Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.451 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het veranderen van de instelling "drager" van "alleen GPRS" naar "alleen GSM" is niet genoeg. De proxy instelling is ook anders, die is "t-zones GSM".

edit:
Volgens de T for Telecom verkoper kon ik vandaag nog beslissen of ik een verzekering wilde. Het was dacht ik € 4,99 per maand voor schade, bijvoorbeeld wanneer er zoiets gebeurt als bij Hielko en met diefstal erbij was het iets van € 7,- per maand. Misschien dat ik dat toch maar doe.

[ Voor 55% gewijzigd door Joni op 01-11-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 22:47:
[...]

Ik heb ook net een e700 met orange free abbo en kan ook niet mms-en, dus even bij een orange winkel naarbinnen gewipt, daar wisten ze me te vertellen dat vanaf 4-11 mms mogenlijk moet zijn, nog ff wachten dus :)
ok dan wacht ik daat maar even op. Ik dacht namelijk, na de orange site gelezen te hebben dat je Share moest hebben om dit te kunnen. Share is eigenlijk niets meer dan een iets voordeliger pakket als je deze diensten gebruikt (WAP, MMS, etc.)

ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 31 oktober 2003 @ 20:01:
ik heb hem ook maar gekocht. 200 euro met een twee jarig orange free20 abbo.

Het klote is dat ik geen foto's kan emailen of versturen met dat ding want dan krijg ik een netwerk fout :/
Morgen orange maar ff opbellen hoe het nou zit.....
Voorderest ben te vreden over dat ding maar ik ben een redelijke noob op het gebied van gsm's :+
Orange is op dit moment de enige telecomaanbieder in nederland waarbij MMS nog niet mogelijk is. In de toekomst komt dit wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het hier niet hoort, maar ik kan de samsung sgh-500 topic niet vinden :(

Ik ben nu voor de eerste keer de batterij aan het opladen, hoe lang moet ie ongeveer? (in de handleiding staat ca. 140 min, maar dat is voor 'gewoon')

Edit: ik heb natturlijk de s500 :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
De T for Telecom verkoper raadde mij aan om hem de eerste keer ongeveer 12 uur op te laden, dan wachten tot hij helemaal leeg is, dan opnieuw opladen en dat twee keer.

1) Klik bovenaan op search
2) [search=samsung s500]
3) Klik op Het Samsung S500 topic (eerste hit)

Zo moeilijk is dat toch niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt.

Ik heb deze besteld bij T-mobile dus heb geen verkoper ofzo gehad die mij dergelijk info kon verstrekken.

De search werkte net niet toen ik zocht (zelfde melding als deze week), ik dacht dat die wel weer plat zou liggen. Nu weer wel zie ik ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Roy

Hobbies?

Moeilijk, mijn abbonement is begin januari afgelopen, en dus kan ik hem nu al verlengen en dus een nieuwe telefoon krijgen. Maar eigenlijk wil ik de E-710/715, alleen ben ik bang dat die pas in Maart leverbaar wordt...

Ik denk dat ik dan toch volgende week de E-700 ga bestellen :D

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 22:09:
Is het ook mogelijk om een emailclient als JAVA programma up te loaden in de E700 en daarmee emails met attachment (bijv. foto, stuk goedkoper dan mms) te versturen?

Het zou wel heel mooi zijn als het zou kunnen :7 . Wie weet hier wat vanaf :?
Zit al een tijdje met deze vraag. Is er echt niemand die hier een antwoord op heeft :? ? Op www.midlet.org staan een aantal van dergelijke emailclients, ben wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Nou het gaat hier bij mij lekker zeg. :/

Als ik een GPRS verbinding wil maken krijg ik 9 van de 10 keer: "Fout: Netwerk niet beschikbaar". En soms zie ik ook ineens "beperkte service" ipv "T-Mobile NL". En dan kan ik dus niet bellen. Nu maar hopen dat het een tijdelijk probleem is bij T-Mobile en het niet aan m'n telefoon ligt.

Morgenochtend ga ik in iig T-Mobile bellen en als die van niks weten terug naar de winkel.

Zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben? Is er nog iets anders dat ik kan doen?

edit:
Hmm, het lijkt weer te werken Toch niet. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Joni op 02-11-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yukov
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 14:46
Weet er iemand nog een goeie site voor ringtones, bij deze werkt volgens mij de helft niet. Ik heb het over http://www.skteletech.ru/melod_mmf/

[ Voor 23% gewijzigd door yukov op 02-11-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Blazer schreef op 02 november 2003 @ 14:35:

Als ik een GPRS verbinding wil maken krijg ik 9 van de 10 keer: "Fout: Netwerk niet beschikbaar". En soms zie ik ook ineens "beperkte service" ipv "T-Mobile NL". En dan kan ik dus niet bellen. Nu maar hopen dat het een tijdelijk probleem is bij T-Mobile en het niet aan m'n telefoon ligt.

Morgenochtend ga ik in iig T-Mobile bellen en als die van niks weten terug naar de winkel.

Zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben? Is er nog iets anders dat ik kan doen?

edit:
De error over de GPRS verbinding had ik ook, bleek dat er iets technisch was foutgegaan bij het activeren van mn simkaart. Tis opgelost na een telefoontje. Maar de melding met "Beperkte Service" heb ik nog steeds, weliswaar niet vaak maar komt nog steeds wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:02
Vandaag ff naar de stad geweest om deze telefoon aan te schaffen!

Maar tevergeefs.

Ben eerst naar The Phone house geweest : "Nee uitverkocht!"

Toen naar Media Markt : "Nee uitverkocht mischien dat ze vrijdag binnenkomen!"

En als laatste de GSM-SHOP : "Nee is in heel de randstad uitverkocht "

Het ging hier dus om de T-mobile versie welke gratis is, bij een verlenging van een jaar met een 300 abbo. (bij MM en GSM-SHOP)

Dus dat wordt weer wachten of heeft iemand een gouden tip waar ze op voorraad zijn in Rdam en omstreken ?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Waarom bestel je niet gewoon bij T-Mobile zelf? (www.T-Mobile.nl)
Heb ik ook gedaan. Ben zeer tevreden over mn E700. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Hironshy schreef op 02 november 2003 @ 18:35:
[...]

De error over de GPRS verbinding had ik ook, bleek dat er iets technisch was foutgegaan bij het activeren van mn simkaart. Tis opgelost na een telefoontje. Maar de melding met "Beperkte Service" heb ik nog steeds, weliswaar niet vaak maar komt nog steeds wel voor.
Dat er iets fout was gegaan met het activeren ofzo dacht ik eerst ook, maar soms kan ik wel gewoon via GPRS verbinding maken met T-zones, zonder dat ik een foutmelding krijg.

Wanneer ik de Beperkte Service-melding krijg zie ik ook een icoontje. Volgens de handleiding betekent dat icoontje, dat ik buiten bereik van het netwerk bent. Dat is best wel gek, aangezien ik er net achter kwam dat een Nokia 3310 (ook met T-Mobile) dan gewoon vol bereik heeft. :)

Zelf denk ik eigenlijk dat de antenne van de telefoon niet helemaal goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hironshy schreef op 02 november 2003 @ 18:54:
Waarom bestel je niet gewoon bij T-Mobile zelf? (www.T-Mobile.nl)
Heb ik ook gedaan. Ben zeer tevreden over mn E700. :)
Bedankt voor de tip, maar daar kost hij 79.95 euro en dat vind ik toch wel veel in vergelijking met gratis !

Nederlander he! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:33:
[...]

Zit al een tijdje met deze vraag. Is er echt niemand die hier een antwoord op heeft :? ? Op www.midlet.org staan een aantal van dergelijke emailclients, ben wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Alvast bedankt!
Ik heb sinds woensdag de E700 aangeschaft icm orange free 30 en ik moet zeggen dat ik er echt enorm tevreden over mee ben! Het enige nadeel is inderdaad die email client, bedankt over de vermelding van midlet.org, zo'n site zocht ik namelijk al een aantal dagen!

Ik heb net een email client (Mail4Me) gedownload van die website, hij wilt hem wel starten, maar als ik een item wil veranderen krijg ik de volgende runtime error:
code:
1
java.lang.RuntimeException: Error loading connection class for 'J2ME' (java.lang.ClasNotFoundException)

Betekend dit dat java midlets in de samsung e700 geen verbinding mogen maken met wap?

Wie heeft dit al aan de praat gekregen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 00:34 . Reden: naam van emailclient vergeten |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds afgelopen vrijdag ben ik een trotse eigenaar van een e700!
Na 2 dagen viel het me op dat ik netwerkproblemen had.
Ik was ong 10 a 20 minuten onbereikbaar aangezien ik geen netwerk had.(ik kon op dat moment niet bellen maar ook niet gebeld worden).
pas na een tijdje deed hij het weer,...
ik heb voor de zekerheid een kruistest uitgevoerd met een ander toestel en een andere simkaart.
Het ligt zowel niet aan de simkaart als aan e700.
Ik zelf denk dat het wederom ligt aan de combinatie van e700 met t-mobile simkaart netals toen ericsson t68 icm t-mobile voor veel problemen zorgden.
Ook wat me opviel is het feit dat wanneer je gaat wappen dat het qua gesprekstijden dubbel wordt opgeteld.dat moeten jullie maar eens gaan proberen.Ik vroeg me ook af of het unlocken van je telefoon invloed heeft op het netwerkproblemen, ik heb n,l mijn toestel unlocked mbv code.,
heeft iemand anders ook hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 22:31:
[...]

Ik heb sinds woensdag de E700 aangeschaft icm orange free 30 en ik moet zeggen dat ik er echt enorm tevreden over mee ben! Het enige nadeel is inderdaad die email client, bedankt over de vermelding van midlet.org, zo'n site zocht ik namelijk al een aantal dagen!

Ik heb net een email client (Mail4Me) gedownload van die website, hij wilt hem wel starten, maar als ik een item wil veranderen krijg ik de volgende runtime error:
code:
1
java.lang.RuntimeException: Error loading connection class for 'J2ME' (java.lang.ClasNotFoundException)

Betekend dit dat java midlets in de samsung e700 geen verbinding mogen maken met wap?

Wie heeft dit al aan de praat gekregen?
Eindelijk een medestander :) Hoe heb je de midlet op je telefoon gezet? Via datakabel of infrarood? Wanneer het mailen via zo'n midlet lukt, is dat voor mij een reden om datakabel of IR-adapter aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
henkyyyyyyy schreef op 02 november 2003 @ 19:17:
[...]

Bedankt voor de tip, maar daar kost hij 79.95 euro en dat vind ik toch wel veel in vergelijking met gratis !

Nederlander he! :+
Belcompany heeft ze wel gewoon in Den Haag. Probeer die eens in r'dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Rody schreef op 03 november 2003 @ 14:30:
[...]

Belcompany heeft ze wel gewoon in Den Haag. Probeer die eens in r'dam
Op de site staat 229 euro ! , das wel aan de prijzige kant.
In ieder geval bedankt !

Ik wacht nog wel ff op Media Markt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me iets vertellen over de IrDA snelheid? maw heeft het zin om zo'n high speed 4mbit module te kopen of kan ik net zo goed een goedkopere (115.2kbit) nemen?

trouwens, is het mogelijk om met IrDA de firmware te upgraden of heb je daarvoor zo'n kabel nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Weet iemand of misschien nog ergens de T-mobile versie los te krijgen is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zoals beloofd het antwoord op de vraag:

Why doesn't Samsung release a firmwire (softwareupdate) for the E700 so you can put a picture id or downloaded ringtone to a contact in your adress book.

Dit kreeg ik gemaild van Samsung.com ziet eruit als goed nieuws zie hieronder :)

Thank you for contacting the Samsung Helpdesk.

The software for the new telephone SGH-E700
will be updated soon on our webpage,the datakabel will
arrive arround 4 till 6 weeks by all samsung dealers.

Best regards,
Mandy Landman
Samsung Electronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Laatst online: 26-04-2024
the datakabel :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

kibbyl rulez!

Thanx for the support! (en de handige code!)

>:)

Groeten Daan

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snipey
  • Laatst online: 09-10-2024
Beste mensen

Ik zou graag willen weten wat nou precies het verschil is tussen de E700 van t-mobile en de gewone van bijvoorbeeld Orange of Debitel.
Ik lees hier namelijk dat enorm veel mensen de T-mobile versie hebben, ik vraag me af waarom dat is als ie zelfs gelocked is..

Ook zou ik graag willen weten wat sommige mensen voor d'r telefoon hebben betaald. Ik heb namelijk ook gelezen dat er een groot prijsverschil kan zitten tussen de winkels waar je het koopt in combinatie met abbonnement.
Bijvoorbeeld bij TelecomToday, heb ik op dit forum gelezen, kan je het toestel bemachtigen voor 64 euro in combinatie met een 1-jarig orange free 30 abonnement. Dit is een heel stuk goedkoper dan bij bv. Belcompany...

Thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Belcompany
provider: Orange
type: Free 20 (20 €/mnd)
duur: 2 jaar

prijs gsm: 200 euro.

Waarom dit?
Voor mij het goedkoopst. T-mobile 30 is de telefoon gratis maar ik bel never nooit aan 30 euro per maand. Dus dan ben ik alleen maar duurder uit. Dan zou je denken, koop dan een losse gsm. De prijs van een losse gsm kost ongeveer € 480,- met kaart maar dan ben ik alsnog duur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Rody schreef op 03 november 2003 @ 22:30:
Belcompany

Waarom dit?
Voor mij het goedkoopst. T-mobile 30 is de telefoon gratis maar ik bel never nooit aan 30 euro per maand. Dus dan ben ik alleen maar duurder uit. Dan zou je denken, koop dan een losse gsm. De prijs van een losse gsm kost ongeveer € 480,- met kaart maar dan ben ik alsnog duur uit.
Ik heb dus een 2 jarig Orange Free 30 abbo...en dus de telefoon gratis.
Ik bel dat denk ik zeker wel op, maar al zou ik dat bijvoorbeeld niet halen dan bel ik liever 2 jaar voor 30 euro (ookal gaat het niet helemaal op) en dan in 2 jaar tijd maar 40 € meer betalen, dan in 1 keer 200 € op tafel leggen.

(maarja zo denk ik dan)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Rody schreef op 03 november 2003 @ 22:30:
Belcompany

Waarom dit?
Dan heb je het niet helemaal goed gedaan :? Check www.2call.nl (kweenie of ik dit mag posten hoor), maar daar heb je een Orange 20 2 jaar inclusie Samsung E700 voor 148 euro, en als je je Orange 20 abbo verlengt met 2 jaar moet je 180 euro bijbetalen.

En mijn vraag over een datakabel en IrDa:
Kan je met IrDa ook je firmware updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff nagevraagd waarom ik vaak "geen netwerk" op mijn beeld zie en soms ook de melding "plaats simkaart" zie.
Het is als volgt te verklaren!
Ik heb nog de oude "Ben" simkaart.waarschijnlijk zijn de recente samsung modellen waaronder e700 niet compatible met de "ben"simkaart.althans dit heb ik gehoord van de verkoper bij t-for-telecom die een andere klant met dezelfde probleem als ik had geholpen. Ik heb voor de zekerheid een andere "ben" simkaart erin gedaan, die vertoonde dezelfde symptonen als mijn eigen "ben simkaart".
Vervolgens deed ik er een nieuwe t-mobile simkaart erin, die vertoonde geen enkele problemen.Ik heb daarna t-mobile gebeld, volgens hun zou de oude "ben kaarten" geen problemen moeten opleveren.Na lang gediscussieerd te hebben, zijn we beide overeengekomen dat er een nieuwe simkaart besteld moest worden op de kosten van t-mobile. (Je moet er wel bijzeggen dat het aan t-mobile netwerk ligt en niet aan jou, want anders willen ze de simkaartkosten van 15 euro in jouw schoenen schuiven).ik wacht nog ff af, hopelijk werkt mijn e700 icm nieuwe kaart zonder problemen.ik hoop dat ik bij deze andere mensen met dezelfde klachten als de mijne heb kunnen helpen!good luck..ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier een e700 gewoon met oude benkaart werkend hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ook die gelockte e700 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 02 november 2003 @ 14:35:

edit:
Ik heb precies de zelfde problemen, (heb een abbo van Telfort)
iemand een idee hoe ik mms aan de praat krijg?
krijg steeds "netwerk fout" bij het verzenden, heb de instellingen al nagelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een T-mobile simkaart (en dus geen oude ben kaart). En ik heb ook ERG vaak het probleem dat mijn E700 zegt dat hij geen netwerk heb, of dat bellen niet is toegestaan(som zegt hij dat ik niet kan bellen, terwijl hij vol bereik aangeeft).

Dit slaat helemaal nergens op want als ik mijn SIM kaart in mijn oude SL45 van siemens stop dan heeft hij prima bereik en kan ik gewoon bellen.

heel raar, blijkbaar ligt het niet aan een oude ben kaart zoals hierboven is beschreven, aangezien ik hetzelfde probleem heb met een nieuwe T-mobile simkaart.
Ik denk dat het een probleem is van de E700, erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 14:47
hier gebeurt het ook elke keer als ik mms op wil halen ofzo dat hij "'netwerk fout" geeft.
lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkk
hopen dat ze snel met firmware update komen, sletjes!

verder echt vette phone :D (8> :7 w0eiiiiii

edit: BTW, ik heb mn t-mobile ook geunlocked en bij mij geven de tellers wel de juiste waarde aan hoor, voor in en uitkomend enzo. 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door mistaoutlaw op 04-11-2003 13:00 ]

I was born intelligent - education ruined me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 23:30:
ik heb hier een e700 gewoon met oude benkaart werkend hoor
Mijn gelockte E700 werkt ook gewoon met een oude Ben kaart. Hij is niet unlockt. Als de problemen door het unlocken komen ga ik hem niet unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
mistaoutlaw schreef op 04 november 2003 @ 12:59:
hier gebeurt het ook elke keer als ik mms op wil halen ofzo dat hij "'netwerk fout" geeft.
lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkk
hopen dat ze snel met firmware update komen, sletjes!

verder echt vette phone :D (8> :7 w0eiiiiii

edit: BTW, ik heb mn t-mobile ook geunlocked en bij mij geven de tellers wel de juiste waarde aan hoor, voor in en uitkomend enzo. 8)7
zal het niet aan je settings van je mms liggen dan aan de firmware? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:46:
Ik heb een T-mobile simkaart (en dus geen oude ben kaart). En ik heb ook ERG vaak het probleem dat mijn E700 zegt dat hij geen netwerk heb, of dat bellen niet is toegestaan(som zegt hij dat ik niet kan bellen, terwijl hij vol bereik aangeeft).

Dit slaat helemaal nergens op want als ik mijn SIM kaart in mijn oude SL45 van siemens stop dan heeft hij prima bereik en kan ik gewoon bellen.

heel raar, blijkbaar ligt het niet aan een oude ben kaart zoals hierboven is beschreven, aangezien ik hetzelfde probleem heb met een nieuwe T-mobile simkaart.
Ik denk dat het een probleem is van de E700, erg lastig.
Ook ik heb t probleem met de T-Mobile kaart! Volledig netwerk en dan bij het bellen toch de melding krijgen "geen netwerk"! Vandaag had ik helemaal iets moois. Ik wilde bellen, maar dat kon niet, "limited service" terwijl ik volledig bereik had! Mn verbazing was nog groter toen ik gebeld werd terwijl de melding "limited service" in beeld stond! Na dit telefoongesprek kon ik wederom niet bellen! :? Fout(je) van T-Mobile of van Samsung?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 23:48:
[...]

Ook ik heb t probleem met de T-Mobile kaart! Volledig netwerk en dan bij het bellen toch de melding krijgen "geen netwerk"! Vandaag had ik helemaal iets moois. Ik wilde bellen, maar dat kon niet, "limited service" terwijl ik volledig bereik had! Mn verbazing was nog groter toen ik gebeld werd terwijl de melding "limited service" in beeld stond! Na dit telefoongesprek kon ik wederom niet bellen! :? Fout(je) van T-Mobile of van Samsung?
is idd vreemd, maar de limited service en volbereik kan ik denk ik wel uitleggen. het is namelijk zo dat als je geen bereik hebt van je eigen netwerk dat hij zich aan gaat melden op een ander netwerk. op dat andere netwerk heb je geen abo dus kan je niet bellen. (verklaart het niet kunnen bellen). als je dan "aangemeld ben op dat andere netwerk kan je niet bellen naar een gewoon nummer, maar de providers hebben allemaal dat je wel naar een alarmnummer kan bellen. ik denk dat dat verklaart dat je vol bereik hebt, het is namelijk gewoon een andere provider. wel vreemd dat je gewoon gebeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 00:04:
[...]

is idd vreemd, maar de limited service en volbereik kan ik denk ik wel uitleggen. het is namelijk zo dat als je geen bereik hebt van je eigen netwerk dat hij zich aan gaat melden op een ander netwerk. op dat andere netwerk heb je geen abo dus kan je niet bellen. (verklaart het niet kunnen bellen). als je dan "aangemeld ben op dat andere netwerk kan je niet bellen naar een gewoon nummer, maar de providers hebben allemaal dat je wel naar een alarmnummer kan bellen. ik denk dat dat verklaart dat je vol bereik hebt, het is namelijk gewoon een andere provider. wel vreemd dat je gewoon gebeld kan worden.
Heeft niets met andere provider te maken, zoals ik al vermeldde doet de e700 raar met een t-mobile kaart, hij zegt dat hij bereik heeft maar verhindert dat er gebeld en gesprekken kunnen worden ontvangen,
als ik dezelfde kaart in een andere telefoon stop dan zegt deze dat ik bereik heb en dat ik via t-mobile bel, en dan kan ik ook echt bellen en gebeld worden.

hierdoor zou je zeggen dat het aan de telefoon ligt!!!, en niet aan een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad Hox schreef op 03 november 2003 @ 22:58:
[...]

Dan heb je het niet helemaal goed gedaan :? Check www.2call.nl (kweenie of ik dit mag posten hoor), maar daar heb je een Orange 20 2 jaar inclusie Samsung E700 voor 148 euro, en als je je Orange 20 abbo verlengt met 2 jaar moet je 180 euro bijbetalen.

en als je dat lastig vind is ie bij de orange winkel zelf 179,- met 2jaar free 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

bij sms tekstinvoer op de E700:
is het mogelijk om snel te typen in ABC modus door zoals bij Nokia de pijltjes toets te gebruiken..zodat je snel naar de volgende letter kunt ook al zit die op dezelfde toets...?

bij mijn huidige Sony moet ik namelijk wachten als ik bijboorbeeld "een" wil intypen na de eerste "e" totdat de cursor automatisch verdergaat en ik de volgende "e" kan invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:39
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 13:05:
hallo

bij sms tekstinvoer op de E700:
is het mogelijk om snel te typen in ABC modus door zoals bij Nokia de pijltjes toets te gebruiken..zodat je snel naar de volgende letter kunt ook al zit die op dezelfde toets...?

bij mijn huidige Sony moet ik namelijk wachten als ik bijboorbeeld "een" wil intypen na de eerste "e" totdat de cursor automatisch verdergaat en ik de volgende "e" kan invoeren
als je #je ingedrukt houd komt er bij de 'inputtaal'(standaard Ned) het logo van T9 te staan.

je kan dan woorden typen en met de 0 kun je het woord veranderen net als bij nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Ad Hox schreef op 03 november 2003 @ 22:58:
[...]

ik wilde de telefoon niet online kopen omdat ik geen gezeik wil met retour sturen als hij kapot is oid. Nu kan ik gewoon naar de winkel dichtbij als ik de garantie wil gebruiken en als ik de verzekering wil aanspreken krijg ik ook een leentoestel van deze winkel.

Stel nou dat hij kapot gaat. dit je met je orange free 20 straks een maand lang zonder telefoon of als hij gestolen, in mijn woonplaats redelijk grote kans, dan heb je alleen nog een abbo :)
-Cargo- schreef op 03 november 2003 @ 22:33:
[...]

Ik heb dus een 2 jarig Orange Free 30 abbo...en dus de telefoon gratis.
Ik bel dat denk ik zeker wel op, maar al zou ik dat bijvoorbeeld niet halen dan bel ik liever 2 jaar voor 30 euro (ookal gaat het niet helemaal op) en dan in 2 jaar tijd maar 40 € meer betalen, dan in 1 keer 200 € op tafel leggen.

(maarja zo denk ik dan)
in mijn geval zou dan nog beter een pre paid kunnen nemen en voor de telefoon het volle bedrag betalen. Dan ben ik nog goedkoper uit :+

[ Voor 25% gewijzigd door Rody op 05-11-2003 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Is er al nieuws over een nieuwe firmware? Of er uberhaubt sprake van is?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kan je dan beter GEEN telefoon kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Deddiekoel schreef op 05 november 2003 @ 15:18:
Is er al nieuws over een nieuwe firmware? Of er uberhaubt sprake van is?
wordt eerst maar eens tijd dat ze die fucking datacable in nederland leveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hennie-M schreef op 05 november 2003 @ 13:10:
[...]

als je #je ingedrukt houd komt er bij de 'inputtaal'(standaard Ned) het logo van T9 te staan.

je kan dan woorden typen en met de 0 kun je het woord veranderen net als bij nokia.
ja bedankt niet helemaal wat ik bedoelde maar dat geeft niet
kom net vd belcompany af, ben overgestapt van vodafone prepay
naar orange free 30, als ik nu mn mobiel gebruik ietsjes inperk dan
ben ik mooi wat goedkoper uit plus n nieuw en gaaf toestel voor nop!

toppie

lekker licht is ie trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:50:
kan iemand me iets vertellen over de IrDA snelheid? maw heeft het zin om zo'n high speed 4mbit module te kopen of kan ik net zo goed een goedkopere (115.2kbit) nemen?
niemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De irda snelheid is standaard die 115.2 kbit en zo communiceert hij dan ook met andere apparaten. Ik neem aan dat de 4 mbit module duurder is, maar wel compatibel is met de irda standaard. Als je geen specifieke apparaten hebt die van die 4 mbit gebruik kunnen maken zu ik gewoon een standaard ir adapter kopen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om binnekort een irda te gaan halen voor mijn e700.
welke raden jullie me aan om aan te schaffen en waar kan ik ze kopen/bestellen?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem 3 weken geleden aangeschaft met een debitel vodafone 150 2jr abbo, toen was ie gratis :)

nu ben ik al weer van dat abbo af, omdat je bij debitel je minuten niet meer kan meenemen naar de maand erop (m.a.w. gratis e700 voor mij >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 23:11:
ik heb hem 3 weken geleden aangeschaft met een debitel vodafone 150 2jr abbo, toen was ie gratis :)

nu ben ik al weer van dat abbo af, omdat je bij debitel je minuten niet meer kan meenemen naar de maand erop (m.a.w. gratis e700 voor mij >:))
Euhm hoe heb je dat gedaan? je hebt toch een contract afgesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik meen ergens een plaatje vd E700 gezien te hebben waarop op het externe display de klok was te zien in analoge vorm...dus met wijzers

kan dit kloppen, zo ja, hoe doe je dit??

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 23:16:
ik meen ergens een plaatje vd E700 gezien te hebben waarop op het externe display de klok was te zien in analoge vorm...dus met wijzers

kan dit kloppen, zo ja, hoe doe je dit??

dank
Voor zover ik weet kan dit niet met de E700 (ik zie er in ieder geval geen instelling voor), maar wel met de E710/E715

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder00x schreef op 05 november 2003 @ 23:13:
[...]

Euhm hoe heb je dat gedaan? je hebt toch een contract afgesloten ?
ja klopt, maar debitel heeft dus zijn voorwaarden in mijn nadeel gewijzigd, dus heb ik het kunnen stopzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 08:20:
[...]

ja klopt, maar debitel heeft dus zijn voorwaarden in mijn nadeel gewijzigd, dus heb ik het kunnen stopzetten :P
Bij Debitel kon je je minuten toch al niet meenemen naar de volgende maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
hij is wel supervet :) ik had gister de eer om hem even vast te mogen houden ;)
als je gokt op het opzeggen van een abo dan kun je het beste een 2 jaar abo nemen. Meer cashback + meer kans op mogen opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 21:32
ik heb gister ook de ''eer'' gehad om hem vast te mogen houden en moet toegeven dat ie er erg netjes uitziet :)

ik zou komende week abbo afsluiten incl foon en nummerbehoud maar denk dat ik nummer maar laat schietne en dan nog ff wacht en maybe kan meepikken op al die sinterklaas/kerst aanbiedingen die binnenkort verschijnen :)

maybe kan ik hem dan wel voor nop krijgen bij een licht/gemiddeld abbo ;) :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb ook een Debitel abonnement dat nog meer dan een jaar duurt
zou je me kunnen vertellen hoe je dit opgezegd heb en of je er al een reactie op heb gehad

Dit zou namelijk wel heeel erg fijn zijn als dit kon!!

P.s

Ik heb al een beetje rond gesnuffeld op de debitel site maar heb daar niks kunnen vinden over wijzigingen ??

Kun je me misschien een linkje geven van de wijzigingen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook de E700, heb een relaxe site gevonden voor beltonen: www.t100.org weet niet of jullie die al kennen maar toch. nu had ik nog een vraagje. weet iemand of en hoe je dat geluid uit kan zetten als je een foto maakt? want dat kan ik nergens vinden. ik heb de gewone versie dus niet de t-mobile versie.
ik hoop dat iemand me kan helpen.

P.S. vandaag MMS laten activeren bij Orange en werkt perfect!

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Ik heb ook orange

moet je dat laten activeren in orange winkel ??

ik dacht dat het automatisch zou gaan ..

wat doen ze wel niet dan als ik me mobieltje E700 breng ??

greetzz

majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de Samsung E700 te kopen, ik heb een vraag. Is het mogelijk de foto's naar een iPaq PDA te sturen? dit kon wel met een Panasonic telefoon.
Ik had gelezen dat je de studio software nodig had van samsung zelf.
Hebben jullie meer duidelijkheid of heeft iemand dit al geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MajinChaos schreef op 06 november 2003 @ 18:25:
Ik heb ook orange

moet je dat laten activeren in orange winkel ??

ik dacht dat het automatisch zou gaan ..

wat doen ze wel niet dan als ik me mobieltje E700 breng ??

greetzz

majin
Je hoeft alleen maar op www.orange.nl de instellingen voor de e700 op te zoeken (onder mijn orange, ff inloggen) en dan even de klantenservice bellen om het te laten activeren.
zeggen ze wel dat het nog niet 100% zeker werkt met je E700 i.v.m. softwareprobleem van de e700 (bij mij werkt het overigens perfect) (O ja weet iemand hoe je je softwareversie kan kijken en wat de nieuwste versie is??).
Dan activeren ze het voor je en moet je even een half uur later je telefoon even uitzetten en weer aanzetten en MMS'en maar!! (tot 31 Januari gratis!!!).

Ciao

P.S. weet iemand hoe je dat geluidje van foto maken uit kan zetten??? zelf in stille modus hoor je het nog steeds als je een foto maakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi

Ben al een eeuwigheid op mn telefoon aan het wachten, maar vis telkens achter het net. Maar goed ik geef de moed niet op.
Ik heb T-mobile nog maar weer eens gebeld of ze het telefoontje nog hadden.
Werd mij vertelt dat er problemen waren met leveren, omdat de fabriek waar ze de chips maken zou zijn AFGEBRAND!!!
Weet iemand hier iets meer over?????!!!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 17:18:
Ik heb sinds kort ook de E700, heb een relaxe site gevonden voor beltonen: www.t100.org weet niet of jullie die al kennen maar toch. nu had ik nog een vraagje. weet iemand of en hoe je dat geluid uit kan zetten als je een foto maakt? want dat kan ik nergens vinden. ik heb de gewone versie dus niet de t-mobile versie.
ik hoop dat iemand me kan helpen.

P.S. vandaag MMS laten activeren bij Orange en werkt perfect!

Ciao
nee kan niet. je kan het wel super zacht zetten.
Bevestigingen als je iets verwijdert, kan je ook niet uitzetten.

erg beperkt vind ik dat.

Ik vind het zo stom dat je niet trillen en custom melodie tegelijk kan doen. Op de oudste telefoons zit dat al in gebakken en bij een nieuw toestel van 500 euro nog geen eens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Rody schreef op 06 november 2003 @ 20:39:
[...]

Ik vind het zo stom dat je niet trillen en custom melodie tegelijk kan doen. Op de oudste telefoons zit dat al in gebakken en bij een nieuw toestel van 500 euro nog geen eens |:(
Een oplossing daarvoor is een ringtone gebruiken die vibratie heeft, dan heb je én een custom ringtone én vibratie. :)

Even een update na mijn vorige post. Ik heb met T-Mobile gebeld en zij kwamen tot de conclusie dat het waarschijnlijk aan het toestoel lag. Ze wilden mijn toestel wel om komen ruilen voor een ander (waarschijnlijk gerepareerd) toestel. Hier was ik het niet mee eens, want het toestel was net 1-2 dagen oud en dan wil ik geen gerepareerd toestel terug. Ik ben daarom teruggegaan naar T for telecom en zij ruilden het toestel zonder problemen om voor een nieuw toestel. _o_

Alles werkt nu weer prima, alleen thuis kan ik nog steeds niet GPRS'en. Ik heb toen een simlock vrije Nokia 6310i geleend, maar ook daarmee werkte GPRS zowel met mijn T-Mobile SIM kaart, als met een andere T-Mobile SIM kaart niet.

Aangezien alles tot nu toe overal (behalve thuis) prima werkt, moet het haast wel aan het netwerk liggen. Binnenkort maar weer eens contact opnemen met T-Mobile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb een vraag ik heb ook de masterlijke samsung e-700 :9~ besteld met een orange free 30 abbo maar mijn vraag is is de lens ook beschermd van de gsm want als hij in je broekzak zit en je hebt zandkorreltjes die over de lens gaan gaat de kwaliteit natuurlijk wel eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
IEDEREEN OPGELET:

Ik heb vandaag van een kennis die bij T-mobile werkt te horen gekregen dat de E700 niet leverbaar is voor de komende weken. Er is een fabriek/pakhuis afgebrand waar deze toestellen waren opgeslagen. Er komen een aantal (nalevering)volgende week binnen. Die gaan direct naar de detailhandel. Bestellen via T-mobile duurt ongeveer 6 weken. Dus al deze toestellen worden eigenlijk verdeeld over mensen die hun bestelling al geruime tijd hebben staan en moeten wachten.

Ik moet zal dus net als andere mensen nog langer moeten wachten. Ik raad iedereen aan om het bij de winkels te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat waar is :'( zonde van al die toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 06 november 2003 @ 20:39:
[...]

nee kan niet. je kan het wel super zacht zetten.
Bevestigingen als je iets verwijdert, kan je ook niet uitzetten.

erg beperkt vind ik dat.

Ok heel erg bedankt, heb nu het geluid erg zacht gezet, en het standaardgeluidje ingesteld in plaats van die "klik" en nu hoor je haast niet als je een foto maakt. en dat kan af en toe erg goed van pas komen;) heel erg bedankt!

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snipey
  • Laatst online: 09-10-2024
Man! wat ben ik blij met deze telefoon zeg, dit ding heeft echt alles! De camera kwaliteit is nog mega goed ook voor zo'n klein ding :D
Dit is zeker een van de beste aankopen die ik heb gedaan dit jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:22:
hey ik heb een vraag ik heb ook de masterlijke samsung e-700 :9~ besteld met een orange free 30 abbo maar mijn vraag is is de lens ook beschermd van de gsm want als hij in je broekzak zit en je hebt zandkorreltjes die over de lens gaan gaat de kwaliteit natuurlijk wel eraf.
hang hem om je nek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nee ff eerlijk ik wil alleen weten of die lens beschermd is voor beschadeging
en als je dan een foto neemd dat er dan een plaatjes verschuifd ofzo enne ik heb nog een vraag: ik heb de sweex irda adapter besteld en die ga ik morgen ophalen ookal heb ik de gsm nog niet maar dieman zij dat hij niet getest is voor samsung wel voor nokia maar zal die het dan wel doen?? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs met die nieuwe t-mobile kaart had ik steeds last van netwerkproblemen.
na lang getwijfeld te hebben ben ik terug gegaan naar de dealer en die heeft voor mij de klantenservice gebeld en ik kreeg te horen dat ik de volgende dag mijn tellie kan ruilen.(dat was dus vandaag)
vandaag heb ik van t-mobile een nieuw pakket van e700 gehad.
Nu heb ik geen last meer van netwerk-en andere problemen.
Ik denk dat bepaalde e700 series software problemen hebben of het zou moeten liggen aan het feit dat ik mijn lock eraf heb gehaald!(dit lijkt me sterk, but who knows....)
iig, als je ook netwerk of andere problemen hebt en je tellie is nog vrij nieuw, zou ik proberen om het om te ruilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 09-09 15:11

ddZ

Binnenkort loopt mijn Telfort abbotje af en ik zit al een tijdje op de E700 te azen (mijn siemens M35i is inmiddels redelijk dood aan het gaan). Zag gisteren een aanbieding op Gsm.nl waarbij de e700 + debitel/ Vodafone netwerk maar 29 pleuri kost (+ uiteraard verzendkosten) . Daar komt in mijn geval nog kosten voor nummerbehoud bij (bij afsluiten van mijn Telfort abbo toendertijd niet aangedacht; had toch best wel contacten in mijn telefoonboek. Heb flink wat mensen moeten bellen/ mailen, gvd :( ) .. Al met al heb ik voor minder dan 40 pleuri een nieuw abbo + een kick-ass telefoontje 8-)

Morgen het contract / nummerbehoud formulier maar eens opsturen. Komt U maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

Mag ik EVEENN vloeken!!!

@#%@#%!@#%$@#$Q@#$

ff me hart luchten:

Bijna anderhalve maand geleden een tmobile e-700 besteld online bij gsmdealer.nl...hiep hoi..hij zou snel binnenkomen..in 1 keer annuleerde ze de bestelling (uit het niets) want ze konden hem TOCH niet leveren...tssssss

Toen als een gek besteld bij de geen die ook goedkoop was en dat was gsmtrack.nl nou zag er goed uit..partij zou morgen komen..nee die dag erop..nee die week erop..etc etc...inmiddels raakte overal de tmobile versies uitverkocht bij de andere dure winkels..en je raadt het al..ook deze annuleerde de bestelling omdat ie er zelf ook geen vertrouwen meer in had.

KORTOM..nu anderhalve maand verder heb ik nog STEEDS geen telefoon..een telefoon die ik inmiddels wel kan dromen door dit forum ongeveer 2354234 keer per dag te lezen voor die zelfde lange tijd.

Ik heb GEEN abbo meer te verlengen en er zit niks anders op dan de volle mep te betalen wat nu als ik het goed heb zo'n 422 eurootjes is..en dat ..ja dat is een hoop geld...Mocht iemand nog een idee hebben waar er TOCH nog iets voor wat minder geld te krijgen is hoor ik het graag :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 10:29
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 18:16:
haha nee ff eerlijk ik wil alleen weten of die lens beschermd is voor beschadeging
en als je dan een foto neemd dat er dan een plaatjes verschuifd ofzo enne ik heb nog een vraag: ik heb de sweex irda adapter besteld en die ga ik morgen ophalen ookal heb ik de gsm nog niet maar dieman zij dat hij niet getest is voor samsung wel voor nokia maar zal die het dan wel doen?? :Z
Het sweex irda ding werkt met de e700 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thnx ;) dan weet ik dat ook even dat die sweex irda adapter werkt voor de e700 maar als ik hem dan morgen koop en ik mijn e700 volgende week heb en ik heb nu ook al de sofware van de samsung die in een eerder topic werd vermeld zoekt het infrarood van de gsm (als ik die aanzet) en de infrarood van die sweex adapter ( als ik die aanzet ) pakt dat software programma dan automatisch de telefoon al??

pff dat moest er even uit :7 :? :? :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op 07 november 2003 @ 22:22:
Mag ik EVEENN vloeken!!!

@#%@#%!@#%$@#$Q@#$

ff me hart luchten:

Ik heb GEEN abbo meer te verlengen en er zit niks anders op dan de volle mep te betalen wat nu als ik het goed heb zo'n 422 eurootjes is..en dat ..ja dat is een hoop geld...Mocht iemand nog een idee hebben waar er TOCH nog iets voor wat minder geld te krijgen is hoor ik het graag :7
Ik leef helemaal met je mee ik heb precies het zelfde!!! Echt mega K.T!!! :(
Misschien heb je hier nog wat aan http://www.gsmweb.nl/.
Ik heb hier mijn laatste hoop op gevestigd, ik heb hem ook nog niet binnen (donderdag besteld) succes. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een geweldige telfoon gekocht, deze samsung 700. Werkt perfect, alleen 1 vraagje? Ik heb alle software van samsung geinstalleerd, easy studio, pims manager etc.. Ik gebruik een infraroodverbinding en die wekt ook goed. Ik kan sms'jes versturen via de pc, ik kan plaatjes en beltonen naar de pc overzetten. MAAR IK KAN NIET PLAATJES EN BELTONEN VAN DE PC NAAR DE GSM STUREN. In Pims manager blijven deze keuze's ook inactief(zwart dof gekleurd) Mijn infrarood staat aan op de gsm en er is verbinding. Moet ik iets anders op de gsm of pc instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 11:59:
Ik heb een geweldige telfoon gekocht, deze samsung 700. Werkt perfect, alleen 1 vraagje? Ik heb alle software van samsung geinstalleerd, easy studio, pims manager etc.. Ik gebruik een infraroodverbinding en die wekt ook goed. Ik kan sms'jes versturen via de pc, ik kan plaatjes en beltonen naar de pc overzetten. MAAR IK KAN NIET PLAATJES EN BELTONEN VAN DE PC NAAR DE GSM STUREN. In Pims manager blijven deze keuze's ook inactief(zwart dof gekleurd) Mijn infrarood staat aan op de gsm en er is verbinding. Moet ik iets anders op de gsm of pc instellen??
Je meot daarvoor de file-manager gebruiken. Daarvoor moet je wel versie 1.0.0.1 nemen. Daarmee kan het perfect!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die gebruik ik ook, naar pc sturen gaat perfect.maar andersom niet. Geeft ie ongeldig bestand terwijl ik dezelfde bestanden terug wil sturen naar phone.(komen oorspronkelijk van de phone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel super mooi telefoontje, die e700 :9~ Maar ik mis 1 of 2 dingen: Heeft het een radio en/of een mp3 speler ?? Zo nee, is het mogelijk om op die 8 mb geheugen een paar mp3's te zetten en vervolgens met een bijpassend software het af te spelen ??? En hoe is deze phone vergeleken met de Nokia 7650 ??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb een vraag ik heb nu net een SWEEX IRDA adapter gekocht :9 en geinstalleerd (geen klachten zover ik weer)
Maar mijn vraag is : hoe moet ik de infrarood aanzetten of gaat die automatisch aan als ik de pc aanzet want ik krijg zelf volgende week donderdag mijn e700 maar kan het ook zo zijn als ik dan de infrarood van de e700 aanzet en dan naast de irda adater zet dat hij dan automatisch kontakt legt of hoe zet het?

laatste vraag ik heb dat programama easy studio gedownload maar kan je daarmee ook je foto's die je hebt gemaakt naar je pc versturen met dat infrarood

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:39
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 00:50:
[...]

Ik leef helemaal met je mee ik heb precies het zelfde!!! Echt mega K.T!!! :(
Misschien heb je hier nog wat aan http://www.gsmweb.nl/.
Ik heb hier mijn laatste hoop op gevestigd, ik heb hem ook nog niet binnen (donderdag besteld) succes. ;(
Wacht dan eventjes tot de Sony Ericsson z600 uit is.

En vergelijk die 2 toestellen! (interface van de z600 is gelijk aan die van een T610 en de meeste telefoonwinkels hebben al een dummie van de z600 dus kun je het gewicht en afmetingen bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In deel 1 van dit forum las ik dat het ook mogelijk is om een korte video op te nemen.... Is dit ook echt mogelijk??

Camera: ja (ook video tot 10 seconden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: Heeft er toevallig al iemand een MSN progje voor onze E700 werkende? er zit java op dus moet volgens mij mogelijk zijn. zou leuk zijn O-)
ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint dit topic nu al af te sterven :? ;(
Kop om mensen een beetje actiever :+
Er zijn al een stuk of 5 vragen, weet niemand daar een antwoord op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 21:24:
In deel 1 van dit forum las ik dat het ook mogelijk is om een korte video op te nemen.... Is dit ook echt mogelijk??

Camera: ja (ook video tot 10 seconden)
Je je maakt een fotoshoot sessie van 15 foto's snel achter elkaar
je verzendt ze naar je pc. Met een gifanimator maak je een gif ervan. Verzend de gif weer naar je gsm en zet hem als background, done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey ey..

Ik heb de e 700 vande week gekocht en heb ik die via irda aangesloten op mijn laptop...met het prog "EasyStudio 1.0.0.1" maar het probleem is dat de ringtones een bestandsnaam hebben "mmf" nou is mijn vraag aan jullie, van welke site kan ik deze bestanden downloaden?? of is er een prog zodat ik mp3 naar mmf kan omzetten???

kom maar op met de reacties!!

gegroet ferry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Er zijn vrijwel van alle liedjes wel een midi versie te vinden. Download PSM Player van: http://www.samsunghandphones.com/midi%20to%20mmf.htm
Dit programma converteert .mid naar .mmf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noem eens een goeie site waar ik die files vanaf kan hale???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Dat staat (net zoals je vorige vraag) ook gewoon in de startpost :) :
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 13:40:
hallo ik heb een vraag ik heb nu net een SWEEX IRDA adapter gekocht :9 en geinstalleerd (geen klachten zover ik weer)
Maar mijn vraag is : hoe moet ik de infrarood aanzetten of gaat die automatisch aan als ik de pc aanzet want ik krijg zelf volgende week donderdag mijn e700 maar kan het ook zo zijn als ik dan de infrarood van de e700 aanzet en dan naast de irda adater zet dat hij dan automatisch kontakt legt of hoe zet het?

laatste vraag ik heb dat programama easy studio gedownload maar kan je daarmee ook je foto's die je hebt gemaakt naar je pc versturen met dat infrarood

alvast bedankt _/-\o_
1) Je zorgt ervoor dat de Sweex IrDA adapter aanstaat en geïnstalleerd is.
2) Je zet infrarood op de telefoon aan (Menu 5.8).
3) Je legt de telefoon met de IrDA poort voor de Sweex IrDA adapter.
4) Je start EasyStudio.
5) Je gaat naar File -> Setup -> selecteert IrDA uit het dropdown menu "Port" -> klikt op OK.
6) Je gaat naar Tool -> File Manager.
7) Je kan nu met de File Manager foto's naar je PC halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 18:23:
zelfs met die nieuwe t-mobile kaart had ik steeds last van netwerkproblemen.
na lang getwijfeld te hebben ben ik terug gegaan naar de dealer en die heeft voor mij de klantenservice gebeld en ik kreeg te horen dat ik de volgende dag mijn tellie kan ruilen.(dat was dus vandaag)
vandaag heb ik van t-mobile een nieuw pakket van e700 gehad.
Nu heb ik geen last meer van netwerk-en andere problemen.
Ik denk dat bepaalde e700 series software problemen hebben of het zou moeten liggen aan het feit dat ik mijn lock eraf heb gehaald!(dit lijkt me sterk, but who knows....)
iig, als je ook netwerk of andere problemen hebt en je tellie is nog vrij nieuw, zou ik proberen om het om te ruilen..
Dat had ik ook met mijn t610, vreemd dat ik die verhalen vaker of t-mobile hoor dan over andere merken. Ik ben toch benieuwd waar het aan ligt. Mijn ervaring is dat ik alleen met siemens en nokia geen problemen heb icm t-mobile. Zijn deze dan zoveel beter met bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen...kan ik ook mp3 naar mmf converte?????

gr ferry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben ook van plan deze mooie telefoon te halen :) Is het aan te raden dat ik hem gewoon bestel via T-Mobile.nl of kan ik het beter anders aanpakken?

wel mooie aanbieding op t-mobile toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:02
Is het mogelijk om plaatjes van mijn Samsung E700 :9 naar een Samsung S500 te sturen over infrarood ik dacht het ergens te hebben gelezen dat het wel mogelijk is.

Ik kan alleen deze functie niet vinden in de menu's iemand die hier meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:49:
Ik ben van plan de Samsung E700 te kopen, ik heb een vraag. Is het mogelijk de foto's naar een iPaq PDA te sturen? dit kon wel met een Panasonic telefoon.
Ik had gelezen dat je de studio software nodig had van samsung zelf.
Hebben jullie meer duidelijkheid of heeft iemand dit al geprobeert?
eerlijk gezegd heb ik er nog niet van gehoord en ik ben verder ook nog geen software tegengekomen voor op een iPaq. op samsung.com bij downloads staat er in ieder geval niets bij, je kunt er alleen handleidingen downloaden, niet eens easystudio. verder levert wat gezoek op nieuwsgroepen voor mij niets op, maar ik ga het toch even in de gaten houden want dit is wel interessant als het zou kunnen.
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:22:
de lens is in principe niet beschermt, je kunt wel een tasje kopen (ong. 10 euro bij een willekeurige telecomwinkel), maar dan moet je dus je telefoon ùit het tasje halen om een foto te kunnen maken.
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 19:21:
mensen...kan ik ook mp3 naar mmf converte?????

gr ferry
mocht het kunnen, dan is het effect nog niet fantastisch. midi's daarintegen zijn al beter te converten, omdat dat losse tonen zijn ipv een aaneengesloten toon (zo zou je het kunnen noemen) : bijv een mp3 file.

wil je mooie ringtone, ga dan lekker wappen naar tutch, dan heb je wel goeie muziek in je telefoon met soms gezongen teksten erin.

[ Voor 64% gewijzigd door D-Jay op 09-11-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is ook mogelijk om die midi files op je tellie te zetten :) nergens voor nodig die psm of pms of whatever.

er zit geen klepje voor de lens, wel een glaasje waar absoluut geen stofje tussen kan. het zal de lens tegen krassen beschermen maar kan dus wel zelf krassen oplopen. maar dat glaasje is volgens mij goed te polijsten met displex oid. ik zou mijn tellie iig niet in dezelfde zak doen als je sleutels :) maarja dat doe je met een tel zonder camera ook nie.

let er bij easy studio op dat je de files naar de goede directory op je telefoon zet!! bijvoorbeeld foto's moeten naar de directory "afbeeldingen" (en niet naar foto's) beetje vreemd (maar wel lekker)

nog meer mensen die een advies van $tengel$ kunnen gebruiken??
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.