Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.449 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom jij in vredesnaam aan zo'n knappe vriendin? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:14:
Hij werkt gewoon, maar een dingetje, mijn scherm (het klapding zelf) zit een fractie van een mm naar links gedraaid. Er zit een heel klein beetje speling tussen. Zijn er meer mensen die dit hebben en er problemen mee hebben? Volgens mij heeft dit niet echt invloed op het functioneren van m'n E700. Zal ik hiermee teruggaan (i.v.m. mogelijke sschade die dit tot gevolg kan hebben? Ze hebben geen nieuwe meer, dus ik heb kans dat ik straks dan zonder E700 zit.
Ik heb dit ook. Ik heb ook de T-mobile versie. Een vriend van mij heeft ook dit 'scheve klepje' maar hij heeft geen t-mobile versie, hij heeft een simlockvrije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:39
Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 11:53:
[...]

Ik heb dus de T-Mobile versie ..

Hij zit dus in 2.4 zoals hieronder is te lezen :*)
Hoezo 2.4?

als ik naar menu 2 ga en dan naar optie 4 dan kom ik in het spelletjes menu terecht?
als ik bij 'downloads' naar wissen ga (optie 5) dan kan ik alleen ALLES wissen
maar DAT wil ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das idd wel gaar. ik denk dat t-mobile het onmogelijk heeft gemaakt om alleen beltonen te verwijderen. iemand anders (met t-mobile simlock) die het wel gelukt is??

als dit idd zo is dan geeft dat misschien weer wel meer hoop over een nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 19:09:
das idd wel gaar. ik denk dat t-mobile het onmogelijk heeft gemaakt om alleen beltonen te verwijderen. iemand anders (met t-mobile simlock) die het wel gelukt is??

als dit idd zo is dan geeft dat misschien weer wel meer hoop over een nieuwe firmware.
Ga naar Downloads -->sounds--> my sounds (menu 2.1.4)
Daar kun je je gedownloade ringtones verwijderen.

YES!! ben eerder >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Hironshy op 27-10-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

menu -> 2 -> 1 -> 4 -> opties -> wissen

Met een t-mobile toestel.

Hmmzz telaat.

weet iemand of het mogelijk is om een sneltoets te maken voor een functie ipv alleen voor een telefoon nr? Wil Irda onder een sneltoets hebben eigenlijk.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok, thnx guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
HI Fella's

ik heb vandaag een sweex usb irda gekoght koste me 50 eurotjes in de mediamarkt

nou ik kom thuis alles werkt perfect gelijk

ik zet me infra aan op me samsung nou hij herkend em gelijk ..

ik starte easy studio op irda aangevinkt en hij herkent em hij laad al de gegevens

nummers enz ...

na 1 ringtone te hebben geupload heb ik me samsung te snel weggehaald crashte me pc das best vaag ..

en nu als ik easy studio opstart geeft ie alleen helemaal onderaan aan dat ie (offline) is of hij veranders soms naar (later) hij laad de gegevens niet meer wat er in de telefoon zit ??

weet iemand hoe ik em online krijg of dat hij wel mijn telefoon boek leest ??

want ik wil tog nog steeds wat fototjes uppen .. !

greetzz

majin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MajinChaos schreef op 27 October 2003 @ 20:57:
ik heb vandaag een sweex usb irda gekoght koste me 50 eurotjes in de mediamarkt

nou ik kom thuis alles werkt perfect gelijk

ik zet me infra aan op me samsung nou hij herkend em gelijk ..

ik starte easy studio op irda aangevinkt en hij herkent em hij laad al de gegevens

nummers enz ...
Hey hallo allemaal

Ik had een vraagje
Ik heb namelijk ook een Sweex Usb -> IrDa adapter
maar wat gebeurd er?

Ik zet mijn poort aan en mijn telefoon ir-poort
Mijn pc ziet de telefoon
Maar ik krijg de wizard nieuwe hardware!!
Terwijl ik bij nokias gewoon gelijk verder kan

Hij vraagt om software voor de telefoon en anders kan ik niet verder
EasyGsm kan de tel dus ook niet pakken omdat windows het niet installeert!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Hoii ..

bij mij vraagt hij geen software voor de telefoon ...

hij installeert alles automatisch ...

waarschijnlijk omdat ik windowsxp heb ...

welke os heb jij dan ?

greetz

majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook win xp
dat is juist het rare

Vorige week had ik mijn hele pc geupdate
Alle windows xp updates gedownload
en toen pakte hij mn infra rood poort niet meer!

hij herkende het wel maar zei dat hij het niet kon starten
dus ik mn pc opnieuw geinstalleerd

werk ik met nokias heb ik geen probleem
maar mn e700 blijft vragen om software:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Zijn er nog meer mensen die moeite hebben om het "duo" gesprek aan te zetten?
Ik heb een Vodafone abbo via Debitel, en voorheen werkte het prima op mijn Samsung T-100/N620 en Nokia's, enkel krijg ik het nu niet aan de praat.

Heb het al op verschillende manieren geprobeerd... *43# en in het menu van de tel.
Ik heb een Orginele Samsung E-700, geen T-mobile dus.
Iemand een tip?

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Deze telefoon wordt morgen van mij :). Moet een nieuw abbonement hebben en bij Orange hebben ze deze tot 3 november in de aktie. Dan kost hij je €0,00 bij een Orange Free! 30 abbonement. Zeker interessant, aangezien in november ook MMS bij Orange van start zal gaan. Dus morgen wordt het lekker spelen met deze telefoon :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke driver heb je dan van Sweex
Ik heb de normale van de cd want als ik die van de site download werkt hij niet goed.
Ik heb nu alle windows updates geinstalleerd en nog heb ik het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen over deze telefoon, ik moet ook een abbonement afsluiten. Hoe is het menu van deze Samsung in vergelijking met die van Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 11:02:
Ik zit te twijfelen over deze telefoon, ik moet ook een abbonement afsluiten. Hoe is het menu van deze Samsung in vergelijking met die van Nokia?
Ik vind hem persoonlijk veel fijner en al helemaal veel mooier, maar goed, ieder heeft daarin zijn/haar eigen smaak, dus ik kan daar verder niet echt over oordelen.

Ik heb de SGH-E700 sinds vanmorgen in mijn bezit en ik vind hem heel fijn in het gebruik. Fijne toetsen, duidelijk scherm, mooie afwerking, ligt fijn in de hand en hij is heel gebruikersvriendelijk. Ik vind het toestel een echte aanrader. Er zit ook lekker veel geheugen in vergeleken met bijvoorbeeld de SonyEricsson T610. Kortom, ik ben heel blij met dit toestel :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
heeft er al iemand coole midlets die werken?
ik heb er al 2 geprobeerd maar ze werken beide niet, gewoon pech natuurlijk maa ris zo zonde van je data :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb zojuist bericht gekregen van Samsung dat de datakabel over 4 weken beschikbaar is en dan kwa werking vergelijkbaar is met de S500. Wat betekend dat het dus mogelijk is om de firmware zelf te flashen. Ik denk alleen dat je dan wel afhankelijk bent van de online community, maar dat moet geen probleem zijn.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

kiddyl schreef op 28 October 2003 @ 12:23:
Ik heb zojuist bericht gekregen van Samsung dat de datakabel over 4 weken beschikbaar is en dan kwa werking vergelijkbaar is met de S500. Wat betekend dat het dus mogelijk is om de firmware zelf te flashen. Ik denk alleen dat je dan wel afhankelijk bent van de online community, maar dat moet geen probleem zijn.
Dat zou erg mooi zijn, dan hoef je tenminste je telefoon niet meer op te sturen naar Samsung, dat scheelt nogal zeg. Vervalt je garantie dan alleen niet?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop wel dat ALS we van de online community afhankelijk zijn dat er ook NL firmwares zullen komen. Voor mijn T100 hebbik even de T108 firmware gehad maar toen deed mijn T9 het niet meer. Nu moet ik wel zeggen dat de T9 van de E700 nu niet bepaald lekker werkt. Ik kan niet de woordkeuze van het T9 systeem veranderen (door naar boven of beneden te drukken). Beetje jammer, dus ik hoop wel heeeeeeeeeel erg dat er een nieuwe firmware komt. De foon op zich is super maar met een betere firmware (picture phonebook, eigen ringtones toekennen aan mensen en bugfixes) is de foon voor mij perfect...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
Deddiekoel schreef op 28 October 2003 @ 13:04:
Ik hoop wel dat ALS we van de online community afhankelijk zijn dat er ook NL firmwares zullen komen. Voor mijn T100 hebbik even de T108 firmware gehad maar toen deed mijn T9 het niet meer. Nu moet ik wel zeggen dat de T9 van de E700 nu niet bepaald lekker werkt. Ik kan niet de woordkeuze van het T9 systeem veranderen (door naar boven of beneden te drukken). Beetje jammer, dus ik hoop wel heeeeeeeeeel erg dat er een nieuwe firmware komt. De foon op zich is super maar met een betere firmware (picture phonebook, eigen ringtones toekennen aan mensen en bugfixes) is de foon voor mij perfect...
je bedoelt het woord veranderen in een ander woord dat past? druk eens op de 0 :)

weet iemand hoe ik kan instellen dat mijn smsjes in mijn telefoon opgeslagen worden ipv op de sim? als ik nu een smsje krijg dan komt ie automatisch op de sim, maar ik wil ze liever in mijn telefoon geheugen omdat dat sneller is.

verder kan ik nergens vinden waar ik het melodietje van de wekker kan aanpassen, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Deddiekoel schreef op 28 October 2003 @ 13:04:
De T9 op de E700 werkt bij mij perfect, hoor, je kunt met de pijltjes inderdaad niet het woord selecteren dat je wilt, dat doe je met de + knop, of de 0 natuurlijk. Werkt goed, hoor.

Wel jammer dat je inderdaad niet eigen ringtones aan iemand kan toekennen, maar goed, nieuwe firmware zal dat wellicht verhelpen. Daarnaast heb ik weinig bugs gevonden nog.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik me samsung zo instellen dat ik niet gelijk opneem op het moment dat ik klapje openmaak.

Ik zal wel scheel zijn, maar ik kan het niet vinden! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 14:01:
hoe kan ik me samsung zo instellen dat ik niet gelijk opneem op het moment dat ik klapje openmaak.

Ik zal wel scheel zijn, maar ik kan het niet vinden! B)
Dat kan helaas niet. Je hebt daarom dan ook het buitenste schermpje om te zien wie er belt. Je kan dan de knop van de 'camera' dan zo instellen dat door het indrukken er van de beltoon uitgaat of dat je niet opneemt. Ik heb hem op het laatste staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Tis de volumeknop niet de camera knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Je hebt helemaal gelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke winkel was dat die de t-mobile versie verkocht voor 281 euro, kan hem niet meer vinden door de grote topics heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Ik heb een IrDa poort, kan je daar wel je firmware met flashen als dit beschikbaar zou zijn? En verder kan er toch alles mee, zoals plaatjes sturen etc.
Kan je er meer of minder mee (of zelfde :P) dan met een datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:02

Canon23

>>MY<< world

Van wie is het cameraatje beter, de SE t610 of de cam van de E700?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat nu ook eindelijk op samsung.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
Canon23 schreef op 28 October 2003 @ 15:09:
Van wie is het cameraatje beter, de SE t610 of de cam van de E700?
e700

betere resolutie en imho mooiere pics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhmz, ik wil weten hoe ik een album (photo) van naam kan wijzigen en hoe ik een album kan toevoegen. Kan dit eigenlijk wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 15:35:
Mhmz, ik wil weten hoe ik een album (photo) van naam kan wijzigen en hoe ik een album kan toevoegen. Kan dit eigenlijk wel?
Ik heb het ook al gezocht, maar kan het niet vinden. Misschien dat het wel kan, alleen ik ben erg benieuwd wie het antwoord weet. Ik kan het echt niet vinden.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
MMUilwijk schreef op 27 oktober 2003 @ 12:01:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die vreselijke "systeem"geluiden kwijt kan raken ?
Elke keer als ik een SMS-berichtje verwijder krijg ik een irritant melodietje.
het #je lang indrukken helpt wel, maar dan staat alles direct op stil (hetgeen niet de bedoeling is).
In mijn handleiding heb ik het ook niet kunnen terugvinden...
Is dit iemand al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Godjira schreef op 28 oktober 2003 @ 15:45:
[...]

Ik heb het ook al gezocht, maar kan het niet vinden. Misschien dat het wel kan, alleen ik ben erg benieuwd wie het antwoord weet. Ik kan het echt niet vinden.
Volgensmij kan dit niet...al lijkt het me wel onlogisch aangezien je ook nog ruimte onder de tekst album1 en album2 hebt enja..
Kan iemand mij vertellen hoe ik die vreselijke "systeem"geluiden kwijt kan raken ?
Elke keer als ik een SMS-berichtje verwijder krijg ik een irritant melodietje.
het #je lang indrukken helpt wel, maar dan staat alles direct op stil (hetgeen niet de bedoeling is).
In mijn handleiding heb ik het ook niet kunnen terugvinden...
Ook dit kan niet volgensmij....ik hoop dat ze bij die nieuwe firmware dit allebei mogelijk maken. Alle geluiden moet je individueel uit kunnen zetten vind ik, zeker dat van die camera.

[ Voor 41% gewijzigd door OneUp op 28-10-2003 16:30 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:21

Dr C

met C en CK

Ach, zo'n unlock code is toch legaal, dit wordt bevestigd door een uitspraak van de rechter, dan mag je toch ook gewoon de unlock code posten. Hier komt ie:

*2767*688#
Heeft iemand al problemen gehad na het invoeren van deze code. Ik vind het nogal zonde om mijn telefoon, die ik nog niet eens heb (morgen halen :*) ) gelijk te vern**ken.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Iedereen hier is wel positief over de E700 maar heeft toch wel een paar opmerkingen. Kunnen we wellicht niet een petitie (oid) opzetten met de aanpassingen die we graag zouden willen zien in een nieuwe firmware? Met name het picture phonebook en eigen ringtones toekennen zijn volgens mij veelgevraagde wensen!

PS: Ik heb de T9 nu wel werkend...volgende keer maar eens het boekje lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cramwinckel schreef op 28 oktober 2003 @ 16:59:
[...]

Heeft iemand al problemen gehad na het invoeren van deze code. Ik vind het nogal zonde om mijn telefoon, die ik nog niet eens heb (morgen halen :*) ) gelijk te vern**ken.
T enige wat ik toch nog toe ondervonden heb is dat alle net geprogrammeerde namen met tel no's gelijk weer verdwenen. |:( dom dus.
TIP: Eerst dus die code invoeren, dan pas de namen ?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Met deze 'reset' houd je je telefoonboek. Wat je wel verliest zijn de GPRS en MMS instellingen. Ook verliest hij alles wat je kan instellen. Namen in de snelkeuzelijst verdwijnen ook, maar dat zijn er maar 9. Java downloads, foto's, melodietjes blijven op de telefoon na de reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Zit er bij jullie ook een beetje speling op de accu. Wanneer je bijvoorbeeld een berichtje typt dat je steeds accu hoort kraken. Of heb ik dit (weer) alleen? :(

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Laatst online: 09-09 19:58
Deddiekoel schreef op 28 October 2003 @ 18:05:
Iedereen hier is wel positief over de E700 maar heeft toch wel een paar opmerkingen. Kunnen we wellicht niet een petitie (oid) opzetten met de aanpassingen die we graag zouden willen zien in een nieuwe firmware? Met name het picture phonebook en eigen ringtones toekennen zijn volgens mij veelgevraagde wensen!

PS: Ik heb de T9 nu wel werkend...volgende keer maar eens het boekje lezen.
Dit lijkt me een heel goed idee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Laatst online: 11-09 10:29
-Cargo- schreef op 28 October 2003 @ 19:09:
Zit er bij jullie ook een beetje speling op de accu. Wanneer je bijvoorbeeld een berichtje typt dat je steeds accu hoort kraken. Of heb ik dit (weer) alleen? :(
Ik heb dit probleem niet. Gelukkig zit mijn foontje lekker stevig en kraakvrij in elkaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

prism103 schreef op 28 October 2003 @ 20:01:
[...]

Ik heb dit probleem niet. Gelukkig zit mijn foontje lekker stevig en kraakvrij in elkaar. 8)
Ik heb geen problemen met de accu. Hij is lekker stevig en kraakt totaal niet. Ik zou er even mee terug gaan als ik jou was.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 14:34:
welke winkel was dat die de t-mobile versie verkocht voor 281 euro, kan hem niet meer vinden door de grote topics heen
was bij gsmcorrect.nl
ik heb hem daar besteld en alles is goed gegaan. helaas voor jou had ik 1 van de laatste. hij komt verder ook nergens meer binnen met t-mobile simlock, was slechts een tijdelijke actie van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cramwinckel schreef op 28 oktober 2003 @ 16:59:
[...]

Ik kreeg hem van kiddyl, maar heb hem nog niet geprobeerd. Anderen hebben hem al wel geprobeerd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja... vanmiddag is dit juweeltje bij mij bezorgd... wat een foon! haha echt een verschil met mn oude 5510 :D

anyway, alles vet enzo,, maar volgens mij heb ik een dooie pixel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjeezD
  • Laatst online: 06-09 17:58
Heej jongens!

Nouw, ik heb hem ook hoor, wel de T-Mobile versie maar bij Vivacom waren ze zo lief om de Sim-Lock gratis en voor niets te verwijderen dus ik was allang blij... :)

Heeft iemand al geprobeerd het T-Mobile logo te verwijderen? Kheb al Displex geprobeerd maar dit werkt niet, iemand nog een ideej?!

En kon je nouw wel of niet foto's koppelen aan telefoonnummers... daar ben ik nog steeds niet achter!

Ow jah, ik heb de datakabel besteld bij Passiontec (of zoiets) in Duitsland... het kon een week duren dus nu is het even afwachten :) Laten we hopen dat t goed gaat... anders is het weer zonde van de centen...

En als iemand nog een leuke site heeft voor beltonen en / of screensavers, let me know....!

Greetz,

Svennie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Wanneer ik voor BELTONEN kies in menu 9.3.1 Dan gaat mn mob vanzelf uit en dan weer aan |:(
Heeft iemand anders dit ook? Anders moet ik terug met mn mob :'(
Het is een T-Mobile versie met een T-Mobile simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Hironshy schreef op 28 October 2003 @ 21:49:
Wanneer ik voor BELTONEN kies in menu 9.3.1 Dan gaat mn mob vanzelf uit en dan weer aan |:(
Heb hier geen last van, bij mij werkt hij perfect. Ik heb bij BelCompany wel mogen vernemen dat het toestel nog niet zo lang geleden uit de winkels is terug genomen wegens een aantal software fouten. Deze heeft Samsung hersteld en toen is het toestel weer in de handel genomen. Misschien dat jouw toestel van voor die tijd is en dus die fouten heeft. Dit kun je vast even laten checken bij je leverancier.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Hironshy schreef op 28 oktober 2003 @ 21:49:
Ik heb het ff getest en bij mij doet ie dat ook :( Vreemd is ook dat er bij de reboot niet naar een pincode wordt gevraagd.
Ik heb een T-mobile versie met T-Mobile simkaart en ik heb em geunlocked met de code van Kiddyl. Na het resetten heb ik de wapinstellingen via de site van T-mobile op laten sturen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kaas op 28-10-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Crap ik heb hem ook geunlocked. Kan iemand met een non-unlockte T-Mobile E700 en
T-Mobile simkaart het ff uitproberen? Ga een mailtje schrijven naar T-Mobile, kijk wat ze te zeggen hebben.

@Godjira: jij hebt de non-TMobile E700?

[ Voor 4% gewijzigd door Hironshy op 28-10-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Omdat ik dacht dat het misschien nog aan de opgehaalde instellingen van T-mobile kon liggen, heb ik een ander profiel gekozen waarmee ik niet kon internetten. Dan doet de telefoon er net iets langer over om te rebooten, maar hij reboot nog steeds...

Als ik een o2 sim in m'n telefoon doe (zoals Kiddyl hieronder ook al zegt) heb ik het hele menu niet. Het lijkt dus puur aan het T-mobile abonnement te liggen.

[ Voor 25% gewijzigd door Kaas op 28-10-2003 22:55 . Reden: Ik zag wat Kiddyl had gedaan :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Na het kiezen van BELTONEN ga je niet gelijk wappen, er komt nog een menu tevoorschijn. Dus het heeft niks met WAP instellingen te maken. (Heb het geprobeerd op mn andere mobiel, daar werkt het wel 8)7)

[ Voor 9% gewijzigd door Hironshy op 28-10-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb btw helemaal geen menu 9.3.1. Misschien omdat ik nog een oude simkaart heb? Onder 9 heb ik 1. Entertainment en 2. Nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 28 October 2003 @ 21:52:
[...]

Heb hier geen last van, bij mij werkt hij perfect. Ik heb bij BelCompany wel mogen vernemen dat het toestel nog niet zo lang geleden uit de winkels is terug genomen wegens een aantal software fouten. Deze heeft Samsung hersteld en toen is het toestel weer in de handel genomen. Misschien dat jouw toestel van voor die tijd is en dus die fouten heeft. Dit kun je vast even laten checken bij je leverancier.
Dit was volgens mij een Belcompanyleugen :(, ze hadden hem namelijk vanwege marketing redenen wel in de folder gezet terwijl hij nog niet leverbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 22:09:
Is het ook mogelijk om een emailclient als JAVA programma up te loaden in de E700 en daarmee emails met attachment (bijv. foto, stuk goedkoper dan mms) te versturen?

Het zou wel heel mooi zijn als het zou kunnen :7 . Wie weet hier wat vanaf :?
Iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen heeft er al iemand geprobeerd het t-mobile logo te verwijderen!

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
ik heb ook de t-mobile versie en ik heb geen menu 9.3.1 ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Dat heb je alleen als je een (recente) T-Mobile simkaart heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
Hironshy schreef op 28 oktober 2003 @ 23:53:
Dat heb je alleen als je een (recente) T-Mobile simkaart heb.
heb me t-mobile abbo verlengt, misschiend at het daar aan ligt.

andere vraag:

als je simlock eraf haalt, gaan dan ook de t-mobile menutjes weg? of alleen simlock eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
alleen simlock eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
Kaas schreef op 28 oktober 2003 @ 22:16:
[...]

Ik heb het ff getest en bij mij doet ie dat ook :( Vreemd is ook dat er bij de reboot niet naar een pincode wordt gevraagd.
Ik heb een T-mobile versie met T-Mobile simkaart en ik heb em geunlocked met de code van Kiddyl. Na het resetten heb ik de wapinstellingen via de site van T-mobile op laten sturen.
Bij mij doet ie het ook, heb ook tmobile sim lock versie! Raar...
Wat is hier aan te doen? Is wel een vette fout vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ralphfx schreef op 29 October 2003 @ 00:41:
[...]

Bij mij doet ie het ook, heb ook tmobile sim lock versie! Raar...
Wat is hier aan te doen? Is wel een vette fout vind ik!
Heb je wel de optie "Vragen op PIN" aan staan?

[edit]
Ik heb het net eens getest, bij mij vraagt hij gewoon om mijn PIN code, hoor. Denk dus dat je de optie niet aan hebt staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Godjira op 29-10-2003 09:26 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Ik heb wel de optie "Pin controle" aan staan, ik neem aan dat je die bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
Ik heb pin controle gewoon aanstaan, en toch vraagt hij nadat ie "crasht" zeg maar geen pincode. De telefoon start gewoon opnieuw op. Maar waar zit de fout van het op nieuw opstarten in menu 9.3.1?? Software telefoon of sim-kaart??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Ralphfx schreef op 29 October 2003 @ 10:15:
Ik heb pin controle gewoon aanstaan, en toch vraagt hij nadat ie "crasht" zeg maar geen pincode. De telefoon start gewoon opnieuw op. Maar waar zit de fout van het op nieuw opstarten in menu 9.3.1?? Software telefoon of sim-kaart??
Als je mn vorige post had gelezen dan weet je dat die menu(9.3.1) het wel doet op mn andere mobiel. Dus het is een software fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 21:06:
[...]

was bij gsmcorrect.nl
ik heb hem daar besteld en alles is goed gegaan. helaas voor jou had ik 1 van de laatste. hij komt verder ook nergens meer binnen met t-mobile simlock, was slechts een tijdelijke actie van t-mobile
Hoe weet je dat het een tijdelijke actie was, en waneer stop die levering??
Ik heb hem namelijk ook ergens besteld ze hebben hem nog niet maar hij zegt dat ie wel komt met, t-mobile simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb net gezocht naar een winkel in Nederland die de datakabel verkoopt met artiekel nummer PCB133LBEC/STD. Ik heb deze niet kunnen vinden, iemand anders toevallig al wel? Anders moet ik hem waarschijnlijk uit Duitsland laten komen.

Daarnaast de vraag of je met die datakabel ook software updates kunt uitvoeren. In de startpost staat een link naar de Samsung website waar je updates voor telefoons kunt downloaden alleen er staat bij dat je GPRS easy moet hebben hiervoor. Ik begrijp hieruit dat je dus met GPRS je toestel kunt updaten of zo? Hoe zit dat precies, want het is mij niet helemaal duidelijk nog.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Die datakabel kwam toch over een week of 3/4 in nederland uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

-Cargo- schreef op 29 October 2003 @ 12:40:
Die datakabel kwam toch over een week of 3/4 in nederland uit?
Ow, als dat zo is wacht ik mooi even. :) Uit Duitsland laten komen is ook niet alles.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Godjira schreef op 29 October 2003 @ 12:48:
[...]

Ow, als dat zo is wacht ik mooi even. :) Uit Duitslang laten komen is ook niet alles.
kiddyl schreef op 28 October 2003 @ 12:23:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:02

Canon23

>>MY<< world

Nog 1 vraagje,
Ik heb hem besteld bij me tmobile contract verlenging :)

En kan je nou foto's koppelen aan nummer of niet?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee Canon23 dat kan niet, voor de 100ste keer. En belangrijk ook!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 13:57:
Nee Canon23 dat kan niet, voor de 100ste keer. En belangrijk ook!!
Wel jammer, hopelijk dat dit in een nieuwe firmware wel mogelijk zal zijn.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook....

Maar ik probeerde net een telefoonnr uit het telefoonboek te verzenden via Irda naar m'n pc. Zonder programma. Dus kijken of er wat aankwam. En toen knalde hij ook uit. hij starte weer op en ging toen helemaal uit en kwam weer terug. En toen vroeg hij wel om de pincode.

Beetje vaag.

Ik heb het nog een keer gedaan en nu ging het wel goed :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm, is het iemand anders opgevallen dat wanneer je via EasyStudio verbinding maakt met je E700 (via IrDa) dat er een melding in het scherm van je telefoon komt te staan. Die is dat er iets niet is toegestaan. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Wat ik overigens erg irritant vind is dat je de foto-maak knop aan de buitenkant niet uit kan schakelen. Ik haat het als je knopjes aan de buitenkant niet kan uitschakelen, aangezien in dit geval de camera hierdoor perongeluk kan aanspringen. Wat natuurlijk ook weer onnodig de accu leegzuigt etc :(

[ Voor 5% gewijzigd door KreKkeR241 op 29-10-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

KreKkeR schreef op 29 October 2003 @ 17:24:
Wat ik overigens erg irritant vind is dat je de foto-maak knop aan de buitenkant niet uit kan schakelen. Ik haat het als je knopjes aan de buitenkant niet kan uitschakelen, aangezien in dit geval de camera hierdoor perongeluk kan aanspringen. Wat natuurlijk ook weer onnodig de accu leegzuigt etc :(
Je moet die knop wel een aantal seconden ingedrukt houden om de camera modes te activeren, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij zomaar ineens aan springt als hij in je zak of zo zit.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er eigenlijk ook handsfree op de e700? heb er eigenlijk nog niemand over gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 18:02:
zit er eigenlijk ook handsfree op de e700? heb er eigenlijk nog niemand over gehoord..
Je krijgt bij het toestel een headset geleverd, dus dat kun je in feite hands-free noemen he ;). Maar echt een speaker in de telefoon zit er niet, mocht je dat bedoelen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Deddiekoel schreef op 29 October 2003 @ 17:18:
Hmmm, is het iemand anders opgevallen dat wanneer je via EasyStudio verbinding maakt met je E700 (via IrDa) dat er een melding in het scherm van je telefoon komt te staan. Die is dat er iets niet is toegestaan. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
bij mij ook precies zelfde .. krijg ook deze melding maar hij krijgt em tog goed binnen ...

maybe een software prob .. ??

ojaa en op de howard forum http://www.howardforums.c...204e00082&threadid=103455 hebben ze ook veel gif plaatjes voor de S300
maar ze werken ook perfect op de E700 Die Van Xmen Storm is stoerrrr !!!!!!
haar ogen geven telkens lichtt !!

try it !!

greetz

majin

[ Voor 24% gewijzigd door MajinChaos op 29-10-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gsmbox is vandaag een review verschenen:

http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/97650.gsmbox

De reviewer is te spreken over het toestel, maar vindt de prijs van 500 euro te hoog, gezien het gemis aan enkele features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ff wat geprutst met multishot. en Gifmoviegear.

Deze is op normale stand met 9 shots gemaakt. Stukje vanuit de trein.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/treinreis.gif

Deze achtergrond is erg mooi, hij loopt niet zo mooi als in je browser, maar het ziet er erg geil uit :9
Niet door mij gemaakt btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de Airwolf Theme beltoon downloaden? Deze lijkt mij erg vet!! Hij staat niet op de sites die hierboven genoemd zijn, dus iedereen met een idee post het hier ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 11:08

Quicksilver

Catch these hands

ik zou zeggen voor airwolf moet je hier klikken...
wel ff wachten tot de download begint ;)

http://www.skteletech.ru/download_mmf/3792.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

GoT is NIET de plaats om je tweedehands spulletjes te koop aan te bieden. Posts van guardian_angel, SchiedamLauw en Jaromir die daar over gingen zijn getrashed. Aanbiedingen kan je eventueel hier plaatsen: http://www.tweakers.net/aanbod .

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg morgen mijn E700...kosste maar 17 eurootjes voor verlenging T-Mobile 300 1 jaar...bij Rinkel.nl. Bij T-Mobile zelf was ie 79, en kon ik na wat onderhandelen er 10 euro af krijgen...no-go dus!!!

Maar wat ik eigenlijk wil weten is wanneer er nieuwe firmware komt. Ook ik vind (na alle posting gelezen te hebben) het een groot nadeel, dat je geen gedownloade ringtones aan personen kan koppelen en ook geen foto's. Daar hebben ze echt niet goed over na gedacht. Maar goed als je zo dit forum leest, kan ik niet wachten tot ik hem heb (inclusief die manco's). Maar nieuwe firmware met een fix zou handig zijn.

Heb overigens nu ook P800 (erg gaaf qua internet, email, games --> maar wel groot), 7210 (fijn foontje, maar is al weer bijna een jaar) en 6310i (geweldige batterij, lekker grote knoppen --> verder erg boring)...ben echt verslaafd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik heb hem ook maar gekocht. 200 euro met een twee jarig orange free20 abbo.

Het klote is dat ik geen foto's kan emailen of versturen met dat ding want dan krijg ik een netwerk fout :/
Morgen orange maar ff opbellen hoe het nou zit.....
Voorderest ben te vreden over dat ding maar ik ben een redelijke noob op het gebied van gsm's :+

[ Voor 19% gewijzigd door Rody op 31-10-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb hem nu eindelijk ook en hij is echt fantastich! _o_

Ik heb hem vandaag gekocht samen met een 1 jarig T-Mobile 150 abonemment bij T for Telecom, dat was de enige winkel in mijn buurt die de T-Mobile versie op voorraad had.

Een soortgelijke melding als die Rody krijgt (netwerk fout), krijg ik ook wanneer ik verbinding wil maken met T Zones. Morgen maar eens de handleiding helemaal lezen en eventueel contact opnemen met T-Mobile, dan kan ik gelijk een GPRS actief abonemment afsluiten. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Joni op 31-10-2003 22:59 . Reden: btw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 14:47
Samsung E700 is echt masterlijk. :7 damn zo'n vette phone heb ik nog nooit gehad (en ik heb er al veel gehad :) )

0 euro met 25 euro terug, zonder aansluitkosten en 3 maanden dubbele smspaket met T-mobile 150. :)

Hierbij wil ik kiddyl bedankt voor zn simlock code _/-\o_
merci beaucoup

w0ei ik ga weer verder bellen. mzzl

I was born intelligent - education ruined me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/plasmabol4.gif

Deze heb ik net gemaakt met multishot en Gifmoviegear :)
Hij kan ook als achtergrond gebruikt worden, dan draait hij wat trager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik melodiën en plaatjes naar dit toestel kan uploaden? Ik heb nu eindelijk wel verbinding via infrarood. Hij ziet de telefoon, maar dan vervallen de knoppen "verzenden naar..." Ik zag dat er al meerdere deze vraag gesteld hebben, alleen er is nooit op geantwoord! Hoop dat iemand dat weet, want ik ben reuze nieuwsgierig ;) Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 31 oktober 2003 @ 20:01:
ik heb hem ook maar gekocht. 200 euro met een twee jarig orange free20 abbo.

Het klote is dat ik geen foto's kan emailen of versturen met dat ding want dan krijg ik een netwerk fout :/
Morgen orange maar ff opbellen hoe het nou zit.....
Voorderest ben te vreden over dat ding maar ik ben een redelijke noob op het gebied van gsm's :+
Ik heb ook net een e700 met orange free abbo en kan ook niet mms-en, dus even bij een orange winkel naarbinnen gewipt, daar wisten ze me te vertellen dat vanaf 4-11 mms mogenlijk moet zijn, nog ff wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 22:40:
Heeft iemand enig idee hoe ik melodiën en plaatjes naar dit toestel kan uploaden? Ik heb nu eindelijk wel verbinding via infrarood. Hij ziet de telefoon, maar dan vervallen de knoppen "verzenden naar..." Ik zag dat er al meerdere deze vraag gesteld hebben, alleen er is nooit op geantwoord! Hoop dat iemand dat weet, want ik ben reuze nieuwsgierig ;) Alvast bedankt!
Dit kan je doen met de filemanager in Easystudio. Easystudio kan je o.a. hier dl
http://www.codeal.com/data/softa/EasyStudio_1.0.0.1.zip

Suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prism103 schreef op 31 oktober 2003 @ 22:53:
[...]

Dit kan je doen met de filemanager in Easystudio. Easystudio kan je o.a. hier dl
http://www.codeal.com/data/softa/EasyStudio_1.0.0.1.zip

Suc6 ermee
Bedankt voor je snelle reactie! Ik had dit programma al gedownload, maar juist in dit programma verdwijnen de "verzenden naar...." knoppen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
Filemanager gebruiken....

Pictogram naast "Melodie naar telefoon". De rest spreekt voor zicht, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prism103 schreef op 31 oktober 2003 @ 23:01:
Filemanager gebruiken....

Pictogram naast "Melodie naar telefoon". De rest spreekt voor zicht, hoop ik.
Hij is geweldig! Ik heb m gevonden! Ik dacht dat ik op melodie naar telefoon moest klikken (leek mij logisch) :+
Maar bedankt voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kheb dit naar samsung.com gestuurd in mijn goedste Engels:

dear sir/madam O-)

I think people asked this quiston many times. Because I know that many people have this problem/request. Why doesn't Samsung release a firmwire (softwareupdate) for the E700 so you can put a picture id or downloaded ringtone to a contact in your adress book. There are some other small problems that bothers many people. Why not post a forum at samsung.com only for the E700. I think you know it's a populair phone, beacause here in Holland it's sold out very quick. I hope you have the capability to do something about it (firmwire).

Yours faithfully, :r

khoop dat ze positief antwoorden. laat het jullie weten.
P.s. heb het toestel niet eens wacht nog steeds op t-mobile. khoop binnen 5 werkdagen
Laterz :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Bleh, ik heb mijn toestal al weer gesloopt... viel gister avond met mijn zatte kop mooi hard met de fiets en nu is dus 't binnenste scherpje hartstikke kaduk :( ... en vast geen garantie voor dat soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het unlocken verlies je zoals bekend instelling van wap ed. Dit is geen probleem omdat je die instellingen op kan laten sturen via t-mobile.

Ik heb dit gedaan via de site en ik kreeg een bericht op mijn telefoon, de instellingen opgeslagen in het profiel. Gprs werkt prima, maar zodra ik bij het menu profiel, drager op enkel gsm zet (zodat hij inbelt ipv. gprs) krijg ik geen toegang meer tot t-zones.

Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.