Verwijderd

HELP WANTED!

Weet iemand hoe ik twee van twee .zip-files weer een kan maken?Althans,als ik ze ge unzipt heb hou ik twee .rar-files over,als ik die unrar gaat het mis.Het progamma zegt dan: end of file not found!

thx Allard :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:38:
[...]

Jij hebt waarschijnlijk de normale versie (dus geen T-Mobile versie). Mij is ook opgevallen dat de optie start geluid uit in de Nederlandse taal niet aanwezig is. Zet hem in het engels en plots kan je via menu 3 - 3 het geluid uitzetten! Heel merkwaardig, maar sindsdien zet ik hem gewoon in het engels. Heb trouwens daarover ook met Samsung gebeld en er schijnt een software update uit te komen binnenkort. Ik had al iets in dit topic daarover gelezen, maar Samsung zelf heeft t dus ook nog eens bevestigd....
Mijne is net 3 weken weggeweest ivm dat ie steeds op "Beperkte Serivce" schoot,
volgens de reparatiebon is de software al geupgrade, neem aan dat er dus al een nieuwere versie is... geen verschil gemerkt.

Maar heeft iemand het probleem ook dat de batterij niet volledig aansluit aan de bovenkant, waardoor die wat speling heeft als je met de toetsen werkt... ik heb ook nog een licht krakend (heeel minimaal) geluid erbij... vinut nogal goedkoop kliken voor een telefoon van 1000 gulden

edit:
Zijn al die bevestigingstoontjes enzo ook uit te zetten?

En over de verbinding met de pc: ik heb hier zo'n MA650 Infrared adapter liggen, en die werkt gewoon met de File Manager software van Samsung (moest hem wel eerst op IrDa mode zetten in dat programma... verder 1 probleem met de image editor, duurt lang voordat het programma start en krijg een error dat ie iets iet kan starten, iets van LiveUpdate ofzo.. verder werkt dat programma lekker simpel, mis als enige de functie om het plaatje direct in de phone te zetten...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 16:52 ]

Verwijderd

Tot slot nog even iets wat ik ook al niet in de menus kan vinden, als ik me beltoon gewoon aan heb staan, en wordt gebeld, dan begint ie zacht en gaat langzaam harder (oplopend dus) is dit ook uit te zetten, dus dat ie gewoon meteen hard is?

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Promotie filmpje van Wannahaves gevonden.
Low band
High band

Misschien iets voor de openingspost?

[ Voor 32% gewijzigd door Ad Hox op 11-12-2003 17:45 ]

Verwijderd

grrr... ik kom er net achter dat ik niet kan mms-en omdat vodafone de samsung e700 niet ondersteunt! grmbl

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 19:57:
grrr... ik kom er net achter dat ik niet kan mms-en omdat vodafone de samsung e700 niet ondersteunt! grmbl
helpt het ook niet als je de instellingen er gewoon in zet?
Iemand bij de BC kan het gewoon wel met zijn e700 icm debitel-vodafone

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 20:13:
[...]
helpt het ook niet als je de instellingen er gewoon in zet?
Iemand bij de BC kan het gewoon wel met zijn e700 icm debitel-vodafone
Zit inderdaad wat in, MMS moet je apart instellen.
Wat ik wel hoorde is dat je met Vodafone Prepaid niet kan mms-en.
Verder schijn je ook niet met Vodafone naar T-Mobile kunnen mms-en en andersom.
Maar hoe dat precies zit weet ik niet.

Verwijderd

Ik weet het niet, ik heb twee keer met de vodafone klantenservice gebeld en ze zeiden allebei dat het niet kon met dit toestel. Ik heb een abonnement, maar volgensmij kan het met prepaid ook niet. Ik denk niet dat ik er iets aan kan doen.. :| Hoe zou ik dat dan moeten doen met die instellingen? Het is nog nieuw voor mij, dus ik weet het allemaal niet zo goed..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 20:56:
Ik weet het niet, ik heb twee keer met de vodafone klantenservice gebeld en ze zeiden allebei dat het niet kon met dit toestel. Ik heb een abonnement, maar volgensmij kan het met prepaid ook niet. Ik denk niet dat ik er iets aan kan doen.. :| Hoe zou ik dat dan moeten doen met die instellingen? Het is nog nieuw voor mij, dus ik weet het allemaal niet zo goed..
Ja ik met T-Mobile hoefde enkel de tekst "E700" naar iets van 1202 of 927 ofzo sturen... kreeg automatisch de instellingen toegestuurd....
En als ik zo is op de website van Vodafone kijk staat er niets over MMS.
Misschien moet je daar echt Vodafone Live voor hebben.
Maar dat lijkt me toch vreemd.
Maarja als ik het zo hoor heb ik geen spijt van de keuze voor T-Mobile _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 21:22:
[...]

Ja ik met T-Mobile hoefde enkel de tekst "E700" naar iets van 1202 of 927 ofzo sturen... kreeg automatisch de instellingen toegestuurd....
En als ik zo is op de website van Vodafone kijk staat er niets over MMS.
Misschien moet je daar echt Vodafone Live voor hebben.
Maar dat lijkt me toch vreemd.
Maarja als ik het zo hoor heb ik geen spijt van de keuze voor T-Mobile _/-\o_
je moet idd de live bundel activeren, je kan gewoon de 0-bundel nemen en klaar :)

instellingen erin zetten (GPRS, WAP ) en je kan alles:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 23:50:
[...]

je moet idd de live bundel activeren, je kan gewoon de 0-bundel nemen en klaar :)

instellingen erin zetten (GPRS, WAP ) en je kan alles:)
kost die 0bundel gratis dan bij debitel-vodafone :? :) (dus activatie ervan)

lama ik moet beter kijken ochtends :P
http://www.debitel.nl/def...A-49AE-A6E0-F698F2565C7F}

activatie is gratis maar prijs per mb is nogal fors (€15)

[ Voor 24% gewijzigd door yonexfreak op 12-12-2003 08:41 . Reden: blond ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 09-09 15:11

ddZ

Roy schreef op 08 december 2003 @ 23:27:
[...]

Tsja, praat mij niet over nummerbehoud. Ik wou van debitel(kpn) naar T-mobile, aangevraagd midden januari dit jaar, en in Juni was het eindelijk gelukt, VIJF maanden duurde dat! en natuurlijk wel honderd telefoontjes naar de servicedesk...

maar ik zit nu nog steeds te twijfelen, ik wou deze telefoon bestellen, maar nu hoorde ik in de winkel dat hij pas in januari binnen komt. Tsja, dan kan ik net zo goed op de E-715 wachten...
Ja oke, vergeleken met jou heb ik idd. niet te zeiken, alhoewel 5 maanden gewoon belachelijk lang is. Ik had het allang geannuleerd..

Vandaag iig. het toestel ophalen, pakjesjoop was gister langgeweest toen ik niet thuis was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 12 december 2003 @ 08:38:
[...]

kost die 0bundel gratis dan bij debitel-vodafone :? :) (dus activatie ervan)

lama ik moet beter kijken ochtends :P
http://www.debitel.nl/def...A-49AE-A6E0-F698F2565C7F}

activatie is gratis maar prijs per mb is nogal fors (€15)
Je betaald per MMS, die bundel is voor die Live shit (wat je niet kan gebruiken met je e700 omdat er geen i-mode/live shit op zit)
De prijs per MMS ligt vrij hoog; 49 eurocent per bericht

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 10:10:
[...]

Je betaald per MMS, die bundel is voor die Live shit (wat je niet kan gebruiken met je e700 omdat er geen i-mode/live shit op zit)
De prijs per MMS ligt vrij hoog; 49 eurocent per bericht
dus als ik het goed begrijp is het het volgende:

webpagina's bekijken is GPRS data die me per mb 15e kost
mms is geen GPRS data en kost met dus geen 15e per mb maar alleen 49ct per mms (en dus hoef ik alleen ff LIVE te activeren)

heb ik zo goed opgevat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Heb al behoorlijk wat pagina's van dit topic doorgelezen, maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag gevonden. Dus bij deze:

Is het mogelijk om via mij irda poortje op me telefoon foto's te verzenden naar een andere telefoon die ook een irda poortje heeft. Tot nu toe lukt dit alleen maar met nummer uit mijn telefoonboek.......

Hoop dat iemand hier antwoord op heeft, want vind het best vervelend dat het me niet wil lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen!

Aangezien al veel mensen deze telefoon hebben;

Hoe is het met de batterij die in de E700 zit? Ik ben zelf iemand die heel erg veel belt, en als ik ergens een hekel aan heb, is dat ik moet opletten of mijn telefoon nog wel genoeg batterijblokjes over heeft! :S. Ook zit er een camera in dus daar wil ik ook veel gebruik van maken.

Of ik deze telefoon haal hangt er helemaal vanaf hoelang de batterij meegaat. Binnen een jaar heb ik toch weer een nieuwe gsm :D

En nog een vraag: Krijg je er een headset bij? Een keycord? Wat allemaal?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 12 december 2003 @ 10:35:
[...]

dus als ik het goed begrijp is het het volgende:

webpagina's bekijken is GPRS data die me per mb 15e kost
mms is geen GPRS data en kost met dus geen 15e per mb maar alleen 49ct per mms (en dus hoef ik alleen ff LIVE te activeren)

heb ik zo goed opgevat? :)
JUP!

u vat de koe geheel bij de horens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:58:
Hallo mensen!

Hoe is het met de batterij die in de E700 zit? Ik ben zelf iemand die heel erg veel belt, en als ik ergens een hekel aan heb, is dat ik moet opletten of mijn telefoon nog wel genoeg batterijblokjes over heeft! :S. Ook zit er een camera in dus daar wil ik ook veel gebruik van maken.

Of ik deze telefoon haal hangt er helemaal vanaf hoelang de batterij meegaat. Binnen een jaar heb ik toch weer een nieuwe gsm :D

je kan hem niet vergelijk met een nokia 6310 maar hij gaat bij normaal gebruik(2 telefoontjes per dag, paar fotos en af en toe een spelletje) 3 dagen mee bij mij. Spelletjes nemen voglens mij veel van de accu. Ik heb hem helaas nog niet zolang dat ik kan testen hoelang hij het uit houdt zonder spelletjes te doen, sommige zijn erg verslavend :)

ik denk dat je moet rekenen op een 2/3 dagen met jouw 'bel-gedrag', niet meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 12:05:
[...]
JUP!

topper :+

meteen maar ff Vodafone Live erbij activeren voor nop :) kan ik tenminste ook mms-en als ik dat leuk vind :P

zo maar eens ff langs de telecomshop informeren wanneer ik foon nu eens kan ophalen grmbl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 12:05:
[...]
JUP!

Wat raar, want wanneer ik een mms-je verzend krijg ik toch echt zo'n g-icoontje in m'n scherm dat de GPRS-verbinding openstaat. (maar misschien wordt het niet als GPRS-verkeer berekend).

Ik heb effe in m'n tel gekeken en daar staat ook een mms-profiel voor vodafone:

URL-server: http://mmsc.mms.vodafone.nl

GPRSInstelling: Gateway: IP-Adres: 192.168.251.150
GPRSInstelling: Gateway: IP-poort: 9201

GPRSInstelling: APN: live.vodafone.com
GPRSInstelling: Gebruikersnaam: vodafone
GPRSInstelling:wachtwoord: vodafone

Misschien dat je er iets aan hebt!

Oja, mijn telefoon heeft ook last van een "krakende" batterij jammergenoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
www.prijzenstunter.nl kun je een datakabel serieel aanschaffen voor de samsung e700 :),
voor maar 7.50 euro!!!! :Y) Het is echt een goedkoop prijsje maar zijn er er ook mensen die al ervaring hebben met deze kabel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niet binnen gekomen bij 2call :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

haha ik ben net terug van 2call :) heb hem zelf opgehaald :)

Top dingetje... damn mooi display en alles erg overzichtelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

lazrambo schreef op 12 december 2003 @ 16:22:
www.prijzenstunter.nl kun je een datakabel serieel aanschaffen voor de samsung e700 :),
voor maar 7.50 euro!!!! :Y) Het is echt een goedkoop prijsje maar zijn er er ook mensen die al ervaring hebben met deze kabel B)
Hmz das goedkoop maar is dit wel het goede type dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ik kan hem morgen als goed is halen..ze krijgen morgen grote lading binnen waar ie hoogstwaarschijnlijk bij zit *D

zou eens tijd worden hehe
lekker ff pielen ..toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Kan iemand fotos maken van de keycord + telefoon (dat ie eraan zit) en wat meer van de inhoud van de doos:). Dit is misschien ook iets voor de review, mis ik eigenlijk wel een beetje.

Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 12 december 2003 @ 16:49:
haha ik ben net terug van 2call :) heb hem zelf opgehaald :)

Top dingetje... damn mooi display en alles erg overzichtelijk :)
Hmm, dus ze zijn wel gewoon binnen gekomen vandaag?

Ik heb nl nog steeds geen mailtje gehad dat ie op de post is gegaan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ben zo ook blijven mailen zodat ze het ook niet konden vergeten :) ik had ook uitdrukkelijk vermeld dat ik hem op wilde komen halen...

Anyway ik heb een vraag:
MMF Ringtones

Ik heb vele manuals op internet al gelezen, heb MMF bestanden gemaakt geupload naar webspace en vandaar uit via GPRS gedownload... en ze werken niet :? Midi files die doen 't wel, maar MMF files pakt die niet. Als iemand het wel al gelukt is om zelf MMF files te maken en op zijn telefoon te krijgen, gaarne wat aandachtspunten pour moi ;)
Heb ook kant en klare MMF geprobeerd die in beginpost staan genoemd, maar ook dit werkt niet... ik zie na downloaden de melding "MMMD"

Ohja nog een vraag, what the hell is de Infrarood goed voor :? je kan namelijk niets verzenden met infrarood (op telefoonboek na), beetje loos dus :? heb ook verschillende dingen proberen te sturen per IR maar werkt allemaal niet...

[ Voor 55% gewijzigd door n00bs op 12-12-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Beetje irri dat je eigen beltonen niet kan koppelen aan een persoon

[ Voor 67% gewijzigd door n00bs op 12-12-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo...Ik ben al enige weken bezig om mijn E700 werkende te krijgen met de software op de PC...
Ik wil fotos overzetten van telefoon naar pc...

Ik heb een originele datakabel van de V200 en alle nieuwste software voor de E700 (PIMS & FILE manager etc..)

het lukt me maar niet om de pc de telefoon te laten herkennen...Zwaar irritant...
het enigste wat ie doet is opladen...Iemand iemand iemand die mij eindelijk uit de brand kan helpen???

Hoop t wel

Groetjes

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar heb net t Forum even door gelopen en ziedat t met mijn model nummer kabel niet mogelijk is mooi KL*te dus...

Iemand enig idee...waar ik de goede kabel ken krijgen of waar ik goed werkende infaroodpoortjes ken krijgen voor mn PC

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 10:29
Ohja nog een vraag, what the hell is de Infrarood goed voor :? je kan namelijk niets verzenden met infrarood (op telefoonboek na), beetje loos dus :? heb ook verschillende dingen proberen te sturen per IR maar werkt allemaal niet...
Met IR kan je bv foto's/rintones/plaatjes van en naar je pc sturen. Als je een IR ding hebt is dit vast veel goedkoper als al je foto's via WAP/GRPS te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:58:
Hallo mensen!

Das mooi. :D En een keycord en headset? Dat vind ik ook wel belangrijk, loop al meer als een half jaar met een 3310 omdat mijn oude stuk was :( Denk dat ik deze maar haal. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/edit
overbodig

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 01:08:
[...]
Das mooi. :D En een keycord en headset? Dat vind ik ook wel belangrijk, loop al meer als een half jaar met een 3310 omdat mijn oude stuk was :( Denk dat ik deze maar haal. _/-\o_
Er zit idd een keycord en een headset bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prism103 schreef op 13 december 2003 @ 00:46:
[...]

Met IR kan je bv foto's/rintones/plaatjes van en naar je pc sturen. Als je een IR ding hebt is dit vast veel goedkoper als al je foto's via WAP/GRPS te versturen.
Maarrre, Kan ik dan dan ook via IR foto's naar andere tel's sturen?

Ik hoop het wel maar 't is me nog niet gelukt.

weet iemand toevallig hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
n00bs schreef op 12 december 2003 @ 16:50:
[...]

Hmz das goedkoop maar is dit wel het goede type dan?
ja hoor, zoek maar op datakabel en dan zie je hem er wel tussen staan voor de samsung e700 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand me eens zeggen of je op de E700 ook je eigen J2ME programma's kan installeren? Ik kan daar precies niet zoveel over vinden :?

Iemand enig idee of de E715 in Europa al verkrijgbaar is? Hier in België heb ik daar nog steeds niets over vernomen. Lijkt me net nog iets interessanter... Als hij niet veel meer zou kosten natuurlijk.
Batterij zou het normaal ook iets langer moeten uithouden (900 mAh ipv 800 mAh).

Ik twijfel nog tussen een aantal gsm's, maar de E700 staat me alleszins erg aan.
Wel nog een paar kleinere nadeeltjes, spijtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 10171 ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours* bij u afgeleverd worden. (*indien van toepassing)

:D

worden er op maandag wel paketten bezorgd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 17:02
kzmz

Net besteld, en nu al verzonden??
Ik zit al een maand te wachten :(

[ Voor 6% gewijzigd door debeer op 13-12-2003 12:11 ]

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

debeer schreef op 13 december 2003 @ 12:11:
kzmz

Net besteld, en nu al verzonden??
Ik zit al een maand te wachten :(
Maandag besteld... :)

Ze hadden geen E700's meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 12:14:
[...]

Maandag besteld... :)

Ze hadden geen E700's meer op voorraad.
Mazzelaar :)

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmz, waarom krijg ik geen track & trace nummer van 2call?

Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

prism103 schreef op 13 december 2003 @ 00:46:
[...]

Nee je kan niks sturen, niet actief vanuit de telefoon, alleen met speciale software die het UIT de telefoon haalt... met al mijn Siemens toestellen kon ik actief vanuit het toestel de iR aansturen en bestanden naar van alles en nog wat sturen

heeft iemand ook nog antwoord op mn andere vragen uit mn vorige 2 posts???
n00bs in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2"
en de post erna.

Hoe kan je trouwens Java midlets erop krijgen? kan zeker niet via WAP? want dan kan ik gewoon wat progjes/spellen op mn webspace zetten

[ Voor 24% gewijzigd door n00bs op 13-12-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSNAKE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
n00bs schreef op 12 december 2003 @ 19:21:
MMF Ringtones

Ik heb vele manuals op internet al gelezen, heb MMF bestanden gemaakt geupload naar webspace en vandaar uit via GPRS gedownload... en ze werken niet :? Midi files die doen 't wel, maar MMF files pakt die niet. Als iemand het wel al gelukt is om zelf MMF files te maken en op zijn telefoon te krijgen, gaarne wat aandachtspunten pour moi ;)
Heb ook kant en klare MMF geprobeerd die in beginpost staan genoemd, maar ook dit werkt niet... ik zie na downloaden de melding "MMMD"
De webserver waarvan je gebruikt maakt moet de MIME-types ondersteunen. Wat ze precies zijn weet ik niet meer, kun je vast wel opzoeken :). Als het niet je eigen server zul je de MIME-types mee moeten geven in de header van de html/wml-file. Hoe dat moet weet ik ook niet meer :P. Maar zo gaat het iig werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

FireSNAKE schreef op 13 december 2003 @ 12:41:
[...]

De webserver waarvan je gebruikt maakt moet de MIME-types ondersteunen. Wat ze precies zijn weet ik niet meer, kun je vast wel opzoeken :). Als het niet je eigen server zul je de MIME-types mee moeten geven in de header van de html/wml-file. Hoe dat moet weet ik ook niet meer :P. Maar zo gaat het iig werken...
Hmz ik gebruik mn webspace van Demon... geen id hoe ik dit kan fixen :? heb ze gewoon allemaal los in een folder gegooid (zo deed ik dat met mn Imode ook altijd) plaatjes en midi pakt die ook gewoon op deze manier, alleen niet de MMF files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Woei, net gekocht. Gaaf dingetje. En ik snap hem zelfs al aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
woeii ik heb hem ook net binnen *D

alleen ik heb geloof ik een import foon>> in display staat nu CARGANDO wat vast OPLADEN ofzo betekend :P

* yonexfreak is gelukkig nu ookal was ie zeiknat van de regen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat d8 je van de taal op NL instellen ;)

Anyway nog geen oplossingen voor mijn probs?

ps van prijzenstunter
4068 Datakabel Samsung E700 / S500 Euro 7,50

Momenteel is deze kabel niet uit voorraad leverbaar.
Deze worden in december weer verwacht.
Zodra bekend is wanneer ze komen wordt de besteloptie weer geactiveerd.

[ Voor 61% gewijzigd door n00bs op 13-12-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
n00bs schreef op 13 december 2003 @ 13:38:
Wat d8 je van de taal op NL instellen ;)
hehe zover was ik ookal alleen nog ff wachten tot accu vol zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij 2call had ik m op een woensdag besteld en die vrijdag al binnen. heb ik nou zon geluk gehad offee?

en voor eidereen die ook graag leuke games wil op zn e700, check eens wap.ranova.org
staan heel veel op, niet allemaal doen ze het goed, in de nokia/samsung sectie zijn nokia games converted voor samsung, veel beter dan al die schokkerige kutsamsung games. heb nu snake en tetris gedownload, snake is heel slecht dus heb ik weggegooid (ging op het snelste niveau nog gigantisch sloom). en tetris werkt perfect, heerlijk zon verslavend spel :D< ik ga er nog meer uitproberen voor de e700,. ik zeg wel ff welke werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 14:24:
[...]

bij 2call had ik m op een woensdag besteld en die vrijdag al binnen. heb ik nou zon geluk gehad offee?

en voor eidereen die ook graag leuke games wil op zn e700, check eens wap.ranova.org
staan heel veel op, niet allemaal doen ze het goed, in de nokia/samsung sectie zijn nokia games converted voor samsung, veel beter dan al die schokkerige kutsamsung games. heb nu snake en tetris gedownload, snake is heel slecht dus heb ik weggegooid (ging op het snelste niveau nog gigantisch sloom). en tetris werkt perfect, heerlijk zon verslavend spel :D< ik ga er nog meer uitproberen voor de e700,. ik zeg wel ff welke werken.
Als het aan mij ligt wel ja.
Ik heb em een maand geleden besteld bij belnu.nl en nog steeds niet binnen.
Maaaarr, zou em eind deze week of begin volgende week binnen moeten hebben.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is net 3 weken weggeweest ivm dat ie steeds op "Beperkte Serivce" schoot,
volgens de reparatiebon is de software al geupgrade, neem aan dat er dus al een nieuwere versie is... geen verschil gemerkt.

Maar heeft iemand het probleem ook dat de batterij niet volledig aansluit aan de bovenkant, waardoor die wat speling heeft als je met de toetsen werkt... ik heb ook nog een licht krakend (heeel minimaal) geluid erbij... vinut nogal goedkoop kliken voor een telefoon van 1000 gulden

edit:

Zijn al die bevestigingstoontjes enzo ook uit te zetten?

En over de verbinding met de pc: ik heb hier zo'n MA650 Infrared adapter liggen, en die werkt gewoon met de File Manager software van Samsung (moest hem wel eerst op IrDa mode zetten in dat programma... verder 1 probleem met de image editor, duurt lang voordat het programma start en krijg een error dat ie iets iet kan starten, iets van LiveUpdate ofzo.. verder werkt dat programma lekker simpel, mis als enige de functie om het plaatje direct in de phone te zetten...
Heb/had ik ook. Het probleem is nu op een ietwat knullige manier verholpen: Ik heb gewoon eecn klein stukje papier dubbelgevouwen en tussen accu en telefoon gestopt; probleem verholpen. Het werkt perfect en niemand die het ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:32:
Hey mensen,

[knip]

Is het mogelijk om via mij irda poortje op me telefoon foto's te verzenden naar een andere telefoon die ook een irda poortje heeft. Tot nu toe lukt dit alleen maar met nummer uit mijn telefoonboek.......

[knip]
Waarschijnlijk heb je dan een nummer van je simkaart via infrarood gestuurd. Ik probeerde gisteren een nummer uit het telefoonboek opgeslagen in de telefoon (dus niet op de simkaart) over te sturen naar een nokia 6610.
De 6610 ontving een visitekaartje met hele andere nummers.
Lekker compatibel! (NIET DUS!)

Ook kan ik vanuit het menu beheer, waar onder andere je eigen nummer opgeslagen wordt, niks via infrarood oversturen.
Waarom zit die infrarood er dan op vraag ik me af......

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand die hem bij t-mobile heeft besteld bij contract verlenging?
Ze zeggen dat hij pas de 2e week van januari kunnen leveren, maar ik vraag me af waarom :?
Ik zie hier toch echt mensen via andere aanbieders wel de telefoon binnen krijgen.
Maar T-mobile heeft het zogenaamd niet op voorraad.

Als anderen het spul wel krijgen bel ik t-mobile effe op voor uitleg.
Ik heb geen zin om nog een maand te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
maybe komt het doordat t-mobile er zelf iets andere software erover heen gooit en ook simlock opzet :? :)

hier heb ik een lockloze en orignele samsung :)

btw hoe kan je de software versie opvragen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alle posts doorgelezen te hebben heb ik dan ook maar een vraagje: klopt het dat je afbeeldingen (en gemaakte foto's) niet kunt koppelen aav telefoonnummers, zodat als ik word gebeld ik op het buitenste lcd-schermpje al aan de foto/afbeelding kan zien wie het is? Dit heb ik momenteel wel op m'n SE T68i zitten, en dat vind ik toch eigenlijk wel erg fijn!
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Dit kan idd NIET.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer..! Bedankt voor je snelle antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Waar kan ik testen of het versturen van mms berichten lukt?
Beetje vage vraag misschien. Maar ik probeerde net voor het eerst te mms'en naar een vriend van mij, maar bij hem kwam het niet aan.
Ik zit zelf bij t-mobile. Ik heb mijzelf aangemeld bij t-zones en ook bij de instellingen staat de mms server van t-mobile. Nadat ik het mmsje had verstuurd, stond er ook "versturen van multimediabericht gelukt". Geen probleem zou je zo zeggen, maar toch kwam het niet aan.

Nu kan dat natuurlijk ook liggen aan die vriend van mij; hij kan bijv. zijn instellingen niet goed hebben staan.

Hoe kan ik testen of het lukt?

edit: die vriend van mij heeft het via vodafone. Moet hij eerst vodafone live instellen oid? En kan hij dan gewoon ook mms'jes naar mij versturen? Ik snap er niet veel van , dat is wel duidelijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Dionysos op 13-12-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem zelf ook via t-mobile contractverlenging aangevraagd, en zeiden ook ahlf januari pas te kunnen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 17:04:
ik heb hem zelf ook via t-mobile contractverlenging aangevraagd, en zeiden ook ahlf januari pas te kunnen leveren
Ok, dan ben ik gelukkig niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 13 december 2003 @ 16:38:
Waar kan ik testen of het versturen van mms berichten lukt?
Beetje vage vraag misschien. Maar ik probeerde net voor het eerst te mms'en naar een vriend van mij, maar bij hem kwam het niet aan.
Ik zit zelf bij t-mobile. Ik heb mijzelf aangemeld bij t-zones en ook bij de instellingen staat de mms server van t-mobile. Nadat ik het mmsje had verstuurd, stond er ook "versturen van multimediabericht gelukt". Geen probleem zou je zo zeggen, maar toch kwam het niet aan.

Nu kan dat natuurlijk ook liggen aan die vriend van mij; hij kan bijv. zijn instellingen niet goed hebben staan.

Hoe kan ik testen of het lukt?

edit: die vriend van mij heeft het via vodafone. Moet hij eerst vodafone live instellen oid? En kan hij dan gewoon ook mms'jes naar mij versturen? Ik snap er niet veel van , dat is wel duidelijk :)
probeer het eens met een mmsje van onder de 50kb, als ik mmsjes verstuurde naar een maat kwamen ze steeds niet aan, ik kan met orange tot 100kb mmsjes versturen en ontvangen, maar hij met tmobile prepaid kan maar tot 50kb ontvangen, en dat werkte dus wel. als dit niet lukt weet ik t ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 13 december 2003 @ 12:40:
[...]

Nee je kan niks sturen, niet actief vanuit de telefoon, alleen met speciale software die het UIT de telefoon haalt... met al mijn Siemens toestellen kon ik actief vanuit het toestel de iR aansturen en bestanden naar van alles en nog wat sturen
Wat wil je met die wijze van versturen bereiken? ik zie het verschil (nog) niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 17:59:
[...]

probeer het eens met een mmsje van onder de 50kb, als ik mmsjes verstuurde naar een maat kwamen ze steeds niet aan, ik kan met orange tot 100kb mmsjes versturen en ontvangen, maar hij met tmobile prepaid kan maar tot 50kb ontvangen, en dat werkte dus wel. als dit niet lukt weet ik t ook niet :)
Hij was onder de 50 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws binnen nu en een week komen er weer t=mobile versies bij de belcompany in de winkel...!!

En oja mmsen met vodafone zonder Live! is nu mogelijk maar nog lang niet met alle foons...volgens mij al wel met de e700

maar goed weet iemand al waar ik IR poortjes ken kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 18:36:
En oja mmsen met vodafone zonder Live! is nu mogelijk maar nog lang niet met alle foons...volgens mij al wel met de e700
leg uit? :)

ik ga nl binnenkort ff Live aanvragen (zonder bundel) zodat ik ook kan MMS-en maar als dat zelfs al niet meer nodig is........

kortom>> meer info hierover aub? :)
tnx

btw wat een masterlijke foon!! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds 12 december biedt Vodafone ook MMS zo los aan... de klant hoeft dan geen Live meer aan te schaffen. De klant moet alleen de instellingen per SMS te ontvangen en te installeren en het toestel is klaar voor gebruik van de MMS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 14:24:
[...]

Ik heb bij nokia/samsung rayman 3 en splintercell geprobeerd, ze deden het allebei niet. Bij Samsung heb ik casion en prince of persia geprobeerd. Casino deed het ook niet, prince of persia wel. Maar Prince of persia zit vol fouten (verkkerde kleuren blokken in achtergrond ensow)
Je hoeft geen code op te vragen bij deze site, dus echt duur zullen de spelletjes niet zijn. Alleen de wapkosten.

Of zijn de wapkosten bij deze Java-games-aanbieder soms heel hoog?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Kan iemand me vertellen waar ik tetris kan vinden?

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 18:36:
Goed nieuws binnen nu en een week komen er weer t=mobile versies bij de belcompany in de winkel...!!

maar goed weet iemand al waar ik IR poortjes ken kopen?
Het zou wel heeeeeeeel lam van t-mobile zijn als ze belcompany wel leveren en mensen die bij hun zelf bestellen afschepen met de melding dat ze tot half jan. moeten wachten.
Als dit zo is bel ik ze op ofzo :P
/me wil mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 19:03:
sinds 12 december biedt Vodafone ook MMS zo los aan... de klant hoeft dan geen Live meer aan te schaffen. De klant moet alleen de instellingen per SMS te ontvangen en te installeren en het toestel is klaar voor gebruik van de MMS!
super *D dat scheelt weer een brief om het te laten activeren :)

ik neem aan dat hierover wel info staat op site van vodafone :? (heb nog niet gekeken dus ben wat voorbarig ;))

* yonexfreak gaat ff op zoek naar welk nummer+tekst hij moet smsen voor de mms settings te ontvangen

edit: hmm ff gekeken bij Live/MMS @vodafone site maar zie nergens info staat over mms gegevens te ontvangen per sms...zoek ik op verkeerde plaats of.. :?

[ Voor 12% gewijzigd door yonexfreak op 13-12-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 19:03:
[...]

Ik heb bij nokia/samsung rayman 3 en splintercell geprobeerd, ze deden het allebei niet. Bij Samsung heb ik casion en prince of persia geprobeerd. Casino deed het ook niet, prince of persia wel. Maar Prince of persia zit vol fouten (verkkerde kleuren blokken in achtergrond ensow)
Je hoeft geen code op te vragen bij deze site, dus echt duur zullen de spelletjes niet zijn. Alleen de wapkosten.

Of zijn de wapkosten bij deze Java-games-aanbieder soms heel hoog?
idd, die fout heb ik ook bij prince of persia, tetris en the italian job en snake heb ik ook gedownload, snake was heel slecht, ging maar op 10% snelheid ofzo, niet downloaden dus, tetris en the italian job doen t goed, tetris vooral is leuk ( wap.ranova.org voor tetris dus ..(vergeten wie tetris wou).
]
als iemand nog meer spellen probeert, vertel even welke goed zijn.

en volgens mij zijn t idd gewoon de normale wap kosten, het is namelijk gwoon een amateur die een wap sitetje heeft opgezet ( http://www.howardforums.c...2&perpage=15&pagenumber=2 ).

dat is er ook zo relaxt aan, maar nadeel dus dat ie niet altijd online is volgens mij en niet alle games werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 18:00:
[...]
Wat wil je met die wijze van versturen bereiken? ik zie het verschil (nog) niet namelijk.
Wat dacht je van elke soort file zonder tussenkomst van bepaalde software overzetten op andere hardware, zodal mobiele telefoons, pDa's etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een E-700, maar heb 2 probleempjes.

Bij Postvak IN van SMS, stonden gisteren nog de Namen maar nu de nummers???
En alles staat dubbel in het telefoonboek, graag wil ik hem alleen op telefoongeheugen?

Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heb ff handy codes, misschien wat voor beginpost

*2767*JAVA# Java Reset and (Deletes all Java Midlets)

*2767*MEDIA# Reset Media (Deletes All Sounds and Pics)

*2767*WAP# Wap Reset

*2767*CUST# Reset Custom EEPR0M

*2767*FULL# Reset Full EEPR0M (Caution)

For example : *2767*JAVA# would be keyed in as *2767*5282#

Note : Not all codes will work with SGH-C100.

Other Samsung Codes

*#06# IMEI code

*#9998*4357# Help Menu

*#9998*5282# Java menu (GRPS/CSD settings for JAVA server)

*#9999#0# Monitor Mode

*#9999# or *#9998*9999# Software Version

*#8888# or *#9998*8888# Hardware Version

*#9998*746# or *#9998*0746# or *#0746# Sim Infos

*#9998*523# or *#9998*0523# or *#0523# Display Contrast

*#9998*842# or *#9998*0842# or *#0842# Vibration On (until you push OK)

*#9998*289# or *#9998*0289# or *#0289# Buzzer On (until you push OK)

*#9998*288# or *#9998*0288# or *#0288# Battery & Field Infos

*#9998*377# or *#9998*0377# Error log

*#9998*778# or *#9998*0778# or *#0778# Sim Service table

*#9998*782# show date and alarm clock

*#8999*638# show network information

*#9998*5646# change operator logo at startup

*#9998*76# production number

*#9998*968# view melody for alarm

*#9998*585# Non-Volatile Memory (NVM)

*#3243948# Digital Audio Interference Off

*#32436837# Digital Audio Interference On

PS: voor het volgende topic, kunnen wat meer sites worden toegevoegd met Ringtones die wel werken, en vooral JAVA games en applicaties die GRATIS zijn ;)
(erg moeilijk te vinden)

[ Voor 7% gewijzigd door n00bs op 13-12-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 17:51

AngryAngel

Veni Vidi Vici

zijn die codes wel ok te gebruiken?
zijn misschien sommige slim te gebruiken voor je tel te tweaken :)

weet iemand ff goed te zeggen wel codes je beter niet en welke beter wel kan gebruiken

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ohja is t trouwens niet mogelijk om gratis data te gebruiken? gratis Inbelnr? of een andere tunnel opzetten???

Mobile Chess http://chesseverywhere.co...le%20Chess%20Install.aspx
Eindelijke een gratis versie maar na install blijft er maar loadin staan :?

[ Voor 44% gewijzigd door n00bs op 14-12-2003 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 13 december 2003 @ 22:00:
Ben effe benieuwd ofdat iedereen dezelfde soft-en hardwareversie heeft. Dit om te checken ofdat er mischien verschillen tussen de foons (en dus evt. verbeteringen) zitten (afgezien van T-Mobile- en 'gewone' fones)!

ik heb

softwareversie: PE700.05 E70XAWI1

hardwareversie: V3.4

M'n foon heb ik gekocht op 13 November

Laat ajb effe weten wat jij hebt!

btw sommige codes werkten helemaal niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 13 december 2003 @ 19:13:
[...]

super *D dat scheelt weer een brief om het te laten activeren :)

ik neem aan dat hierover wel info staat op site van vodafone :? (heb nog niet gekeken dus ben wat voorbarig ;))

* yonexfreak gaat ff op zoek naar welk nummer+tekst hij moet smsen voor de mms settings te ontvangen

edit: hmm ff gekeken bij Live/MMS @vodafone site maar zie nergens info staat over mms gegevens te ontvangen per sms...zoek ik op verkeerde plaats of.. :?
iemand die hier antwoord op weet???

heb gister wat gave piccies geschoten met mijn nagelnieuwe E700 en die wil ik natuurlijk graag op me pc krijgen ;-)
(heb nog geen IR danwel datakabel :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
n00bs schreef op 13 december 2003 @ 22:00:
Die staan er via een link al in, daarnaast werken ze blijkbaar niet allemaal. :)
PS: voor het volgende topic, kunnen wat meer sites worden toegevoegd met Ringtones die wel werken, en vooral JAVA games en applicaties die GRATIS zijn ;)
(erg moeilijk te vinden)
Ik heb tot nu toe alleen wap.ranova.org erin staan, misschien dat jij er nog meer weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 04:26:
[...]

Ben effe benieuwd ofdat iedereen dezelfde soft-en hardwareversie heeft. Dit om te checken ofdat er mischien verschillen tussen de foons (en dus evt. verbeteringen) zitten (afgezien van T-Mobile- en 'gewone' fones)!

ik heb

softwareversie: PE700.05 E70XAWI1

hardwareversie: V3.4

M'n foon heb ik gekocht op 13 November

Laat ajb effe weten wat jij hebt!

btw sommige codes werkten helemaal niet bij mij...
Softwareversie: PE700.05 E70BOWI3

Hardwareverise: V3.4

Ik heb die van mij sinds half oktober. Ik had een van de eerste T-mobile toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 11:18:
[...]

Softwareversie: PE700.05 E70BOWI3

Hardwareverise: V3.4

Ik heb die van mij sinds half oktober. Ik had een van de eerste T-mobile toestellen.
Ik heb de mijne sinds eind oktober en de soft/hardware versies zijn precies de dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
misschien weet iemand nog leuke site voor animated achtergronden voor deze foon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ben nu maar zelf met een overzichtelijke wap portal, aangezien ik niet 1 aan mijn behoeftes kan vinden :) Zoek nu alleen nog goede java midlet sites etc (moet nog pacman, tetris en chess hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
Weet iemand of de datakabel van de T100 ook gebruikt kan worden voor de E700, ik kan namelijk deze kabel van een vriend van me lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op 14 december 2003 @ 15:56:
Weet iemand of de datakabel van de T100 ook gebruikt kan worden voor de E700, ik kan namelijk deze kabel van een vriend van me lenen :)
Als je hem toch kunt lenen waarom probeer je t dan niet gewoon? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Is hier niemand van plan om een deel II te maken :) Er zijn genoeg mensen die het mooi kunnen zoals de huidige topicstarter :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb Schaken op mijn E700 :p
Had ook Mario gevonden, helaas gaf die bij het laden een error, werkt wel voor de Siemens S55... heb ook nog een mailclient gedownload, alleen nog niet werkend. Ben nog op zoek naar MSN ;)
Doom werkte niet echt lekker (ook al geprobeerd), nog steeds zoekende naar Pacman en Tetris...

Er zijn natuurlijk veel games te vinden, maar allemaal betaald :(

[ Voor 28% gewijzigd door n00bs op 14-12-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
n00bs schreef op 14 december 2003 @ 13:27:
Ben nu maar zelf met een overzichtelijke wap portal, aangezien ik niet 1 aan mijn behoeftes kan vinden :) Zoek nu alleen nog goede java midlet sites etc (moet nog pacman, tetris en chess hebben)
Nice, suc6! En Tetris staat iig op http://wap.ranova.org en dan volgens mij in de "unsorted" categorie. :)
edit:
Directe link: http://wap.ranova.org//java/unsorted/tetris.jad.
Ad Hox schreef op 14 december 2003 @ 16:39:
Is hier niemand van plan om een deel II te maken :) Er zijn genoeg mensen die het mooi kunnen zoals de huidige topicstarter :o
Deel 3 ligt hier al klaar. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Joni op 14-12-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ok, tetris werkt :) zag ook Worms staan, maar na downloaden krijg ik de melding dat de .jar bestand mist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 14 december 2003 @ 17:14:
Ok, tetris werkt :) zag ook Worms staan, maar na downloaden krijg ik de melding dat de .jar bestand mist :(
Tetris werkt goed idd, worms ging hier ook mis, Splinter cell ging ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hier trouwens de link naar Schaken :) http://spruce.jp/freemidlets/SpruceChess/SpruceChess.jad
Mario: http://aquajava.hzb.hu/s55/Mario.jad (alleen die wil niet werken op de E700)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 14 december 2003 @ 01:58:
Ohja is t trouwens niet mogelijk om gratis data te gebruiken? gratis Inbelnr? of een andere tunnel opzetten???

Mobile Chess http://chesseverywhere.co...le%20Chess%20Install.aspx
Eindelijke een gratis versie maar na install blijft er maar loadin staan :?
heb ik ook helaas, ik heb alle linkjes aangeklikt op die page maar geen enkele werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

[...]
Deel 3 ligt hier al klaar. ;)
Hehe, deel 3 bedoel ik ook ja, wanneer die komt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ad Hox op 14-12-2003 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gaat deze niet nu alvast dicht dan? als deeltje 3 toch al klaar ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Omdat er eerst 1000 posts geweest moeten zijn? (996) :)

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

debeer schreef op 14 december 2003 @ 19:51:
Hoeft niet altijd precies hoor, maar we zijn op de goeie weg :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Zo ongeveer dan :) (998)

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
debeer schreef op 14 december 2003 @ 19:51:
Wat is de url van deel 3 . FF vol posten

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.