Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Met zo'n ding kan je gewoon "shotgun snipen" om het maar zo te noemen. Tuurlijk, de pro's doen mooie trickshots en high angle zooi.... maar je moet maar zo'n ding recht voor je neus hebben man. Diggen heeft geen zin, boomer heeft een ontzettend grote angle.
En wat krijgt boomer nu? Extra angle en bonussen!
Nou ja.... het zal wel niet zoveel uitmaken. Maar ik ben vaak genoeg "ge-owned" door Boomer.
die andere is meestal beetje mikken en boom
Wel vaag, ik heb de patch gedownload.. en daar zat een extra tank module tussen, maar Aduka zie ik nergens staan. Even wachten nog dus.
Verwijderd
Dat was bij mij gister zo, maar vandaag kun je gewoon die aduka kiezen hoor, heb er al mee gespeeld. Bijna iedereen kiest em vandaag trouwens, beetje raar dat jij dat niet ziet. Zit je niet op een aduka-off serverHuggyB schreef op 18 december 2003 @ 16:05:
Bij mij doet het gewoon.
Wel vaag, ik heb de patch gedownload.. en daar zat een extra tank module tussen, maar Aduka zie ik nergens staan. Even wachten nog dus.
Verwijderd
thor lvl 7 en dan 800-900 dmg
en ubergold
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 17:34 ]
Vraagej ik krijg wel steeds goud maar hoe krijg ik nu cash €€€€€€€€€ (die dollaris niks waard
Verwijderd
Iemand ideeen om het op te lossen?
kben bijna double axe
bij het afsluiten wel, maar dat wijd ik aan m'n brakke winme installatie, waar al 100 spellen opgezet zijn en weer afgehaald.Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 19:00:
heeft iemand hier wel eens gehad dat het beeld ineenkeer op zwart gaat midden in het spel waardoor je je pc opnieuw moet opstarten. Dit gebeurt mij de hele tijd, dit verpest toch wel het speelplezier
Iemand ideeen om het op te lossen?
Heb nog geen zin gehad om er winxp op te zetten.
Met Paypal geld storten op hun rekening. Kijk op de site.gp500 schreef op 18 december 2003 @ 18:43:
Vraagej ik krijg wel steeds goud maar hoe krijg ik nu cash €€€€€€€€€ (die dollaris niks waard)
zie nu ook dat je zonder geld wel wat kan krijgen goedkoopste is 100.000 goud
in elke categorie.
Wordt even doorsparen dus.
Zitten ook wel mensen tussen die een bot hebben of een nieuw/ 2e account openen.
dezen zijn net bezig en ze raken echt alles perfect en doen en pakken alles zo soepel op..
Die moeten het gewoon vaker gedaan hebben.
ik zie ze ook welles, ook noobs met golden hammer enzo.gp500 schreef op 19 december 2003 @ 17:42:
[...]
zie nu ook dat je zonder geld wel wat kan krijgen goedkoopste is 100.000 goud
in elke categorie.
Wordt even doorsparen dus..
Zitten ook wel mensen tussen die een bot hebben of een nieuw/ 2e account openen.
dezen zijn net bezig en ze raken echt alles perfect en doen en pakken alles zo soepel op..
Die moeten het gewoon vaker gedaan hebben.
is wel duidelijk wat er dan is gebeurd...
heb er zelf ook over zitten denken om een account te maken, en die op men andere pc te zetten (KVM switch) en dan gewoon die helemaal slopen (100% loss
maarja, zo venreuk je dus het spel, en weet trouwens ook niet of ze op IP letten...
Battle.net Spud#2543
nou ik wel vanmiddag

En nee
lurtsj, dat is niet normaal. Geen fix... maar misschien kan je wat met de graphics settings kloten om het zo weer goed te krijgen.
jeez wrom kan ik niet meer connecten en iemand anders wel
en die site doet het ook al niet meer
[ Voor 89% gewijzigd door Woohooo op 20-12-2003 12:22 ]
ta
Faq op hun site enz.
Ik wil ook hoger, maar vooral meer goud dan kan ik eens een item kopen.
ik moet nog 80.240 stuks voor ik een item kan kopen.
ZOnder cash dus.
Verwijderd
En je moet GP halen om van rank te veranderen. Dus gewoon potjes winnen.

[ Voor 97% gewijzigd door Woohooo op 21-12-2003 20:22 ]
als je zonder cash wat wil moet je 100.000 150.000 200.000 of 250.000 neerleggen.Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 20:16:
Er zijn toch ook wel goedkopere items die je leuk vind?
En je moet GP halen om van rank te veranderen. Dus gewoon potjes winnen.
wordt nog even doorgaan dus, maar je wordt ben gedwongen om dollars af te staan of stug door spelen of stoppen.
maar met die puzzel kun je een gratis item krijgen toch
Ik blijf maar op 5 stukjes hangen.
Op welke manier kan ik voor de puzzel spelen of kom je dat gewoon tegen.
Edit dit zeggen ze dus op hun site:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| ? Date : Dec 9, 2003 (Tuesday) ~ Dec 23, 2003 (Tuesday) ? Subject : To all who loves Gunbound ? Prize : Teddy bear custom ? How to play 1. Run Gunbound 2. Play event games that are chosen randomly and win 3. Collect 15 different Gunbound mobile puzzles 4. From the main website, Click on ?Receive event prize? button to receive the prize. "Following event will only occur in the avatar on server" ? Distribute date : As soon as one finishes he/her event. |
[ Voor 32% gewijzigd door gp500 op 21-12-2003 21:50 ]
Ben ik in theorie op mijn maximum defense points? Ik bedoel, meer dan golden armor (24 points) hoefde toch niet?
en wat die puzzel aangaat, je krijgt random events (dus geluk hebben) en random puzzel stukjes (nog meer geluk hebben), ik hoef er nog maar 4 maar schiet niet echt op omdat ik natuurlijk niet guaw die laatste paar toegewezen krijg.
[ Voor 76% gewijzigd door UltimateB op 21-12-2003 23:23 . Reden: puzzel toevoegen ]
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
uhh... zal ik ff een misverstandje rechtzetten?gp500 schreef op 21 december 2003 @ 21:47:
[...]
als je zonder cash wat wil moet je 100.000 150.000 200.000 of 250.000 neerleggen.
wordt nog even doorgaan dus, maar je wordt ben gedwongen om dollars af te staan of stug door spelen of stoppen.
De items in de avatar shop kan je kopen met OF gold OF cash (hoeft dus NIET allebei
enneh.. HuggyB.. 50 = max voor alle stats
Verwijderd
!!! eclipz waarom speel je niet meer of speel je onder een andere naam? voeg Bo0m3r ff toe3CLipZ schreef op 22 december 2003 @ 00:34:
[...]
uhh... zal ik ff een misverstandje rechtzetten?
De items in de avatar shop kan je kopen met OF gold OF cash (hoeft dus NIET allebei)
Alle stats zijn points, die nu verdubbeld worden toch? Dan heb je inderdaad niets aan 2b golden armors als je al 48 points hebt met een gouden jasje.
Ik snap het niet meer.
Verwijderd
Ik snap jou eigenlijk niet meerHuggyB schreef op 22 december 2003 @ 02:30:
Ja, maar jij vertelde mij zelf dat het geen nut heeft om 2 golden armors te nemen. Met 1 ben je al bij je maximum.
Alle stats zijn points, die nu verdubbeld worden toch? Dan heb je inderdaad niets aan 2b golden armors als je al 48 points hebt met een gouden jasje.
Ik snap het niet meer.
Jewel is trouwens ook weer terug mensen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 11:27 ]
je kan maar 1 van elke soort aan. (*dus 1 trui1 pet 1 maf ding, en 1 bril)
de waardes tellen op, en zijn in procenten (?)
max van alle dingen is 50 (?)
klopt dit?!
vind het maar een onduidelijk verhaal overal...
Battle.net Spud#2543
Net ff die patch gedownload maar die werkt niet
Kijk maar:

Nog iemand die er last van heeft of misschien weet hoe dit op te lossen is ?
OWH nou dan ga even wat armor kopen want ik ben te snel dood3CLipZ schreef op 22 december 2003 @ 00:34:
[...]
uhh... zal ik ff een misverstandje rechtzetten?
De items in de avatar shop kan je kopen met OF gold OF cash (hoeft dus NIET allebei)
PS:is er iemand die die patch even mirrored duurd nog 1/2 uur voor ik 'm binen krijg
[ Voor 11% gewijzigd door gp500 op 22-12-2003 12:59 ]
Mirrortje voor je van de patch die ik vanmorgen binnengehaald heb:gp500 schreef op 22 december 2003 @ 12:59:
[...]
PS:is er iemand die die patch even mirrored duurd nog 1/2 uur voor ik 'm binen krijg
gunbound_gis_fetch_254.exe
zullen vandaag wel niks meer kunnen.
En ik wou die puzzel gaan halen
Ps: heeft iemand de vorige patch nog, dit was ook 254.
schijnt dat je die gewoon weer kunt installen
[ Voor 29% gewijzigd door gp500 op 22-12-2003 13:45 ]
ik zit tegenwoordig meer hier ;)Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 00:54:
[...]
!!! eclipz waarom speel je niet meer of speel je onder een andere naam? voeg Bo0m3r ff toe
Verwijderd
Leuke bonus
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 10:12 ]
Verwijderd
Idd joh
Wou dat ik die dingen een keer meemaakte.
Masera: Hoeveel had je dan op het eind gekregen? Als je had gewonnen zat je zeker wel rond de 1200 Gold?

Verwijderd
Is laatste paar dagen al zo. Snap ook niet waarom ze er niks aan doen. Ze kunnen em net zo goed helemaal offline halen, duurt ongeveer 5 minuten voordat je de pagina voor je hebt.Imperium schreef op 24 december 2003 @ 17:08:
bleh is er geen snellere mirror van de Gunbound.net site? ik kom er niet eens op en als ik er wel op kom is ie @#$%^&* traag!![]()
![]()
Verwijderd
Masera het was leuk de vorige keer! Hopelijk kom ik je weer tegen in het spel!
SWIS
ik heb de proxy maar aangezet dan gaat het een stuk sneller.Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 19:34:
[...]
Is laatste paar dagen al zo. Snap ook niet waarom ze er niks aan doen. Ze kunnen em net zo goed helemaal offline halen, duurt ongeveer 5 minuten voordat je de pagina voor je hebt.
Verwijderd
wtf kun je die kope?HuggyB schreef op 26 december 2003 @ 17:07:
Zie ik daar nieuwe Matrix kleertjes? Met kapsel en zonnebril

stoer

Verwijderd
Elk kleding stuk geeft je Delay -15, dus als je ze allemaal heb dan kom je aanzienlijk vaker aan de beurt dan je tegenstander. I know kung fu
bij deze ben ik daar dus aant idlen.
als je wil rellen PM me maar
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Euh misschien een stomme vraag maar ik weet het iig niet.TepelStreeltje schreef op 29 december 2003 @ 19:58:
apart dat er niet eens een gunbound kanaal is op de tweakers irc server.
bij deze ben ik daar dus aant idlen.
als je wil rellen PM me maar
Hoe kan ik dan op irc? Ik heb wel irc op mijn Trillian maar heb ik uitstaan. Heb dus ook geen account.
klopt, men pc was gecrasht, en moest restarten, was vergeten mirc weer aan te zetten.Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 16:45:
blah
#gunbound @ irc.tweakers.net is meestal gewoon leeg
ben der nu
Battle.net Spud#2543
met gedelete users
Verwijderd
screenie gemaakt?!Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 17:25:
Zonet speelde ik tegen een kip 1v1, natuurlijk dik gewonnen. Maar hij gebruikte een hack, hij had me in totaal misschien 200 damage gedaan maar had 5000 (!) goud. Ik had wel eens van deze hack gehoord, maar dit is de eerste keer dat ik hem echt heb gezien.
aangeven die handel!
Battle.net Spud#2543
HIj zat oplaatst overal op de map ook in de grond.
Verwijderd
Vergeten een screenie te nemen en ook de naam vergeten.. Maarja, het was toch een clone account puur voor het geld. Zodra ze items hebben senden ze het via veel mensen naar een bepaald account.
Zolang ze niet veel voordeel hebben (wat ze in de grond eigenlijk niet hebben) is het wel leuk om wat dingen te proberen.gp500 schreef op 02 januari 2004 @ 17:33:
ik heb all 1 gezien die gebruitk maakte van een bug
HIj zat oplaatst overal op de map ook in de grond.
Als 3ClipZ zo vriendelijk is om het leiderschap over te dragen (als dat al kan) aan bijvoorbeeld Masera, overweeg ik om weer terug te komen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt.
anders ff nieuwe guild maken... GoT[NL] ofzo?mjax schreef op 04 januari 2004 @ 12:59:
Sinds vandaag heb ik het Tweakers guild verlaten. Het is mij opgevallen dat onze "leider" 3ClipZ de zaak helemaal niet bijhoudt. Er staan op dit moment 4 applicants te wachten op acceptatie, waarvan de langste al meer dan een maand wacht!
Als 3ClipZ zo vriendelijk is om het leiderschap over te dragen (als dat al kan) aan bijvoorbeeld Masera, overweeg ik om weer terug te komen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Battle.net Spud#2543
sorry dat ik zo lang niet naar dit topic heb gekeken
Dank je wel 3ClipZ!3CLipZ schreef op 04 januari 2004 @ 15:59:
ok, Masera is nu guildmaster..
sorry dat ik zo lang niet naar dit topic heb gekeken
Overigens een berichtje voor UltimateB. Masera en ik kregen net beiden van jou een berichtje met de tekst 'I was hacked. Please give me items' (of iets van die strekking). Masera heeft nog even verder gechat en de gast die dus onder jouw naam online is, beweert engels te zijn. Heb je je account verkocht of ben je gehacked?
Verwijderd
Oke, even het verhaal vertellen. UltimateB zijn paswoord was achterhaalt, zijn items zijn gerooft, en daarna is het account door de hacker doorgespeelt naar een noob. De noob maakte hier vriendelijk gebruik van en had een mooi gouden hamertje. Hij begon Engels tegen me te praten en eerst zei ik niks. Later begroete ik hem met "hello" waar hij "hi" op antwoordde. Toen ik zei "English right" zei hij weer "Ya". Toen vertelde ik dat UltimateB Nederlands is gaf hij toe dat hij een noob was met dat account. Ik heb toen het paswoord gekregen maar kan het nu niet veranderen omdat ik het mail adres van UltimateB niet weet.
Hier nog wat screens (zijn lang niet alle, maar geeft een idee) :
Nog even over het guild masteren. Dat ben ik nu dus en alle wachtenden zitten inmiddels bij de guild. Ik zal morgen me er wel eens echt in verdiepen omdat ik nu nog wat voor school moet doen. Ik zal zorgen dat we wat wedstrijden krijgen tegen andere guilds. Ook zal ik zorgen dat ik anderen wat kan helpen, ik wil UltimateB straks best financieel wat steunen als hij weer verder wil. Add me maar op MSN als je wat wilt vragen, of via Gunbound zelf natuurlijk.
UltimateB, ben jij nu wel een individu die Gunbound speelt? Of ben jij Kaollsuu? Als je gewoon een golden hamertje bent wil ik je wel weer op weg helpen.
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 19:49 ]
ochja
Nooit scam site gedan of wat dan ook... gewoon iemand in mijn account gegaan en stelen maar... OMFG
ultimateb badboi829 Space Marine 2004.1.4 7-1-38
ultimateb eddiez Indian Fighter 2004.1.4 7-0-21
ultimateb badboi829 Heavy Armor 2004.1.4 6-58-21
ultimateb eddiez Laser Goggle 2004.1.4 6-58-6
ultimateb Demented SWAT Helmet 2004.1.4 6-55-36
ultimateb Demented Golden Hammer 2004.1.4 6-55-23
ARGGGGGGGGGGGGG etc.
[ Voor 9% gewijzigd door UltimateB op 04-01-2004 19:40 ]
SWIS
Kijk dat is goed "guildmaster"-werk! Als ik je kan helpen, weet je me te vinden...Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 19:13:
Ik zal zorgen dat we wat wedstrijden krijgen tegen andere guilds.
Hier de resultaten:

[ Voor 3% gewijzigd door mjax op 04-01-2004 22:20 ]
gewoon je account gehacked!!!
aangeven die handel! je kan die spullen waarschijnlijk niet terug krijgen, maar je kan wel zorgen dat degene die die spullen hebben gekregen de spullen weer kwijt raken.
misschien dat je het allemaal terug kan krijgen, maar denk het niet echt...
aangeven die handel, misschien dat ze nog wat met IP's kunnen doen...
mjah, erug zeur.
ik wil trouwens ook graag bij de tweakers guild, zodra gb.net weet up is zal ik ff applieen.
(nick is Tepelstreeltje, ben een grub lover, en kan best goed met de rest overweg)
update, kwam derop, application ligt klaar op je buro masera
[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 05-01-2004 00:06 ]
Battle.net Spud#2543
Gelukkig sta ik nu wel netjes in de "List of the applicants"
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Ik heb gezegd "You'll hang for that" maar ja... de kans dat GIS iets doet. Flauwekul allemaal.
Vind het wel schrikwekkend dat hij aan jouw password kan komen........
Hehehe, nadat jullie uit de room weggingen, bleef ik als enige over bij die LAG clan. Zaten ze me allemaal uit te maken voor lamer en cheater, en dat we gewoon geluk hadden met de positiesmjax schreef op 04 januari 2004 @ 22:20:
Ja hoor, vanavond hebben we weer een leuke Tweakers vs. "the rest" wedstrijd gehad. Op papier waren we gedoemd te verliezen, maar door geweldig teamwork hebben we deze wedstrijd met 3-0 weten te winnen.
Hier de resultaten:
[afbeelding]
Verwijderd
Woei, i love julliemjax schreef op 04 januari 2004 @ 22:20:
Ja hoor, vanavond hebben we weer een leuke Tweakers vs. "the rest" wedstrijd gehad. Op papier waren we gedoemd te verliezen, maar door geweldig teamwork hebben we deze wedstrijd met 3-0 weten te winnen.
Hier de resultaten:
[afbeelding]
Die Grub kan uitermate handig zijn, maar ook zéér onhandig. Beetje geluk hebben dat je vijand in een goede positie staat om hem te raken, en niet op een topje.TepelStreeltje schreef op 05 januari 2004 @ 00:02:
wat een hoeren zeg!
gewoon je account gehacked!!!
aangeven die handel! je kan die spullen waarschijnlijk niet terug krijgen, maar je kan wel zorgen dat degene die die spullen hebben gekregen de spullen weer kwijt raken.
misschien dat je het allemaal terug kan krijgen, maar denk het niet echt...
aangeven die handel, misschien dat ze nog wat met IP's kunnen doen...
mjah, erug zeur.
ik wil trouwens ook graag bij de tweakers guild, zodra gb.net weet up is zal ik ff applieen.
(nick is Tepelstreeltje, ben een grub lover, en kan best goed met de rest overweg)
update, kwam derop, application ligt klaar op je buro masera
Je zit bij de clan
En ook jij zit erbijb0p schreef op 05 januari 2004 @ 01:49:
Ik heb mijzelf nu ook aangemeld voor het Tweakers guild.
Gelukkig sta ik nu wel netjes in de "List of the applicants"(nadat eerdere pogingen waren mislukt - zie een stuk terug in dit topic).
En de user "Damion667" heeft zich ook aangemeld en zit er nu ook bij.
Groeit erg snel zo
Zelfs me meissie speelt het nu. Is best wel leuk. Behalve dan dat als ze één keer speelt, ik meteen nooit meer achter de computer kom. Meestal is het andersom.
Dit is mijn ranking:
Total: 367959 (1394 GP)
Season: 367959 (1394 GP)
Guild: 0 / 0
Win %
Total: 64 %
(30 win 17 lose)
By Map:
Random 40%
Nirvana 83%
By Mobile:
Grub 63%
ADUKA 67%
Damage
Average: 141
Money
Gold: 18475
Cash: 0
Ik speel trouwens altijd met die rups. Is dat de Grub?
Weet niet, die kaatsende ballen (weapon 2) zijn wel ontzettend gaaf.
Verwijderd
Zodra je 2 bijltjes bent kun je ook bij de guild hè. En Grub is idd diegene met de ballen, lijkt wel wat op gele slak.NielsOveres schreef op 05 januari 2004 @ 14:27:
Ik speel trouwens altijd met die rups. Is dat de Grub?
Weet niet, die kaatsende ballen (weapon 2) zijn wel ontzettend gaaf.
Heb pas 2 hamertjes
Tegen die tijd dan join ik waarschijnlijk wel.
Alhoewel ik de confirm knop niet heb geprobeerd. Dus kan best zijn dat ik het mis heb.
[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 05-01-2004 14:54 ]
Verwijderd
De oude guild master heeft als regel dat je minstens 2 bijltjes moet zijn voor de guild. Dit lijkt me wel een goed plan om door te zetten.NielsOveres schreef op 05 januari 2004 @ 14:52:
Je hoeft btw geen twee bijltjes te hebben. Dit geldt alleen voor het maken van een guild. Anders maakt iedere n00b zijn eigen guild. Denk dat ze dat willen tegengaan.
Alhoewel ik de confirm knop niet heb geprobeerd. Dus kan best zijn dat ik het mis heb.
Swamp Thing, je zit er ook bij hoor. Inmiddels alweer 20 Tweakers lid van de guild
Nou ja, dan moet ik nog effies verder killen
oh moet dat nog geupdate worden...Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 15:27:
Swamp Thing, je zit er ook bij hoor. Inmiddels alweer 20 Tweakers lid van de guild. Het moet snachts ff upgedate worden voordat we dit ook echt zien in Gunbound.
ik d8 al, bij de ene staat er 14/14 en bij de andere 15/15

1tje is voldoende.
is 2300gp geloof ik...
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik zie me gold ik denk heey vet veel inneens denk een bonus ofzo van gunbound
Ik druk op avatar en alles weg
Heb nu in iig me pw veranderd, weet trouwens niet of dat zelfde persoon ok met me account heeft door gespeeld maar dat zal hem nu niet meer lukken.
Alles is dus verkocht zie ik.
crazybytes
Rome Helmet 15000 Gold
2004.1.3¡¡18-40-20 Return
crazybytes
Vampire Casket 18000 Gold
2004.1.3¡¡18-40-15 Return
crazybytes
Black Painting 12000 Gold
2004.1.3¡¡18-40-11 Return
en het vaage is me naam is puur in kleine letters , dus net ff weer wat gekocht dan woord me naam wel goed weer geven met hoofdleter C en B.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 20:07 ]
SWIS
Nou ja.... heb een plaatje geschoten van een match vandaag. Er was een hurrican die steeds groter werd na een potje lag. Nadat een stuk of 5 mensen verdwenen zag hij er zo uit:
[ Voor 12% gewijzigd door HuggyB op 05-01-2004 23:18 ]
ik denk dat ik em binnenkort ook maar verander, naar iets dat NIET logisch is, en ook niet in gebruik is bij andere dingen... (pw dat ik nu heb gebruik ik ook voor andere dingen, big no no, dus ik verander em direct maar...)
staat er net op het forum een gozer die zen account weg geeft.
met login en passwoord...
werkt nog ook, een dubbel stone axe...
zit te twijvelen om de items over te sturen...
kwam game niet in, maar wel op zen page bij GB.net...
mjah, ga men eigen avatar nie verneuken op zon manier...
[ Voor 35% gewijzigd door TepelStreeltje op 06-01-2004 00:29 ]
Battle.net Spud#2543
Of ze kunnen het verplicht maken dat je om de zoveel tijd je wachtwoord moet veranderen. Of dat er om de zoveel tijd gewoon een nieuw wachtwoord gegenereerd wordt, die je in je e-mail krijgt. Zal eens kijken of ik op internet kan vinden hoe zo'n proggie werkt.
wouw das nog ns een flinke tornadoHuggyB schreef op 05 januari 2004 @ 23:16:
Man! Wat is dat toch met al dar gehack hier. Hoe komen die mensen toch in godsnaam aan de passwords van jullie?
Nou ja.... heb een plaatje geschoten van een match vandaag. Er was een hurrican die steeds groter werd na een potje lag. Nadat een stuk of 5 mensen verdwenen zag hij er zo uit:
[afbeelding]
Als iedereen gewoon sterke wachtwoorden zou gebruiken, zouden jouw voorgestelde maatregelen allemaal niet nodig zijn. De ketting is tenslotte altijd zo sterk als de zwakste schakel...NielsOveres schreef op 06 januari 2004 @ 08:56:
Als we kunnen uitvinden hoe ze je account hacken, dan kun je er misschien iets aan doen. Ik heb gelukkig nog alles. Maar ik hoor het steeds vaker. Denk dat ze een soort van hack programma hebben die gewoon passwoord combo's probeerd. Zoiets als voor winzip. Is natuurlijk goed mogelijk. Als dit zo is, dan kunnen ze gunbound hier wel tegen beveiligen. Gewoon zorgen dat je maar 3 keer een verkeerd wachtwoord op kan geven. Daarna misschien volgende dag terug komen, of je krijgt een e-mail thuis gestuurd dat je je wachtwoord moet wijzigen omdat er misschien gehacked is. Of dat je een random password krijgt die je moet aanpassen.
Of ze kunnen het verplicht maken dat je om de zoveel tijd je wachtwoord moet veranderen. Of dat er om de zoveel tijd gewoon een nieuw wachtwoord gegenereerd wordt, die je in je e-mail krijgt. Zal eens kijken of ik op internet kan vinden hoe zo'n proggie werkt.
Zelf gebruik ik altijd wachtwoorden van minimaal 12 karaters met een mix van lower/uppercase, numerics en symbols. Bijna onmogelijk om binnen korte tijd te kraken.
Verwijderd
Dat was erg gaaf ja, zeker toen we Thor op level 6 hadden met Double Death!Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 18:01:
Ik wou nog even zeggen dat het gisteravond heel leuk spelen was, lekker met 8 tweakers in een room, allemaal aduka
zekers wickedmjax schreef op 06 januari 2004 @ 19:10:
[...]
Dat was erg gaaf ja, zeker toen we Thor op level 6 hadden met Double Death!
zon 700 dmg met thor op lvl 6 en double death!
Battle.net Spud#2543
Dit topic is gesloten.