Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dan zit je wel 2 jaar aan een abonnement vast, dat zou ik nooit doen. Maar goed, je kan even op TelecomVergelijker.nl kijken of je hem nog ergens goedkoper kan krijgen. :)

Overigens heb ik de mini-FAQ in de startpost geupdate met een stukje over bestanden up- en downloaden, ik hoop dat het duidelijk is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-06 15:49

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 26283 schreef op 06 december 2003 @ 17:02:
Ik wil dit telefoontje ook gaan, halen, bij studentmobiel kost ie 65 euro met 2 jaar debitel 90, en dan 6 maanden 50% korting op abonnementsgeld en geen aansluitingskosten. En simlock vrij.

Dit is toch een goede deal right?
of weet iemand hem ergens anders nog goedkoper?
Telefoon is goedkoop, maar de deal is KUT om het maar plat te zeggen... Debitel zuigt aan alle kanten en dan er nog 2 jaar aan vast zitten... :? check ALLE topics over Debitel voor je daar op overstapt... ik zou liever wat meer betalen bij een betrouwbare provider/aanbieder dan minder betalen en NO service @ all

Neem gewoon 2 jaar en betaal wat meer... kijk op telecomvergelijker waar het goedkoper is, 2call.nl is waarschijnlijk goedkoper dan studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91366

Ik kreeg vanmiddag in de orange shop te horen dat de mms server eruit ligt, daarom deed ie t niet dus.

En mmsjes niet opslaan na versturen kan ik wel instellen, maar smsjes niet.

Ik wil graag plaatjes en ringtones en alles van mn pc naar e700 en andersom kunnen verplaatsen. Wat is hiervoor t goedkoopste? Een datakabel is al zon 50 euro volgens mij.

Irda, kan je daarmee plaatjes/ringtones of niet? En wat kost dat ongeveer?
Ik had volgens mij een tijdje geleden een link gevonden in deze thread naar een winkel met datakabel voor de e700 voor de seriele poort voor maar 10 euro..
is dit een goede? kan je daarmee alles? en weet iemand die link? ik kan m niet terugvinden.

Nog een vraagje, ik wil een ander geluid voor smsjes, maar er zijn maar 10, die ik allemaal kut vind, hoe stel ik daar andere voor in? is dit uberhaupt mogelijk? zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Sinds gister heb een probleem met mijn E700
Ik werd een aantal keren gebeld, en toen hoorde ik alleen mezelf. De persoon aan de andere kant van de lijn hoorde niets, en toen hij/zij opnieuw belde ging het wel goed.

Soms doet ie het gewoon, maar soms ook niet... :?

Iemand bekend mee?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:51
AdrianP schreef op 06 december 2003 @ 19:11:
Sinds gister heb een probleem met mijn E700
Ik werd een aantal keren gebeld, en toen hoorde ik alleen mezelf. De persoon aan de andere kant van de lijn hoorde niets, en toen hij/zij opnieuw belde ging het wel goed.

Soms doet ie het gewoon, maar soms ook niet... :?

Iemand bekend mee?
lijkt me eerder een probleem van de provider en niet van je telefoon... kan wel eens voorkomen ja, heb ik namelijk ook een paar keer gehad (met een ander toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93772

Blazer schreef op 06 december 2003 @ 17:16:

Overigens heb ik de mini-FAQ in de startpost geupdate met een stukje over bestanden up- en downloaden, ik hoop dat het duidelijk is. :P
Heb dit echt allemaal GOED gedaan maar hij doet het bij mij echt niet.
Heb het ook op een andere comp. geprobeert. Daar deed ie het wel.
Kan het zijn dat er een instelling in windows niet goed is of zo??
Alstjeblieft kan iemand mij helpen ik kom er echt niet uit!!!!!!!!! :'( :'( :'( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Waar gaat het precies mis? :P

Als het op een andere computer wel lukt en op die van jouw niet, terwijl je precies hetzelfde doet als op die andere computer waar het wel lukt, dan denk ik dat er wat mis is met je infrarood poort. Zie je misschien iets raars in de Device Manager (Apparaatbeheer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93772

Infrarood doet het wel, de pc "ziet" de telefoon ook wel.
Maar hij synchroniseert niet met Easy Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:19

DFS

Anoniem: 91366 schreef op 06 december 2003 @ 01:01:
Ik heb sinds vandaag ook mn e700, prachtding

En, ik heb een abonnement van orange, en als ik een mmsje wil versturen zegt ie netwerkfout ;( , weet iemand waarom dit is, en wat ik er aan kan doen?
ik heb ook orange , en als je wilt mms'en moet je even met de klantenservice bellen om het aan te laten zetten , staat ook allemaal op de orange site, daar staat tevens een nummer waarnaar je iets kan sms'en om de mms instellingen terrug gesmst te krijgen.

EDIT:
je had al gezegd dat toen de mms server down was, overheen gelezen :Z

[ Voor 19% gewijzigd door DFS op 06-12-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:19

DFS

Owja, een ander vervelend, maar typisch Samsung, 'kwaaltje' vind ik het geluid dat de telefoon maakt als je 'm aan doet. Zo storend gewoon. Als ik me niet vergis is dit ook niet te uit te zetten.
kan wel volgens mij -> menu 3.3

[ Voor 10% gewijzigd door DFS op 06-12-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96604

hallo, ik heb een probleempje me pc is nu eindelijk gemaakt en die computerwinkel heeft win xp er af gehaald maar dat doet er niet toe maar ik d8 kan ik eindelijk van mijn infrarood genieten dus ik opnieuw de sweex irda adapter geinstaleerd en ja hoor hij pakte de samsung e700 goed maar er zijn bij mij 2 problemen :
probleem 1: dat easystudio werk niet bij mij want als ik het heb gedownload en dan setup of op iets druk doet ie nix ik krijg alleen maar dat blauwe vensten van easy studio waar ik keuzes in kan maken en daar staat dat pims gebeuren enz maar toen ik er met mijn oude vertrouwde xp op drukte op pims bv dan ging hij dat installeren maar nu doet hij totaal nix heeft iemand anders ook da probleem met win 98?

probleem 2 ik probeerde een standaard plaatje te verzenden met de sweex irda adapter die je bij dat sample kon krijgen en wat blijkt het dat hij er een half uur over doet met 1 plaatje verzenden want hij begint dan met 7 balkjes en hij is nu 40 min later nog steeds bij 7 balkjes is dit normaal ???
en als ik op het irda logo onder aan de balk druk staat er geen of weinig herverzendingen en als dat het probleem zou zijn hoe zou ik dat dan kunnen oplossen?

gr samsunglover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo ik heb het nogmaals geprobeerd om zonder software een bestand naar mijn gsm teverzenden en nu ging dat wel een stuk sneller maar toen het balkje helemaal vol was stond er: fout bij verzenden van gegevens via infrarood. overdracht is afgebroken.
moet je soms die sweex adapter anders instellen ofzo?
en hoe hoog moet die snelheid staan ???

gr samsunglover

ps: het lukt nog steeds niet om easy studio aan de praat te krijge heb win 98 en dat venster reageerd nog nergens op behalve op exit dat doet ie wel .

ennne ik wil zo graag van me gsm genieten weeeeh :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Anoniem: 96604 schreef op 07 december 2003 @ 10:14:
hallo ik heb het nogmaals geprobeerd om zonder software een bestand naar mijn gsm teverzenden en nu ging dat wel een stuk sneller maar toen het balkje helemaal vol was stond er: fout bij verzenden van gegevens via infrarood. overdracht is afgebroken.
moet je soms die sweex adapter anders instellen ofzo?
en hoe hoog moet die snelheid staan ???
Je moet de bestanden via EasyStudio versturen, anders werkt het idd niet.
ps: het lukt nog steeds niet om easy studio aan de praat te krijge heb win 98 en dat venster reageerd nog nergens op behalve op exit dat doet ie wel .

ennne ik wil zo graag van me gsm genieten weeeeh :'(
Dat start je de PIMS & File Manager handmatig door PIMS & File Manager\Setup.exe uit te voeren. :)

offtopic:
Ik vind je posts nogal onduidelijk. Zou je alsjeblieft leestekens enzo willen gebruiken?

[ Voor 11% gewijzigd door Joni op 07-12-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee dat kan niet want als je dat scherm ziet van easy studio met pims en file manager en internet acces en image iditor en sample en exit kan ik niet op pims en file manager drukken dat doet ie niet dan reageerd ie gewoon niet hij reageerd wel als ik op exit druk maar dat wil ik niet en hiervoor toen ik noig windows xp had lukte het wel dan ik snap het echt niet meer. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Dat blauwe intro scherm moet je even vergeten en je moet met de verkenner handmatig de PIMS & File Manager setup starten, want dat intro scherm werkt blijkbaar niet. :)

Bijvoorbeeld:
Als je EasyStudio_1.0.0.1.zip unzipt in D:\EasyStudio\, dan moet je niet D:\EasyStudio\EasyStudio.exe uitvoeren (want dan krijg je het intro scherm wat bij jou niet werkt). Je moet dan D:\EasyStudio\PIMS & File Manager\Setup.exe uitvoeren, want dan start je direct de PIMS & File Manager setup en heb je heel dat intro scherm (wat bij jou niet werkt) niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uh ik zie dat nergens staan dat pims en file manager setup ik zie wel pims en file manager 1.0.0.1(wl1) release note (2003.9.5) maar dat zal em denk niet zijn
maar waar kan ik die anders vinden of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Die releases notes staan in de map "Release Note", je moet dan 1 level / map omhoog gaan en de map "PIMS & File Manager" openen, daarin staat de Setup.exe die je moet uitvoeren.

Heb je die map niet, dan heb je een verkeerde / corrupte zipfile, of je hebt de zipfile niet helemaal unzipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry ik zie die map echt niet staan die map release note niet staan heb jij anders wel een goede versie voor me of doe ik het weer verkeerd?

ps: sorry dat ik zo moeilijk doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of kan jij mij die map niet verzenden dan als dat mogelijk is via msn ofzo of mail of andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 19:17
Anoniem: 96604 schreef op 07 december 2003 @ 11:42:
nee dat kan niet want als je dat scherm ziet van easy studio met pims en file manager en internet acces en image iditor en sample en exit kan ik niet op pims en file manager drukken dat doet ie niet dan reageerd ie gewoon niet hij reageerd wel als ik op exit druk maar dat wil ik niet en hiervoor toen ik noig windows xp had lukte het wel dan ik snap het echt niet meer. :X
samsunglover, zou je ajb leestekens willen gebruiken? Dit is voor iedereen zo goed als onleesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, maar ik kan nu nog steeds geen gebruik maken van me gsm en me infrarood.
Dus weet iemand nou een manier hoe het wel kan, want ik kon van een site ook alleen pims en file manager downloaden en dat lukte ook niet toen ik het probeerde te openen.
Want, dan staat er :'' cannot install: Setup or install programm filename contains folder information. Use Actions/checkout instead.
Daar schiet ik dus ook niet veel mee op maar ligt het dan aan me pc ofzo???

gr samsunglover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yes, de orange mms server is weer online, nu stuur ik gewoon mmsjes naar mn oude telefoon die geen mms heeft, en dan krijg ik een link, en krijg ik ze zo toch op de pc, gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSNAKE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Anoniem: 91366 schreef op 07 december 2003 @ 14:19:
yes, de orange mms server is weer online, nu stuur ik gewoon mmsjes naar mn oude telefoon die geen mms heeft, en dan krijg ik een link, en krijg ik ze zo toch op de pc, gratis :D
of je stuurt het gewoon naar je mail ;) beetje handiger... denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

FireSNAKE schreef op 07 december 2003 @ 19:27:
[...]

of je stuurt het gewoon naar je mail ;) beetje handiger... denk ik zo
Dat kan niet met orange mms :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 11:19

AngryAngel

Veni Vidi Vici

weet iemand al hoe het zit met die datakabels?

want ik wil er toch echt eentje hebben graag. want ik heb geen idra poort op mijn compie, en vind datakabel toch iets fijner werken :)

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSNAKE
Anoniem: 45950 schreef op 07 december 2003 @ 20:11:
[...]

Dat kan niet met orange mms :(
dan heb ik niets gezegd :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99317

Waar kan ik deze datakabel aanschaffen?

PCB133LBEC/STD 88003821877491
Samsung SGH-E700 Hartelijk dank Nakada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98866

Datakabels zijn niet te krijgen in geen enkele winkel, ok niet on line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Kan je dat irritante getingel uitzetten als je een berichtje verstuurd heb, of als je een iets opgeslagen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92124

DFS1985 schreef op 06 december 2003 @ 23:50:
[...]

Soow goeie tip! Ik denk dat heel weinig mensen dit wisten, al is het alleen maar om de misleidende (althans mij dan) naam waaronder het in het menu staat.

Wat mij betreft bedankt i.i.g, ben ik tenminste van dat irritante geluid af :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een keer... willen de e 700 gebruikers dit ff testen en verslag uitbrengen? ;)

Ik heb n vraagje.....

Als ik foto s maak met de E 700 in n kamer bij avond waar wel wat schemerlampjes hier en daar aan zijn, dus echt superdonker is t niet, dan geeft ie strepen op t scherm, horizontaal, alsof er storing is op n tv, zowel met de gewone stand als met de nachtstand. de stepen zie je ook op de foto, dus das niet ok.
wie heeft hier ook last van?
is dit normaal? of is mn toestel niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

EHHHHHHHHHHHH ONDER 3.3 ZIE IK ENKEL STAAN: UITGAANDE OPROEPEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95061 schreef op 21 oktober 2003 @ 18:08:
Over de datakabel en een extra accu heb ik net antwoord gekregen van Samsung:

'Bedankt voor uw email met betrekking tot de Samsung SGH-E700.

De datakabel is gewoon bij de dealer te bestellen onder artikelnummer PCB133LBEC/STD en de adviesprijs is 31 euro.
De extra accu komt binnenkort uit maar daar hebben wij nog geen info over.
Onze websites krijgen binnenkort een update zodat de SGH-E700 ook toegevoegd zal zijn.'
Samsung meld dat de datakabel binnen enkele weken verkrijgbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98866 schreef op 08 december 2003 @ 11:59:
Datakabels zijn niet te krijgen in geen enkele winkel, ok niet on line
Volgens samsung nu op korte termijn in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98866 schreef op 08 december 2003 @ 12:17:
[...]

EHHHHHHHHHHHH ONDER 3.3 ZIE IK ENKEL STAAN: UITGAANDE OPROEPEN?
rrraaaaarrrrr, ikke zie dan gewoon staan: "Beltoon aan/uit", heb jij zeker eeen T-Mobile foon?

Maar kijk even onder geluidsinstellingen en dan die beltoon aan/uit en dan moet het lukken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 98866 schreef op 08 december 2003 @ 12:15:
Nog een keer... willen de e 700 gebruikers dit ff testen en verslag uitbrengen? ;)

Ik heb n vraagje.....

Als ik foto s maak met de E 700 in n kamer bij avond waar wel wat schemerlampjes hier en daar aan zijn, dus echt superdonker is t niet, dan geeft ie strepen op t scherm, horizontaal, alsof er storing is op n tv, zowel met de gewone stand als met de nachtstand. de stepen zie je ook op de foto, dus das niet ok.
wie heeft hier ook last van?
is dit normaal? of is mn toestel niet goed?
Dit is al meerdere keren in dit topic voorgevallen en iemand kwam met het advies om tijdens de foto de camera goed stil te houden... of dit een oplossing was, geen id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Bij de T-Mobile versie staat het opstartgeluid uitzetten onder menu 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die gratis sms en mms actie van orange is bestwel verneukeratief :(

het is neit zo dat een sms/mmsje je geen geld kost, het geld word wel degelijk van je beltegoed afgetrokken, maar aan t eind van de maand krijg je t geld weer als beltegoed terug, dit betekent dat je niet oneindig gratis kan smsen/mmsen. maar tot je beltegoed op is, en dat krijg je dan weer terug. jammer, maar toch leuk :)

nu nog een datakabel, heb zoveel leuke fotootjes :)

weet iemand waar ik die seriele kabel kan kopen en of die alles kan? (ik weet t, hij is slomer, maar issie verder wel t zelfde als de usb?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:57
Hallo, mij lukt het niet om plaatjes en beltonen te uploaden met het programma van SAMSUNG via infrarood. Ik kan wel gewoon alle telefoon nummers downloaden vanaf me GSM maar ik kan niet in het afbeelding upload menu komen en ook niet in het melodie upload menu. Daar kan ik niet op klikken. Ik kan plaatjes wel via filemanager uploaden maar volgens mij is dat niet de juiste manier. Iemand misschien een idee waar dat aanligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:28
joepie ik kan komende week mn foon halen..ff gebeld naar winkel met smoes dat mn huidige foon kaduuk is en of het mogelijk was dat ik al zsm toestel kwam ophalen ookal gaat abbo pas in op 18-12 *D

nu ff wachten op welke dag ze toestel geleverd krijgen (uiteraard was foon niet op voorraad bij ze :P)

ben benieuwd!

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Razer schreef op 08 december 2003 @ 19:36:
Ik kan plaatjes wel via filemanager uploaden maar volgens mij is dat niet de juiste manier.
:? Dat is gewoon de juiste manier hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47972

Kan iemand mij het volgende vertellen :

1. Hoe zet ik het automatisch opslaan in Postvak UIT van mijn eigen verzonden smsjes af ? irritant dat loopt maar vol...

2. Hoe verander ik de taal van het aan/uitzet schermpje dat is in het Frans bij mij...

3. Kan ik de camera knop aan de buitenkant uitzetten ?

4. Ik heb de optie aanstaan dat mijn foon aan moet gaan zodra er een alarm afgaat.. maar zodra ik mijn foon uitzet gaat het alarm niet af op de ingestelde tijd.. in de handleiding staat dat dit wel mogelijk is...

Al deze opties heb ik niet in de handleiding kunnen terugvinden (de pdf)
Hebben jullie ook allemaal een franse handleiding erbij gekregen ????
Terwijl op de verpakking gewoon Engels geschreven staat...

By the way de jongen die had geschreven dat hij strepen in zijn beeldscherm had, nee ik heb dit nog niet gezien, zelfs niet als ik op een beeldscherm/tv richt de verversings frequentie van die camera is zelfs hoger als het beeldscherm/tv , dat vind ik wel mooi ! Die camera is echt fantastisch, niks mis mee, ik vind hem de beste!

En ook over de E700 in het algemeen ben ik er meer tevreden over dan ik in het verleden over mijn nokia was (altijd nokia fan geweest) .

Ik vind het op het moment het beste/mooiste telefoontje! Maar das persoonlijk natuurlijk.

Zou iemand mijn vragen kunnen beantwoorden ? Thanks.

Spike.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 47972 op 08-12-2003 20:21 . Reden: nog een vraagje erbij gedaan... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44064

Ik ben al een HELE lange tijd aan het wachten op mijn D700 :(.
En wordt echt gek van die domme SE t610.
Dus ga ik maar zolang voor de E715... tenminste ... Wie iemand nog een winkel waar je deze nog krijgt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97093

hi mensen, ik heb met zo'n apparaatje van deze site: http://www.aviworld.de/psmplayer.php , een ringtone gemaakt, maar HOE krijg ik t naar mn mobieltje? ik heb het nu opgeslagen enzo, maar ik begrijp niet hoe ik het naar mn telefoon kan sturen... ben ik heel dom of heb ik iets over het hoofd gezien ofzo? nou iemand die het weet misschien.. tnx xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 25-06 21:36

ddZ

* ddZ is nu al een kleine maand aan het wachten op de E 700 :( :(

Dat krijg je wanneer je perse nummerbehoud wilt hebben :{
Woensdag maar eens een belletje geven; nummerbehoud duurt iets langer, maar dit... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98961

Anoniem: 92124 schreef op 08 december 2003 @ 12:08:
[...]

Soow goeie tip! Ik denk dat heel weinig mensen dit wisten, al is het alleen maar om de misleidende (althans mij dan) naam waaronder het in het menu staat.

Wat mij betreft bedankt i.i.g, ben ik tenminste van dat irritante geluid af :+ !
Zeker goede tip.THX Allard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47972 schreef op 08 december 2003 @ 20:11:
Kan iemand mij het volgende vertellen :

1. Hoe zet ik het automatisch opslaan in Postvak UIT van mijn eigen verzonden smsjes af ? irritant dat loopt maar vol...

2. Hoe verander ik de taal van het aan/uitzet schermpje dat is in het Frans bij mij...

4. Ik heb de optie aanstaan dat mijn foon aan moet gaan zodra er een alarm afgaat.. maar zodra ik mijn foon uitzet gaat het alarm niet af op de ingestelde tijd.. in de handleiding staat dat dit wel mogelijk is...

Al deze opties heb ik niet in de handleiding kunnen terugvinden (de pdf)
Hebben jullie ook allemaal een franse handleiding erbij gekregen ????
Terwijl op de verpakking gewoon Engels geschreven staat...

By the way de jongen die had geschreven dat hij strepen in zijn beeldscherm had, nee ik heb dit nog niet gezien, zelfs niet als ik op een beeldscherm/tv richt de verversings frequentie van die camera is zelfs hoger als het beeldscherm/tv , dat vind ik wel mooi ! Die camera is echt fantastisch, niks mis mee, ik vind hem de beste!

En ook over de E700 in het algemeen ben ik er meer tevreden over dan ik in het verleden over mijn nokia was (altijd nokia fan geweest) .

Ik vind het op het moment het beste/mooiste telefoontje! Maar das persoonlijk natuurlijk.

Zou iemand mijn vragen kunnen beantwoorden ? Thanks.

Spike.
Iemand antwoord op vraag 1 en 3?Zou ik graag willen weten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aanvraag is de deur uit! hoop em woensdag te ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben dus ook met pim's filemanager bezig, maar het lukt voor geen meter.
Ondertussen(na het lezen van forum)ben ik wel iets verder gekomen,maar het progamma kan niets uit mijn foon ophalen,zoals m'n foto's die ik graag op mijn pc wil bekijken.(zelfs mijn telefoonlijst niet),maar erger nog het prog. kan geen ringtones versturen.Bestand te groot of zoiets.WAARDELOOS.Ik hoop dat ik er nog uitkom en dat er iemand nog oplossingen voor heeft of antwoorden! 8)7 8)7 :(

Heb net bij de mini faq gekeken,maar bij poort instelling heb ik geen optie IRDA,alleen maar com1,2,3,of4. Wat te doen????????? _/-o_

Hoe krijg je eigenlijk die beeldschermafbeeldingen van pim's filemanager(in de miniFAQ)opgeslagen?Misschien kan ik dat ook in een berichtje als dit plaatsen.Dat maakt het wel wat duidelijker.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 98961 op 08-12-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uitzetten van smsjes opslaan kan volgens mij niet, maar gelukkig kan je wel met een paar klikken de hele postvakuit wegflikkeren, ( 1.1.4 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:58

Roy

Hobbies?

ddZ schreef op 08 december 2003 @ 22:42:

Woensdag maar eens een belletje geven; nummerbehoud duurt iets langer, maar dit... :{
Tsja, praat mij niet over nummerbehoud. Ik wou van debitel(kpn) naar T-mobile, aangevraagd midden januari dit jaar, en in Juni was het eindelijk gelukt, VIJF maanden duurde dat! en natuurlijk wel honderd telefoontjes naar de servicedesk...

maar ik zit nu nog steeds te twijfelen, ik wou deze telefoon bestellen, maar nu hoorde ik in de winkel dat hij pas in januari binnen komt. Tsja, dan kan ik net zo goed op de E-715 wachten...

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98961 schreef op 08 december 2003 @ 23:04:
[...]

Iemand antwoord op vraag 1 en 3?Zou ik graag willen weten. _/-\o_
Jep, de cameraknop aan de buitenkant kan je uitzetten.

Hoe? Ja dat heb ik ooit geweten....

Ik zal als ik effe tijd heb nog eens voor je kijken, maar het kan in ieder geval

Edit:
Ja ik heb effe gekeken maar nou kan ik hem eerlijk gezegd ook niet meer vinden...Dat menu valt soms toch een beetje tegen, maar echt waar, het kan wel!

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 92124 op 08-12-2003 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je het zeker?????? ;)
Anoniem: 92124 schreef op 08 december 2003 @ 23:28:
[...]

Jep, de cameraknop aan de buitenkant kan je uitzetten.

Hoe? Ja dat heb ik ooit geweten....

Ik zal als ik effe tijd heb nog eens voor je kijken, maar het kan in ieder geval

Edit:
Ja ik heb effe gekeken maar nou kan ik hem eerlijk gezegd ook niet meer vinden...Dat menu valt soms toch een beetje tegen, maar echt waar, het kan wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-05 14:08

Jentae

Houdt van aglets.

Ook leuk, zoek de laagste prijs op die je kunt vinden (E700 icm met een abbo) en ga daarna naar de Phone House, die hebben nl. laagste prijsgarantie, dwz ze gaan er 10 euro onder zitten! Ik heb mn E700 voor €90 icm Orange 40... 1 JARIG! :) (kan goedkoper via internet maar heb liever gewoon retail)

BTW PIMS manager werkt wel goed bij mij... gewoon de aangegeven poort (bij mij COM4 met mn ingebouwde IrDA), datarate 57600. Wat ook helpt: Eerst infrarood aanzetten op je phone, dan verbinding maken en DAN PIMS opstarten.. Werkt perfect bij mij, voor datatransfer (ringtones, plaatjes) -> Menu Extra-> File manager.

Kan alleen niet supergoed smsen met deze phone... maar dat komt nog wel :P

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41097

Anoniem: 91366 schreef op 08 december 2003 @ 23:27:
uitzetten van smsjes opslaan kan volgens mij niet, maar gelukkig kan je wel met een paar klikken de hele postvakuit wegflikkeren, ( 1.1.4 )
Wanneer de sms net is verstuurd klap je je foon dicht en dan komtie niet meer in de outbox terecht en is wel verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben er trouwens meer mensen moeite gehad met installeren van sweex IRDAadapter?De set up draait bij mij niet door,hij kan geen software of drivers vinden.Ik heb uiteindelijk wat drivers van windows gebruikt,ondanks dat windows zegt dat deze niet optimaal voor deze hardware zijn en ik ze beter niet kan gebruiken.Ik heb windows ME trouwens.Ik was al terug geweest met mijn aankoop en heb een andere meegekregen,maar die heeft dus hetzelfde probleem.Ik heb ook nog van sweex.com wat software(set up volgens mij)gedownload en gebruikt maar ook dat lost niets op.
Kan het kloppen dat ik in mijn bios de infrarood nog moet activeren?En zo ja hoe kom ik in mijn bios? mzzl

BTW infrarood lijkt wel te werken maar kan dus nog niet met mijn foon communiceren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41097 schreef op 09 december 2003 @ 07:45:
[...]
Wanneer de sms net is verstuurd klap je je foon dicht en dan komtie niet meer in de outbox terecht en is wel verstuurd.
Dit werkt, maar ik vind het een rare oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95757

Waar kan je (het liefst de nieuwste) mmfjes downloaden voor de e700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47972 schreef op 09 december 2003 @ 10:02:
[...]

Dit werkt, maar ik vind het een rare oplossing...
jup is het ook. volgens mij is het ook niet de bedoeling via de manier die ik zei maar het werkt wel :)
Anoniem: 95757 schreef op 09 december 2003 @ 10:29:
Waar kan je (het liefst de nieuwste) mmfjes downloaden voor de e700?
check de linkjes in het openingstopic, daar zijn ze gratis
je kan honderden sites vinden met mmf ringtones maar daar moet je voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hier een antwoord op ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47972 schreef op 09 december 2003 @ 10:58:
Weet iemand hier een antwoord op ???

volgens mij heb jij een franse editie omdat je ook alleen een franse handleiding erbij hebt.
ik meen dat in het openingstopic een link naar een programma staat waar je alles mee kan veranderen(alleen dan vervalt de garantie volgens mij).

die camera knop kan je volgens mij niet uitzetten. heb alles doorlopen maar niks gevonden, ben dus erg benieuwd wat de persoon een aantal berichten eerder heeft gedaan.

het leuke is dat dat alleen geld voor de wekker en NIET voor een alarm (staat ook in de handleiding)
zodra je de wekker aanzet, foon uit, dan springt de foon aan en gaat piepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41097 schreef op 09 december 2003 @ 11:19:
[...]

volgens mij heb jij een franse editie omdat je ook alleen een franse handleiding erbij hebt.
ik meen dat in het openingstopic een link naar een programma staat waar je alles mee kan veranderen(alleen dan vervalt de garantie volgens mij).

die camera knop kan je volgens mij niet uitzetten. heb alles doorlopen maar niks gevonden, ben dus erg benieuwd wat de persoon een aantal berichten eerder heeft gedaan.

het leuke is dat dat alleen geld voor de wekker en NIET voor een alarm (staat ook in de handleiding)
zodra je de wekker aanzet, foon uit, dan springt de foon aan en gaat piepen :)
de rest van mijn foon is gewoon engels en op de verpakking staat ok engels, maar ik ga eens mijn foon flashen ofzo... ff wachten op de datakabel..
In het begin van het topic kan ik hier niks over terugvinden..

oja met dat alarm of wekker.. ik had ook de wekker aanstaan en die werkte dus ook niet, toen ik de foon uit had staan... raar..

De cameratoets kan niet uitgezet worden dat zie ik nu staan inde minifaq...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 47972 op 09-12-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41097 schreef op 09 december 2003 @ 10:37:
[...]

jup is het ook. volgens mij is het ook niet de bedoeling via de manier die ik zei maar het werkt wel :)

[...]

check de linkjes in het openingstopic, daar zijn ze gratis
je kan honderden sites vinden met mmf ringtones maar daar moet je voor betalen.
Dat is juist het probleem, ik zoek sites waar je gratis (jah ik ben hollander :P) kan downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47972 schreef op 09 december 2003 @ 11:29:
[...]

oja met dat alarm of wekker.. ik had ook de wekker aanstaan en die werkte dus ook niet, toen ik de foon uit had staan... raar..

De cameratoets kan niet uitgezet worden dat zie ik nu staan inde minifaq...
Tot vandaag zette ik ook altijd gewoon het alarm en daarna men foon uit en dan deed het alarm het gewoon de volgende ochtend. Maar helaas me vanmorgen verslapen omdat het alarm het nu ineens niet meer deed toen de tel uitstond.... rrrraaarrrr

Oja, met betrekking tot de cameraknop aan de zijkant, ik ga nog eens effe heel goed kijken want nu begin ik ook te twijfelen dat ik niet gehalicuneerd heb terwijl ik het toch echt ZEKER weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YESSSSSSS,kweenie hoe het gelukt is, maar pims manager werkt eindelijk. Ik kan nu mijn foto's goed op mijn pc bekijken en mijn ringtones op mijn foon zetten.
:) ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92124 schreef op 09 december 2003 @ 11:59:
[...]

Tot vandaag zette ik ook altijd gewoon het alarm en daarna men foon uit en dan deed het alarm het gewoon de volgende ochtend. Maar helaas me vanmorgen verslapen omdat het alarm het nu ineens niet meer deed toen de tel uitstond.... rrrraaarrrr

Oja, met betrekking tot de cameraknop aan de zijkant, ik ga nog eens effe heel goed kijken want nu begin ik ook te twijfelen dat ik niet gehalicuneerd heb terwijl ik het toch echt ZEKER weet....
Zijn er nog andere mensen die dit hebben met het alarm(wekker) :?

en over die cameraknop, laat het even weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zit nog steeds te twijfelen... Deze Samsung kopen of de Siemens ST55 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ligt de MMS server er weer uit bij Orange?

Die muts van Orange heeft me die instellingen gestuurd, + ikzelf nog een keer via de site, ik gebruik de Orange MMS profiel, maar ik krijg steeds terug "Netwerk Fout"
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo, ik heb weer eens een vraagje ik heb nu een nieuwe laptop en ik kon nu wel eindelijk dat irda ding aansluiten en hij deed et ook en pims en file manager deed et ook.
maar ik kan van de site www.t100.org ringtones en wallpapers en die animatiefilmjes erop zetten maar als ik die filmpjes erop wilt zetten via infrood weet ik niet hoe dat moet dus mijn vraag is hoe kan ik zo een filmpje erop zetten??

grr samsunglover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:58

Hironshy

Orooo!!!

Anoniem: 92124 schreef op 09 december 2003 @ 11:59:
[...]

Heb je misschien het belsignaal op vibration gezet? Je moet hem op melody zetten anders trilt ie alleen maar bij het afgaan van de alarm.

Ik heb egt de hele handleiding doogelezen en kan nergens vinden dat het cameraknopje uit kan. Ik geloof ook niet dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hironshy schreef op 09 december 2003 @ 16:45:
[...]

Heb je misschien het belsignaal op vibration gezet? Je moet hem op melody zetten anders trilt ie alleen maar bij het afgaan van de alarm.

Ik heb egt de hele handleiding doogelezen en kan nergens vinden dat het cameraknopje uit kan. Ik geloof ook niet dat het mogelijk is.
Nee ik heb hem niet op vibra gezet, echt raar, maarja misschien komen we er ooit nog achter.

Ik heb nog eens goed op mijn telefoon gekeken maar inderdaad, dat cameraknopje kan ik ook nergens meer instellen, en ik dacht en denk nog steeds echt zeker te weten dat het wel kan.

Nouja, het zal inderdaad wel niet kunnen en ik hou het maar op beginnende dementie ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98814

weet iemand hoe je de telefoon moet instellen voor wap, gprs en mms enzo voor telfort. Ik heb op de site gekeken maar begrijp er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97093

Anoniem: 97093 schreef op 08 december 2003 @ 22:08:
hi mensen, ik heb met zo'n apparaatje van deze site: http://www.aviworld.de/psmplayer.php , een ringtone gemaakt, maar HOE krijg ik t naar mn mobieltje? ik heb het nu opgeslagen enzo, maar ik begrijp niet hoe ik het naar mn telefoon kan sturen... ben ik heel dom of heb ik iets over het hoofd gezien ofzo? nou iemand die het weet misschien.. tnx xxx
Of moet ik hier er kabeltje voor hebben ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97453

wanneer komt de 715 of 710 uit weet iemand dat en weet al iemand wat die gaat kosten en wat de verschillen zijn ik weet alleen dat er een flits op zit mijn abbonement loopt namelijk in maart af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Jentae schreef op 09 december 2003 @ 00:09:
Ook leuk, zoek de laagste prijs op die je kunt vinden (E700 icm met een abbo) en ga daarna naar de Phone House, die hebben nl. laagste prijsgarantie, dwz ze gaan er 10 euro onder zitten! Ik heb mn E700 voor €90 icm Orange 40... 1 JARIG! :) (kan goedkoper via internet maar heb liever gewoon retail)

BTW PIMS manager werkt wel goed bij mij... gewoon de aangegeven poort (bij mij COM4 met mn ingebouwde IrDA), datarate 57600. Wat ook helpt: Eerst infrarood aanzetten op je phone, dan verbinding maken en DAN PIMS opstarten.. Werkt perfect bij mij, voor datatransfer (ringtones, plaatjes) -> Menu Extra-> File manager.

Kan alleen niet supergoed smsen met deze phone... maar dat komt nog wel :P
Ik heb het nergens kunnen vinden op de site van Phonehouse :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet niemand (behalve de topic start page) goede sites om gratis wallpapers en polyfones te downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Als je nou gewoon zelf plaatjes verzameld (en aanpast aan resolutie van de E700) en ringtones zelf maakt, verzameld etc. En dit gewoon op je eigen webspace zet kan je heel makkelijk alles binnenhalen... zo deed ik dat ook altijd met mijn I mode toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

al die stomme samsung spelletjes zijn zo schokkerig, zijn er geen degelijke games voor de e700? Ook alle die ik van samsungfunclub download zijn bagger, ze gaan nooit smooth, altijd in schokken, of ligt dit aan mij?

weet iemand waar je wel degelijke spellen kan downloaden (lieftst zodat ik ze met kabel kan overzetten, wap is kinda duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

WAP duur? GPRS bij Telfort kost 1.50 per MB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fukkie, e700 atm niet leverbaar bij 2call... abo is al wel weer goedgekeurd, vrijdag verwachten ze nieuwe toestellen binnen te krijgen.

(word dus minimaal dinsdag dat ik em krijg, ivm geen pakketservice op zaterdag en maandag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97847

Easy Studio !

Hier precies het zelfde probleem. Ik heb nog steeds geen oplossing.
Heb het zip bestand van verschillende site's gedownload, echter geen resultaat.

Wel is de installatie gelukt, echter nog steeds geen communicatie met het programma en de E700

Via de Irda herkent de Pc mijn telefoon wel.

Wat kan er fot gaan bij mij.

Ps,
"Na de installatie van de PIMS & File Manger moet je infrarood poort van je E700 aanzetten, dat doe je in Menu 5.8. "

Bij mij zit dit in menu 4.8 !

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 97847 op 10-12-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 14:55
Anoniem: 45950 schreef op 10 december 2003 @ 14:10:
fukkie, e700 atm niet leverbaar bij 2call... abo is al wel weer goedgekeurd, vrijdag verwachten ze nieuwe toestellen binnen te krijgen.

(word dus minimaal dinsdag dat ik em krijg, ivm geen pakketservice op zaterdag en maandag)
Ik heb i.d.d. ook gehoord van een ander bedrijf dat ze vrijdag een nieuwe levering E700's krijgen.
Zal tijd worden, zit al een maand te wachten.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 45950 schreef op 10 december 2003 @ 14:10:

Jij ook al :D

Ik haal hem gewoon op vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 25-06 21:36

ddZ

ddZ schreef op 08 december 2003 @ 22:42:

Vandaag een berichtje van GSM.nl dat ze de E700 eindelijk opsturen :{
Morgen maar eens lekker knopjes drukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 13:28
grmbl vandaag gebeld naar telecomzaak dat ik graag de e700 alvast wilde gebruiken ivm met defecte gsm (nieuwe abbo gaat de 18e vw portering in maar alles is al in orde)

maandag had ik ook gebeld met zelfde smoes en toen was geen probleem om toestel alvast op te halen alleen was niet op voorraad (helaas) :)

alleen nu kreeg ik te horen dat ik gebeld word als ik alles kan ophalen..dit is dus 1dag voordat abbo ingaat (de 17e) :(

beetje jammer..moet dus nog 7 á 8 dagen geduld bewaren ;)

* yonexfreak wil ook knopjes drukken :P

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71637

Ik heb hem ook enige tijd.
Ben hem alleen al weer 3 weken kwijt geweest voor een reparatie... aangezien hij van het begin af aan (icm T-Mobile) op "Beperkte Service" schoot... na reparatie prima... ben alleen door die reparatie me dopje voor de onderkant kwijt geraakt...

Maar ff ontopic, ik heb ook een paar vraagjes:
Als je de telefoon opstart hoor je een pingeltje, heb ooit in een topic hier gelezen dat dat uit te zetten is, het leuke is dat ik het echt NERGENS kan vinden (ja ik ben een n00b) iemand die dat weet?
Verder is het normaal dat als ie uit is geweest en opniuew aanzet, dat ie meteen weer al het geluid aan heeft?
Tot slot hebben meerdere mensen dat de batterij NET niet goed aansluit.. (heeft een klein beetje speling) wat leidt tot wat beweging tijdens het indrukken van de knoppen wat voelbaar is en een lichtelijk krakend (heel minimaal) geluid met zich mee brengt....

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99594

Hallo,
Ik heb ff een vraagje weet iemand wanneer de E715 precies uitkomt? is deze gelijk veel duurder dan E700.
Ik wil namelijk een abonnement afsluiten met de e700 of denken julie dat ik beter kan wachten dat de e715 uitkomt?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71637 schreef op 10 december 2003 @ 21:54:
Ik heb hem ook enige tijd.
Ben hem alleen al weer 3 weken kwijt geweest voor een reparatie... aangezien hij van het begin af aan (icm T-Mobile) op "Beperkte Service" schoot... na reparatie prima... ben alleen door die reparatie me dopje voor de onderkant kwijt geraakt...

Als je de telefoon opstart hoor je een pingeltje, heb ooit in een topic hier gelezen dat dat uit te zetten is, het leuke is dat ik het echt NERGENS kan vinden (ja ik ben een n00b) iemand die dat weet?
Verder is het normaal dat als ie uit is geweest en opniuew aanzet, dat ie meteen weer al het geluid aan heeft?
Tot slot hebben meerdere mensen dat de batterij NET niet goed aansluit.. (heeft een klein beetje speling) wat leidt tot wat beweging tijdens het indrukken van de knoppen wat voelbaar is en een lichtelijk krakend (heel minimaal) geluid met zich mee brengt....

Bedankt
Ga naar menu=>3.3 ,daar beltoon uit selecteren!Da's alles.
In woorden:menu=>geluidsinstellingen=>beltoon=>uit. succes. :+

Anoniem: 98961 schreef op 10 december 2003 @ 22:49:
[...]

Ga naar menu=>3.3 ,daar beltoon uit selecteren!Da's alles.
In woorden:menu=>geluidsinstellingen=>beltoon=>uit. succes. :+
Oke, geldt dat dan ook voor inkomende sms berichten etc, dus echt voor al het geluid?

Iemand ook nog hoe je dat pingeltje met het aan/uit zetten kan deactiveren?

Anoniem: 99594 schreef op 10 december 2003 @ 22:27:
Hallo,
Ik heb ff een vraagje weet iemand wanneer de E715 precies uitkomt? is deze gelijk veel duurder dan E700.
Ik wil namelijk een abonnement afsluiten met de e700 of denken julie dat ik beter kan wachten dat de e715 uitkomt?

Alvast bedankt! :)
Tis net wat je zelf wilt... het enige verschil met beide toestellen is volgens mij de flitser en bluetooth.
Tis maar wat zelf belangrijk vind :)

Bij mij ook.
Ik zou niet weten waarom hij niet wil connecten...misschien ff een andere pc proberen?

jup, heb ik ook, erg irri. maar is dus via menu 3-->3 uit te zetten (of je zet hem op 'vrolijk' maakt 'ie weer een ander kabaal :)

Bedankt
hmmm heb ik geen last van...tenminste niet op de manier zoals jij dat hebt. vaag

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 41097 op 11-12-2003 07:49 ]

Anoniem: 71637 schreef op 11 december 2003 @ 00:11:
[...]

Oke, geldt dat dan ook voor inkomende sms berichten etc, dus echt voor al het geluid?
Dat geluid voor inkomende smsjes kun je uitzetten door menu->3-->2-->1-->2
Iemand ook nog hoe je dat pingeltje met het aan/uit zetten kan deactiveren?
Met menu-->3-->3 (zie een post hierboven)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 41097 op 11-12-2003 08:01 ]

Anoniem: 41097 schreef op 11 december 2003 @ 07:48:
[...]
Dat geluid voor inkomende smsjes kun je uitzetten door menu->3-->2-->1-->2
[...]
Met menu-->3-->3 (zie een post hierboven)
euh menu 3-3 is beltoon aan/uit dat is als je gebeld word.. dat heeft niks te maken met de telefoon uit of aan zetten...

weet iemand hoe ik de aan en uit schermpjes van taal kan veranderen ? de mijne zijn in het frans..

• FireSNAKE
Anoniem: 47972 schreef op 11 december 2003 @ 08:49:
[...]

euh menu 3-3 is beltoon aan/uit dat is als je gebeld word.. dat heeft niks te maken met de telefoon uit of aan zetten...

weet iemand hoe ik de aan en uit schermpjes van taal kan veranderen ? de mijne zijn in het frans..
daar heb je het mis ;) met Betltoon aan/uit zetten kun je inderdaad opstart en afsluitgeluidje in en uitschakelen

• Joni
  • Niet online
Anoniem: 41097 schreef op 11 december 2003 @ 07:42:
[...]
Bij mij ook.
Ik zou niet weten waarom hij niet wil connecten...misschien ff een andere pc proberen?
Jullie hebben waarschijnlijk de gewone versie?

Volgens mij is het menu van de T-Mobile versie iets anders. De T-mobile versie heeft als menu 2 "Downloads", daardoor schuiven de overige menu's 1 plek op. Als menu 7 heeft de gewone versie "Funbox", wat bijna hetzelfde is als "Downloads" bij de T-Mobile versie. Na menu 7 lopen de menunummers dus weer gelijk. Ik heb de startpost daarom even aangepast. :)

Anoniem: 47972 schreef op 11 december 2003 @ 08:49:
[...]

Zoals FireSNAKE zegt, het is toch wel het aan/uit geluidje :)
ik vat de logica van Samsung ook niet maar probeer het ff...dan zul je zien dat het klopt.

Ik heb het net ff getest met de beltoon uit en dan gaat de foon gewoon kabaal maken alsie over gaat en wanneer je foon uit en aan gezet wordt issie stil

als je in menu->3->3 kiest voor 'vrolijk' dan maakt 'ie een zogenaamd vrolijk geluid tijdens het opstarten en afsluiten.

Anoniem: 87692

Jij hebt waarschijnlijk de normale versie (dus geen T-Mobile versie). Mij is ook opgevallen dat de optie start geluid uit in de Nederlandse taal niet aanwezig is. Zet hem in het engels en plots kan je via menu 3 - 3 het geluid uitzetten! Heel merkwaardig, maar sindsdien zet ik hem gewoon in het engels. Heb trouwens daarover ook met Samsung gebeld en er schijnt een software update uit te komen binnenkort. Ik had al iets in dit topic daarover gelezen, maar Samsung zelf heeft t dus ook nog eens bevestigd....

kan ik ook dingen versturen met infrarood? zo ja, hoe?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 87692 schreef op 11 december 2003 @ 12:38:
[...]

Jij hebt waarschijnlijk de normale versie (dus geen T-Mobile versie). Mij is ook opgevallen dat de optie start geluid uit in de Nederlandse taal niet aanwezig is. Zet hem in het engels en plots kan je via menu 3 - 3 het geluid uitzetten! Heel merkwaardig, maar sindsdien zet ik hem gewoon in het engels. Heb trouwens daarover ook met Samsung gebeld en er schijnt een software update uit te komen binnenkort. Ik had al iets in dit topic daarover gelezen, maar Samsung zelf heeft t dus ook nog eens bevestigd....
En hoe komen wij dan aan deze software update :?
Ik bedoel opsturen en een maand je mobiel kwijt zijn is voor mij geen optie... zeker niet met een duur abbo
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.