MMS-en. Nieuwe software komt in de loop van
december beschikbaar. Zodra deze beschikbaar is, krijgt u óf een CD-Rom met
de software thuisgestuurd óf u kunt deze van de Orange website downloaden.
De software kunt u dan via een PC op uw SPV installeren."

• CT
  • Laatst online: 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ah nu weer december ;)

Verwijderd

Niet te geloven he hoe lang dit allemaal moet duren.! Ik snap niet waarom MS niet eerst alle patches ontwikkeld, voordat ze msn messenger deactiveren. Ze konden dit toch zien aankomen? Ik geloof eerlijk gezegd niet meer dat die patch dit jaar nog komt...

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

llpineapple schreef op 27 november 2003 @ 10:03:
[...]

Dank u voor uw email.

Kk woon in de omgeving van arnhem en mms-en gaat vlekkeloos hoor. Helemaal geen problemen.

• llpineapple
(jarig!)
Bij mij ook hoor, vroeg in mijn mail alleen wanneer de nieuwe software uitkomt. De boodschap dat mms soms niet goed werkt kreeg ik er gratis bij!! Op hun site staat trouwens dat de software eind november uitkomt.

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Das nu.
Ze hebben nog 3 dagen, voodat het niet meer klopt :)

Maar ik verwacht ook niet dat ze dat snel zullen hebben. Volgens mij duurt het nog wel een paar maanden.
Maar ik hoop dan wel dat die update vele nieuwe functies brengt en veel problemen oplost.
Al die vage vastlopers en programma's die niet willen starten ;(

let the past be the past.

Verwijderd

/me hoopt dat er dmv een software update ook iets aan de bellaberde kwalitiet van de foto's bij zwak licht gedaan kan worden .. en natuurlijk die batterij :p

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
SPee schreef op 27 november 2003 @ 13:09:
Das nu.
Ze hebben nog 3 dagen, voodat het niet meer klopt :)

Maar ik verwacht ook niet dat ze dat snel zullen hebben. Volgens mij duurt het nog wel een paar maanden.
Maar ik hoop dan wel dat die update vele nieuwe functies brengt en veel problemen oplost.
Al die vage vastlopers en programma's die niet willen starten ;(
Op zich heb ik weinig problemen met de SPV (1.50), maar ik durf mijn SPV ondertussen niet meer als wekker te gebruiken. :) Meer mensen die rare dingen meemaken met het alarm? Bij mij gaat ie een keer af en als ik dan op snooze (of hoe heette het ook alweer op de SPV) druk dan gaat het alarm nooit meer af en blijft dit scherm er eeuwig opstaan. Met als gevolg, ikke verslapen... :(

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
llpineapple schreef op 27 november 2003 @ 10:03:
[...]

Dank u voor uw email.

Oké weer wat nieuws geleerd... MMS probleem met SPV ??? echt niet.. die mms probleem is niet wat aan de update hangt. orange zit in diepe sh*t als ze die update NIET releasen, want er zou in december nog eentje komen (waar blijft die van nov??). er zou eentje met oude radio uitkomen. en weer een andere met de nieuwste radio en alles erop en eraan (deze zou ook je hele telefoon dichtspijkeren = geen simlock verwijderen meer).. dat zou tevens laatste update zijn voor OS 2002 :(

Ik begin rare ideeen te krijgen over orange...................

Specs

• llpineapple
(jarig!)
Geen simlock verwijderen, ik heb mijn toestel bijna een jaar en wil dan graag legaal mijn lock eraf hebben

• Hmmbob
Orange bellen, zij geven je na een jaar gratis de code.

• Uberprutser
BadBoy18 schreef op 27 november 2003 @ 17:51:
[...]

Orange zit in diepe sh*t als ze die update NIET releasen
Dat kan ik je bevestigen ja;
Als ze GEEN update uitbrengen ga ik andere wegen betreden om ervoor te zorgen dat OF iedereen een SPV 2 krijgt OF zijn geld terug!
Is toch een beetje raar dat je iets uitbrengt en nog binnen dat jaar niet meer support?!?!

Verwijderd

naja.. die update gaan ze zowiezo wel releasen.. probleem is dat het zo lang duurt. als het nog erg veel langer gaat duren (denk aan volgend jaar), dan zal ik eens gaan kijken wat de mogelijkheden zijn mbt tot geld terug/inruiling voor degelijk toestel. (aangezien er geadverteerd is met msn mogelijkheden die het toestel nu simpelweg niet bezit).
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.