Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.456 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zit zelf te denken om dit toestel te kopen, alleen ik lees zoals bij alle Samsung toestellen VEEL bugs. En dit weerhoud mij op het moment om dit toestel wat vrij prijzig is te kopen.

Misschien dat firmware updates de problemen verhelpen, maar dit is natuurlijk niet zeker. Daarnaast vraag ik mij af hoe je aan nieuwe firmware komt en of dit gratis is (ook als je een toestel online koopt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Kaas schreef op 25 november 2003 @ 10:48:
[...]

Dat het kan is leuk, maar waarom zou je daar in godsnaam 1 euro voor willen betalen?
Heb je een alternatief dan? En nee de E700 heeft geen email client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand een site gevonden met java-games speciaal voor de E700, ik ben nog geen site tegengekomen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

http://www.s105.com/

Hier kun je je eigen ringtones, plaatjes uploaden en daarna via WAP of GPRS downloaden. Ook zijn er spellen beschikbaar (vooral PuzzleBobble is leuk :) ). Moet wel zeggen dat de gedownloade plaatjes en ringtones niet verstuurd kunnen worden (MMS). Is een of andere stomme beveiliging van Samsung. :( Maar als je via infrarood adapter het op je mob zet dan is het wel mogelijk om te versturen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hironshy op 26-11-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd, krijg net m'n eerste rekening van T-mobile.

Geen probleem opzich. Alleen staan de volle 52 euro aan activatie kosten erop... terwijl en tentijde van het bestellen een actie was dat je maar de helft zou betalen.
Kan ik weer met die gasten bellen.

Ook lekker, vorige tegoed: 250 - 50 + 150 = 300, right...

Ga ff bellen, ik heb het gevoel alsof ze die minuten die ik gebeld heb voordat hij echt geactiveerd was niet van m'n belminuten zijn afgegaan en ik die los betaald heb.

Het kan aan mij liggen, maar ik vind het wat appart :{

Ok ik heb net 8 minuten aan de telefoon gezeten. Hij geeft toe dat de dingen niet kloppen, ik krijg een gratis belbundel van een maand van ze en hij zou er voor zorgen dat ik de helft van de activatiekosten terug krijg en de rest van de rekening recht trekken. _/-\o_

Heel erg netjes al zeg ik het zelf :)
Een nadeel is wel dat ik deze rekening wel moet betalen en het pas via de volgende rekening goedgemaakt wordt, maar dat is geen probleem.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop voor je dat ze dat ook echt meteen de volgende keer doen. Ik was al 3 rekeningen verder voordat ze het eindelijk eens gingen crediteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hironshy schreef op 25 november 2003 @ 18:34:
http://www.s105.com/

Hier kun je je eigen ringtones, plaatjes uploaden en daarna via WAP of GPRS downloaden. Ook zijn er spellen beschikbaar (vooral PuzzleBubble is leuk :) ). Moet wel zeggen dat de gedownloade plaatjes en ringtones niet verstuurd kunnen worden (MMS). Is een of andere stomme beveiliging van Samsung. :( Maar als je via infrarood adapter het op je mob zet dan is het wel mogelijk om te versturen.
ben bij de site geweest!

maar hoe kan ik dan zo een spel downloaden en naar me phone sturen of hoe dat ook moet??

gr samsunglover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Ga naar http://wap.s105.com met GPRS of Wap. Kies Midlets en installeer maar. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ben ik geweet met me phone met wap maar als ik er ben krijg ik een hele boel hokjes met kruisjes erin
grrrr balen
wat doe ik dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke sorry het lukte nu wel
maar hoe duur kost zo een download?

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet lullig doen maar Samsung is toch een van de beste telefoonmerken op dit moment wat betreft het aantal uitvalspercentage!!!
Ik heb verschillende merken gehad zoals nokia en sony etc..maar de meeste ellende heb ik vooral met die nokia;s gehad, altijd software problemen en meestal na 1 jr ging die gewoon helemaal kapot...
Ik heb de meeste samsung toestellen die ik heb gehad zeker langer dan 1,5 jr probleemloos gebruikt..
Ik ben zeer blij met mijn e700 ook al was mijn eerste toestel niet helemaal in orde..(MET DE EERSTE SERIE TELEFOONS HEB JE ALTIJD WAT ZE NOEMEN EEN ZOGENAAMDE BABYZIEKTE)
ook bij mij gaf die aan dat ik geen netwerk had etc...maar kreeg van t-mobile een nieuwe aangeboden en sindsdien heb ik helemaal geen problemen met mijn e700.
En dit wil ik zeggen tegen mensen die om zo'n klein dingetje wat ze ontdekken of hier op het forum lezen lopen te zeiken:
het is maar een telefoon en wat de functies betreft, het is compact en functies zijn erg handig maar gezien de grootte en het gewicht van de telefoon is het beperkt, kan ook niet anders...met zo'n kleine telefoon.
En als je het niks vindt,koop je toch lekker een klote Nokia waar je om de maand langs de service point moet gaan om de software up te daten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

so chill man rustig!!
:X
de mensen hier hebben veel geld betaald voor een gsm en als iets dan niet doet mogen ze er best over zeiken vindt ik dan
ook al is het een klein dingetje oke maar dan hoef je niet meteen zo passief te reageren en dit is een topic en daar kan je je problemen kwijt.

pfff moest ik ff kwijt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die datakabel van www.prijzenstunter.nl besteld.
ik hoop hem binnen een aantal dagen binnen te hebben. Maar nu lees ik dat hij bij iemand niet werkt! WTF!?
zijn er meer mensen met die probleem?
en MMS'n met Debitel/Vodavone doet t bij mij ook niet..! WAP is bij mij ook al niet echt beter. Want als ik een mms, (als sms gekregen) wil bekijken op www.vodavone.nl/mms/code=blaat dan doet dat het ook niet.
ksnap er niets van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hironshy schreef op 25 november 2003 @ 16:38:
[...]

Heb je een alternatief dan? En nee de E700 heeft geen email client.
Ik hoef niet zo nodig plaatjes meteen te versturen, met een irda haal ik dan de foto van m'n telefoon en dan stuur ik em wel via de mail. Het kost wat moeite, maar ik ga echt geen euro betalen om 1 foto te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 17:51

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Ik zie dat ze hier: http://discountoffice.nl/shop/artdetail/prd/SAM50030/
wel een data kabel verkopen voor 32,12 euro

iemand al ervaringen mee? staat dat er trouwens niet uit voorraad leverbaar is maar, ja, toch iemand die het te koop heeft staan

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Dat www.s105.com is wel erg soepel. Bestaat er iets dergelijk sook al speciaal voor de E700? Ik wil namelijk een plek hebben waar ik in de gate kan houden of er nieuwe firmwares zijn!

Puzzle Bobble rokt zo enorm hard!

[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 26-11-2003 13:13 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hoe komt een gebruiker nou aan de laatste firmware? en is dit legaal? gratis etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij sommige high end telefoons worden firmware´s op de officieele website van de maker van het product aangeboden. maar ze zijn ook altijd dan illegaal op andere sites te vinden die ze bijvoorbeeld kopieren van bestaande telefoons met een nieuwere firmware.

Mijn vraag is: is er ook ergens een website waar alle bugs van deze e700 op staan? zo nee, welke zijn er eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

woei heb hem net gekocht, abbo verlengt met 1 jaar (T-Mobile 300) en kreeg hem mee voor 145 euro simlockvrij, vanavond maar eens flink spelen met dat ding :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen clamshell gewend, dus misschien een domme vraag..... Gaat dat klepje niet snel kapot, dat het afbreekt of zo? Ik krijg binnenkort als het goed is de e700, dus vandaar dat ik het vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Weet iemand hoe ik *.gif kan uploaden.

Via het programma van hun krijg ik te horen dat het bestandstype niet word ondersteund.....

Nog een klein dingetje, heeft iemand het logo van t-mobile al geprobeerd te verwijderen?

Greetz

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: als je een ringtone van internet haalt kun je zeker ook niet melodie en trillen gelijk laten afgaan, of wel..? en als je het van WAP haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
@ Tha: Het is mogelijk een gifje up te loaden, dat doe je gewoon met File Manager en dan in het mapje afbeelding zetten. (heeft wel een maximum)

@nickname1: Trilsignaal toevoegen aan poly ringtone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSNAKE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 23:14:
ik heb die datakabel van www.prijzenstunter.nl besteld.
ik hoop hem binnen een aantal dagen binnen te hebben. Maar nu lees ik dat hij bij iemand niet werkt! WTF!?
zijn er meer mensen met die probleem?
en MMS'n met Debitel/Vodavone doet t bij mij ook niet..! WAP is bij mij ook al niet echt beter. Want als ik een mms, (als sms gekregen) wil bekijken op www.vodavone.nl/mms/code=blaat dan doet dat het ook niet.
ksnap er niets van!!
klopt de kabel werkt niet MAAR... ze schijnen die dingen gechecked te hebben en zijn tot de conclusie gekomen dat ze anders waren dan hun testmodellen. Over 2 weken verwachten ze weer nieuwe wel-werkende kabels te krijgen. Ik krijg dus weer een kabel gestuurd (een goede) over twee weken en krijg ik de verzendkosten van mn oude teruggeboekt :D. Dus waarschijnlijk krijg je hem ook pas over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb vandaag mijn E700 gekregen. Echt een heel fijn toestel!!

Alleen ik heb ooit in een grijs verleden een motorola v50 gehad, en daar kon je met behulp van de rode en groene telefoonknop oproepen aannemen en vooral ook weigeren. Als ik bij deze de klep open maak dan ben ik al gelijk in gesprek.

Kan ik dit ook instellen bij deze gsm?? Of moet me maar aanpassen door oproepen weg te drukken dmv de volumeknop??

Groetjes.........

Verwijderd

Is er al wat meer bekend over de e715 waarneer die hier ongeveer in NL uitkomt is alles wat ik wil weten :Y)
dan weet ik of ik nog even w8 of dat ik toch maar de e700 koop :*)

Verwijderd

Dat kan zeker, dat staat bij de instellingen op een heel dubieuze manier omschreven :) . ik had dat zelf bij mijn s300, ik wilde gewoon oppakken als ik em open maakte, had em per ongeluk omgezet op handmatig opnemen
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 23:56:
Hallo,

ik heb vandaag mijn E700 gekregen. Echt een heel fijn toestel!!

Alleen ik heb ooit in een grijs verleden een motorola v50 gehad, en daar kon je met behulp van de rode en groene telefoonknop oproepen aannemen en vooral ook weigeren. Als ik bij deze de klep open maak dan ben ik al gelijk in gesprek.

Kan ik dit ook instellen bij deze gsm?? Of moet me maar aanpassen door oproepen weg te drukken dmv de volumeknop??

Groetjes.........

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 00:40:
Is er al wat meer bekend over de e715 waarneer die hier ongeveer in NL uitkomt is alles wat ik wil weten :Y)
dan weet ik of ik nog even w8 of dat ik toch maar de e700 koop :*)
26 november Samsung gebeld, wisten het zelf ook nog niet wanneer E715 op de Ned markt komt.

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Zit typefout in 1e post 'SGH-E710 / E715' e710? moet toch e700 zijn?
Over die vergelijkingen tussen die 2.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dat is misschien een beetje onduidelijk van mij, maar het gaat over de vergelijking tussen de E710 / E715 en de E700. De E710 is voor de Europese markt en de E715 voor de Amerikaanse (of net andersom). De E710 is dus bijna identiek aan de E715. Dat dacht ik tenminste, maar misschien heb ik het fout?

Maar ik begrijp de verwarring en ik zal het straks even aanpassen. :P

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:52
Is het trouwens mogelijk om een (gemaakte) foto te koppelen aan iemand uit je telefoonboek?

• Joni
  • Niet online
Nee, dat is helaas (nog) niet mogelijk.

Ik ga maar eens een soort mini-FAQ voor in de startpost maken, want sommige vragen komen wel vaak langs. :P

• Fred_Perry
Blazer schreef op 27 november 2003 @ 17:23:
Nee, dat is helaas (nog) niet mogelijk.

Ik ga maar eens een soort mini-FAQ voor in de startpost maken, want sommige vragen komen wel vaak langs. :P
ow sorry, wist niet dat die al gesteld was. Maarre, je zegt "nog niet". Is er dan nog een kans dat dit wel komt? Via een software update ofzo?

• Joni
  • Niet online
Geeft niet hoor. :P

Misschien dat er in de toekomst inderdaad een software (firmware) update komt waarmee dat wel mogelijk is. Maar dat is allemaal nog onbekend. Ik hoop iig wel dat het komt, want het lijkt mij ook wel leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Joni op 27-11-2003 17:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 13:55:
[...]

26 november Samsung gebeld, wisten het zelf ook nog niet wanneer E715 op de Ned markt komt.
Oww das jammer dan want in USA en zo is hij al verkrijgbaar dus hoop toch echt hem hier ook te zien in Jan , Feb
*Zucht waarom kan dat nou allemaal niet eens wat eerder hierheen komen* 8)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz das wel beetje jammer dat je geen fotos kan koppelen die gemaakt zijn aan je telefoonboek :? kan je wel fotos uploaden naar bepaald gedeelte in de telefoon waardoor eigen gemaakt fotos gebruikt kunnen worden voor het telefoonboek?

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

n00bs schreef op 27 november 2003 @ 18:16:
Hmz das wel beetje jammer dat je geen fotos kan koppelen die gemaakt zijn aan je telefoonboek :? kan je wel fotos uploaden naar bepaald gedeelte in de telefoon waardoor eigen gemaakt fotos gebruikt kunnen worden voor het telefoonboek?
Nope, je kunt ook geen eigen gemaakte of downloaded ringtones aanhet telefoonboek koppelen. Dat kan alleen met de standaard ringtones...

Ik hoop daarom vurig dat er nieuwe firmware komt dit diit soort zaken wel mogelijk maakt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 12:29:
Dat kan zeker, dat staat bij de instellingen op een heel dubieuze manier omschreven :) . ik had dat zelf bij mijn s300, ik wilde gewoon oppakken als ik em open maakte, had em per ongeluk omgezet op handmatig opnemen

[...]
Kan je me dan vertellen waar ik dan moet kijken precies, want ik vind het niet. Terwijl een vriend van mij een andere type samsung heeft en dat wel kan en daar staat het makkelijk onder een menu.

groetjes............

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:39:
ik zoek eigenllijk zo'n hoesje verticaal waar je de samsung e700 zo van bovenaf insteekt, iemand een idee waar je die krijgt?
en is dat fotocameratje erg snel vuil? en hoe bevallen de display's t.o.v. de s300
Ik kon zo'n hoesje ook niet vinden en heb daarom zelf maar wat in elkaar geklust.
Foto en beschrijving hiervan heb ik op de volgende pagina gezet:

http://home.wanadoo.nl/ferryvanstralen/hoesjeE700.html

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz dan hoef ik deze telefoon nog niet als ik het zo hoor :)
Wil minimaal dat ik fotos kan koppelen aan telefoonboek, dat kon zelfs met mijn gare Nec 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Is het iemand al gelukt om via die frankstorck website een ringtone te downloaden via wap? Ik krijg de hele tijd de melding dat mijn code not valid is terwijl die echt zo overgetypt is van zijn/haar website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is alleen wat het nut is van het koppelen van gemaakte foto's aan een beller, als je toch direct opneemt bij het openen van de telefoon. Je ziet dan de foto alleen op het buitenste scherm en dat is niet echt wat. Als ze deze functie toe zouden voegen, dan moet de functie van handmatig opnemen ook geimplementeerd worden, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 13:55:
[...]

Vind wel dat het de moeite waard is om te wachten totdat de 710 in Ned komt,koop nog geen andere....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat dit toestel dan wel alweer zijn opvolger zal kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de datakabel al besteld op prijzenstunter, 20 pleuro met versandkost..
Ik hoop dat hij gaat functioneren.

Tegen mij zei die verkoper van de phonehouse dat er iets was met de software van de telefoons en dat ze daarom zo laat waren met leveren, en dat het nog een week zou duren dat ze binnenkwamen...

Ik hoop dat dat waar is, aangezien ik hier allemaal andere verhalen gelezen heb...

Iemand ook nog een bestelling lopen bij de phonehouse(den haag) ?

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar haalt iedereen zn telefoon nu eigenlijk vandaan.
In de winkel is de prijs soms wel veel hoger dan dat je op sites ziet staan.

Maar hoe zit dat met garantie bij sites. Kan je dan ook een soort verzekering nemen die valschade enzo dekt? Of blijft het bij de standaard jaar garantie op falen?

Ik wil de e700 gaan halen met een 1 jarig abbo van 30euro per maand ofzo, waar moet ik naartoe?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

ik heb hem bij een gsm winkeltje gehaald in Den Haag, voor 145 euro met abbo verlenging.
Kijk anders ff bij gsm-shop.nl die zijn meestal ook wel goedkoop.
iig succes, tis echt een prachtding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 23:21:
[...]

Ik kon zo'n hoesje ook niet vinden en heb daarom zelf maar wat in elkaar geklust.
Foto en beschrijving hiervan heb ik op de volgende pagina gezet:

http://home.wanadoo.nl/ferryvanstralen/hoesjeE700.html
Netjes gedaan hoor, mijn complimenten. De uitleg is zeer duidelijk.
Misschien een nieuwe uitdaging voor je: een tasjes met een doorzichtig stukje plastic, waar je het schermpje doorheen kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 13:25:
Waar haalt iedereen zn telefoon nu eigenlijk vandaan.
In de winkel is de prijs soms wel veel hoger dan dat je op sites ziet staan.

Maar hoe zit dat met garantie bij sites. Kan je dan ook een soort verzekering nemen die valschade enzo dekt? Of blijft het bij de standaard jaar garantie op falen?

Ik wil de e700 gaan halen met een 1 jarig abbo van 30euro per maand ofzo, waar moet ik naartoe?
ik ga hem halen bij een Debitel shop hier in Alkmaar, hebben nu leuke aanbieding> op vodafone of KPN netwerk voor 150minuten per maand a 26,25eur voor 0euro (tevens 1e 6maanden 50% korting op abbo en geen aansluit)

bij debitel 90 op KPN/Vodafone kost toestel 109,euro :)

valt opzich erg mee....ik ga morgen ff abbo afsluiten en nummer portering erbij doen

alleen jammer dat KPN/Vodafone zo duur zijn met GPRS :( (mij dus niet gezien helaas)

[ Voor 1% gewijzigd door yonexfreak op 28-11-2003 14:38 . Reden: typo ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Bestellen op www.studentmobiel.nl of www.2call.nl is het goedkoopste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey weet iemand nog leuke dingen voor de e700 zoals tasjes enz.
En waar kan ik eigenlijk een nieuwe accu kopen ik heb ze tot nu toe nergens gevonden op internet.
Laatste vraag hoe kan ik van mijn multishot een kort filmpje maken zoals de standaard filmpjes zoals bv: de arend en de ijsbeer als achtergrond dus.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag mag ik mij de gelukkige bezitter van de e700 noemen.

Het toestel werkt prima maar weet iemand misschien waar ik een normaal tringel ringtone/belgeluid download?

Ik word een beetje gek van die polyfonisch kabaal, geef mij maar een tring tring :)

/edit
ik heb trouwens een irda-usb gekocht bij Update computers(update.nl) voor een 29 euro en hij werkt perfect.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 22:23:
Sinds vandaag mag ik mij de gelukkige bezitter van de e700 noemen.

Het toestel werkt prima maar weet iemand misschien waar ik een normaal tringel ringtone/belgeluid download?

Ik word een beetje gek van die polyfonisch kabaal, geef mij maar een tring tring :)

/edit
ik heb trouwens een irda-usb gekocht bij Update computers(update.nl) voor een 29 euro en hij werkt perfect.
Ik meen dat "rustig 4" (is een standaard ringtone) een normaal belgeluid geeft. Als die het niet is moet je een van de andere van die rustig units proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
jojojojo, ik heb vandaag ook mijn nieuwe E700 binnengekregen en hij is in 1 woord: FANTASTISCH _/-\o_ ,
maar ik vind het echt jammer dat ik geen fotos kan koppelen aan mijn contactpersonen in de telefoonlijst :( .
Terwijl dit wel kan met de nokia 7250i, ik vind het wel dom van samsung dat ze dit niet erbij hebben gedaan omdat de e700 veel later uitkwam dan de nokia 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vraagjes ivm Samsung SGH-E700:

- Hoe zet ik de knop aan de zijkant van de telefoon om foto's te maken uit;
-
Waar kan ik normale ringtones vandaan halen want de melodieën op de telefoon vind ik niet echt normaal als je een inkomende oproep krijgt, ik wil dus geen liedje maar gewoon ring ring ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ring ring staat er gewoon op hoor.
en die knop kan niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staat ring ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
zo vandaag ook abbo afgesloten met de E700 (icm 2j Debitel 90@Vodafone met bijbetaling) en hoop dat alles doorgaat (vast wel :))

en dan mag ik vanaf 18december lekker bellen met de E700 ipv mn 6310i *D (ivm nummerportering en aflopen huidige abbo)

* yonexfreak wacht rustig af maar is wel erg nieuwsgierig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Debitel :? en dan nog 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
melodiën en dan rustig 2. Als je dan snel opneemt heb je alleen ring ring :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
n00bs schreef op 29 november 2003 @ 17:46:
Debitel :? en dan nog 2 jaar...
ach mensen in mn omgeving hebben goede ervaringen met debitel en daarnaast zit ik op vodafone dus bereik is ook geen probleem

en omdat ik meer gebeld word dan andersom heb ik geen zwaar abbo nodig en is debitel icm dit toestel geen duur alternatief :)

en ach 2jaar is zo voorbij als je geen problemen heb (en tot op heden nog nooit probs gehad met welke provider ook qua service...zal wel geluk hebben :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
yonexfreak schreef op 29 november 2003 @ 19:26:
[...]

ach mensen in mn omgeving hebben goede ervaringen met debitel en daarnaast zit ik op vodafone dus bereik is ook geen probleem
Mwah ik ben niet echt te spreken over Debitel. Een vriendin van me heeft Debitel-Telfort en ze kan niet eens mms-en :? Schijnt wel met Vodafone te kunnen. Snap niet waarom ze dat ook niet gewoon met Telfort kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Fred_Perry schreef op 29 november 2003 @ 21:08:
[...]
Mwah ik ben niet echt te spreken over Debitel. Een vriendin van me heeft Debitel-Telfort en ze kan niet eens mms-en :? Schijnt wel met Vodafone te kunnen. Snap niet waarom ze dat ook niet gewoon met Telfort kunnen doen...
debitel-telfort heeft idd nog geen GPRS mogelijkheden, KPN en Vodafone wel :)

zal vast nog wel komen dat het ook met Telfort kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
Waarschijnlijk is het al 10.000 ker gevraagd maar ik krijg mijn contactpersonen niet toegewezen aan belgroepen, hoe stel je dit in???

En bij mijn laptop blijft dat PIMS en File Manager programma maar vastlopen in het begin als die bezig is met het laden van MS Organizer gegevens, dan gaat ie niet verder en kom ik dus ook niet in het programma. Er is al wel een infrarood verbinding volgens XP.

[ Voor 50% gewijzigd door Vincent17 op 30-11-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheJackal schreef op 30 november 2003 @ 15:14:
Waarschijnlijk is het al 10.000 ker gevraagd maar ik krijg mijn contactpersonen niet toegewezen aan belgroepen, hoe stel je dit in???
je gaat naar je telefoonlijst, selecteerd daar de persoon die je in een belgroep wil zetten(deze persoon moet wel op de telefoon staan en niet op de sim, dat kun je zien aan het icoontje linksbovenin, voor het nummer)

dan kies je OK en zie je het mobiele nummer van die persoon, vervolgens ga je een aantal tabladen naar rechts (startpagina,kantoor,fax,overig,email) en dan zie je groep staan (na groep komt nog afbeelding en melodie ) en daar kun je dus de persoon in een groep zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 29 november 2003 @ 18:21:
melodiën en dan rustig 2. Als je dan snel opneemt heb je alleen ring ring :+
lol, idd als je snel opneemt :)

2 ringeltjes en dan hoor je 'hello' ...hmmmm... ik heb al wat vage ring tings gedownload (van o.a. de url in het openingstopic, die mmf url) maar ik vind ze nog niet normaal genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff paar vragen over mijn SGH-E700

ik ben een oude nokia gebruiker dus mijn samsung kennis is niet zo groot,

1. bestaat er mogelijkheid om dat T9 mode uittezetten (en niet alleenmaar in 1 bericht via rechts-boven, maar gewoon voor altijd, dus ook voor nieuwe sms;jes)

2. geen mogelijkheid om fotos te koppelen aan personen uit je phonebook?????
(zo wel hoe?)

3. kunnen die 2 bevestigings geluide uitgezet worden ? dus als je bv iets hebt ge-delete, of als een folder leeg is ?

4. is er een programma om geluiden (mmf) aftekunnen spelen op je pc? dus om ff te kijken hoe ze klinken?

alvast bedankt,
ff niet "lees zelf 40 pagina lange post" want daar heb ik nix aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 17:54:
ff paar vragen over mijn SGH-E700

ik ben een oude nokia gebruiker dus mijn samsung kennis is niet zo groot,

1. bestaat er mogelijkheid om dat T9 mode uittezetten (en niet alleenmaar in 1 bericht via rechts-boven, maar gewoon voor altijd, dus ook voor nieuwe sms;jes)
Volgens mij niet.
Bij de S500 krijg ik het ook niet voor elkaar en kan het ook nergens in de handleiding vinden.
2. geen mogelijkheid om fotos te koppelen aan personen uit je phonebook?????
(zo wel hoe?)
Nope, kan helaas niet.
kan alleen de bestaande icoontjes aan personen koppelen.
3. kunnen die 2 bevestigings geluide uitgezet worden ? dus als je bv iets hebt ge-delete, of als een folder leeg is ?
Als je de foon op stille modus zet door een paar tellen het hekje in te houden zijn de geluiden weg, andere mogelijkheid is er helaas niet.
Je zal dus op de knop 'nieuwe sms' moeten drukken en daarna een 2 a 3 tellen de knop rechtsboven ingegedrukt moeten houden, dan springt hij over vna T9 naar ABC
4. is er een programma om geluiden (mmf) aftekunnen spelen op je pc? dus om ff te kijken hoe ze klinken?
Met EasyStudio 1.0.0.1 (zie in het begintopic volgens mij) kun je net doen alsof je een file naar je foon stuurt maar dan ipv het echt te versturen ff op het play knopje drukken. Met winamp oid is het niet mogelijk
alvast bedankt,
ff niet "lees zelf 40 pagina lange post" want daar heb ik nix aan
i know, fokking veel leeswerk, misschien ff een faq aan het openingstopic toevoegen TS??? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Daar had ik ook al aan gedacht. Ik ben dan ook met een mini-FAQ bezig, alleen met de vragen wil het nog niet echt lukken.

Wat ik heb zal ik zo even toevoegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja best zo minder van die punten die ik had aangegeven :( maar ja verder is t een prima toestel, echt top

1 vraagje als je toestel opent (klepje) wiebelt die dan een klein beetje bij jullie ook of ? dus als je klepje helemaal open hebt of de kleppje ook klein beetje wiebelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 22:03:
ja best zo minder van die punten die ik had aangegeven :( maar ja verder is t een prima toestel, echt top

1 vraagje als je toestel opent (klepje) wiebelt die dan een klein beetje bij jullie ook of ? dus als je klepje helemaal open hebt of de kleppje ook klein beetje wiebelt?
jup,heb ik ook, hebben alle e700-tjes.
komt omdat het gedeelte boven het klepje zeg maar, waar vga-camera staat van rubber is en daar zittie tegenaan.
aan de ene kant wel beter, kandie ook niet zo snel lam worden maar stevig is anders.
Bij de S500 zit niet zon rubber dingetje en voelt daarom ook iets meer solide aan maar het plastic krijgt daar wel een klap als je hem open doet. Dat is bij de e700 dus niet; het rubber dient als een soort mini opvangkussen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij maar niet om Easy studio te laten draaien. Ik heb het op vier verschillende computers geprobeert. Heb er twee thuis een bij mn vriend. Heb het ook op een laptop geprobeert.
Maar allen op de comp van mn vriend deed ie het. Ik heb ook alles goed op het forum na gelezen maar ik kom er maar niet achter wat het is. Weet iemand misschien wat het is of wat ik er aan kan doen??? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Na alle negatieve dingen in dit topic, wil ik wel weten wat de overtuiging is om dit toestel wel te kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
n00bs schreef op 01 december 2003 @ 12:06:
Na alle negatieve dingen in dit topic, wil ik wel weten wat de overtuiging is om dit toestel wel te kopen? :)
hoezo ALLE negatieve dingen :? vaak worden dezelfde dingen geroepen ;)

de reden dat IK koos voor het toestel zijn simpel

-clamshell
- design
- ligt prettig in de hand
- eens wat anders dan Nokia
- TFT kleurscherm is goed
- etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ok, maar jouw puntjes onderscheiden het toestel nog steeds niet van vele anderen en dat terwijl dit toestel op dit moment tot 1 van de duurste behoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
n00bs schreef op 01 december 2003 @ 12:06:
Om kort te zijn, dit toestel heeft alles wat je zo ongeveer van een telefoon verlangt. En hij is super gebruiksvriendelijk, mooi, klein, licht enz.

Ik heb gewoon helemaal niets op dit telefoontje aan te merken.. O-)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
n00bs schreef op 01 december 2003 @ 13:59:
Ok, maar jouw puntjes onderscheiden het toestel nog steeds niet van vele anderen en dat terwijl dit toestel op dit moment tot 1 van de duurste behoort ;)
hehe nee dat klopt...reden dat ik deze wilde hebben is ook niet puur op technische feiten gebaseerd..ik loop nu met de 6310i en die heeft meer functies dan de e700 dus daar ga ik wat op achteruit..

maargoed ik heb foon nog niet dus kan nog niet zeggen of het een prima foon is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 01 december 2003 @ 14:26:
hehe nee dat klopt...reden dat ik deze wilde hebben is ook niet puur op technische feiten gebaseerd..ik loop nu met de 6310i en die heeft meer functies dan de e700 dus daar ga ik wat op achteruit..
Iets op achteruit? Het toestel mist alleen bluetooth en is niet triband. Daar tegenover staat een 65.000 TFT kleurenscherm, camera en MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 15:12:
[...]

Iets op achteruit? Het toestel mist alleen bluetooth en is niet triband. Daar tegenover staat een 65.000 TFT kleurenscherm, camera en MMS.
hehe je heb helemaal gelijk hoor en hoef niet overtuigd te worden...op 18-12-03 heb ik ook een E700 *D

maar idd voor sommigen is bluetooth erg belangrijk en triband :)

voor de rest win ik veel met idd kleurenscherm/lekker klein/camera en MMS
had helemaal top geweest als de e700 dezelfde standby tijd had de 6310i ;) daar doe ik ruim 1week mee :P (echt super!)
* yonexfreak kan ook niet wachten tot ie de e700 in zn handen krijgt :P

[ Voor 11% gewijzigd door yonexfreak op 01-12-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is naast kleine dingetjes die gewoone weg niet ingesteld kunnen worden echt de beste toestel die nu op t markt is !

-goede camera
-super beeld
-class&style
-infrarood
-2 schermen
-prima geluiden

ik zal door de paar dingen, die ik zelf ook vervelend vindt hoor (maar dat zijn kleine software achtige dingetjes) niet in laten weerstaan om dit toestell te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 29 november 2003 @ 17:18:
ring ring staat er gewoon op hoor.
en die knop kan niet uit
Die knop kan wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je dan ook kunnen vertellen hoe dat dan moet?
ik heb het niet in de handleiding kunnen vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

FF net de site van Samsung gechecked telefoon ziet er idd goed uit ;) alleen jammer dat je niet online het complete menu kan testen, ben ook wel benieuwd naar de spellen, zag trouwens dat wanneer je jezelf regged op de samsungmobile site, dat je via WAP van alles en nog wat kan downen voor je phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 14:47
die site stinkt je kunt er alleen maar jack shit downloaden

I was born intelligent - education ruined me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 18:25:
vraagje: als je een ringtone van internet haalt kun je zeker ook niet melodie en trillen gelijk laten afgaan, of wel..? en als je het van WAP haalt?
Mag ik hier plz een antwoord op? Ik word echt gek van die eerst tril en dan melodie.. ik mis steeds mn telefoontjes.. tnx ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
goh deze post heeft wel een informatie gehalte zeg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 22:36:
[...]

Mag ik hier plz een antwoord op? Ik word echt gek van die eerst tril en dan melodie.. ik mis steeds mn telefoontjes.. tnx ;(
het kan alleen als de ringtone zelf tril commandos bevat.
Dit kun je zelf fixen door de editor in het openingstopic te gebruiken.
Als er in een ringtone geen tril zit...ja dan zul je moeten kiezen....of trillen....of geluid....of eerst tril en daarna geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 23:11:
[...]
het kan alleen als de ringtone zelf tril commandos bevat.
Dit kun je zelf fixen door de editor in het openingstopic te gebruiken.
Als er in een ringtone geen tril zit...ja dan zul je moeten kiezen....of trillen....of geluid....of eerst tril en daarna geluid.
ja maar zijn er wel ringtones op internet of van WAP die een tril commando bevatten? en sorry, misschien heel triest... maar wat is editor in openingstopic? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 23:27:
[...]

ja maar zijn er wel ringtones op internet of van WAP die een tril commando bevatten? en sorry, misschien heel triest... maar wat is editor in openingstopic? :?
ze zijn er wel ja.

de url
http://www.samsunghandphones.com/midi%20to%20mmf.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz nog ff een review zitten lezen van dit toestel begin toch echt wel te twijfelen... alles is zeg maar zo standaard, je kan ontzettend weinig zelf met het toestel doen (behalve de digicam functies) en bij veel en oudere toestellen kan je meer zelf in het toestellen veranderen. Beetje jammer van zo een duur toestel.

hmz dit is wel vet cool! Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/Chess.jpg

Nu nog pacman :P

[ Voor 15% gewijzigd door n00bs op 02-12-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz mensen toch nog ff wachten op de p705, komt in december in Europa!

http://www.samsung.com/Di.../ppk_05_P705_SGH-P705.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen de E700 zo geweldig vindt. Zelf vind ik hem niet echt mooi en de mogelijkheden zijn ook niet vreselijk uitgebreid. Mijn ideale telefoon ziet eruit als de S300 zonder externe antenne en met de mogelijkheden van de Sony Ericsson T610.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 02 december 2003 @ 00:36:
Hmz nog ff een review zitten lezen van dit toestel begin toch echt wel te twijfelen... alles is zeg maar zo standaard, je kan ontzettend weinig zelf met het toestel doen (behalve de digicam functies) en bij veel en oudere toestellen kan je meer zelf in het toestellen veranderen. Beetje jammer van zo een duur toestel.

hmz dit is wel vet cool! [afbeelding]

Nu nog pacman :P
cewl...ik wil ook schaken erop!!! :)
*zoekt internet af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Heb sinds vorige donderdag ook een E700 voor maar €90!!! :D :D Met 1-jarig Orange 40 abbo... heerlijk ding. Fotokwaliteit is soms heel goed, soms uiterst slecht. Maar ja. Ben er erg tevreden over, onder andere omdat ik een IrDA port op mn laptop heb en dus honderden ringtones, plaatjes etc. kan overzetten :)

Enige nadeel is het hele smsgebeuren. Ik bel niet veel, maar sms ontzettend veel... en mn vingers zijn te groot voor die toetsjes :( Maar t lukt wel redelijk... Erg min vond ik dat in tegenstelling tot mn oude Nokia 6510, je als je een smsje half intoetst en dan op de 'cancel' knop drukt, je al je tekst kwijt bent... bij de Nokia was dat niet.

BTW Is er een manier om die T9 standaard uit te zetten? Vind m eerder irritant dan nuttig want ik gebruik (net als de meeste smsers) afkortingen...

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jentae schreef op 02 december 2003 @ 01:32:

BTW Is er een manier om die T9 standaard uit te zetten? Vind m eerder irritant dan nuttig want ik gebruik (net als de meeste smsers) afkortingen...
helaas, is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zitten zoeken hoe ik cell info kan weergeven in mijn scherm.
Nu vind ik bij messages - Broadcast (menu 1 - 5) wel de mogelijkheid om receive aan te zetten. Ik krijg dan continu een berichtje rechtsonder waar ik op kan klikken en dan zie ik de cell info. Hier bij Proximus in Belgie is dat "DualBand Network" of meer specifieke info over de locatie.

Maar graag wil ik dit zien in het display van de telefoon in plaats van in een knopje onderaan.

Kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 14:21

Dr C

met C en CK

Nog ff een kleine tip mbt het donwloaden via WAP. Ik download wel eens spelletjes ed. Maar via T-mobile kost een spelletje van bv. 80kb al zo'n 8x0,16=1,30 of zoiets. Wat je beter kan doen is via het WAP profiel bij 'drager' -> 'alleen GSM' instellen ipv GPRS. Dan duurt het downloaden misschien iets langer, maar kost het je alleen maar belminuten. Scheelt nogal wat!

edit:
Nog een vraagje btw: Ik had met mijn broer over dat trillen en melodie niet tegelijk gaat en hij had een Samsung S300. Daarvoor zou een code zijn waardoor je wel de mogelijkheid om direct een tril bij de melodie te zetten. Kent iemand deze code toevallig voor de E700

[ Voor 32% gewijzigd door Dr C op 02-12-2003 10:35 ]

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heb je automagisch dan bij Tmobile de beschikking over GPRS? bij Telfort moest je daar namelijk zo ver ik weet een GPRS abb. voor afsluiten.

Ik heb ook nog net contact opgenomen met Samsung over het feit dat de E700 geen Picture Caller ID heeft en de 715 wel (terwijl het toch vrijwel identieke hardware betreft) en of dit met een firmware upgrade in de nabije toekomst wel beschikbaar zou zijn op de E700, maar zij waren hier zelf niet van op de hoogte, terwijl de medewerker aangaf van veranderingen op de hoogte te zijn.

Dus ik denk niet dat de E700 ooit die functionaliteit zal krijgen :(

[ Voor 67% gewijzigd door n00bs op 02-12-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Canaria schreef op 02 december 2003 @ 01:17:
Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen de E700 zo geweldig vindt. Zelf vind ik hem niet echt mooi en de mogelijkheden zijn ook niet vreselijk uitgebreid. Mijn ideale telefoon ziet eruit als de S300 zonder externe antenne en met de mogelijkheden van de Sony Ericsson T610.
Maar in zijn catogorie (clamshell) vind ik het toch de beste / mooiste. De enige die in de beurt komt is de SE Z600, maar die vind ik niet echt mooi. Het is gewoon een kwestie van smaak. :P

En welke functies mis jij op de E700? Het enige wat ik echt een groot gemis vind is Bluetooth. Waarom dat er niet op zit is mij een raadsel, maar voor de rest kan ik niet echt iets bedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Blazer schreef op 02 december 2003 @ 16:30:
En welke functies mis jij op de E700? Het enige wat ik echt een groot gemis vind is Bluetooth. Waarom dat er niet op zit is mij een raadsel, maar voor de rest kan ik niet echt iets bedenken. :)
Mail client, caller ID, een IR poort waarmee je gewoon jpg's en midi's kan ontvangen en versturen, voicedialling en voicecommand. En inderdaad bluetooth. Allemaal dingen die ik bij mijn T610 vaak gebruik.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.