(bb) || !(bb)
Ondanks de bugs, nog steeds wel leuk spelletje, aleen beetje frusty soms
Wanneer spelen jullie eigenlijk? Ik ben meer n8 persoon maar ik zie eigenlijk alleen soms NLgoat...
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
SWIS
SWIS
SWIS
Account: realmadrid93 kunnen jullie eens tegen hem spelen, hijs best goed
Verwijderd
Joh ik heb enkele keer al tegen hem gespeelt in avatar on maareuh als hij verliest tegen mij kapt hij er gelijk meeaddictive schreef op 05 september 2004 @ 00:01:
Ik speel al lang geen GunBound meer, maar mn broertje is hartstikke verslaafd.
Account: realmadrid93 kunnen jullie eens tegen hem spelen, hijs best goed
En hij dan begint hij me te spammen. Vraag ik netjes laat me met rust ik ben aan het spelen...... zegt ie heletijd NEE NEE NEE. Dat is so irritant.
En UltimateB was ik vandaag zo bitchy bezig tegen Edminstrator? Ik ken hem wel hoor speel vaker tegen en met hem samen. (NLGoat)
Daarna nog even tegen DaveHD (spelfouten onder voorbehoud
SWIS
Het download manually via de site lost het op!!
[ Voor 17% gewijzigd door Low-Tech op 08-09-2004 14:49 ]
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
hahahaha! Geen idee, maar ik zal het eens tegen hem zeggenVerwijderd schreef op 06 september 2004 @ 00:25:
[...]
Joh ik heb enkele keer al tegen hem gespeelt in avatar on maareuh als hij verliest tegen mij kapt hij er gelijk mee
En hij dan begint hij me te spammen. Vraag ik netjes laat me met rust ik ben aan het spelen...... zegt ie heletijd NEE NEE NEE. Dat is so irritant.
En UltimateB was ik vandaag zo bitchy bezig tegen Edminstrator? Ik ken hem wel hoor speel vaker tegen en met hem samen. (NLGoat)
Verwijderd
Achja ZOOOO errug is het nou ook weer niet! Maar dat ie maar eens terug komt naar tweakersaddictive schreef op 08 september 2004 @ 15:03:
[...]
hahahaha! Geen idee, maar ik zal het eens tegen hem zeggen
Nu nog ff wachten of de guild master me accept
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Ik zal je zo ff toevoegen iig
Hoe dan ook, welkom bij Tweakerz en tot snel
SWIS
UltimateB & NLGoat zie ik nog het meest.
Edit:
Vandaag 15 september op plek 7
Edit 2:
20 september plek 6! Spelen de mensen uit de top 10 niet meer zoveel??
[ Voor 28% gewijzigd door Low-Tech op 21-09-2004 11:05 ]
Verwijderd
het is een kei vet spel en ze zeggen dah ik al aardig goed ben.
maaja als je wil mag je me toevoegen.
c u @ GB!!!
bb,
Greetz kingcollin (kingcollin is ook mn GB naam)
Mgoed ik ben dus weer bezig met het spel en wil ook wel bij de tweakers guild, waar kan ik die vinden?
Ow ja GB naam is gewoon Remi.
Ruk!.. je moet metal axe zijn voor je mag joinen.
Nou ja nog ff doorspelen dan...
[ Voor 14% gewijzigd door Remi op 23-09-2004 18:04 ]
SWIS
(bb) || !(bb)
Sta alleen nog in de wacht maar dat komt wel goed denk ik.
Heb momenteel rockersuite, bazooka, en night vision. Spaar nu voor rockerhair, rest zie ik dan wel weer
Tweakers kunnen me adden, ik ben 'CipherNL'
-edit
Nog nooit commentaar gehad over mn guildname. Ik lees net dit topic, speel n bungespelletje op server 6, en t eerst wat ze zeggen; "U fukkin victim"
Ik; whut?
Zij: 1337 w33t!
(ofzowiets)
[ Voor 35% gewijzigd door frickY op 24-09-2004 18:51 ]
Welkom en tot snel, add me maar als je wilt ( ik ga het geheid vergetn aangezien ik nu net thuis kjiom van een biertje drinken
SWIS
Verwijderd
Ow vaag ik ben toch echt aan het spelen dan. Of ik ben aan het laggen doe ik stds meer de laatste tijd. ikke (geitje1) = NLGoat = Heinekendude_VpS_ schreef op 24 september 2004 @ 14:02:
NlGoat = Heinikendude? Iedere keer als ik hem online zie is het in de "World List" .. nooit in een game
p.s. Zat laatst in de trein van Zwolle naar Deventer, zat een gastje met een laptop met gunbound. Iemand van hier??
Maareh, behalve dat zouden er ook guildwars georganiseerd kunnen worden als er meerdere mensen tegelijkertijd online zijn
SWIS
D'r is toch geen competitie voor zoals ze met clanbase doen voor tactical ops, unreal tournament, etc.Ultimateb schreef op 27 september 2004 @ 23:05:
hehe, hoef je je in ieder geval niet te vervelen in de trein
Maareh, behalve dat zouden er ook guildwars georganiseerd kunnen worden als er meerdere mensen tegelijkertijd online zijnDis meestal wel een beetje een probleem
2#
Die lagg die er zo vaak is, komt dat nu door dat GB een smalle leiding (en)/of door te zwakke hardware.
Als 't hardware is kunnen ze toch wel en inzameling houden.
En misschien hardware verdelen over de continenten, dit kan natuurlijk alleen met genoeg hardware etc.
GPRS?kenny89 schreef op 28 september 2004 @ 09:11:
lijkt me een beetje moeilijk, had die gast dan wifi in de trein ofzow
[ Voor 56% gewijzigd door frickY op 28-09-2004 14:03 ]
volgens mij is hij de oorzaak van alle lag
SWIS
SWIS
Dit topic is gesloten.
![]()