Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Orange shop heeft me kapotte spv niet vergoed of vervangen :'(

Wees er dus uitermate voorzichtig mee, zelf in je broekzak kan het hele scherm verneuken.

Ík heb net ff gekeke hoe het display in de spv zit
en dat valt gelukkig erg mee,
Nu ben ik op zoek naar een nieuw spv display hopelijk weet iemand waar ik die kan halen, heb namelijk zelf al van alles geprobeerd, maar nog nix gevonden.

Zo ziet ie eruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.darkraver.nl/spv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xetro
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02-2024
He Brokenrules

Misschien moet je even technische dienst bellen van Orange SPV en vragen of ze de apparaten die omgeruild worden ook altijd terug gaan naar de fabriek; zo niet, vraag dan of er nog 1 is met een goed display oid en desnoods ga je zelf langs :) om een beetje in die bak (als die er is) te vissen :D

Iets anders kan ik zo gauw niet bedenken om je te helpen........

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brokenrules... bij mij wouden ze hem ook niet repareren. Moet je even bellen met afdeling techical, want er bestaat een regeleling dat je hem voor 20 euro kan laten repareren (zeiden bij mij 30 euro, maar kreeg toch maar rekening van 20 :p). Openmaken is géén slim id.... had je zo wel kunnen vertellen hoe het er uit zou zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xetro schreef op 07 november 2003 @ 00:56:
He Brokenrules

Misschien moet je even technische dienst bellen van Orange SPV en vragen of ze de apparaten die omgeruild worden ook altijd terug gaan naar de fabriek; zo niet, vraag dan of er nog 1 is met een goed display oid en desnoods ga je zelf langs :) om een beetje in die bak (als die er is) te vissen :D

Iets anders kan ik zo gauw niet bedenken om je te helpen........

Succes
Denk niet dat ze dan doen; dan ga ik namelijk ook wel effe vissen.. hmmm 1 spv met kapot display... hmmm 1 met goed display en kappote chips..... kijk nou! een gratis nieuwe spv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Is het display echt 'stuk' of alleen dat folie dat op het display zit 'gekreukt' ?!
Want dat folie kan je eraf halen (zie zo'n tutorial op www.coolsmartphone.com)
Het enige 'nadeel' wat je dan krijgt is dat je backlight het nietmeer doet, of athans het licht wordt niet goed verspreid. Dus je moet dat backlight uit zetten :)

Maar je kan'm iig weer gebruiken. En eventueel alleen zo'n folie ergens vandaan halven of zelf maken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

ok, net mms aangevraagd, blalala ja SPV, ok, momentje, echt 6 minuten zitten wachten ofzo, en ja hoor het was geactiveerd :)
Woei :D

Half uurtje later SPV gereboot, mms verzonden (leuk gedaan met die animatie btw) en daarna krijg ik een mms terug van 111111111222 (ofzo) met 2x alleen object erin?
Iemand anders dit ook gehad?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:51
philipnorth schreef op 07 november 2003 @ 15:20:
ok, net mms aangevraagd, blalala ja SPV, ok, momentje, echt 6 minuten zitten wachten ofzo, en ja hoor het was geactiveerd :)
Woei :D

Half uurtje later SPV gereboot, mms verzonden (leuk gedaan met die animatie btw) en daarna krijg ik een mms terug van 111111111222 (ofzo) met 2x alleen object erin?
Ja heb ik ook gehad, maar daarna ook nog de goede mms. Weet iemand of SMS-en nu ook gratis is? Of echt alleen MMS?

En heeft iemand nog die link voor de emulator. Zodat je je phone kan bedienen via je pc beeldscherm, en toetsenbord. Aangezien die regelmatig in de craddle staat is het ook wel relaxed als je dan ook sms kan versturen via je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

philipnorth schreef op 07 november 2003 @ 15:20:
Dat was idd apart, vandaag eerste mms verstuurd, en vrij snel bovenstaande mms gehad, naja.. Het werkt iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Oesie schreef op 07 november 2003 @ 15:49:
[...]

Ja heb ik ook gehad, maar daarna ook nog de goede mms. Weet iemand of SMS-en nu ook gratis is? Of echt alleen MMS?

En heeft iemand nog die link voor de emulator. Zodat je je phone kan bedienen via je pc beeldscherm, en toetsenbord. Aangezien die regelmatig in de craddle staat is het ook wel relaxed als je dan ook sms kan versturen via je pc.
Goede MMS heb ik niet gehad iig...
Oh well, we zien het wel :)

Alleen MMS is nu dus gratis(correct me if i'm wrong), dus ga ik alleen nog maar MMS'en :D

Die emulator kun je vinden op coolsmartphone.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
philipnorth schreef op 07 november 2003 @ 16:33:
[...]

Goede MMS heb ik niet gehad iig...
Oh well, we zien het wel :)

Alleen MMS is nu dus gratis(correct me if i'm wrong), dus ga ik alleen nog maar MMS'en :D

Die emulator kun je vinden op coolsmartphone.com
Ik kan je er wel 1 sturen, het is toch gratis :+

* Oesie gaat ff op coolsmartphone rondsnuffelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Oesie op 07-11-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Hoi Hoi!

Ik was vanplan om mijn eigen skins te maken maar..... het werd me iets te moerlijk. Ik heb standaard als skin die van Orange 2. Met standaard background. Die kijkt het best. ;) Maar

Nu wil ik dus die skin `bewerken` Ik wil namelijk dat er bij het agenda puntje NIET alleen de titel staat zoals. Naar de stad. Maar ik wil dat de tijd er gelijk bij staat. dus . 14.00 naar de stad. :D Dit hebben andere skins wel. En die 4 standaard iconen van orange zoals Sport nieuws gallery en downloads vind ik wel leuk staan maar ik wil die links veranderen. >:) Mijn nieuws moet dus naar pda.tweakers.net etc. Maar kan iemand MIJ please hiermee helpen! :*) _/-\o_

Ik vind die skin namelijk heerlijk maar alleen deze dingen moeten anders en het lukt me gewoon niet met die xls files. 8)7 ;(

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of misschien weet waar er zo een skin is

EDIT

Het lukt al. De links heb ik kunnen maken en de iconen gerenamed de tijd is 24 uur klotje geworden. Nu nog Me agenda en haal ik de tekst van profiel eraf. Het lukt!! :9~ :*)

[ Voor 10% gewijzigd door DukeN op 07-11-2003 17:17 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Btw, heeft er al iemand ervaring met die SNES / NES / GBA emulators op de SPV, en zo ja is dat aan te bevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Oesie schreef op 07 november 2003 @ 16:51:
Btw, heeft er al iemand ervaring met die SNES / NES / GBA emulators op de SPV, en zo ja is dat aan te bevelen?
GBA emu is er niet. Ik raad je GNUboy aan. Is een gameboy emulator, werkt primas alleen geen sound. Kan je GTA doen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
DukeN schreef op 07 november 2003 @ 17:01:
[...]

GBA emu is er niet. Ik raad je GNUboy aan. Is een gameboy emulator, werkt primas alleen geen sound. Kan je GTA doen. :7
Klinkt goed :) Ga ik maar is even uitzoeken dan, maar eerst die emulator voor SPV op je PC werkend krijgen :X

Voor alsnog lukt dat nog niet :?

Heeft misschien iemand de directe link er naartoe, want ik heb zo'n vermoeden dat ik de verkeerde heb. De 'oplossing' van coolsmartphone komt hier totaal niet overeen. Dank u.

[ Voor 33% gewijzigd door Oesie op 07-11-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou echt niemand hier die divxjes maakt voor op de smartphone en er toevallig een tutorial van heeft??????

Grtz Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 18:25:
Is er nou echt niemand hier die divxjes maakt voor op de smartphone en er toevallig een tutorial van heeft??????

Grtz Chris
Ik zou zeggen kijk is naar de openingspost, of lees is een ander deel door.

[ Voor 1% gewijzigd door Oesie op 07-11-2003 18:43 . Reden: Spellingzfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt al.
Mn pc wordt rot denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ja ja!

De meeste SPVers gebruiken als screen de standaard Orange Layout 2. Deze heb ik verbeterd! :9 :9 Zie het plaatje.

http://home.quicknet.nl/mw/prive/cool.man/spvscreen.JPG
_/-\o_
Alle sites die gelinkt worden zijn PDA sites en eindelijk de tijd bij je agenda punt. 8)

Wil je deze skin ook ;)

Downen kan op

http://home.quicknet.nl/mw/prive/cool.man/nlmspim.home.xml

Dit bestand zet je in je windows map op je SPV. Dan kies je de Orange Layout 2 en het achtergrond plaatje zit er uiterraad niet bij. ;) Dus die mag je zelf kiezen :)

[ Voor 3% gewijzigd door DukeN op 07-11-2003 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
ey mensen ik kon het echt niet vinden dus ik vraag het nog maar een keer (sorry als het al gevraagt is)

hebben jullie een afstandbedienings functie op je SPV?

op coolsmartphone word gezegt dat het niet kan... ik hoorde dat het wel kon (van iemand die bij orange werkte...

let me know

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje hier word veel gepost _/-\o_ , beetje jammer dat alles zo doorelkaar staat :r hier word je echt niet wijs van :(

OM een beetje op topic te komen moet k al die 4 delen van orange spv smartphone lezen :O :O :O :O

Wat een werk :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

edit, dubble post sorrz

[ Voor 95% gewijzigd door DukeN op 07-11-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 21:50:
Jeetje hier word veel gepost _/-\o_ , beetje jammer dat alles zo doorelkaar staat :r hier word je echt niet wijs van :(

OM een beetje op topic te komen moet k al die 4 delen van orange spv smartphone lezen :O :O :O :O

Wat een werk :Z
Jij zoekt zeker alles liever zelf uit :P
De belangrijkste info staat allemaal in de beginpost, ik ben i.i.g. blij dat iedereen zijn vragen/opmerkingen/tips e.d. hier kwijt kan. Als je min. 1x per dag even dit topic doorleest blijf gewoon up to date. En je hoeft niet wat te lezen hier ;)

Ontopic: Afstandsbediening is niet mogelijk met de SPV Canary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las een aantal interessante dingen over de e200 op Zdnet

De SPV E200 is vanaf december beschikbaar en gaat, afhankelijk van het gekozen abonnement, 0 tot 349 euro kosten.
Orange SPV E200
Prijs: 0 tot 349 euro, afhankelijk van abonnement

De SPV E200 werkt dankzij het nieuwe OS een stuk sneller dan zijn voorganger. Helaas is het niet mogelijk de SPV E100 naar Smartphone 2003 te upgraden en is voor die snelheidswinst de aanschaf van een nieuwe telefoon noodzakelijk.

Nog een verbetering is de MSN Messenger. Die blijft nu wel online, ook al gaat het toestel in standby modus, beloofden de Orange-medewerkers tijdens de SPV e200-presentatie in Amsterdam.

De software voor de Bluetoothcommunicatie is nog niet helemaal klaar: weliswaar kun je de SPV E200 als een draadloos modem gebruiken, maar synchroniseren kan alleen nog via de usb-cradle. Die Bluetooth-problemen zijn opgelost voordat het toestel in de winkel ligt, belooft Orange.

Voor de rest zie: http://www.zdnet.nl/mobile.cfm?page=2&id=31722

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

cool, want ergens stond dat Orange had belooft dat de SPV naar 2003 geupgrade kon worden. En anders was het hun vernatwoordelijkheid.
Dusch wat gaan ze er voor tegenoverstellen? een inruilactie voor de e200 ? :)

maarja, maakt denk ik toch weinig uit, 2003 of 2002. En anders merken we het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39
DukeN schreef op 07 november 2003 @ 20:05:
Ja ja!

De meeste SPVers gebruiken als screen de standaard Orange Layout 2. Deze heb ik verbeterd! :9 :9 Zie het plaatje.

_/-\o_
Alle sites die gelinkt worden zijn PDA sites en eindelijk de tijd bij je agenda punt. 8)

Wil je deze skin ook ;)

Downen kan op

Dit bestand zet je in je windows map op je SPV. Dan kies je de Orange Layout 2 en het achtergrond plaatje zit er uiterraad niet bij. ;) Dus die mag je zelf kiezen :)
Nou, hier dan de 1e reactie op jouw werk:

_/-\o_

Geweldig! Goed gedaan, krijgt een plekje in de openingspost en ik ga hem direct gebruiken! Toppie!
Heb je nog meer nieuwe xml-screens toevallig? Want volgens mij ben je er wel handig mee.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Hieronder mijn aangepaste screen:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/r.p.van.der.willik/forums/tweakers/spv.home.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Smarron schreef op 08 november 2003 @ 02:22:

quote: DukeN schreef op 07 november 2003 @ 20:05:
Ja ja!

De meeste SPVers gebruiken als screen de standaard Orange Layout 2. Deze heb ik verbeterd! Zie het plaatje.

Alle sites die gelinkt worden zijn PDA sites en eindelijk de tijd bij je agenda punt.

Wil je deze skin ook

Downen kan op

Dit bestand zet je in je windows map op je SPV. Dan kies je de Orange Layout 2 en het achtergrond plaatje zit er uiterraad niet bij. Dus die mag je zelf kiezen

[...]
Nou, hier dan de 1e reactie op jouw werk:

_/-\o_

Geweldig! Goed gedaan, krijgt een plekje in de openingspost en ik ga hem direct gebruiken! Toppie!
Heb je nog meer nieuwe xml-screens toevallig? Want volgens mij ben je er wel handig mee.
Handig... handig...... :*) Tja, Nou niet echt. Ik weet zeer weinig af van programeren etc maar als je de XML file in kladblok openend kan je eigenlijk alles wel een beetje veranderen. :)

Ik maak anders een kleine handleinding hoe je je eigen Orange Layout 2 kan aanpassen. Dan krijg je dus dit -> http://home.quicknet.nl/mw/prive/cool.man/spvscreen.JPG

Om te weten, Iedereen Kan dit ;)

Stap 1. Download (met "opslaan als") het bestand http://home.quicknet.nl/mw/prive/cool.man/nlmspim.home.xml Open deze met kladblok. Nu Zie je een allemaal tekst staat.

Stap 2. Ik leg alleen hoe je de URLS kan veranderen. Dus niet de agenda omdat je dan met pixels etc moet puzzelen. Ik was er een uur of 2 mee bezig om de tijd boven het ondewerp te krijgen.

http://home.quicknet.nl/mw/prive/cool.man/nlmspim.home.xml ( zie http://home.quicknet.nl/mw/prive/cool.man/spvscreen.JPG )

Stap 3. Er van uitgaand dat je mijn XML hebt geopend met kladblok kan je de urls als volgt aanpassen. Zoek met kladblok naar het woord NIEUWS. Nu vind je het volgende

BLABLABLABLABLBALBKLA--------$$%*&^%)(&%)(
<background b-border-width="0" />
- <shortcut width="47%" icon="61" action="http://spitsnet.nl/palmtop/">
<text lang="0x0409">News</text>
<text lang="0x0809">News</text>
<text lang="0x040c">Actu/météo</text>
<text lang="0x0407">Nachrichten</text>
<text lang="0x0410">Notizie</text>
<text lang="0x0816">Notícia</text>
<text lang="0x040a">Noticias</text>
<text lang="0x0413">Nieuws</text> <---------- Dit Vind je.
<text lang="0x0406">News</text>
BLABLABLABLABLBALBKLA--------$$%*&^%)(&%)(

Stap 4. Verander het woord Nieuws in Bijvoorbeeld RoutePlanner

Stap 5. Nu moet je er voor zorgen dat de URL ook word gewijzigt. (Zoals jullie zien staat er achter het woord action (in stap 3) een URL. Deze verander je naar bv.
http://www.overloaded.com/o2/pocketlocation/ .

Stap 6. Dit kan je dus ook met de anderen iconen doen.

Stap 7. Sla het bestand op en kopieer het weer naar je SPV in de map windows. Over schijf het huidige bestand.

Stap 9. Ga naar instellingen op je SPV. Dan begin scherm. Kies eerst een andere Indeling, (zoals Groot Lettertype.) Klik op gereed Ga dan weer naar begin scherm en kies. Orange Layout 2. Deze word nu Opnieuw geladen met de veranderingen en je kan jou URL's gebruiken!!

KLAAR! _/-\o_ :D :*) :9 ;)
Makkie he?!

[ Voor 16% gewijzigd door DukeN op 08-11-2003 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:07
Hier nu dus ook een trotse bezitter van SPVE100. Heb erg lopen twijfelen maar heb nu ik hem heb totaal geen spijt meer dat ik hiervoor mijn 7650 geruild heb met mijn zusje.

Enige probleem was een beetje het simlockvrij krijgen van het apparaatje maar ook dat is gelukt. En wat een leuk geluidje komt eruit! Ik ben verliefd op mijn spveetje. O+

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op 08 november 2003 @ 01:54:
cool, want ergens stond dat Orange had belooft dat de SPV naar 2003 geupgrade kon worden. En anders was het hun vernatwoordelijkheid.
Dusch wat gaan ze er voor tegenoverstellen? een inruilactie voor de e200 ? :)

maarja, maakt denk ik toch weinig uit, 2003 of 2002. En anders merken we het wel.
Nou ik las wel dat de e200 meer geheugen heeft (rom/ram) dus dan is het wel te verklaren waarom we niet kunnen upgraden toch? Misschien "past" 2003 er gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
CT schreef op 07 november 2003 @ 09:57:
Is het display echt 'stuk' of alleen dat folie dat op het display zit 'gekreukt' ?!
Want dat folie kan je eraf halen (zie zo'n tutorial op www.coolsmartphone.com)
Het enige 'nadeel' wat je dan krijgt is dat je backlight het nietmeer doet, of athans het licht wordt niet goed verspreid. Dus je moet dat backlight uit zetten :)

Maar je kan'm iig weer gebruiken. En eventueel alleen zo'n folie ergens vandaan halven of zelf maken ofzo.
Ik kan die tutorial nergens vinden. Kan het allicht probere,

Wie o wie heeft link van deze tutorial,
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij hier antwoord op geven?

Door onbekende oorzaak was mijn Programma's verwijderen-lijst leeg. Zijn er meer mensen die dit ook hadden?

Hoe kan ik nu alsnog bepaalde programma's verwijderen? Bijv. IA-Album (omdat deze niet goed werkt op de E100).

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op 06 november 2003 @ 22:58:
[...]

Bellen naar orange, op je GSM naar nummer 1200 bellen. Dan kies je in menu, (gaat het snelst) Ik geef een gesloten GSM op en je hebt gelijk iemand aan de lijn. Daarna zeg je dat je MMS wilt activeren en klaar :)
Ik heb ook gebeld en na 15 min, me spv aan en uit gezet. Ik heb toen een mms verstuurd naar iemand, maar die heeft telfort, dus kreeg die zon smsje met een link. Ik was blij dat die het deed! Daarna kreeg ik zon smsje van 1111122222, maar het downloaden daarvan mislukt steeds. En nu werkt mms niet meer, op de FAQ van orange staat dat als je een spv hebt dat je moet w88 op een software update. Nou of dat zo is laten we maar in het midden. Die gozer van orange zei dat ik verder geen instellingen nodig had. Maar zo te merken moet je gewoon geluk hebben bij orange om te mms'en als je een spv hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Brokenrules schreef op 08 november 2003 @ 16:01:
[...]

Ik kan die tutorial nergens vinden. Kan het allicht probere,

Wie o wie heeft link van deze tutorial,
tnx
Je vindt de turorial van hoe dat dinge helemaal uitelkaar moet hier.
En lees wat reaccties, daar staan dus dingen over dat folie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op 08 november 2003 @ 08:17:
[...]

Handig... handig...... :*) Tja, Nou niet echt. <text KLAAR! _/-o_ :D :*) :9 ;)
Makkie he?!
DukeN,
Dit werkt perfect,
Ik heb de Orange Layout 1 screen veranderd, dankzij jouw tips.
Ik heb er nog wat snelkoppelingen bij gemaakt.
De bovenste balk en de kalendernotitie verwijderd .
Is wel leuk om te doen.
Had hier nog nooit iets mee gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.massop/homescreen1.JPG Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.massop/homescreen.JPG

alleen weet ik niet hoe ik de goede icoontjes erbij krijg.
Weet jij mischien waar je die icoontjes kunt vinden?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-03 07:50
thaisie schreef op 06 november 2003 @ 21:25:
ik heb een vraagje..
Als je op je inbox op je spv klikt kan je bij menu "mappen weergeven" selecteren..
Dat vind ik er wel netjes uitzien.. Is er geen optie/aanpassing om dat als eerste pagina in je postvak IN/SMS te hebben ?
niemand ?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
heb weer wat vaags...

Vadaag was ik aan het werk had telefoon gewoon naast me liggen niks mee gedaan etc.. en toen wilde ik even een nummer opzoeken.. maar hij stond "vast" dus ff batterij er afgehaald en opnieuw opgestart..
Maar toen had de spv opeens de standaard instellingen weer.. dus bijvb. toetsen-klik-geluidje stond opeens weer aan, en de orange layout stond ingeschakeld..
en ik moet nu weer m;n spv opnieuw registratie vrij maken want een hoop programma's doen het nu niet meer..

Lijkt wel oif ie soms net zoals bij windows een soort veilige modus op start.. :?
Iemand hier ook ervaring mee?? of komt het vaker voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaisie schreef op 08 november 2003 @ 22:44:
heb weer wat vaags...

Vadaag was ik aan het werk had telefoon gewoon naast me liggen niks mee gedaan etc.. en toen wilde ik even een nummer opzoeken.. maar hij stond "vast" dus ff batterij er afgehaald en opnieuw opgestart..
Maar toen had de spv opeens de standaard instellingen weer.. dus bijvb. toetsen-klik-geluidje stond opeens weer aan, en de orange layout stond ingeschakeld..
en ik moet nu weer m;n spv opnieuw registratie vrij maken want een hoop programma's doen het nu niet meer..

Lijkt wel oif ie soms net zoals bij windows een soort veilige modus op start.. :?
Iemand hier ook ervaring mee?? of komt het vaker voor ?
Ik heb ook zoiets gehad. Ik had me spv s avonds in de oplader gezet, hij stond trouwens uit. Snachts is toen de stroom uitgevallen, en toen ik m sochtends aanzette, waren alle instellingen weer terug naar fabrieksinstellingen. Ik vind dit echt raar, dat door een onderbreking in het opladen, de instellingen veranderen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:56
Als je je telefoon naar wens heb getweakt ;) dan is het beste om hem een keertje af te sluiten (uitzetten volgens de juiste manier ;) ) en daarna weer aan.
Het lijkt (althans bij mij) dat hij de instellingen dan ergens weg schrijft waardoor hij ze ook weer normaal kan laden ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
klaasbram schreef op 09 november 2003 @ 12:22:
Als je je telefoon naar wens heb getweakt ;) dan is het beste om hem een keertje af te sluiten (uitzetten volgens de juiste manier ;) )
als dat het probleem zou zijn, zou het kunnen jah..
ik heb m'n telefoon thuis altijd in de cradle staan en daar laat ie op.. verder zet ik m eigenlijk zelf nooit uit.. dus als dat zou kunnen ga ik dat zo maar ff doen, als ik weer klaar ben met alles op nieuw installeren etc... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
thaisie schreef op 09 november 2003 @ 14:57:
[...]

als dat het probleem zou zijn, zou het kunnen jah..
ik heb m'n telefoon thuis altijd in de cradle staan en daar laat ie op.. verder zet ik m eigenlijk zelf nooit uit.. dus als dat zou kunnen ga ik dat zo maar ff doen, als ik weer klaar ben met alles op nieuw installeren etc... :(
Ik heb het zelf ook gehad, en nadat ik hem een keer normaal had afgesloten nadat ik alles naar wens had geïnstalleerd. Toen ik hem weer had opgestart was zoals het hoorde te zijn en heb ik ook geen problemen meer gehad met missende software wanneer het weer eens zover was dat hij vast gelopen was.

Voor zo ver ik weet zit er geen voice dailing mogelijkheid in de spv/ spv e-100 terwijl ik hier (heb de sdk van smartphone 2002 voor me) wel een speech recognizer API voor me heb. Jammer dat ze dat niet niet hebben "geactiveerd" in de vorm van voice dailing maar ja dat zou natuurlijk wel met een firmware upgrade cq third party prog wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
Wat IK nou net weer had;
"Het laden van de batterij is gestopt wegens een fout in 32432.dll
Indien dit probleem dit zich blijft voordoen neem dan contact op met uw leverancier"
8)7
Dat zelfs het laden door software is geregeld :P

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 18:55:
[...]

DukeN,
Dit werkt perfect,
Ik heb de Orange Layout 1 screen veranderd, dankzij jouw tips.
Ik heb een zooitje snelkoppelingen er bij geknipt, geplakt en gepuzzeld.
De bovenste balk en de kalendernotitie verwijderd .
Is wel leuk om te doen.
Had hier nog nooit iets mee gedaan.

[afbeelding]

alleen weet ik niet hoe ik de goede icoontjes erbij krijg.
Weet jij mischien waar je die icoontjes kunt vinden?
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=714
CTRL+F naar "16x16px icon list" (zonder " natuurlijk ;) ) en daaronder zie je een stel standaard iconen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Yeah, eindelijk is mijn eerste eigen skin klaar:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/r.p.van.der.willik/forums/tweakers/jlo.gif

Van de week maar is met het grafische werk verder gaan. Ik weet i.i.g. hoe het werkt nu :)

[ Voor 14% gewijzigd door Oesie op 10-11-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
leuk he skins maken! :D

ik ben 1 van de gelukkigen die de test versie van 1.6 hebben mogen bemachtigen :D

Alleen gaf die een heel hoop gezeik met zich mee! MMS dat pas goed werkt vanaf 1.6 deed het niet, de msn messenger was ook nog brak... en nog veel erger... SOFTWARE LOCK! (EEEK)

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Alpha_Mouse schreef op 10 november 2003 @ 03:00:
leuk he skins maken! :D

ik ben 1 van de gelukkigen die de test versie van 1.6 hebben mogen bemachtigen :D

Alleen gaf die een heel hoop gezeik met zich mee! MMS dat pas goed werkt vanaf 1.6 deed het niet, de msn messenger was ook nog brak... en nog veel erger... SOFTWARE LOCK! (EEEK)
ik heb ook die vroege 1.6 (1.5.6.5 eigk), maar het hele 'mms werkt niet op 1.5 en wel op 1.6' verhaal is IMO flink gelul; het hangt van meerdere variabelen af en Orange heeft geen zin met elke klant al deze mogelijkheden door te lopen. Voor sommigen kán het een oplossing geven naar 1.6 te upgraden, en dus schuiven ze dit 'probleem' even voor zich uit om iig díe klanten van de probleemlijst af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Toch gek dat op de vorige pagina niemand intresse had in mijn guide to tweak home xml files, en nu ineens wel :P

Iig hoop ik wel dat mensen ze ook op coolsmartphone zetten zodat meer mensen ze kunnen gebruiken...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Roeligan schreef op 10 november 2003 @ 09:35:
Toch gek dat op de vorige pagina niemand intresse had in mijn guide to tweak home xml files, en nu ineens wel :P

Iig hoop ik wel dat mensen ze ook op coolsmartphone zetten zodat meer mensen ze kunnen gebruiken...
Ik had het eerder al eens gevraagd, maar toen nog geen reactie gehad. Heb mijn heil toen ergens anders gezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Tja...
Als je de MS site over het home screen leest, kom je ook ver.
Je kunt hem trouwens ook gewoon een andere naam geven (ff de title aanpassen).
IK heb de uitgebreidste aangepast en heb nu o.a. mijn eigen naam erin staan.
Dus ik heb bewijs dat het mijn mobiel is :*)

Trouwens, je hebt maar 1 taal erop zitten. Als je alleen lang: 0x0413 (NL) en lang 0x0409 (EN volgens mij) dan gebruik je minder ruimte. Als hij niet de ingestelde taal van de mobiel in de xml file kan vinden, neemt hij de engelse. Is die er niet, dan neemt hij de eerste in de lijst.

Verder kun je in de andere xml files ook voorbeelden vinden en die gebruiken.
Zo heb ik ook pixel settings gebruikt. Ik moet de mijne nog wat aanpassen, want ik heb bij mijn operator gedeelte ook de tijd en datum staan. Helaas overlappen die 2 elkaar vaak. :)

Nog ff een vraag over IR:
Werken ALLE IR apparaten niet? Of alleen bepaalde? TV werkt niet, maar zou een simpele tower (radio/cd) wel werken? Want hij werkt toch wel met PDA's :?

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
SPee schreef op 10 november 2003 @ 12:07:
Nog ff een vraag over IR:
Werken ALLE IR apparaten niet? Of alleen bepaalde? TV werkt niet, maar zou een simpele tower (radio/cd) wel werken? Want hij werkt toch wel met PDA's :?
Voor zover ik weet is het een Fast-IR module en elke Afstandbediening (ir) heeft een zogezegd "slow" versie.
En de spv heeft een zeer gerichtebundel die niet sterk genoegd is om een meter te overbruggen (schat ik). En tja als je zo dichtbij moet zijn dan vraag ik me af in hoeverre (kwa afstand) je het nog een afstandbediening kunt noemen.als je apparatuur überhaupt fastIR aan kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Waarom de smartphone geen apparatuur kan 'afstandsbedienen':

Een PDA, PC, en GSM gebruiken IR om files (data) te versturen en te ontvangen. Het protocol heet IrDA. Hiermee kan 'fullduplex' gegevens worden verstuurt. Dus er worden gegevens terug gestuurd tijdens het verzenden van data. Je kan over IrDA bijvoorbeeld een modem-laag leggen. Zodat je met je PC via je GSM kan internetten. Het is dus nodig dat gegevens heen enw eer gestuurd worden.

CD spelers, DVD spelers, videorecorders, Televisies etc.. gebruiken een protocol dat CIR heet (geloof ik). Deze apparatuur stuurt namelijk niks terug. Ze ontvangen alleen. Dus het voordeel is dat de afstandsbediening veel meer afstand overbrugt. En je dus in de wilde weg met de IR stralen kan schieten. (als er 100 niet aankomen maakt dat niks uit, als er maar iets door komt). CIR is dus heel 'langzaam'. Omdat er zoveel 'foute' of 'niet aankomende' data wordt verstuurd.

Een SPV draait op het Smartphone 2002 OS:
Om even snel en simpel iets uit te leggen: Een programma op de SPV communiceert met het OS. Het OS op zijn beurt praat met de echte hardware.

[Applicatie laag]
[Operating System laag]
[Hardware laag]

En het OS van de smartphone heeft een eigen 'functie call' voor de Infrarood poort. Maar helaas (of misschien wel een voordeel voor andere programmeurs) kan je naar het OS wat data sturen voor de IR-poort.. maar het OS verpakt het ALTIJD in een IRDA-protocol pakketje. Bij de Palm en PocketPC is dit niet het geval. Je kan dus nog zelf beslisen of je de gegevens 'rauw' door de poort stuurt (CIR) of een IRDA sessie begint..

Dus de enige oplossing zou zijn: Een geheel stuk van het OS zelf herschrijven en dit vervangen (je kan flashen). En zover ik weet zijn er wel programmeurs die dit nog aan het 'onderzoeken' zijn. Maar op korte termijn kan je niet verwachten dat jeje tv met je spv kan besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Kan je alleen maar het 'Nina' font gebruiken, en waar kan ik deze vinden op mijn spv zodat ik hem naar mijn pc kan kopieren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
wel mieters!!!!

mijn SPV hangt!! :@ :(

heeft iemand een idee hoe ik mijn SPV weer tot leven krijg?

ik heb al geprobeerd om 1.5 erop te zetten maar het mocht niet baten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
shit he dit is minder :P

heeft iemand versie 1.3.5 voor me?

of een andere oplossing om mijn SPV weer aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 09:38
Batterij loshalen?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.coolsmartphone.com/hreset.htm
Loopt de telefoon compleet vast of wilt hij niet meer opstarten, probeer bovenstaande link maar. Let op! Je bent alle gegevens kwijt die opgeslagen zijn na het toepassen van een hard reset! Een applications unlock moet wederom toegepast worden.
(uit de startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al weer een paar maanden blij in het bezit van de Spv. Lekker Mp3 of Divx onderweg. :) En altijd Mail bij de hand. Maar SHIT. Mijn broek in de wasmachine gegooid met Spv en al. 8)7 Helemaal vol water. :'( Ik zag nog net geen vissen voorbij komen zoals in de screensaver. Inmiddels 3 dagen later en 3 dagen op de CV gehad. Doet het helemaal weer. Zelfs zonder enige reset. _/-\o_ Maar wel water vlekken op het scherm. Er lopen wat bruine strepen door het beeld. Iemand tips hoe ik dat nog kan reinigen? Of zou de Orange-store er (voor een gering bedrag) nog wat aan kunnen doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

-knip - zie telnet topic

[ Voor 87% gewijzigd door gitaarwerk op 10-11-2003 20:25 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
aub vertel me dat je niet denkt dat ik dat niet geprobeerd heb!

kan iemand me wel nuttige info geven?

zoals versie 1.3.5 NED of 1.6 NED of een andere manier dat mijn SPV weer tot leven komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha_Mouse schreef op 10 november 2003 @ 19:16:
[...]

aub vertel me dat je niet denkt dat ik dat niet geprobeerd heb!

kan iemand me wel nuttige info geven?

zoals versie 1.3.5 NED of 1.6 NED of een andere manier dat mijn SPV weer tot leven komt?
Volgens mij kan je niet veel meer doen dan een hard reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 19:29:
[...]

Volgens mij kan je niet veel meer doen dan een hard reset
zwaar klote gewoon

zit nog 11 maanden aan dat ding vast... + verzekering

nou hoop ik dat ze in de winkel het gaan fixen (wat ze gaan doen weet ik niet...) maar ja door hun heb ik deze crash gekregen...

als ZIJ die software erop zetten,... dan zijn zij toch verantwoordelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
hebben ze in de winkel die vroege 1.6 er opgezet? Dan gewoon teruggaan. Bij mij heb ik m'n installatie van 1.6 ook wel es verkloot, opnieuw programmen was wat nodig was. Kunnen ze in de winkel ook voor je doen.

Overigens vraag ik me af hoe je in de winkel die 1.6 hebt kunnen bemachtigen? Ben bang dat daar wat koppen gaan rollen...

Van deze vroege 1.6 kun je niet downgraden naar 1.3.5 of 1.5. Dit heb ik al meermalen geprobeerd langs allerlei wegen, en het is niet mogelijk. Ik weet niet in hoeverre de legale 1.6 downgradable wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha_Mouse schreef op 10 november 2003 @ 19:34:
[...]

zwaar klote gewoon

zit nog 11 maanden aan dat ding vast... + verzekering

nou hoop ik dat ze in de winkel het gaan fixen (wat ze gaan doen weet ik niet...) maar ja door hun heb ik deze crash gekregen...

als ZIJ die software erop zetten,... dan zijn zij toch verantwoordelijk?
Wat voor software..1.6 oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht je hebt em dus 1 maand?

dat valt onder nieuwe wet consumentenrecht enzo... gaat iets binnen 6 maanden kapot dan moet het gratis gerepareerd worden door verkoper, TENZIJ deze kan aantonen dat het defect door gebruikersfout komt. (gaat natuurlijk niet op voor ballonen enzo :P )

maja.. je hebt hier te maken met de orange shop.. welke vaak het woord recht niet helemaal begrijpt.. dus doe je best zou ik zeggen 8)7 die lui niets wijzer maken dan ze zijn.. gewoon zeggen dat ie het niet meer doet en dat jij er nix van snapt want je deed er toch zo voorzichtig mee.... je had hem pas 1 maand en je snapt er nix van..

edit: is het versie 1.6? hebben ze die er voor jou in de winkel opgezet... orange houd altijd netjes bij op hun administratie waar/wanneer en door wie je niet goed :p geholpen bent hoe ze je niet goed geholpen hebben.. kunnen ze zo kijken wie dat ding heeft geflashed en dan gaan er idd wel koppen rollen :D

Edit2:
Toen ik mijn spv ter reparatie had gebracht.. (versie 1.5) kreeg ik hem terug met melding op "rekening" van "software update" en ik dacht dat die lui gewoon dom waren en opnieuw 1.5 erop hadden gezet.... maar nu is het zo... ik kijk bij mijn info daar staat gewoon netjes 1.5.blabalbal dus het lijkt okay.. maar m'n batterij gaat ineens wel veel langer mee 8)7 zou ik dan toch een vage software versie hebben (loopt wel akelig stabiel trouwens :*) )

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
Ik ga donderdag de SPV E200 kopen in London.
Een kennis van mij die daar woont heeft hem vandaag gehaald en ze hebben er nog een aantal liggen :)
Moet er toch zijn voor mijn werk en die Orange shop is zo'n beetje naast waar ik moet zijn...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 17:56:
Al weer een paar maanden blij in het bezit van de Spv. Lekker Mp3 of Divx onderweg. :) En altijd Mail bij de hand. Maar SHIT. Mijn broek in de wasmachine gegooid met Spv en al. 8)7 Helemaal vol water. :'( Ik zag nog net geen vissen voorbij komen zoals in de screensaver. Inmiddels 3 dagen later en 3 dagen op de CV gehad. Doet het helemaal weer. Zelfs zonder enige reset. _/-\o_ Maar wel water vlekken op het scherm. Er lopen wat bruine strepen door het beeld. Iemand tips hoe ik dat nog kan reinigen? Of zou de Orange-store er (voor een gering bedrag) nog wat aan kunnen doen? :?
Ik had dit al eerder gelezen dat iemand in het water viel met ze SPV. Zijn SPV was dus ook doorweekt. Maar na een paar dagen drogen deed de SPV het weer...... probeer dat eens met nokia! :p :P

Spv, the smartphone that can swim! :D _/-\o_

btw, geen iedee hoe je je scherm kan reinigen sorrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Heeft iemand hier nog een tip hoe ik me spv van het headset profiel afkrijgt ?
Ik heb al accu los geprobeerd, netjes afsluiten en opnieuw opstarten, profiel wijzigen met headset erin. meerdere malen op verschillende manier headset verwijderd en geprobeerd te wijzigen.
Maar geen van die alle werk :(
Het is natuurlijk een beetje $#@ om steeds een profiel te wijzigen ipv een profiel te kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op 10 november 2003 @ 23:38:
[...]

Ik had dit al eerder gelezen dat iemand in het water viel met ze SPV. Zijn SPV was dus ook doorweekt. Maar na een paar dagen drogen deed de SPV het weer...... probeer dat eens met nokia! :p :P

Spv, the smartphone that can swim! :D _/-\o_

btw, geen iedee hoe je je scherm kan reinigen sorrz
Tja die neukieja's ontploffen al zonder water! >:) Maar helaas heb ik zelf ook geen idee voor het scherm meer zonder hem open te "breken". Dan maar een paar lichte vlekjes! Ben al lang blij dat het me nog geen poen heeft gekost 8) ! Nu alleen nog die update en weer blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
hoe ik aan de vervroegte 1.6 versie kom doet er niet toe... ik heb de kans gehad om hem me te nemen en hem online te gooien maar dan zou ik een eerste klas eikel geweest zijn wat dat is illegaal.

Ik hoop dat ze in de winkel (waar ik dat er dus op heb laten zetten) het weer in oorde gaan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Wow, Hij kan tegen de wasmachine _/-\o_

Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken of hij wel tegen een regenbuitje kan :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
morgen een afspraak met iemand van de shop die me gaat helpen ter plekke... en anders kan ik hem inruilen voor een NIEUW toestel! :D

aarg ik heb nu een neukia 9210 ik breek zowat mijn nek als ik die optil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Hier nog een skin update. Wel een beetje standaard onderwerp :X

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/r.p.van.der.willik/forums/tweakers/jlo.v0.2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
SPee schreef op 11 november 2003 @ 09:37:
Wow, Hij kan tegen de wasmachine _/-\o_

Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken of hij wel tegen een regenbuitje kan :)
LOL, heb je je SPV mee gewassen? :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
HunterPro schreef op 11 november 2003 @ 12:41:
[...]

LOL, heb je je SPV mee gewassen? :D :D
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 17:56:
Mijn broek in de wasmachine gegooid met Spv en al. 8)7 Helemaal vol water. :'(
Inmiddels 3 dagen later en 3 dagen op de CV gehad. Doet het helemaal weer.
Er lopen wat bruine strepen door het beeld. Iemand tips hoe ik dat nog kan reinigen?
Iemand wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Leuk al die water avontuurtjes maar ik zit nog met een toestel die op headset profiel gelockt is :/ 8)7 iemand enig idee?
(zie deze link )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 13:49
Stuck in Headset Profile!
By Gears

The Problem

I've been emailed a few times about this, which is irritating quite a few people. The issue ? Well, you plug in your headset, have a nice long chat to someone, then uplug it and .... bugger.... it's locked in Headset mode. You can try changing the profile back, but no - nothing. It sticks in headset profile - you can try hard reset but that won't fix it. Why ?

Well, when you push the headset in a small switch inside tells the phone OS that a "plug" is inserted and cleverly it changes itself to "Headset" profile. Unfortunately sometimes this "switch" gets stuck. :( One suggestion that's been made to me is that Microsoft could allow the OS to "ignore" this switch - so you could manually change it back to your own profile.. but then you'd have to change it back manually to "headset" mode if you plugged the headset back in again wouldn't you? Damn..

Solutions

I have the same problem now and again - it appears to happen if you pull the headset out too quick. To fix it, try doing this (this will sound like some sort of sordid sex manual, but bare with it ... geddit ? BARE with it ? Eh ? Eh ? .. I'll get my coat........)

Try pushing it back in fully, then pull it out slowly - hopefully then it'll either slot back into "Normal" mode, or you can choose "normal" mode again.

If that doesn't work work - try blowing really hard into the headset socket. (Tip by Gareth McQuaid)

If THAT doesn't work, try Best method I've found is to use a cocktail stick (remove the sharp point) as it's non conductive it's quite easy to reset the switch. (Tip by John Iles)

That's it really. It's the only way I've found that appears to fix it. Don't try poking anything in.. you might damage it !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
tspawn schreef op 11 november 2003 @ 13:02:
Stuck in Headset Profile!
By Gears
Knip
Ik had de met een tandestoker geprobeerd maar gisteravond/ nacht hielp dat niet maar nadat ik het nu wat vaker geprobeerd had is het me wel gelukt (gisternacht wist ik niet zeker of het zo kon ;) )
De eerste 2 suggesties werkte trouwens niet ;)
edit:

Misschien ook handig om in de spv fag te stoppen want om de zoveel tijd zal dit vast wel vaker langs komen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door The-Source op 11-11-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:45
Toets 9 doet het bij mijn toestel niet erg goed meer. Als ik de toets gewoon indruk gebeurt er niets, je moet echt hard drukken om de 9 te pakken te krijgen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen (zal wel vuil of stof zijn)? Of wordt het ter reparatie aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

[quote]Oesie schreef op 11 november 2003 @ 12:12:
[quote]

Lekker simpel, thats the way to go :)

Ben zelf nu ook al een tijdje aan het rommelen met skins en homescreens, errug leuk en leerzaam, zal binnekort wel ff wat screens posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Damn... al op de 16 paginas :) :*)

SPV tha best of them all! :9

[ Voor 8% gewijzigd door DukeN op 11-11-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 09:38
Oesie schreef op 11 november 2003 @ 12:12:

[afbeelding]
Ik vind je skins zeker de moeite waard, zou je ze willen sharen met ons?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
llpineapple schreef op 11 november 2003 @ 13:20:
Toets 9 doet het bij mijn toestel niet erg goed meer. Als ik de toets gewoon indruk gebeurt er niets, je moet echt hard drukken om de 9 te pakken te krijgen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen (zal wel vuil of stof zijn)? Of wordt het ter reparatie aanbieden?
ff voorzichtig open maken en cleanen... kan nooit kwaat.

als het daarna nog niet werkt dat moet je ff naar de orange winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Groentenboer schreef op 11 november 2003 @ 17:03:
[...]

Ik vind je skins zeker de moeite waard, zou je ze willen sharen met ons?
Thanks 8)
Ik zal is even uitzoeken hoe ik een autoinstall kan maken, das misschien wel handig. Ook moet ik nog even het colorscheme aanpassen, dat heb ik nog niet gedaan, is zo saai werkje. Als ik klaar ben dan laat ik het wel even weten.

Btw, ik heb het gevoel dat mijn kleuren op mijn spv een beetje achteruit gaan. Op de PC kan ik veel beter de kleurverschillen zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Oesie op 11-11-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

klopt..ik heb ook een paar achtergronden gemaakt.. maar die kleuren worden op de spv veel lichter..

je hebt ook eigenlijk te maken met ander kleursysteem.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Gitaarwerk schreef op 11 november 2003 @ 22:32:
klopt..ik heb ook een paar achtergronden gemaakt.. maar die kleuren worden op de spv veel lichter..

je hebt ook eigenlijk te maken met ander kleursysteem.
Eigenlijk zou je een soort gelijk kleurenschema in PS moeten hebben, is wel zo makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Oesie schreef op 11 november 2003 @ 20:20:
[...]

Thanks 8)
Ik zal is even uitzoeken hoe ik een autoinstall kan maken, das misschien wel handig. Ook moet ik nog even het colorscheme aanpassen, dat heb ik nog niet gedaan, is zo saai werkje. Als ik klaar ben dan laat ik het wel even weten.

Btw, ik heb het gevoel dat mijn kleuren op mijn spv een beetje achteruit gaan. Op de PC kan ik veel beter de kleurverschillen zien.
Voor een .hme bestand kun je het beste ff de sdk van smartphone 2002 downloaden. In deze sdk zitten de benodigde tools om ook goed werkende .cab files te maken en ook een helpfile met alle info over een .hme file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
klaasbram schreef op 11 november 2003 @ 22:50:
[...]

Voor een .hme bestand kun je het beste ff de sdk van smartphone 2002 downloaden. In deze sdk zitten de benodigde tools om ook goed werkende .cab files te maken en ook een helpfile met alle info over een .hme file.
Hmmz ik blij SDK en al die shit al eens gedownload, maar snap niet echt waar ik moet beginnen. Een install filetje zal wel niet zo moeilijk zijn. Nu is het bedtijd. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ah leuk. Mijn SPV heeft zich nu dus ook maar even 'gereset'.
En het rare is dat ik me gsm ALTIJD uit zet snachts.
Zo ook deze nacht, gewoon uit. Niet in de oplader maar gewoon op me buro.
Zet'm net aan en voila, een complete IPSM reset.

Dus al je SMS'jes e.d. zijn gewoon weg. (Gelukkig maak ik de fotos altijd op de SD card). Maar ik had gister wat files via IR gekregen en die stonden dus in de mydocs op de ipsm.. nou. Vindt dit niet echt leuk. Want zo kan ik dat ding niet vertrouwen.

Herstel, ik zie nu dus dat alleen me profielen reageerde alsof ze gereset waren.. en me beginscherm er opnieuw op staat... maar toen ik me profielen bekeek stonden ze nog goed. En nu reageren ze ook zoals vroeger (geen systeem geluid enzo). Echt wazig. Want alle beltonen en docs staan ook nog op de IPSM..
Maar de softwarelock e.d. zit er weer op.. een soort halve reset. ?!?!?! echt maf dit.

[ Voor 31% gewijzigd door CT op 12-11-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
Dat heb ik dus ook gehad, tijd aan het kloten geweest om die software lock eraf te krijgen. Maar het werkt weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 23:51
kwil niemand bang maken hoor ;) , maar in principe kan je spv nog steeds overlijden door die waterschade... Omdat er in water mineralen zitten, die op het printboard terecht kunnen komen en kortsluiting veroorzaken.

Maar misschien neutraliseert het wasmiddel de mineralen

* MGSNK fantaseert en filosofeert :Y)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
MGSNK schreef op 12 november 2003 @ 16:55:
kwil niemand bang maken hoor ;) , maar in principe kan je spv nog steeds overlijden door die waterschade... Omdat er in water mineralen zitten, die op het printboard terecht kunnen komen en kortsluiting veroorzaken.

Maar misschien neutraliseert het wasmiddel de mineralen

* MGSNK fantaseert en filosofeert :Y)
Ter reperatie aanbieden zal denk ik nooit meer leuke (onder garantie ;) ) omdat water zichtbare kenmerken achterlaat op PCB's
Wanneer de water vlekken van het scherm zijn... gelijk verkopen die hap }) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
Arg man

SPV NOG niet terug!!!

Skins maken ruled ik heb der al een stuk of wat maar dan ff wat lekkere chickies op de achter grond ;)

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Alpha_Mouse schreef op 12 november 2003 @ 18:16:
Arg man

SPV NOG niet terug!!!

Skins maken ruled ik heb der al een stuk of wat maar dan ff wat lekkere chickies op de achter grond ;)

hehe
Heb jij een programma waarmee je je skins kunt testen zonder ze eerst op je telefoon te moeten zetten?
Soort van emulator ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

klaasbram schreef op 12 november 2003 @ 18:52:
[...]

Heb jij een programma waarmee je je skins kunt testen zonder ze eerst op je telefoon te moeten zetten?
Soort van emulator ;)
goed idee van kaasbram!! _/-\o_

Ik zoek ook wel even vanavond O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

In de openingspost:
http://www.handango.com/P...g=110&txtSearch=agile
MSN, ICQ, AOL, IRC, Yahoo allemaal op je SPV en helemaal gratis!
MAAR waar zit IRC dan????? kan NIKS vinden in agilemessenger!!
heb irc nodig!!

[ Voor 6% gewijzigd door CT op 12-11-2003 20:38 ]

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

CT schreef op 12 november 2003 @ 20:38:
In de openingspost:

[...]

MAAR waar zit IRC dan????? kan NIKS vinden in agilemessenger!!
heb irc nodig!!
irc is ook een midlet voor hoor....werkt prima!

Verwijderd

Ik heb net een SPV aangeschaft, super apparaat.

Gelijk orange share erbij, alleen hier heb ik nog wat vraagjes over.

Welke instellingen moet ik hebben om gratis onbeperkt te wappen? En hoe kan ik makkelijk switchen naar GPRS?

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 17:39:
Ik heb net een SPV aangeschaft, super apparaat.

Gelijk orange share erbij, alleen hier heb ik nog wat vraagjes over.

Welke instellingen moet ik hebben om gratis onbeperkt te wappen? En hoe kan ik makkelijk switchen naar GPRS?
wappen is alleen gratis op de Orange Share portal en alles waar zij naar linken; dat wil zeggen o.a. nieuws, fotoalbum, etc. Je doet dit via dezelfde gprs verbinding; zodra je buiten het orange share netwerk komt qua requests gaat de teller simpelweg lopen.

(tenminste, voor zover ik weet, was mij ook niet geheel duidelijk, vooral omdat die portal dezelfde naam heeft als de dienst zelf)

[ Voor 11% gewijzigd door HunterPro op 13-11-2003 18:13 ]

Verwijderd

Vriend van me heeft orange share op een sony ericsson T68i oid en die kan gratis wap ongelimiteerd... ook de wap sites van google.com/ns.nl etc..

Hij zegt dat ik het niet kan met de SPV omdat het niet 'instelbaar' is.. moet toch kunnen zou je zeggen?

Verwijderd

ja
kan gewoon zucht.

bij dataverbindingen bij "wap" "share" neerzetten

en dan bij i-net explorer bij opties "automatisch verbinding detecteren oid" uitvinken en standaard verbinding op wap zetten.

dan kan je dus alleen maar de gratis sites bezoeken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 18:41:
ja
kan gewoon zucht.

bij dataverbindingen bij "wap" "share" neerzetten

en dan bij i-net explorer bij opties "automatisch verbinding detecteren oid" uitvinken en standaard verbinding op wap zetten.

dan kan je dus alleen maar de gratis sites bezoeken :)
Jup dat werkt, maar het is dus niet mogelijk alles gratis te wappen op de SPV? Net zoals op die sony ericsson?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.