* HunterPro dropt even post #100 in dit topic 
nette topicstart, erg handig alles weer es bij elkaar te hebben
nette topicstart, erg handig alles weer es bij elkaar te hebben
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door DukeN op 30-10-2003 15:32 ]
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Dit kan dus idd dmv die pass-through-connectionVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 14:54:
TIP: Ook zonder Share kan de applicatielock eraf worden gehaald. Je kunt dit doen door je huidige internetverbinding naar je SPV laat lopen. (Pass-through connection in het settings-menu)
Hallo,
Ik snap er nisk van. Hoe haal ik nu die application lock eraf? Ik heb geen share en geen gprs. Gewoon mijn Orange simkaart in een gekregen svp gedaan. Maar ik wil erg graag ook bijvoorbeeld .avi filmpjes kunnen zien op mijn spv.
Kan ik via deze link:
http://developer.orangews.com/orgspv/SPVdev.aspx?U=T
de svp unlocken zonder dat ik verder iets hoef te doen? Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Ik ben jullie alvast erg dankbaar!
Nice, bedankt voor de linkDukeN schreef op 30 oktober 2003 @ 15:30:
En jaja, hier weer een ZEER lekkere site met HEEL veel software
http://www.smartphone2000.com/downloads.htm
[ Voor 11% gewijzigd door philipnorth op 30-10-2003 15:56 ]
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat heeft met je skin te maken. Als je een andere kiest zal je wel een normale 24-uurs klok hebben.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 17:57:
Stom vraagje, maar bij mij staat de tijd nu als 5:57, hoe krijg ik die als 17:57, ik heb het wel als 17:57 ingesteld bij datum/tijd instellingen.
Verwijderd
warez, weg! Heeft toki tori FULL en tennis addict FULL. Toki tori raad ik je echt aan. Die is super!Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 20:28:
Hoe kan ik het best programma's verwijderen op mijn spv. Ik heb smart pong demo geinstaleerd. Deze heb ik verwijderd maar de link blijft nog steeds staan bij ontspanning.
Hoe kan ik dus het beste programma's verwijderen.
En hebben jullie links van programma's en spellen die geen demo zijn en dus hele versies?
Alvast bedankt!! _/-o_
[ Voor 17% gewijzigd door Korakal op 31-10-2003 08:55 ]
Verwijderd
Dat was volgens mij al langer bekend maar toen kwam het er dacht ik op neer dat je goedkoper uit was met tel en abo bij elkaar (beetje aan het einde van topic 3 werd dat verteld)Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 22:36:
Misschien oud nieuws maar de SPV kan je nu ook los kopen in NL bij Mycom. Daar heet ie QTek 7070 SmartPhone. Hij kost 599 euro. (Vraag me af of het in dit geval voordeliger is om een spv los te kopen en dan een abbo met cashdeal af te sluiten, maar das weer wa anders....)
http://silverapp1.mycom.n...uctID=51668&productType=1
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Jongen, dat is gecopyrighte software. Loop er a) niet zo mee te spammen, en b) haal het als de bliksem van je site af voor je één of andere enge lawsuit aan je broek hebt hangen. Orange gaat het niet leuk vinden dat je dit zo verspreidt!DukeN schreef op 30 oktober 2003 @ 22:35:
[...]
KNIP Heeft toki tori FULL en tennis addict FULL. Toki tori raad ik je echt aan. Die is super!
[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 01-11-2003 10:37 ]
Je kan op zoek gaan naar de betreffende .xml file op je SPV en daar in de code aanpassen:Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 17:57:
Stom vraagje, maar bij mij staat de tijd nu als 5:57, hoe krijg ik die als 17:57, ik heb het wel als 17:57 ingesteld bij datum/tijd instellingen.
1
2
3
4
5
6
7
8
| <plugin clsid="{E09043DF-510E-4841-B652-388316977A7A}" name="carrier" height="20"> <label> <text><carrier/></text> </label> <clock> <time mode="12" x="120"/> </clock> </plugin> |
[ Voor 36% gewijzigd door Roeligan op 31-10-2003 08:42 . Reden: kut code parser ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Het is een ARM processor dacht ik.. geen idee hoeveel MHZllpineapple schreef op 31 oktober 2003 @ 10:06:
korte vraag: Weet iemand hoe snel de processor van de spv is (mhz)?
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
[ Voor 4% gewijzigd door SPee op 31-10-2003 10:38 ]
let the past be the past.
[ Voor 87% gewijzigd door CT op 31-10-2003 11:34 ]
Toch vreemd dat ze op die site een stanby tijd van 100uur vermelden (hebben ze zo'n ding dan nooit in werkelijkheid gebruikt
Verwijderd
Verwijderd
Ze pretenderenhet iig. Zoals die beloofde 20-30% batterylife. Maar wat is dat smartsecure/ amazing store stuff......Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 13:47:
ik heb er nog niet veel verstand van, maar is dit de nieuwste update? http://www.smart.com.ph/S...g+Phone/SAP_downloads.htm
Software om je codes e.d. veilig op te bergen (neem ik aan).Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 14:04:
[...]
Maar wat is dat smartsecure/ amazing store stuff......
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
klinkt alsof ie niet goed gelocked is; is het soms een B-merk kaartje die niet precies de juiste fysieke eigenschappen (formaat, nokjes/haakjes/uitsparinkjes) heeft?Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 20:08:
Ik heb momenteel het probleem dat mijn sd-kaart soms 'wegvalt' zit je mp3'tjes te luisteren en stopt hij ermee omdat he de sd-kaart niet meer kan lezen. dan haal je de sd-kaart eruit. en stopt hem er weer in, en ziet hij hem weer. Iemand met dit probleem of nog beter een oplossing ervoor?
[ Voor 22% gewijzigd door HunterPro op 31-10-2003 20:12 ]
Verwijderd
nee zit nog de standaard orange 8mb kaart in, en hij is een week oud, dus stof zal ie nog niet zoveel last van hebben (sd-kaart zit er 24/7 in)HunterPro schreef op 31 oktober 2003 @ 20:10:
[...]
klinkt alsof ie niet goed gelocked is; is het soms een B-merk kaartje die niet precies de juiste fysieke eigenschappen (formaat, nokjes/haakjes/uitsparinkjes) heeft?
Overigens heb ik ook stof onder m'n display; linksonder. Ik vind het nóg niet vervelend, maar ik denk wel dat als dit erger wordt ik echt wel even bij orange ga zeuren; ik doe er echt geen rare dingen mee en er zit 24/7 een 256meg SD in, dus dáár zou het niet door horen te komen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 16:03 ]
Met de 0Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 16:02:
[...]
nee zit nog de standaard orange 8mb kaart in, en hij is een week oud, dus stof zal ie nog niet zoveel last van hebben (sd-kaart zit er 24/7 in)
-edit-
en weet iemand hoe je door de t9 woordenlijst heen kan scrollen als hij niet het gewenste woord neerzet?
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Orange medewerkers hebben 'm; in de week van de update naar software 1.6 (rond 14 nov) komt de SPV-E200 (SPV2 ook wel) beschikbaar voor de retail; afhankelijk van de interne logistiek bij Orange ligt ie die week of de week er op in de winkel. Verwacht alleen wel prijzen die op dit moment nog vergelijkbaar zijn met de Sony Ericsson P900; oftewel bij een Free 40 1jarig een euro of 2- a 300.MGSNK schreef op 01 november 2003 @ 18:05:
ey guys , ik liep vandaag de orange shop binnen in utrecht en kreeg toen te horen dat ze volgende week (of de week daarop) de spv 2 krijgen, hij wist me te vertellen dat ie 'ietjes' duurder zou zijn, maar hoeveel????
zo, dat had ik even te melden
uhh ja dat kanVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:02:
als ik nou een svp telefoon had en ik plaats er een 512mb geheugen kaart in kan ik dan divx movies erop plaatsen en bekijken ? hoe zit dat precies?
Verwijderd
14 november is mij ingefluisterd. Vanaf vandaag of morgen moet MMS gaan werken.micha schreef op 02 november 2003 @ 14:34:
Daarnet bij Orange shop geweest (in Utrecht) en daar zei men dat 1.6 eind november uit kwam. Wanneer is het nou?
[ Voor 9% gewijzigd door HunterPro op 02-11-2003 14:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
dus als ik bv southpark op mijn spv zet of een of andere film valt deze haast niet te bekijken door de refreshrate ?Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 17:25:
ja, maar lage kwaliteit met laag aantal beelden per seconde (kan met dat IA-album gedoe). Het stomme is dat je maar een paar seconden kan opnemen, ook als je het op je SD-card doetweet iemand hier een fix voor?!
Verwijderd
nene, dit ging over beelden OPNEMEN. Films bekijken (mits goed ge-encode) is zeer goed te doen op de spv (tja.. het scherm blijft alleen wel erg kleinVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 18:01:
[...]
dus als ik bv southpark op mijn spv zet of een of andere film valt deze haast niet te bekijken door de refreshrate ?
Verwijderd
Het werkt vanaf 4 november en je moet het eerst laten activeren door de klantenservice. Dus morgen kan je het proberen tot je een ons weegt...HunterPro schreef op 02 november 2003 @ 14:38:
[...]
14 november is mij ingefluisterd. Vanaf vandaag of morgen moet MMS gaan werken.
edit:
werkt nog niet; zal wel morgen worden.
Die vraag heb je net ookal gesteld over divx en is beantwoord.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 17:15:
kun je met de spv ook beelden opnemen ?
en hoe zit het met divx video's kun je ze gewoon op je telefoon zetten en afspelen als je genoeg mb erin hebt?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Waarom moeten spv'ers langer w88? Ik vond het ookal zo vreemd dat de extra diensten van Share, zoals de ANWB Routeinfo, Telegraaf en Meteoplaza e.d waar je extra voor betaald per maand, niet beschikbaar zijn op de spv. Daardoor is Share een stuk beperkter helaas. Heb je een geavanceerde telefoon, kan die die sites niet bekijken...Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 21:14:
Orange MMS met de SPV gaat inderdaad nog iets langer duren... 4 november wordt het dus geïntroduceerd, maar mensen met een SPV moeten nog wat langer geduld hebben.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Eehm gokje? Batterij leeg? Je weet dat er met rom 1.5 veel minder levensduur in je batterij zit. Of treedt dit ook op als je hem uit de oplader haalt?Roeligan schreef op 03 november 2003 @ 08:20:
Heeft iemand ook problemen dat je spv zomaar uitvalt?
Ik heb de rom 1.5 al enige tijd erop staan en merk de laatste 2 weken dat als ik mn telefoon pak hij uit blijkt te staan
Verwijderd
kan je wel bekijken hoorVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 23:13:
[...]
Waarom moeten spv'ers langer w88? Ik vond het ookal zo vreemd dat de extra diensten van Share, zoals de ANWB Routeinfo, Telegraaf en Meteoplaza e.d waar je extra voor betaald per maand, niet beschikbaar zijn op de spv. Daardoor is Share een stuk beperkter helaas. Heb je een geavanceerde telefoon, kan die die sites niet bekijken...
Verwijderd
Verwijderd
Hier dan al mijn links die ik dagelijks gebruik om met mijn spv op de hoogte te blijven van alles.Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 10:51:
Weet iemand een goeie tutorial om van een dvd een divx movie te maken voor o pje SPV. Ik heb me rotgezocht, maar helaas niet echt een goeie kunnen vinden.
Dus echt vanaf het begin (DVD) tot het eind (Divx @ SPV formaat).
tnx
[ Voor 3% gewijzigd door DukeN op 03-11-2003 11:35 ]
Verwijderd
Is er ook een programma verkrijgbaar die mail kan synchroniseren met Outlook Expres?SPee schreef op 03 november 2003 @ 11:45:
Je contacten kun je alleen met Outlook synchroniseren (zit ook meegeleverd op CD).
[ Voor 11% gewijzigd door Roeligan op 03-11-2003 12:04 ]
RatPack #814
Verwijderd
Zou dit met de SPV E200 ook veel voorkomen? Bij het lezen van deze berichtjes twijfel ik er steeds meer aan om een SPV te kopen...klaasbram schreef op 03 november 2003 @ 12:22:
zit je telefoon 2 uur in je zak blijkt dat je bijna 2uur niet bereikbaar bent geweest
Niet dat ik weet.Is er ook een programma verkrijgbaar die mail kan synchroniseren met Outlook Expres?
Verwijderd
Weet je ook nog een site met kewle animated themes?Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 13:36:
www.smartphony.org
Erg goede site met gigantisch veel skins, alleen wel franstalig..
Dat heb ik ook een paar keer mee gemaakt.. heel vreemd.. bij mij staat altijd dat de scherm uit gaat (screensaver) maar de lampje gaat idd ook uit.. naar mijn weten gebeurde dat als ik mijn tel aan het gezet.. na 10 a 15 min was je uit..Roeligan schreef op 03 november 2003 @ 12:04:
De batterij is niet leeg... het zou idd kunnen dat ie vast staat, echter het groene lampje knippert ook niet.
Ik heb wel het idee dat ie het alleen doet als de toetsenblok aanstaat.
Vastlopers komen ook steeds vaker voor.
[ Voor 64% gewijzigd door CT op 03-11-2003 19:50 ]
Zeg dat nou niet te hard, want dan kan het alleen maar tegenvallen.CT schreef op 03 november 2003 @ 19:49:
Die 1.6 gaat wel erg veel verhelpen
Als die ooit uitkomt zal ik wel een traantje wegpinken, wat een emotionele ontlading. In een keer al me problemen weg van die spv
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Kom ik bij je op de koffie, Kunnen we samen huilen! Ik kan niet wachten1!CT schreef op 03 november 2003 @ 19:49:
Die 1.6 gaat wel erg veel verhelpen
Als die ooit uitkomt zal ik wel een traantje wegpinken, wat een emotionele ontlading. In een keer al me problemen weg van die spv
Verwijderd
edit:Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 10:54:
TOT 1 FEBRUARI GRATIS!!??? wojoooooowaar kan ik dat lezen?!
wat kost mms?
Tot 1 februari 2004 is mms voor Orange klanten gratis! Je kunt het dus eerst uitproberen zo vaak als je wilt. Per 1 februari 2004 betaal je € 0,50 per verzonden bericht. Een mms ontvangen is gratis. Een mms versturen vanuit het buitenland kost € 0,50 per verzonden bericht. Daarnaast betaal je daar ook voor het GPRS verkeer. Dit kost € 15 per MB, verrekend per 25 KB. Dat is iets minder dan € 0,37 per 25 KB. Voor een mms ontvangen in het buitenland betaal je alleen voor het GPRS verkeer.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 11:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 12:08 ]
Verwijderd
jij hebt toch die SPV ook?? ik heb een sms gestuurd met 'mms spv' maarreh.. ik krijg neits terugVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:47:
over die nieuwe rom-update: weet iemand nou eigenlijk wat er allemaal wel en niet in gefixed wordt? zover hoor ik alleen nog dat de standby tijd met 30% ofzo verhoogd is en waarschijnlijk msn fix..
[ Voor 9% gewijzigd door gitaarwerk op 04-11-2003 13:52 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
met rom 1.5 staan instellingen al goed; je hoeft alleen 1200 te bellen vanaf je mobiel en dan activeren ze het... 15 minuten later je telefoon opnieuw opstarten en het werktGitaarwerk schreef op 04 november 2003 @ 13:03:
[...]
jij hebt toch die SPV ook?? ik heb een sms gestuurd met 'mms spv' maarreh.. ik krijg neits terug
oeps.. ik dacht dat ik in het mms topic zat![]()
excuse me
I reject your reality and substitute my own!
ik zag net in orange mms topic dat SPV niet gaat werkenVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 13:57:
[...]
met rom 1.5 staan instellingen al goed; je hoeft alleen 1200 te bellen vanaf je mobiel en dan activeren ze het... 15 minuten later je telefoon opnieuw opstarten en het werkt
[ Voor 14% gewijzigd door gitaarwerk op 04-11-2003 14:49 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
wel al je telefoon opnieuw opgestart? rom 1.5?mkanon schreef op 04 november 2003 @ 14:21:
uhmmmm doet niks...half uur geleden geactiveerd,,, wat moet er bij de mms instellingen staan ?
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 14:56 ]
[ Voor 53% gewijzigd door jep op 04-11-2003 15:08 ]
Verwijderd
had ik ook de 1e 2 keer.. 3e keer ging het gewoon goedjep schreef op 04 november 2003 @ 14:59:
Ik heb de Qtek update, da's eigenlijk al 1.6
Hij werkt niet. Hij gaat met mijn (prima werkende) GPRS verbinden en dan failed hij. De msg gaat naar Drafts en that's it.
Any clue?
Verwijderd
Verwijderd
Welke versie heb je dan van de spv?Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 15:54:
[...]
had ik ook de 1e 2 keer.. 3e keer ging het gewoon goed
http://www.orneta.com/notepad4smartphone/Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 16:13:
Ik zoek een programma waarmee ik worddocumenten kan lezen/bewerken op mijn spv eerste iditie. Is er zo'n programma? Kun je me de link mailen of posten?
Alvast bedankt voor de moeite![]()
Milio
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq