Hee Kiddyl,
heb je mun mailtje ontvangen? Ik heb er al 2 gestuurd help me please voor de code!!
heb je mun mailtje ontvangen? Ik heb er al 2 gestuurd help me please voor de code!!
Anoniem: 94383
Anoniem: 86504
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Lucky Goldstar
Dat heb je nou als je in Azie bent. Ze hebben daar veel leukere gadgets dan hier. De mobieltjes die je dan ziet zijn dan waarschijnlijk voor CDMA of niet? Die kunnen we hier niet gebruiken.DJkim schreef op 23 October 2003 @ 22:00:
Ik ben in Korea en net heel effe naar Telecom winkel geweest....mijn E700 is hier niet mooiste. Er zijn fucking veel mooiere telefoons hier.... maar goed ze hebben ontzettend veel accessoires en ik moet nog even uitzoeken die wel compatible is met E700... hier heet ie trouwen E3200.
Maar ik laat meer hierover weten. Het is 5:00 am hier en zoveel mensen op internet cafe.
Anoniem: 28373
[ Voor 22% gewijzigd door Qorne op 23-10-2003 22:22 ]
Anoniem: 28373
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
De T-Mobile versie was in mijn geval 160 euro goedkoper. Dan deze versie wel. met simlock ( nu is ie eraf, maar goed) Het enige is een logo aan de buitenkant en een paar menutjes met een andere achtergrond. Allemaal dingen waar ik geen hinder van heb. Ik gebruik hem toch zeker voor een jaar met T-Mobile, dus dan is een simlock meer een formeel iets, omdat ie er dan toch na een jaar automatisch af kan.Qorne schreef op 23 oktober 2003 @ 22:16:
ik snap niet waarom jullie altijd over die simlocks vragen ik vraag altijd naar simlockvrije telefoons en heb nog niet gehad. dat ze dat niet zijn. of kopen jullie 1tje in zon pakket van een provideR?
#StopBurningStuff
morgen test ik het voor je_WgV_ schreef op 23 oktober 2003 @ 22:45:
Een vriend van mij is van plan deze telefoon te gaan kopen.
Ik zelf heb een T610, is er iemand die weet hoe makkelijk deze 2 met elkaar communiceren via infrarood?
Want naar de nokia 6610 en 7210 kan ik geen foto's en ringtones versturen, alleen visitekaartjes. Met de 3650 en 7650 weer wel alles.
En deze ondersteund dus geen mophun? Das wel minder!
[ Voor 40% gewijzigd door OneUp op 23-10-2003 23:28 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Anoniem: 92654
Anoniem: 95573
Iemand?Zondagskindje schreef op 23 oktober 2003 @ 22:24:
Is het iemand gelukt om een ringtone uit de telefoon te krijgen?
Ik heb het op allerlei manieren geprobeerd, maar het wil niet lukken.
Weet iemand hoe dat moet?
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Verwijderd
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Anoniem: 93973
Ik denk niet dat dat met een code kan, die plaatjes enzo heeft t-mobile waarschijnlijk gewoon vervangen door een eigenvariant dus ik vermoed dat je daarvoor de telefoon moet flashen wil je daar vanaf komen.Anoniem: 93973 schreef op 24 October 2003 @ 13:11:
Hey Kiddyl,
Heb je toevallig ook een code om het irrante opstart/afsluitscherm van t-mobile te vervangen door het originele van Samsung?
[ Voor 43% gewijzigd door Hennie-M op 24-10-2003 14:47 ]
[ Voor 28% gewijzigd door kiddyl op 24-10-2003 14:58 ]
als ik bij my tmobile inlog en de instellingen op wil vragen wordt mij doodleuk verteld dat ik daar geen toegang tot hebkiddyl schreef op 24 October 2003 @ 14:48:
Als de SMS-jes op je simkaart staan is er niks aan de hand, anders weet ik het niet. Bij mij zijn na de reset alle instellingen weg, samen met de WAP en binnen/uitgaande gesprekken, tijdteller. Mijn SMS-jes staan op mijn simkaart, waar je dat kan instellen weet ik niet.
Voor het weghalen van de T-Mobile dingetjes moet je denk ik de firmware flashen. Ik heb niet zo veel 'last' van de opstart/afsluit animatie. Mijn telefoon stat 24/7 aan.
[ Voor 12% gewijzigd door Hennie-M op 24-10-2003 14:55 ]
Dit is het antwoord dat ik net van Samsung heb gekregen.Bedankt voor uw email met betrekking tot de Samsung SGH-E715.
De SGH-E715 zal uitsluitend in amerika verkocht worden. De SGH-E710 zal hier in europa verkocht gaan worden met flitser. Het toestel komt begin van 2004 op de markt.
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Dhr C Garcia
Samsung Electronics
[ Voor 99% gewijzigd door Hennie-M op 24-10-2003 15:07 ]
Anoniem: 86454
Yup, dat wisten we ongeveer 17 september alBedankt voor uw email met betrekking tot de Samsung SGH-E715.
De SGH-E715 zal uitsluitend in amerika verkocht worden. De SGH-E710 zal hier in europa verkocht gaan worden met flitser. Het toestel komt begin van 2004 op de markt.
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Dhr C Garcia
Samsung Electronics
Dit is het antwoord dat ik net van Samsung heb gekregen.
Begin 2004 pas? Bah. Dat duurt me te lang. Jammer danWednesday 17 September 2003 14:26 Gonnosoeke wrote:
Nee, maar ik neem aan dat hij gewoon dezelfde looks heeft als de E715, dus
grijze toetsenbord aan binnenkant en buitenkant lichter blauw.
/edit: wel plaatjes dus...
E700= dual-band geval zonder flash (dus niet voor Amerika) Meer pics
E705= E700 geschikt voor Amerika
E710= E700 + flash voor europese markt
E715= E705 + flash voor amerikaanse markt
Ik denk dat het zo is...
Pics van de E710/E715 versie met flasher: ...etc.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 86454 op 24-10-2003 15:11 ]
Nogal ja Oopskiddyl schreef op 23 October 2003 @ 23:12:
Qorne -> dan mag je wel je signature veranderen als je hem al 2 weken hebt
[ Voor 20% gewijzigd door bendedit op 24-10-2003 18:07 ]
Anoniem: 92917
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 92917 op 24-10-2003 17:20 ]
Anoniem: 94613
Ik denk het wel, dat is altijd zo ook met gewone (digitale) camera's !Anoniem: 92917 schreef op 24 oktober 2003 @ 17:19:
Hey zou met een Flitser die foto in die discotheek hierboven er veel beter uit zien of maar een beetje anders w8 ik op de e715 namelijk
Edit ik heb het over die laatste foto van bBINK op pagina 6
Vreemd,kiddyl schreef op 24 October 2003 @ 17:19:
Alleen als je een vrouw bent, anders moet je eerst het woordje .... wegediten. Maar ik heb geen mail van jou gehad.
Anoniem: 93973
Ik heb niks binnen gekregen, zou je het nog eens willen sturen?kiddyl schreef op 24 October 2003 @ 18:21:
Ha die mail was al replyed op 15:42, maar ik mag nu wel aannemen dat je een man bent he
Anoniem: 39924
Volgens de telecom winkels rond januari / februari. Maart dus.Anoniem: 39924 schreef op 24 October 2003 @ 20:48:
Is er al iets bekend over de E715 (dus degene met flitser) moet namelijk rond de kerstdagen een nieuwe mobiel nemen (mijn 7210 is redelijk gaar). En ik ben wel geintresseerd in deze tel maar dan vooral in de E715 want de meeste momenten wanneer je foto's maakt met een telefoon is toch wel in een disco/bar etc.
Anoniem: 87371
Ach, zo'n unlock code is toch legaal, dit wordt bevestigd door een uitspraak van de rechter, dan mag je toch ook gewoon de unlock code posten. Hier komt ie:bendedit schreef op 24 oktober 2003 @ 20:21:
[...]
Ik heb niks binnen gekregen, zou je het nog eens willen sturen?
En dat mag je inderdaad aannemen
Anoniem: 70925
Anoniem: 93772
Anoniem: 61613
Nou.. veel typen is niet per sé noodzakelijk..Anoniem: 93772 schreef op 25 October 2003 @ 12:06:
Schijnbaar moet je hier nog al veel typen wil je antwoord krijgen op je vraag, ik denk dat er zo over heen word gelezen als je maar één regel typt.
Dus doe ik het nu maar zo misschien krijg ik nu wel antwoord op mij vraag, of niemand die weet het.
Vervalt je garantie als je je telefoon unlocked??
Alvast bedankt voor de info.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 61613 op 25-10-2003 13:00 ]
Anoniem: 93772
Nou... over mijn lezen hoef je je echt geen zorgen te maken ik volg het topic al een behoorlijke tijd, en echt DUIDELIJK is het in het topic volgens mij nog niet eerder genoemd.Anoniem: 61613 schreef op 25 October 2003 @ 12:57:
[...]
Nou.. veel typen is niet per sé noodzakelijk..
Veel lezen daarentegen is wel best handigJe had dan waarschijnlijk
gezien dat er eerder in 't topic genoemd is dat, in het geval je garantie
nodig hebt, ze moeilijk kunnen gaan doen als ze merken dat het toestel
ge-unlockt is..
Maar waarom zou je 'm zowiezo binnen het jaar unlocken? (als jij dat tenminste van plan bent) Je hangt toch (minimaal)
een jaar aan je T-Mobile abbo vast en na een jaar kun je 'm zonder problemen
door T-Mobile zelf laten unlocken.
Ik heb geen idee of de garantie dan vervalt. Ik heb echter geen abo, maar de telefoon los gekocht. Gelukkig had ik nog ergens een Ben-simkaart liggen, dus ik hoef hem niet te unlocken.Anoniem: 93772 schreef op 25 oktober 2003 @ 13:40:
[...]
Nou... over mijn lezen hoef je je echt geen zorgen te maken ik volg het topic al een behoorlijke tijd, en echt DUIDELIJK is het in het topic volgens mij nog niet eerder genoemd.
Maar goed je hebt gelijk je zit er toch een jaar aan je abbo vast.
Toch wou ik het graag weten, veel zijn hem nu aan het unlocken, die waarschijnlijk ook een jaar abbo hebben. En ik vroeg me gewoon af of je garantie dan vervalt.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
BUMP!!!!Bounzz schreef op 25 October 2003 @ 13:16:
Ik heb hem sinds gisteren ook, erg mooie phone maar ik heb een probleem.
Gisteren natuurlijk gelijk bekeken en deed het perfect, vanochtend ook nog even en toen deed hij het ook. Toen heb ik hem weg gelegd en keek ik een half uur later weer en toen ik hem open klapte zag ik de melding "SIM-kaart plaatsen.
Ik dus gelijk de telefoon uitgezet en even battery los gemaakt en de SIM-kaart even opnieuwe er in gedaan maar nogsteeds kreeg ik de melding.
Wat ik ook probeer hij blijft de SIM-kaart maar niet herkennen en het opstarten van de telefoon is ook niet meer goed, soms start die gelijk op maar soms ook pas naar 20 een stil T-mobile scherm zonder geluid en soms klapt die hem helemaal uit naar een paar sec het T-mobile scherm (nog niet stand by).
Ik heb echt helemaal niets raars met de telefoon gedaan en opeens doet hij het niet meer. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen of kan ik hem alleen maar terug sturen met garantie.
Anoniem: 85882
mwah, ik heb ook een S500 en zou deze niet gratis willen omruilen met een E700Anoniem: 85882 schreef op 25 October 2003 @ 16:31:
Ik heb 2 weken geleden mijn T-mobile 30 abbonement verlengd en zodoende krijg ik binnekort een Samsung S500 voor 79 euro. Maar deze phone is toch wel weer een stukje leuker/fijner (niet mooier) en zou ik wel liever gehad hebben. Ik heb weer eens te haastig besloten als een kip zonder kop. Maargoed, deze is denk ik ook wel weer een stukkie duurder.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 25-10-2003 16:41 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Anoniem: 85882
Dat is natuurlijk niet het enige verschil, het uiterlijk van de E700 verschilt ook van de S500 . Dat is de reden waarom ik de E700 boven de S500 heb gekozen.Mooooody schreef op 25 October 2003 @ 16:39:
[...]
mwah, ik heb ook een S500 en zou deze niet gratis willen omruilen met een E700
het enige verschil is dat de E700 java en een camera heeft, de 2 meest zinloze uitvindingen sinds de geboorte der gsm's...
ik gok dat je binnen 2 dagen op die dingen uitgekeken bent
Bij mij zit er ook een klein beetje speling aan de rechterkant...niet echt erg dacht ik?Anoniem: 87371 schreef op 22 oktober 2003 @ 17:14:
Ik heb de T-mobile E700 nu ook binnen (bij gsmcorret.nl besteld). Hij werkt gewoon, maar een dingetje, mijn scherm (het klapding zelf) zit een fractie van een mm naar links gedraaid. Er zit een heel klein beetje speling tussen. Zijn er meer mensen die dit hebben en er problemen mee hebben? Volgens mij heeft dit niet echt invloed op het functioneren van m'n E700. Zal ik hiermee teruggaan (i.v.m. mogelijke sschade die dit tot gevolg kan hebben? Ze hebben geen nieuwe meer, dus ik heb kans dat ik straks dan zonder E700 zit.
Nog een vraag: ik heb geen IRda adaptor of datakabel. Wat kan ik het beste kopen? Wat is goedkoper en waar? Wat wordt door de gebruikers (jullie dus) als beter ervaren?
Het klepje zit een beetje naar links, dus aan de rechterkant een dun kiertje? Dit is bij mij wel het geval. Heb je ook een T-mobile versie? Heb je al problemen gehad naar aanleiding van het scheve klepje?-Cargo- schreef op 25 October 2003 @ 17:06:
[...]
Bij mij zit er ook een klein beetje speling aan de rechterkant...niet echt erg dacht ik?
Dat kan dacht ik op de T-Mobile site via My T-Mobile.anthonyb schreef op 25 October 2003 @ 17:48:
Iemand een idee hoe ik mn belvooraad kan checken bij T-Mobile?
kvraag me nu toch wel af of die belminuten echt weg zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Joni op 25-10-2003 18:26 ]
Dit heb ik precies hetzelfde, ik heb geen T-mobile versie. Een gewone dus.Anoniem: 87371 schreef op 25 October 2003 @ 18:12:
[...]
Het klepje zit een beetje naar links, dus aan de rechterkant een dun kiertje? Dit is bij mij wel het geval. Heb je ook een T-mobile versie? Heb je al problemen gehad naar aanleiding van het scheve klepje?
Ja, dat wel, maar je ziet het haast niet, al helemaal niet als je de telefoon open hebt. Dit is voor mij dan ook de rede geweest om hem niet terug te sturen. Het enige waar ik bang voor ben/was, is dat camera of beeldscherm in de loop van de tijd kuren gaan vertonen, waardoor de leeftijd van m'n telefoon wordt verkort.-Cargo- schreef op 25 oktober 2003 @ 18:20:
[...]
Dit heb ik precies hetzelfde, ik heb geen T-mobile versie. Een gewone dus.
Ik heb nog geen problemen gehad alleen vind het wel jammer...
Helaas niet dus je kan alleen zien hoeveel minuten je mee neemt naar de volgende maand als ik het goed begrijp.
De Belstatus geeft een indicatie van de hoeveelheid belminuten die je nog over hebt, gerekend vanaf je laatste factuur.
Onder Gesprekskosten staan de kosten die je hebt gemaakt buiten het afgesproken tariefplan. De kosten worden getoond voor zover T-Mobile ze heeft verwerkt.
Alle kosten zijn exclusief btw en exclusief het bedrag waarvoor je maandelijks belminuten koopt.
Anoniem: 95061
Anoniem: 83963
je beltonen kun je verwijderen via optie 7.2 funbox -> mediaboxprism103 schreef op 25 October 2003 @ 22:10:
Ik maak verbinding via infrarood en gebruik de filemanager van easystudio om de beltoon te uploaden. Nu heb ik een beltoon geupload die niet werkt. Is het ook mogelijk om die beltonen weer te verwijderen? Met easystudio-filemanager lukt dit bij mij niet.
Iemand enig idee?
Euuhmm, bij mij zit je dan in het Netwerkdiensten menu met de optie Oproepen blokkeren ..Anoniem: 83963 schreef op 26 October 2003 @ 11:18:
[...]
je beltonen kun je verwijderen via optie 7.2 funbox -> mediabox
dan melodieën kiezen en de rest spreekt voor zich
(dit werkt ook voor foto's en afbeeldingen)
Anoniem: 83963
netwerkdiensten is optie 6Anoniem: 94613 schreef op 26 oktober 2003 @ 16:15:
[...]
Euuhmm, bij mij zit je dan in het Netwerkdiensten menu met de optie Oproepen blokkeren ..
Ik weet niet waar jij je Samsung vandaan hebt![]()
De Funbox zit bij de T-mobile versie in menu 2.4. T-Mobile heeft de naam FUNBOX veranderd in DOWNLOADS en verplaatst naar 2.4. Ze hebben zelfs de mooie animatie van FUNBOX vervangen voor een saai plaatjeAnoniem: 94613 schreef op 26 October 2003 @ 16:15:
[...]
Euuhmm, bij mij zit je dan in het Netwerkdiensten menu met de optie Oproepen blokkeren ..
Ik weet niet waar jij je Samsung vandaan hebt![]()
[ Voor 14% gewijzigd door Hironshy op 26-10-2003 23:12 ]
Anoniem: 92917
Ik heb dus de T-Mobile versie ..Anoniem: 83963 schreef op 26 oktober 2003 @ 22:35:
[...]
netwerkdiensten is optie 6
funbox optie 7 hoor
[ Voor 3% gewijzigd door MMUilwijk op 27-10-2003 12:02 . Reden: persoonlijk voornaamwoord vergeten :P ]
Everytime I suffer I become a better man because of it
Hmmm, als die E715 het wel heeft heb ik goede hoop voor een firmware upgrade voor de E700. Technische lijken ze idenktiek, dus wellicht dat de firmwares ook compatible zijn...Anoniem: 92917 schreef op 26 October 2003 @ 23:12:
Ik was net beetje aan het zoeken voor meer info over de e715
en op deze site staan een aantal interssante dingen bij de info :
http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=486#
Picture phonebook
[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 27-10-2003 12:21 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dat kan op de Samsung S300 ook..Ik ben erachter gekomen, dat je gewoon gifjes kan uploaden naar de samsung.
Zo kun je zelf dus een bewegende achtergrond creëren.
Echter is wel een limiet, die van 111 kb kon ie niet uploaden
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq