kan je bij die remote desktop ook het geluid overnemen, want dan kan je met een beetje knutselwerk een mooie handsfree set maken, waar je ook nog eens verstaanbaar bent, want dat oordopje in de auto daar heb je niks aan & ook als je het apparaat op luidspreker zet werkt het niet fijn
Verwijderd
Misschien een beetje meer gestelde vraag, maar hier komt hij dan:
Als ik mijn SPV wil Netwerk-unlocken, dan zegt hij bij 66% van het proces:
Invalid Code - Aborting
Ik heb heel google afgezocht, maar niemand die mij kan helpen.
Weten jullie hoe ik mijn SPV wel kan netwerk unlocken?
Bij voorbaad dank
Invalid Code - Aborting
Bij voorbaad dank
heb je je software ge-downgrade naar 1.3 ?Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 20:51:
Invalid Code - Aborting
Bij voorbaad dank
Verwijderd
Nee, ik heb geen goede link kunnen vinden hoe ik dat kan doen.
Weet jij waar een 1.3 versie te vinden is?
neej helaas heb ik dat niet als iemand mij kan verblijden met die software dan ben ik echt blij dat zou namelijk een stuk sneller werken!klaasbram schreef op 12 november 2003 @ 18:52:
[...]
Heb jij een programma waarmee je je skins kunt testen zonder ze eerst op je telefoon te moeten zetten?
Soort van emulator
ik word alleen scheit ziek van dat kleurschema inderdaad :!
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
www.coolsmartphone.com (ff reggenVerwijderd schreef op 13 november 2003 @ 20:51:
Invalid Code - Aborting
Bij voorbaad dank
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Ik weet niet of het al bekend was, maar bij de orange winkel hebben ze riemtasjes voor de spv binnengekregen. Kheb er gisteren meteen ff eentje gehaald... Nu alleen nog ff die krasjes weer wegpoetsen....
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Verwijderd
hoe poets jij die krasjes dan weg???
naja.. ik word steeds moedelozer van dit stomme stuk techniek.. nu doet 1 van m'n toetsen het weer heel moeilijk (moet hem heel hard induwen
).
Kan wel weer naar de orange shop gaan.. maar die waren vorige keer ook zo lekker behulpzaam ffs. en dan ben ik hem zeker weer 3 weken kwijt
naja.. ik word steeds moedelozer van dit stomme stuk techniek.. nu doet 1 van m'n toetsen het weer heel moeilijk (moet hem heel hard induwen
Kan wel weer naar de orange shop gaan.. maar die waren vorige keer ook zo lekker behulpzaam ffs. en dan ben ik hem zeker weer 3 weken kwijt

Verwijderd
Zijn er ook nog mensen die hun SPV langer dan een half jaar hebben en er GEEN problemen mee hebben gehad?Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 10:40:
naja.. ik word steeds moedelozer van dit stomme stuk techniek..
Na het lezen van al die gebreken twijfel ik steeds meer om een SPV2 te kopen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 10:52 ]
Mijn toest 9 doet hetzelfde, orange gebeld en afgesproken dat ik een gereviseers "nieuw" toestel krijg. Voordeel is dat je je toestel maar heel ff kwijt bent en gereviseerd is in nieuwstaat (geen krasjes en stof wat mijn toestel nu wel heeft)Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 10:40:
naja.. ik word steeds moedelozer van dit stomme stuk techniek.. nu doet 1 van m'n toetsen het weer heel moeilijk (moet hem heel hard induwen).
Met displex poets ik mijn krasjes weg, gaat behoorlijk goed, alleen poets je er helaas afgesleten verf er niet meer mee op
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Alle sites die met WSP:// beginnen zijn gratis ! simple toch?Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 18:26:
Vriend van me heeft orange share op een sony ericsson T68i oid en die kan gratis wap ongelimiteerd... ook de wap sites van google.com/ns.nl etc..
Hij zegt dat ik het niet kan met de SPV omdat het niet 'instelbaar' is.. moet toch kunnen zou je zeggen?
bij veel site (zoals die ns, spitsnet, 123 etc) kan je zowel met HTTP (betaald) als WSP (gratis) aanvragen.
Ik heb hem sinds mei dit jaar, dus nu precies 6 maandenVerwijderd schreef op 14 november 2003 @ 10:44:
[...]
Zijn er ook nog mensen die hun SPV langer dan een half jaar hebben en er GEEN problemen mee hebben gehad?
Geen gebreken, doet het perfect....alleen een paar keer laten vallen en zitten wat krasje op de hoeken.... Toetsen zijn nog perfect, geen verf eraf...alleen is het rubbertje op de achterkant wat versleten aan de kanten....al met al een sterke tellie
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
zelfde hiero, ook vanaf mei, niks geen problemen, ook na het vallen, wel heel af en toe een vastloper.
ik vinnem ook wel okay.. maar die 1.6 update!!! gvd
En kwestie van niet klagen maar dragenCT schreef op 14 november 2003 @ 17:09:
ik vinnem ook wel okay.. maar die 1.6 update!!! gvd
Iemand die graag als 1e vooraan wil staan kan ook de meeste tegenslagen verwachten
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
ik koop iig geen spv2 meer hoor! Service van orange valt me zwaar tegen en die spv2 is nog steeds even lomp als de spv1, zover ik kan zien hebben ze nog steeds het stof probleem via dat sd-slot, hebben ze hem NOG groter gemaakt etc. etc. etc.Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 10:44:
[...]
Zijn er ook nog mensen die hun SPV langer dan een half jaar hebben en er GEEN problemen mee hebben gehad?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 18:35 ]
Een leuke TIP voor onze "SPV"
Handsfree Zonder Handsfree kid!
Hoe?
Stap 1. Je belt naar iemand
Stap 2. Je houd de groene bel hoorn +- 3 sec in
Stap 3. In je beeld verschijnt nu speaker
Stap 4. Je kan handsfree bellen, Ideaal voor in de auto
Stap 5. Als je dit doet denk je nog maal aan de goede tip van DukeN
Stap 6. Stap 5 is een grapje, maar enjoy!
ps. Hint, Om handsfree uit te zetten Herhaal stap 2
Pss. Houd de telefoon niet bij de oren met handsfree bellen, niet zo slim
Hoe?
Stap 1. Je belt naar iemand

Stap 2. Je houd de groene bel hoorn +- 3 sec in
Stap 3. In je beeld verschijnt nu speaker
Stap 4. Je kan handsfree bellen, Ideaal voor in de auto
Stap 5. Als je dit doet denk je nog maal aan de goede tip van DukeN
Stap 6. Stap 5 is een grapje, maar enjoy!
ps. Hint, Om handsfree uit te zetten Herhaal stap 2

[ Voor 15% gewijzigd door DukeN op 14-11-2003 20:18 ]
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Staat dit ook niet toevallig gewoon in de handleidingDukeN schreef op 14 november 2003 @ 20:16:
Een leuke TIP voor onze "SPV"
Hoe?
Stap 1. Je belt naar iemand![]()
Stap 2. Je houd de groene bel hoorn +- 3 sec in![]()
Stap 3. In je beeld verschijnt nu speaker![]()
Stap 4. Je kan handsfree bellen, Ideaal voor in de auto![]()
Stap 5. Als je dit doet denk je nog maal aan de goede tip van DukeN![]()
Stap 6. Stap 5 is een grapje, maar enjoy!![]()
ps. Hint, Om handsfree uit te zetten Herhaal stap 2![]()
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
om vervolgens te horen "heyy CT ik hoor je bijna niet?? wat is er met je foon" "NOU HIJ STAAT OP HANDSFREE!! HOOR JE ME NU???"
Het is aan de andere kant inderdaad slecht te verstaan als je handsfree belt. Dat is ook zo bij de Nokia's met handsfree, van andere merken weet ik het niet.CT schreef op 14 november 2003 @ 23:25:
om vervolgens te horen "heyy CT ik hoor je bijna niet?? wat is er met je foon" "NOU HIJ STAAT OP HANDSFREE!! HOOR JE ME NU???"
Maar voor het bellen naar computerstemmen, zoals de rekeninginfolijn en telefonische helpdesken ("voor vragen over x toets 1") is het wel heel handig. Ook als je ergens in de wacht staat hoef je zo niet continu de telefoon aan je oor te houden.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
hmmm waarom probeer'jem zelf niet?
Ik wil, voordat ik em er dolgraag opzet, even willen weten of ik erna nog wel iets erop kan flashen.. want zoals de andere zeggen met de uitgelekte rom, is dat nietmeer mogelijk?
Ik wil, voordat ik em er dolgraag opzet, even willen weten of ik erna nog wel iets erop kan flashen.. want zoals de andere zeggen met de uitgelekte rom, is dat nietmeer mogelijk?
ik ben nu bezig
enneh...hoe bedoel je flashen??
enneh...hoe bedoel je flashen??
[ Voor 55% gewijzigd door gitaarwerk op 15-11-2003 01:10 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik kan die paar dagen nu ook nog wel wachtten.
Heb trouwens wel een probleemje met mijn NES/SNES emulator. Heb SmartNES als emulator, maar na een tijdje spelen gaat de spv 'nadenken' (komt dat rondje in beeld met die 4 kleuren). Wanneer die hiermee klaar is blijft de emulator de laatst ingetoetste toets gebruiken. Ik kan er ook helemaal niet uitkomen, het enigste wat ik kan doen is de batterij eruit halen.
Welke emulator gebruiken jullie voor je NES/SNES games?
Heb trouwens wel een probleemje met mijn NES/SNES emulator. Heb SmartNES als emulator, maar na een tijdje spelen gaat de spv 'nadenken' (komt dat rondje in beeld met die 4 kleuren). Wanneer die hiermee klaar is blijft de emulator de laatst ingetoetste toets gebruiken. Ik kan er ook helemaal niet uitkomen, het enigste wat ik kan doen is de batterij eruit halen.
Welke emulator gebruiken jullie voor je NES/SNES games?
[ Voor 83% gewijzigd door Oesie op 15-11-2003 01:15 ]
ik nog niets.. maar ik zou graag willen weten of het een beetje goed werkt?? in het algemeen..en of het te spelen is..dat soort dingen
Voor alsnog werkt het aardig, als je niet teveel programma's open laat staan kan je normaal een NES-game spelen zonder haperingen, heb nog niet een SNES-game geprobeerd (moet nog ff unrarren
).
Je kan zelf de buttons configureren (bij SmartNES dan) en hierdoor instellen wat je zelf het gemakkelijkst vind. Echt lang heb ik het nog niet kunnen testen doordat dat verdomde draai dingetje. Het blijft natuurlijk wel een telefoon. En daar zijn spelletjes helaas niet voor geschikt
Maar het is leuk om af en toe Mario te spelen in de trein tegen verveling

Je kan zelf de buttons configureren (bij SmartNES dan) en hierdoor instellen wat je zelf het gemakkelijkst vind. Echt lang heb ik het nog niet kunnen testen doordat dat verdomde draai dingetje. Het blijft natuurlijk wel een telefoon. En daar zijn spelletjes helaas niet voor geschikt

Maar het is leuk om af en toe Mario te spelen in de trein tegen verveling
edit:
De zinnen worden er ook niet beter op zo laat op de avond
De zinnen worden er ook niet beter op zo laat op de avond

[ Voor 17% gewijzigd door Oesie op 15-11-2003 01:24 ]
cool, moet et echt nog eens proberen.. ff de 1e final fantasies spelen
yay!!! 
err : spv opstarten : test only, not for sale

[ Voor 24% gewijzigd door gitaarwerk op 15-11-2003 01:26 ]
Met SmartNES ?Gitaarwerk schreef op 15 november 2003 @ 01:25:
cool, moet et echt nog eens proberen.. ff de 1e final fantasies spelenyay!!!
haha.. ehmz.. je hebt icq he??
doe dat maar ff en niet hier 
anyway.. ik ga zo slapen..mrogen werken..maar morgenavond ben ik er wel weer..
iig krijg ipv orange screen eerst : mobile operator - dan orange screen zelf..
msn werkt iig weer wel
enneh..
ff wachten todat officiele erop komt.. deze vind ik irri
maar doet et wel ok 
nee die for test only is bij het opstartscherm van de spv zelf
anyway.. ik ga zo slapen..mrogen werken..maar morgenavond ben ik er wel weer..
iig krijg ipv orange screen eerst : mobile operator - dan orange screen zelf..
msn werkt iig weer wel
enneh..
ff wachten todat officiele erop komt.. deze vind ik irri
nee die for test only is bij het opstartscherm van de spv zelf
[ Voor 9% gewijzigd door gitaarwerk op 15-11-2003 01:37 ]
Hmmz je hebt 1.6 dus geinstalled neem ik aan. Ik wil ook weer MSN-en op mijn SPV. Uhmz ja ik zal ICQ weer is even installeren, ben benieuwd hoeveel messages erop mij wachtten 
Ik ben ook redelijk moe, dus ga ook maar even tukken. Ik moet morgenavond bier tappen. dus zie het allemaal wel.
Ik ben ook redelijk moe, dus ga ook maar even tukken. Ik moet morgenavond bier tappen. dus zie het allemaal wel.
dat is de interne orange release; orange geeft je er geen ondersteuning mee en je kan 100% zeker niet downgraden naar 1.5 of 1.3. Geheel niet dus. Overigens is het warez dus heb ik een TR aangemaakt.
M.a.w. je raad iedereen zwaar af deze uitgelekte 1.6 te installeren? Want door dat orange zo achterlijk traag is met de final release van de 1.6 zou ik het wel bijna doen uit laatste 'hoop'. Dusch, als ik orange was zou ik NU!!!!! die 1.6 relaeasen voordat heel nederland met een defecte spv zit.
Nou, ik heb het gehad met m'n dure SPV hoor... Eerst niet meer kunnen MSNnen en nu moeilijkheden met MMS. En maar wachten op de befaamde software update. Van mij hoeft het allemaal niet meer.
Met zo'n korte batterijduur heeft dit toestel alleen nog nadelen voor mij. Als iemand hem over wil nemen, klik op m'n sig.
Met zo'n korte batterijduur heeft dit toestel alleen nog nadelen voor mij. Als iemand hem over wil nemen, klik op m'n sig.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
tja.. MSN werkt bij mij wel hunter, maarreh.. maar ff kijken wat er gebeurd als die originele update uit is 
er zal vast wel een tool zijn om dit ding te deep-editten..of nog uitkomen.. dan misschien als het lukt een smartphone 2003 installatie erop doen
er zal vast wel een tool zijn om dit ding te deep-editten..of nog uitkomen.. dan misschien als het lukt een smartphone 2003 installatie erop doen
Verwijderd
hehe.. ik zie al een golf van SPV's te koop aangeboden ontstaan!
komop he.. de spv is gewoon een crappy telefoon.. me volgende word iig stukken kleiner en met klepje
... maja.. zo leer je weer
komop he.. de spv is gewoon een crappy telefoon.. me volgende word iig stukken kleiner en met klepje
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 19:06 ]
Gezien je groet onder aan je bericht ben je nog niet helemaal bekend met de FAQ en ik zou je link zelf weg halen voor dat een modje dat voor je komt doen welke op de hoogte is gesteld via de report functie. Dit is niks persoonlijks maar hiermee voorkom je dat belanghebbende instantie die forum willen laten sluiten vanwege het aanbieden van warez (zie FAQ)Ghozd schreef op 15 november 2003 @ 00:18:
Mensen mensen,
De 1.6 ROM is UITGELEKT!!!!!!![]()
![]()
Hij is hier te vinden:
http://er_bestaat_De_kans_Dat_dit_onder_warez_valt_zie_FAQ
Ok ik weet niet zeker of het de officiele is, maar mensen probeer deze eens en laat even weten hoe de rom versie is.
Voor het groeten moet je ook in FAQ kijken omdat tweakers altijd aan elkaar de groeten doen.
Verwijderd
mah.. vanmorgen ook maar weer eens dat ie bleef steken in hoofdtelefoon... ding er weer ingedaan.. uitgezet.. eruitgehaald en weer aangezet en toen was het weer okay 
gister ook toetsje eruit gewipt in de hoop het toets-probleem te fixen.. naja.. heeft niet erg veel geholpen
gister ook toetsje eruit gewipt in de hoop het toets-probleem te fixen.. naja.. heeft niet erg veel geholpen
grmbl, ik zit straks een week zonder phone, ik heb last van het beroemde headset profiel probleem en krijg nu een nieuwe..
ik baal!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
FF met een hout cocktail prikkertje porren en het is ok.m0nk schreef op 16 november 2003 @ 14:08:
grmbl, ik zit straks een week zonder phone, ik heb last van het beroemde headset profiel probleem en krijg nu een nieuwe..ik baal!!
Ik heb het zelf nu 1 keer gehad en het is een bekende probleem (zie +/- 30 posts terug)
[rml]tspawn in "Orange SPV Smartphone [ Deel 4]"[/rml]
[ Voor 9% gewijzigd door The-Source op 16-11-2003 15:45 ]
naar mijn weten zou vandaag toch de nieuwe update (1,6) uitkomen? of heb ik weer wat gemist. tijdje niet op dit topic geweest
WIe kan mij even helpen want ik ben dringend opzoek naar iets!!!
Ik heb een plaatje gefrabiceerd dus hoop dat het een beetje duidelijk is maar je moet maar op de dingen letten die ik erbij heb beschreven!!!!!!!!!!

IK zoek dus een 3.5 mm jackplug naar 2.5 jackplug converter voor mijn SPV...alleen wil ik graag 2x een 3.5 jackplug kunnen gebruiken....
Wie ow wie heeft ooit zoiets gezien en kan me daaraan helpen?
Ik heb een plaatje gefrabiceerd dus hoop dat het een beetje duidelijk is maar je moet maar op de dingen letten die ik erbij heb beschreven!!!!!!!!!!

IK zoek dus een 3.5 mm jackplug naar 2.5 jackplug converter voor mijn SPV...alleen wil ik graag 2x een 3.5 jackplug kunnen gebruiken....
ehhhh..HOI
Orange kennende ('in de loop van november' was hun originele planning) zal dit niet op zondag gepubliceerd wordenHoodlum2000 schreef op 16 november 2003 @ 16:02:
naar mijn weten zou vandaag toch de nieuwe update (1,6) uitkomen? of heb ik weer wat gemist. tijdje niet op dit topic geweest
Ga naar bijvoorbeeld aurora, pak uit de schappen die onderdeeltjes en een snoertje loop naar de balie en zeg wat je wilt. Dan solderen ze't wel ff inelkaar.kRiZzZiZ schreef op 16 november 2003 @ 17:54:
Heeft iemand er ervaring mee of dit ook daadwerkelijk werkt met de SPV???CT schreef op 16 november 2003 @ 19:43:
[...]
Ga naar bijvoorbeeld aurora, pak uit de schappen die onderdeeltjes en een snoertje loop naar de balie en zeg wat je wilt. Dan solderen ze't wel ff inelkaar.
Lijkt me wel leuk om zo de mp3speler te gebruiken en een goed koptelefoon setje!
Greetz
Silent
Silent
jah kijk op coolsmartphone.com geloof dat je het ook zelf kan maken.
Maar dan via die uitgang aan de onderkant.
Maar dan via die uitgang aan de onderkant.
MMS werkt prima hierAtHomer schreef op 15 november 2003 @ 11:09:
Nou, ik heb het gehad met m'n dure SPV hoor... Eerst niet meer kunnen MSNnen en nu moeilijkheden met MMS. En maar wachten op de befaamde software update. Van mij hoeft het allemaal niet meer.
EN ja ok MSN doet het nu (nog) niet, maar alsof iedereen de hele dag zit te MSN'en met z'n SPV
Batterijduur is zeker een nadeel(zeker na een 6510 die t makkelijk 5 dagen volhield met dagelijks bellen enzo), maar het is gewoon een kwestie van gewenning, hang m gewoon elke avond/dag ff aan de lader/cradle, nieuwe muziekjes erop etc.
Voor mij is deze phone nog steeds een toppertje
-Xbox Gamertag: Dbongers
Mijn vraag daarvoor is een 2,5 naar 3,5 maar dan 1x. Mijn broer is even geweest naar een paar winkels. De meesten hadden dat niet en degenen die een convertor hadden zeiden dat ze alleen mono waren.
Weet iemand waar ik zo'n convertor kan halen en dan in stereo? Dus kant en klaar. Ik heb geen zin om te modden.
Volgens mij is dit geen goede:
http://www.mobilefun.co.uk/product/2210.htm
Weet iemand waar ik zo'n convertor kan halen en dan in stereo? Dus kant en klaar. Ik heb geen zin om te modden.
tsja..volgens mij is dat ook geen goede...er staat trouwens bij wat ik niet snap dat je met dat dingetje ELKE 2.5 mm handsfreesetje kan gebruiken.....Als je een ander 2,5mm handsfreesetje wil gebruiken plug je hem er toch gewoon in je SPV en heb je helemaal dat kabeltje niet nodig? vaagSmarron schreef op 17 november 2003 @ 09:32:
Mijn vraag daarvoor is een 2,5 naar 3,5 maar dan 1x. Mijn broer is even geweest naar een paar winkels. De meesten hadden dat niet en degenen die een convertor hadden zeiden dat ze alleen mono waren.
ehhhh..HOI
'klaasbram schreef op 16 november 2003 @ 15:37:
[...]
FF met een hout cocktail prikkertje porren en het is ok.
Ik heb het zelf nu 1 keer gehad en het is een bekende probleem (zie +/- 30 posts terug)
[rml]tspawn in "Orange SPV Smartphone [ Deel 4]"[/rml]
Al geprobeerd, hard blazen ook geprobeerd, soms sprnit ie terug naar normaal, alleen na 30 sec staat ie weer op headset

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat na die 30 sec auto terug springen had je toen nog niet verteldm0nk schreef op 17 november 2003 @ 10:04:
[...]
'
Al geprobeerd, hard blazen ook geprobeerd, soms sprnit ie terug naar normaal, alleen na 30 sec staat ie weer op headset
En ja dan zou ik hem ook terug bregen..
Ja, precies. Daarom vond ik het ook al zo vaag.kRiZzZiZ schreef op 17 november 2003 @ 10:02:
tsja..volgens mij is dat ook geen goede...er staat trouwens bij wat ik niet snap dat je met dat dingetje ELKE 2.5 mm handsfreesetje kan gebruiken.....Als je een ander 2,5mm handsfreesetje wil gebruiken plug je hem er toch gewoon in je SPV en heb je helemaal dat kabeltje niet nodig? vaag

Verwijderd
Ik heb de SPV een paar dagen in bezit en moet zeggen dat het leuke, maar ook zeker wel minder leuke kanten heeft... hij is "behoorlijk" traag, ik hoop dat dit met de nieuwe updat wordt opgelost, anders is het echt k*t!
Maar nu heb ik een vraagje:
Ik zou graag powerpointpresentaties kunnen aflezen met slideshow pocket, maar op de een of andere manier kan ik mijn eigen geuploade presentatie niet vinden, danwel laden...
De standaard presentatie speelt ie hartstikke mooi af (zoals verwacht) maar ik kan mijn eigen presentaties niet afspelen...
Weet iemand hier hoe dit moet
Zijn er ook andere office-programma's als word en excel voor de SPV verkrijgbaar?
Grtz. Mattee
Maar nu heb ik een vraagje:
Ik zou graag powerpointpresentaties kunnen aflezen met slideshow pocket, maar op de een of andere manier kan ik mijn eigen geuploade presentatie niet vinden, danwel laden...
De standaard presentatie speelt ie hartstikke mooi af (zoals verwacht) maar ik kan mijn eigen presentaties niet afspelen...
Weet iemand hier hoe dit moet
Zijn er ook andere office-programma's als word en excel voor de SPV verkrijgbaar?
Grtz. Mattee
vandaag dus heen geweest..spullen gepakt..kom ik bij die gast...zegt die..dit is niet te solderen......zelfs al kreeg ik er 100 euro voor....CT schreef op 16 november 2003 @ 19:43:
[...]
Ga naar bijvoorbeeld aurora, pak uit de schappen die onderdeeltjes en een snoertje loop naar de balie en zeg wat je wilt. Dan solderen ze't wel ff inelkaar.
Is dit bullshit of is het gewoon echt niet zo makkelijk??
ehhhh..HOI
Ik heb ook weer iets leuks met mijn toch al niet perfecte SPV: Vanmorgen zat ik heerlijk op de bank mijn ontbijtje te nuttigen, opeens een bericht (mail of sms?) geen afzender, geen onderwerp..
vond ik al vreemd, zeker aangezien ik geen mail heb ingesteld, dus ik gooi het berichtje weg.
Ik kijk op mijn homeschermpje, staat daar: sms:0 mail:4294967295
en in mijn inbox staat geen enkel nieuw bericht, wat wel raar is, is dat bovenin: Postvak In (-1) staat, oftewel, ik heb GEEN 1 nieuw bericht..
vind het een beetje jammer om mijn inbox leeg te gooien, iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn, of nog beter, een oplossing.
Waar ik me ook regelmatig aan stoor, is dat als ik lekker muziek zit te luisteren, en ik krijg een smsje, floep, volume weg. en zie dat dan maar eens terug te krijgen zonder je telefoon opnieuw aan te zetten. in een beetje drukke trein hoor je echt nix meer op dat volume.
En hoe zit het precies met de 1.6 rom? hoor/lees er allerlei goede dingen over. maar wanneer word ie ook beschikbaar gesteld voor de vast betalende klant?
vond ik al vreemd, zeker aangezien ik geen mail heb ingesteld, dus ik gooi het berichtje weg.
Ik kijk op mijn homeschermpje, staat daar: sms:0 mail:4294967295
en in mijn inbox staat geen enkel nieuw bericht, wat wel raar is, is dat bovenin: Postvak In (-1) staat, oftewel, ik heb GEEN 1 nieuw bericht..
Waar ik me ook regelmatig aan stoor, is dat als ik lekker muziek zit te luisteren, en ik krijg een smsje, floep, volume weg. en zie dat dan maar eens terug te krijgen zonder je telefoon opnieuw aan te zetten. in een beetje drukke trein hoor je echt nix meer op dat volume.
En hoe zit het precies met de 1.6 rom? hoor/lees er allerlei goede dingen over. maar wanneer word ie ook beschikbaar gesteld voor de vast betalende klant?
Verwijderd
Waar kun je die kopen?HunterPro schreef op 16 november 2003 @ 18:03:
pak een standaard 2.5->3.5 en een 1x3.5->2x3.5 converter.
Ik denk wel dat ik weet welke je bedoelt, ik heb zelf ook een stekkertje van 2,5 naar 3,5 mm zodat ik een normale koptelefoon in m'n spv kan stoppen (m'n headset is gejat). Deze converter is stereo en verkrijgbaar bij de MediaMarkt.Smarron schreef op 17 november 2003 @ 09:32:
Ik heb trouwens wat vaags, pasgeleden toen ik een mms'je kreeg, wilde hij 'm niet downloaden. De instelling staat op auto-download gezet. Als ik het mms'je aanklik, krijg ik geen gprs icoontje te zien, wel staat er in het scherm downloading message. Alle andere mms'jes doen het gewoon, iemand een idee wat dit kan zijn?
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Verwijderd
Hey, ik probeerde mijn spv te upgraden naar 1.50.
maar nu is ie gecrasht.
ik probeer het te resetten,
ik krijg het zover dat is de flash file wist, maar de end knopje krijg ik niet als ik naar links ga.
kan iemand mij helpen, alles is nu gewist en deze telefoon is nu gewoon onbruikbaar
maar nu is ie gecrasht.
ik krijg het zover dat is de flash file wist, maar de end knopje krijg ik niet als ik naar links ga.
kan iemand mij helpen, alles is nu gewist en deze telefoon is nu gewoon onbruikbaar
Wow, dat kreng is hier best populair. Ik kom net dus achter zijn bestaan ofzo
Kmoet echt zo'n ding hebben, al is het alleen maar om van diskette's af te zijn en wat relaxde muziek te kunnen luisteren.
Anyway: de SPV is uitverkocht volgens Orange medewerkers. De SPV E-100 daarentegen gaat vanaf volgende week flink in prijs dalen. Dit door de release van de E-200. Ik wacht dus lekker nog een week en loop voor 70 euro en een E-100 naar huis
(abbo van 20 euro 2 jaar).
Hier trouwens nog iets dat me wel handig leek, van www.smartphone-club.nl (tip!):
Anyway: de SPV is uitverkocht volgens Orange medewerkers. De SPV E-100 daarentegen gaat vanaf volgende week flink in prijs dalen. Dit door de release van de E-200. Ik wacht dus lekker nog een week en loop voor 70 euro en een E-100 naar huis
Hier trouwens nog iets dat me wel handig leek, van www.smartphone-club.nl (tip!):
Zorg dat de SPV op de cardle staat en dat je een ActiveSync connectie heb. Browse nu naar de volgende folder via het explorer scherm op je PC: \IPSM\Windows\StartUp
Knip hier de Orange Support.lnk file en kopieer hem naar je PC (omdat je hem later misschien toch weer terug wilt plaatsen).
Herstart nu je SPV of SPV E-100. Je zal merken dat hij sneller is (tenminste, dit was bij mij wel het geval!).
Verwijderd
He mensen,
Hoe kan in hemelsnaam het interne geheugen van dit ding weer vergroten???
Wil iets installeren, maar heeft nog maar 200KB vrij, niet echt veel wel?
Ik heb ooit iets half geinstalleerd.. De PC gaf aan dat de telefoon te weinig geheugen had, maar ik heb het toen toch geprobeerd... Nu geeft hij dus continu aan dat ie te weinig geheugen heeft, terwijl ik er al vanalles heb af gepleurd!
Wat mag ik via de exporer verwijderen om het geheugen groter te maken en wat nie?
Grtz. Mattee
Hoe kan in hemelsnaam het interne geheugen van dit ding weer vergroten???
Wil iets installeren, maar heeft nog maar 200KB vrij, niet echt veel wel?
Ik heb ooit iets half geinstalleerd.. De PC gaf aan dat de telefoon te weinig geheugen had, maar ik heb het toen toch geprobeerd... Nu geeft hij dus continu aan dat ie te weinig geheugen heeft, terwijl ik er al vanalles heb af gepleurd!

Wat mag ik via de exporer verwijderen om het geheugen groter te maken en wat nie?
Grtz. Mattee
Zijn dit soort gadgets die de spv kan ook mogelijk met een nokia 3650 of is dat onmogelijk? Die SPV is namelijk erg vet, ik zat toendertijd te twijfelen tussen de 3650 en de SPV. Knap stom dat ik de 3650 heb gehaald
SPV kan java draaien ..zoals de 3650.. maar de 3650 kan niet op CE-Smartphone based applicaties draaien.. er zit geen WIN-CE besturingsprogramma in he
dus de 3650 kan bijvoorbeeld geen divx of mp3 afspelen? dat soort gadgets bedoel ik eigenlijk ( niet het juiste woord, I know
)
Ik zie dat die 3650 maar 4096 kleurenscherm heeft. De SPV heeft 65000 kleuren
De SPV kan MP3, DivX, WMA en WMV afspelen. Plus nog alle andere extensies, waar jij een programma voor installeert
Helaas geen film (iig nog niet) opnemen met de externe camera. Bekijken kan wel
Updaten voor nieuwe functionaliteiten ook
Waar blijft die ROM update nou
De SPV kan MP3, DivX, WMA en WMV afspelen. Plus nog alle andere extensies, waar jij een programma voor installeert
Helaas geen film (iig nog niet) opnemen met de externe camera. Bekijken kan wel
Updaten voor nieuwe functionaliteiten ook

let the past be the past.
Slecht nieuws mensen !!! Ik heb net uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de 1.6 nl update van orange pas in 2004 beschikbaar komt, omdat de voorlopige 1.6.3 (die te vinden is geweest op coolsmartphone.com) teveel problemen geeft. GEBRUIK DEZE DUS NIET !!!! het kan je SPV je netwerk laten afstoten, waardoor je geen belmogelijkheden meer zou kunnen hebben tot 2004 !!!!
Tis helaas maar waar.....
Iedereen sterkte en ik voel een klachtenregen aan komen bij Orange, DIT KAN ECHT NIET !!!
Iedereen sterkte en ik voel een klachtenregen aan komen bij Orange, DIT KAN ECHT NIET !!!

Verwijderd
wordt mee geadverteerd dat je kan msn-en. Dit kan het product niet. Dit hadden ze kunnen weten bij de verkoop.. is mij niet verteld... ik geloof dat dat bedrog/dwaling is
animo voor rechtzaak?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 16:44 ]
Verwijderd
hard reset werkt niet,Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 23:03:
Hey, ik probeerde mijn spv te upgraden naar 1.50.
maar nu is ie gecrasht.
wat kan ik nu doen???
Hoeveel kost zo'n converter? 'k Gebruik nu de normale headset, maar die vind ik niet echt comfortabel.. Voor het luisteren van me MP3tjes zouden me losse oordopjes beter werken.megter schreef op 17 november 2003 @ 22:07:
[...]
Ik denk wel dat ik weet welke je bedoelt, ik heb zelf ook een stekkertje van 2,5 naar 3,5 mm zodat ik een normale koptelefoon in m'n spv kan stoppen (m'n headset is gejat). Deze converter is stereo en verkrijgbaar bij de MediaMarkt.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Naja, eerst maar eens reactie Orange afwachten en dan ga ik heel boos zijn.
Naja, eerst maar eens reactie Orange afwachten en dan ga ik heel boos zijn.
Eeh, 4 euro ongeveer, stelt niet zoveel voor.IceCool schreef op 18 november 2003 @ 16:53:
[...]
Hoeveel kost zo'n converter? 'k Gebruik nu de normale headset, maar die vind ik niet echt comfortabel.. Voor het luisteren van me MP3tjes zouden me losse oordopjes beter werken.
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Ik laat mijn broer wel naar de Mediamarkt gaan, aangezien ik er niet in de buurt woon en ze hier niks hebben.
Ook ik kreeg het "end" knopje neit te zien na een hardreset. Gewoon aanzetten en kwartiertje wachten (ook al lijkt het of ie nix doet), dat werkte bij mij.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Heeft jouw MSN het dan nooit gedaan? Want tot een maandje geleden werkte het primaVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 16:43:
wordt mee geadverteerd dat je kan msn-en. Dit kan het product niet. Dit hadden ze kunnen weten bij de verkoop.. is mij niet verteld... ik geloof dat dat bedrog/dwaling is
animo voor rechtzaak?![]()
En nog, als je dat andere progje installeert (toch?)
Daarnaast is het niet Orange's fout dat MSN niet functioneert, MS heeft de beveiliging aangepast en hiervoor dient een update plaats te vinden.
Dat deze (te) laat is, ja dat is Orange's fout. Maar hebben zij ooit gezegd wanneer deze er precies zou zijn?
Ach, MSN boeit me niet zo veel, is wel grappig, maar om de hele dag te msnen met mijn telefoon....neuh
www.orange.nl is down (19 nov - 9:31 ) Dus misschien zijn ze update aan t plaatsen ofzo
lets hope so! Dan eet ik me schoenen op! YEEHA
nog steeds down iigDukeN schreef op 19 november 2003 @ 09:34:
www.orange.nl is down (19 nov - 9:31 ) Dus misschien zijn ze update aan t plaatsen ofzolets hope so! Dan eet ik me schoenen op! YEEHA
Wie weet
en hij doet t weer, maar inloggen werkt niet?
edit 2:
site weer plat.
Gaat lekker zo
edit 3:
ff gekeken, maar orange site op SPV doet ook niks.
[ Voor 24% gewijzigd door philipnorth op 19-11-2003 10:24 ]
IDD!philipnorth schreef op 19 november 2003 @ 09:54:
[...]
nog steeds down iig
Wie weet
en hij doet t weer, maar inloggen werkt niet?
edit 2:
site weer plat.
Gaat lekker zo
De ene keer kom je verder als de andere keer. Maar Ik was ook 1x bij de GSM's link maar op de SPV kon ik niet klikken! die Vond hij niet. Ik hoop zo dat ze de update op die site aan het zetten zijn.
site doet t weer, mijn orange ook
maar ik zie niks staan over update
maar ik zie niks staan over update
Ik hoop het ooooook...... zeg twee vraagjes : ik heb laatst m'n reg getweakt zo dat ie ringtones van me SD leest...oke maar nu kan ik om 1 of andere vage reden geen ringtones meer uit me map gooien..de rest wil wel verwijderen....
vraag 2 ik heb ff zo'n BORGsoundscheme gedownload...mateloos irritant dus nu wil ik me oude scheme weer terug..want na deinstall gooide die alle geluiden door de war... heeft kan iemand ff een lijstje posten wat de standaard geluidjes zijn...want daar was ik zo aan gewend
en uhhhh kom op met die update... kan het kloppen dat ik niet kan inloggen op mijn orange ?
vraag 2 ik heb ff zo'n BORGsoundscheme gedownload...mateloos irritant dus nu wil ik me oude scheme weer terug..want na deinstall gooide die alle geluiden door de war... heeft kan iemand ff een lijstje posten wat de standaard geluidjes zijn...want daar was ik zo aan gewend
en uhhhh kom op met die update... kan het kloppen dat ik niet kan inloggen op mijn orange ?
I reject your reality and substitute my own!
Ik zit er in, maar zie iig niksmkanon schreef op 19 november 2003 @ 11:19:
enige is dit nog:
MSN Messenger update voor de Orange SPV en Orange SPV E100
Om beveiliging en privacybescherming te kunnen verzekeren, updatete Microsoft onlangs zijn .NET Messenger Service. Heb je een Orange SPV of een Orange SPV E100, dan heb je op dit moment geen toegang tot MSN Messenger. Voor deze toegang heb je nieuwe software nodig. Orange wil haar klanten alle middelen bieden voor innovatieve communicatie. Daarom kunnen onze klanten de juiste software binnenkort downloaden via deze site. De verspreiding van de software staat gepland voor november. Tegen die tijd ontvangt je thuis een bericht over de nieuwe software. Ga voor een laatste update regelmatig naar deze site.
[ Voor 62% gewijzigd door philipnorth op 19-11-2003 11:23 ]
Btw, bij wie doet MSN het allemaal niet? Ik heb hier vooralsnog geen enkel probleem mee! Gisteravond nog 2 uurtjes lopen chatten via dat ding.
*meld*Smarron schreef op 19 november 2003 @ 11:21:
Btw, bij wie doet MSN het allemaal niet? Ik heb hier vooralsnog geen enkel probleem mee! Gisteravond nog 2 uurtjes lopen chatten via dat ding.
I reject your reality and substitute my own!
via de originele MSN?Smarron schreef op 19 november 2003 @ 11:21:
Welke rom-versie heb je dan?
edit:
nog ff getest, doet t niet
[ Voor 6% gewijzigd door philipnorth op 19-11-2003 11:25 ]
Verwijderd
Ik heb er wel problemen mee, volgens mij ben jij de enige zonder problemenSmarron schreef op 19 november 2003 @ 11:21:
Dit is geen grap jongens!!! Lees de topic goed en je weet dat het niet voor 2004 gaat gebeuren met die update!! Vervelend, maar weet zeker dat ie niet komt....voorlopigxetro schreef op 18 november 2003 @ 15:33:
Slecht nieuws mensen !!! Ik heb net uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de 1.6 nl update van orange pas in 2004 beschikbaar komt, omdat de voorlopige 1.6.3 (die te vinden is geweest op coolsmartphone.com) teveel problemen geeft. GEBRUIK DEZE DUS NIET !!!! het kan je SPV je netwerk laten afstoten, waardoor je geen belmogelijkheden meer zou kunnen hebben tot 2004 !!!!
Iedereen sterkte en ik voel een klachtenregen aan komen bij Orange, DIT KAN ECHT NIET !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja jammer ik wacht er ook op!xetro schreef op 19 november 2003 @ 11:40:
[...]
Dit is geen grap jongens!!! Lees de topic goed en je weet dat het niet voor 2004 gaat gebeuren met die update!! Vervelend, maar weet zeker dat ie niet komt....voorlopig
ey maar mensen zullen we een nieuw topic starten wat als ik de laaste 3 topics lees dan is het alleen maar gemekker en gejammer over dat ding!!! het is gewoon een super telefoon klaar.
Ik denk dat het inderdaad niet verstandig is om die vervroegte (uitgelekt update) te instaleren aangezien hij snel crasht/hangt en dat de software lock gaar is, MSN niet werkt en dat je niet meer kan DOWN-graden! (athans dat kon ik niet meer)
verder krijg je geen service meer van orange als ze zien dat jij een test versie op je telefoon hebben staan.
Waarom denk je dat Orange zegt dat je van het netwerk afgesloten kan worden?
omdat ze gewoon niet willen dat mensen hem gebruiken aangezien er meer hel HEL dan Heil van komt

goed laten we hopen dat het goed komt... aan het einde van de winter zullen we toch allemaal moeten zwijken voor UMTS
hehe
Ey vragie aan de mensen.. is het niet mogelijk om gewoon een "APARTE" MSN update te installen?
let me know
AFAIK nee.Alpha_Mouse schreef op 19 november 2003 @ 11:48:
[...]
Ey vragie aan de mensen.. is het niet mogelijk om gewoon een "APARTE" MSN update te installen?
let me know
Anders hadden die MSN verslaafden hier m wel geinstalleerd al denk ik zo
agile messenger kun je toch gebruiken?philipnorth schreef op 19 november 2003 @ 12:00:
[...]
AFAIK nee.
Anders hadden die MSN verslaafden hier m wel geinstalleerd al denk ik zo
yup
maar t ging om een losse update voor alleen MSN
en die is er (nog) niet..
Verwijderd
kwil hier niet een hele discussie over beginnen, maar wat ik zeg dat klopt wel hoorphilipnorth schreef op 19 november 2003 @ 09:09:
[...]
Heeft jouw MSN het dan nooit gedaan? Want tot een maandje geleden werkte het prima
En nog, als je dat andere progje installeert (toch?)
Daarnaast is het niet Orange's fout dat MSN niet functioneert, MS heeft de beveiliging aangepast en hiervoor dient een update plaats te vinden.
Dat deze (te) laat is, ja dat is Orange's fout. Maar hebben zij ooit gezegd wanneer deze er precies zou zijn?
Ach, MSN boeit me niet zo veel, is wel grappig, maar om de hele dag te msnen met mijn telefoon....neuh
Ander progsel kan wel, maar dit is niet mijn verantwoordelijkheid... netzoiets als ik een auto koop die na 3 maanden een niet meer op de nederlandse weg mag vanwege z'n motor... tja dan kan ik er wel een ander motor inzetten maar das toch niet de bedoeling
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 13:13 ]
Even een ander vraagje:
Op het werk hebben alle auto's een eigen telefoonnummer, gekoppeld aan het autonummer. Dus bij auto 1 hoort 06-99999901, en bij auto 64 hoort 06-99999964.
Vroeger bij mn Nokia kon ik in het adresboek bij een opgeslagen nummer "Gebruik nummer" kiezen, zodat je cijfers kon wijzigen. Op mn Spv lukt dit echter niet, en het lijkt mij een beetje overbodig om alle 70 autos apart in mn gsm te zetten.
Heeft hier iemand een helder idee over, behalve het 06-999999 gedeelte uit mn hoofd leren? Het moet makkelijker kunnen...
Op het werk hebben alle auto's een eigen telefoonnummer, gekoppeld aan het autonummer. Dus bij auto 1 hoort 06-99999901, en bij auto 64 hoort 06-99999964.
Vroeger bij mn Nokia kon ik in het adresboek bij een opgeslagen nummer "Gebruik nummer" kiezen, zodat je cijfers kon wijzigen. Op mn Spv lukt dit echter niet, en het lijkt mij een beetje overbodig om alle 70 autos apart in mn gsm te zetten.
Heeft hier iemand een helder idee over, behalve het 06-999999 gedeelte uit mn hoofd leren? Het moet makkelijker kunnen...
Sometimes you need to plan for coincidence
Ik heb inderdaad de Orange 1.6 testversie. Deze konden wij updaten. Jammer genoeg is deze niet te unlocken. MMS werkt wel, maar niet optimaal. MSN doet het hier dus wel op. Games crashen continu. Internet lijkt wel erg goed te werken. Ik kan bijna altijd meteen connecten en het lijkt ook snelller dan hiervoor.
MSN doet het niet bij mij... is er alweer een revisie op die interne?Smarron schreef op 19 november 2003 @ 18:04:
Ik heb inderdaad de Orange 1.6 testversie. Deze konden wij updaten. Jammer genoeg is deze niet te unlocken. MMS werkt wel, maar niet optimaal. MSN doet het hier dus wel op. Games crashen continu. Internet lijkt wel erg goed te werken. Ik kan bijna altijd meteen connecten en het lijkt ook snelller dan hiervoor.
Niet dat ik weet in ieder geval. Jij had ook die 1.6 ? Dan vind ik het wel weer vaag. Er zit geen logica in. Elke phone reageert anders.HunterPro schreef op 19 november 2003 @ 18:32:
MSN doet het niet bij mij... is er alweer een revisie op die interne?
Dit topic is gesloten.