So what? Je moet ook op 'verzenden' drukken als je een mail wilt sturen.
Lezen. Ik zeg _sommige_ mods. Jij legt me nu woorden in de mond door te zeggen dat ik de hele crew uitmaak voor lafaards. Niet doen.
De hele crew gebruikt PM's om gebruikers te wijzen op overtredingen van de policy. Je kan honderd keer het woord 'sommige' gebruiken om te proberen weg te komen met je flame, maar zo werkt het niet.
Ah, dus het kan wel? Vreemd dat het niet altijd gebeurt.
[..]
Verantwoording van de user om te zorgen voor een werkend e-mail-adres. Hij merkt de consequenties vanzelf wel als ie z'n mail niet leest.
Je kan moeilijk iemand dwingen elk uur zijn mail te lezen, maar het is vaak wel nodig iemand direct bij te sturen. Als we excuses als 'ik check mijn mail maar 1x per dag' moeten gaan accepteren, dan gaat het moderatiebeleid redelijk loos.
Tja, voor bepaalde toepassingen kunnen PM's best handig zijn, maar dan alleen als uiterste noodoplossing.
Nee, helemaal niet. Jij maakt hier de dienst niet uit. Jij ergert je eraan; de meeste anders users zal het jeuken dat ze op 'Akkoord' moeten drukken. Persoonlijk kies ik er dan altijd voor om me er maar niet meer aan te ergeren.
Die toon die jij aanslaat bevalt me niet, dimmen dus.
De toon die jij aanslaat bevalt mij ook niet; bovendien vind ik dat je niet moet gaan emmeren over iemands toon met een ondertitel als de jouwe.
Het staat me vooral niet aan omdat hier een groep goedbedoelende mensen gewoon keihard wordt afgefakkeld omdat de middelen waarmee ze proberen bij te dragen aan een goed verloop van dit forum gewoon niet perfect zijn. Ik ben nog niet zo lang crew, maar toen ik het nog niet was heb ik het ook al een paar keer hier in LA gezegd: er mag verdomme wel wat meer waardering zijn voor het werk dat hier verricht wordt. Niet in vorm van schouderklopjes of complimenten, want die verwacht en wil niemand, maar mensen hier in deze draad zouden tenminste de toon waarop ze lopen te klagen een beetje kunnen aanpassen. Ik vind dat als je het nodig vind een term als 'laf' te gebruiken, je net zo goed meteen op kan donderen, omdat je je dan ook werkelijk niet eens probeert voor te stellen waarom mensen hier wel achter staan. Gemakzucht als verwijt vind ik nog tot daar aan toe, omdat het nog wel enigszins te beargumenteren is, maar de beschuldiging dat het uit lafheid gebeurt is volkomen onbeschoft en niet te beargumenteren. Het minste waar ze recht op hebben is toch wel dat je ze netjes behandeld.
Punt 1 zeur ik NIET over een woord op een knopje maar om het verschijnsel PM an sich. Welk woord op dat knopje staat boeit zoals gezegd niet.
Ik citeer:
Je MOET reageren door op akkoord te drukken, ook al ben je niet akkoord.. Dat was het enige argument dat je gaf; de rest was 'het irriteert me'. Ja, heel veel dingen irriteren mij ook, maar daar gaan we het beleid niet voor veranderen. Er zijn dingen belangrijker dan de vraag of ze mijn kleine onbelangrijke persoontje irriteren. Ik stem zelfs in met dingen die me irriteren, omdat ik weet dat ze beter zijn. Ik zal het je nog sterker vertellen: ik vind PM's ook storen. Maar die ene die ik in de maand krijg, die zal me echt aan me reet roesten; daar kan ik me echt niet zo over opwinden als jij hier doet, zeker niet aangezien er veel goeds tegenover staat.
Punt 2 zouden mijn PM's prima per mail of ICQ hebben gekund
Dan is het nu mijn beurt om te zeggen: lezen. Niet iedereen heeft ICQ/MSN, niet iedereen is op ICQ/MSN en ik ga niet als een schoothondje wachten tot jij toevallig online komt. Jij doet in mijn ogen iets fout, ik stuur je een PM: ik weet zeker dat hij aankomt en dan je hem bij je volgende bezoek aan GoT leest. Dat weet ik van mail niet en kan ik van mail niet verwachten.
en punt 3 zouden die nu onderhand wel weg mogen uit m'n profile. Dat was ik nog bijna vergeten, het is nu net alsof je continu op je vingers wordt getikt. Daar heb ik geen behoefte aan.
Of ze wel of niet uit je profiel verdwijnen maakt niet uit: ze blijven bewaard en opvraagbaar, net als alle postjes die iemand ooit maakt. Op GoT verdwijnt niets. Maargoed, dat is voor deze discussie irrelevant: dit kan je middels een feature request aanvragen.
[
Voor 27% gewijzigd door
Confusion op 20-10-2003 12:56
]