daar heb ik dus niets aan daar kan ik niet komen.....
the things we fear most have already happened to us
volgens mij had ik dit al gemeld maarja , heeft iemand een mirror voor de nieuwe patch?
Prying open my Third Eye
If it aint broke, fix it till it is!
door met een Credit card cash te kopen , kan op de gunbound site en wordt helemaal uitgelegt.Venxir schreef op 24 juni 2004 @ 17:35:
als die irritante spammer en game verpesters, en hoe krijg ik cash ipv gold ?

Zal ze zo eens een e-mail sturen.
ik wil weer GB kunnen spelen!!!
[ Voor 15% gewijzigd door daves2hd op 24-06-2004 20:34 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
heeft iemand zijn fetch map ff geupdate en kan die hem ff poste?
[ Voor 78% gewijzigd door k5052 op 25-06-2004 17:40 ]
vanmiddag nog gespeelt toen de servers weer geopent waren maar het gerucht gaat dat ze weer worden aangevallen.....
Ja ik heb vanmiddag ook nog even gespeeld, ookal ging het niet echt goed.kenny89 schreef op 28 juni 2004 @ 17:53:
ja....
vanmiddag nog gespeelt toen de servers weer geopent waren maar het gerucht gaat dat ze weer worden aangevallen.....
Vaak 'laggy' games, met uitval van gemiddeld 3 mensen en niet veel later was alles down.
Die attacks zullen dus wel weer begonnen zijn.
Verwijderd
Ze worden niet gehackt, maar doodgepingt volgens mij. En de severs zouden wel heel slecht beveiligd zijn als ze ze uit moeten zetten omdat anders de accounts veranderd worden. Volgens mij gaat het gewoon om een DDoS.daves2hd schreef op 29 juni 2004 @ 03:40:
ze zijn weer gehacked, de servers zijn voorlopig offline tot ze van die eikeltjes af zijn, zo triest gedrag da hacken... ze proberen ietts ertegen op te zetten. ik denk dat we over 2-3 dagen weer rustig kunnen gunbounden. en hoop dat de hackers spontaan in de grond zakken. de servers zijn offline omdat je anders het gevaar loopt dat ze je account dingen veranderen of wijzigen.
Daarbij komt nog dat GB al tijden onwijs brak is, dus ik geloof nooit dat dat het enige is.
Moest ik ff kwijt. Ik wil gunbounden!! Verdomme.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 22:52 ]
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
kheb alleen gisteren 2 potjes kunne spelen voordat het weer down was.
AAAAAARRRRGGGGH stomme hackers
my thoughts exactly!!!!Ultimateb schreef op 29 juni 2004 @ 18:10:
ARGGGGGGGGG
Moest ik ff kwijt. Ik wil gunbounden!! Verdomme.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 22:52 ]
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Verwijderd
Again we are velly solly to cause so much troubles leh.
Liaos our servers seem to suck because of bami-hackers,
thats why you are all kiced out.
The hackers will be punished, the punishment will go on forever.
Again we ask for your patience. We will fix it in patch #965674
due in 5 years.
We thank you for loving Gunbound.
GIS team
Maar 't is niet te geloven hoe slecht ze hun servers beheren.
Neem dan een paar van de gunbound community die wat willen helpen. (tweakers)
't Is meer dat ze achter de gevolgen aanlopen dan dat ze ze voor zijn.
Het natuurlijk moeilijk en ik waardeer het erg wat ze doen, ik hoop alleen dat ze wat beter de problemen aan kunne pakken na dit.
Verwijderd
Jij gelooft een beetje teveel de praatjes van GB. Hackers hebben hier weinig mee te maken --> DDOS.daves2hd schreef op 05 juli 2004 @ 16:15:
nee je ziet het juist fout, ze doen alles om hun servers goed te beheren. maar je moet wel zien dat als hackers emaal een manier gevonden hebben binnen te komen dat hun erachter moeten komen hoe. en er iets tegen programeren. de servers worden door eht hacken onstabiel ect. en dat het veel offline is zoals nu voor een upgrade en onderhoud van de servers is ook alleen maar een teken van aandacht voor de servers. na deze upgrade en onderhoud kan jij maybe de komende maanden probleemloos en laglozer spelen...
Ik speel het nu een jaartje ofzo, en in het begin was er geen lag en er waren geen mensen die halverwege gedisconnect werden. Het is een ramp en wordt alsmaar erger. Volgens mij zit er iets mis in de programmatuur waardoor de server te veel belast raakt ofzo, misschien door het steeds maar groeiende aantal spelende mensen.
Soms zijn ze weleens offline voor een updatetje, maar tegenwoordig is het meer offline dan online, dat is echt niet om een nieuw ontdekte hack te bestrijden.
Dit is de laatste patch die ik kon vinden.
http://222.122.31.140/gunbound_gis_fetch_302.exe
Deze is ook al verouderd ?????????
EN toch ook weern iet als je hier kijkt.
http://gunbound.net/down/game_down_01.asp
[ Voor 31% gewijzigd door gp500 op 06-07-2004 11:15 ]
Verwijderd
Het lijkt wel of mijn ip adres is gebanned!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 19:52 ]
Verwijderd
Ik heb trouwens wanadoo (kpn) breedband, denk dat sommige IP range er wel op kunnen en andere niet. Een vriend van me heeft 213 als eerste 3 ip nummers en die kan er wel op. Ik 81
Verwijderd
Ja heb ik inmiddels ook gehadkenny89 schreef op 07 juli 2004 @ 22:10:
iedereen die voor de crashes lid waren van gunbound krijgt 30.000 gold en 2avatars!!!
Ze hebben hun DNS veranderd (ip-change denk ik) en Sommige provders zijn daar zo sloom in.Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 23:20:
[...]
Ik heb trouwens wanadoo (kpn) breedband, denk dat sommige IP range er wel op kunnen en andere niet. Een vriend van me heeft 213 als eerste 3 ip nummers en die kan er wel op. Ik 81
En laat chello 't nu eens wel goed doen

Voor het geval dat het op je eigen pc nog niet goed is.
ik ben net weekje weggeweest... had 120K gold.... (sparen voor golden armor)
ik kom terug... gratis gold + avas woohoo!!
ik login.. klik knopje etc...
kom ik ingame... TOTAAL GVD 39k gold!!!!
is er een manier om te zien naar wie er gifts zijn gegaan enzo ?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
dan staat er rechts boven een cadeautje waar je op klikken moet ingame.
thx voor de tip..NOVA_TheCrew schreef op 09 juli 2004 @ 16:59:
Op www.gunbound.net moet je inloggen dan rechtsbovenin kiezen voor shop, en daarin voor tradehistory. Daar staat je hele geschiedenis in!
Eeruku Delicon Ox Shield 7-8-2004 21-12-41
Eeruku Delicon Disco Hood 7-8-2004 21-10-21
o.O
dat is dus mijn hacker... >_>
ik ken hem absoluut niet, maar de vraag is niet hoe ie aan mijn pass kon komen, ik vraag me af hoe ie door de IP beveiliging kwam O.O
allang gedaan natuurlijkNOVA_TheCrew schreef op 09 juli 2004 @ 18:44:
mail anders gunbound, en verander je password als je dat nog niet gedaan hebt.
security ook gelijk ff op high gezet

- 110k Gold: Angel of death (21attack,-3health, 3pit) HAT
- 95k Gold: Angel of death (20attack,-4health, 4pit) ARMOR
- 145k Gold: Great devilclothing (6ster, 16attack, 4pit) ARMOR
Doorsparen voor RoboX (200k Gold: 6red time, 15attack, 6armor)
Mijn "Specs":
- Pirate hat (6xster, 9xattack)
- Golden hammer (18xattack)
- Pet-02 (15xarmor, 6xhealth)
- Heavy armor (12xarmor)
Verwijderd
Maar ik let dus primair op hoe het er uit ziet, speel toch op avatar off, das het eerlijkst.
Ik ga nu voor pet-01 en eletric spear denk ik, dat zal er bij elkaar wel goed uit zien. Het is wel 660.000 gold bij elkaar, maar ziet er gaaf uit en is goed op avatar on.
Je hebt geloof ik wel een 'beste' combinatie, moet je maar ff zoeken op internet, zal wel golden armor, chief hair en een pet enzo zijn, geen idee.
Doe gewoon wat je zelf het leukst vindt. Het blijft maar een spelletje.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 16:38 ]
Masera, zou jij anders guildmasterschap ff will overpasen naar mij? Geloof dat jij niet echt nog veel online bent op gunbound...
SWIS
Verwijderd
NLgoat, snel weg uit dutchforce
SWIS
Daarom wil ik iemand van het Tweakers guild blij maken met mijn avatar.
Ik heb het volgende weg te geven:
• Golden Hammer (Flag)
• Heavy Armor (Clothes)
• Pet-01 (Glasses)
• Muaythai Clothing (Clothes)
• Muaythai Hair (Cap)
Ik wil dit niet weggeven aan iemand die al een sterke avatar heeft. Ik wil juist iemand helpen bij het opbouwen van zijn set.
Om in aanmerking te komen voor deze spullen, moet je me even per e-mail (zie profile) het volgende sturen:
• Username in GunBound
• Positie in Tweakers guild
• Overzicht huidige avatar
Als er meerdere gegadigden zijn, verdeel ik de spullen over hen op een eerlijke manier.
Ik heb er 1 voor avatar off (dus 50% meer goud) en 1 voor het normaal spelen zeg maar (met attack avatar enzo).
Verwijderd
Waarom heb je dan niet gewoon 1 account met meerdere avatars?NOVA_TheCrew schreef op 15 juli 2004 @ 11:31:
Mag ik de guild ook joinen met 2 accounts??
Ik heb er 1 voor avatar off (dus 50% meer goud) en 1 voor het normaal spelen zeg maar (met attack avatar enzo).
Het lijkt wel of iedereen 1 of meerdere accounts heeft. Je kunt toch wisselen?
LOgin op http://gunbound.net
Ga naar community, dan klikken op GUild Recruitment.
Daar dan even Tweakers opzoeken en apply drukken.
SWIS
Verwijderd
Whaa mijn oude account Dutchgoat is gehacked en ben al mijn spullen kwijt en die eikel heeft ook mijn account password veranderdmjax schreef op 15 juli 2004 @ 10:25:
Het is al een hele tijd geleden dat ik gespeeld heb, en het lijkt er niet op dat ik er nog een keer aan ga beginnen. Het is leuk geweest, maar het kost me te veel tijd.
Daarom wil ik iemand van het Tweakers guild blij maken met mijn avatar.
Ik heb het volgende weg te geven:
• Golden Hammer (Flag)
• Heavy Armor (Clothes)
• Pet-01 (Glasses)
• Muaythai Hair (Cap)
Om in aanmerking te komen voor deze spullen, moet je me even per e-mail (zie profile) het volgende sturen:
• Username in GunBound
• Positie in Tweakers guild
• Overzicht huidige avatar
.
NLGoat heeft zijn spullen inmiddels. Nu blijft nog over om weg te geven:Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 16:25:
[...]
Whaa mijn oude account Dutchgoat is gehacked en ben al mijn spullen kwijt en die eikel heeft ook mijn account password veranderdIk zou dus heel graag Golden Hammer, Heavy armor en pet01 willen krijgen. De muaythai zou leuk zijn maar niet echt nodig. Dit zou me enorm helpen om weer aan de slag te kunnen op de avatar on server. Mailtje ga ik je versturen!!!
• Muaythai Hair (Cap)
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt...
Verwijderd
Hoe kun je dan gehackt zijn? Dan moet je of een hele makkelijke pass hebben gehad, of je hebt ingelogd op een (fake) cheat site. Ik zie geen andere mogelijkheidVerwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 16:25:
[...]
Whaa mijn oude account Dutchgoat is gehacked en ben al mijn spullen kwijt en die eikel heeft ook mijn account password veranderdIk zou dus heel graag Golden Hammer, Heavy armor en pet01 willen krijgen. De muaythai zou leuk zijn maar niet echt nodig. Dit zou me enorm helpen om weer aan de slag te kunnen op de avatar on server. Mailtje ga ik je versturen!!!
Iedereen met wie ik speel inc. mezelf is dus nog nooit gehackt.
En over die 2 accounts, 1 is van mij en de andere voor mijn vriendin (alleen ik speel er ook mee).
Verwijderd
Ik heb nog NOOIT of te nimmer ingelogd op een cheat site ofzo. Maareuh gunbound heeft zelf aangekondigt dat ze enkele keren zijn gehackt en wie zegt dat ze dan niet enkele password kunnen achterhalen. Trouwens mijn security stond ook niet aan .... dat was wel dom van me.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 16:51:
[...]
Hoe kun je dan gehackt zijn? Dan moet je of een hele makkelijke pass hebben gehad, of je hebt ingelogd op een (fake) cheat site. Ik zie geen andere mogelijkheid
Iedereen met wie ik speel inc. mezelf is dus nog nooit gehackt.
hij kan nix op tweakers vindenUltimateb schreef op 15 juli 2004 @ 15:50:
Guild joinen:
LOgin op http://gunbound.net
Ga naar community, dan klikken op GUild Recruitment.
Daar dan even Tweakers opzoeken en apply drukken.
Verwijderd

Ik begin wel met de mijne: Great devil head, Great devil clothing, pet-01 en coffin (wordt electric spear oid)
Met knight:

Mijn stats: (beetje slechte stats, dit is mn enige account en had een lange noobperiode
Ranking

Total: 36978 (12592 GP)
Season: 36978 (12592 GP)
Guild: 1 / 10
Win %
Total: 55 %
(746 win 607 lose)
By Map:
Random 59%
Metal Mine 61%
By Mobile:
NakMachine 52%
A.Sate 59%
Damage
Average: 207.1442
Money
Gold: 14159
Cash: 0
Ben benieuwd naar die van jullie.

Ranking
Total: 87236 (8082 GP)
Season: 87236 (8082 GP)
Guild: 9 / 16
Win %
Total: 64 %
(521 win 293 lose)
By Map:
Metal Mine 66%
Dragon 67%
By Mobile:
Boomer 61%
BigFoot 64%
Damage
Average: 257.5026
Money
Gold: 134600
Cash: 0
maar kan er nog steeds niet op. of doe ik nu wat fout met zomer en wintertijd????

elke keer op m'n vrije dag.......
(bb) || !(bb)
SWIS
Ik speel inderdaad nooit. Stom spel
SWIS
greetz
Zie je ook masar iets op je shcerm verschijnen? ZO ja wat?b schreef op 02 augustus 2004 @ 18:06:
ik speel gunbound al voor 3 dagen. een erg gave game. af en toe lags maar dat is wel te vergeten. echter heb ik een probleem. na het inloggen sluit gunbound zichzelf na een 30 seconde of zo. weet iemand waarom dit zo is?
greetz
SWIS
Dit is mijn 'Avatar Off' pakkie;

Weet eigenlijk niet waarom ik die nightvision heb gekocht.. maar dat weet ik ook niet van mn bazooka
Ben momenteel aant sparen voor wat money-items, waarmee ik wil gaan sparen voor meer bunge-items. Dat wordt dus rocker-hair en rocker-suite.. ookal vind ik ze er niet uitzien.. ik wil een bunge-avatar op Avatar-On!
Ik zal me trouwens even aanmelden bij de tweakers-guild. Ik zit nou bij 'AllDutch', maar dat stelt weinig voor... Mn gbnaam is overigens 'CipherNL'
SWIS
(bb) || !(bb)
(bb) || !(bb)

Zo nu en dan komt de server even online zodat ze kunnen testen of alles draait.. en vervolgens resetten ze hem weer voor het 1 of ander.
Je moet gewoon even rustig wachten tot het bericht van onderhoud weg is uit het login scherm, en je kan rustig spelen.
Er is laatst overigens wel wat mis gegaan bij GB.. ergens eind vorige week.
Ik had een nieuw item gekocht voor mn avatar, maar de dag erna was hij weer weg. Mn geld had ik ook weer terug, maar als mn in de tussen tijd verdiende geld ook. Denk dat er toen een backup ofzo is terug gezet... maar dat is me dus maar 1x overkomen
Verwijderd
Klopt, dat was een kleine rollback van de server, stond op de site laatst. Gebeurt verder nooit, was iig de eerste keer dat ik van een rollback hoorde van Gunbound.frickY schreef op 09 augustus 2004 @ 22:43:
Moet je niet tijdens maintanance gaan spelen![]()
Zo nu en dan komt de server even online zodat ze kunnen testen of alles draait.. en vervolgens resetten ze hem weer voor het 1 of ander.
Je moet gewoon even rustig wachten tot het bericht van onderhoud weg is uit het login scherm, en je kan rustig spelen.
Er is laatst overigens wel wat mis gegaan bij GB.. ergens eind vorige week.
Ik had een nieuw item gekocht voor mn avatar, maar de dag erna was hij weer weg. Mn geld had ik ook weer terug, maar als mn in de tussen tijd verdiende geld ook. Denk dat er toen een backup ofzo is terug gezet... maar dat is me dus maar 1x overkomen
Het gebeurde net ook weer. Wel een erg lange maintanance dan, vind je niet?
(bb) || !(bb)

Heb nu ong 2 weken niet gespeeld omdat ie er telkens uitlag.. ik ga nu maar weer eens kijken of ik t nog kan
xie trouwens dattik 8ste sta in de tweakers-guild.. das ook niet erg indrukwekkend
Maja.. 1st maar even 1ste worden, dan ga k klagen over jullie niveau
Ben net single gold.
Verwijderd
Klik op de gunbound site bovenin op Ranking en je kunt de naam intikken van degene die boven je staat (wat je bij My Guild kan zien). Dan krijg je de GP te zien van diegene.NOVA_TheCrew schreef op 20 augustus 2004 @ 19:18:
Ik vind het alleen jammer dat ik niet kan zien hoever de ander voor mij zit (alleen de ranking zie ik).
Ben net single gold.
Dank voor de tip!Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 19:49:
[...]
Klik op de gunbound site bovenin op Ranking en je kunt de naam intikken van degene die boven je staat (wat je bij My Guild kan zien). Dan krijg je de GP te zien van diegene.
Ik ben nu trouwens aan het oefenen met nak, samen met mijn bunge avatar.
Nog lang niet compleet hoor, net rockersuit gehaald straks rockerhair.
Op welke servers zitten jullie trouwens?? Ik zit nu ook wel eens op de european avatar ON server.
[ Voor 10% gewijzigd door Low-Tech op 27-08-2004 19:36 ]
Verwijderd
Als ik speel dan zit ik op server 11 (avatar off), dat blijf ik het leukst en het eerlijkst vinden. Op avatar on zie je altijd gasten met de beste avatars in 1 team, en in het andere kom je dus met nieuwelingen die nog niet doorhebben dat ze er flink van langs zullen krijgen.
Nak is wel een leuke bot, en is toch wel mijn favoriet. (Random is ook leuk, altijd spannend wat je krijgt, maar vaak is het een kutbot)
Ze doen volgens mij wel iets aan het probleem met de connecties. Het is sinds een week of 2 minder problematisch. Het spel zit overigens vol met rare bugs. Ik heb laatst een double kill gedaan op 1 persoon. Vraag me niet hoe.
(bb) || !(bb)
Dit topic is gesloten.