www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
ennuh, heeft er een tweakertje nog wat over voor TepelStreel?
zit zonder items (ben aant sparen)
als iemand wil buddien moettie doen hoor, zie het wel, naam is dus zonder de TJE (past niet

Battle.net Spud#2543

Hello, this is the Gunbound GM
We are now hosting an event called “Collect the Gunbound mobiles” event. Collect all the Gunbound mobiles and finish the mobile puzzle to receive the avatar wear that are not offered in the avatar shop. *These avatars are not sold in the avatar shop.
▲ Date : December 9, 2003 (Tuesday) ~ Dec 23rd. (Tuesday)
▲ Subject : To all who loves Gunbound
▲ Prize : Teddy bear custom
▲ How to play :
1. Run Gunbound
2. Play event games that are chosen randomly and win
3. Collect 15 different Gunbound mobile puzzles
4. From the main website, Click on “Receive event prize” button to
receive the prize.
▲ Distribute date : As soon as one finishes he/her event.
Play Gunbound and win an avatar that is not sold in avatar shop!
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
En daarna werden we door anderen leden van diezelfde clan ook gigantisch afgedroogd!Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 23:38:
jaja de Tweakers guild heeft net zijn eerste clanwar gewonnen
Mede dankzij mijn gebrek aan skills....
dat was een andere clan hoormjax schreef op 07 december 2003 @ 10:27:
[...]
En daarna werden we door anderen leden van diezelfde clan ook gigantisch afgedroogd!
Mede dankzij mijn gebrek aan skills....
van fn.pe hebben we toch echt dik gewonnen
Die verwarrende clannamen ook allemaal!3CLipZ schreef op 07 december 2003 @ 11:15:
[...]
dat was een andere clan hoor
van fn.pe hebben we toch echt dik gewonnen
Maar inderdaad fn.pe hebben we alle hoeken van het veld laten zien!
[ Voor 24% gewijzigd door Cryonist op 07-12-2003 16:11 ]
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
ken der nog 1GoUdViS schreef op 07 december 2003 @ 16:11:
Hoe join je eigenlijk een clan? Ik ben nu zo'n stenen hamer en dan kan je joinen volgens mij, en ik zou ook wel bij de tweakers clan willen
* TepelStreeltje dus
Battle.net Spud#2543
Heb me dus maar even opgegeven...
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
en hij wat stone axe en had geen character opnieuw gestart

elke x taggame doen tegen iemand die nix doet en maar geld verdienen..
als je 2 pcs heb kan je dit best doen natuurlijk...Woohooo schreef op 07 december 2003 @ 19:24:
ik zag gisteren een gozer met een golden armor en nog wat goeie dingen enzo
en hij wat stone axe en had geen character opnieuw gestart
elke x taggame doen tegen iemand die nix doet en maar geld verdienen..
gewoon een butt-accountje maken, en een account om die andere te slachten...
sim-pel...
heb vandaag weer potje gehad, Tag, en gozer switchte ineens naar een Dragon, en paar potjes later andere gast naar een Knight. Best wel ownage zon ding!
een knight is ongeveer net zo als Asat, alleen dus DIK meer dmg.
hoe zit het met die dragon? wat doet die precies/?
Battle.net Spud#2543
Dragon is eigenlijk gewoon Bigfoot, maar dan net als Knight: Dik meer damage, veel grotere range. Wapen 2 tenminste, wapen 1 is standaard.TepelStreeltje schreef op 07 december 2003 @ 19:53:
[...]
als je 2 pcs heb kan je dit best doen natuurlijk...
sim-pel...
heb vandaag weer potje gehad, Tag, en gozer switchte ineens naar een Dragon, en paar potjes later andere gast naar een Knight. Best wel ownage zon ding!
Trouwens wel handig idee, dat met die 2 pc's. Snap nu ook hoe het kan dat een gozer die ik laatst tegenkwam een win-ratio had van 92%...
dragon is meer bigfoot styleTepelStreeltje schreef op 07 december 2003 @ 19:53:
[...]
als je 2 pcs heb kan je dit best doen natuurlijk...
sim-pel...
alleen dan damage x3
ben jij Sabbie? tis wel zo handig om je GoT nick in de guild application te zettenb0p schreef op 07 december 2003 @ 18:10:
Single metal axe is toch voldoende om het tweakers.net guil te joinen?
Heb me dus maar even opgegeven...
Edit: ik zie nu dat ik niet in de list of applicants sta. Maar als ik op My Guild druk word ik wel doorgelinkt naar het Tweakers guild. Moet ik mij nog een keer opnieuw aanmelden? Of kan iemand mij gewoon even adden...
[ Voor 52% gewijzigd door b0p op 08-12-2003 00:45 ]
Sabbie = Sabbie op GoT !3CLipZ schreef op 08 december 2003 @ 00:37:
[...]
ben jij Sabbie? tis wel zo handig om je GoT nick in de guild application te zetten
Ik zal haar wel ff zeggen dat ze in 't vervolg wat duidelijker moet zijn hehe
is goedTaZz schreef op 08 december 2003 @ 05:27:
[...]
Sabbie = Sabbie op GoT !
Ik zal haar wel ff zeggen dat ze in 't vervolg wat duidelijker moet zijn hehe
klaar
doe maar ff opnieuw aanmeldenb0p schreef op 08 december 2003 @ 00:42:
Nope ben niet Sabbie. Mijn ingame nick is sirBOP en heb mijn GoT nick ook in de applicatie vermeld idd
Edit: ik zie nu dat ik niet in de list of applicants sta. Maar als ik op My Guild druk word ik wel doorgelinkt naar het Tweakers guild. Moet ik mij nog een keer opnieuw aanmelden? Of kan iemand mij gewoon even adden...
[ Voor 47% gewijzigd door Eeruku op 08-12-2003 11:42 ]

w00t! 'k ben een lightning pirate!
Flink lopen sparen, en $5,- aan gunbound overgemaakt.
Ik hoop wel dat ze dit betaalsysteem blijven gebruiken, veel beter dan verplicht een x bedrag per maand.
Van mij mogen ze wel wat meer diversiteit in de items brengen.
Bijna alle spelers met flink veel gold kopen gold armor, chief hair, pet 01, en Robot X.
Attack of the clones!
[edit]
weet iemand btw wat het verschil is tussen de blauwe en normale zandloper, en tussen de 2 schildjes (in de avatar shop)?
[ Voor 13% gewijzigd door Vimana op 08-12-2003 12:03 ]
Heb mij nogmaals aangemeld maar kom weer niet op die list of applicants. Snap niet precies waarom, maar laat anders maar
ene is shield recharge. andere is... andere is item delay ofzo.Vimana schreef op 08 december 2003 @ 12:00:
[afbeelding]
w00t! 'k ben een lightning pirate!(speel meestal met lightning mobile)
Flink lopen sparen, en $5,- aan gunbound overgemaakt.
Ik hoop wel dat ze dit betaalsysteem blijven gebruiken, veel beter dan verplicht een x bedrag per maand.
Van mij mogen ze wel wat meer diversiteit in de items brengen.
Bijna alle spelers met flink veel gold kopen gold armor, chief hair, pet 01, en Robot X.
Attack of the clones!
[edit]
weet iemand btw wat het verschil is tussen de blauwe en normale zandloper, en tussen de 2 schildjes (in de avatar shop)?
www.gunbound.net open deze link, en je zal het zien.
hier dat windowtje dat verschijnt als je naar de site van gunbound gaat.
wat het precies allemaal voor waarde zijn, beats me
[ Voor 11% gewijzigd door TepelStreeltje op 08-12-2003 19:17 ]
Battle.net Spud#2543
ff anderhalf uurtje gespeeld en heb al 4 puzzelstukjes
11 to go3CLipZ schreef op 09 december 2003 @ 10:39:
woei... gaat lekker
ff anderhalf uurtje gespeeld en heb al 4 puzzelstukjes
maar je kan ze overal halen??
je joint een game en je krijgt een stukkie?
of moet je iwnnen ofzo?
Battle.net Spud#2543
je moet een eventgame winnen jaTepelStreeltje schreef op 09 december 2003 @ 10:47:
[...]
11 to go
maar je kan ze overal halen??
je joint een game en je krijgt een stukkie?
of moet je iwnnen ofzo?
Verwijderd
Heb jij dit ook als je naar de Guild ranking kijkt, want misschien is het wel een probleem met mijn account.
nu op een lame manier geld aan het verdienen voor mn male account (heb chief al, en ik krijg ongeveer 50k per 3 uur) en ik wil de tweakers guild hier niet voor in schande brengen
Nee dat doe ik al3CLipZ schreef op 09 december 2003 @ 18:23:
klopt... ben even met een transitieperiode bezig
nu op een lame manier geld aan het verdienen voor mn male account (heb chief al, en ik krijg ongeveer 50k per 3 uur) en ik wil de tweakers guild hier niet voor in schande brengen
nee is gewoon hoe die er uit ziet als je der in wintVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:57:
Erm, volgens mij moet je 15 verschillende stukjes hebben, en kun je vandaag alleen het Knight stukje winnen. Dus morgen weer een ander tot je ze allemaal hebt. Ik heb Knight nu zelf 2x, maar volgens mij is 1x ook wel goed. Als je ze alle 15 over de dagen maar collect.
ik heb er 2 gewonnen vandaag, en heb 2 verschillende, en geen knight stukje (JD en lighting)
maar wat doet dat item precies dat je kan winnen? is daar wat over bekend??
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ehm, het is maar een spelletje hoor. Ga je nu straks met je dure zooi tegen allemaal anderen spelen die echt daadwerkelijk gespeeld hebben voor hun gold en items?3CLipZ schreef op 09 december 2003 @ 18:23:
Ik wil niet te moralistisch klinken hoor, maar ik hou nooit zo van zulke fanatiekelingen die zo hun voorsprong op anderen "verdienen".
Ik heb geen idee hoe jij zoveel geld verdient, dus wellicht beschuldig ik je onterecht, dan mijn excuses. Maar het klinkt nogal fout. (cheat achtig, iig niet zoals het spelletje bedoeld is)
Hoe lame is dit dan? Toch geen hacks/lags/o.i.d.? Overigens, deel deze kennis eens met je mede Guild genoten, want snel geld verdienen willen we allemaal!3CLipZ schreef op 09 december 2003 @ 18:23:
oh geloof me... ik heb et meest verdient van heel GoTVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 19:35:
[...]
Ehm, het is maar een spelletje hoor. Ga je nu straks met je dure zooi tegen allemaal anderen spelen die echt daadwerkelijk gespeeld hebben voor hun gold en items?
Ik wil niet te moralistisch klinken hoor, maar ik hou nooit zo van zulke fanatiekelingen die zo hun voorsprong op anderen "verdienen".
Ik heb geen idee hoe jij zoveel geld verdient, dus wellicht beschuldig ik je onterecht, dan mijn excuses. Maar het klinkt nogal fout. (cheat achtig, iig niet zoals het spelletje bedoeld is)
dat is et probleem niet (zie de eerdere screens maar
Verwijderd
mijn nick is aeroNLX, ik speel 1 weekje ofzo en heb nu een metaal hammer
wat ik wel jammer vind aan gunbound is dat er geen apparte rooms zijn voor werelddelen: bijv europe, asia, etc... we zouden hierdoor minder lag/timeouts kunnen hebben, maar aak, tis ook weer leuk om tegen mensen uit de hele wereld te spelen.
Verwijderd
Maar je kunt je iig met een bijl de tweakers guild joinen.
Zijn er nu trouwens meer mensen die het niet op kunnen starten? Hun download server is down ofzo.
Verwijderd
Ja dat geloof ik ook wel, daar heb ik het niet over. Maar je zei dat je nu 50k per 3 uur kreeg. Hoe doe je dat dan? Gewoon door echt tegen echte tegenstanders te spelen? Of met een trucje (nep tegenstanders die jij bestuurt ofzo) of weet ik veel hoe?3CLipZ schreef op 09 december 2003 @ 21:25:
[...]
oh geloof me... ik heb et meest verdient van heel GoT
dat is et probleem niet (zie de eerdere screens maar)
Maw, doe je het 100 procent eerlijk en zoals het bedoeld is? Bij sommige die ik tegen kom in GB denk ik dat dat niet het geval is.
Verwijderd
vertel ons es hoe je zoveel geld verdient!3CLipZ schreef op 09 december 2003 @ 21:25:
[...]
oh geloof me... ik heb et meest verdient van heel GoT
dat is et probleem niet (zie de eerdere screens maar)
heb net 1803 GP, maar zodra ik genoeg heb wil ik ook bij de GoT clan.
heb nu 40K goud, maar weet niet goed wat ik zal kopen...
iemand tips? zit te denken aan laser goggles...
Battle.net Spud#2543
Ik ben van mening dat defence en stuk handiger is dan attack. Als je hoge defence hebt zal je minder pijn hebben en over het algemeen wordt je meer beschoten dan dat je schiet
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
die mening deel ik wel met je, maar wat zal ik dan kopen?Ultimateb schreef op 11 december 2003 @ 04:03:
[...]
Ik ben van mening dat defence en stuk handiger is dan attack. Als je hoge defence hebt zal je minder pijn hebben en over het algemeen wordt je meer beschoten dan dat je schiet
Battle.net Spud#2543
Tag Game, Score, Solo? tips...?
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Verwijderd
ik hoef nog maar 2 puzzles, best moelijk te krijgen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 16:07 ]
ik heb em alVerwijderd schreef op 11 december 2003 @ 16:07:
heeft iemand het pakje al?
ik hoef nog maar 2 puzzles, best moelijk te krijgen
wat doettie!!??
screenies!!!
en vertel nou es hoe je aan dat geld komt!!!
en heb al marine armour, dus die hou ik voorlopig nog ff aan, wil eigenlijk bril of vlag...
[ Voor 19% gewijzigd door TepelStreeltje op 11-12-2003 18:09 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
hij doet nix en je kunt makkelijk aan geld komen: koop een attack whore = 48 attack en ga steeds voor 3k damage je krijgt zo 1000 gold per gameTepelStreeltje schreef op 11 december 2003 @ 18:08:
[...]
wat doettie!!??
screenies!!!
en vertel nou es hoe je aan dat geld komt!!!
en heb al marine armour, dus die hou ik voorlopig nog ff aan, wil eigenlijk bril of vlag...
Verwijderd
ik ben een defend whore
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 11:20 ]
Verwijderd
Ranking
Total: 151274 (2383 GP)
Season: 151274 (2383 GP)
Guild: 0 / 0
Win %
Total: 48 %
(81 win 89 lose)
By Map:
Random 39%
Nirvana 45%
By Mobile:
NakMachine 47%
Trico 42%
Damage
Average: 184
G(Gold)
Money: 5274G
ik speel nu een week of 2 a 3
heb genoeg gp en wacht op de update tot ik metal axe ben
kan ik me aanmelden voor tweakers guild?
Verwijderd
Verwijderd
Kun je niet beter voor iets sparen wat op een ander lichaamsdeel moet? Want die goggles zijn vast niet je slechtsten.HuggyB schreef op 13 december 2003 @ 02:45:
Nog 50K, mn laser goggles verkopen en ik heb ook Pet-01
Ik speel toch alleen maar avater off, dus het gaat mij om de looks. Hoe corny het ook is
Ik zat laatst in een match met een wand (3e rank), en die zat ook gewoon de boel te laggen en wins te halen. Diep, diep triest. Ik heb echt zero respect voor die mensen.
"t spel is wel wat druk/rommelig opgebouwd, je hebt niet direct een goed overzicht.
hahaHuggyB schreef op 13 december 2003 @ 18:33:
Neh, ik vind mn spaceman look cool
Ik speel toch alleen maar avater off, dus het gaat mij om de looks. Hoe corny het ook is
Ik zat laatst in een match met een wand (3e rank), en die zat ook gewoon de boel te laggen en wins te halen. Diep, diep triest. Ik heb echt zero respect voor die mensen.
die wand die 3e stond is gepakt voor botten en gebanned
Ik geloof al die wanders nu echt niet meer hoor. Zitten ze daar allemaal met een bot, een exploit of een lineaal te kloten.
Verwijderd
ik gebruik ook wel een lineaalHuggyB schreef op 14 december 2003 @ 03:30:
Ja joh!
Ik geloof al die wanders nu echt niet meer hoor. Zitten ze daar allemaal met een bot, een exploit of een lineaal te kloten.
het aantal cm dat je ideaal schiet ofzo?
Verwijderd
Gewoon de power waarmee je schiet. Hoe meer power hoe verder je schiet.Woohooo schreef op 15 december 2003 @ 08:08:
wat houdt die krachtbalk eigenlijk in?
Logisch toch?
goh ik ben ook niet achterlijk hoorVerwijderd schreef op 15 december 2003 @ 11:21:
[...]
Gewoon de power waarmee je schiet. Hoe meer power hoe verder je schiet.
Logisch toch?

die powerbalk is toch wel 1 of andere lijn van hoe ver je schiet onder
een hoek van 0 graden voordat hij afbuigt naar onderen
Verwijderd
Verwijderd
dat kun je niet zeggen want dan heb je ook nog de wind en als je dan een schot moet doen moet je steeds alles berekenenWoohooo schreef op 15 december 2003 @ 12:56:
[...]
goh ik ben ook niet achterlijk hoor
die powerbalk is toch wel 1 of andere lijn van hoe ver je schiet onder
een hoek van 0 graden voordat hij afbuigt naar onderen
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 14:46:
[...]
dat kun je niet zeggen want dan heb je ook nog de wind en als je dan een schot moet doen moet je steeds alles berekenen
ideaal gezien... ^^Woohooo schreef op 15 december 2003 @ 08:08:
wat houdt die krachtbalk eigenlijk in?
maar als je dit weet kan je je schot bereken...

ADD ME
Verwijderd
Dan kun je met je dure meuk tegen nieuwelingen, waardoor je makkelijker wint. Niet leuk voor de personen die gewoon met 1 account spelen, maarja, dat kan sommige niks schelen, als ze maar winnen en nog meer dure zooi kunnen kopen.
bullshitVerwijderd schreef op 15 december 2003 @ 20:19:
[...]
Dan kun je met je dure meuk tegen nieuwelingen, waardoor je makkelijker wint. Niet leuk voor de personen die gewoon met 1 account spelen, maarja, dat kan sommige niks schelen, als ze maar winnen en nog meer dure zooi kunnen kopen.
ik wou van me female character af
dit kwam ik net tegen @ gb forums:

1: hij ziet takabot info!!!
2: hij is al dragon en ze zijn niet aan et loaden ?!!
[ Voor 53% gewijzigd door Eeruku op 15-12-2003 22:06 ]
althans, ik hoop het...
Battle.net Spud#2543
ikkeVerwijderd schreef op 16 december 2003 @ 10:57:
wie gaat eigenlijk over het recruiten van de Tweakers guild?
Verwijderd
En wie kan mij het een beetje allemaal uitleggen ingame .. dat ik hem toevoeg via buddy list en ff game opzet. Plz help
Verwijderd
mag ik erin?
k heb me al aangemeld op gunbound.net bij guilds enzo
GB naam: eXpanz

bijna double metal
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 12:47 ]
Verwijderd
hexedit en die bot zat 1 dag in de koreaanse gunbound en toen verwijdert door alle bugs die er in zaten3CLipZ schreef op 15 december 2003 @ 22:06:
wow...
[afbeelding]
Verwijderd
Is een hack voor, kun je dragon of knight kiezen voor het laden. Maar het leuke is dat het alleen in de wachtroom is, als je laad ben je gewoon random en word er random een character voor je uitgezocht. Niet erg dus.3CLipZ schreef op 15 december 2003 @ 22:06:
wow...
[afbeelding]
maar dit is geen koreaanse gunbound schat :3Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 13:35:
[...]
hexedit en die bot zat 1 dag in de koreaanse gunbound en toen verwijdert door alle bugs die er in zaten
koreaanse gunbound is wat KLEURRIJKER (<-- klik)
Verwijderd
weet ik maar mischien komt ooit de takobot ook nog in onze gunbound3CLipZ schreef op 16 december 2003 @ 15:55:
[...]
maar dit is geen koreaanse gunbound schat :3
koreaanse gunbound is wat KLEURRIJKER (<-- klik)
Verwijderd
van wat ik er over gehoort hebt is dat pakje puur om hoe et eruitziet en geen stats ofzoTaZz schreef op 16 december 2003 @ 21:10:
Nou, ik heb die bear suite gewonnen, maar je hebt er geen reet aan of wel?
kreeg voor die directe hit dit dan krijg je nu dat.
dat meendei k ergens gelezen te hebben, volgens mij bij de uitleg over avatar.
Verwijderd
Sorry Masera, de volgende keer zal ik je toevoegenVerwijderd schreef op 15 december 2003 @ 19:17:
Sabbie, mag ik jou als tweaker lid toevoegen als buddy, je reject steeds
Verwijderd
Ja server 1 is al een paar uur down... maar voor de rest valt het wel meegp500 schreef op 16 december 2003 @ 21:32:
hebbne jullie ook moeite om er door te komen, ik kan geen eens door het eerste venster komen met die 12 servers, de nr1 is ook zwart (offline) bij mij.
in schieten en dan nog iemand raken

hoe kan je daar ooit mee mikken?
Of je laat een aimbot voor je rekenen.
ah meer boomer stuffThese are the changes that are going to be made:
¡¡New mobile will be added : Aduka (Lightning, Laser, Machine)
- Boomer mobile will receive an extra bonus in it's damage when doing ¡¡
¡¡boomer shot.
- Real angle for Boomer mobile is increased 10%
- JD's attack 2 has shorter attracting time.
en nieuwe machine..
is dat die rechtsonder staat en die je nooit kon kiezen?
[ Voor 4% gewijzigd door Woohooo op 17-12-2003 13:01 ]
Verwijderd
Heb geen idee wat die Aduka is meschien zo een geval wat je ineens zomaar kan krijgen als je random doet.Woohooo schreef op 17 december 2003 @ 13:01:
eeh updatejuh...
[...]
ah meer boomer stuff
en nieuwe machine..
is dat die rechtsonder staat en die je nooit kon kiezen?
Zie ook niet op de site staan van de Aduka of in de tank select menu.
Dit topic is gesloten.