[PC] Hidden and Dangerous 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:23:
hoe jat je eigenlijk een uniform van de duitsers?
Je kunt alleen een uniform stelen als het 'onbevlekt' is. Dus niet nadat je em neer hebt gepopt. Ze moeten zich overgeven, pas dan kun je van pakje wisselen. Je merkt goed wat je ermee kan als je de kasteel missie speelt (estate agent). :D

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Gepost in het Call of Duty topic, even ter beschrijving van mijn CoD ervaring en mijn H&D2 ervaring. (en even reclame maken ;))

"Ik vond het wel een aardige SP ervaring, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind gewoon het detail niet echt indrukwekkend. De gameplay is erg goed te noemen maar het is grotendeels gewoon een hersenloze shooter. Ter illustratie even een screenie van 'Hidden and Dangerous 2' en van 'Call of Duty'. Let op het detail.

Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/COD.jpg
Call of Duty clickable

Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/HD2.JPG
Hidden and Dangerous 2 clickable

Call of duty gebruikt platte wanden met een hout-texture om balken te simuleren. Hidden and Dangerous daarentegen gebruikt daadwerkelijke balken. En om dan dat licht te zien op dat hout.. :9~ erg mooi. Hetzelfde geldt eigenlijk voor alle guns in CoD. In tegenstelling met die uit 'Hidden and Dangerous 2' is er een wezelijk verschil. Het geluid in CoD is gaaf maar verbleekt wederom met het detail van 'Hidden and Dangerous 2'. Je moet het ervaren om het te geloven.

Niet om het spel af te kraken, het is een heerlrijke ervaring. Maar ik raad jullie toch echt aan Hidden and Dangerous 2 een kans te geven."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
FoggyFreek schreef op 06 november 2003 @ 19:47:
Gepost in het Call of Duty topic, even ter beschrijving van mijn CoD ervaring en mijn H&D2 ervaring. (en even reclame maken ;))

"Ik vond het wel een aardige SP ervaring, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind gewoon het detail niet echt indrukwekkend. De gameplay is erg goed te noemen maar het is grotendeels gewoon een hersenloze shooter. Ter illustratie even een screenie van 'Hidden and Dangerous 2' en van 'Call of Duty'. Let op het detail.

[afbeelding]
Call of Duty clickable

[afbeelding]
Hidden and Dangerous 2 clickable

Call of duty gebruikt platte wanden met een hout-texture om balken te simuleren. Hidden and Dangerous daarentegen gebruikt daadwerkelijke balken. En om dan dat licht te zien op dat hout.. :9~ erg mooi. Hetzelfde geldt eigenlijk voor alle guns in CoD. In tegenstelling met die uit 'Hidden and Dangerous 2' is er een wezelijk verschil. Het geluid in CoD is gaaf maar verbleekt wederom met het detail van 'Hidden and Dangerous 2'. Je moet het ervaren om het te geloven.

Niet om het spel af te kraken, het is een heerlrijke ervaring. Maar ik raad jullie toch echt aan Hidden and Dangerous 2 een kans te geven."
helemaal waar hoor..
alleen speelt CoD gewoon naar mijn mening stukken beter...
de gameplay in CoD is gewoon stukken soepeler..
H&D2 moet het nog steeds doen met bugs (vooral wanneer je mannetjes meeneemt)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nou in een level dat je vuurtoren moet aanzetten, wat een KUT level is dat zeg. Weet iemand waar je power van vuurtoren aan kan doen. En waar kan je bommen krijgen, want die van mij zijn op en ik heb nog niet alle kannonen vernietigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Bij 1 van de kanonnen kun je via een trapje naar beneden. Ga dan de eerste deur rechts onderaan de trap, daar vind je zo ongeveer 20 explosives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 07 november 2003 @ 14:42:
Bij 1 van de kanonnen kun je via een trapje naar beneden. Ga dan de eerste deur rechts onderaan de trap, daar vind je zo ongeveer 20 explosives.
weet je mischien ook waar de generator is om de vuurtoren aan te doen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het moment zit ik vast bij de oase (het veld na het doorrijden van de Woestijn)
De mechanic leeft nog, en nu moet ik een auto zoeken die werkt. Nu heb ik 2 voertuigen gevonden, maar beide starten ze niet. is er nog een andere te vinden ?

Beide voertuigen die ik gevonden heb staan binnen de muren.
een vrachtwagen en een jeep.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 16:07:
Op het moment zit ik vast bij de oase (het veld na het doorrijden van de Woestijn)
De mechanic leeft nog, en nu moet ik een auto zoeken die werkt. Nu heb ik 2 voertuigen gevonden, maar beide starten ze niet. is er nog een andere te vinden ?

Beide voertuigen die ik gevonden heb staan binnen de muren.
een vrachtwagen en een jeep.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
als je alle missie objectives gehaalt hebt(dus radio contact maken etc.) kon je geloof ik die vrachtwagen nemen die die mechanic aan het maken was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 02 november 2003 @ 13:16:
[...]
De enige plek waar ze goed liggen is in de tent.
[...]
Het feit is dat bij veel mensen de documenten alleen nog maar zichtbaar zijn als ze in de tent liggen.
Bij mij lagen ze gewoon in de kamer tegenover de officier, als je die kamer binnenkomt, gelijk links aan de rechtkant op het hoekje van de tafel.
Dat het bij een hoop mensen bepaalde items niet zichtbaar zijn komt oa door noCD cracks en de ingebouwde gamevariatie.

edit
sorry hoor, maar ik heb een LEGALE versie, dit is echt absurd, ik vind niet mensen snel achterlijk, maar dit is echt naief. [knip]
Ik weet wat jij bedoelt maar ik heb 12x gekeken voor je, maar ze blijven gewoon in de tent / hangar / kamer liggen ook al start je het hele level opnieuw. Bij mij doet die bug zich niet voor. Een paar maten van me hebben ook geen problemen met dat level en zoals je ook in dit topic lezen zijn er wel meer mensen die geen enkel probleem met de documenten hebben.

In ieder geval hoef je mij niet achterlijk of naief te noemen en alleen uit te gaan van jouw situatie, van wat jij gelezen en gespeeld hebt want dát noem ik pas kortzichtig.
Dit is een forum waarop we ervaringen delen - en de melding dat het bij meerdere mensen niet voorkomt is ook een mening/ervaring. Dat geeft jou nog geen reden om in een topic eenieder die niet hetzelfde als jouw gedachtegoed zegt te trashen en achterlijk/naief te noemen.

Voor verder commentaar mag je me mailen dan kan deze thread tenminste op vriendelijke wijze over de belangrijke ontopic dingen gaan ipv offtopic geflame en gepush van meningen over zoiets kleins.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:03
idd, die no cd cracks schijnen ook problemen te geven met andere dingen (clipping?) Vind het best raar, heb na 3x uitspelen geen enkele bug gezien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op 07 november 2003 @ 18:37:
idd, die no cd cracks schijnen ook problemen te geven met andere dingen (clipping?) Vind het best raar, heb na 3x uitspelen geen enkele bug gezien :|
hoeveel missies zijn er in H&D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:21:
[...]
Bij mij lagen ze gewoon in de kamer tegenover de officier, als je die kamer binnenkomt, gelijk links aan de rechtkant op het hoekje van de tafel.
Dat het bij een hoop mensen bepaalde items niet zichtbaar zijn komt oa door noCD cracks en de ingebouwde gamevariatie.
sorry hoor, maar ik heb een LEGALE versie, dit is echt absurd, ik vind niet mensen snel achterlijk, maar dit is echt naief, kijk maar eens op de www.gathering.com fora, daar zijn toch duidelijk VEEL meer mensen die problemen hebben met de documenten. veel van hun kom ik ook vaak genoeg online tegen en hebben dus ook de legale versie. H&D 2 is een wereldgame maar zit nog vol met bugs.

Ze spawnen inderdaad op veel verschillende plekken maar soms 'zakken' de documenten door bepaalde ondergronden. Zo liggen de documenten die normaal in de hangar zouden liggen niet OP het kastje, maar erin. (dit kun je controleren door het kastje kapot te schieten.)

[ Voor 8% gewijzigd door FoggyFreek op 07-11-2003 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
- edit -

[ Voor 99% gewijzigd door FoggyFreek op 07-11-2003 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er nog ooit een demo komen? Ik ben nog niet overtuigd van het spel ... Ik kan als ik wil dat spel legaal voor 23 Euro krijgen (1 keer geinstalleerd geweest, maar deed het niet bij diegene van wie ik hem kan kopen).

Misschien dat iemand een filmpje kan/wil maken. Ik word gewoon niet wijzer van die E3 filmpie. Of post eens een shitload screenies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
geef me even de tijd, ik praat je wel om.. screenies komen eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K ben benieuwd. Alles high res please ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/desert.jpg
het level 'Oasis'
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/burma.jpg
de jungle van Burma
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/HD2.JPG
De indrukwekkende ondergrondse loopgraven, een geweldig detail daar, vergelijkbaar met VietCong.
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/tactic.jpg
de tactische mode, je kunt hier je manschappen commando's geven en zelfs het spel als RTS spelen.
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/team.jpg
De originele teamkeuze
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/gear.jpg
Een enorme verschijdenheid aan wapens, uniformen, explosieven, etc.
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/arctic.jpg
Winterse missies
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/3rdperson.jpg
Missies in kapotgeschoten wijken
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/ironsight.jpg
Ironsight!
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/train.jpg
'Train' level
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/multi.jpg
Genoeg drukke servers met lage ping

alle plaatjes zijn clickable.

Ik vind het echt een aanrader en je kunt zien op het multi plaatje, op dit moment is er genoeg te fraggen online met lage ping ;)

Je kunt de vijand, nadat je hem neergeschoten hebt, ontkleden van helmpie en ammo of granaten. Zelfs geven ze zich soms over omdat je bijvoorbeeld het wapen uit hun handen schiet. mehehe.

Wel een kanttekening, het is niet CoD, het is niet makkelijk en de gameplay kan soms aardig pittig zijn. Kijk daar doorheen en er is een ongeevenaarde WWII 3rd person, 1st person tactische shooter. Ik kan je het geluid helaas niet laten horen, want dat is echt ongelooflijk.

aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:28
FoggyFreek schreef op 07 november 2003 @ 20:33:

Ik vind het echt een aanrader en je kunt zien op het multi plaatje, op dit moment is er genoeg te fraggen online met lage ping ;)

Je kunt de vijand, nadat je hem neergeschoten hebt, ontkleden van helmpie en ammo of granaten. Zelfs geven ze zich soms over omdat je bijvoorbeeld het wapen uit hun handen schiet. mehehe.

Wel een kanttekening, het is niet CoD, het is niet makkelijk en de gameplay kan soms aardig pittig zijn. Kijk daar doorheen en er is een ongeevenaarde WWII 3rd person, 1st person tactische shooter. Ik kan je het geluid helaas niet laten horen, want dat is echt ongelooflijk.

aanrader!
Dit is echt een wereld game bij veel games was ik het na een tijdje wel zat maar deze game heb ik nu al 2 keer helemaal uit gespeeld.
Zeker die laaste mission is gewoon vet . hopelijk komen er nog veel updates voor uit met grote steden er in :P
Want dta was gewoon gaaf, lekker hand granaat ergens naar binnen gooien en dan pas kijken of er iemand aan wezig was :)

Jammer dat ze 1 wapen er niet in hebben zitten, want die was wel lekker geweest in die onder grondse gangen.
En dat wapen is de ..... jawel ... de vlammenwerper:)
Was wel leuk geweest asl option.
Of van die boobytraps.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 16:10:
[...]

als je alle missie objectives gehaalt hebt(dus radio contact maken etc.) kon je geloof ik die vrachtwagen nemen die die mechanic aan het maken was
Ik kan geen radio contact maken, want use werkt niet op de radio, maar ik heb wel alle vijanden gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
wat staat er dan bij je objectives? Heb je de tank buiten al afgeschoten? Als het goed is staan er 2 tigers, een ervan moet je afmaken, dan trekken ze terug en heb je volgens mij missie gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 07 november 2003 @ 21:27:
wat staat er dan bij je objectives? Heb je de tank buiten al afgeschoten? Als het goed is staan er 2 tigers, een ervan moet je afmaken, dan trekken ze terug en heb je volgens mij missie gehaald.
ik ben 1 veld verder, geen tanks in dit veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 21:23:
[...]

Ik kan geen radio contact maken, want use werkt niet op de radio, maar ik heb wel alle vijanden gedood.
en je hebt ook tegen die mechanic gezecht dat hij die bak moet maken?
want dan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje....ik zie daar op dat plaatje van die multiplayer servers de gametype 'HD2 Objective' staan....is dit dan gewoon co-op spelen ???? ik had begrepen dat er geen echte co-op zoals in deel 1 zat.....of speel je hier toch als teams tegen elkaar ????

ik sta op het punt deze game te kopen, vond deel 1 helemaal te gek, en de multiplayer moet er voor mij ook in zitten....co-op zou mij compleet in 1x over de streep halen......

thnx alvast.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Co-op zit er niet in, misschien in de expansion. Toch raad ik je echt aan de game te kopen. De sfeer is echt ongeevenaard en de atmosfeer is te gek! Objective is bijv "destroy the fuel tanks and retrieve the documents to the designated area"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:24

Valkyre

Kitesurf FTW!

ah fuck hebben jullie ook dat als je de game patched naar 1.02 (autopatcher) dat je dan je savegames kwijt bent :'(

ik was net bij dat 2 airfield waar je hans schumacher moet capturen om hem voor je te laten vliegen.

kan ik nu weer overnieuw beginnen ;( ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Helaas moet je inderdaad overnieuw beginnen... (HINT: In dat level staat er een lege TIGER TANK!) Als je uit het gebouw rechts gaat naar de tanks toe zeg maar, staat ie in het tweede hol volgens mij. Scheelt heel wat knallen en is nog vermakelijk ook!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

huh bij mij reed die tiger tank weg want, ik heb alleen die ventjes in die hangar waar je begin overhoop geknald en als je dan ongemerkt naar die tank gaat en schiet terwijl je ernaast staat begin dat ding te rijden :(

(kwam er net achter dat ik gelukkig alleen het level overnieuw hoef te doen en niet vanaf het begin :) pff.
ga nog wel een keer lonewolf doen lijkt me ook wel kewl)

hoe ga je eigenlijk een tank ik? zelfde als andere voertuigen.
en is het eigenlijk ook mogelijk om als je op een tank staat een tank over te nemen ofzo.
in dat level in de woestein waar je dat stadje veroverd hebt, word je daarna aangevallen.
en toen stond ik dus met mijn bazooka ventje BOVEN OP de tank :D

ah heb hem gevonden er rijd er 1 rond en die andere staat stil. maar ik heb de lege ook gevonden :D

[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 08-11-2003 16:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Gohan-san schreef op 08 november 2003 @ 13:41:
huh bij mij reed die tiger tank weg want, ik heb alleen die ventjes in die hangar waar je begin overhoop geknald en als je dan ongemerkt naar die tank gaat en schiet terwijl je ernaast staat begin dat ding te rijden :(

(kwam er net achter dat ik gelukkig alleen het level overnieuw hoef te doen en niet vanaf het begin :) pff.
ga nog wel een keer lonewolf doen lijkt me ook wel kewl)

hoe ga je eigenlijk een tank ik? zelfde als andere voertuigen.
en is het eigenlijk ook mogelijk om als je op een tank staat een tank over te nemen ofzo.
in dat level in de woestein waar je dat stadje veroverd hebt, word je daarna aangevallen.
en toen stond ik dus met mijn bazooka ventje BOVEN OP de tank :D

ah heb hem gevonden er rijd er 1 rond en die andere staat stil. maar ik heb de lege ook gevonden :D
>:)

go get em! (En nee, eenmaal op de tank kun je niks doen, was gaaf geweest als je de deksel zou kunnen openschroeven en de ventjes er uitknallen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg wisten jullei al dat als je tegen een vat met water aanloopt je het water ook echt ziet bewegen? Wow wat een detaills :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/fsscr032.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

hi, ik heb spel nu ook!! kan iemand mij vertellen hoe je 1st person gaat want ik weet alleen als je iron sigt doet dan zie je alles vanaf je gun maar als ik los laat ben ik weer 3th person!

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
b3ta schreef op 08 november 2003 @ 20:39:
hi, ik heb spel nu ook!! kan iemand mij vertellen hoe je 1st person gaat want ik weet alleen als je iron sigt doet dan zie je alles vanaf je gun maar als ik los laat ben ik weer 3th person!

Tnx
staat in de handleiding? Check anders even je key-mapping in het menu, staat er wel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
b3ta schreef op 08 november 2003 @ 20:39:

Tnx
is dat niet C of V

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

FoggyFreek schreef op 08 november 2003 @ 17:02:
[...]

>:)

go get em! (En nee, eenmaal op de tank kun je niks doen, was gaaf geweest als je de deksel zou kunnen openschroeven en de ventjes er uitknallen.)
ik had eerst het boekje gelezen en had eigenlijk gehoopt dat je door de gleuf aan de voorkant die lui weg kon knallen.
of wat jij zegt deksel oomhoog en granaatje er in

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in het veld waar je de bommen moet planten op de boten.
Hier krijg ik 3 mijnen mee.
Maar zodra ik de 3 mijnen heb geplant krijg ik geen melding dat dat deel gelukt is.

Ik kan geen andere plekken meer vinden om mijnen te planten.

Heeft iemand nog een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 03:01:
Ik zit nu in het veld waar je de bommen moet planten op de boten.
Hier krijg ik 3 mijnen mee.
Maar zodra ik de 3 mijnen heb geplant krijg ik geen melding dat dat deel gelukt is.

Ik kan geen andere plekken meer vinden om mijnen te planten.

Heeft iemand nog een tip ?
je moet ook nog de Enigma jatten die is op dei kleinere mijneveger.
je moet wel stil zijn want er mag geen vijand schieten.

moet je even bij objectives kijken is bij mij U.

eh heb je uberhaupt wel naar de briefing gekeken/geluisterd???
word alles verteld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op 09 november 2003 @ 14:17:
[...]

je moet ook nog de Enigma jatten die is op dei kleinere mijneveger.
je moet wel stil zijn want er mag geen vijand schieten.

moet je even bij objectives kijken is bij mij U.

eh heb je uberhaupt wel naar de briefing gekeken/geluisterd???
word alles verteld.
je moet gewoon met een silent gun die luitjes daar neerschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 14:26:
[...]

je moet gewoon met een silent gun die luitjes daar neerschieten
jah dat bedoelde ik ook was ik vergeten te zeggen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar de enigma zich bevindt op de minesweeper?
ben al 10x rond gelopen maar alleen een kaart gevonden,
please help,
verder een mooi spel,
stengun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 17:12:
weet iemand waar de enigma zich bevindt op de minesweeper?
ben al 10x rond gelopen maar alleen een kaart gevonden,
please help,
verder een mooi spel,
stengun
In het slaapgedeelte van die 'luxe kamer'. Als je op het dek staat, aan de kant van de Tipritz (of zo, die destroyer) daar de eerste deur nemen volgens mij (dus geen trappen opgaan). Weet het niet zeker meer, dan daar even zoeken, maar zo groot is die kleine boot niet dus hij is echt niet moeilijk te vinden. Maar als je nog niet in die luxe kamer bent geweest moet je die eerst maar gaan zoeken en die is niet bepaald verstopt, daar staat 'ie in het slaapkamertje op het bureau.

Ik wil co-op! ;( Dan koop ik hem denk ik legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag hem staan bij de frs.
Deel heb ik, die was erg koel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt cortex de kamer heb ik gevonden,
zit nu vast in oostenrijk waar ik een uniform moet zien te bemachtigen?
laatste duitser schiet ik zn geweer uit zn handen of met veel maten om hem heen maar dan begint hij te schieten en schiet ik deze neer en is de missie over.
hoe kan ik een uniformpje ruilen???
please help
stengun
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Als het goed is zit je nu midden in de alpen en moet je een chauffeurs uniform zien te bemachtigen. Deze bevind zich in het huisje, dat je tegenkomt als je de weg volgt. Het laatste stuk (het gebied rond het huisje zeg maar) moet je omheen/voorzichtig doen en dan achter het huisje de kabels van de telefoon doorknippen. In het huis staan 2 ventjes, waarvan er maar 1 een geweer heeft. Diegene achter het bureau moet je afschieten, dat is degene die als je deze kamer binnenkomt links staat. Rechts staat dan de chauffeur. Deze geeft zich waarschijnlijk automatisch over. Hij is de enige soldaat met zo'n uniform, behalve degene die je tegenkomt halverwege. Maar om daar de gun uit zijn handen te schieten is onbegonnen werk.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net met dit spel begonnen en hd1 nooit gespeelt.
Bij de training moet ik als teamleader de route over de stormbaan mijn mennekes LATEN lopen. Dit heb ik gedaan maareh wat is de trigger? Want ik krijg geen 'mission completed' zegmaar. (ik laat alle mennekes de stormbaan lopen en zet ze weer netjes op een rijtje op de weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Je moet doorlopen naar de volgende instructeur :p. Deze staat ergens voor een huisje te wachten. Moet je even op de kaart (M geloof ik) kijken, dan zie je vanzelf de volgende objective zeg maar. Je hoeft hem enkel alleen af te leggen toch? Je hoort die instructeur vanzelf zeggen dat je klaar met de oefening bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

dat met die mannetjes komt zeker na de duik missie?

de eerste keer rende ik de hoek om en toen was ik al gezien kon ik weer overnieuw beginnen , ben toen maar gelijk begonnen. en ben nu in oostenrijk, met 0 casualties aan mijn zijde :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik ben al even een eindje verder, maar ik ben m'n maatje Hirsh kwijtgeraakt... schoot altijd zo lekker raak met die Springfield Optics.. Was echt balen, ik zag em gaan.. (NEEE!) maja, was op het end van de missie en had geen zin om weer overnieuw te beginnen.

Ik wil meeer, meeeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Roet schreef op 10 november 2003 @ 08:15:
Deze bevind zich in het huisje, dat je tegenkomt als je de weg volgt. Het laatste stuk (het gebied rond het huisje zeg maar) moet je omheen/voorzichtig doen en dan achter het huisje de kabels van de telefoon doorknippen.
Succes!
Huh? Ik wist niet eens dat dat kon. :\ Sommige missies zijn wel duidelijk een retry waard in Lone Wolf-mode of zo.

Zijn er trouwens al mensen die goud hebben meegejat uit dat kasteel in Oostenrijk? 8) Het ligt in een kamertje waarvan de deur achter een soort kleed/tapijt/gordijn verstopt zit. Je kunt helaas maar maximaal twee stafen meenemen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/images/hd2goud.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

FoggyFreek schreef op 10 november 2003 @ 15:22:
Ik ben al even een eindje verder, maar ik ben m'n maatje Hirsh kwijtgeraakt... schoot altijd zo lekker raak met die Springfield Optics.. Was echt balen, ik zag em gaan.. (NEEE!) maja, was op het end van de missie en had geen zin om weer overnieuw te beginnen.

Ik wil meeer, meeeer!
precies die duitser is ook altijd mijn sniper :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 10 november 2003 @ 15:22:

Ik wil meeer, meeeer!
er is ook nog zo'n optie saven en loaden :P
CorteX schreef op 10 november 2003 @ 16:52:
[...]
Huh? Ik wist niet eens dat dat kon. :\ Sommige missies zijn wel duidelijk een retry waard in Lone Wolf-mode of zo.

Zijn er trouwens al mensen die goud hebben meegejat uit dat kasteel in Oostenrijk? 8) Het ligt in een kamertje waarvan de deur achter een soort kleed/tapijt/gordijn verstopt zit. Je kunt helaas maar maximaal twee stafen meenemen.

[afbeelding]
kan je nog verder iets leuks met die goud staven doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 18:45:
kan je nog verder iets leuks met die goud staven doen?
Ik zou het niet weten, hopelijk krijg je iets extra's of zo bij een volgende missie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 18:45:
[...]

er is ook nog zo'n optie saven en loaden :P
niet in veteran mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Red Baron schreef op 29 oktober 2003 @ 19:49:
Ik ben nu dat kasteel in Oostenrijk geinfiltreerd.
Echter moet ik daar documenten aan een officier overhandigen, maar waar zit die kerel in hemelsnaam? Ik vind die vrouw wel die undercover voor de duitsers werkt, maar ik heb geen idee waar ik die officier kan vinden. En dat er een tijds limiet op het afleveren van die documenten zit maakt het allemaal niet eenvoudiger. :)
Dat was wat mij betreft de allermoeilijkste missie. Je moet naar de overkant van het plein lopen. Niet naar die twee deuren onder die boog door, maar daar links van. Achter één van die deuren zit een kamer met die betreffende officier.

Daarna moet je je contact vinden. Je moet eerst wachten op twee soldaten die de lading komen lossen. Hiervoor moet je weer teruggaan naar je beginpunt. Als je dat hebt gedaan, loop je naar weer terug naar het plein en ga je uit je beginpunt meteen links de hoek om (voor de vrachtwagen dus). Meteen weer links zit een trap omhoog met daarachter een deur. Die moet je in en dan krijg je een doolhof van gangetjes en deurtjes. Daar ergens zit je contact. Als je eenmaal met haar de documenten hebt gevonden, moet je je schietend een weg naar buiten banen. Dat is ook erg lastig, maar als je goed schiet en je loopt flink door, ben je zo klaar :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik een nazi pak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
RexomniuM schreef op 16 november 2003 @ 13:09:
Als je eenmaal met haar de documenten hebt gevonden, moet je je schietend een weg naar buiten banen. Dat is ook erg lastig, maar als je goed schiet en je loopt flink door, ben je zo klaar :)
Ik vond het wel meevallen met deze missie. Die soldaat vertelt je precies waar die officer is en dat ontsnappen is ook niet moeilijk als je gewoon heel rustig naar de uitgang loopt en ondertussen iedereen fragged. Als je gaat rennen wordt het idd een chaos.
Staat ook al eerder uitgelegd. Zorg dat een soldaat zich overgeeft en capture hem dan, dan kun je uniforms switchen in je inventory. Houdt er rekening mee dat alles Duits moet zijn, dus ook je helm enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat overgeven heb ik begrepen uit de handleiding (toch nog iemand die zn handleiding leest 8) ) iig ik schiet de hele muur boven zn kop kapot, als ik probeer zn gun uit zn hand te schieten knal ik heel zn hand eraf.

dus kan iemand iets specifieker zijn dan ze moeten zich overgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-08 14:03
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 13:27:
ja dat overgeven heb ik begrepen uit de handleiding (toch nog iemand die zn handleiding leest 8) ) iig ik schiet de hele muur boven zn kop kapot, als ik probeer zn gun uit zn hand te schieten knal ik heel zn hand eraf.

dus kan iemand iets specifieker zijn dan ze moeten zich overgeven.
Heerlijke handleiding. 88 pagina's leesvermaak. Staan zeer nuttige stukjes in. Gewoon netjes. Hele game is tot in de puntjes afgewerkt vind ik.

Iedere keer als je weer naar een ander gebied gaat verwonder je je weer van de mooie beelden die je te zien krijgt.

Deze game mist gewoon eigenlijk nix. naja, co-op :D

Overgeven doen ze door ze flink bang te maken. Hun meerdere te vermoorden. Hun helm afschieten wil vaak wel helpen. Wapen uit de hand. Zo'n dingen. Wanneer jij je ook over zou geven :D.

[ Voor 13% gewijzigd door roedie op 16-11-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Even een mededeling voor diegene die dit spel hebben uit gespeeld ,

Die zouden Vietcong moeten proberen :)
Hij is van de zelfde omtwikkelaars als H en D 2.

http://www.gathering.com/game.php?game=g3eb05181380f3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Blackhole schreef op 16 november 2003 @ 22:44:
Even een mededeling voor diegene die dit spel hebben uit gespeeld ,

Die zouden Vietcong moeten proberen :)
Hij is van de zelfde omtwikkelaars als H en D 2.

http://www.gathering.com/game.php?game=g3eb05181380f3
ja, die was ook zeeer phatt!!

heb ik veel fun aan gehad...zeker in multiplayer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hmmm ik krijg het multiplayer gedeelte maar niet aan de praat. Hij blijft hier maar naar servers zoeken. Wanneer ik zelf een game wil starten, geeft hij de melding "Unable to create Client". Hebben meer mensen dit probleem gehad? Is hier een oplossing voor?

Ja, ik heb een originele versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Heb je de patch eroverheen gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb de nieuwste patch eroverheen gehaald. Ik heb het geprobeerd met de ingame browser en ik heb zelfs gamespy geïnstalleerd, maar het heeft niet mogen baten. Hij blijft maar steken bij "creating client".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RexomniuM schreef op 17 november 2003 @ 00:43:
Hmmm ik krijg het multiplayer gedeelte maar niet aan de praat. Hij blijft hier maar naar servers zoeken. Wanneer ik zelf een game wil starten, geeft hij de melding "Unable to create Client". Hebben meer mensen dit probleem gehad? Is hier een oplossing voor?

Ja, ik heb een originele versie :)
firewall aanstaan?(windows firewal)of een router ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraag, ik zit in level 1 ben nu in die basis aan de overkant van die rivier. Als je daar al die mannetjes hebt neer geknalt ga je dat ondergrondse lab in . Als je een paar trappen naar beneden gaat zit er zo'n gastje op zo'n stoel, hoe moet je die op een voorzichtige manier omleggen? Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, maar telkens worden er andere soldaten gealarmeerd of gaat het alarm af?
<BR><BR>
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:26

Maxow

Hidden Sound System

ik ben nou (na een hele periode niet spelen) in het level dat je naar de top van zo'n heuvel moet om die bunkers die er staan te 'veroveren' en waarbij je hulp verleent aan een andere groep soldaten. Kan iemand mij vertellen hoeveel levels hierna nog komen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oftwel je bent in het 2e Burma level, Operation Stranger, Mission Mountain King, level 13.
H&D2 bevat 23 missies, dus je bent over de helft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 22:17:
Effe een vraag, ik zit in level 1 ben nu in die basis aan de overkant van die rivier. Als je daar al die mannetjes hebt neer geknalt ga je dat ondergrondse lab in . Als je een paar trappen naar beneden gaat zit er zo'n gastje op zo'n stoel, hoe moet je die op een voorzichtige manier omleggen? Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, maar telkens worden er andere soldaten gealarmeerd of gaat het alarm af?
<BR><BR>
Iemand?
Neem een Silenced wapen, dus een Silenced sten of een ander silenced wapen. Wacht tot die kerel wakker wordt en het licht aan gaat doen. Dan neerschieten en de sleutels afhandig maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het alarm ook weer uitzetten, of je mes gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 08:53
In het level waar je die twee boten moet saboteren kom ik niet verder..

Ik kan op die kleine boot klimmen met een ladder maar volgens mij zit er geen ladder aan die grote boot of wel? vie de kettingen naar boven lukt niet. (speel lone wolf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 19 november 2003 @ 00:08:
[...]

Neem een Silenced wapen, dus een Silenced sten of een ander silenced wapen. Wacht tot die kerel wakker wordt en het licht aan gaat doen. Dan neerschieten en de sleutels afhandig maken ;)
nou, ik ook geprobeerd om stil door het level heen te komen, alarm uitzetten en weet ik veel wat.....op een gegeven moment een mp-40 afhandig gemaakt, en iedereen neergemaaid.....was net rambo....ging prima....fotos maken.....boel opblazen......die KABOOM horen ze zowiezo, dus dat ratatatatataaaaa maakt ook niet super veel meer uit....als je maar genoeg kogels hebt, en een beetje goed aimed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar volgens mij zit er geen ladder aan die grote boot of wel? vie de kettingen naar boven lukt niet. (speel lone wolf)
Neem de missie doelen nog eens door ;)
11. Norway: "Operation Sea Wolf - Steam piping" - Norwegian fjord - April 6, 1943 - time 2:12:36
Two German ships are in the near fjord: the battleship - Tirpitz and a minesweeper - Olaf. Get onto the minesweeper and acquire the Enigma scrambler. Mine both ships and return back. Everything must take place without raising the alarm.

We will navigate through the entry of an inlet in a mini-submarine and approach two ships which are anchored there. The first ship is the Tirpitz, on which we will place a few magnetic mines. Then we will move to the minesweeper, which has the German scrambler "Enigma" onboard. While searching for this device, we cannot afford to alert the Tirpitz, as this would jeopardise the entire mission. After acquiring the “Enigma” we will return back to the dropship before anyone realises it is missing.

Mission Objectives:
- Place explosives in strategic locations on the Tirpitz.
- Place explosives in strategic locations on the mine sweeper Olaf.
- Acquire the Enigma scrambler from the minesweeper.
- Do not sound the alarm on the Tirpitz.
- Find the book of codes.
- Find the cruise plan.
- All team members must survive.
- Return back to the dropship.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 12:02 ]

Verwijderd

ik moet de generator van de vuurtoren nu zien te vinden. Lukt alleen niet. Die vraag was hierboven oook al gesteld maar kreeg toen geen eenduidig antwoord. Iemand tips?

ok laat maar :D gewoon goed zoeken :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even vluchtig het hele topic doorgelezen, en na de vele positieve reacties ga ik 'm denk ik ook kopen. Maar hoe lang doen jullie ongeveer over het uitspelen van het hele spel?
Want als het al net zo kort is als CoD, dan uhm... koop ik 'm alsnog :)
maar zit je er echt wel een paar (lees stuk of 8 - 12) avondjes aan als je gemiddelde skills hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
erm, veeeeel langer dan CoD. Speel hem op Hard, mag je 3x saven en is de AI lekker pittig. Ik was er ongeveer 2 weken mee bezig. En zekers pittig doorspelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje vast in die level waar je tussen de mijnen door moet en resten van konvooien tegenkomt. Ik krijg die vliegtuigen maar niet uit de lucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij die ondergrondse basis waar al die vliegtuig proeven worden gehouden. Moet je daar perse een officierspak hebben om ongezien de soldaten langs te komen? En moet je de explosiefen pas op het laatst plaatsen?, zodat er niet allemaal soldaten komen als je 1 explosief heb geplaatst? En hoe kan je zonder dat je een soldaat om het leven moet brengen een pak van hem te pakken krijgen?

Ik ben nog een noob op het gebied van H&D2, maar het is zeker wel een gweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

johnwoo

3S-GTE

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 12:55:
Ik zit nu bij die ondergrondse basis waar al die vliegtuig proeven worden gehouden. Moet je daar perse een officierspak hebben om ongezien de soldaten langs te komen? En moet je de explosiefen pas op het laatst plaatsen?, zodat er niet allemaal soldaten komen als je 1 explosief heb geplaatst? En hoe kan je zonder dat je een soldaat om het leven moet brengen een pak van hem te pakken krijgen?

Ik ben nog een noob op het gebied van H&D2, maar het is zeker wel een gweldig spel.
Neuh, je hoeft niet per se stil te zijn, ik heb gewoon m'n weg door die facility geknokt (is toch een van de eerste levels die je bedoelt he? is alweer n poosje geleden voor mij). Het is wel handig om te wachten met de explosives totdat je alle Duitsers hebt neergeknald en de foto's hebt genomen. De explosives zitten namelijk op een timer, en als je ze direct plaatst als je een plek tegenkomt, heb je misschien te weinig tijd. Onthou de plaatsen waar je een bom moet leggen als je ze tegenkomt, dan kan je als je klaar bent met de Duitsers en de foto's ze zo neerleggen op je weg terug :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
Inderdaad, ik heb een keer een hele avond gezeten op hard om het stilletjes toe doen en gehaald. Nu op medium gewoon erdoorheen knallen peace of cake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 23:57:
Net even vluchtig het hele topic doorgelezen, en na de vele positieve reacties ga ik 'm denk ik ook kopen. Maar hoe lang doen jullie ongeveer over het uitspelen van het hele spel?
Want als het al net zo kort is als CoD, dan uhm... koop ik 'm alsnog :)
maar zit je er echt wel een paar (lees stuk of 8 - 12) avondjes aan als je gemiddelde skills hebt?
Kopen! Maar weet wel dat H&D2 zeker geen CoD schooter kloon is en dus veel meer aan de realistische kant zit: -> soms verrekte moeilijk dus.
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 08:35:
Ik zit een beetje vast in die level waar je tussen de mijnen door moet en resten van konvooien tegenkomt. Ik krijg die vliegtuigen maar niet uit de lucht...
Zorg dat je een Bren gun hebt en ga samen met een andere dude een eindje 'stappen'. De vliegtuigen zullen je aanvallen idd maar wacht tot ze recht op je af komen en knal je Bren gun leeg op Mr. Me-109. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 16:53:
[...]

Kopen! Maar weet wel dat H&D2 zeker geen CoD schooter kloon is en dus veel meer aan de realistische kant zit: -> soms verrekte moeilijk dus.
Ja dat is wel mooi. Want hiervoor vond ik H&D1 en Ghost Recon ook al leuk; met klotsende oksels stap voor stap verder gaan in het level :)
Denk dat ik 'm morgen oid ga kopen.

Maar de multiplayer, hoe is dat? Zit je dan in een level 3 tegen 3 te spelen? En zijn de meeste mensen op de server ook nog een beetje serieus aan het sluipen etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ja, vooral in Objective mode, dat is echt super! Sluipen tot je er bij neervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij die missie op de ijsberg. Moet je daar nou eerst die hond uitschakelen en dan met 1 mannetje, die een duits uniform aan heeft, de basis in gaan? Als je al die mannetjes met je team gaat neerschieten dan is de mission failed want dan vaart de onderzeeer weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Je moet even opletten, er rent iemand weg, een zekere kapitein.. ;) die moet eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

ok, en nu zit ik dus echt vast in dti spel, normaal kwam ik der wel uit, maar nu tijdens Opperation Lebaration kom ik niet verder.

Het is die missie dat je ervoor moet zorgen dat geen duitser je dorpje verlaat (dat je de missie van tevoren had ingenomen). De missie is 's nachts btw....
Ik heb echt naar mijn mening iedereen overhoop gehaalt (zelf die tank met anti-tankmijn gemolt)... en loop nu al een dikke 1,5 uur in dat dorp te zoeken naar overlevenden, want ik zie echt niemand meer??? What to do?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Was dit niet dat level waar nog ergens 1 duitser op een zoldertje zat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik zit vast in level 3, ik moet de piloot gaan zoeken die zich ergens verstopt heeft
als ik bij het hutje in het bos aan kom staat er een mannetje (contact persoon)
maar die rent weg op een gegeven moment. ik heb het bos al een paar keer door gespit maar ik kan niks vinden? :'( kan iemand mij zeggen in welke richting ik moet zoeken?

verder echt een top spel hoor
ik was al fan van Operation flashpoint maar dit is ook heel goed.
en als er mensen zijn die de controls maar kut vinden, kies dan voor toetsenbord standaard 2 die je kunt aanzetten in de opties echt werkt perfect zo
graphics zijn ook :9~ en met de Ai heb ik nog geen gekke dingen meegemaakt

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

FoggyFreek schreef op 25 november 2003 @ 12:44:
Was dit niet dat level waar nog ergens 1 duitser op een zoldertje zat ofzo?
Als ik me niet vergis was dat het level ervoor (nu is het avond).... naar die op dat zoldertje heb ik idd ook ff moeten zoeken
ik zit vast in level 3, ik moet de piloot gaan zoeken die zich ergens verstopt heeft
als ik bij het hutje in het bos aan kom staat er een mannetje (contact persoon)
maar die rent weg op een gegeven moment. ik heb het bos al een paar keer door gespit maar ik kan niks vinden? kan iemand mij zeggen in welke richting ik moet zoeken?
Die piloot zit dus in dat huisje, waar je contactpersoon voorstaat, pas op hij kan door een sniper worden neergehaalt.

[ Voor 47% gewijzigd door Rfce op 25-11-2003 13:16 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Rfce schreef op 25 november 2003 @ 13:11:
Die piloot zit dus in dat huisje, waar je contactpersoon voorstaat, pas op hij kan door een sniper worden neergehaalt.
DOH jemig dat ik daar niet aan gedacht heb zeg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 24 november 2003 @ 20:44:
Je moet even opletten, er rent iemand weg, een zekere kapitein.. ;) die moet eraan.
Yo, thanks, ik heb het al ondekt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

ik ben dus verder gekomen hoe?? Missie helemaal opnieuw gedaan, echt wazig, nu gaat ie wel goed... volgensmij was het een bug oid, want overal waar ik rondliep en een schot loste hoorde ik een duitser roepen (halt, ich sjies, wer ist dar? etc etc) maar niemand te zien.

Iig ik moet nu mijn bunker verdedigen tegen een groepje russen :Y)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 16:33:
Ik zit nu bij die missie op de ijsberg. Moet je daar nou eerst die hond uitschakelen en dan met 1 mannetje, die een duits uniform aan heeft, de basis in gaan? Als je al die mannetjes met je team gaat neerschieten dan is de mission failed want dan vaart de onderzeeer weg.
Deploy je sniper. En laat je snipah skillez eens zien en schiet alles neer wat je ziet. Je kunt je zelf steun lagen geven door een rifle of een echte machine gun als je die ook hebt. Geen smg.

Dan ga je naar onderen en zorg dat er niemand richting de submarine rent. 1 mannetje doet dat en als die er is is dat failed.

Als je niet genoeg rounds hebt voor je sniper dan uh, jat een rifle ofzo en probeer het zonder scope. Door te beginnen met schieten komen ze wel.

Probeer iig niet op te lange afstand iets te doen met je smg of zo het dorp in te trekken want daar zijn het er te veel voor. Ook die MG die daar dan gaat schieten. Als eerste snipen die dus.

succes :). Niet de moeilijkste missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik zit weer eens vast maar zie waarschijnlijk gewoon iets over het hoofd
ik zit in level 4, de eerste missie in Africa, waar je bijna alles op het vliegveld moet mollen
ook moet ik papieren zoeken over een speciale vlucht maar ik kan ze echt nergens vinden
kan iemand me een hint geven?

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
speel je op hard? als je op hard speelt kan het zijn dat de documenten weg zijn. Ze liggen

of in de hangar op een kastje, of in de tent op de tafel, of in de grote kamer in het hoofdgebouw

Als je op hard speelt, gewoon opnieuw beginnen, saven, naar de tent rijden, kijken of ze daar liggen, zo ja, weer laden en doorgaan, zo nee: restart en weer saven, weer naar de tent rijden, etc. etc.

[ Voor 6% gewijzigd door FoggyFreek op 27-11-2003 15:49 ]

• joostve
FoggyFreek schreef op 27 november 2003 @ 10:47:
speel je op hard? als je op hard speelt kan het zijn dat de documenten weg zijn. Ze liggen

[spoiler]
of in de hangar op een kastje, of in de tent op de tafel, of in de grote kamer in het hoofdgebouw

Als je op hard speelt, gewoon opnieuw beginnen, saven, naar de tent rijden, kijken of ze daar liggen, zo ja, weer laden en doorgaan, zo nee: restart en weer saven, weer naar de tent rijden, etc. etc.
nee ik speel op easy natuurlijk 8)
ik zal eens gaan kijken of ik ze daar kan vinden
alvast bedankt

edit: ja het is gelukt hoor ze lagen gewoon op tafel in de grote kamer in het hoofdgebouw, ik heb er gewoon overheen gekeken 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door joostve op 27-11-2003 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, ik kan die documenten ook niet vinden...en mijn savegames zijn op (speel op hard) :( ... ik ga dus echt niet opnieuw beginnen, wacht wel op een savegame hack voor hard.....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee mensen, ik heb dringend hulp nodig. Ik zit nu bij dat level met dat italiaanse vliegveld. Wat is de beste aanpak om dat level met succes te beeindigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het de bedoeling dat je op een een of andere manier die tank uitschakelt?, Panzerfaust en grenaten helpen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
Staat echt al meerdere keren in dit topic.

Het probleem is dat er een hele garde aan komt zodra je de aanval opend op het vliegveldje. Ik ga met 4 man in de jeep. Mijn beste schutter/sniper achter de machine gun.

Dan rijden. halverwerge numpad all men fire at will 0,1,3. Dan laat je die wat schieten. Je pakt er een achter van je jeep die laat je de tent in gaan.

Ow, ik rijd over de startbaan gewoon er recht over, dan naar rechts en dan draaien tussen de tenten door.

Dan dus iemand er van af. Kijken of boekwerk er ligt. ligt het er verder met de jeep. Tot het hoofdgebouw. Via de achterdeur meteen met 3 man die gang in. Leven er nog 4, dan een keer saven. Dan pak je het dak. Pak die browning die op de achterkant gemikt staan en dan komt ongeveer de tank patrouille eraan. Flink raggen met die browning en iedereen neerschieten. Dan hopen dat die tank niet op een al te moeilijke plaats staat. Maar als je alle mensen op de tank na dood hebt zou ik nog een keertje saven. Dan een panzerfaust pakken op wapenopslag plek. Eerst sleutel bij de bevelhebber halen ook in het hoofdgebouwtje. Dan raak je de tank achterop de koepel. waarschijnlijk in 1x dood. Tigers iig wel. Dit is geen tiger maar toen wist ik dat achter op koepel nog niet. ik heb hem gewoon 2 schoten gekilld. Nou, dan ben je zo goed als klaar en moet het niet zo moeilijk meer zijn.

Je kunt vast wel iemand op het vliegveld vinden die zich over heeft gegeven. Maak altijd gebruik van zo'n moment en wissel een pakje. Mensen die kunnen infiltreren zijn altijd heeeel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles gedaan behalve het pakje en bij herhaling van de laatste savegame verandert de lokatie ervan niet, het ligt in de hangaar in het kastje.

Ik heb dus echt een savegame nodig voor hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Check je mail Bramiozo (op hard uitgespeeld)

--edit-- je mail klopt niet?

[ Voor 32% gewijzigd door FoggyFreek op 01-12-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
jemig ik zit alweer vast :(
in die missie dat je met je team door de vallei moet komen
als je begint komen er al 2 vliegtuigen je aanvallen, nou die zijn niet zo'n probleem want die schiet je zo uit de lucht, een stukje verder bij wat kapotte voertuigen staan 2 ventjes, nou ook die vormen geen enkel probleem.
maar dan komt er een vliegtuig me beschieten die gewoon niet kapot kan |:(
en hij blijft maar op me schieten
moet ik hier gewoon doorrijden of kan hij toch gewoon kapot?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste