Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.452 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

Dat is geinig jongens http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/los/lgg7100.htm tis net de e715..met flits dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 14:47
maar wel uglyyyyyyyyyy

I was born intelligent - education ruined me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistaoutlaw
btw bij mij klinken mmf files 10x beter dan midi files, die zijn veel zachter... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hennie-M schreef op 08 november 2003 @ 15:24:
[...]

Wacht dan eventjes tot de Sony Ericsson z600 uit is.

En vergelijk die 2 toestellen! (interface van de z600 is gelijk aan die van een T610 en de meeste telefoonwinkels hebben al een dummie van de z600 dus kun je het gewicht en afmetingen bekijken :)
Ik vind persoonlijk de z600 veelste lomp, en vind hem niet echt mooi. :r
Moet je maar eens kijken op http://www.samsunghandphones.com/E700.htm
wordt de e700 en de z600 met elkaar vergeleken. De e700 komt er goed uit!!
En ben btw al helemaal smoor op de e700 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk het extern display continu aan te laten zijn ? zodat je continu je acculading en netwerkstatus ziet ?

Hoe krijg ik de screensaver met bolletjes op extern display ?

- Samsung E-700 - Orange Free 30 2jr. -

sorry post had hier moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om ringtones en plaatjes via infrarood van de ene naar de andere E700 te sturen?
Het lukte mij vandaag niet, omdat ik hier geen optie in het menu voor kon vinden. Ik heb trouwens de T-mobile versie.
Kan iemand mij hiermee helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er trouwens iemand wanneer de Datakabel nu eindelijk in Nederland te verkrijgen is?
Ik heb laatst al naar Belcompany gemaild, maar nog geen bericht terug gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:51:
Is het mogelijk om ringtones en plaatjes via infrarood van de ene naar de andere E700 te sturen?
Het lukte mij vandaag niet, omdat ik hier geen optie in het menu voor kon vinden. Ik heb trouwens de T-mobile versie.
Kan iemand mij hiermee helpen????
Ik heb de gewone versie, maar daar zit de optie ook niet... erg jammer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:36:
Is het mogelijk het extern display continu aan te laten zijn ? zodat je continu je acculading en netwerkstatus ziet ?
Hoe krijg ik de screensaver met bolletjes op extern display ?
Continue kan niet met de huidige softwareversie, misschien later ...
Screensaver met bolletjes : Tel.instel. [4] > Display [2] > Extern display [5] > Lampje [3] > Verlichting type 2 [3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik foto's maak in een donkere omgeveing of van een beeldscherm (PC, TV, enz.) krijg ik wel een scherp beeld, maar lichte en donkere strepen over het beeld. :? Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 22:03:
Als ik foto's maak in een donkere omgeveing of van een beeldscherm (PC, TV, enz.) krijg ik wel een scherp beeld, maar lichte en donkere strepen over het beeld. :? Meer mensen hier last van?
Dat is vrijnormaal met digitale camera's, dat komt door dat de refreshrate van de tv en die van de camera verschilllen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi Mensjes,

zijn de ringtones ook weer weg te halen (deleten)??

gagroet ferry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 22:31:
hoi Mensjes,

gagroet ferry
volgens mij met de pc software maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:52:
Weet er trouwens iemand wanneer de Datakabel nu eindelijk in Nederland te verkrijgen is?
ja dat wil ik ook graag weten..

[ Voor 38% gewijzigd door Rody op 10-11-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi Mensjes,

gagroet ferry!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 10 november 2003 @ 22:38:
[...]

volgens mij met de pc software maar dat weet ik niet zeker.

[...]

ja dat wil ik ook graag weten..
Je kunt de belmelodien als volgt verwijderen:

Menu [7] (funbox) Menu [2] (mediabox) Menu [3] (melodien) Menu [2] melodien [opties] > [3] (wissen)

- Samsung E-700 - Orange Free 30 2Jr. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid fotocamera [geluid sluiter] uitschakelen ?

Is het mogelijk het geluid van de camera [geluid sluiter] uit te schakelen.

Er is alleen een keuze-mogelijkheid tussen [klik] en [volle geluid]

Wie kent er een truc voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:-( Mijn Samsung (T-Mobile versie) doet nu echt gek!!

Hij gaf aan dat ik een beperkte service zou hebben (T-Mobile), dus even aan en uitgezet... en toen bleef die maar zoeken, dus accu losgehaald en gekeken of de sim nog goed zat en nog maar weer een keer proberen... maar nee hoor hij blijft eerst een hele lange tijd zoeken naar een netwerk en uiteindelijk geeft ie beperkte service, zonder een netwerk!!

Heb uiteraard al even gekeken of het aan T-Mobile ligt maar dat is het probleem niet.

Iemand anders dit probleem?? En zo ja, hoe op te lossen???

Edit: de aanhouder wint, nogmaals aan en uitgezet en hij doet het weer! Maar hoop dat dit niet vaker gaat gebeuren! :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Heb je toevallig een oude simkaart (bijv. nog van ben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 10 november 2003 @ 23:57:
Heb je toevallig een oude simkaart (bijv. nog van ben?)
Uh ja! Zou dat het probleem zijn?? En zo ja, dan een nieuwe aanvragen bij T-Mobile?

Of moet ik zowel een nieuwe simkaart regelen en tevens mijn toestel terugsturen aan de web-dealer???

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb me helemaal suf gezocht in dit forum, maar kan niet echt een antwoord op mij vraag vinden...dus ik hoop dat iemand hier me kan helpen.

Als ik een colour wallpaper, annimatie of ringtone van het internet heb gehaald (via wap) dan kan ik deze niet doorsturen naar iemand anders via mms. Ik krijg de melding "drm afbeelding versturen niet mogelijk".
Ik heb in het forum wel gevonden dat drm voor "digital rights management" staat, en ik neem aan dat dit een soort copy right beveiliging is, maar een vriendin van me kan deze zelfde plaatjes wel naar mij sturen....?
(Ik heb de Samsung E700 met een Orange abonnement en zij heeft een Nokia 3510i ook met een Orange abonnement.)

Ligt dit aan de Samsung E700 of is er een instelling waarmee je het kan veranderen of kan echt helemaal niemand hier plaatjes versturen met zijn Samsung E700 (op de standaardplaatjes en zelfgemaakte foto's na dan...)?

Nog een klein vraagje...ik ben ook een beetje aan het zoeken naar ringtones, heb al een aantal leuke pagina's gevonden. Kan de Samsung E700 alleen .mmf bestanden afspelen (had een midi ringtone besteld, maar deze kon hij niet openen)? En wat is nou eigenlijk het verschil tussen de kwaliteit van midi en mmf?

Hoop dat iemand wat antwoorden voor me heeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzz, er staat dat ik een MMS bericht heb, wil ik die gaan ophalen krijg ik een "netwerk niet beschikbaar" fout :{

Dit schiet niet echt op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je wel eerst aangemeld bij je provider? Die moet het namelijk even voor je activeren. Ik kreeg daarna ook een sms-je (van Orange) waarmee alle instellingen meteen goed worden gezet. Dan nog even je telefoon aan en uit zetten....en dan lukt het als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 09:44:
Heb je je wel eerst aangemeld bij je provider? Die moet het namelijk even voor je activeren. Ik kreeg daarna ook een sms-je (van Orange) waarmee alle instellingen meteen goed worden gezet. Dan nog even je telefoon aan en uit zetten....en dan lukt het als het goed is!
Ik heb me aangemeld via de t-mobile site, dan krijg je weer een smsje dat je een sms terug moet sturen. en dit mislukt. geen idee waarom.

Als ik de instellingen die er nu staan bekijk zijn die wle gewoon goed.
MMS versturen gaat wel. hoewel gprs verbinding krijgen nog weleens bokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 03-09 19:43
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 08:35:
Vraagje, ik heb me helemaal suf gezocht in dit forum, maar kan niet echt een antwoord op mij vraag vinden...dus ik hoop dat iemand hier me kan helpen

Ligt dit aan de Samsung E700 of is er een instelling waarmee je het kan veranderen of kan echt helemaal niemand hier plaatjes versturen met zijn Samsung E700 (op de standaardplaatjes en zelfgemaakte foto's na dan...)?
Waarschijnlijk ondersteund de samsung E700 wel drm en de 3510i niet, zodat de 3510i de gebruiker vrijlaat te versturen wat hij maar wil. Ook Nokia heeft een soort copybeveiliging, als ik met de Noka 3100 een Nokia ringtone wil versturen krijg ik ook een dergelijk melding. Kun je dus niet aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 22:50:
Geluid fotocamera [geluid sluiter] uitschakelen ?

Is het mogelijk het geluid van de camera [geluid sluiter] uit te schakelen.

Er is alleen een keuze-mogelijkheid tussen [klik] en [volle geluid]

Wie kent er een truc voor.
je vinger op de luidspreker houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:52:
dit kreeg ik van samsung

De data kit voor de SGH-E700 is momenteel niet leverbaar, maar zal dat zeer binnenkort wel zijn. Overigens zijn de data kits van de SGH-E700 en de SGH-S500 compatible, dus u kunt er ook voor kiezen deze aan te schaffen. Het artikelnummer van deze data kit is PCB133LBEC/STD.

is er iemand die die s500 kit gebruikt op zijn e700??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 23:58:
[...]

Uh ja! Zou dat het probleem zijn?? En zo ja, dan een nieuwe aanvragen bij T-Mobile?

Of moet ik zowel een nieuwe simkaart regelen en tevens mijn toestel terugsturen aan de web-dealer???
Weet iemand misschien al meer over hoe of wat met een T-Mobile toestel en een BEN sim-kaart???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb net met zowel Orange als Samsung gebeld.
Ik krijg dus bij het toevoegen van een gedownload plaatje de melding "drm afbeelding toevoegen niet mogelijk"...volgens Orange is dit inmiddels een bekend probleem maar zij zeggen echter dat het probleem bij Samsung ligt.

Daarna dus Samsung gebeld. Medewerker die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat de Samsung E700 inderdaad beveiligd is voor het versturen van dergelijke plaatjes!?
Ik vroeg wat dan eigenlijk het nut was van de optie mms-en...hij vond het ook raar en ging het toch nog even navragen. Bleek toch echt zo te zijn, je kan alleen de standaard plaatjes versturen. En ook de plaatjes die je van de Samsung Fun Club pagina kan downloaden.
Wat echter wel kan is de plaatjes van iemand anders ontvangen en deze dan doorsturen.

Ik vind het maar een raar verhaal....ben heel erg benieuwd wat jullie reactie hierop is en jullie ervaringen met het ontvangen en versturen van mms afbeeldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder vermeld is de unlockcode voor de simlock van de T-mobile versie: *2767*688#

Zijn er mensen die deze code hebben gebruikt? En hebben zij hierdoor problemen ondervonden (bepaalde applicaties die niet meer werkten bijvoorbeeld)? Als de code nare 'bijverschijnselen' tot gevolg heeft gebruik ik hem namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 15:01:
Zoals eerder vermeld is de unlockcode voor de simlock van de T-mobile versie: *2767*688#

Zijn er mensen die deze code hebben gebruikt? En hebben zij hierdoor problemen ondervonden (bepaalde applicaties die niet meer werkten bijvoorbeeld)? Als de code nare 'bijverschijnselen' tot gevolg heeft gebruik ik hem namelijk niet.
Heb 'm al een paar weken geleden unlocked. Tot nu toe geen echte noemenswaardige problemen. Het enige 'probleem' is dat je in het menu 9.3 beltonen kiest de telefoon uitvalt en vanzelf weer opstart (overigens zonder pin in te voeren)
Dit schijnt aan T-mobile zelf te liggen.
Je kun overigens ook gewoon beltonen downloaden als je in het hoofdscherm het muzieknootje kiest...

Vergeet niet dat als je unlockt je notities en instellingen weer op default worden gezet... (erg handig als je een afspraakje hebt gepland met een leuke meid waarvan je het nummer niet hebt |:(

Maar goed zoals ik al zei, geen noemenswaardige problemen na het unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang is de stand-by van de E700 ongeveer?
En kom niet af met de 230u die op de site staat! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 17:06:
[...]

Heb 'm al een paar weken geleden unlocked. Tot nu toe geen echte noemenswaardige problemen. Het enige 'probleem' is dat je in het menu 9.3 beltonen kiest de telefoon uitvalt en vanzelf weer opstart (overigens zonder pin in te voeren)
Dit schijnt aan T-mobile zelf te liggen.
Je kun overigens ook gewoon beltonen downloaden als je in het hoofdscherm het muzieknootje kiest...

Vergeet niet dat als je unlockt je notities en instellingen weer op default worden gezet... (erg handig als je een afspraakje hebt gepland met een leuke meid waarvan je het nummer niet hebt |:(

Maar goed zoals ik al zei, geen noemenswaardige problemen na het unlocken :)
Ik heb helemaal geen menu 9, alleen menu 1 t/m 8. Wat is menu 9.3 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een apart topic voor T-mobile gebruikers.....? Het gaat hier bijna alleen nog maar over unlocken. Mensen die op zoek zijn naar iets speciaals moeten eerst 58 pagina's doorspitten om te kijken of het al niet ergens staat (anders krijgen ze commentaar dat ze eerst zelf moeten zoeken), maar om dan tig keer hetzelfde te moeten lezen....? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcovliet:

"Ik heb helemaal geen menu 9, alleen menu 1 t/m 8. Wat is menu 9.3 dan?"

Vreemd :?

Onder menu 9 heb ik de smsdiensten van T-Mobile...
9.1 Nieuws en Sport
9.2 Entertainment
9.3 Beltonen en Logos

Heb je misschien een oude sim-kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 18:23:
Misschien een apart topic voor T-mobile gebruikers.....?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeieavond

ik heb alles doorgelezen maar er staat niet echt wat ik wilde weten

ik heb gelezen over het uploaden van fotos en ringtones van en naar je pc. Maar hoe zit het met java-spelletjes? Die zijn namelijk te downloaden op het net, maar kan iemand mij zo vertellen of ik die dan ook kan sturen naar mijn telefoon. Dan weet ik ook of ik eventueel zo'n datakabel of Irda-ding aan ga schaffen.

En wat betreft dat firmware, wat is dat flashen wat eerder besproken werd? en is deze firmware update inmiddels al ergens beschikbaar?

met vriendelijke groet,

Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 18:59:
Marcovliet:

"Ik heb helemaal geen menu 9, alleen menu 1 t/m 8. Wat is menu 9.3 dan?"

Vreemd :?

Onder menu 9 heb ik de smsdiensten van T-Mobile...
9.1 Nieuws en Sport
9.2 Entertainment
9.3 Beltonen en Logos

Heb je misschien een oude sim-kaart?
Ik heb inderdaad een oude (Ben) kaart. Ik heb ook geen abo, maar gewoon prepaid.

Zijn er nog meer t-mobile-versie eigenaren hier? hebben jullie wel of geen menu 9?
Wel raar dat hier verschillen tussen zitten.

Maar die Beltonen en Logos, zijn dat polyphone ringtones en kleurenwallpapers? Die kun je toch niet via smsdiensten krijgen, alleen via wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 21:48:
Goeieavond

ik heb alles doorgelezen maar er staat niet echt wat ik wilde weten

ik heb gelezen over het uploaden van fotos en ringtones van en naar je pc. Maar hoe zit het met java-spelletjes? Die zijn namelijk te downloaden op het net, maar kan iemand mij zo vertellen of ik die dan ook kan sturen naar mijn telefoon. Dan weet ik ook of ik eventueel zo'n datakabel of Irda-ding aan ga schaffen.

En wat betreft dat firmware, wat is dat flashen wat eerder besproken werd? en is deze firmware update inmiddels al ergens beschikbaar?

met vriendelijke groet,

Michiel
De firmware update is nog niet beschikbaar, er is nog niet eens een bevestiging gekomen dat deze er ook daadwerkelijk komt.

Java-games kun je niet via een kabel of Irda naar je E700 zetten, alleen via Wap/GPRS. Je kunt via een kabel of Irda alleen foto's, plaatjes en ringtones naar je PC zetten en je kunt ook plaatjes en ringtones op de E700 zetten. Het programmaatje dat je hierbij nodig hebt staat in de openingspost genoemd, inclusief link.

Je zij dat je dit niet kon vinden, dit staat echter allemaal al in dit topic en in deel 1 van het E700 topic, volgende keer wat beter zoeken, het staat natuurlijk niet allemaal letterlijk voorgekauwd in 1 post!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zij dat je dit niet kon vinden, dit staat echter allemaal al in dit topic en in deel 1 van het E700 topic, volgende keer wat beter zoeken, het staat natuurlijk niet allemaal letterlijk voorgekauwd in 1 post!!!
ik had het over spelletjes.....de rest wist ik wel.......en om te laten zien dat ik dat al gelezen had, typte ik dat er ook maar ff bij, leek me wel handig.....maar je begreep me verkeerd dus was alles behalve handig

laterzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, net even met T-mobile gebeld, blijkbaar was mijn abbo nog niet geactiveerd. ze hadden mijn gegevens dus niet eens.... In de sim staat ingesteld dat je er 60 minuten mee kan bellen als een abbo niet geactiveerd is stopt het dus na die 60 minuten. Op die manier gaan mensen wel bellen waarna ze hun gegevens weer kunnen faxxen oid.

Dus daarom had ik geen gprs enz. Morgen aanvraag even naar ze toe faxxen end an moet het geregeld zijn. Tja wat zal ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 22:14:
[...]

ik had het over spelletjes.....de rest wist ik wel.......en om te laten zien dat ik dat al gelezen had, typte ik dat er ook maar ff bij, leek me wel handig.....maar je begreep me verkeerd dus was alles behalve handig

laterzz
Dat over java-games en andere java-applicaties is wel een keer aan bod geweest, op de helft van deel 1 ofzo, maar echt duidelijk was het niet, dat wil ik best toegeven, maar waar het om ging; het kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Heb ook maar een e700 besteld icm een 2 jarig debitel telfort abonnement van 150 belminuten op www.belbeter.nl , maar hoe zit het met mms, kan ik straks foto's versturen ook al heb ik geen gprs/data? Of zit dat bij het abonnement in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hoop ontvangstproblemen (niet bereikbaar, niet kunnen bellen e.d.) heb ik T-Mobile ff gebeld, krijg nu dus een nieuwe simkaart en dan zou het moeten werken.
In dit forum heb ik gelezen dat er dan toch nog dezelfde problemen kunnen optreden, betekent dit dat ik morgen ook mijn toestel moet terugsturen naar de webshop??

Iemand die dit probleem ook heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterJR schreef op 11 november 2003 @ 23:06:
Heb ook maar een e700 besteld icm een 2 jarig debitel telfort abonnement van 150 belminuten op www.belbeter.nl , maar hoe zit het met mms, kan ik straks foto's versturen ook al heb ik geen gprs/data? Of zit dat bij het abonnement in?
Helaas biedt Debitel nog geen MMS aan. Ze hebben ook (nog) geen GPRS via Telfort en dat is toch een vereiste voor MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Weet iemand hoe je afbeeldingen verwijdert? Het enige wat ik zie is alles wissen en dat is nou ook weer niet m'n bedoelingen.
Let op, ik heb het hier dus over afbeeldingen in het afbeeldingen menu en niet over geen foto's. Foto's wissen lukt namelijk wel met een druk op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
KreKkeR schreef op 11 november 2003 @ 23:32:
Weet iemand hoe je afbeeldingen verwijdert? Het enige wat ik zie is alles wissen en dat is nou ook weer niet m'n bedoelingen.
Let op, ik heb het hier dus over afbeeldingen in het afbeeldingen menu en niet over geen foto's. Foto's wissen lukt namelijk wel met een druk op de knop.
Menu 2 Downloads -> menu 2 afbeeldingen -> menu 4 Afbeeldingen -> "lees" de afbeelding -> opties -> menu 4 wissen -> ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco Vliet
"Maar die Beltonen en Logos, zijn dat polyphone ringtones en kleurenwallpapers? Die kun je toch niet via smsdiensten krijgen, alleen via wap?"

Je bedoelt in het menu 9? Dat zijn hyperlinks naar t-zones...

Heb je wel de gprs instellingen van T-mobile aangevraagd per sms?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 14:21

Dr C

met C en CK

Ik vind het zo stom dat je niet trillen en custom melodie tegelijk kan doen. Op de oudste telefoons zit dat al in gebakken en bij een nieuw toestel van 500 euro nog geen eens
Dit heb ik dus ook. In je volgende reply zei je dat je hem moest opmruilen. Er zijn trouwens melodieen bij mij die wel beide tegelijk doen, maar ik heb geen zin om 'carmen' altijd als ringtone te houden ;). Had jij nou ook bij Carmen alleen een tril of helemaal niet. Ik heb niet zoveel zin om hem te laten repareren voor iets wat meer een software probleem is dan hardware. Is er anders iemand die een andere oplossing heeft. (wat ik nu trouwens heb: ik heb hem op de modus: eerst trillen en dan melodie, maar dat moet toch beter kunnen)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cramwinckel schreef op 12 november 2003 @ 15:48:
[...]

Dit heb ik dus ook. In je volgende reply zei je dat je hem moest opmruilen. Er zijn trouwens melodieen bij mij die wel beide tegelijk doen, maar ik heb geen zin om 'carmen' altijd als ringtone te houden ;). Had jij nou ook bij Carmen alleen een tril of helemaal niet. Ik heb niet zoveel zin om hem te laten repareren voor iets wat meer een software probleem is dan hardware. Is er anders iemand die een andere oplossing heeft. (wat ik nu trouwens heb: ik heb hem op de modus: eerst trillen en dan melodie, maar dat moet toch beter kunnen)
Het punt is gewoon dat je een melodie moet hebben waar het trillen in zit. En als dat niet zo is zou je het door een programmatje heen moeten halen om dat trillin toetevoegen.. moet je ff voor zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 10:54:
Marco Vliet
"Maar die Beltonen en Logos, zijn dat polyphone ringtones en kleurenwallpapers? Die kun je toch niet via smsdiensten krijgen, alleen via wap?"

Je bedoelt in het menu 9? Dat zijn hyperlinks naar t-zones...

Heb je wel de gprs instellingen van T-mobile aangevraagd per sms?
Ik heb geen abonnement, maar prepaid en op de T-mobile site staat dat ik geen toegang tot de GPRS-dienst heb, dit zou kunnen verklaren waarom ik geen menu 9 zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:35:
[...]

Ik heb geen abonnement, maar prepaid en op de T-mobile site staat dat ik geen toegang tot de GPRS-dienst heb, dit zou kunnen verklaren waarom ik geen menu 9 zie.
Ik zou de klantenservice ff bellen als ik jou was...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C

Dr C

met C en CK

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Hmm, ik lees net in de review dat de display aan de buitenkant 256 kleuren behoort te hebben. Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat het beeld dat ik werkelijk te zien krijg niet overeenkomt met wat ik me voorstel bij 256 kleuren.
Ook dat ze in de reclame op tv met een fullcolor externe display adverteren vind ik vrij misleidend (vind die super hype sowieso jammer eigenlijk).

Begrijp me niet verkeerd, ik loop hier niet te klagen omdat ik me genaaid zou voelen door een of ander reclame spotje of iets dergelijks. Sterker nog, ik had de telefoon exact de eerste dag dat hij in de winkel verkrijgbaar was, oftewel al een tijd voor de reclame spotjes op tv verschenen. Daar komt bij dat ik toen ik 'm kocht niet eens wist dat je ook camera-beeld op de externe display kon zien, dus voor mij was het eigenlijk zelfs een positieve verrassing toen ik dit ontdekte. Dit neemt echter niet weg dat de manier waarop Samsung de boel loopt te promoten naar mijn bescheiden mening vrij misleidend is.

Overigens vind ik het zeer irritant dat de de klok op de externe display niet constant aan kan blijven. Misschien heeft dit te maken met de kleuren/doorbranden scherm, of is het om te batterijen te sparen, maar het blijft storend. Op mijn oude Samsung T100 was de klok altijd te zien, lekker handig als je vlug even wilde zien hoe laat het is of dat je telefoontje wel uitstaat. Nu moet je eerst die knop aan de linker of rechter kant een tijd indrukken.

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
KreKkeR schreef op 13 november 2003 @ 02:51:
Hmm, ik lees net in de review dat de display aan de buitenkant 256 kleuren behoort te hebben. Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat het beeld dat ik werkelijk te zien krijg niet overeenkomt met wat ik me voorstel bij 256 kleuren.
Ook dat ze in de reclame op tv met een fullcolor externe display adverteren vind ik vrij misleidend (vind die super hype sowieso jammer eigenlijk).

Begrijp me niet verkeerd, ik loop hier niet te klagen omdat ik me genaaid zou voelen door een of ander reclame spotje of iets dergelijks. Sterker nog, ik had de telefoon exact de eerste dag dat hij in de winkel verkrijgbaar was, oftewel al een tijd voor de reclame spotjes op tv verschenen. Daar komt bij dat ik toen ik 'm kocht niet eens wist dat je ook camera-beeld op de externe display kon zien, dus voor mij was het eigenlijk zelfs een positieve verrassing toen ik dit ontdekte. Dit neemt echter niet weg dat de manier waarop Samsung de boel loopt te promoten naar mijn bescheiden mening vrij misleidend is.

Overigens vind ik het zeer irritant dat de de klok op de externe display niet constant aan kan blijven. Misschien heeft dit te maken met de kleuren/doorbranden scherm, of is het om te batterijen te sparen, maar het blijft storend. Op mijn oude Samsung T100 was de klok altijd te zien, lekker handig als je vlug even wilde zien hoe laat het is of dat je telefoontje wel uitstaat. Nu moet je eerst die knop aan de linker of rechter kant een tijd indrukken.
Met beide dingen ben ik het eens, idd laten ze in die reclame gewoon een fullcolor externe display zien terwijl het (zeker in cameramodus) maar een gaar beeld is.
Ik zou het persoonlijk ook fijner vinden als die klok gewoon altijd aan kon blijven, maarja er is altijd wel wat niet naar je zin B)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Dr C

Dr C

met C en CK

Het lijkt mij ook dat zo'n OLED display last heeft van doorbranden, of juist dat puntjes die weinig gebruikt worden zwakker worden zoals op mijn videorecorder. Ik kan ook geen andere reden vetzinnen waarom die tijd gaat scrollen na een tijdje.

• Rody

je vergeet ook nog zat ze in de reclame met het externe display een photoshoot sessie maakt van 9 of 15 foto's terwijl dat helemaal niet kan met het externe display :+

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Rody schreef op 13 november 2003 @ 15:52:
[...]

je vergeet ook nog zat ze in de reclame met het externe display een photoshoot sessie maakt van 9 of 15 foto's terwijl dat helemaal niet kan met het externe display :+
haha idd. Best dom eigenlijk }:O

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Hielko
  • Laatst online: 11-09 05:18
cramwinckel schreef op 13 november 2003 @ 13:01:
Het lijkt mij ook dat zo'n OLED display last heeft van doorbranden, of juist dat puntjes die weinig gebruikt worden zwakker worden zoals op mijn videorecorder. Ik kan ook geen andere reden vetzinnen waarom die tijd gaat scrollen na een tijdje.
Het is vrij bekend dat de meeste fabrikanten die OLED-schermpjes maken nog problemen hebben met de levensduur van deze dingen; na een jaar ofzo is de helderheid van de pixels al aanzienlijk afgenomen. Samsung probeert dit dus duidelijk te voorkomen door het buitenste scherpje zo min mogelijk te gebruiken.

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Als ik een smsje wilt versturen, staat ie standaard in t9 mode.
Hoe krijg ik dit standaard in de abc-mode.
Om dit elke keer te veranderen is irri

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Rody
Canon23 schreef op 13 november 2003 @ 21:31:
Als ik een smsje wilt versturen, staat ie standaard in t9 mode.
Hoe krijg ik dit standaard in de abc-mode.
Om dit elke keer te veranderen is irri
kan niet :)

Verwijderd

Heb ook al een aantal weken dit telefoontje, en ben toch een tweetal probleempjes tegen het lijf gelopen die reeds eerder behandeld zijn in dit topic, te weten:

1. De gespreksmeter klopt geen RUK van. 3 minuten bellen vermenigvuldigd hij met een factor 10 o.id. Erg vreemd. Lijkt me een bug-je.
2. Had de phone laatst in de broekzak zitten. Ik haal hem eruit en wordt getracteerd op 200 (!) zwarte foto's. Die heb ik fijn ff 1 voor 1 handmatig kunnen wissen, omdat ik nog geen datakabel heb en enkele andere foto's wou bewaren.
Gelukkig nog niet vaker overkokmen, dus zou fijn zijn als die knop te disabelen was.

Verder geen klachten...............

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Voor wie wel eens vibra aan een ringtone heeft toegevoegd met PSMplayer. Ik krijg bij een ringtone de melding

This file required the copy guard

als ik wil kiezen voor create SMAF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 22:43:
Heb ook al een aantal weken dit telefoontje, en ben toch een tweetal probleempjes tegen het lijf gelopen die reeds eerder behandeld zijn in dit topic, te weten:

1. De gespreksmeter klopt geen RUK van. 3 minuten bellen vermenigvuldigd hij met een factor 10 o.id. Erg vreemd. Lijkt me een bug-je.
2. Had de phone laatst in de broekzak zitten. Ik haal hem eruit en wordt getracteerd op 200 (!) zwarte foto's. Die heb ik fijn ff 1 voor 1 handmatig kunnen wissen, omdat ik nog geen datakabel heb en enkele andere foto's wou bewaren.
Gelukkig nog niet vaker overkokmen, dus zou fijn zijn als die knop te disabelen was.

De fotoknop is wel!!! te disabelen. Het precieze menuutje weet ik niet (heb me tellie nu ff niet bij me) maar het is zeker mogelijk. Nadeel is wel dat je dan geen foto's kan maken met het buitenste schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 22:43:

1. Yup same prob here dat denk ik althans want ik had de telefoon 2 dagen had ik 1 uur en 11 min gebeld :? Ik al ram in de stress maar aangezien jij het ook hebt... :)

2. Die knop op de zijkant kan je makkelijk uitzetten, volgens mij bij instellingen gewoon...

Ik ben ook nog steeds op een datakabel aant wachtten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enig id of je ook de tmobile opstart en afsluit logo's kan vervangen voor mooie zelf gemaakte / gekozen logo's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 10:09:
[...]

De fotoknop is wel!!! te disabelen. Het precieze menuutje weet ik niet (heb me tellie nu ff niet bij me) maar het is zeker mogelijk. Nadeel is wel dat je dan geen foto's kan maken met het buitenste schermpje.
Oh, als je dat straks even zou kunnen bekijken graag!

Owja, een ander vervelend, maar typisch Samsung, 'kwaaltje' vind ik het geluid dat de telefoon maakt als je 'm aan doet. Zo storend gewoon. Als ik me niet vergis is dit ook niet te uit te zetten.

[ Voor 27% gewijzigd door KreKkeR241 op 14-11-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ziet bij jullie het scherm eruit als je een foto wilt maken???
Is het dan ook als je naar het binnenste scherm kijkt net als of er, ja hoe moet ik het zeggen een soort ruis, als of er lichte "sneeuw"op is. Dit heb ik, is dat normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Laatst online: 11-09 20:23

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 16:19:
Hoe ziet bij jullie het scherm eruit als je een foto wilt maken???
Is het dan ook als je naar het binnenste scherm kijkt net als of er, ja hoe moet ik het zeggen een soort ruis, als of er lichte "sneeuw"op is. Dit heb ik, is dat normaal??
Je bedoeld dat je verticale lijntjes ziet bewegen?
(weet ook niet hoe ik het moet beschrijven)
Ja dat heb ik ook. Een vriendin van mij heeft dat ook met haar telefoon.
Of het normaal is, weet ik niet.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op 14 november 2003 @ 16:26:
[...]

Je bedoeld dat je verticale lijntjes ziet bewegen?
(weet ook niet hoe ik het moet beschrijven)
Ja dat heb ik ook. Een vriendin van mij heeft dat ook met haar telefoon.
Of het normaal is, weet ik niet.
Ik heb niet echt ruis, het zijn meer horizontale strepen met iets lichter en donkerder beeld, dit heb ik vooral als ik een foto maak van donkere vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die problemen hebben nadat ze de simlock van hu t-mobile versie hebben gehaald met de unlockcode (*2767*688#)????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Laatst online: 11-09 20:23

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 16:44:
[...]

Ik heb niet echt ruis, het zijn meer horizontale strepen met iets lichter en donkerder beeld, dit heb ik vooral als ik een foto maak van donkere vlakken.
Sorry dat bedoelde ik ook: horizontale strepen. 8)7
Dat heb ik dus ook

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een supertelefoontje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedank voor jullie snelle reactie!
Ja precies die lijntjes en streepjes die ik ook bedoelde, gelukkig dus niets om me zorgen over te maken.

Heb 8 weken moeten wachten op mn foontje maar ben er ook echt super blij mee!! _/-\o_
Zo blij als een kind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of je de e700 kunt krijgen met T-Mobile simlock, zonder abonnment? Als het goed is is ie dan n stuk goedkoper, toch?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 19:19:
Weet iemand misschien of je de e700 kunt krijgen met T-Mobile simlock, zonder abonnment? Als het goed is is ie dan n stuk goedkoper, toch?

BVD
Ik heb hem zonder abo voor 281 euro (t-mobile versie) bij gsmcorrect gekocht, maar ik kreeg de laatste. De t-mobile versie is vlogens mij nergens meer te koop.

Zijn er nog mensen die problemen hebben nadat ze de simlock van hun t-mobile versie hebben gehaald met de unlockcode (*2767*688#)????

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net hetzelfde probleem dat al eerder is beschreven, nl het "beperkte service"probleem. Ik heb een nieuwe sim van T-Mobile (bij telefoon gekregen) en toch geeft hij dit bij vol bereik aan. Het vreemde is dat het over is zodra ik er een Orange sim indoe. Ik heb eerder begrepen dat het toch aan het toestel ligt, maar dan vind ik het wel vreemd dat hij wel gewoon werkt met Orange? Iemand hier nog meer ervaringen mee? Mijn toestel was T-mobile gelockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Als ik wil wappen via gprs, dan krijg ik "fout netwerk niet beschikbaar"

Tot zover ik weet zijn me instellingen juist.
Kan het aan feit liggen dat ik nog steeds me BEN simkaartje heb?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon23 schreef op 14 november 2003 @ 22:33:
Als ik wil wappen via gprs, dan krijg ik "fout netwerk niet beschikbaar"

Tot zover ik weet zijn me instellingen juist.
Kan het aan feit liggen dat ik nog steeds me BEN simkaartje heb?
Heb je prepaid van T-mobile, dit heb ik namelijk, volgens mij kun je met T-mobile prepaid helemaal niet GPRS-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 21:36:
Ik had net hetzelfde probleem dat al eerder is beschreven, nl het "beperkte service"probleem. Ik heb een nieuwe sim van T-Mobile (bij telefoon gekregen) en toch geeft hij dit bij vol bereik aan. Het vreemde is dat het over is zodra ik er een Orange sim indoe. Ik heb eerder begrepen dat het toch aan het toestel ligt, maar dan vind ik het wel vreemd dat hij wel gewoon werkt met Orange? Iemand hier nog meer ervaringen mee? Mijn toestel was T-mobile gelockt.
Ik heb hem niet unlockt enkreeg toch een keer beperkte service in beeld (terwijl ik wel bereik had). Toen belde ik met een andere telefoon naar mijn telefoon en ik kon gewoon opnemen, hierna kon ik zelf ook weer gewoon bellen.

Raad je me aan om hem wel te unlocken, of zijn de nadelen in jouw ogen te storend???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al vanaf het begin geunlocked met die code en nog geen problemen mee ondervonden. Wat ik wel merk is dat waneer ik in mijn woonkamer sta minder bereik heb dan op zolder.
Echt een super-telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snipey
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 23:11:
ik heb hem 3 weken geleden aangeschaft met een debitel vodafone 150 2jr abbo, toen was ie gratis :)

nu ben ik al weer van dat abbo af, omdat je bij debitel je minuten niet meer kan meenemen naar de maand erop (m.a.w. gratis e700 voor mij >:))
Ik zou toch heeeeeeeel graag willen weten hoe je dat gedaan heb, ik heb namelijk ook zo'n 3 weken geleden dat abbonement genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 08:40:
Ik heb hem al vanaf het begin geunlocked met die code en nog geen problemen mee ondervonden. Wat ik wel merk is dat waneer ik in mijn woonkamer sta minder bereik heb dan op zolder.
Echt een super-telefoon :)
Ik heb hem nu ook unlocked, en nog geen problemen kunnen ontdekken. De rede dat ik hem wilde unlocken is dat ik nu met het abo van me paatje z'n werk m'n ringtones en javagames enz. kan downloaden, kost mij lekker niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Nope geen prepaid, gewoon abbootje uit de ben tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 19:47:
[...]

Ik heb hem nu ook unlocked, en nog geen problemen kunnen ontdekken. De rede dat ik hem wilde unlocken is dat ik nu met het abo van me paatje z'n werk m'n ringtones en javagames enz. kan downloaden, kost mij lekker niks.
bedankt voor het idee haha mn Ma & pa hebbe ook abo via hun bedrijf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze melding al een keer eerder gehad voordat hij geunlocked was, maar toen kon ik hem natuurlijk niet met een andere sim testen. Dit is de eerste keer dat ik het weer kreeg en nu zag ik dus dat het met Orange over was. Verder heb ik nog geen hinder ondervonden van het unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten julie sites waar je Java-games (maakt niet uit of je moet betalen) kunt downloaden via wap voor de e700???

Ik kan geen sites vinden die games voor de E700 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
hoi jongens en meisjes natuurlijk. Nou kijk ik vind het een prachtig telefoontje _/-\o_ en ik ga het binnenkort aanschaffen in combinatie met een abonnement maar er is wel 1 ding wat ik graag wil weten en dat is als ik bij instellingen voor geluid : zet op trillen+melodie is het nou nog steeds zo als bij de samsung A300 dat ie eerst 3 keer gaat trillen en dan pas het melodie afspeelt :( , want ik vind dit natuurlijk super irritant als ik hem hier op instel want ik maak gebruk van voicemail en als dan iemand gaat bellen dan hoor ik hem dus niet in het begin 3 keer overgaan als de telefoon op het tafeltje beneden staat maar dat ik hem daarna hoor en voordat ik beneden ben is het weer te laat ;( , want hij schakelt dan over op voicemail, dus ik hoop dat jullie dit beantwoorden is dit nog steeds het geval bij de samsung e700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
lazrambo schreef op 16 november 2003 @ 08:59:
hoi jongens en meisjes natuurlijk. Nou kijk ik vind het een prachtig telefoontje _/-\o_ en ik ga het binnenkort aanschaffen in combinatie met een abonnement maar er is wel 1 ding wat ik graag wil weten en dat is als ik bij instellingen voor geluid : zet op trillen+melodie is het nou nog steeds zo als bij de samsung A300 dat ie eerst 3 keer gaat trillen en dan pas het melodie afspeelt :( , want ik vind dit natuurlijk super irritant als ik hem hier op instel want ik maak gebruk van voicemail en als dan iemand gaat bellen dan hoor ik hem dus niet in het begin 3 keer overgaan als de telefoon op het tafeltje beneden staat maar dat ik hem daarna hoor en voordat ik beneden ben is het weer te laat ;( , want hij schakelt dan over op voicemail, dus ik hoop dat jullie dit beantwoorden is dit nog steeds het geval bij de samsung e700
Zoals een paar keer eerder gezegd heb je melodies waar trillen zit in gebakken. Dan gaat hij dus direct trillen en direct spelen.
Met melodies die geen trillen hebben kan je hem eerst op trillen zetten en dan sound. Echter trilt hij dan wel eerst 5 keer ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

ik heb sinds kort de e700 met t-mobile abo. en bevalt me echt! te gek toestel! maar ik kan er maar niet achter komen hoe ik de foto's op mijn toestel verzend naar mijn laptop via infrarood. de laptop herkend de telefoon als de e700 dus de verbinding is er wel en ik heb de software ook (easystudio.....) maar ik krijg het niet voor elkaar! weet iemand hoe dit moet???

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Waar gaat het dan precies mis? Heb je dit gedaan:
Blazer schreef op 09 november 2003 @ 17:52:

1) Je zorgt ervoor dat de (Sweex) IrDA adapter aanstaat en geïnstalleerd is.
2) Je zet infrarood op de telefoon aan (Menu 5.8).
3) Je legt de telefoon met de IrDA poort voor de (Sweex) IrDA adapter.
4) Je start EasyStudio.
5) Je gaat naar File -> Setup -> selecteert IrDA uit het dropdown menu "Port" -> klikt op OK.
6) Je gaat naar Tool -> File Manager.
7) Je kan nu met de File Manager foto's naar je PC halen.
En van EasyStudio moet je dan de "EasyStudio PIMS and File Manager" gebruiken. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joni op 16-11-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 16 november 2003 @ 14:09:
Waar gaat het dan precies mis? Heb je dit gedaan:

[...]

En van EasyStudio moet je dan de "EasyStudio PIMS and File Manager" gebruiken. :)
Nee dat heb ik dus niet gedaan! en heb het geprobeerd en het doet! te gek!
onwijs bedankt voor de snelle reactie!

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazer
  • Niet online

Bazer

En nou?

Hoe kan ik de wekker in dit toestel op "repeteren" zetten zodat hij iedere negen minuten afloopt in plaats van 1 keer?
Iemand een idee?

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistaoutlaw
niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt aan de omstandigheden. Zeker als er weinig licht is, zal je niet veel kleur erop zien.
Ook dat ze in de reclame op tv met een fullcolor externe display adverteren vind ik vrij misleidend
Dat is reclame vrijwel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op 16 november 2003 @ 08:59:
Wow dit is wel een ernstig onduidelijke post, gebruik eens wat leestekens man.

Maar in ieder geval is het niet mogelijk, je moet zelf trilfuntie aan je ringtone toevoegen.

Dit is al eerder besproken hier.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bazer schreef op 16 november 2003 @ 15:21:
Hoe kan ik de wekker in dit toestel op "repeteren" zetten zodat hij iedere negen minuten afloopt in plaats van 1 keer?
Iemand een idee?
Ik was er ook al achter dat er geen "snooze" op zat. Wat ik doe, is de wekker zetten, en 2x het alarm met 15 min ertussen.
En dan maar hopen dat ik m'n nst uit kom!!! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

ehmmm ik vraag het maar eens weer :-)

Heeft iemand al geprobeerd het T-mobile logootje eraf te ehh..nou vul zelf maar in... :*)

ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang gaat ie mee in stand-by??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1,5 week geleden deal gesloten met Debitel (na contractverlenging Vodafone) en nu in afwachting van zo'n allemachtig lekker toestelletje............. :P

Waar blijft dat ding!!!!!!!! 8)7
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.