Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:49:
Ik ben van plan de Samsung E700 te kopen, ik heb een vraag. Is het mogelijk de foto's naar een iPaq PDA te sturen? dit kon wel met een Panasonic telefoon.
Ik had gelezen dat je de studio software nodig had van samsung zelf.
Hebben jullie meer duidelijkheid of heeft iemand dit al geprobeert?
eerlijk gezegd heb ik er nog niet van gehoord en ik ben verder ook nog geen software tegengekomen voor op een iPaq. op samsung.com bij downloads staat er in ieder geval niets bij, je kunt er alleen handleidingen downloaden, niet eens easystudio. verder levert wat gezoek op nieuwsgroepen voor mij niets op, maar ik ga het toch even in de gaten houden want dit is wel interessant als het zou kunnen.
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:22:
hey ik heb een vraag ik heb ook de masterlijke samsung e-700

besteld met een orange free 30 abbo maar mijn vraag is is de lens ook beschermd van de gsm want als hij in je broekzak zit en je hebt zandkorreltjes die over de lens gaan gaat de kwaliteit natuurlijk wel eraf.
de lens is in principe niet beschermt, je kunt wel een tasje kopen (ong. 10 euro bij een willekeurige telecomwinkel), maar dan moet je dus je telefoon ùit het tasje halen om een foto te kunnen maken.
mocht het kunnen, dan is het effect nog niet fantastisch. midi's daarintegen zijn al beter te converten, omdat dat losse tonen zijn ipv een aaneengesloten toon (zo zou je het kunnen noemen) : bijv een mp3 file.
wil je mooie ringtone, ga dan lekker wappen naar tutch, dan heb je wel goeie muziek in je telefoon met soms gezongen teksten erin.
[
Voor 64% gewijzigd door
D-Jay op 09-11-2003 20:43
]