Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.454 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 20:53:
1,5 week geleden deal gesloten met Debitel (na contractverlenging Vodafone) en nu in afwachting van zo'n allemachtig lekker toestelletje............. :P

Waar blijft dat ding!!!!!!!! 8)7
Same here, week geleden besteld, kan niet wachten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb alle topics en posts over deze telefoon afgelezen en misschien heb ik er over heen gelezen ofzo, maar kan iemand me vertellen hoe ik het geluid kan uitzetten als ik een foto maak.

Alvast bedankt,

ferrytale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 22:41:
kan iemand me vertellen hoe ik het geluid kan uitzetten als ik een foto maak.
niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 22:41:
Hallo,

Ik heb alle topics en posts over deze telefoon afgelezen en misschien heb ik er over heen gelezen ofzo, maar kan iemand me vertellen hoe ik het geluid kan uitzetten als ik een foto maak.

Alvast bedankt,

ferrytale
Tip1 ga naar de opticien want dit is wel 10 keer voorbij gekomen (grapje)

Tip2 neej het kan niet :+ (geen grapje)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
al wat bekend over die geile datakabel anders ga ik maar een irda kopen?

[ Voor 7% gewijzigd door Rody op 17-11-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Rody schreef op 17 november 2003 @ 22:53:
al wat bekend over die geile datakabel anders ga ik maar een irda kopen?
Ookal voorbij gekomen, die zal binnen nu en een aantal weken verkrijgbaar zijn in Nederland B)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
-Cargo- schreef op 17 november 2003 @ 22:55:
[...]

Ookal voorbij gekomen, die zal binnen nu en een aantal weken verkrijgbaar zijn in Nederland B)
ja dat zeggen ze al een paar weken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In plaats van te zeiken over dit is al eens gepost, antwoord op een vraag waarop ik geen antwoord kan vinden! :p

Hoe lang gaat ie mee in stand-by (ongeveer) of bij normaal gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 22:59:
In plaats van te zeiken over dit is al eens gepost, antwoord op een vraag waarop ik geen antwoord kan vinden! :p

Hoe lang gaat ie mee in stand-by (ongeveer) of bij normaal gebruik?
is ook al paar keer gepost , zelfs in het begin :+

3/4 dagen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 09:49:
[...]

Wow dit is wel een ernstig onduidelijke post, gebruik eens wat leestekens man.

Maar in ieder geval is het niet mogelijk, je moet zelf trilfuntie aan je ringtone toevoegen.

Dit is al eerder besproken hier.
Er wordt wel vermeld dat het hier eerder is besproken maar als ik een antwoord moet hebben dan ga ik niet al die 100 topics langs ;) , maar bedankt voor het antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi

Weet niet of dit al eerder is gevraagd, er is nu al zo veel besproken. 8)7
Maar wat is het verschil met een datakabel en een irda met betrekking voor het versturen van ringtones enz????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 10:39:
Hoi hoi

Weet niet of dit al eerder is gevraagd, er is nu al zo veel besproken. 8)7
Maar wat is het verschil met een datakabel en een irda met betrekking voor het versturen van ringtones enz????
Het enige verschil dat ik zou kunnen bedenken is het feit dat je met irda je firmware niet kan flashen. Voor de rest heeft het dezelfde functionaliteit. Misschien dat je met een datakabel ook nog javagames kan uploaden, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een irda adapter omdat ik die ook nog voor andere dingen dan alleen mijn telefoon kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Cargo- schreef op 23 oktober 2003 @ 14:11:
[...]

Klopt ja, alle geluiden kunnen uit behalve wanneer je een foto maakt. Is wel jammer eigenlijk :/
Je kan wel je toets volume bijna uitzetten waardoor het bijna onhoorbaar is (up/down knoppe links aan de zeikant)

Ik ben ook tevens een gelukkige eigenaar van de E700 en ben ook nieuw hier op het forum :) hoop veel te leren van mijn mooie foon :P

Ik wil datakabel :( (datakabel is tog usb?)
En wat is het betere van (nieuwere) andere firmware ?
En kan ik ook fotos versturen via Infrarood? naar een andere mobiel/palm etc met IR? zo ja! hoe?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Waarom kan je je firmware niet flashen met IrDA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Omdat daarvoor het toestel aan moet staan, en tijdens het flashen word de telefoon opnieuw opgestart.Ook zo lullig als je een halve flash op je tel hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

IS er uberhaubt al nieuws of er een nieuwe firmware gaat komen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik een foutje heb ontdekt

wanneer je gaat smsen en je typt dit in

dus eerst zo en dan op de 0 om een ander t9-woord te krijgen, maar wel alleen dat woordje, verschiet jullie teller dan ook van 158 naar 68???

dit betekent namelijk dat je heel wat minder tekens in kan voegen en na die 68 dus ook echt aan een nieuw smsje begint waarbij je ook zo weinig tekens hebt.

is dit bij iedereen zo? mijn e700 is een simlock vrije met KPN abonnement en een vrij recente.....let me know plz

gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 22:00:

dus eerst zo en dan op de 0 om een ander t9-woord te krijgen, maar wel alleen dat woordje, verschiet jullie teller dan ook van 158 naar 68???

dit betekent namelijk dat je heel wat minder tekens in kan voegen en na die 68 dus ook echt aan een nieuw smsje begint waarbij je ook zo weinig tekens hebt.

is dit bij iedereen zo? mijn e700 is een simlock vrije met KPN abonnement en een vrij recente.....let me know plz

gegroet
hahaha, just tried it, maar ik heb het inderdaad ook! haha, echt raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 22:00:

gegroet
Heb ik ook ja...echt raar, dit is wel een hele vage bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook wanneer je alleen de ó intypt, ook via gewoone tekstinvoer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 22:23:
ook wanneer je alleen de ó intypt, ook via gewoone tekstinvoer :/
het ligt dus aan die ó...best gaar eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik las dit op een ander forum en heb het uit geprobeerd, hebben jullie dit ook??? :? :?

Ik heb hem niet ge-unlocked en heb een abo van T-mobile. Echt vreemd wat is dit?????

Ik las op een ander forum dat de telefoon bij dit menu SMSdiensten (9) -> Beltonen & Logos (3) -> Beltonen (1) Gaat rebooten. Na dat ik zelf naar dit menu ben gegaan kwam ik erachter dat dat ook bij mij gebeurde. Ik heb een ge-unlockte telefoon van T-mobile met een T-mobile abonnement. Er zijn dus nog meer mensen die hier last van hebben, maar hebben mensen die geen T-mobile versie hier ook last van?
http://www.telecomvergeli...237/forum/?thread_id=3144

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Weet je wat nu zo leuk is.
Ik had het ergens in dit (of het vorige) draadje gelezen en heb het toen daar gepost in de hoop op een oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 09:34

SnakeMind

Silence...

Ela, is er trouwens al iemand die MMS werkend heeft via Vodafone (en Debitel-Vodafone) ??
Zowel Voda als Debitel zeggen dit namelijk (nog) niet te ondersteunen en betwijfelen of Voda het toestel uberhaubt nog gaat ondersteunen...
Als iemand dit al werkend heeft, hoe wat waar welke enzovoorts :D

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag over het beeldscherm, op welk scherm is het operatorlogo te zien van vodafone of een andere provider want daar erger ik mij stierlijk aan bij mijn nokia 7210 daar staat vodafone nl dwars door mijn mooie afbeelding, is dat hier ook zo? en went het trouwens snel om het klepje steeds open en dicht te doen bij elke oproep? heb namelijk nog nooit een kleptelefoon gehad.en ik hoor ook veel verhalen over slecht bereik is dat ook met de toestellen met vodafone of kpn erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 13:50:
even een vraag over het beeldscherm, op welk scherm is het operatorlogo te zien van vodafone of een andere provider want daar erger ik mij stierlijk aan bij mijn nokia 7210 daar staat vodafone nl dwars door mijn mooie afbeelding, is dat hier ook zo? en went het trouwens snel om het klepje steeds open en dicht te doen bij elke oproep? heb namelijk nog nooit een kleptelefoon gehad.en ik hoor ook veel verhalen over slecht bereik is dat ook met de toestellen met vodafone of kpn erop.
Het operater logo is op het binnenste scherm te zien, en je kunt hem verplaatsen en van kleur veranderen.
Heb ook nog nooit een clam shell gehad maar vind het ideaal. Heb ook nog geen problemen gehad met slecht bereik, heb T- mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een vraag.

Kan het zijn dat door wappen, de gespreksduur van totaal uitgaande gesprekken
zich gaat verdubbelen of zelfs nog iets meer als verdubbelen :? ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 13:50:
De tekst kan zelfs uit, hoewel je dan ook je klok kwijt bent, maar die staat ook aan de buitenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 12:35:
[...]

Je kan wel je toets volume bijna uitzetten waardoor het bijna onhoorbaar is (up/down knoppe links aan de zeikant)

Ik ben ook tevens een gelukkige eigenaar van de E700 en ben ook nieuw hier op het forum :) hoop veel te leren van mijn mooie foon :P

Ik wil datakabel :( (datakabel is tog usb?)
En wat is het betere van (nieuwere) andere firmware ?
En kan ik ook fotos versturen via Infrarood? naar een andere mobiel/palm etc met IR? zo ja! hoe?
iemand pleaze een antwoord? op alle vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Telefoon nu ook, heb alleen een vaag probleem.
Alleen als de batterij vrijwel volledig vol is kan ik bellen, anders staat er 'beperkte service'... Dit terwijl dezelfde simkaart (T-Mobile) in mijn vorige telefoon (Siemens MT50) wél werkt. Weet iemand wat dit kan zijn? Toch niet T68i-achtige zaken neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook het "beperkte service" probleem, maar met een Orange kaart erin is dit over. Lijkt dus aan T-mobile te liggen. Heb hen een mailtje gestuurd en dit probleem voorgelegd. Ik krijg nu een nieuwe sim en hoop dat het daarmee over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Mwa dat heb ik ook die "beperkte service" , volgens mij is dit een combinatie van E700 en T-Mobile simkaart want met een vodafone sim werkt ie wel. Al moet ik zeggen dat dit niet vaak voorkomt (1 keer in de week). Een reboot zorgt vrijwel altijd weer voor volle bereikbaarheid, althans bij mij iig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
De t-mobile versie van deze telefoon is dus echt overal en overal uitverkocht, niet normaal.

Ik wacht nu al 3 weken!

Iemand hem nog gespot ???

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op 19 november 2003 @ 16:59:
De t-mobile versie van deze telefoon is dus echt overal en overal uitverkocht, niet normaal.

Ik wacht nu al 3 weken!

Iemand hem nog gespot ???
Dat is niets 3 weken ik heb er 8 weken opgewacht!!

Heeft iemand ook nog wat antwoorden op mijn vragen???? :?

Heb ook een T-mobile abo maar geen last van "beperkte service"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Biaco - Tuesday 18 November 2003 23:24

Nou ik las dit op een ander forum en heb het uit geprobeerd, hebben jullie dit ook???

Ik heb hem niet ge-unlocked en heb een abo van T-mobile. Echt vreemd wat is dit?????

Ik las op een ander forum dat de telefoon bij dit menu SMSdiensten (9) -> Beltonen & Logos (3) -> Beltonen (1) Gaat rebooten. Na dat ik zelf naar dit menu ben gegaan kwam ik erachter dat dat ook bij mij gebeurde. Ik heb een ge-unlockte telefoon van T-mobile met een T-mobile abonnement. Er zijn dus nog meer mensen die hier last van hebben, maar hebben mensen die geen T-mobile versie hier ook last van?

Biaco wijzigde dit bericht 18-11-2003 23:29 (15%)

zich gaat verdubbelen of zelfs nog iets meer als verdubbelen ??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Hironshy schreef op 19 november 2003 @ 16:56:
Mwa dat heb ik ook die "beperkte service" , volgens mij is dit een combinatie van E700 en T-Mobile simkaart want met een vodafone sim werkt ie wel. Al moet ik zeggen dat dit niet vaak voorkomt (1 keer in de week). Een reboot zorgt vrijwel altijd weer voor volle bereikbaarheid, althans bij mij iig. :P
Hmm, net T-Mobile gebeld... Ze hadden nog nooit van dit probleem gehoord :?
Na ja, telefoon maar terug gestuurd: op hoop van zegen. Misschien krijg ik wel een nieuwe revisie terug ofzo, dit was iig ernstig jammer.

Samsung :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DouweGNL schreef op 19 november 2003 @ 19:03:
[...]
Hmm, net T-Mobile gebeld... Ze hadden nog nooit van dit probleem gehoord :?
Na ja, telefoon maar terug gestuurd: op hoop van zegen. Misschien krijg ik wel een nieuwe revisie terug ofzo, dit was iig ernstig jammer.

Samsung :r
Ik heb dus exact het zelfde probleem icm T-Mobile.
Met mijn Vodafone chip heb ik dit niet.
Heb T-Mobile er over gebeld en die zeiden mij ook van het is geen algemeen probleem. Ik heb dus me heilige E700 ter reparatie opgestuurd, en waarschijnlijk nog voor niks ook :(
Kunnen de mensen met het zelfde "Beperkte Service" probleem ook Tmobile niet even bellen, misschien dat ze wat kunnen regelen wat betreft ontbinding van contract >:)
Koop ik een nieuwe telefoon, bel ik nu met me oude Nokia 8310 :(

T-Mobile :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:03:
[...]

De tekst kan zelfs uit, hoewel je dan ook je klok kwijt bent, maar die staat ook aan de buitenkant.
dus als je die klok uit zet dan ben je de klok en het operatorlogo kwijt aan de binnenkant?? bedoel je dat?? dus geen text door het plaatje of afbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke waarden zijn nou de goede want de revieuw van blazer zegt dat de spreektijd 5,5 uur is en de standby 290 min en de revieuw van -d-jay zegt dat de spreektijd 3 uur is en de standby 230 min. dat scheeld nogal wat. welke is nou de goede of weet niemand nou precies de goede waarden van de e 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:28:
welke waarden zijn nou de goede want de revieuw van blazer zegt dat de spreektijd 5,5 uur is en de standby 290 min en de revieuw van -d-jay zegt dat de spreektijd 3 uur is en de standby 230 min. dat scheeld nogal wat. welke is nou de goede of weet niemand nou precies de goede waarden van de e 700.
mocht je er iets aan hebben: ik haal nu zo'n 36 uur...met behoorlijk gebruik....is me eigenlijk een beetje te weinig...

heb ik zelf ook een vraag:

Ik heb (uiteraard) een E700...nu heb ik daar een Acer N10 PDA bij gekocht, en nou zou ik zo graag gaan internetten...heb een Orange 30 abo....share ingeschakeld, werkt ook op de telefoon....kan ook via het infrapoortje gegevens over en weer sturen naar m'n desktop, maar als ik het programma 'intenet access' van orange start, zien zowel m'n PDA als m'n desktop de telefoon niet...iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:00
Hironshy schreef op 19 november 2003 @ 16:56:
hmm bij mij komt dit (tot nu toe) alleen voor als ik de telefoon aan het opladen ben of net heb opgeladen..
het is trouwens alleen uitgaand bellen, want je kan echter wel gebeld worden en smsjes ontvangen. weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:28:
De goede waarde hangen natuurlijk heel erg van het gebruik af. Ik heb de spreektijd / standbytijd die in de startpost staan stonden van de NL Samsung site.

Ik heb "Spreektijd maximaal 5,5 uur en Standby-tijd maximaal 290 uur ", maar uit de startpost verwijderd, omdat dat dus heel erg van het gebruik af hangt. :)
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:18:
[...]

dus als je die klok uit zet dan ben je de klok en het operatorlogo kwijt aan de binnenkant?? bedoel je dat?? dus geen text door het plaatje of afbeelding
Ja, je kan bij de (achtergrond) instellingen van het interne display de tekst aan en uitzetten. Als je de tekst uitzet, zie je helemaal geen tekst meer op je achtergrond, dus ook geen klok oid.

[ Voor 26% gewijzigd door Joni op 19-11-2003 19:48 . Reden: reply op kwajongen added ]

Verwijderd

ik heb nu eindelijk mijn samsung e700 ben zo blij als een kind :9
hij kwam gisteren binnen en nix te klagen :9~
altans alles doet het wel en ik heb me mms ook geactiveerd ik kan ze ook goed sturen enz enz maar als ik dan een foto naar me mail adres wil sturen krijg ik em maar niet binnenen hoe zou dat komen volgens jullie hebben jullie dit probleem ook???

ps: ik kan ze nog niet verzenden via irda want me pc is in de maak dus wilde het alvast via mms doen.) :X

Verwijderd

kheb net gebeld naar orange en die vertelde mij dat je geen mms kunt verzenden naar mail adress dat is dus vet balen :'( zeker als als je pc in de reparatie is en je irda adapter niet kan aansluiten op een andere pc omdat ik nu op een pc zit die niet van mij is en windows 95 laag dus en daar kan die sweex irda niet op en ben toch benieuwd hoe de foto's eruit zien op de computer dus wil iemand me dan een mailtje sturen met z'n gsm nummer en dat ik dan 1 mmsje stuur en die die persooon dan even naar me mail adres wil sturen

alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 14:21:
kheb net gebeld naar orange en die vertelde mij dat je geen mms kunt verzenden naar mail adress dat is dus vet balen :'( zeker als als je pc in de reparatie is en je irda adapter niet kan aansluiten op een andere pc omdat ik nu op een pc zit die niet van mij is en windows 95 laag dus en daar kan die sweex irda niet op en ben toch benieuwd hoe de foto's eruit zien op de computer dus wil iemand me dan een mailtje sturen met z'n gsm nummer en dat ik dan 1 mmsje stuur en die die persooon dan even naar me mail adres wil sturen

alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
>:) Dit werkt wel met T-zones >:)

Verwijderd

O ja voor degene die op zoek zijn naar een datakabel...

Op www.prijzenstunter.nl staat er één voor 7,50. Tis geen originele van Samsung en hij is ook niet usb maar serieel... Maar ja voor 7,50 ga ik niet moeilijk lopen doen...

By the way...ze staan ook op de HCC Dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 17:51

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Afgelopen vrijdag een e700 besteld bij t-mobile site voor 0,- euro :) :) bij 2-jarig 300 abbo.
vandaag binnengekregen werkt als een trein.. enige grote nadeel is dat er geen datakabel bij zit. helaas helaas werkt mijn v-200 datakabel niet. toch ffkes geprobeerd :)
ff wachten nog op nummer portering en mijn v-200 kan de verkoop in :)

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 19:15:
[...]

Ik heb dus exact het zelfde probleem icm T-Mobile.
Met mijn Vodafone chip heb ik dit niet.
Heb T-Mobile er over gebeld en die zeiden mij ook van het is geen algemeen probleem. Ik heb dus me heilige E700 ter reparatie opgestuurd, en waarschijnlijk nog voor niks ook :(
Kunnen de mensen met het zelfde "Beperkte Service" probleem ook Tmobile niet even bellen, misschien dat ze wat kunnen regelen wat betreft ontbinding van contract >:)
Koop ik een nieuwe telefoon, bel ik nu met me oude Nokia 8310 :(

T-Mobile :r
Iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah eindelijk een oplossing gevonden :Y)

omdat mijn pc nog in de maak is heb ik bed8 omdat mijn zus een oude gsm heeft zonder mms verstuurde ik daar een mmsje naar en dan staat er bij haar om te bekijken surf je naar blablabla doet er niet toe maar zo kan ik ze toch op internet krijgen en de kwaliteit is perfect :9 :9~ :9 :9~

oordeel zelf maar: http://mmcp.mms.t-mobile.nl/mmcp/GetImage?part=0;3416

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 18:17:

Op www.prijzenstunter.nl staat er één voor 7,50. Tis geen originele van Samsung en hij is ook niet usb maar serieel... Maar ja voor 7,50 ga ik niet moeilijk lopen doen...

Iemand al die dit kabeltje heeft? Werkt hij goed?

De prijs van 7,50 is leuk, de verzendkosten van 5 euro minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh hoezo zie je nix je hoort een plaatje te zien bij mij werk ie wel.
hebben meerdere dit probleem??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ik toch online ben heb ik een vraagje waar kan ik een hoesje voor de e700 kopen online.
en heeft iemand al zo een hoesje en is het handig?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
hey kan iemand effe die unlockcode voor T-mobile hier posten voor samsung e700, ik weet wel dat hij hier eerder is gepost maar ik kon het niet weer terug vinden, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff nog 1 vraag voor vandaag : mijn samsung had ik vanochtend helemaal opgeladen maar hij is nu al helemaal leeg hij valt uit :(

hoort dat zo want ik gebruik hem heeeeeeel veel en heeeeeel veeeel foto's maak ik ermee dus mishien ligt het daar wel aan

wie heeft nog meer dit probleem? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een Datakabel binnen, easy-studio gedownload van Samsung site, echter geen communicatie met de telefoon. |:(

Het gaat om een Samsung data link cable, model PCB093LBE / RT1W716ZS.

Heeft er iemand ervaring met :MA-620 Softwarepakket met USB Infrarood adapter.
Dit zou wel werken.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Weet iemand of er al 'fansites' zijn voor de E700 zoals er destijds mobile-universe.org was voor de T100...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe poginng probeer deze eens.

file:///C:/WINDOWS/Profiles/joyce/Desktop/samsung%20e700%20foto's/snoet2.jpg

als het niet werkt weet iemand anders dan hoe het wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 10:26
je verwijst nu naar een LOKAAL bestand wat de rest NIET kan zien :)

wat je moet doen is het betreffende bestand uploaden naar webspace die je van je provider gekregen heb

en als je bestand op de webspace heb staan die url hier neerzetten :)

tis ff heel beknopt maar met wat zoekwerk kom je er wel achter...

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De code om te unlocken is *2767*688#. Ik heb op Ebay een tasje gekocht voor de E700, ik zag dat er nog op staan. Kost 6 euro en dan 2 euro verzendkosten. Het tasje is van echt leer en past perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) he thnx ik zal meteen gaan kijken want ik kan ze ook bij t for telecom kopen maar dat kost wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey zenga 13 welk trefwoord had jij ingetoetst dan want ik kan em niet vinden hoor op ebay |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSNAKE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 18:17:

Hier werkt die kabel niet :(. Telefoon begint op te laden :? zelfs als de kabel niet in de comp zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireSNAKE schreef op 22 november 2003 @ 13:49:
[...]

Hier werkt die kabel niet :(. Telefoon begint op te laden :? zelfs als de kabel niet in de comp zit...
Vaag... 8)7 Dan toch maar wachten op de originele datakabel. Iemand die 'm al heeft of enig idee heeft wanneer ie nou echt uit komt? :?
Kheb geruchten gehoord over december.... Zit nu al meer dan een maand te wachten op dat ding :( Bij T for Telecom blijven ze maar volhouden dat ie toch echt volgende week moet komen... grrr...
Anyway, thanks for the reply FireSNAKE... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Samsunglover, ik heb gewoon gezocht op E700. Hij staat er nog steeds op.. Laat me ff weten als je hem echt niet kunt vinden, dan geef ik je het emailadres van die zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou wel fijn zijn zenga13 maar kan ik hem dan ook online bestellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Samsunglover, dit is hun internetsite: http://www.telecomtelecom.nl/
Hij kost daar €7,50, dus dat is iets duurder dan op Ebay. Hoe het op hun site met verzendkosten zit weet ik niet, dan moet je maar even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die E700 nu moet ik ook betalen als ik die snowbal enzo wil spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die staan al op je GSM, dus daar hoef je niet meer voor te betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ben er geweest maar ik zie dat dat hoesje precies hetzelfde eruit ziet als die van de c100 of is dat niet de juiste foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De foto's die erbij staan kloppen niet, maar ik heb er ook eentje bij hen besteld en het is toch echt een E700 hoesje wat ik heb ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,
ff een vraagje over de samsung e700: kun je ook iets opnemen (dus inspreken) en dat als beltoon zetten? want je kunt wel bij een mms-bericht iets inspreken en erbij sturen, maar ik weet niet of je dat ook op kunt slaan bij beltonen.
Alvast tnx! xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op 21 november 2003 @ 19:25:
hey kan iemand effe die unlockcode voor T-mobile hier posten voor samsung e700, ik weet wel dat hij hier eerder is gepost maar ik kon het niet weer terug vinden, alvast bedankt
Ik heb hem al een keer gepost, maar vooruit, om jou heel wat zoekwerk te besparen:

*2767*688#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 15:58:
[...]

Vaag... 8)7 Dan toch maar wachten op de originele datakabel. Iemand die 'm al heeft of enig idee heeft wanneer ie nou echt uit komt? :?
Kheb geruchten gehoord over december.... Zit nu al meer dan een maand te wachten op dat ding :( Bij T for Telecom blijven ze maar volhouden dat ie toch echt volgende week moet komen... grrr...
Anyway, thanks for the reply FireSNAKE... :)
Ik heb hier een Originele samsung Datakabel binnen, easy-studio gedownload van Samsung site.
Echter geen communicatie met de telefoon.

Het gaat om een Samsung data link cable, model PCB093LBE / RT1W716ZS.

Werkt dus niet !! O-)

Iemand wel ervaring met een datakabel ?

Dit zou wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Dit zou wel werken.
Ik heb de MA-600, deze is niet usb, maar serieel en deze werkt bij mij perfect. Eerst wat drivers geinstalleerd en daarna kon ik meteen foto's en ringtones naar en van m'n telefoon halen m.b.v. EasyStudio 1.0.0.1.
Omdat het een infrarood adapter is kan ik er helaas geen firmware mee flashen, dus ik ga waarschijnlijk alsnog een datakabel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Weet iemand waar je games voor de E700 kan krijgen? Ik krijg trouwens een nieuwe t-mobile sim omdat ik nog een ben kaart heb. Omdat ik Onberkte service op het scherm krijg. Hebben mensen hier ook last van na een nieuwe sim van T-mobile????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik wil dus bestanden(foto's, games en ringtones) naar mijn e700 sturen vanaf mijn pc en andersom. Nou wilde ik dus weten of er speciale irda usb adapters nodig zijn om dit te kunnen doen zo niet dan wilde ik een Matrix Infrarood Module USB extern halen(+- 20 euro). (iemand hier al ervaring mee?)
En als iemand anders al een irda usb adapter heeft voor zijn e700 die perfect werkt wil ik graag weten welke dat is( niet te duur :-))
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de e700 nu 2 weken en bevalt me echt prima nog geen enkel probleem ondervonden
behalve dan dat ik eigenlijk bluetooth wel handig had gevonden:(

ik maak verbinding met mijn computer dmv sitecom irda werkt helemaal perfect op de e700

ik wil alleen weten hoe ik java spellen op mijn foon kan zetten dat is het enige wat me niet lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 20:58:
Ik heb de e700 nu 2 weken en bevalt me echt prima nog geen enkel probleem ondervonden
behalve dan dat ik eigenlijk bluetooth wel handig had gevonden:(

ik maak verbinding met mijn computer dmv sitecom irda werkt helemaal perfect op de e700

ik wil alleen weten hoe ik java spellen op mijn foon kan zetten dat is het enige wat me niet lukt :)
owkej :-) , waar heb je die sitecom irda besteld en hoeveel kost deze adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem gekocht bij dixons

70 euro :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Biaco - Wednesday 19 November 2003 17:27

Door Biaco - Tuesday 18 November 2003 23:24

Nou ik las dit op een ander forum en heb het uit geprobeerd, hebben jullie dit ook???

Biaco wijzigde dit bericht 18-11-2003 23:29 (15%)

Biaco wijzigde dit bericht 19-11-2003 18:34 (17%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd ik heb een orange free 30 abbo en die van mij is ook geunlockt want alle simkaarten van alle providers passen erin vreemd :?
maar heb er geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even een vraag: is er een speciaal soort gel ofzo waarmee ik me beeldschermen en me lens kan schoonmaken en zo ja waar kan ik die kopen en hoe duur is die ?

gr samsunglover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, ik heb geregeld dat de mijne foto's maakt in me broekzak.
is er een mogelijkheid om de externe knoppen uit te zetten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 10:27

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 15:23:
nog even een vraag: is er een speciaal soort gel ofzo waarmee ik me beeldschermen en me lens kan schoonmaken en zo ja waar kan ik die kopen en hoe duur is die ?

gr samsunglover
Displex, werkt goed. Kan je kopen bij volgens mij elke gsm shop. Anders op de markt bij zo'n gsm fake hoesjes verkoper.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halfords verkoopt die displex ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek eigenllijk zo'n hoesje verticaal waar je de samsung e700 zo van bovenaf insteekt, iemand een idee waar je die krijgt?
en is dat fotocameratje erg snel vuil? en hoe bevallen de display's t.o.v. de s300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 10:19:

Biaco wijzigde dit bericht 19-11-2003 18:34 (17%)
Ik heb dat rariteitje ook ontdekt en denk ook dat er bij uitgaande gesprekken dubbel zoveel tijd komt te staan
2 vrienden van mij die ook in het bezit zijn van deze telefoon hebben dit ook al dus wees niet bang dat je ver over je bidget gaat :)
ik wil alleen toch nog even mijn rekening zien aan het eind van de maand voor de zekerheid B)

En nog wat:
weet iemand hoe je spelletjes op je e700 zet via irda en of datakabel
want in de mappenstructuur van mijn telefoon staat games niet bij dus kan ik er ook geen spellen op zetten

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 19:58:
[...]

En nog wat:
weet iemand hoe je spelletjes op je e700 zet via irda en of datakabel
want in de mappenstructuur van mijn telefoon staat games niet bij dus kan ik er ook geen spellen op zetten
Je kan JAVA midlets niet op je telefoon zetten via een datakabel / IrDA. Dat moet via WAP. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joni op 24-11-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das dan mooi klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij siemens is daar een speciale early-bird flash voor (ontwerpers software) waarmee zoiets wel kan.

En p.s. maakt een ben simkaart iets uit? die gebruik ik ook nog, en krijg dalijk m'n e700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook gekocht, alleen nu zit ik met de vraag

Wie heeft een foto van het toestel van Tmobile dus waar het logo op staat enzo
Ben ik benieuwd naar, Ik heb hem los gekocht:)

Dus heeft iemand een fotoe ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep geen fotow maar. Op de T-mobile e700 staat T-mobile op de voorkant en een T-zones logo onder de Wap knop.

Ik dacht dat deze versies Alleen verkocht mochten worden met abbo, stond ook op de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Ik vind het een prima toestel.
Heb wel wat problemen en vroeg me af of jullie dat ook hebben (of gehad)

Ik heb de T-Mobile versie en als ik op de Tzones knop duw dan springt de browser aan en maakt de telefoon contact met GPRS en na een minuut of twee: "Netwerkfout"....... iemand een idee?

Ik ben bij Tzones aangemeld en mms versturen gaat goed (behalve als ze groter zijn dan 50k want dan komen ze bij niemand aan)

Opnieuw aanmelden heeft geen zin, telefoon uit en aanzetten helpt ook niet.

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Bazer schreef op 25 november 2003 @ 00:06:

Ik ben bij Tzones aangemeld en mms versturen gaat goed (behalve als ze groter zijn dan 50k want dan komen ze bij niemand aan)
Ik kon een MMS sturen van 79kb (van T-Mobile naar T-Mobile). Dus waarom het bij jou niet werkt is mij een vraag. :?

[ Voor 37% gewijzigd door Hironshy op 25-11-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Hironshy schreef op 25 november 2003 @ 00:11:
Ik kon een MMS sturen van 79kb (van T-Mobile naar T-Mobile). Dus waarom het bij jou niet werkt is mij een vraag. :?
Dat het kan is leuk, maar waarom zou je daar in godsnaam 1 euro voor willen betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 15:51:
Hello,
ff een vraagje over de samsung e700: kun je ook iets opnemen (dus inspreken) en dat als beltoon zetten? want je kunt wel bij een mms-bericht iets inspreken en erbij sturen, maar ik weet niet of je dat ook op kunt slaan bij beltonen.
Alvast tnx! xxx
Kan iemand hier plz ff antwoord op geven? :? tnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 14:49:
[...]

Kan iemand hier plz ff antwoord op geven? :? tnx!!
nop dat kan helaas niet tenminste zover ik nu weet bij een mms verturen kan je wel wat inspreken maar helaas kan je nix inspreken en als beltoon gebruiken maar wat ik eens ga proberen is met je microfoon op je pc wat inspreken met dat standaart programma en dan de naam veranderen naar mmf en dan via infrrood verzenden naar me phone mischien werk et O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 14:58:
[...]
maar wat ik eens ga proberen is met je microfoon op je pc wat inspreken met dat standaart programma en dan de naam veranderen naar mmf en dan via infrrood verzenden naar me phone mischien werk et O-)
Kan je met vrij veel zekerheid garanderen dat dit niet gaat werken :)

Denk jij dat je met een programma geschreven om bepaalde bestanden te lezen, opeens inhoudelijk totaal andere bestanden kan lezen, alleen omdat ze door naamverandering toevallig dezelfde extentie hebben gekregen? LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 14:58:
[...]

nop dat kan helaas niet tenminste zover ik nu weet bij een mms verturen kan je wel wat inspreken maar helaas kan je nix inspreken en als beltoon gebruiken maar wat ik eens ga proberen is met je microfoon op je pc wat inspreken met dat standaart programma en dan de naam veranderen naar mmf en dan via infrrood verzenden naar me phone mischien werk et O-)
dat denk ik niet. wat je wel kan doen is die tekst opslaan als midi en dan naar telefoonzenden. dat moet wel werken. je kan hem ook nog ombouwen van midi naar mmf, dan word de kwaliteit beter, maar ik denk dat je dan alleen maat vage geluidjes krijgt (soort van zoemende vlieg) ipv je stem.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.