Bij mij lagen ze gewoon in de kamer tegenover de officier, als je die kamer binnenkomt, gelijk links aan de rechtkant op het hoekje van de tafel.
Dat het bij een hoop mensen bepaalde items niet zichtbaar zijn komt oa door noCD cracks en de ingebouwde gamevariatie.
editsorry hoor, maar ik heb een LEGALE versie, dit is echt absurd, ik vind niet mensen snel achterlijk, maar dit is echt naief. [knip]
Ik weet wat jij bedoelt maar ik heb 12x gekeken voor je, maar ze blijven gewoon in de tent / hangar / kamer liggen ook al start je het hele level opnieuw. Bij mij doet die bug zich niet voor. Een paar maten van me hebben ook geen problemen met dat level en zoals je ook in dit topic lezen zijn er wel meer mensen die geen enkel probleem met de documenten hebben.
In ieder geval hoef je mij niet achterlijk of naief te noemen en alleen uit te gaan van jouw situatie, van wat jij gelezen en gespeeld hebt want dát noem ik pas kortzichtig.
Dit is een forum waarop we ervaringen delen - en de melding dat het bij meerdere mensen niet voorkomt is ook een mening/ervaring. Dat geeft jou nog geen reden om in een topic eenieder die niet hetzelfde als jouw gedachtegoed zegt te trashen en achterlijk/naief te noemen.
Voor verder commentaar mag je me mailen dan kan deze thread tenminste op vriendelijke wijze over de belangrijke ontopic dingen gaan ipv offtopic geflame en gepush van meningen over zoiets kleins.
[
Voor 82% gewijzigd door
Verwijderd op 07-11-2003 22:35
]