Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 17:08

jep

Gvd, waarom werkt 't bij mij dan niet :( Heb mijn telefoon al wel 5 keer gereboot en 10 keer geprobeerd te verzenden. Doet het gewoon niet.

Niemand enige clue? Misschien een ander MMS programma installeren ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39
MMS doet het hier ook. Zojuist naar 4 ontvangers tegelijk een MMS met foto en geluid verstuurd :D

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 04 november 2003 @ 17:09:
MMS doet het hier ook. Zojuist naar 4 ontvangers tegelijk een MMS met foto en geluid verstuurd :D
En welke rom versie heb jij, en welke spv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 20:35
Nou ik bel net orange en ze willen hem niet activeren!
omdat ik een spv heb en ik moet wachten op de 1.6 update die aan het einde van de maand komt :(

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
woei, 10 euro terug van de klantenservice, omdat ik echt alweer meer dan een uur heb volgeluld op 1200 :D (problemen met mail, en vandaag met MMS... tsjah prutsers).

Stom van ze dat ze hun vlággeschip nog moeten uitstellen tot de introductie van 1.6 om mee te MMS'en... maar ja; dat idee had ik ook al met de mailserver die in een grappige bui opeens mailtjes naar trueserver ging blocken, en al geheel geen relaying richting hotmail mogelijk maakte. En de oplossing? 'Meneer, wij raden u aan de SMTP server van euronet te gebruiken' Pardon? Ja, die van euronet! Die relayt wel naar hotmail!.

En toen ik gisteren opeens daarmee problemen ondervond, dachten die grappenmakers het eerst af te schuiven met 'ja maar dat doen wij niet, maar Euronet!'. Tuuuuuuuurlijk jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:44
(jarig!)
Weerz schreef op 04 november 2003 @ 19:23:
Nou ik bel net orange en ze willen hem niet activeren!
omdat ik een spv heb en ik moet wachten op de 1.6 update die aan het einde van de maand komt :(
Ik heb net ook Orange gebeld en bij mij kon het wel :?

Edit: Was wel een meisje though...

[ Voor 6% gewijzigd door LosserNL op 04-11-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
LosserNL schreef op 04 november 2003 @ 19:37:
[...]

Ik heb net ook Orange gebeld en bij mij kon het wel :?

Edit: Was wel een meisje though...
Praatte ze heel zacht toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:44
(jarig!)
HunterPro schreef op 04 november 2003 @ 19:40:
[...]

Praatte ze heel zacht toevallig?
mwoah zullen er wel meer van zitten.....geil stemmetje iig >:)

MMS werkt ook BTW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Nou ik probeerde het nog een x en ja hoor ze gaan hem activeren hahahaha! Dit is echt te maf voor woorden hahahaha!

Je lacht je toch dood als dit hoort ( de communicatie onderling verloopt daar wel erg goed >:) )

Het werkt alleen nog niet heb al een paar keer aan en uit gezet en wacht een 3 kwartier al maar werkt nog steeds niet! :(

[ Voor 25% gewijzigd door Weerz op 04-11-2003 21:20 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Hoe heet die MMS client van jullie ROM? Ik heb SmartMMS en het werkt gewoon niet, verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg het met mms ook eerst niet voor elkaar, maar ik heb het als volgt opgelost:

1. orange gebeld. Die stuurden me vervolgens door naar de orange-shop om die 1.6 update te halen (prutsers). Die update was er natuurlijk niet daar, dus...

2. weer orange gebeld. Nu konden ze me opeens wel vertellen dat die 1.6 update nog niet voorhanden was... :( :( :(

3. zelf aan het prutsen gegaan. Ik heb meteen de 1.5 update uit de openingspost even geïnstalleerd (werkte overigens prima en zonder verlies van gegevens en/of contactpersonen). Hierna weer geprobeerd opniew een mms te versturen. Geen succes.

4. Voor de verandering orange maar weer eens gebeld. Die wisten me te vertellen dat er met sommige SPV's problemen waren. Das natuurlijk onzin, want het kan gewoon niet zo zijn dat de ene het wel doet en de andere niet. Beetje druk gezet daar ("Ik koop een smartphone, en ik kan niet eens mmssen!! Ik had net zo goed een standaard nokia kunnen kopen, of niet??? Nee? Leg me dat maar eens uit dan!") En jawel, dan schuif je een lijn op in de helpdesk, en krijg je iemand aan de lijn die er wel echt verstand van heeft.

De oplossing:

Zet de 1.5 update op je SPV. Maak een nieuwe inbelaccount die je Orange mms noemt. Knal hier de instellingen in die standaard bij orange op de site staan (bel desnoods de helpdesk even voor extra info). En dan komt het geheim... zorg dat je perfect bereik hebt (3 streepjes of meer) en ga gewoon mmsjes lopen RAMMEN in dat netwerk! Je MMS-instellingen werken pas goed als je je eerste MMS succesvol verstuurd hebt. Pak dus als test-mms zo klein mogelijke pagina. Bij mij liep het namelijk nogal eens halverwege vast.

Ok, dat was het zo'n beetje wel. Ik hoop dat ik er wat mensen mee uit de brand kan helpen. Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 11:46
Heeft iemand nog die link naar de emulator zodat je op je pc je spv kan bedienen en dan dus ook sms-jes kan typen via je toetsenbord + versturen :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

inbel account :?

wat is dat Mmsc Adres?

:?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

edit: verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door megter op 04-11-2003 22:46 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:17:
Ik kreeg het met mms ook eerst niet voor elkaar, maar ik heb het als volgt opgelost:

1. orange gebeld. Die stuurden me vervolgens door naar de orange-shop om die 1.6 update te halen (prutsers). Die update was er natuurlijk niet daar, dus...

2. weer orange gebeld. Nu konden ze me opeens wel vertellen dat die 1.6 update nog niet voorhanden was... :( :( :(

3. zelf aan het prutsen gegaan. Ik heb meteen de 1.5 update uit de openingspost even geïnstalleerd (werkte overigens prima en zonder verlies van gegevens en/of contactpersonen). Hierna weer geprobeerd opniew een mms te versturen. Geen succes.

4. Voor de verandering orange maar weer eens gebeld. Die wisten me te vertellen dat er met sommige SPV's problemen waren. Das natuurlijk onzin, want het kan gewoon niet zo zijn dat de ene het wel doet en de andere niet. Beetje druk gezet daar ("Ik koop een smartphone, en ik kan niet eens mmssen!! Ik had net zo goed een standaard nokia kunnen kopen, of niet??? Nee? Leg me dat maar eens uit dan!") En jawel, dan schuif je een lijn op in de helpdesk, en krijg je iemand aan de lijn die er wel echt verstand van heeft.

De oplossing:

Zet de 1.5 update op je SPV. Maak een nieuwe inbelaccount die je Orange mms noemt. Knal hier de instellingen in die standaard bij orange op de site staan (bel desnoods de helpdesk even voor extra info). En dan komt het geheim... zorg dat je perfect bereik hebt (3 streepjes of meer) en ga gewoon mmsjes lopen RAMMEN in dat netwerk! Je MMS-instellingen werken pas goed als je je eerste MMS succesvol verstuurd hebt. Pak dus als test-mms zo klein mogelijke pagina. Bij mij liep het namelijk nogal eens halverwege vast.

Ok, dat was het zo'n beetje wel. Ik hoop dat ik er wat mensen mee uit de brand kan helpen. Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---
De oplossing:

Ok, dat was het zo'n beetje wel. Ik hoop dat ik er wat mensen mee uit de brand kan helpen. Succes allemaal![/quote]
-----------------------------------------------------------
Foutje, nog een keer...
Hoe krijg je de "//"bij het veld http://mms.orange.nl:8002
en wat bedoel je met inbelaccount:>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Jongens, ik wil mijn spv ff fris. Een reinstall wil ik niet, ik wil alles eraf rotten. Hoe? Ik heb die rom en kan 'm ook installeren. Weet alleen niet hoe'k reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Verdomme, ik heb er genoeg van. Van Orange moest ik die hele SPV leeghalen, helemaal resetten en reinstallen. Heb ik dat gedaan heb ik nog precies dezelfde error :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 23:06:
---

Foutje, nog een keer...
Hoe krijg je de "//"bij het veld http://mms.orange.nl:8002

Hekje ingedrukt houden

en wat bedoel je met inbelaccount:>?
dataverbindingen. In het menu instellingen zit dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Misschien een rare melding... maaruh als je wilt MMSen moet je je wel even bij orange aanmelden door te bellen naar 1200 met je gsm. Dan een medewerker aan de lijn krijgen en die "activeerd het" . Je MMS instellingen staan waarschijnlijk al goed op de SPV (had ik teminste ook) en daarna wachtje even, (medewerker zij kan 10 min duren of 10 uur, beetje raar maar ja) maar met 2 min kon ik al vrolijk FREE mmsen. :) Dussse wel AANMELDEN ;)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Heb ik gedaan, en nogmaals gebeld of 't wel gelukt was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 00:50:
[...]

dataverbindingen. In het menu instellingen zit dat.
step-by-step? Ik kan daar wel verbindingen instellen, maar bij een inbelverbinding moet ik een nummer e.d. invullen; geen IP oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Vanaf donderdag bij de LIDL:

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.03_V4685/$file/03_V4685_b.jpg

Voor € 49,=

MEER INFO

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ok iemand een idee????

Ik heb net een hard reset gedaan zoals beschreven op Coolsmartphone.com

Erase ISPM gedaan, maar als ik dan blader door de bladen kan ik geen END vinden, ik krijg blz 0 met 1 t/m 7 leeg en dan 8.EraseISPM volgende blz is 0 t/m 7 dan de laatste blz is 0 t/m 3

Iemand een idee????????

edit:

Is met Canary DIAG v0.97

[ Voor 7% gewijzigd door Roeligan op 05-11-2003 08:33 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Hoe zit dat met software installeren, vervuilt de windows versie van de SPV ook net zoals dat met de gewone windows gaat, of is un-install ook echt netjes helemaal verwijderen van de software?

Werkt het syncen ook met de nieuwste versie van Office, Microsoft Office 2003?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 12:19

labooh

Jaja...

Heb 2 problemen met mms'en....

1: Ik kan geen inbelaccount maken zoals hierboven beschreven, hij vraagt om netnummer en telefoonnummer. Zonder deze kan hij niet saven... MMS setup lukte wel gewoon goed en de instellingen van de orange site staan er goed in.

2: Ik heb geen MMS client. Volgens mij hoor ik "smartMMS" te hebben maar die heb ik dus niet of kan ik niet vinden...

PS: ik heb de eerste versie van de SPV met 1.5 ROM en ben ook al aangemeld bij Orange klantenservice.

[ Voor 8% gewijzigd door labooh op 05-11-2003 09:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Vaag ik probeerde een reboot en na 15 minuten komt ie met pin en dan wel met reboot phone... Kuijken of ie nu iets beter loopt

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op 05 november 2003 @ 08:18:
Vanaf donderdag bij de LIDL:

[afbeelding]

Voor € 49,=

MEER INFO
whum, ik vind dat niet schokkend goedkoop hoor? Verder heb ik ook nog niet zo vaak panasonic SD gezien. De kwaliteit zal wel goed zijn, alhoewel je misschien je vraagtekens erbij moet zetten omdat het van de LiDL is.

(ter vergelijking: bij www.informatique.nl ligt dane-elec 128mb voor 48,50 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Nou het werkt nog steeds niet :'(

Heb net orange gebeld en die zeggen gewoon wachten tot de update en het is microsoft zijn schuld bla bla bla.
De update is er ong over 3 a 4 weken! LEUK :(

Heb 1.5 draaien en heb een hard reset gedaan en een nieuwe verbinding te maken.... Alleen bij orange kan je de standaard instellingen vinden maar niet speci. van de SPV. Dus ik weet niet wat ik moet invullen voor dns enzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Weerz schreef op 05 november 2003 @ 10:02:
Nou het werkt nog steeds niet :'(

Heb net orange gebeld en die zeggen gewoon wachten tot de update en het is microsoft zijn schuld bla bla bla.
De update is er ong over 3 a 4 weken! LEUK :(

Heb 1.5 draaien en heb een hard reset gedaan en een nieuwe verbinding te maken.... Alleen bij orange kan je de standaard instellingen vinden maar niet speci. van de SPV. Dus ik weet niet wat ik moet invullen voor dns enzo :?
Bel 1200, optie 3, optie 4, vraag om afdeling Share; vertel dat het gaat over MMS, dat dit werkte, maar je de instellingen opnieuw nodig hebt vanwege een update van je software.
Vervolgens krijg je share aan de lijn, vraag ze of ze het cabje met MMS settings (OrangeMMS_setup.cab) kunnen mailen naar je mailadres wat je met je SPV gebruikt, haal 'm binnen op je SPV, en voer 'm uit. Tadaa, daar heb je je MMS settings. Nu nog een MMS'je door het netwerk heenrammen zoals hierbovenbeschreven, en 3 op de 4 keer moet dat werken. Werkt het nou nog niet, is het pech, en zul je moeten wachten. Happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Overigens zit SmartMMS onder inbox -> new -> MMS (of From Camera, als je cam er aanhangt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Nou het blijft gezeik bij dat orange heel verhaal maar ze geloven gewoon niet dat het 1.5 kan dus ik zeg van wel kwaad geworden maar heeft geen nut.... :(
Ze willen de cab file niet sturen....

Heeft iemand deze cab file van de mms instellingen :?

Zoja wil je deze mailen naar weerz@orange.nl

Thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er nix van hoor.. bij mij doet ie het gewoon met 1.5 :P (maja.. had m'n telefoon ter reparatie opgestuurd, en daar hadden ze volgens te rekening ook mijn software upgedate (was al 1.5) dus misschien loop ik wel met hele 1337 software versie rond :+)

nah lijkt met me gewoon typisch gevalletje pech voor meeste van jullie.. blijven proberen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 09:37
Ik heb me net aangemeld, en die kerel zegt dat er wel problemen zijn met 1.5 en dat bij de 1.6 versie een nieuwe mms client zit die wel goed gaat. Maar ik kan het nu wel gebruiken, net als een paar posts hierboven adviseerde Orange mij om gewoon een paar keer te proberen tot de mms weg is :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, gewoon blijven proberen mensen! Op een gegeven moment pakt ie 'm gewoon met versie 1.5. Als die eerste er eenmaal door is dan werkt alles opeens perfect!

Ik heb ook nog even een ander vraagje, ik kreeg gisteren een lege sms binnen, die heb ik gewist, en nu staat mijn inbox op -1 nieuwe sms. Iedere keer als ik opnieuw boot, dan krijg ik mijn laatste ontvangen sms als nieuwe binnen... Ik heb wel eens iets gelezen over dit probleem, maar ik kan helaas niet meer vinden waar... Is er iemand die dit herkent en me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Waah, blijf idd proberen! Bij mij werkte het opeens vanmorgen!! :D

Gister avond niets, dus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Huntor schreef op 05 november 2003 @ 11:07:
Ik heb me net aangemeld, en die kerel zegt dat er wel problemen zijn met 1.5 en dat bij de 1.6 versie een nieuwe mms client zit die wel goed gaat. Maar ik kan het nu wel gebruiken, net als een paar posts hierboven adviseerde Orange mij om gewoon een paar keer te proberen tot de mms weg is :)
Dit is, kan ik uit betrouwbare bron zeggen, gelul. Met 1.6 kun je even goed problemen hebben met MMS als de huidige problemen met 1.5.

Jep, kreeg jij ook de melding hiervoor 'Zenden niet gelukt! Bericht is verplaatst naar Draft folder' ?

[ Voor 10% gewijzigd door HunterPro op 05-11-2003 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 09:46:
[...]
De kwaliteit zal wel goed zijn, alhoewel je misschien je vraagtekens erbij moet zetten omdat het van de LiDL is.
Ik had nog niet eens gekeken eigenlijk wat ze her en der kosten, maar omdat de ALDI en de LiDL met dit soort dingen vaak goedkoop zijn dacht ik dat het wel iets goedkoper zou zijn.

Dat de kwaliteit minder zou zijn is onzin natuurlijk... kijk naar de Medion spullen die ze verkopen, die komen overal goed uit de test.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik kan niet echt zeggen dat mms snel is enzo :P. SMS'n gaat vlugger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
jep schreef op 05 november 2003 @ 11:34:
Ik kan niet echt zeggen dat mms snel is enzo :P. SMS'n gaat vlugger. :P
MMS mij es een foto? :P
dit riekt eigenlijk trouwens best wel naar een overbelast netwerk; anders kun je dit soort 'rare' problemen niet krijgen lijkt me...

[ Voor 27% gewijzigd door HunterPro op 05-11-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Ik krijg dat leuke blauwe schermpje te zien dat ie verbinding wil maken met gprs en dan krijg ik " FOUT kan niet kiezen " en gooit ie hem in de concept folder.....
Ik krijg dus geen zending mislukt of is dat gewoon het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Weerz schreef op 05 november 2003 @ 11:50:
Ik krijg dat leuke blauwe schermpje te zien dat ie verbinding wil maken met gprs en dan krijg ik " FOUT kan niet kiezen " en gooit ie hem in de concept folder.....
Ik krijg dus geen zending mislukt of is dat gewoon het zelfde
heb je die cab die ik je heb gemailed geinstalleerd? Zo ja, dan zou je die 'kan niet kiezen' fout niet moeten krijgen... breng anders je telefoon terug naar fabrieksinstellingen (hard reset) en voer m dan die cab; kans heb je dat je al wat instellingen van je SPV hebt verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-03 07:50
HunterPro schreef op 05 november 2003 @ 11:54:
[...]heb je die cab die ik je heb gemailed geinstalleerd? .
Zou je die ook naar mij kunnen mailen..
thaisie @ orange.nl
die OrangeMMS_setup.cab

Alvast bedankt thaisie..

[ Voor 4% gewijzigd door thaisie op 05-11-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
thaisie schreef op 05 november 2003 @ 12:05:
[...]

Zou je die ook naar mij kunnen mailen..
thaisie @ orange.nl
die OrangeMMS_setup.cab

Alvast bedankt thaisie..
http://tobias.dezeserver.nl/forum/OrangeMMS_setup.cab

downloaden, met activesync copyen naar je foon, en daar draaien met bijvoorbeeld PocketExplorer oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik heb trouwens een van bovenstaande truuks opgevolgd. Ben met de auto naar een beter (vol) bereik gereden en toen ging het super snel. Nu werkt 't eik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
HunterPro schreef op 05 november 2003 @ 12:14:
[...]

http://tobias.dezeserver.nl/forum/OrangeMMS_setup.cab

downloaden, met activesync copyen naar je foon, en daar draaien met bijvoorbeeld PocketExplorer oid.
thanx ga het zo ff proberen...

ps.
Is deze btw niet onwijs goedkoop?:
Secure Digital Card SD 256Mb
http://www.norrod.nl/ws_a...el=79&light=2227#22272227
weet niet wat precies de prijzen zijn nu, maar vond het wel goedkoop klinken..

[ Voor 30% gewijzigd door thaisie op 05-11-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
HunterPro schreef op 05 november 2003 @ 11:54:
[...]

heb je die cab die ik je heb gemailed geinstalleerd? Zo ja, dan zou je die 'kan niet kiezen' fout niet moeten krijgen... breng anders je telefoon terug naar fabrieksinstellingen (hard reset) en voer m dan die cab; kans heb je dat je al wat instellingen van je SPV hebt verkloot.
Ja ik heb hem ontvangen thx ;)

Alleen het werkt niet heb een hard reset gedaan en ook eerst gewoon geprobeerd maar geen succes krijg nog steeds de fout kan niet kiezen.....

Internet verb = internet gprs
werkverbinding = auto
wap = share

Zit hier wat fouts in anders heb ook vol bereik....

Vond het dingetje leuk maar begin er nu de pest in te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
thaisie schreef op 05 november 2003 @ 12:48:
ps.
Is deze btw niet onwijs goedkoop?:
Secure Digital Card SD 256Mb
http://www.norrod.nl/ws_a...el=79&light=2227#22272227
weet niet wat precies de prijzen zijn nu, maar vond het wel goedkoop klinken..
Zie ook de openingspost voor wat linkjes naar goedkope SD-kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 12:19

labooh

Jaja...

HunterPro schreef op 05 november 2003 @ 10:12:
Overigens zit SmartMMS onder inbox -> new -> MMS (of From Camera, als je cam er aanhangt).
Mmmm, als ik "nieuw" kies dan begint hij meteen aan een normaal sms'je, heb dus niet de keus om een MMS aan te maken... Ook vanuit IA Album of Picturemanager heb ik niet de mogelijkheid om te MMS'en.

Naja, denk dat ik dan maar meot wachten op de 1.6 update :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Er gebeurde iets raars met m'n SPV. Ik had vanuit de map '\IPSM\Windows\Start Menu\Microsoft' het icoon van MSN Messenger gekopieert naar 1 mapje hoger, zodat 'ie tussen de rest van de icoontjes staat. Toen ik de SPV uit en aan zette om te kijken of dit werkte, is (volgens mij) m'n telefoon gereset. Ik weet niet of dit met elkaar te maken heeft of toeval is maar ik was alle instellingen kwijt. Dat wil zeggen, alle instellingen die niet al standaard door Orange waren ingesteld, zoals ringtones, skins (ik kreeg de originele surfplank-achtergrond weer).

Ook m'n 'Programma's verw.' lijst is leeg. Terwijl ik nog software geinstalleerd heb staan die ik nog graag een keer wil verwijderen. Hoe kan ik deze software alsnog verwijderen?

Hij werd trouwens ook niet meer herkent door ActiveSync en kon niks meer synchroniseren.

(Sorry voor de lange vraag, maar ik kon het niet korter omschrijven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Het mms-en lukt bij mij, maar ik zie geen afzender oid als ik er 1 binnenkrijg van iemand.

Iemand daar ook last van?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 14:23:
Hey,

Het mms-en lukt bij mij, maar ik zie geen afzender oid als ik er 1 binnenkrijg van iemand.

Iemand daar ook last van?
Ik krijg gewoon de naam te zien hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de sinds gister een beetje raar probleem met mijn SPV, als ik hem een paar uur in mijn zak heb gehad en ik haal hem eruit, zie ik allemaal van die soort olievlekken, als de backlight aangaat zie je het niet meer (heel af en toe) en gister trok het vanzelf na een aantal uren weg, is het iets blijvends en moet ik me zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:38
Dat komt bij mij ook voor, en volgens mij kan het geen kwaad, en is het het gevolg van de temperatuurschommelingen (warme zak --> koude lucht), maar zeker weten doe ik dit ook allemaal niet

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 08:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Dit is inderdaad een LCD probleempje.. naja probleem :)
Als het 'kouder' is, ik denk al snel minder dan 18graden.. dan krijg je van die olievlekken. Ik heb ze ook constant op me scherm. Maar als het display 'aan gaat' zie je ze nietmeer dus het is ook niet ernstig.
Op mijn S35 van heel lang terug had je, omdat het een z/w display was er ook nog last van als het display weer 'aan ging'.. kijk, dan is het hinderlijk.. nu niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

jep schreef op 04 november 2003 @ 14:59:
Ik heb de Qtek update, da's eigenlijk al 1.6 :)

Hij werkt niet. Hij gaat met mijn (prima werkende) GPRS verbinden en dan failed hij. De msg gaat naar Drafts en that's it. :(

Any clue?
Qtec 1.5.9 ? of de 1.6 van Qtec? En heb je de gewone SPV of de E-100 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Whehe, le grand fuckup story :P

Gister gehoord van de klantenservice dat '1.5 niet goed met MMS werkt'. Nou goed, via via van een vriendin een (officiele interne) 1.6 (eigenlijk 1.5.6.5) geregeld. Gisteravond in m'n phone gezet, en dat werkte idd al wat beter. Alleen bleef ik problemen ermee houden (met MMS). Vandaag klantenservice gebeld, en aangeboden om langs de Orange shop te gaan, om te testen of een andere SPV met mijn kaart (en een andere kaart met mijn SPV) iets anders deed.

De beste man had de update naar 1.5.6.5 (pas 2 dagen intern bij Orange beschikbaar) nog niet gedaan; maar goed, zijn kaart in mijn telefoon: werkt. Mijn kaart in zijn telefoon: alles behalve MMS. Conclusie: mijn kaart (het netwerk wat er achter hangt) is niet in orde.

Vervolgens slaat ie aan het bellen, en op een gegeven moment wil ie weten 'hoe ik aan die firmware kom'. Goed, gezegd dat ik die gegevens niet vrijgeef, maar wel dat ik zeker weet dat dit een officiele interne Orange release is. Even later wordt hij teruggebeld en krijg ik het volgende verhaal voorgeschoteld:

'Je hebt geflashed met een 1.6 die voor Orange intern is, en daarom wat VPN dingen er in heeft zitten. Die werken niet samen met een consumentenkaart (VPN is voor intern gebruik bij Orange, terwijl ik die eigenschappen hiervoor uiteraard niet op mijn SIM heb staan). Tevens is 1.6 niet downgradable naar 1.5. Als je hulp/ondersteuning wilt met deze 1.6 zul je contact moeten laten opnemen met ons door de persoon die je deze firmware gegeven heeft'.

Goed, ik heb het donkerbruine vermoeden dat dit hele VPN gedoe gelul is; ik kan immers wel de volledige datatransmissie (dus het verzenden van de MMS) op gang zetten; echter bij het allerlaatste bitje 'verzend' oid gaat ie de mist in. En verder de bedreiging dat ik die persoon zich moet laten melden... nou sorry, maar daar beginnen we niet aan :) Deze 1.6 doet even veel/weinig als de 1.5; namelijk bellen en vooral niet MMS'en. Voor mij staat al láng vast dat Orange er maar een potje van maakt, en een beetje zich er uitpraat ('op 1.5 werkt MMS niet', en half GoT zit met z'n SPV te MMSen). Gewoon GPRS en internetten hiermee werkt perfect met de 1.6 firmware. Vandaar dat ik dat VPN verhaal een 'beetje' gelul vond.

Overigens, alle vragen/mailtjes/ICQ'tjes van mensen die ik krijg voor deze betreffende software zal ik direct doorsluizen naar een moderator; het is illegaal deze vooralsnog te verspreiden en dit doe ik dus ook beslist niet.

Nu geprobeerd te downgraden naar 1.5; dit lukte idd niet goed; ik knal er wel weer deze 1.6 in (1.5.6.5 dus eigk) en wacht op de final 1.6; hier moet ik wel naar kunnen upgraden.

Update: weer 1.6 er instaan, omdat ik 1.5 niet meer er inkreeg (downgraden lukt dus idd niet zomaar)

[ Voor 15% gewijzigd door HunterPro op 05-11-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

't is al gelukt....

[ Voor 80% gewijzigd door megter op 05-11-2003 18:08 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:12
Oke ben nog niet helemaal bekend met de spv maar toch een vraag:

Momenteel heb ik een nokia 7650 welke ik kan inruilen voor de spv van orange. Zelf heb ik het idee dat het wel een goede deal is en dat dan alleen al voor het extra geheugen.

Ik ben een enorme twijfelaar dus als 1 van jullie me helemaal over de streep wil trekken met goede argumenten dan maken jullie van mij een blij mens. ;)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Nu online
IK ben eigenlijk opzoek naar een goede houder voor me SPV in de auto..... ALleen wil ik dus geen hele carkit aanschaffen... WIe weet een mooie universele houder die past? Of heeft iemand toevallig de originele carkit "houder"over?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 09:38
*TREK* het is gewoon een veel leuker toestel...

Maare, kijk eens naar de reviews, in de startpost, dan zal je wel wat wijzer worden!

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grootste nadelen (imo zijn gewoon)

-klip on camera (wel GOEDE kwaliteit)
-korte batterijduur
-grootte (is toch best wel grote telefoon)

wat mis ik écht:
-radio
-flits (of een GOEDE schemermodus op die camera :/)

naja.. is dus best een HELE fijne telefoon.. alleen die bovenste puntjes mis/erger ik me soms aan

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
En het feit dat dankzij die klantenservice en het domme programmeerwerk van wat mensen bij Orange en Microsoft, je Smart Amazing Phone, soms wel een Fucking Dumb Phone lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

Waar ik dus van baal zijn de volgende dingetjes:

- batterij, en dan vooral de levensduur. Elke dag opladen is op zich niet zo erg, maar als je het een keertje vergeet zit je zonder telefoon.
- de trage uitgave van software, doelend op o.a. MSN messenger, het was al lang bekend dat dit zou gaan gebeuren.
- je hebt een smartphone maar je kan je share menu niet zelf indelen. (:?)
- je hebt een smartphone en je kan niet zonder problemen zomaar gaan mmsen.

Het is een kek dingetje, vind um niet onhandig groot, leuke mogelijkheden en wil um zeker niet kwijt maar soms.. Soms baal ik wel ff waarom bepaalde dingetjes net niet iets beter zijn geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micha schreef op 05 november 2003 @ 22:11:

- batterij, en dan vooral de levensduur. Elke dag opladen is op zich niet zo erg, maar als je het een keertje vergeet zit je zonder telefoon.
- de trage uitgave van software, doelend op o.a. MSN messenger, het was al lang bekend dat dit zou gaan gebeuren.
- je hebt een smartphone en je kan niet zonder problemen zomaar gaan mmsen.

Het is een kek dingetje, vind um niet onhandig groot, leuke mogelijkheden en wil um zeker niet kwijt maar soms.. Soms baal ik wel ff waarom bepaalde dingetjes net niet iets beter zijn geregeld.
dat van dat msn was idd ERG lomp maareh.. dat mms-en gaat bij mij gewoon goed, dus lijkt mij eerder aan een fout in orange netwerk te liggen.. dan aan de spv in het algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

didio schreef op 05 november 2003 @ 08:56:
Hoe zit dat met software installeren, vervuilt de windows versie van de SPV ook net zoals dat met de gewone windows gaat, of is un-install ook echt netjes helemaal verwijderen van de software?

Werkt het syncen ook met de nieuwste versie van Office, Microsoft Office 2003?
Iemand misschien nog een antwoord op mijn vragen, misschien zijn ze ooit al eens behandeld maar probeer op tweakers maar eens een thread van een paar honderd pagina's door te zoeken.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
micha schreef op 05 november 2003 @ 22:11:
Je share-menu kun je toch gewoon via www.orange.nl aanpassen?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

didio schreef op 06 november 2003 @ 09:14:
[...]

Iemand misschien nog een antwoord op mijn vragen, misschien zijn ze ooit al eens behandeld maar probeer op tweakers maar eens een thread van een paar honderd pagina's door te zoeken.
Tja, het ligt er aan wat voor software je installeert.
Meestal installeer je software die je erop laat staan.. maar het is ook vaak juist DIE software die echt veel critische instellingen veranderen die je graag eraf wilt hebben na een tijdje. En dat gaat nog niet altijd even goed. (Denk aan sommige theme's die al je schermen veranderen, het ligt echt aan de uninstall van de ontwikkelaar van hoe je scheremen er uitzien na de uninstall).
Maar gewone software die in een directory gezet wordt en een reg-key krijgt, wordt gewoon goed verwijderd.. no problem. En 60% van de software is gewoon een exe-file die nieteens een install nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fftjes wat info over spv2 :D

bron: orange shop

Afbeeldingslocatie: http://shop.orange.co.uk/imagedata/phones/orange_spv_e200_lge.gif

klik hier voor een 3d model van de spv e200

http://shop.orange.co.uk/...t/orange_spv_e200/details
The Orange SPV E200 can be likened to a virtual office, games console and phone rolled into one.

Brought to you in partnership with Microsoft, the SPV E200 can be synchronised with compatible Windows® PCs*, and offers a range of business functions that include email and Internet access to a diary and an address book.

When you're done with work, you can use the SPV E200's colour screen and joystick-style controller for gaming. You could also send photo messages using the integrated camera, download and play MP3 files and small video clips.

Versatile and powerful, the Orange SPV E200 can provide what you need when you're on the go.

*Additional equipment and/or software may be required.

All trademarks acknowledged.
Details:
battery life:
- talk time 3.0 hours
- standby 3.0 days

weight: 130g

features:
- Photo Messaging
- tri band technology
- Bluetooth technology
- wap
- GPRS
- built-in camera
- built-in modem
- calculator
- colour screen
- date/clock/alarm
- email
- infrared connection
- instant messaging
- MP3 player
- polyphonic ring tones
- Text Messaging
- vibrating alert
- voice memo
- wallpapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ga eens snel naar het SPV2 topic ;). Dit topic is voor de SPV, niet de SPV2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
eigenlijk wil ik de SPV 2 ook wel erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 07:56
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 11:39:
fftjes wat info over spv2 :D

bron: orange shop

[afbeelding]

klik hier voor een 3d model van de spv e200

http://shop.orange.co.uk/...t/orange_spv_e200/details

[...]

Details:

[...]
Die standby tijd moet je met een grote korel zout nemen want de spv e-100 zou ook 160 uur standby kunnen :D
Ik denk dat je voor die e-200 (als die de zelfde accu heeft) een grote ZAK zout nodig hebt :P daar in tegen is blauwtand en cameraatje onboard natuurlijk wel leuk ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

jep schreef op 05 november 2003 @ 12:38:
Ben met de auto naar een beter (vol) bereik gereden en toen ging het super snel. Nu werkt 't eik. :)
LOL
mooie oplossing :)

Ik zal zo MMS ook eens laten activeren :) Kijken of t werkt

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m'n volgende smarphone word er iig 1 met een klepje... al die krasjes enzo bevallen mij nix :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

didio schreef op 06 november 2003 @ 09:14:
[...]

Dat syncen werkt ook met Office 2003 ja. :)
Xanion schreef op 06 november 2003 @ 09:28:
[...]

Je share-menu kun je toch gewoon via www.orange.nl aanpassen?
Nope, werkt niet met de spv. (waarom snap ik dus niet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Okay, ik ben er uit. Niet over MMS, maar over Orange. Ik heb namelijk net met een andere Orange SIM in mijn SPV getest (waarvan de software, een semi-legale 1.6, volgens de klantenservice niet met 'consumenten-SIMs' zou werken). Deze andere Orange SIM is op MMS voorbereid in een Nokia 6100. Ik steek 'm in m'n SPV, boot de SPV, verstuur een MMS en... het werkt. Met andere woorden: de klantenservice heeft nogmaals mij voor staan te liegen met het feit dat hun interne pre-release software niet zou werken met consumenten-SIM's. Dit alleen om de persoon die de software naar mij gelekt heeft te pakken, en dit over de rug van mij, de klant. Het probleem met MMS blijkt namelijk dus niet in m'n SPV te zitten (zoals ik al eerder concludeerde met een medewerker van een Orange shop, maar dit werd heel geniepig omver geworpen door de Share helpdesk), maar op m'n SIM. Met mijn SIM in een Nokia 6100 die met die andere kaart al heeft ge-MMS'ed werkt het namelijk óók niet.

Heerlijk zooitje dus.

Ik ga nu de klantenservice bellen, en noteer alles wat mij verteld wordt; elke onwawarheid die hieruit naar boven komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
:r .

:r :r :r .

Heerlijke teringzooi.

Ik heb middels een logisch verband duidelijk aangetoond dat het _niet_ aan mijn SPV ligt, maar aan de door mij gebruikte SIM-kaart dat MMS niet werkt. Orange blijft bij de volgende 2 statements, die lekker in elkaar lussen:

- Met uw illegale 1.6 software bieden wij geen ondersteuning.
- Met 1.5 werkt MMS op de SPV niet, en moet u wachten tot de invoering van 1.6 eind deze maand.

Resultaat: eind deze maand upgrade ik naar de legale 1.6, houd ik het zelfde probleem, en pas dan wensen de heren mij te helpen. Terwijl ik meermaals heb gewezen op het feit dat dit probleem in mijn SIM, of de registratie van mijn SIM in hun netwerk zit, en dit duidelijk heb laten zien.

Als ik besluit nu te downgraden naar 1.5 om recht op hun ondersteuning te hebben, krijg ik weer te maken met statement 2: 'Dat werkt niet'.

Conclusie: Heerlijk geregeld Orange, toppie. Jullie 'open, vrolijke, zonnige, duidelijke' organisatie zit geheel kut in elkaar, en hangt aan elkaar van regeltjes en ranzige bureaucratie, wat voor klanten die tekenden voor Orange voor hun 'openheid', 'duidelijkheid' en dergelijken eigenlijk meer problemen dan leukigheid oplevert. Zelfs bij de KPN word ik duidelijker en klantvriendelijker geholpen.

Ik denk dat ik m'n SPV met een baksteen verzwaard door een raam van het hoofdkantoor van Orange NV hier in Den Haag ga slingeren.

[ Voor 8% gewijzigd door HunterPro op 06-11-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Jahh, uhhh jij gaat er een of andere vage versie op flashen.
Ik heb gewoon 1.5 erop gezet die toendertijd 'legaal' was en gezegd "hoi ik heb een spv en wil mms activeren".. 30minuten later ff telefoon aan/uit en het werkt.

HELEmaal niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, die 1.6 is expliciet alleen voor medewerkers en absoluut niet voor extern gebruik bedoeld... Dat jij het hebt hoort dus al niet.

En officieel werkt MMS met 1.5 nog niet dus geven ze er ook geen ondersteuning voor.

Niet zo raar dat ze je niet kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
MMS is al lang geactiveerd. Probleem zit 'm in hun dienst.

Ik heb m'n sim nu in die 6100 gestoken, werkt uiteraard ook niet, en nu word ik wel geholpen :? :? :?

WTF :? :D

* HunterPro snapt dat bedrijf écht niet meer...

update:

lol, ik zit nu alweer 17 minuten met een vriendelijke medewerker van Technical te babbelen :P als je een Nokia hebt is de service opeens stukken beter :D

update2:

whaaaa, het gaat morgen werken :D omg, wat een eikels :D

[ Voor 42% gewijzigd door HunterPro op 06-11-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
HunterPro schreef op 05 november 2003 @ 16:52:
Whehe, le grand fuckup story :P

Gister gehoord van de klantenservice dat '1.5 niet goed met MMS werkt'. Nou goed, via via van een vriendin een (officiele interne) 1.6 (eigenlijk 1.5.6.5) geregeld. Gisteravond in m'n phone gezet, en dat werkte idd al wat beter. Alleen bleef ik problemen ermee houden (met MMS). Vandaag klantenservice gebeld, en aangeboden om langs de Orange shop te gaan, om te testen of een andere SPV met mijn kaart (en een andere kaart met mijn SPV) iets anders deed.

De beste man had de update naar 1.5.6.5 (pas 2 dagen intern bij Orange beschikbaar) nog niet gedaan; maar goed, zijn kaart in mijn telefoon: werkt. Mijn kaart in zijn telefoon: alles behalve MMS. Conclusie: mijn kaart (het netwerk wat er achter hangt) is niet in orde.

Vervolgens slaat ie aan het bellen, en op een gegeven moment wil ie weten 'hoe ik aan die firmware kom'. Goed, gezegd dat ik die gegevens niet vrijgeef, maar wel dat ik zeker weet dat dit een officiele interne Orange release is. Even later wordt hij teruggebeld en krijg ik het volgende verhaal voorgeschoteld:

'Je hebt geflashed met een 1.6 die voor Orange intern is, en daarom wat VPN dingen er in heeft zitten. Die werken niet samen met een consumentenkaart (VPN is voor intern gebruik bij Orange, terwijl ik die eigenschappen hiervoor uiteraard niet op mijn SIM heb staan). Tevens is 1.6 niet downgradable naar 1.5. Als je hulp/ondersteuning wilt met deze 1.6 zul je contact moeten laten opnemen met ons door de persoon die je deze firmware gegeven heeft'.

Goed, ik heb het donkerbruine vermoeden dat dit hele VPN gedoe gelul is; ik kan immers wel de volledige datatransmissie (dus het verzenden van de MMS) op gang zetten; echter bij het allerlaatste bitje 'verzend' oid gaat ie de mist in. En verder de bedreiging dat ik die persoon zich moet laten melden... nou sorry, maar daar beginnen we niet aan :) Deze 1.6 doet even veel/weinig als de 1.5; namelijk bellen en vooral niet MMS'en. Voor mij staat al láng vast dat Orange er maar een potje van maakt, en een beetje zich er uitpraat ('op 1.5 werkt MMS niet', en half GoT zit met z'n SPV te MMSen). Gewoon GPRS en internetten hiermee werkt perfect met de 1.6 firmware. Vandaar dat ik dat VPN verhaal een 'beetje' gelul vond.

Overigens, alle vragen/mailtjes/ICQ'tjes van mensen die ik krijg voor deze betreffende software zal ik direct doorsluizen naar een moderator; het is illegaal deze vooralsnog te verspreiden en dit doe ik dus ook beslist niet.

Nu geprobeerd te downgraden naar 1.5; dit lukte idd niet goed; ik knal er wel weer deze 1.6 in (1.5.6.5 dus eigk) en wacht op de final 1.6; hier moet ik wel naar kunnen upgraden.

Update: weer 1.6 er instaan, omdat ik 1.5 niet meer er inkreeg (downgraden lukt dus idd niet zomaar)
Damn. die versie heb ik van mijn vriendin ook gekregen.. het is maar goed dat ik niet gedaan heb.. iedere geval mijn versie had nog de oude radio :S mag ik weten welke radio versie bij jou in zit?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Of welke vriendin hij heeft :P strax is het dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
"Ik wil een SMS notificatie ontvangen voor elke binnenkomende mail met daarin de naam van de zender en het onderwerp "

Bij de orange share, misschien stomme vraag, maar deze is dan toch wel gratis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oesie schreef op 06 november 2003 @ 18:46:
"Ik wil een SMS notificatie ontvangen voor elke binnenkomende mail met daarin de naam van de zender en het onderwerp "

Bij de orange share, misschien stomme vraag, maar deze is dan toch wel gratis :?
Inderdaad gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
BadBoy18 schreef op 06 november 2003 @ 17:08:
[...]

Damn. die versie heb ik van mijn vriendin ook gekregen.. het is maar goed dat ik niet gedaan heb.. iedere geval mijn versie had nog de oude radio :S mag ik weten welke radio versie bij jou in zit?
Dat VPN gemekker is gelul; de software die ze intern testen is exact het zelfde als de consumentenversie; er zijn echter wel wat settings die voor intern gebruik anders staan (GPRS over VPN etc) dan voor consumenten. Met die image in combinatie met de mms-setup-cab die ik eerder heb gepost moet alles goed gaan. De problemen met MMS hebben niks met het toestel, maar met mijn SIM te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Wel relaxed dat mms tot februarie helemaal gratis is :) (of zou je toch nog de sms kosten moeten betalen). Anders gaat iedereen toch MMS'en i.p.v. SMS-en.

Net MMS laten activeren, wou het eerst niet doen omdat het op de SPV nog niet werkt. Merk het vanzelf wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Oesie schreef op 06 november 2003 @ 18:53:
Wel relaxed dat mms tot februarie helemaal gratis is :) (of zou je toch nog de sms kosten moeten betalen). Anders gaat iedereen toch MMS'en i.p.v. SMS-en.

Net MMS laten activeren, wou het eerst niet doen omdat het op de SPV nog niet werkt. Merk het vanzelf wel >:)
Als je op de SPV even geduld hebt, wacht op het welkomst-SMS'je, vervolgens van je CD (of uit het URL wat ik hier heb gepost) de juiste MMS-settings uit de cab file trekt, moet je eigenlijk zsm kunnen MMS'en; misschien je eerste MMS'je zo kort mogelijk houden.

Wat anders een elegante oplossing is, is als je nog een MMS-capable telefoon hebt liggen naast de SPV (Nokia 6100 oid), dat je daarmee je MMS activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
HunterPro schreef op 06 november 2003 @ 19:14:
[...]

Als je op de SPV even geduld hebt, wacht op het welkomst-SMS'je, vervolgens van je CD (of uit het URL wat ik hier heb gepost) de juiste MMS-settings uit de cab file trekt, moet je eigenlijk zsm kunnen MMS'en; misschien je eerste MMS'je zo kort mogelijk houden.
Niks veranderd, en gewoon geprobeerd om te MMS-en. En nog gelukt ook. :>

Nu is ff kijken of dat mailen nog wat voorstelt. Misschien handige vervanger voor mensen die wel inet verbinding hebben en je 'gratis' willen bereiken ;)

Heb trouwens nu wel af en toe dat de software 'vastloopt', beeld blijft dan op hetzelfde screen staan maar kan niks meer doen. Ook niet met de aan/uitknop. Enigste wat ik dan kan doen is de batterij eruit halen :X

[ Voor 18% gewijzigd door Oesie op 06-11-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Vastlopers heb ik niet; mail gebruik ik zeer regelmatig (lees: staat ingesteld dat ie elke 15 minuten mail checkt :7). Werkt zeer goed naar mijn idee, graag zou ik alleen de mogelijkheid hebben attachments toe te voegen (zodat ik een plaatje kan mailen naar mijn server, die dat dan automagisch verwerkt en online zet in een nog te creeeren weblog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Oesie schreef op 06 november 2003 @ 19:34:
Niks veranderd, en gewoon geprobeerd om te MMS-en. En nog gelukt ook. :>

Nu is ff kijken of dat mailen nog wat voorstelt. Misschien handige vervanger voor mensen die wel inet verbinding hebben en je 'gratis' willen bereiken ;)

Heb trouwens nu wel af en toe dat de software 'vastloopt', beeld blijft dan op hetzelfde screen staan maar kan niks meer doen. Ook niet met de aan/uitknop. Enigste wat ik dan kan doen is de batterij eruit halen :X
Ik heb ook vastlopers na het spelen van bijv. een spelletje. Beeld wordt zwart, verlichting doet het wel, enige mogelijkheid ook batterij eruit halen |:(

Het grootste +. is toch wel de batterijduur!! Vanochtend opgeladen en op dit moment nog gewoon 3 streepjes! Ik laat hem tot morgenochtend aanstaan, ben benieuwd of er dan nog 2 staan. Dat zou alweer een verbetering van ruim 30% zijn!

Maar goed, wat heb ik eraan als de phone vastloopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Smarron schreef op 06 november 2003 @ 19:49:
[...]
Ik heb ook vastlopers na het spelen van bijv. een spelletje. Beeld wordt zwart, verlichting doet het wel, enige mogelijkheid ook batterij eruit halen |:(

Het grootste +. is toch wel de batterijduur!! Vanochtend opgeladen en op dit moment nog gewoon 3 streepjes! Ik laat hem tot morgenochtend aanstaan, ben benieuwd of er dan nog 2 staan. Dat zou alweer een verbetering van ruim 30% zijn!

Maar goed, wat heb ik eraan als de phone vastloopt 8)7
mja, zestien daagjes nog volhouden, dan mogen we de échte 1.6 gaan gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Hopen dat die vastlopers met 1.6 idd weggaan.

Heb daardoor denk wel wat probleempjes gekregen met mijn ActiveSync. Had ik nog de verkeerde optie aangevinkt, synched die ook mijn inbox :X

Word denk per stuk verwijderen.

Hebben jullie nu ook probleempjes met de Orange Share, kan maar niet op mijn inbox pagina komen :?

[ Voor 19% gewijzigd door Oesie op 06-11-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
ik heb een vraagje..
Als je op je inbox op je spv klikt kan je bij menu "mappen weergeven" selecteren..
Dat vind ik er wel netjes uitzien.. Is er geen optie/aanpassing om dat als eerste pagina in je postvak IN/SMS te hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:12
laatste vraag voordat ik overstag ben:

Al;s ik de spv simlock vrij maak en er met t-mobile mijn dingen op wil doen gaat dit dan werken? (misschien een hele domme vraag maar goed ben niet de slimste ;) )

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ja, dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Nu online
Hoe activeer je MMS eigenlijk?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Vind de batterijduur van 1.5 toch niet echt een drama, Hij gaat gewoon 1 dag mee. Je moet hem elke dag in de lader doen. Dan komt alles goed. Als we straks 1.6 hebben gaat de batterij wel 30% langer mee maar...... dan moet hij nog elke dag in de lader anders is hij de 2de dag savonds leeg, tenzij je natuurlijk geen films/games/fotos etc er mee gebruikt. Conculsie :) gewoon elke dag in de lader!! :D :D

Ennu even oven orange, Perfect bedrijfos vind ik. Heerlijk met het "bel kaart" gevoel op een abbo. Sta nooit voor verassingen. Ik krijg netjes een smsje dat me bundel op is. Als ik er nog eens met 10 euro overheen ga krijg ik weer een smsje. Zalig! :) weet ik wat mij te verwachten staat. Internetten gaat ook lekker snel over het netwerk van orange en ik vind de klantenservice ook toppie! Al begrijp ik het hoofdmenu van hun service nummer niet echt. Je moet eerst door 12 menus heen voordat je iemand aan de lijn krijgt..... 8)7 Maaar de oplossing, kies in het menu 1. voor gestolen GSM... en Gelijk iemand aan de lijn die je HEEL vriendelijk helpt! })

oja wat ik ook fijn vond, het SMSje dat ik kreeg dat ik op 1.5 mb van mijn Databundel zat. Wel luxe :*) Heb er niet om gevraagt. Krijg het wel, Thank you orange! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
kRiZzZiZ schreef op 06 november 2003 @ 22:54:
1200 bellen, optie 3, optie 4, mevrouw lief vragen of je MMS mag activeren, zij vraagt je gegevens, en als 't goed is ben je binnen 15-20 minuten up en running. Werkt het nou niet, dan slaap je er een nachtje over, werkt het dan nog niet, moet je wachten tot de release van software 1.6 omdat Orange-medewerkers menen dat als iedereen dezelfde softwareversie 1.5 heeft, en bij een aantal mensen werkt MMS niet, dat dat dan vooral in de software moet zitten. Na deze update over 2 weken zul je dus nog niet kunnen MMS'en, pas na deze constatering zullen Orange medewerkers met je aan de slag gaan om het probleem te verhelpen.

Leuk hè, Orange MMS? :7

Poster hier boven me: die tip (optie 1 kiezen) heb ik ook gekregen, dan krijg je namelijk niet die standaard 1e-lijns-miep aan de lijn (algemene vragen) maar direct de Share/Technical helpdesk. Bel hun alleen niet voor je standaard vraagjes over het netwerk of het activeren van MMS, ook niet als je je belangrijk voelt; het is een (in verhouding) vrij kleine afdeling waar men je vrij vlot kent als je vaakt belt (dat is tenminste mijn ervaring :P). Houd ze ten vriend en ze zijn je prima ten hulp :)

[ Voor 25% gewijzigd door HunterPro op 06-11-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

kRiZzZiZ schreef op 06 november 2003 @ 22:54:
Bellen naar orange, op je GSM naar nummer 1200 bellen. Dan kies je in menu, (gaat het snelst) Ik geef een gesloten GSM op en je hebt gelijk iemand aan de lijn. Daarna zeg je dat je MMS wilt activeren en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
DukeN schreef op 06 november 2003 @ 22:58:
[...]

Bellen naar orange, op je GSM naar nummer 1200 bellen. Dan kies je in menu, (gaat het snelst) Ik geef een gesloten GSM op en je hebt gelijk iemand aan de lijn. Daarna zeg je dat je MMS wilt activeren en klaar :)
Dan krijg je technical aan de lijn; die moet je niet hebben (moet je btw waarschijnlijk langer wachten; minder mensen op die afdeling). Optie 3 optie 4 is your choice for this evening :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.