Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 17:54:
ff paar vragen over mijn SGH-E700
ik ben een oude nokia gebruiker dus mijn samsung kennis is niet zo groot,
1. bestaat er mogelijkheid om dat T9 mode uittezetten (en niet alleenmaar in 1 bericht via rechts-boven, maar gewoon voor altijd, dus ook voor nieuwe sms;jes)
Volgens mij niet.
Bij de S500 krijg ik het ook niet voor elkaar en kan het ook nergens in de handleiding vinden.
2. geen mogelijkheid om fotos te koppelen aan personen uit je phonebook?????
(zo wel hoe?)
Nope, kan helaas niet.
kan alleen de bestaande icoontjes aan personen koppelen.
3. kunnen die 2 bevestigings geluide uitgezet worden ? dus als je bv iets hebt ge-delete, of als een folder leeg is ?
Als je de foon op stille modus zet door een paar tellen het hekje in te houden zijn de geluiden weg, andere mogelijkheid is er helaas niet.
Je zal dus op de knop 'nieuwe sms' moeten drukken en daarna een 2 a 3 tellen de knop rechtsboven ingegedrukt moeten houden, dan springt hij over vna T9 naar ABC
4. is er een programma om geluiden (mmf) aftekunnen spelen op je pc? dus om ff te kijken hoe ze klinken?
Met EasyStudio 1.0.0.1 (zie in het begintopic volgens mij) kun je net doen alsof je een file naar je foon stuurt maar dan ipv het echt te versturen ff op het play knopje drukken. Met winamp oid is het niet mogelijk
alvast bedankt,
ff niet "lees zelf 40 pagina lange post" want daar heb ik nix aan
i know, fokking veel leeswerk, misschien ff een faq aan het openingstopic toevoegen TS???
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 30-11-2003 20:29
]