Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.455 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz kan niet eens files via IR verstuurd worden :? dacht dat dit wel kon...
Als die dit ook niet kan is 't wel een uber kaal telefoontje voor die vele Euro's :?

Het enige wat die dan echt heeft wat hem sterk maakt is het display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej mensjes, is de standby bij jullie ook zo laag? bij mij houdt die t 3 dagen vol, zonder dat ik veel bel (misch 8 keer gebeld) ?????????? ik heb hem wel net 5 dagen dus misch dat baterij nog nieuw(?) is of zow ?

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan alles via IR sturen, beltones (mmf), jpg, gifs,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:04:
je kan alles via IR sturen, beltones (mmf), jpg, gifs,
Ok, wist ik niet. Nouja, in ieder geval geen midi's, dat is wel weer jammer.
Ook animated gifs? Is wel leuk!
Wat kun je trouwens met multishot foto's doen, is het mogelijk om daarvan op een simpele manier animated gifs te maken?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 14:47
yup door het op de pc te zetten en dan met progje achter elkaar he

I was born intelligent - education ruined me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Hoi

Als jullie foto's naar je PC uppen hebben jullie dan ook bij sommige fotos van die strepen er door heen. En dat de kwaliteit niet echt goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 09:51:
Ik heb zitten zoeken hoe ik cell info kan weergeven in mijn scherm.
Nu vind ik bij messages - Broadcast (menu 1 - 5) wel de mogelijkheid om receive aan te zetten. Ik krijg dan continu een berichtje rechtsonder waar ik op kan klikken en dan zie ik de cell info. Hier bij Proximus in Belgie is dat "DualBand Network" of meer specifieke info over de locatie.

Maar graag wil ik dit zien in het display van de telefoon in plaats van in een knopje onderaan.
Iemand die hier iets over weet?? _/-o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:41:
Hoi Hoi

Als jullie foto's naar je PC uppen hebben jullie dan ook bij sommige fotos van die strepen er door heen. En dat de kwaliteit niet echt goed is?
Nee ik heb daar geen last van. Andersom ook niet. Ik zal het eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:41:
[...]
Iemand die hier iets over weet?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de samsung e700 en nu wil ik plaatjes vanaf mijn labtop via infrarood sturen maar dit lukt niet. Ik heb easy studio en file manager gebruikt. Kan iemand mij vertellen hoe dit moet en of dit via infrarood kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je moet eerst van EasyStudio (zie de startpost voor een link) de "EasyStudio PIMS & File Manager" installeren. Daarna moet je het volgende doen:

1) Je zorgt ervoor dat de IrDA adapter aanstaat en geïnstalleerd is.
2) Je zet infrarood op de telefoon aan (Menu 5.8).
3) Je legt de telefoon met de IrDA poort voor de IrDA adapter.
4) Je start de EasyStudio PIMS and File Manager.
5) Je gaat naar File -> Setup -> selecteert IrDA uit het dropdown menu "Port" -> klikt op OK.
6) Je gaat naar Tool -> File Manager.
7) Je kan nu met de File Manager foto's naar je PC halen.

Ik zal dit binnenkort ook even in de mini-FAQ zetten. :)

edit:
Canaria schreef op 02 december 2003 @ 19:15:
[...]

Ook animated gifs? Is wel leuk!
Wat kun je trouwens met multishot foto's doen, is het mogelijk om daarvan op een simpele manier animated gifs te maken?
Met midi's bedoel je neem ik aan ringtones in midi formaat? Dat formaat ondersteunt de E700 idd niet, je moet ze eerst omzetten naar mmf formaat. :)

Wat je niet via infrarood naar je telefoon kan zetten zijn JAVA midlets, voor de rest kan je alles wat de telefoon ondersteunt (.jpg, .gif, enz.) via infrarood erop zetten.

Een voorbeeldje van een animated gif:
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 19:52:
Vandaag ff wat geprutst met multishot. en Gifmoviegear.

Deze is op normale stand met 9 shots gemaakt. Stukje vanuit de trein.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/treinreis.gif

Deze achtergrond is erg mooi, hij loopt niet zo mooi als in je browser, maar het ziet er erg geil uit :9
Niet door mij gemaakt btw.

[ Voor 57% gewijzigd door Joni op 02-12-2003 21:17 . Reden: kan dus wel |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Blazer schreef op 02 december 2003 @ 20:35:

Met midi's bedoel je neem ik aan ringtones in midi formaat? Dat formaat ondersteunt de E700 idd niet, je moet ze eerst omzetten naar mmf formaat. :)

[...]
Dat kan dus wel. Ik heb midi files op mn mob en hij speelt het gewoon af hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat doet die met .txt files trouwens? wat mijn S45 kan die gewoon lezen en kan ze downen bv en versturen altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Hironshy schreef op 02 december 2003 @ 21:06:
[...]

Dat kan dus wel. Ik heb midi files op mn mob en hij speelt het gewoon af hoor.
Dat wist ik niet. Vorige keer bleef het knopje grijs toen ik een midi file wilde uploaden. Maar links in de File Manager staat idd ook "MID" en nu ik een andere midi file probeerde werkte het idd perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met die filemanager ook je Outlook agenda info syncen?

Ik vond een manier voor de contacts, niet voor de agenda. Dit zou deze telefoon toch moeten kunnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eerst van EasyStudio (zie de startpost voor een link) de "EasyStudio PIMS & File Manager" installeren. Daarna moet je het volgende doen:

5) Je gaat naar File -> Setup -> selecteert IrDA uit het dropdown menu "Port" -> klikt op OK.

edit:
Ik heb dit geprobeerd en ik krijg te zien dat dat het bestand type niet ondersteund wordt. Maar ik probeer gewoon een .jpg bestand te sturen. De resolutie en afmetingen zijn ook goed. Het lukt me ook niet om vanaf andere telefoons via infrarood foto's te sturen. Ik kan wel foto's van mijn telefoon naar mijn labtop sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 17:51

AngryAngel

Veni Vidi Vici

cramwinckel schreef op 02 december 2003 @ 10:31:
Nog ff een kleine tip mbt het donwloaden via WAP. Ik download wel eens spelletjes ed. Maar via T-mobile kost een spelletje van bv. 80kb al zo'n 8x0,16=1,30 of zoiets. Wat je beter kan doen is via het WAP profiel bij 'drager' -> 'alleen GSM' instellen ipv GPRS. Dan duurt het downloaden misschien iets langer, maar kost het je alleen maar belminuten. Scheelt nogal wat!
Ik heb de simlock eraf gehaald met die code, toen was ik alle instellingen kwijt. nu heb ik weer t-mobile en via hun site de instellingen op mijn telefoon gezet. Alleen ik krijg lleen verbinding via gprs
en als ik de profiel na kijk zie ik bij wap instellingen alleen een telefoon nummer, geen gateway, naam en wachtwoord e.d. van tmobile. heeft iemand deze voor mij?

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op 02 december 2003 @ 19:15:
[...]

?
/edit
oeps...te snel gereplyed zonder te eerst te lezen
maar midi;s kunnen dus wel :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Je kan trouwens al je geluiden waarschijnlijk op de E700 editten :) wel handy, heb ergens een tutorial gelezen op een forum hoe dat moet bij de S300 maar schijnt ook bij de andere Samsung modellen te werken, je hebt alleen wel een datakabel nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 19:58
Nog ff een kleine tip mbt het donwloaden via WAP. Ik download wel eens spelletjes ed. Maar via T-mobile kost een spelletje van bv. 80kb al zo'n 8x0,16=1,30 of zoiets. Wat je beter kan doen is via het WAP profiel bij 'drager' -> 'alleen GSM' instellen ipv GPRS. Dan duurt het downloaden misschien iets langer, maar kost het je alleen maar belminuten. Scheelt nogal wat!

edit:
Nog een vraagje btw: Ik had met mijn broer over dat trillen en melodie niet tegelijk gaat en hij had een Samsung S300. Daarvoor zou een code zijn waardoor je wel de mogelijkheid om direct een tril bij de melodie te zetten. Kent iemand deze code toevallig voor de E700
En werkt het dan ook meteen?? Dus als ik dan ga wappen gebruikt ie alleen minuten? Waar heb je deze info trouwens vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat je niet via infrarood naar je telefoon kan zetten zijn JAVA midlets, voor de rest kan je alles wat de telefoon ondersteunt (.jpg, .gif, enz.) via infrarood erop zetten.

Een voorbeeldje van een animated gif:

[...]
Dat is wel jammer, van die JAVA midlets. Moet je die dan per sé via WAP/GPRS ophalen of is het met een datakabel oid. wel mogelijk?

edit:

Laat maar zitten, heb 't al gevonden in het eerste deel van dit topic, kan dus niet via IR/datakabel... Sorry voor t onnodig kicken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 13:38:
@Samsunglover, dit is hun internetsite: http://www.telecomtelecom.nl/
Hij kost daar €7,50, dus dat is iets duurder dan op Ebay. Hoe het op hun site met verzendkosten zit weet ik niet, dan moet je maar even kijken.
Tnx Zenga13, werkte perfect binnen een week geleverd, terwijl de winkel bij mij op de hoek al weken zit te wachten op levering. _/-\o_
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 22:36:
[...]

Mag ik hier plz een antwoord op? Ik word echt gek van die eerst tril en dan melodie.. ik mis steeds mn telefoontjes.. tnx ;(
@ nickname1: Kafmees in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2"

Het zou fijn zijn als je ook de posts gewoon leest, die na jouw post komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb n vraagje.....

Als ik foto s maak met de E 700 in n kamer bij avond waar wel wat schemerlampjes hier en daar aan zijn, dus echt superdonker is t niet, dan geeft ie strepen op t scherm, horizontaal, alsof er storing is op n tv, zowel met de gewone stand als met de nachtstand. de stepen zie je ook op de foto, dus das niet ok.
wie heeft hier ook last van?
is dit normaal? of is mn toestel niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het dat de spelletjes zo langzaam gaan op mijn telefoon. Het gaat echt heel erg schokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 10:49:
Ik heb n vraagje.....

Als ik foto s maak met de E 700 in n kamer bij avond waar wel wat schemerlampjes hier en daar aan zijn, dus echt superdonker is t niet, dan geeft ie strepen op t scherm, horizontaal, alsof er storing is op n tv, zowel met de gewone stand als met de nachtstand. de stepen zie je ook op de foto, dus das niet ok.
Heb ik ook last van..het zal wel bij elk toestel zijn, maar waar het door komt dat weet ik niet.

Iemand?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, ben net even bezig geweest met een laptop (IR) om mijn fotos over te zetten, heb het met file manager geprobeerd maar weet echt niet hoe ik de fotos moet uploaden naar mijn laptop?

Kan iemand het misschien in stappen uitleggen en met welk proggramma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 12:05:
Misschien een domme vraag, ben net even bezig geweest met een laptop (IR) om mijn fotos over te zetten, heb het met file manager geprobeerd maar weet echt niet hoe ik de fotos moet uploaden naar mijn laptop?

Kan iemand het misschien in stappen uitleggen en met welk proggramma?
Je gaat naar de file manager in EasyStudio.
je gaat bovenin naar My Photos onder Photos en kiest daar de foto of fotos die je naar je computer wilt sturen.
Wanneer die geselecteerd zijn klik je in het midden aan de linkerkant (op die knopjes) op het knopje waar het pijltje naar beneden wijst en voila.... dan staan ze op je computers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 10:54:
Hoe komt het dat de spelletjes zo langzaam gaan op mijn telefoon. Het gaat echt heel erg schokkerig.
Je moet bij bowlen op het moment dat het curve pijltje gaat bewegen even op pauze drukken (C) en daarna weer verder gaan, je hoeft dit elke keer als je een spelletje speelt maar 1 keer te doen. dan gaat het een stukje vloeiender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
Ik heb dit ook gedaan. Maar ik krijg nog steeds de melding dat het bestandformaat niet goed is. Ik heb ze proberen te verplaatsten naar de map waar ook mijn foto's staan. Volgens mij wordt er wel begonnen met zenden maar halverwege krijg ik een foutmelding. Ik heb met samsung gebeld en die beweren dat het alleen mogelijk is met een datakabel. Klopt dit of willen ze gewoon centjes verdienen?
Kan iemand mij hiermee helpen, want dit is redelijk irritant!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 12:24:
[...]

Je gaat naar de file manager in EasyStudio.
je gaat bovenin naar My Photos onder Photos en kiest daar de foto of fotos die je naar je computer wilt sturen.
Wanneer die geselecteerd zijn klik je in het midden aan de linkerkant (op die knopjes) op het knopje waar het pijltje naar beneden wijst en voila.... dan staan ze op je computers
Ok dat bedoelde ik dus met het onhandig versturen van plaatjes en beltonen via infrarood, je hebt er speciale software voor nodig.
Met mijn T610 kan ik 'send' kiezen op de telefoon, en dan wordt er gewoon een jpg verstuurd zonder dat daarvoor ontvangende software op de computer nodig is (behalve de standaard irda driver van windows).

Hoe gaat dat bij de E700 als je bijvoorbeeld plaatjes naar een Pocketpc of Palm wilt versturen? Dan is er geen EasyStudio.

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 03-12-2003 13:07 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het sturen van foto's van mijn labtop naar mijn telefoon. Ik heb geprobeerd wat hier beschreven stond. Ik kan ze wel van mijn tel naar mijn pc sturen maar als ik iets naar mijn tel probeer te sturen staat er halverwege dat het bestand type niet juist is. Ik heb samsung gebeld en die zeggen dat het klopt en je alleen foto's van je pc naar je tel kan sturen met een datakabel. Klopt dit of het dit geldklopperij?
Wie heeft enig idee hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik vind het maar raar met dit toestel, bepaalde soort files kunnen alleen via WAP ontvangen worden, voor andere moet je perse een datakabel hebben en andere dingen kunnen per Ir...
Ik hoop dat er binnen 2 weken tijd een ander toestel uitkomt met een betere functionaliteit dan de E700 maar wel met zelfde display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: Biaco schreef op 02 december 2003 @ 19:41:
Hoi Hoi

Nee ik heb daar geen last van. Andersom ook niet. Ik zal het eens in de gaten houden.

Nog meer mensen hier last van???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 10:49:
Ik heb n vraagje.....

Is al eerder gevraagd en beantwoord, ja er sijn meer mensen die dat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen last van strepen op het display bij het maken van foto's als het schemert. Heb er toch al een aantal gemaakt. Misschien een foutje in het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 13:31:
quote: Biaco schreef op 02 december 2003 @ 19:41:
Hoi Hoi

Nog meer mensen hier last van???????
Probleem is gewoon dat de sensor tijd nodig heeft om het beeld opte bouwen. Misschien moet je hem iets meer tijd geven en vooral goed stil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 14:18:
Heb geen last van strepen op het display bij het maken van foto's als het schemert. Heb er toch al een aantal gemaakt. Misschien een foutje in het toestel?
Ja misschien wel, hoop het niet.
Hoop maar dat Glorix gelijk heeft, dus ff rustig aan met die foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op 03 december 2003 @ 13:06:
[...]

Ok dat bedoelde ik dus met het onhandig versturen van plaatjes en beltonen via infrarood, je hebt er speciale software voor nodig.
Met mijn T610 kan ik 'send' kiezen op de telefoon, en dan wordt er gewoon een jpg verstuurd zonder dat daarvoor ontvangende software op de computer nodig is (behalve de standaard irda driver van windows).

Hoe gaat dat bij de E700 als je bijvoorbeeld plaatjes naar een Pocketpc of Palm wilt versturen? Dan is er geen EasyStudio.
onhandig....weet ik niet
er moet idd een paar keer geklikt worden, het mooie is dat ik gewoon verschillende files kan aanklikken en tegelijk kan versturen naar de pc.
denk dat die optie ontbreekt als je ze moet bedienen vanaf je foon

en als ik mijn foon aan mijn pc koppel wil ik mijn pc gebruiken en niet moeilijk gaan doen voor de IR poort.

onhandig....nee ik vind van niet. wel vind ik dat het wel makkelijk was geweest als die optie erbij zat.

het direct versturen naar een pda...dat gaat volgens mij niet. dan moet je (als je dat buiten een pc om wilt doen) een mss sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over welke datakabel hebben jullie het nou, want ik kan die van 7.50 euro niet vinden hoor op deze site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.telecomtelecom.nl/
en dan bedoel ik deze dus,

USB kabel he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om het welkoms muziekje te veranderen als je je tel aanzet. En iedere keer als easy studio mijn tel ziet gaat ie sync'en, kan ik dit uitzetten, kost tijd nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 18:10:
Over welke datakabel hebben jullie het nou, want ik kan die van 7.50 euro niet vinden hoor op deze site??
Dat ging over een hoesje voor de E700, de datakabel is te vinden op www.prijzenstunter.nl, maar is momenteel uitverkocht...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de oplossing voor het ringtone +tril probleem.

Download dit programma: Vlplus14

Hiermee kan je vibratie en Led gebeuren aan je ringtones toevoegen. Het programma is wel in het japans :P
  1. Hoofdscherm:
    Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/vlplus.png
  2. Triltonen instellen:
    Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/vlplus2.png
  3. Bestand openen:
    Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/vlplus3.png
  4. Hierna vraagt hij automatisch waar het opgeslagen moet worden als mmf.
  5. Resultaat: Bubble & Bobble; Smack my bitch up
Met de instellingen moet je een beetje spelen om het beste resultaat te krijgen.

De voice ringtones komen van Howardforums.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 18:59:
Is het mogelijk om het welkoms muziekje te veranderen als je je tel aanzet. En iedere keer als easy studio mijn tel ziet gaat ie sync'en, kan ik dit uitzetten, kost tijd nl :)
Zoals ik hier zei ;)n00bs in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2"

En als je wilt weten hoe:
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=220608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 18:59:

En iedere keer als easy studio mijn tel ziet gaat ie sync'en, kan ik dit uitzetten, kost tijd nl :)
is me iig nog niet gelukt, heb er flink op gezocht, instellingen, help file, internet maar zonder resultaat....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 22:17:
[...]

nope

[...]

is me iig nog niet gelukt, heb er flink op gezocht, instellingen, help file, internet maar zonder resultaat....
Yub dus wel lees 1 post boven je :?
n00bs in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je eigenlijk via infrarood tussen 2 E700's foto's of ringtones uitwisselen??? Het is mij niet gelukt. Ik zou dit een groot nadeel vinden, want ik heb samen met een paar vrienden tegelijk de E700 gekocht, nu zouden we ook nog allemaal los ringtones enz. moeten downloaden, en we kunnen niet makkelijk foto's overzetten (zonder tussenkomst PC). Als dit echt niet mogelijk is zou ik het een groot nadeel vinden, met de SonyEricsson T68i kon dit bijvoorbeeld wel, was erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, oeps...leesbril vergeten, sorry!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:54

aKra

Intentionally left blank.

Waar kan ik deze machtige _/-\o_ telefoon 'goedkoop' (ben Nederlander maar niet met Telfort abonnement :+ :Y) ) (online) aanschaffen met een abonnement...

We praten hier over 1 a 2 jaar Vodafone 180/240 minuten. :)

(Ik hoop dat jullie als ervaren 'kopers' wel wat leuke tips voor mij hebben!)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 04 december 2003 @ 02:00:
Waar kan ik deze machtige _/-\o_ telefoon 'goedkoop' (ben Nederlander maar niet met Telfort abonnement :+ :Y) ) (online) aanschaffen met een abonnement...

We praten hier over 1 a 2 jaar Vodafone 180/240 minuten. :)

(Ik hoop dat jullie als ervaren 'kopers' wel wat leuke tips voor mij hebben!)
Met een Debitel-KPN 150 abonnement (bij de Bel Company) voor 2 jaar is deze foon gratis...volgens mij was dat ook voor een Debitel-Vodafone abonnement,maar zeker weten doe ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je je Agenda ook kan syncen van Outlook? Heb die optie niet gevonden.

Ook heb ik de Cellinfo gevonden (Menu 1-5 Broadcast) maar die toont dit in een soort SMS bericht, waar je elke keer op moet klikken. Ik zou dit graag net als bij andere gsms gewoon in mijn schermpje zien. Iemand?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 08:30 . Reden: verduidelijking en toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 07:37:
[...]

Met een Debitel-KPN 150 abonnement (bij de Bel Company) voor 2 jaar is deze foon gratis...volgens mij was dat ook voor een Debitel-Vodafone abonnement,maar zeker weten doe ik dat niet.
yup bij debitel met een KPN of VODAFONE 2jarig 150 abbo is ie gratis

met een debitel KPN/VODAFONE 90 2j is ie 109euro :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme vraag waarschijnlijk maar waar vind ik dat wap profiel?
Mijn toestel is de e700. :+ thx groet Allard 8)7

edit:
Nog een vraagje btw: Ik had met mijn broer over dat trillen en melodie niet tegelijk gaat en hij had een Samsung S300. Daarvoor zou een code zijn waardoor je wel de mogelijkheid om direct een tril bij de melodie te zetten. Kent iemand deze code toevallig voor de E700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Neem alleen never ever 2 jarig abbo ;)
Heb zoveel mensen achteraf zien balen... normaal heb je recht op elk jaar korting of gratis mobieltje. Daarnaast geven ze in NL maar 1 jaar garantie op mobieltjes... en ze gaan ook best vaak kapot na het 1e jaar. Dat betekent gelijk dat je uit je eigen zak een nieuwe kan kopen. Ook willen de meesten na 1 jaar weer een nieuw model met nieuwe functionaliteiten...
En als je provider sux oid, zit je er wel mooi 2 jaar aan vast en is de prijs na 2 jaar VEEL duurder dan als je 1 jaar had genomen en een beetje bijbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan GloriX(of iemand anders die antwoord heeft)
Je had wat gedaan met multishot en Gifmoviegear.Weet jij of iemand waar ik Gifmoviegear kan downloaden? thx in advance groet Allard :O

Waar vind je trouwens andere firmware,en hoe weet of zie je dat je er wat aan hebt of dat het is wat je wil.
Ik ben nieuw met flashen en dergelijke,en ook niet erg technies aangelegd.Zou ik er uberhaupt wel aan beginnen of is de kans groot dat ik me toestel verklooi.Ik heb al wat gesurfd op "howardforums" en kom ook daar veel info tegen,maar daardoor ook weer veel vragen.Iemand ooit gehoord of gewerkt met Janukas software Firmware browser and modding ver.1.2.0.?Indien zo,zou ik er dan ook wat mee kunnen?
Wat ik namelijk in ieder geval zou willen is:
=cameratoets zijkant optie on/off(lastig als foon in broekzak)
=eigen ringtones toe kunnen wijzen
=melodie bij aan/uitzetten foon verwijderen
tot zover groet Allard _/-\o_

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 10:39:
Vraag aan GloriX(of iemand anders die antwoord heeft)
Je had wat gedaan met multishot en Gifmoviegear.Weet jij of iemand waar ik Gifmoviegear kan downloaden? thx in advance groet Allard :O

Waar vind je trouwens andere firmware,en hoe weet of zie je dat je er wat aan hebt of dat het is wat je wil.
Ik ben nieuw met flashen en dergelijke,en ook niet erg technies aangelegd.Zou ik er uberhaupt wel aan beginnen of is de kans groot dat ik me toestel verklooi.Ik heb al wat gesurfd op "howardforums" en kom ook daar veel info tegen,maar daardoor ook weer veel vragen.Iemand ooit gehoord of gewerkt met Janukas software Firmware browser and modding ver.1.2.0.?Indien zo,zou ik er dan ook wat mee kunnen?
Wat ik namelijk in ieder geval zou willen is:
=cameratoets zijkant optie on/off(lastig als foon in broekzak)
=eigen ringtones toe kunnen wijzen
=melodie bij aan/uitzetten foon verwijderen
tot zover groet Allard _/-\o_
Volgens mij heeft dat de e715 standaard. Waarschijnlijk worden die functies niet geopend bij de e700 daar de enige meerwaarde van de e715 dan de flitser is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dus upgrade van firmwire zit er voorloopig niet in ????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Wellicht dat de firmware van de E715 ook werkt op de E700...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de E700 nu ook besteld bij T-mobile (verlenging contract)
Helaas voor mij is de telefoon bij T-mobile slecht leverbaar op dit moment, dus kan ik hem de 2e week van januari verwachten.
Nu kan ik dus zeggen: Nee ik wacht niet en dan mag ik een andere telefoon kiezen (aldus helpdesk medewerkster T-mobile)
Ik kan dan kiezen uit de volgende toestellen:

Siemens ST55
Nokia 7250i
Nokia 6610

Wat is aan te raden?
Nog een maandje wachten op mobiel of 1 van deze nemen?
Ik vind de E700 echt een vet telefoontje en als mensen die hem al hebben mij kunnen overtuigen dat het wachten het waard is zal ik dit ook zeker doen.. dus...
Bring it on :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:23:
Ik heb de E700 nu ook besteld bij T-mobile (verlenging contract)
Helaas voor mij is de telefoon bij T-mobile slecht leverbaar op dit moment, dus kan ik hem de 2e week van januari verwachten.
Nu kan ik dus zeggen: Nee ik wacht niet en dan mag ik een andere telefoon kiezen (aldus helpdesk medewerkster T-mobile)
Ik kan dan kiezen uit de volgende toestellen:

Siemens ST55
Nokia 7250i
Nokia 6610

Wat is aan te raden?
Nog een maandje wachten op mobiel of 1 van deze nemen?
Ik vind de E700 echt een vet telefoontje en als mensen die hem al hebben mij kunnen overtuigen dat het wachten het waard is zal ik dit ook zeker doen.. dus...
Bring it on :P
Verdiep je in alle 4 en, kijk welke je het beste lijkt Heb je gelijk wat te doen als je op je foonje aan het wachten bent. :P :z
Ik ben er in ieder geval heel tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je je Agenda ook kan syncen van Outlook? Heb die optie niet gevonden.

Ook heb ik de Cellinfo gevonden (Menu 1-5 Broadcast) maar die toont dit in een soort SMS bericht, waar je elke keer op moet klikken. Ik zou dit graag net als bij andere gsms gewoon in mijn schermpje zien. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 08:23:
Het is mij iig niet gelukt
Ik heb EasySync van samsung gedownload maar daar is een seriele kabel voor nodig en ik heb een IRda verbinding

maar iets verteld me dat de seriele verbinding ook niet gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat ie in de orange winkel gaat kosten bij een jaartje verlengen van free 30 naar free 40 toe? (free 30 is te weinig voor mij :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 22:00:
ik denk dat ik een foutje heb ontdekt

wanneer je gaat smsen en je typt dit in

dus eerst zo en dan op de 0 om een ander t9-woord te krijgen, maar wel alleen dat woordje, verschiet jullie teller dan ook van 158 naar 68???

dit betekent namelijk dat je heel wat minder tekens in kan voegen en na die 68 dus ook echt aan een nieuw smsje begint waarbij je ook zo weinig tekens hebt.

is dit bij iedereen zo? mijn e700 is een simlock vrije met KPN abonnement en een vrij recente.....let me know plz

gegroet
-Cargo- schreef op 18 november 2003 @ 22:28:
[...]

het ligt dus aan die ó...best gaar eigenlijk
Ik heb het ook bij bijvoorbeeld 'zeeën' intikt.
hopelijk is dit opgelost bij een firmwar upgraden..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk de DRM beveiliging van plaatjes en ringtones te verwijderen zodat je ze door kan sturen of editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier wat info over het probleem dat als je een accent tiept op een letter je meteen terugvliegt naar 68 karakters voor je complete SMS.

Ik werk bij Proximus een Belgische gsm fabrikant en hier op de technische dienst weten ze me te vertellen dat bijna alle nieuwe modellen dit euvel gaan hebben. Niet alleen Samsung maar SOny Ericsson ook en anderen. Deze gebruiken allemaal het easysms systeem om smssen te versturen, dit systeem ontwikkelt door Nokia gebruikt unicode, wat eigenlijk nog niet volledig ondersteunt wordt.
Dit probleem is al geruim een jaar bekend en zal zeker niet opgelost gaan worden in een nieuwe firmware. Ze hebben er gewoon geen oplossing voor.

Oplossing: geen accenttekens gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 11:04:
[...]

[...]

Ik heb het ook bij bijvoorbeeld 'zeeën' intikt.
hopelijk is dit opgelost bij een firmwar upgraden..... :(
Ja het is bij heel veel van die letters: ó, ò, ô, ê, ë, ú, û enz.

Maar ik heb er in de praktijk nog geen last van gehad gelukkig :)
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 11:59:

Oplossing: geen accenttekens gebruiken
Dat doe ik gelukkig dus ook zeer zelden in een smsje B)

[ Voor 28% gewijzigd door OneUp op 05-12-2003 12:04 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 10:55:
Iemand enig idee wat ie in de orange winkel gaat kosten bij een jaartje verlengen van free 30 naar free 40 toe? (free 30 is te weinig voor mij :X )
Hufters! 199 euro!

Dezelfde prijs dus als je een nieuw abo afsluit... (best flauw eigenlijk dat je precies hetzelfde betaald als een nieuwe abonnee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Duur 199... online zijn ze goedkoper te krijgen. Check www.telecomvergelijker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 05 december 2003 @ 12:25:
Duur 199... online zijn ze goedkoper te krijgen. Check www.telecomvergelijker.nl
90 euro bij 2call als ik overstap naar een 40 euro bundel...

100 euro verschil met de winkel, psss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verschil is heel groot ;) ik zit zelf bij 2Call te kijken voor de E700 met TF400 of 500. Mijn Vodafone 500 heb ik namelijk opgezegd :)

Bij Telfort is die E700 wel duurder, maar bellen vast en mobiel is duurder bij Orange, SMS is duurder, Voicemail is bij TF gratis net als de klantenservice (moet je voor betalen bij Orange), bij Orange heb je starttarief en MMS is duurder...

Dit alles bij elkaar maakt op jaarbasis de TF aanbieding voordeliger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met telfort heb ik hier nauwelijks bereik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat is ook een goede rede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Bij 2call is een verlenging van 20 euro Orange (2jaar) 20 euro duurder dan als ik een nieuw abbo neem van hetzelfde.

20 euro voor een nieuw nummer en een hoop papierwerk, is dat de moeite waard? Of moet je bij een verlenging ook weer al je gegevens op sturen (kopie paspoort, kopie bankafschrift ETC)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Sluit gewoon een nieuwe af, scheelt je weer 20 Euro ;) en bij 2 call kan je alles mailen dus als je een scanner hebt is het nou niet echt veel werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een verlening hoef je alleen je legitimatie opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren binnengekregen :) eindelijk ..
Heerlijk telefoontje, alleen jammer dat je het geluid van die camera niet kan uitzetten... Kun je dat niet op de een of andere manier 'hacken' met de datakabel ??

Er zat trouwens gek genoeg alleen een franse handleiding bij.. weird.. maar niet erg.. Ik heb een debitel KPN abbo en gelukkig zit er geen merk op de telefoon zoals bij T-mobile, dat ziet dus veel mooier uit :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 15:11:
Heerlijk telefoontje, alleen jammer dat je het geluid van die camera niet kan uitzetten... Kun je dat niet op de een of andere manier 'hacken' met de datakabel ??

Er zat trouwens gek genoeg alleen een franse handleiding bij.. weird.. maar niet erg.. Ik heb een debitel KPN abbo en gelukkig zit er geen merk op de telefoon zoals bij T-mobile, dat ziet dus veel mooier uit :)
:)

ik wil hem ook maar moet wachten tot rond 18december vw nummerportering :(
stom gedoe dat je niet vast telefoon kan krijgen+simkaart
(ik ben goedgekeurd door provider dus is nu alleen nog wachten tot porteringsdatum...)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd jammer

je kan hem wel heel zacht zetten door eerst het toets-volume laag te zetten dmv de knopjes aan de linkerzijkant.
In een rumoerige omgeving hoor je hem dan bijna niet. of je ze dat andere geluidje erop(je kan namelijk kiezen uit 2 geluiden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, maak me niet jaloers, ik moet nog een maand wachten :( :P
Hmzz, dat geluidje is wel kut als je een foto van iemand wil maken zonder dat die persoon het ziet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon dat andere geluidje selecteren en niemand die het in de gaten heeft.

Heeft iemand een antwoord op een vorige vrraag van me?
-Ik wil graag CELL INFO in mijn beeld hebben, nu kan dat via broadcast alleen als een BR (ofzo) knoppie wat ik rechtsonderzie... daar moet je op klikken en krijg je in een nieuw scherm de CELL INFO hoogst irri.

Ik wil dat in beeld CONTINU :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer een bugje gevonden waarschijnlijk:

Pak 2 E700's en probeer via infrarood het volledig telefoonboek over te zetten.
De ontvanger heeft bij een groot aantal namen geen nummers. Kan dit niet verklaren middels logisch denken (heeft niks te maken met soort numer wel/geen prefix). Lijkt volstrekt willekeurig mis te gaan.

Niet ernstig maar toch.........

(oh ja, en als je het 2 keer importeerd is het toestal niet zo slim dat hij dat herkent. Ze staan dan dus gewoon netjes 2 keer in je telefoonboek).

En heeft er nou al iemand zo'n officiele/werkende datakabel kunnen kopen in NL?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 14:21

Dr C

met C en CK

Ralphfx schreef op 03 december 2003 @ 00:17:
En werkt het dan ook meteen?? Dus als ik dan ga wappen gebruikt ie alleen minuten? Waar heb je deze info trouwens vandaan??
Zelf uitgevonden :Y)
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 10:08:
Domme vraag waarschijnlijk maar waar vind ik dat wap profiel?
Mijn toestel is de e700. :+ thx groet Allard 8)7
Je kan het vinden bij 2.6.5.1.5 :) en dan die op Alleen GSM zetten.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je eigenlijk via infrarood tussen 2 E700's foto's of ringtones uitwisselen??? Het is mij niet gelukt. Ik zou dit een groot nadeel vinden, want ik heb samen met een paar vrienden tegelijk de E700 gekocht, nu zouden we ook nog allemaal los ringtones enz. moeten downloaden, en we kunnen niet makkelijk foto's overzetten (zonder tussenkomst PC). Als dit echt niet mogelijk is zou ik het een groot nadeel vinden, met de SonyEricsson T68i kon dit bijvoorbeeld wel, was erg makkelijk.

Weet iemand een antwoord op deze vraag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:00
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 18:26:

Weet iemand een antwoord op deze vraag???
ik heb het geprobeerd met een e-700 -> siemens s55 en een SE T300 en ik kon miks versturen qua plaatjes/ringtones.. erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoppie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:29
cramwinckel schreef op 05 december 2003 @ 18:05:
[...]

[...]

Bij mij kom ik niet verder dan optie 2.5 in dit menu :? :?
Hebben meer mensen hier last van of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shoppie schreef op 05 december 2003 @ 19:18:
[...]

Bij mij kom ik niet verder dan optie 2.5 in dit menu :? :?
Hebben meer mensen hier last van of is dit normaal?
idd

bij mijn e700 is het
menu -->
7 Funbox-->
1 Internetdiensten-->
5 proxyinstellingen-->
dan de provider kiezen (waarhscijnlijk gewoon 1) -->
5 drager -->
en dan alleen GSM kiezen

zo werkt het dus bij mij :)
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil kunnen mmsen met de e 700 met kpn alleen heb je daar i-mode voor nodig zeggen ze in de winkel, weet iemand of dit goed werkt of is vodafone live toch beter? en heeft iemand toevallig kpn met i-mode erop? ik zit nog te twijfelen tussen vodafone en kpn. met kpn heb ik in mijn huis veel beter ontvangst dus dat is lichte voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook mn e700, prachtding

maar ff 2 vraagjes, als je een mms'je stuurt, kost het degene die het onvangt dan geld?
En, ik heb een abonnement van orange, en als ik een mmsje wil versturen zegt ie netwerkfout ;( , weet iemand waarom dit is, en wat ik er aan kan doen?

oja,3

hoe stel ik in dat ie verzonden smsjes niet opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMS ontvangen in NL is gratis. Als Nederlander in het buitenland kost het ontvangen van MMS wel geld, daarom kan je dat ook uitzetten in je toestel.

Bij de melding 'Netwerkfout' zal MMS niet geactiveerd zijn. Even naar de klantenservice bellen of naar een Orange shop gaan en vragen of ze MMS willen activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij 2.6.5 ben(en kies) word gevraagd: Geef pin2 in. Geen idee wat dat moet zijn,ik heb zelf niets ingesteld. Iemand een idee? thx Allard. :*)
cramwinckel schreef op 05 december 2003 @ 18:05:
[...]

[...]

btw thx voor reactie.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar site van jouw provider en zoek bij wap.Daar vind je ergens iets over wapinstellingen en die kun je aanvragen of ze toe laten sturen via sms ofzo.Als je sms ontvangt kies je opslaan en het is geregeld. Het is echt heel simpel,ik had die melding(netwerkfout)ook. Zoals ik schrijf ziet het er misschien onduidelijk uit maar het is echt simpel. Het is mij ook gelukt tenslotte.O,ja , als dan nog niet lukt ga dan naar :menu=>1.6.2 kies voor MMS profielen,kies voor Huidige server en selecteer de server waarbij jij abbo hebt.

verzonden sms/mms niet opslaan: Goede vraag,dacht dat ik het wist maar kan het niet vinden. Iemand anders antwoord? groet Allard.
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 01:01:
Ik heb sinds vandaag ook mn e700, prachtding

maar ff 2 vraagjes, als je een mms'je stuurt, kost het degene die het onvangt dan geld?
En, ik heb een abonnement van orange, en als ik een mmsje wil versturen zegt ie netwerkfout ;( , weet iemand waarom dit is, en wat ik er aan kan doen?

oja,3

hoe stel ik in dat ie verzonden smsjes niet opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die weet waar ik gifmoviegear kan downloaden?
En of er een mogelijkheid is om de cameratoets aan de zijkant uit te zetten zodat tie geen foto's maakt als tie in je broekzak zit? groet Allard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
[google=download gif movie gear] moet toch wel iets bruikbaars opleveren? :P

En over het niet naar je telefoon kunnen versturen van foto's via infrarood, dat gaat bij mij prima. Ik heb al een paar foto's naar m'n E700 verstuurd via infrarood, gewoon met de File Manager uploaden naar de image map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die telefoon naast mn ir poort leg ziet windows m netjes, vraagt dan meteen of ik nieuwe hardware wil installeren, ik heb helaas geen software hiervoor, kan t ook nergens vinden, maar in deze topics heb ik gelezen dat ik alleen maar dat easyStudio hoef te instaleren, maar dat werkt dus ook niet...als ik direct bestanden naar het irda icoontje in mn tray sleep krijg ik een fout melding...

Hoe doen jullie dit verzenden??..

ik heb t met een siemens sl55 geprobeerd(die leveren er tenminste netjes een cdtje met software bij) en dat werkte allemaal perfect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Het overzetten van bestanden moet je met de File Manager van EasyStudio doen. Zie ook Blazer in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2".

Ik ga nu een stap voor stap verhaaltje met een paar plaatjes maken voor in de startpost, dat is denk ik over een uurtje af en dan moet het helemaal lukken. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 06-12-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit gelezen, ben dik een uur bezig geweest met het lezen van de bijna 80 posts :O

maar hij ziet die telefoon dus niet....irda poort werkt wel, want als ik irda aanzet en die telefoon in de buurt leg springt er meteen een icon in mn tray aan die ook heel netjes het type van de telefoon geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 14:52:
maar hij ziet die telefoon dus niet....
Hiermee bedoel je dat er in de statusbalk de EasyStudio PIMS & File Manager "offline" staat? Dat heb ik ook wel eens, een herstart van de EasyStudio PIMS & File Manager of klikken op de Reload-button lost dat dan op, maar ik neem aan dat je dat al geprobeerd hebt?

Weet je zeker dat je in het Setup menu aangegeven hebt dat je de IrDA poort wilt gebruiken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, 100% zeker, is bij mij ook de enige poort die ik kan kiezen...heb nog een beetje met de speed zitten spelen maar dat haalde ook nix uit...

je kan vanuit je telefoonboek kiezen om te nummers te verzenden via ir...dat ging zowaar 1x goed...noujaH...dr gebeurde iig wat...maar nu ik dat nog een x probeer komt er zo'n mooie zandloper in beeld en zegt ie na een minuut dat de infrarood optie uitgeschakeld wordt...

rechtermuisknop op ir icon in de tray, en dan transfer files...dan kan je dus een bestand sturen, dat doet ie, maar halverwege t verzenden wordt t onderbroken, omdat de file invalid zou zijn...??...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dit telefoontje ook gaan, halen, bij studentmobiel kost ie 65 euro met 2 jaar debitel 90, en dan 6 maanden 50% korting op abonnementsgeld en geen aansluitingskosten. En simlock vrij.

Dit is toch een goede deal right?
of weet iemand hem ergens anders nog goedkoper?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.